-
@storm said in MG (SAIC) forum:
@atari70 said in MG (SAIC) forum:
Καλημέρα. Είδα σήμερα εάν εδώ κοντά στην γειτονιά μου . Ενδιαφέρον σχεδιαστικά, και από χώρους πολύ καλό. Ήταν η βασική έκδοση μου είπε, και του βγήκε κάπου 19500. Δεν ξέρω αλλά κοντά σε αυτές τις τιμές , προτιμώ το vitara, seat arona,Skoda kamig. Πιο σύγχρονα μηχανολογικά πιο οικονομικά σε κατανάλωση, και με ελάχιστη διαφορά σε τιμή και χώρους. Άσε που έτσι και το πάρεις το παντρεύεσαι. Ούτε καν λόγος για μεταπώληση.
ΕTo HS είδες ή το ZS ?
Το HS ξεκινά από 28 χιλιάρικα.
Το ZS ξεκινά από 18 περίπου χιλιάρικα.Το ZS ήταν.
-
@lap said in MG (SAIC) forum:
https://www.carsales.com.au/editorial/details/exclusive-new-2024-mg3-spotted-in-sydney-143353/
Έρχεται το mg 3 full hybrid!
Σε τι τιμή θα το δίνει άραγε; άμεσος αντίπαλος του yaris
Βασικά αν οι προδιαγραφές του είναι αυτές που λέει ( 2.1kwh μπαταρία, ηλεκτρομοτέρ 95hp και συνδυαστικά 177 (!)hp) κι αν έρθει και με 2.5-3.000 γιούρια φθηνότερο, θα το στριμώξει άσχημα το yaris κι ας έχει και 0,5lt παραπάνω κατανάλωση.
-
Όχι μόνο, λένε θα βγει και με τον 1,5 ατμοσφαιρικό του ZS.
Αν το ZS ξεκινά από 19Κ
Τότε αυτό θα ξεκινά από 14-15. Και μια καλή έκδοση θα έχει 17-18Κ
Αυτή η τιμή θα φέρει προβλήματα σε πολλούς.
Γενικώς από τα διάφορα τεστς που διαβάζουμε και από αυτά που γράφουν τα μέλη του φόρουμ δεν είναι καθόλου κακά αυτοκίνητα.
-
-
-
-
Α Μ Α Ξ Α Ρ Α! Η έκδοση με τα 204 άλογα και τα 450χλμ αυτονομίας δεν έχει ανταγωνιστή.
Αν αγόραζα σήμερα 90% θα ήταν η επιλογή μου. -
@johnny-0 said in MG (SAIC) forum:
α. εξαιρετικο αυτοκινητο. Η φτηνη εκδοση ειναι πολυ καλη επιλογη για οποιον θελει αυτοκινητο πολης, ενω η αμεσως επομενη (με την 64αρα μπαταρια) ΑΝΕΤΑ μπορει να ειναι το ενα και μοναδικο αυτοκινητο μιας οικογενειας.
β. εχει βελτιωθει ΠΟΛΥ το καναλι αυτο και μπραβο στον ανθρωπο που το τρεχει.
-
@georgemit said in MG (SAIC) forum:
Α Μ Α Ξ Α Ρ Α! Η έκδοση με τα 204 άλογα και τα 450χλμ αυτονομίας δεν έχει ανταγωνιστή.
Αν αγόραζα σήμερα 90% θα ήταν η επιλογή μου.Για το luxury λες ή για το xpower? Οι τιμές που έχει το σαιτ 41-43Κ είναι χωρίς την επίδοση; πέφτει δλδ αλλά 8Κ?
-
@tkin73 said in MG (SAIC) forum:
@georgemit said in MG (SAIC) forum:
Α Μ Α Ξ Α Ρ Α! Η έκδοση με τα 204 άλογα και τα 450χλμ αυτονομίας δεν έχει ανταγωνιστή.
Αν αγόραζα σήμερα 90% θα ήταν η επιλογή μου.Για το luxury λες ή για το xpower? Οι τιμές που έχει το σαιτ 41-43Κ είναι χωρίς την επίδοση; πέφτει δλδ αλλά 8Κ?
οι τιμες των σαιτ ειναι παντα χωρις την επιδοτηση.
-
@tkin73 said in MG (SAIC) forum:
@georgemit said in MG (SAIC) forum:
Α Μ Α Ξ Α Ρ Α! Η έκδοση με τα 204 άλογα και τα 450χλμ αυτονομίας δεν έχει ανταγωνιστή.
