-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
το νο1 μοντελο σε πωλησης παγκοσμιως, ειναι ηλεκτρικο
Αυτό είναι σίγουρο ;
Δεν το αμφισβητώ, ΜΑΚΑΡΙ, αλλά ένα γρήγορο γκουγκλάρισμα δείχνει την ακατανόμαστη...εγω ξερω οτι το νουμερο 1 μοντελο σε πωλησεις παγκοσμιως για το 2023 ειναι το Model Y. Συνολικα ως εταιρεια ομως, νομιζω εχει η τογιοτα τις περισσοτερες πωλησεις.
-
Δεν το είδα ακόμη το βίντεο λόγω χρόνου, αλλά 45 βαθμούς φτάνει το πολύ για 5 μερες το χρόνο για μερικές ώρες στη Λάρισα και τα άλλα πεδινά, οπότε κατα το 99% δεν θα υφίστανται οι οποίοι περιορισμοί στην Ελλάδα.
Το θέμα είναι πως απ ότι έχω καταλάβει, αυτές οι μπαταρίες βελτιώνουν τα λοτζιστικς και κόστος των κατασκευαστων, δεν αλλάζουν τα σενάρια και χρόνους φόρτισης για τους χρήστες. -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
το νο1 μοντελο σε πωλησης παγκοσμιως, ειναι ηλεκτρικο
Αυτό είναι σίγουρο ;
Δεν το αμφισβητώ, ΜΑΚΑΡΙ, αλλά ένα γρήγορο γκουγκλάρισμα δείχνει την ακατανόμαστη...εγω ξερω οτι το νουμερο 1 μοντελο σε πωλησεις παγκοσμιως για το 2023 ειναι το Model Y. Συνολικα ως εταιρεια ομως, νομιζω εχει η τογιοτα τις περισσοτερες πωλησεις.
εχεις καποια πηγη για το 2023;
το 2022 οι πρωτες 2 θεσεις καπαρωμενες απο toyota 3ο το tesla
https://www.google.com/amp/s/www.topgeargreece.gr/news/1003334/auto-to-autokinito-einai-proto-se-poliseis-pagkosmios-to-2022/%3Famp=true -
@dimitrioskosmas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
το νο1 μοντελο σε πωλησης παγκοσμιως, ειναι ηλεκτρικο
Αυτό είναι σίγουρο ;
Δεν το αμφισβητώ, ΜΑΚΑΡΙ, αλλά ένα γρήγορο γκουγκλάρισμα δείχνει την ακατανόμαστη...εγω ξερω οτι το νουμερο 1 μοντελο σε πωλησεις παγκοσμιως για το 2023 ειναι το Model Y. Συνολικα ως εταιρεια ομως, νομιζω εχει η τογιοτα τις περισσοτερες πωλησεις.
εχεις καποια πηγη για το 2023;
το 2022 οι πρωτες 2 θεσεις καπαρωμενες απο toyota 3ο το tesla
https://www.google.com/amp/s/www.topgeargreece.gr/news/1003334/auto-to-autokinito-einai-proto-se-poliseis-pagkosmios-to-2022/%3Famp=truehttps://www.focus2move.com/world-car-market/
το πρωτο που μου εβγαλε το google, αλλα το ειχα πετυχει και σε αλλο σαιτ. Ειναι στατιστικα εως το νοεμβριο αυτα, αλλα ειχα πετυχει και σε αλλο σαιτ αρχες ιανουαριου, που ελεγε οτι οντως εληξε το 2023 με το Υ best selling.
Αν ψαξεις global sales, θα το βρεις -
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σκοπός είναι ένας, να κερδίσει η ιδεολογία και θρησκεία μας.
Ρε συ. Έκθεση πανελληνίων πόσο είχες γράψει;
Δε βαριέσαι τόσο γράψιμο;Πρέπει να έχω και κάποιου είδους δυσλεξία. Συντάσσω λάθος τις προτάσεις.
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αυτά που γράφει ο Λαπ, λόγια των οικολογούντων χίπηδων νεοφιλελεύθερων
Αναπαράγεις στερεότυπες εκφράσεις χωρίς να γνωρίζεις τίποτα για το περιεχόμενο στο οποίο αναφέρεσαι.