Αν αγόραζα σήμερα 90% θα ήταν η επιλογή μου.Για το luxury λες ή για το xpower? Οι τιμές που έχει το σαιτ 41-43Κ είναι χωρίς την επίδοση; πέφτει δλδ αλλά 8Κ?
Για την exclusive λέω, έχει γύρω στα 28k με την επιδότηση.
-
@dettol said in MG (SAIC) forum:
@tkin73 said in MG (SAIC) forum:
@georgemit said in MG (SAIC) forum:
Α Μ Α Ξ Α Ρ Α! Η έκδοση με τα 204 άλογα και τα 450χλμ αυτονομίας δεν έχει ανταγωνιστή.
Αν αγόραζα σήμερα 90% θα ήταν η επιλογή μου.Για το luxury λες ή για το xpower? Οι τιμές που έχει το σαιτ 41-43Κ είναι χωρίς την επίδοση; πέφτει δλδ αλλά 8Κ?
οι τιμες των σαιτ ειναι παντα χωρις την επιδοτηση.
8K αφαιρείς ; οι αιτήσεις εγκρίνονται; γιατί είχα ακούσει ότι λόγω των πλυμμηρων σταμάτησαν να εγκρίνουν νέες.
Πάντως το αμάξι έχει πολύ ποιοτικό εσωτερικό
Youtube Video -
@tkin73 said in MG (SAIC) forum:
@dettol said in MG (SAIC) forum:
@tkin73 said in MG (SAIC) forum:
@georgemit said in MG (SAIC) forum:
Α Μ Α Ξ Α Ρ Α! Η έκδοση με τα 204 άλογα και τα 450χλμ αυτονομίας δεν έχει ανταγωνιστή.
Αν αγόραζα σήμερα 90% θα ήταν η επιλογή μου.Για το luxury λες ή για το xpower? Οι τιμές που έχει το σαιτ 41-43Κ είναι χωρίς την επίδοση; πέφτει δλδ αλλά 8Κ?
οι τιμες των σαιτ ειναι παντα χωρις την επιδοτηση.
8K αφαιρείς ; οι αιτήσεις εγκρίνονται; γιατί είχα ακούσει ότι λόγω των πλυμμηρων σταμάτησαν να εγκρίνουν νέες.
Πάντως το αμάξι έχει πολύ ποιοτικό εσωτερικό
Youtube Videoειχε κολλησει το πραγμα επειδη μεταφερθηκε η αρμοδιοτητα σε αλλο υπουργειο. Γενικα εγκρινονται, δηλαδη δεν εχω ακουσει κανεναν που να γκρινιαζε επειδη απορριφθηκε. Η γκρινια ειναι για τον χρονο που μεσολαβει μεχρι να πληρωθεις, που ανετα φτανει τους 12 μηνες. Γενικα, μην υπολογιζετε τα χρηματα της επιδοτησης, δειτε τα ως ενα ωραιο μπονους που καποια στιγμη θα παρετε.
ΥΓ: ειναι αυτοκινηταρα. ψηνω φιλο μου να το παρει για τη συζυγο του
-
@georgemit said in MG (SAIC) forum:
@tkin73 said in MG (SAIC) forum:
@georgemit said in MG (SAIC) forum:
Α Μ Α Ξ Α Ρ Α! Η έκδοση με τα 204 άλογα και τα 450χλμ αυτονομίας δεν έχει ανταγωνιστή.
Αν αγόραζα σήμερα 90% θα ήταν η επιλογή μου.Για το luxury λες ή για το xpower? Οι τιμές που έχει το σαιτ 41-43Κ είναι χωρίς την επίδοση; πέφτει δλδ αλλά 8Κ?
Για την exclusive λέω, έχει γύρω στα 28k με την επιδότηση.
Κατάφεραν τελικά και έκαναν φθηνότερα από τα θερμικά τελικά.
Πάτησαν 30% αύξηση στα μεκ Κράτησαν τα ηλεκτρικα ήρθε και η επίδοση όλα καλά.
Και είναι αμάξι καλού μήκους ούτε μικρό ούτε μεγάλο αν υπάρχουν οι προϋποθέσεις φόρτισης γιατί όχι!
Πάντως από τεστ που βλέπω εο με 110 cc σχεδόν 18 kwh και άρα 350-360 χλμ αυτονομία ενώ στα 130 περνά τις 30 kwh που σημαίνει 200 κάτι χλμ αυτονομία.