Ξανά λέω πως μια κεντρική επιτροπή πολιτικών προϊσταμένων ψηφίζει και επιβάλει στα εργοστάσια παραγωγής της ομοσπονδίας μια συγκεκριμένη τεχνολογία με χρονοδιάγραμμα εφαρμογής. Μάλιστα, η λεγόμενη αγορά φωνάζει πως δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στις ρήτρες αυτες που αποφασίζει και επιβάλει μια κεντρικά σχεδιασμένη πολιτική. Η οποία πολιτική, θεωρεί ότι συμβάλει στο κοινό συμφέρον και στα συμφέροντα της ομοσπονιδας καθώς και του πλανήτη μέσω της μείωσης της μέσης θερμοκρασίας.
Αυτη η πολιτική ΔΕΝ ΟΝΟΜΆΖΕΤΑΙ νεοφιλελευθερισμός υπό την έννοια που αναφέρουν οι κομματικές εφημερίδες.
Όντως, υπάρχει η διαφορά των ιδιοκτησιών των κεφαλαίων παραγωγής, αυτό ονομάζεται καπιταλισμος. Η πολιτική όμως που ζούμε στο θέμα των ev ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ και δεν εντάσσεται στα προτάγματα του νεοφιλελευθερισμού υπό την αριστερή έννοια. Η αγορά δεν επιβάλει τα ev, το αντίθετο. Η αγορά δεν θέλει τα ev. Το αόρατο χέρι της αγοράς δεν του αρέσει να του ορίζουν τι να πράξει και να ρυθμίζουν το χρονοδιάγραμμα των πωλήσεων του. Μάλιστα κάποιοι δηλωμένοι αριστεροί φτάνουν στο σημείο να υποστηρίζουν την αγορά και τα επιχειρήματα της κατά της κεντρικής πολιτικής απόφασης των πολιτικών προϊσταμένων και αυτό για λόγους προσωπικού συμφέροντος και οπαδισμό για τα θερμικά αυτοκίνητα.
Για παράδειγμα ζητούν να υπάρχουν εξαιρέσεις με ποικιλία αυτοκινήτων για κάθε γούστο συμπεριλαμβανομένου και του δικού τους ως ατομικό δικαίωμα, παραβιάζοντας το κεντρικά σχεδιασμένο περιβαλλοντικό κανόνα, ενώ παράλληλα κρίνουν την επιλογή των υπολοίπων που αρέσκονται στην ποικιλία προϊόντων του καπιταλισμού. Δηλαδή, όλα πια έχουν γίνει σαλάτα και περνάμε σε επίπεδο παράνοιας.
Πόσες φορές χρειάζεται να επαναλάβουμε τα ίδια και τα ίδια; Σε θεωρώ έξυπνο άνθρωπο και όχι πολιτικά αυτιστικό.
Σε κάθε θέμα όμως προς λύπη μου διαπιστώνω πως βρίσκεις έφορο έδαφος να ασκείς προπαγάνδα ωσάν να περνάς από αξιολόγηση για τις επιδόσεις σου σε αυτό, και μάλιστα την κάνεις επικαλούμενος τις λάθος έννοιες. Ας μείνουμε στα της ηλεκτροκίνησης, τα υπόλοιπα τσιτατα πείτε τα μεταξύ σας στα τσατ.
Υ.γ Λες τα τσατ να τα λένε τσατ για να γράφουμε τσιτατα;;;
Χμμμμ, Τσιτατατσατ κατάσταση δηλαδή.
-
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και ένα reality check :
*H Hertz αποφάσισε να γυρίσει την πλάτη στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς ανακοίνωσε την απόφασή της να πουλήσει το ένα τρίτο του ηλεκτρικού στόλου της, δηλαδή περίπου 20.000 αυτοκίνητα. Η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει τα έσοδα αυτά για να αγοράσει περισσότερα βενζινοκίνητα οχήματα.
Η συντήρησή τους μπορεί να κοστίζει λιγότερα, αλλά η επιδιόρθωση ζημιών είναι ακριβότερη και η αξία μεταπώλησης των αυτοκινήτων μειώνεται περισσότερο, όπως αναφέρει το CNN.
Οι εργασίες σε τρακαρίσματα και ζημιές σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μπορεί να κοστίζουν ακόμα και τα διπλά σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο αυτοκίνητο, είπε ο CEO της Hertz, Stephen Scherr, μιλώντας πρόσφατα σε αναλυτές.*
Οι απανταχού αριστεροί, αυθεντικοί όχι τα πελατακια, χαίρονται για αυτήν την απόφαση.
Κάργα λεφτά σε πετρελαϊκές εταιρίες, και ρύπους παντού αρκεί να καταστραφεί η ηλεκτροκίνηση.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και ένα reality check :
*H Hertz αποφάσισε να γυρίσει την πλάτη στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς ανακοίνωσε την απόφασή της να πουλήσει το ένα τρίτο του ηλεκτρικού στόλου της, δηλαδή περίπου 20.000 αυτοκίνητα. Η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει τα έσοδα αυτά για να αγοράσει περισσότερα βενζινοκίνητα οχήματα.
Η συντήρησή τους μπορεί να κοστίζει λιγότερα, αλλά η επιδιόρθωση ζημιών είναι ακριβότερη και η αξία μεταπώλησης των αυτοκινήτων μειώνεται περισσότερο, όπως αναφέρει το CNN.
Οι εργασίες σε τρακαρίσματα και ζημιές σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μπορεί να κοστίζουν ακόμα και τα διπλά σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο αυτοκίνητο, είπε ο CEO της Hertz, Stephen Scherr, μιλώντας πρόσφατα σε αναλυτές.*
Οι απανταχού αριστεροί, αυθεντικοί όχι τα πελατακια, χαίρονται για αυτήν την απόφαση.
Κάργα λεφτά σε πετρελαϊκές εταιρίες, και ρύπους παντού αρκεί να καταστραφεί η ηλεκτροκίνηση.
H hertz αλλωστε ειναι γνωστη αναρχοκομμουνιστικη οργανωση που κανει τις επιλογες της βασει της αριστερης ιδεολογιας κι οχι των συμφεροντων της.
Επισης οι βαρονοι του ηλεκτρισμου παιρνουν πακτωλο επιδοτησεων και στηνουν τερατομορφες σιδεριες στα δαση και τις κορφες (ακομα και λοφων) για την ψυχη της μανας τους, γι'αυτο και η τιμη του ρευματος εχει διπλασιαστει μεσα σε 2-3 χρονια. Aλλα τα κατακαμενα και καταπατημενα δαση, μεταξυ αλλων (μεχρι και σε ποταμακια τα λαμογια παλευουν να βαλουν υδροηλεκτρικα εργα μηδενικης αποδοσης, μονο και μονο για να τσιμπησουν επιδοτησεις), δεν συμβαλλουν στην περιβαλλοντικη καταστροφη, θου κυριε.
Ετσι ρε lap, ανοιξε μας τα ματια! -
Ε ναι... σε έπιασε η οικολογική ευαισθησία μετά από τις διάφορες αναφορές σου πως δεν υπάρχει κλιματική κρίση.
Εσύ ιστορικός είσαι....
Πως γνωρίζεις ότι τα υδροηλεκτρικά είναι ΜΗΔΕΝΙΚΗΣ απόδοσης;;;
Έχεις κάποια τεχνική κατάρτιση για το θέμα αυτό;;; Έχεις κάποια πηγή που να μας το αναλύει;;;
Εγώ δηλώνω πως δεν το ξέρω και δεν το έχω ψάξει το θέμα. Διαφώτισε μας.
Γνωρίζεις καταρχήν τι σημαίνει απόδοση σε υδροηλεκτρικό εργοστάσιο;;;;
-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
H hertz αλλωστε ειναι γνωστη αναρχοκομμουνιστικη οργανωση που κανει τις επιλογες της βασει της αριστερης ιδεολογιας κι οχι των συμφεροντων της.