Ζόρικα ακόμα και με την 64αρα....
Και φυσικά ένα βίντεο που οποία σκέψη για ηλεκτρικό να έχεις την αναθεσωρεις!
Ο τύπος φουλ προώθηση των ηλεκτρικών και χορεύει ζειμπεκια όταν στον δεύτερο σταθμό που σταμάτησε κατάφερε μετά από 1 και μισή ώρα να φορτίσει από φορτιστή που ήταν 50 αρης ξεκίνησε με 43 και κατέληξε με 34...
Στον πρώτο δεν μπορούσε παρά μόνο με αργή φορτιστή 11 kwh δλδ 6 ώρες....
Τρατζικ....με 100 χλμ επέστρεψε μπας φτάσει σπίτι Αθήνα απο 270 χλμ απόσταση...
Αμάξια για χομπιστες...
Youtube Video -
Το συγκεκριμένο έχει μέτρια υλοποίηση στον τομέα της φόρτισης. Και πολλή υψηλή κατανάλωση.
Το telsa model 3 έχει 12,5-13 kwh/100 χλμ κατανάλωση στα 120χλμ/ώρα.
-
@lap said in MG (SAIC) forum:
Το συγκεκριμένο έχει μέτρια υλοποίηση στον τομέα της φόρτισης. Και πολλή υψηλή κατανάλωση.
Το telsa model 3 έχει 12,5 kwh κατανάλωση στα 120χλμ/ώρα.
και ομως, αυτο με την 64αρα μπαταρια εχει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ charging curve. Ναι, δεν χτυπαει μεγαλα νουμερα ισχυος στην φορτιση, αλλα κραταει ψηλο επιπεδο βαθια μεσα στην φορτιση.
-
@tkin73 said in MG (SAIC) forum:
@georgemit said in MG (SAIC) forum:
@tkin73 said in MG (SAIC) forum:
@georgemit said in MG (SAIC) forum:
Α Μ Α Ξ Α Ρ Α! Η έκδοση με τα 204 άλογα και τα 450χλμ αυτονομίας δεν έχει ανταγωνιστή.
Αν αγόραζα σήμερα 90% θα ήταν η επιλογή μου.Για το luxury λες ή για το xpower? Οι τιμές που έχει το σαιτ 41-43Κ είναι χωρίς την επίδοση; πέφτει δλδ αλλά 8Κ?
Για την exclusive λέω, έχει γύρω στα 28k με την επιδότηση.
Κατάφεραν τελικά και έκαναν φθηνότερα από τα θερμικά τελικά.
Πάτησαν 30% αύξηση στα μεκ Κράτησαν τα ηλεκτρικα ήρθε και η επίδοση όλα καλά.
Και είναι αμάξι καλού μήκους ούτε μικρό ούτε μεγάλο αν υπάρχουν οι προϋποθέσεις φόρτισης γιατί όχι!
Πάντως από τεστ που βλέπω εο με 110 cc σχεδόν 18 kwh και άρα 350-360 χλμ αυτονομία ενώ στα 130 περνά τις 30 kwh που σημαίνει 200 κάτι χλμ αυτονομία.
Ζόρικα ακόμα και με την 64αρα....
Και φυσικά ένα βίντεο που οποία σκέψη για ηλεκτρικό να έχεις την αναθεσωρεις!
Ο τύπος φουλ προώθηση των ηλεκτρικών και χορεύει ζειμπεκια όταν στον δεύτερο σταθμό που σταμάτησε κατάφερε μετά από 1 και μισή ώρα να φορτίσει από φορτιστή που ήταν 50 αρης ξεκίνησε με 43 και κατέληξε με 34...
Στον πρώτο δεν μπορούσε παρά μόνο με αργή φορτιστή 11 kwh δλδ 6 ώρες....
Τρατζικ....με 100 χλμ επέστρεψε μπας φτάσει σπίτι Αθήνα απο 270 χλμ απόσταση...
Αμάξια για χομπιστες...
Youtube Videoαν και εχει επιχειρηση που ασχολειται με ηλεκτρικα και αν και ειναι πολυ διασκεδαστικος στα βιντεο του, φαινεται να μην εχει παρει μυρωδια. Πηγε στον (τοτε τουλαχιστον) χειροτερο φορτιστη της κεντρικης ελλαδας. Δεν ειχε κανει την παραμικρη σκεψη για την διαδρομη που θα ακολουθουσε και τα σημεια ανεφοδιασμου. Δεν θελω να εκτροχιασουμε το νημα του αυτοκινητου, συζητωντας για ηλεκτροκινηση γενικοτερα, αλλα η πραγματικοτητα ειναι, οπως εχω πει και στο παρελθον, οτι χρειαζεται μια στοιχειωδης προετοιμασια.