Ούτε αυτό δεν μπορείς να καταλάβεις. Δες τα επιχειρήματα της hertz και τα δικά σου κατά καιρούς πάρε βαθιά ανάσα και ξεκίνησε την περισυλλογή.
-
https://www.bbc.com/news/science-environment-65948544
Ας προσευχηθούμε τα επόμενα έτη να πεσει και το 23 να ήταν μια εξαίρεση. Ειδάλλως.... Στο +2 βαθμούς πάρτε τα βουνά.
Μια μικρή γεύση πήρε η Θεσσαλία.
Θα γίνουν τεράστιες κοινωνικές αλλαγές και ακόμα και πόλεμοι μεταξύ πολιτισμών οι οποίοι θα προσπαθούν να βρουν μέρη για να εξασφαλίσουν την οικονομική τους επιβίωση.
-
Στο άρθρα παράλληλα αναφέρει και αυτό!
Another factor could be the effects of a reduction in pollution from shipping.
Regulations reducing the sulphur content of fuel burned by ships were brought in by the International Maritime Organisation (IMO) in 2020.
This significantly reduces the amount of aerosol particles released into the atmosphere, the IMO says.
But aerosols that pollute the air can also help reflect heat back into space, so removing them may have caused more heat to enter the waters.
It looks like the impacts of the exceptional temperatures in the North Atlantic are already beginning to be felt.
The eastern tropical Atlantic is the main spawning ground for North Atlantic hurricanes and the Met Office says an Atlantic tropical storm looks likely to form east of the Caribbean by the middle of this week.
Julian Heming, a tropical cyclone expert at the Met Office, says it is very unusual to see a storm developing in that area so early in the season.
Hurricane development is normally supressed during El Niño periods, but the Met Office's forecast suggests an above average season for tropical storms and cyclones in the North Atlantic basin this year because of the high surface temperatures.
The Met Office says we can expect the hot weather to continue.
It says there is a 45% chance - significantly higher than usual - that the UK will have what it describes as a "hot summer".
-
Βλέπω πως το μπλε τιμολόγιο προσφέρεται από κάποιες εταιρίες στο 0,16. Αν αυτό περιλαμβάνει και τα υπόλοιπα πάγια έξοδα. Τότε μπορούμε να υπολογίσουμε κόστος μετακίνησης με φόρτιση στο σπίτι
-
Δεν μπορεί ρε Λαπ, θα υπάρχει μια μελέτη που να συσχετίζει την ιδιοκτησία ηλεκτρικού με τη στάθμη της θάλασσας, ανεξάρτητα απ τα επίπεδα υπερκαταναλωσης όλων των αγαθών και υπηρεσιών, τα οποία θα συνεχίσει να αυξάνει ο ιδιοκτήτης του ηλεκτρικού.
Όσο συνεχίζεις να επιμένεις στην παπατζα της δήθεν οικολογίας των μπαταριών, θα παίζουμε εδώ παρέα.
Σε ΟΛΟΥΣ τους άλλους τομείς της ζωής, το υπάρχον Σύστημα κατανομής και κατανάλωσης πόρων δεν αφήνει τίποτα όρθιο, καταστρέφει το παρόν και το μέλλον μας με επιταχυνομενο μάλιστα ρυθμό.
Αλλά δεν πειράζει, θα κλείσουμε τα μάτια στο 95% της ανθρώπινης δραστηριότητας και θα επικεντρωθουμε στο 5% και θα χτυπιομαστε στα πατώματα για την κρισιμοτητα του...Να πούμε πόσο πολύ πιο ήσυχα, γρήγορα, εύκολα, δυνατά είναι τα ηλεκτρικά σε σύγκριση με τα θερμικά, να συμφωνήσω.
Και γω θέλω ένα.
Αλλά η αρπαχτή που επιχειρείται, με εμποδίζει να το απολαύσω.Τα ψευτο-οικολογικα μπορείς και να τα λες και να τα πιστεύεις ακόμα, αλλά πείθουν ελάχιστους, που επιλέγουν να πειστούν, ακριβώς όπως λειτουργούν οι θρησκευτικές πεποιθήσεις.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Βλέπω πως το μπλε τιμολόγιο προσφέρεται από κάποιες εταιρίες στο 0,16. Αν αυτό περιλαμβάνει και τα υπόλοιπα πάγια έξοδα. Τότε μπορούμε να υπολογίσουμε κόστος μετακίνησης με φόρτιση στο σπίτι
Νομίζω ότι είναι σαφές ότι αφορά μόνο στον αριθμό απ τις 150-300 κιλοβατωρες που γράφει το ρολόι, χωρίς ΔΕΔΔΗΕ, αδμηε, φόρους και λοιπά τέλη που τους αναλογούν.
Στην ουσία είναι γελοίες οι διαφορές, το πάγιο των 3-5€ ανά μήνα είναι μεγαλύτερο ποσό από αυτό που θα εξοικονομεί ένα σπίτι επιλέγοντας την Α ή Β εταιρεία, πρόκειται για εμπαιγμό.
Γι αυτό και οι ΑΡΔ στα άρθρα τους πλέον αναφέρουν τιμή μεγαβατώρας γιατί το 160€ συγκρινομενο με το 175€ της άλλης εταιρίας, φαίνεται σαν ουσιαστική διαφορά, όταν στην πραγματικότητα στον μηνιαίο λογαριασμό πρόκειται για το κόστος ενός πακέτου τσιγάρων το μήνα... -
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν μπορεί ρε Λαπ, θα υπάρχει μια μελέτη που να συσχετίζει την ιδιοκτησία ηλεκτρικού με τη στάθμη της θάλασσας, ανεξάρτητα απ τα επίπεδα υπερκαταναλωσης όλων των αγαθών και υπηρεσιών, τα οποία θα συνεχίσει να αυξάνει ο ιδιοκτήτης του ηλεκτρικού.
Όσο συνεχίζεις να επιμένεις στην παπατζα της δήθεν οικολογίας των μπαταριών, θα παίζουμε εδώ παρέα.
Σε ΟΛΟΥΣ τους άλλους τομείς της ζωής, το υπάρχον Σύστημα κατανομής και κατανάλωσης πόρων δεν αφήνει τίποτα όρθιο, καταστρέφει το παρόν και το μέλλον μας με επιταχυνομενο μάλιστα ρυθμό.
Αλλά δεν πειράζει, θα κλείσουμε τα μάτια στο 95% της ανθρώπινης δραστηριότητας και θα επικεντρωθουμε στο 5% και θα χτυπιομαστε στα πατώματα για την κρισιμοτητα του...Να πούμε πόσο πολύ πιο ήσυχα, γρήγορα, εύκολα, δυνατά είναι τα ηλεκτρικά σε σύγκριση με τα θερμικά, να συμφωνήσω.
Και γω θέλω ένα.
Αλλά η αρπαχτή που επιχειρείται, με εμποδίζει να το απολαύσω.Τα ψευτο-οικολογικα μπορείς και να τα λες και να τα πιστεύεις ακόμα, αλλά πείθουν ελάχιστους, που επιλέγουν να πειστούν, ακριβώς όπως λειτουργούν οι θρησκευτικές πεποιθήσεις.
Με συγχωρείς αλλά μεγαλύτεροι θρησκόληπτοι από τους ιδεολογικούς/αθλητικούς οπαδούς δεν υπάρχουν. Υπάρχουν και μελέτες για αυτό. Είναι ψυχική ασθένεια. Σοβαρά μιλώ.
Ξανά λέω και στο άλλο σύστημα η μόνη διέξοδος ήταν η υπερπαραγωγή. Έγινε σαφές από τα πρώτα έτη. Η φιλοσοφία του γενικά όλοι σε ένα υψηλότερο επίπεδο διαβίωσης στην πράξη απαιτούσε άλλο μοντέλο παραγωγής.