Διαφορετικα, παιρνεις την "μικρη" εκδοση και το χρησιμοποιεις αποκλειστικα ως αυτοκινητο πολης. -
@dettol said in MG (SAIC) forum:
@lap said in MG (SAIC) forum:
Το συγκεκριμένο έχει μέτρια υλοποίηση στον τομέα της φόρτισης. Και πολλή υψηλή κατανάλωση.
Το telsa model 3 έχει 12,5 kwh κατανάλωση στα 120χλμ/ώρα.
και ομως, αυτο με την 64αρα μπαταρια εχει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ charging curve. Ναι, δεν χτυπαει μεγαλα νουμερα ισχυος στην φορτιση, αλλα κραταει ψηλο επιπεδο βαθια μεσα στην φορτιση.
Οκ, δεν το έχω ψάξει τόσο πολύ. Θυμάμαι ένα τεστ μεταξύ αυτού και του model 3 σε ένα βρετανικό κανάλι. Και το tesla ήταν σαφέστατα ανώτερο. Το fl με νεότερα μοτέρ και μπαταρία (?) έχει ακόμα καλύτερες επιδόσεις.
-
@lap said in MG (SAIC) forum:
@dettol said in MG (SAIC) forum:
@lap said in MG (SAIC) forum:
Το συγκεκριμένο έχει μέτρια υλοποίηση στον τομέα της φόρτισης. Και πολλή υψηλή κατανάλωση.
Το telsa model 3 έχει 12,5 kwh κατανάλωση στα 120χλμ/ώρα.
και ομως, αυτο με την 64αρα μπαταρια εχει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ charging curve. Ναι, δεν χτυπαει μεγαλα νουμερα ισχυος στην φορτιση, αλλα κραταει ψηλο επιπεδο βαθια μεσα στην φορτιση.
Οκ, δεν το έχω ψάξει τόσο πολύ. Θυμάμαι ένα τεστ μεταξύ αυτού και του model 3 σε ένα βρετανικό κανάλι. Και το tesla ήταν σαφέστατα ανώτερο. Το fl με νεότερα μοτέρ και μπαταρία (?) έχει ακόμα καλύτερες επιδόσεις.
ναι, συνολικα το Μ3 ειναι καλυτερο αυτοκινητο, ΑΛΛΑ το mg ειναι ενα δεκαρικο φτηνοτερο ΚΑΙ εχει πιο μαζεμενες διαστασεις. Δεν ειναι και λιγο πραγμα αυτα...
-
Έχω την αίσθηση η έκδοση με τις 77 kwh με πίσω κίνηση είναι η καλύτερη έκδοση.
Και πάτημα σε στροφές όπως ένα καλό πισωκινητο και 450-470χκμ πραγματική μέση αυτονομία ακόμα και τον χειμώνα και 240 άλογα!
Για ταξίδια, Χμμμμ μάλλον Τέσλα θα αγόραζα.Σήμερα όπως είναι η πραγματική κατάσταση αντί για ένα ένα θερμικό με πολλά αλγοα εγώ θα έκανα το εξής απλό. Εάν είχα ένα παλιό αυτοκίνητο 12-15 ετών με ας πούμε 200.000 χλμ στο οδόμετρο. Θα το κρατούσα. Θα του έκανα ένα σούπερ τροουπερ σέρβις των 1000-15000 ευρώ, αλλάζοντας από αμορτισέρ μέχρι οτιδήποτε μπορεί να χαλάσει. Θα του έκανα έναν βιολογικό και θα το άφηνα στην άκρη μονάχα για τα ταξίδια.
Και τα χρήματα μου θα τα έδινα σε ένα mg4 ή tesla model 2 για καθημερινές μετακινήσεις για τα πάντα.
Εντωμεταξυ προσέξτε κάτι.....όποιος έχει φωτοβολταϊκά μπορεί να το χρησιμοποιήσει ως οικιακή μπαταρία!.
Δεν ξέρω όμως μέχρι τι ένταση μπορεί να δώσει πίσω στο σπίτι.
MG (SAIC) forum