Δεν γίνεται να προτάσεις κεκτημένα για όλους που στηρίζονται σε υλικά αγαθά στην υψηλότερη δυνατή απόδοση των πεπερασμένων πόρων της κάθε εποχής χωρίς την συνεχόμενη παραγωγή και υπερπαραγωγή ανα περιόδους. Ακριβώς λόγω της υπερπαραγωγής κάθε εργοστασίου το οποίο χρησιμοποιεί πεπερασμένους πόρους και εργατικό δυναμικό, επήλθε η ανάγκη για το κέρδος και τα κίνητρα ακόμη και στο άλλο σύστημα. Τα πράγματα δεν ήταν ποτέ τόσο απλοϊκά όσο τα φαντάζεσαι. Δεν έχεις ασχοληθεί με το θέμα και δεν το γνωρίζεις. Τα εργοστάσια δεν είναι διακόπτες να τους ανοιγοκλείνεις κατά το δοκούν. Αυτά είναι αναφορές για ένα απροσδιόριστο μέλλον με ρομπότ στην παραγωγή, μηδενικό οριακό κόστος κτλ κτλΕρχόμαστε λοιπόν στο σήμερα μετά την κατάρευση διαφόρων θεωριών στην πράξη. Και στο καπιταλιστικό και στο σοσιαλιστικό σύστημα
Η νέα φιλοσοφική προσέγγιση που προτείνεται από μια σειρά μεγάλους οικονομολόγους και γίνεται αποδεκτή ως η θεωρία του αιώνα αυτού είναι η λεγόμενη κυκλική οικονομία. Αυτή προτάσσει την απεξάρτηση στο μετρό του δυνατού την συνεχόμενη παραγωγή από τους πεπερασμένους πόρους σε ενέργεια, πρώτη ύλη κτλ με την ταυτόχρονη διάσπαση των κέντρων παραγωγής σε όλον τον πλανήτη. Η λεγόμενη κλιματική κρίση είναι η συνθήκη που επιταχύνει τις εξελίξεις στην βάση της θεωρίας αυτής, όπως η φεουδαρχία ήταν η αφορμή για την ανάπτυξη των προηγούμενων θεωριών.
Αυτό ως θεωρία αλλάζει αρκετά τα οικονομικά μοντέλα που έχουν εφαρμοστεί έως σήμερα διότι προσπαθεί να συνδιάσει και να λύσει δομικά προβλήματα του κόσμου. Ακόμα δεν έχει δοκιμαστεί στην πράξη παρά ελάχιστα μέρη αυτού. Για παράδειγμα ένα μέρος της ενέργειας προέρχεται από ΑΠΕ, ένα μέρος των υλικών προέρχονται από ανακυκλώσιμα υλικά.
Οπως όλες οι θεωρίες μπορεί να καταρευσει στην πράξηΔηλαδή εμείς, ως οικονομικά ανεπτυγμένες οικονομίες, θα πληρώνουμε για την άνοδο του βιοτικού επιπέδου άλλων ανθρώπων ανά τον πλανήτη λόγω της συνεχόμενης παραγωγής που θα επιφέρει την βελτίωση των εισοδημάτων τους μέσω φυσικά μιας κυκλικής διαδικασίας σε κάθε στάδιο. Βασική παράμετρος της παραγωγής είναι η ενέργεια και για αυτό οι ΑΠΕ θα παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο.
Φυσικά αυτό δεν θα γίνει πράξη ούτε θα βελτιώσει τις συνθήκες ζωής όλων των ανθρώπων χωρίς εκείνες τις πολιτικές που έχουν στο επίκεντρο τους τον άνθρωπο υπό αυτές τις νέες συνθήκες και όχι κάποιο κόμμα ή κάποια καρτέλ ή την οικονομία προσόδων.
-
Στο θέμα που θίγεις. Ναι! Το λέμε ξανά και ξανά σαν αυτιστικοί.
Συμβάλουν στη μείωση της εκπομπής αερίων του φαινομένου του θερμοκηπίου.
Δεν ξέρω γιατί σου είναι τόσο δύσκολο να το κατανοήσεις.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ε ναι... σε έπιασε η οικολογική ευαισθησία μετά από τις διάφορες αναφορές σου πως δεν υπάρχει κλιματική κρίση.
Εσύ ιστορικός είσαι....
Πως γνωρίζεις ότι τα υδροηλεκτρικά είναι ΜΗΔΕΝΙΚΗΣ απόδοσης;;;
Έχεις κάποια τεχνική κατάρτιση για το θέμα αυτό;;; Έχεις κάποια πηγή που να μας το αναλύει;;;
Εγώ δηλώνω πως δεν το ξέρω και δεν το έχω ψάξει το θέμα. Διαφώτισε μας.
Γνωρίζεις καταρχήν τι σημαίνει απόδοση σε υδροηλεκτρικό εργοστάσιο;;;;
Σε κατι ποταμακια-ρυακια που θελουν να τα βαλουν εχουν κυριολεκτικα μηδενικη αποδοση και το λενε οι επαιοντες, οχι εγω.
Ο μονος λογος που θελουν να τα βαλουν ειναι για να παιρνουν επιδοτησεις γιατι βλεπεις η πρασινη παπατζα θελει να επιδοτουνται τα παντα που εχουν να κανουν με τις ανανεωσιμες πηγες ενεργειας κι ας μην αποδιδουν καν, κι ας επιβαρυνουν το οικοσυστημα (οπως κανουν οι ανενογεννητριες και παλι δεν το λεω εγω αλλα οι οικολογοι, οι κανονικοι οχι οι γιαλατζι σαν εσενα) και γενικα ας κανουν μια τρυπα στο νερο.
Αν δεν υπηρχαν οι επιδοτησεις στο ελλαδισταν δεν θα ειχε μπει ουτε μια ανεμογεννητρια. Θα ειχαμε γλιτωσει βεβαια και κατι εκατονταδες χιλιαδες στρεμματα πρασινου που ολως τυχαιως κατακαηκαν τα τελευταια λιγα χρονια.
Αλλα ξεχασα, φταιει η κλιματικη αλλαγη και για τους εμπρησμους.Εσυ και να το ψαξεις κατι πληρωμενες ερευνες απ'τις πολυεθνικες θα βρεις οποτε ασ'το καλυτερα τσαμπα χρονο θα χασεις.
Σαν τις ερευνες που εκαναν το 1900 οι καπνοβιομηχανιες κι ελεγαν ποσο καλο εκανε στην υγεια το τσιγαρο. -
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ε ναι... σε έπιασε η οικολογική ευαισθησία μετά από τις διάφορες αναφορές σου πως δεν υπάρχει κλιματική κρίση.
Εσύ ιστορικός είσαι....
Πως γνωρίζεις ότι τα υδροηλεκτρικά είναι ΜΗΔΕΝΙΚΗΣ απόδοσης;;;
Έχεις κάποια τεχνική κατάρτιση για το θέμα αυτό;;; Έχεις κάποια πηγή που να μας το αναλύει;;;
Εγώ δηλώνω πως δεν το ξέρω και δεν το έχω ψάξει το θέμα. Διαφώτισε μας.
Γνωρίζεις καταρχήν τι σημαίνει απόδοση σε υδροηλεκτρικό εργοστάσιο;;;;
Εντωμεταξυ εγω δεν ειπα οτι δεν υπαρχει σε καποιο βαθμο κλιματικη αλλαγη.
Ειπα οτι αποκλειστικα υπευθυνοι γι'αυτη ειναι αυτοι που θεωρεις εσυ σωτηρες, οι οποιοι ειναι οι τελευταιοι που θελουν να την αντιστρεψουν αφου τι οικονομικο τους μοντελο ειναι συνυφασμενο με την καταστροφη του περιβαλλοντος. -
Ουτε εγώ είπα κάποιον σωτήρα. Εγώ βλέπω αντικειμενικά τι οφέλη έχουμε από κάθε συνθήκη. Εσύ αντιθέτως θεωρείς σωτήρες των ανθρώπων αυτούς που έκαναν αλλα που αν τα αναφέρουμε θα ξεφύγει η κουβέντα και που αν στα ευχηθώ να τα πάθεις και εσύ θα με βρίσεις.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης