-
Όσον αφορά τις τιμές, έστω με την επιδότηση, πλέον το Τεσλα 3 στις προσφορές του βγαίνει "στα ίδια λεφτά" με μια Κορολα και ίσως φθηνότερα από ένα Γκολφ, αν λάβουμε υπόψη και το επίπεδο εξοπλισμού.
Από κει και πέρα το χάος.Έφτασαν το δικό μου/μας αυτοματο ντίζελ 3 aircross και Γιαρις κρος, με αξιοπρεπή εξοπλισμό, στα 30 χιλιάρικα, και συζητάμε ακόμη τις τιμές των ηλεκτρικών...
-
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Λοιπόν, 5 χρόνια και βάλε από το άνοιγμα αυτού του νήματος, 15 χρόνια μετά την έλευση του Tesla roadster και 13 από το Νισσάν Ληφ ΜΚ1, ποιά είναι η κατάσταση της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας?
Είναι ακόμη σε εμβρυακό και υποβοηθούμενο στάδιο, θα έλεγα.
Οι πωλήσεις είναι απελπιστικά ισχνές, αγρίως επιδοτούμενες και συνήθως με ταξικό πρόσημο.
Πάμε για 6.500 τεμάχια φέτο, όταν η αγορά θα κλείσει κοντά στα 140.000, ήτοι κάτω από 5%, γράφω για τα καθαρά ηλεκτρικά μπαταριών και μόνο αυτά.
Ποιοί τα παίρνουν? Κάτι χάι προφάιλ επαγγελματίαι,πχ γιατροί και δικεόροι του κέντρου, σελεμπριταριό, επιχειρηματίαι για τις φοροαπαλλαγές που αυτά συνεπάγονται και για να 'πρασινίσουν' την κατάμαυρη εικόνα τους, φάσιον βίκτιμς, χα"ί¨"ζοντες φιγουρατζήδες και τα ρέστα. Είναι προφανές ότι άμα τη λήξη των προνομίων, θα γκρεμιστεί και η αγορά, γιατί απλώς δεν έχει πόδια , αλλά δεκανίκια. Είναι ενδεικτικό ότι, ενώ κάποιος μπορεί να φέρει 'τζάμπα' ένα μετάχειρο ηλεκτρικό απ'έξω, ούτε αυτά δεν εμπιστεύεται ο κοζμάκης και δεν δελεάζεται από τη διαφορά τιμής. Ηλεκτρικά ταξί? Ευχαριστώ για την ερώτηση, παρακαλώ για την επόμενη.
Κάποιοι, ευτυχώς ελάχιστοι, γιατί θα θρηνήσουμε θύματα, παίρνουν κάτι καρικατούρες όπως το Αμί ή κάτι άλλα κινέζικα αμαξίδια του γκολφ, και μπαίνουν δακτύλιο ή πάνε σε κάτι κάργα κορεσμένες περιοχές ή προάστεια όπως Μαρούσι, Πλάκα,Κηφισιά,κοκ για τα ψώνια τους. Να πούμε εδώ ότι παίζει και πολύ πατίνι, ελπίζω να λήξει αυτή η μόδα το συντομότερο.
Ο πολύς κοζμάκης συνεχίσει και παίρνει Πάντα, Γιάρις, Κόρσα, Κορόλλα,208, Βιτάρα, Σουίφτ, Σετρίο και τα ρέστα, οι δε ψιλοέχοντες 116i και 3008.
Κάτι έλεγαν ότι το 2023 θα εξισωθούν αι εργοστασιακαί τιμαί των θερμικών ιχ με τα μπαταριάτα, εννοείται δεν έχει συμβεί αυτό. Τώρα μιλάνε ότι θα γίνει το 2025, κάποιοι άλλοι το 2027, και το δούλεμα συνεχίζεται.
Φορτιστές? Οκ, 'φυτρώνουν' όλο και πιο συχνά, τα βενζινάδικα στις εθνικές έχουν αρχίσει και βάζουν και αυτοί, αλλά οι πραγματικοί γλήγοροι ταχυφορτιστές > 150kwh παραμένουν εξαιρετικά σπάνιοι.
Βλέπω τρία ηλεκτρικά πέριξ της γειτονιάς μου, όταν βγαίνω για περπάτημα το βραδάκι. Ενα Τέζλα με νούμερα ΔΣ που παρκάρει στο δρόμο, άρα έχει τρόπο να το φορτίζει αλλού, ένα Πεμβέ με ταμπελάκι ιατρικό σε μονοκατοικία με υπαίθριο πάρκινγκ και ένα φορτιστή στον τοίχο, και ένα Ζμαρτ αγνώστου ιδιοκτήτη, επίσης στο δρόμο, μιλάμε για ακραίους χρήστες σε 2 από τις 3 περιπτώσεις τουλάχιστον.
Είμαστε πολύ μακρυά νυχτωμένοι δηλαδή, δε σηκώνει όγκους η ηλεκτροκίνηση με αυτή την εικόνα και η απορία μου είναι πότε θα γίνει αυτό.Ποσό παθετικ να νομίζεις ότι σε χαρακτηρίζει το αυτοκίνητο που οδηγάς, η κολόνια ή το αποσμητικό που φοράς.
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αναμένουμε την έλευση του C3. Πάντως τα σάιτ έξω γράφουν ότι αλλάζει την αγορά των ηλεκτροκίνητων και οι 10000 κρατήσεις σε ένα μήνα αυτό δείχνει.
Γιατί είναι ακριβώς σε αυτό που έχει πλεονέκτημα το ηλεκτρικό.
Στην πόλη και στις μικρές περιαστικές διαδρομές.
Mε 25χιλιαρικα κοστος, 300χλμ αυτονομια στα χαρτια (ζητημα αν θα'ναι 250 στην πραξη) κι εμφανιση suzuki ignis (στο λιγο πιο κομψο) πραγματικα θα'ναι τρελος καποιος να το προτιμησει απο υβριδικο yaris με κανα 3χιλιαρο λιγοτερο. Με το οποιο προφανως και κανεις και το ταξιδι σου μιας και στο ελλαδισταν οι περισσοτεροι που θα δωσουν 25 χιλιαρικα για αμαξι δεν εχουν την πολυτελεια να το εχουν μονο για την πολη αλλα για βασικο αυτοκινητο ή εστω που να μπορει να χρησιμοποιηθει και σαν βασικο.
Δεν πα'να γραφουν τα πληρωμενα sites ο,τι θελουν, με τετοια playmobils στα χρηματα αυτα τα ηλεκτρικα προφανως και δεν προκειται να πεισουν κανενα που δεν εχει πειστει ηδη.
Αν το συγκεκριμενο ειχε γυρω στα 18 χιλιαρικα και φαινοταν και λιγο πιο συγχρονο μεσα-εξω (γιατι εμενα το τωρινο c3 που ειναι και 7 ετων αμαξι πιο συγχρονο μου φαινεται) να το συζητουσαμε. Tωρα, τουλαχιστον εδω, απατο θα παει. -
Και γιατί μόνο 25 χιλιάρικα;
Λεφτά υπάρχουν... -
Μα μιλάμε ότι οι τιμές μέχρι τώρα είναι 23300 η φτωχή και 27800 η πλούσια, ενώ θα υπάρξει και μία ενδιάμεση. Ας πούμε στα 25500.
Με την επιδότηση του 30 % αυτές γίνονται 16310 - 17850 και 19800 αντίστοιχα.
Τι σχέση έχει το γιάρις με αυτές τις τιμές ?
Επίσης για μέσα στην πόλη και περιαστικά το ηλεκτρικό θα είναι πολύ φτηνότερο στην χρήση από το γιάρις, ενώ για ταξίδια, εκεί το γιάρις χάνει από το ντίζελ.
Οι τιμές αυτές το κάνουν μια χαρά για δεύτερο αμάξι, μην ξεχνάμε ότι θα έλθει και με μικρότερη μπαταρία και με 83 αντί για 110 άλογα και θα κάνει πριν την επιδότηση 19900, δηλαδή 13900 μετά από αυτήν.
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μα μιλάμε ότι οι τιμές μέχρι τώρα είναι 23300 η φτωχή και 27800 η πλούσια, ενώ θα υπάρξει και μία ενδιάμεση. Ας πούμε στα 25500.
Με την επιδότηση του 30 % αυτές γίνονται 16310 - 17850 και 19800 αντίστοιχα.
Τι σχέση έχει το γιάρις με αυτές τις τιμές ?
Επίσης για μέσα στην πόλη και περιαστικά το ηλεκτρικό θα είναι πολύ φτηνότερο στην χρήση από το γιάρις, ενώ για ταξίδια, εκεί το γιάρις χάνει από το ντίζελ.
Οι τιμές αυτές το κάνουν μια χαρά για δεύτερο αμάξι, μην ξεχνάμε ότι θα έλθει και με μικρότερη μπαταρία και με 83 αντί για 110 άλογα και θα κάνει πριν την επιδότηση 19900, δηλαδή 13900 μετά από αυτήν.
Για οσο υπαρχει η επιδοτηση ακομα τοτε ισως και να εχει καποιο νοημα οντως με τιμη κατω απο 18κ, παρα τα σοβαρα μειονεκτηματα του. Με την κανονικη μπαταρια φυσικα, η αλλη ουτε 200χλμ δε βγαζει στα χαρτια.
Απλα επειδη η πλεον ισχυρη χωρα της ΕΕ, η οποια δειχνει και τον δρομο σε ολα τα παρομοια θεματα, η Γερμανια, σταματησε τις επιδοτησεις, πιθανολογω οτι εντος διετιας θα εχουν παει κι εδω περιπατο οποτε και οι πωλησεις ηλεκτρικων θα πεσουν στα ταρταρα εντελως αν δεν ξεπερασουν τα σοβαρα ζητηματα αυτονομιας και διαρκειας φορτισης που εχουν ωστε να αποτελεσουν βασικα μεσα μετακινησης κι οχι λιγο απ'ολα και τελικα τιποτα. -
H Γερμανία τις σταμάτησε, γιατί υπήρχε νομικό πρόβλημα.
Τώρα με το νέο έτος θα τις επαναφέρει, αλλά όπως και η Γαλλία θα απευθύνονται μόνο σε αυτοκίνητα παραγωγής ΕΕ.
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μα μιλάμε ότι οι τιμές μέχρι τώρα είναι 23300 η φτωχή και 27800 η πλούσια, ενώ θα υπάρξει και μία ενδιάμεση. Ας πούμε στα 25500.
Με την επιδότηση του 30 % αυτές γίνονται 16310 - 17850 και 19800 αντίστοιχα.
Τι σχέση έχει το γιάρις με αυτές τις τιμές ?
Επίσης για μέσα στην πόλη και περιαστικά το ηλεκτρικό θα είναι πολύ φτηνότερο στην χρήση από το γιάρις, ενώ για ταξίδια, εκεί το γιάρις χάνει από το ντίζελ.
Οι τιμές αυτές το κάνουν μια χαρά για δεύτερο αμάξι, μην ξεχνάμε ότι θα έλθει και με μικρότερη μπαταρία και με 83 αντί για 110 άλογα και θα κάνει πριν την επιδότηση 19900, δηλαδή 13900 μετά από αυτήν.
Οι τιμές που αναφέρουν πέφτουν ακόμα περισσότερο με τα φόρο κίνητρα του +50%. Για αυτό το λόγο είναι ιδιαίτερα συμφέρον να αγοράσει ηλεκτρικό ελεύθερος επαγγελματίας, διότι γλυτωνει τις κλίμακες του 36 και 45%. Αντί να του τα φάει η εφορία τα χρήματα, ας τα χαρει ο ίδιος αγοράζοντας τουτού
-
Μην λες τέτοια γιατί θα πεταχτούν τίποτα διδάκτορες οικονομικών και θα μας πουΝΕ για τις επιχειρήσεις που κάνουν κομπίνες με την αγορα ηλεκτρικων για να γλιτώσουν μέρους του ΦΠΑ
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
H Γερμανία τις σταμάτησε, γιατί υπήρχε νομικό πρόβλημα.
Τώρα με το νέο έτος θα τις επαναφέρει, αλλά όπως και η Γαλλία θα απευθύνονται μόνο σε αυτοκίνητα παραγωγής ΕΕ.
Καμια Γερμανια δεν θα τις επαναφερει ουτε ηταν ζητημα νομικου προβληματος αλλα οικονομικου.
Το μονο που ανακοινωθηκε προς το παρον ειναι οτι oι stellantis, tesla, mercedes και vw θα κανουν μειωσεις τιμων αντιστοιχες της επιδοτησης, χωρις την αναμιξη του Γερμανικου κρατους.
Με λιγα λογια θα μειωσουν κατα πολυ το κερδος τους για να μη γινει κραχ στην αγορα των ηλεκτρικων που χωρις σοβαρες κρατικες επιδοτησεις θα καταρρευσει.
Φυσικα κατι τετοιο δεν μπορουν να το κανουν για καιρο οποτε αν το παραδειγμα της Γερμανιας το ακολουθησουν κι αλλες σοβαρες ευρωπαικες χωρες (δε μιλαω για μπανανιες σαν το ελλαδισταν που μεχρι και κινητρα στους ε.ε. επαγγελματιες δινει να γλιτωνουν φπα μεσω ηλεκτρικων και καυχιονται κιολας) τοτε θα πεσει πολυ γελιο. -
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
H Γερμανία τις σταμάτησε, γιατί υπήρχε νομικό πρόβλημα.
Τώρα με το νέο έτος θα τις επαναφέρει, αλλά όπως και η Γαλλία θα απευθύνονται μόνο σε αυτοκίνητα παραγωγής ΕΕ.
Καμια Γερμανια δεν θα τις επαναφερει ουτε ηταν ζητημα νομικου προβληματος αλλα οικονομικου.
Το μονο που ανακοινωθηκε προς το παρον ειναι οτι oι stellantis, tesla, mercedes και vw θα κανουν μειωσεις τιμων αντιστοιχες της επιδοτησης, χωρις την αναμιξη του Γερμανικου κρατους.
Με λιγα λογια θα μειωσουν κατα πολυ το κερδος τους για να μη γινει κραχ στην αγορα των ηλεκτρικων που χωρις σοβαρες κρατικες επιδοτησεις θα καταρρευσει.
Φυσικα κατι τετοιο δεν μπορουν να το κανουν για καιρο οποτε αν το παραδειγμα της Γερμανιας το ακολουθησουν κι αλλες σοβαρες ευρωπαικες χωρες (δε μιλαω για μπανανιες σαν το ελλαδισταν που μεχρι και κινητρα στους ε.ε. επαγγελματιες δινει να γλιτωνουν φπα μεσω ηλεκτρικων και καυχιονται κιολας) τοτε θα πεσει πολυ γελιο.A. Link για τη μείωση που θα κάνουν έχουμε; Η τεσλα είναι η μοναδική που μπορεί να καταπιεί μείωση 4500. Η Vw αν θυμάμαι καλά έχει κέρδος 800 ευρώ (ή μήπως δολάρια;) σε κάθε ηλεκτρικό που πουλάει (φαντάζομαι κατά μέσο όρο), όποτε μείωση 4500 δεν την αντέχει. Για merc και stellantis δεν έχω δει νούμερα.
Β. Μάλλον ΦΠΑ ούτε ξέρεις τι είναι, ούτε πως δουλεύει, ούτε ποτε εκπίπτει, όποτε άσε το στην άκρη και μην το μπλέκεις στην κουβέντα.
-
@gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
για να μπω διαιτητης
οι χωρες του υπαρκτου ειχαν ασφαλεστερη ζωη με λιγοτερα υλικα αγαθα
η εξηγηση εχει να κανει και με το σημειο εκκινησης των δυτικων σε σχεση με τους ανατολικους, τοσο μετα την επανασταση, οσο και μετα τον 2ο παγκοσμιο πολεμο
φυσικα και τις προτεραιοτητες, οπως προσπαθεια, οχι παντα επιτυχημενη, για ισοτιμα ικανοποιημενους πολιτες.
και μην ξεχνατε πως καθεστως με επικεντρο τον ανθρωπο επρεπε να συναγωνιστει αδιστακτο καπιταλισμο χωρις φραγμους και ηθικη
μπορει να ειχε τα προβληματα του αλλα το μεγαλυτερο θα το εχουμε εμεις
πολυ συντομαΡε συ ακριβοδίκαιε γατούλη, για θύμισε μου: αυτοί που σκοτώνονταν στο τείχος του Βερολίνου ήταν αυτοί που προσπαθούσαν να φύγουν από την Ανατολική Γερμανία ή αυτοί που προσπαθούσαν να μπουν στην Ανατολική Γερμανία;
Και όταν έπεσε το τείχος, οι ουρές των αυτοκινήτων ήταν Wartburg που πήγαιναν στο Δυτικό Βερολίνο ή Golf που πήγαιναν στο Ανατολικό;
Τις "ζωές των άλλων" τις έχεις δει; Πραγματικά "επίκεντρο τον άνθρωπο" είχε το καθεστώς! Όχι με τον τρόπο που το εννοείς εσύ, βέβαια...
Όταν πας στη Γερμανία, πήγαινε να δεις ένα από τα μουσεία που υπάρχουν (σε Βερολίνο, Λειψία κ.α.) για τη ζωή στην Ανατολική Γερμανία. Ίσως γκρεμιστούν πολλές από τις προκαταλήψεις σου... -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
H Γερμανία τις σταμάτησε, γιατί υπήρχε νομικό πρόβλημα.
Τώρα με το νέο έτος θα τις επαναφέρει, αλλά όπως και η Γαλλία θα απευθύνονται μόνο σε αυτοκίνητα παραγωγής ΕΕ.
Καμια Γερμανια δεν θα τις επαναφερει ουτε ηταν ζητημα νομικου προβληματος αλλα οικονομικου.
Το μονο που ανακοινωθηκε προς το παρον ειναι οτι oι stellantis, tesla, mercedes και vw θα κανουν μειωσεις τιμων αντιστοιχες της επιδοτησης, χωρις την αναμιξη του Γερμανικου κρατους.
Με λιγα λογια θα μειωσουν κατα πολυ το κερδος τους για να μη γινει κραχ στην αγορα των ηλεκτρικων που χωρις σοβαρες κρατικες επιδοτησεις θα καταρρευσει.
Φυσικα κατι τετοιο δεν μπορουν να το κανουν για καιρο οποτε αν το παραδειγμα της Γερμανιας το ακολουθησουν κι αλλες σοβαρες ευρωπαικες χωρες (δε μιλαω για μπανανιες σαν το ελλαδισταν που μεχρι και κινητρα στους ε.ε. επαγγελματιες δινει να γλιτωνουν φπα μεσω ηλεκτρικων και καυχιονται κιολας) τοτε θα πεσει πολυ γελιο.A. Link για τη μείωση που θα κάνουν έχουμε; Η τεσλα είναι η μοναδική που μπορεί να καταπιεί μείωση 4500. Η Vw αν θυμάμαι καλά έχει κέρδος 800 ευρώ (ή μήπως δολάρια;) σε κάθε ηλεκτρικό που πουλάει (φαντάζομαι κατά μέσο όρο), όποτε μείωση 4500 δεν την αντέχει. Για merc και stellantis δεν έχω δει νούμερα.
Β. Μάλλον ΦΠΑ ούτε ξέρεις τι είναι, ούτε πως δουλεύει, ούτε ποτε εκπίπτει, όποτε άσε το στην άκρη και μην το μπλέκεις στην κουβέντα.
Ακριβες ποσο δεν εχω παρα μονο οτι ανεφεραν οτι θα αφομοιωσουν αυτες την επιδοτηση. Τωρα αν ειναι το πληρες ποσο ή οχι δεν ξερω. Οπως και για ποσο καιρο. Ειμαι βεβαιος οτι θα ειναι για λιγους μηνες το πολυ. Της merc μονο διαβασα οτι θα ειναι μεχρι το τελος του ετους αυτου.
Οποτε αν η Γερμανια δεν αλλαξει τακτικη με τα ηλεκτρικα ειναι βεβαιο οτι θα ακολουθησουν κι αλλες χωρες της ΕΕ. Και θα πεσει το γελιο της αρκουδας. Βασικα αυτο θα πεσει οταν η τιμη του ρευματος κινησης θα εξισωθει χοντρικα με τα καυσιμα αλλα αυτο ισως αργει ακομα.Οσο για το οτι ο ΦΠΑ εκπιπτει απ'την αγορα ηλεκτρικου αυτοκινητου ειναι αλλη μια εξοφθαλμη στρεβλωση της αγορας στο μπανανισταν. Αλλα εδω εχουμε 13% ΦΠΑ στην υποτιθεται βαρια βιομηχανια της χωρας (τουρισμο, εστιαση), αυτο ειναι το τελευταιο.
-
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
για να μπω διαιτητης
οι χωρες του υπαρκτου ειχαν ασφαλεστερη ζωη με λιγοτερα υλικα αγαθα
η εξηγηση εχει να κανει και με το σημειο εκκινησης των δυτικων σε σχεση με τους ανατολικους, τοσο μετα την επανασταση, οσο και μετα τον 2ο παγκοσμιο πολεμο
φυσικα και τις προτεραιοτητες, οπως προσπαθεια, οχι παντα επιτυχημενη, για ισοτιμα ικανοποιημενους πολιτες.
και μην ξεχνατε πως καθεστως με επικεντρο τον ανθρωπο επρεπε να συναγωνιστει αδιστακτο καπιταλισμο χωρις φραγμους και ηθικη
μπορει να ειχε τα προβληματα του αλλα το μεγαλυτερο θα το εχουμε εμεις
πολυ συντομαΡε συ ακριβοδίκαιε γατούλη, για θύμισε μου: αυτοί που σκοτώνονταν στο τείχος του Βερολίνου ήταν αυτοί που προσπαθούσαν να φύγουν από την Ανατολική Γερμανία ή αυτοί που προσπαθούσαν να μπουν στην Ανατολική Γερμανία;
Και όταν έπεσε το τείχος, οι ουρές των αυτοκινήτων ήταν Wartburg που πήγαιναν στο Δυτικό Βερολίνο ή Golf που πήγαιναν στο Ανατολικό;
Τις "ζωές των άλλων" τις έχεις δει; Πραγματικά "επίκεντρο τον άνθρωπο" είχε το καθεστώς! Όχι με τον τρόπο που το εννοείς εσύ, βέβαια...
Όταν πας στη Γερμανία, πήγαινε να δεις ένα από τα μουσεία που υπάρχουν (σε Βερολίνο, Λειψία κ.α.) για τη ζωή στην Ανατολική Γερμανία. Ίσως γκρεμιστούν πολλές από τις προκαταλήψεις σου...Eντωμεταξυ μιας κι ανεφερες τη Γερμανια, το οτι αντιμετωπισε τον covid επιτυχημενα οφειλοταν στις πολλες Μ.Ε.Θ που ειχε αναλογικα με την πλειοψηφια των χωρων της ΕΕ. Και οι Μ.Ε.Θ. αυτες βρισκοντουσαν στη συντριπτικη τους πλειοψηφια σε νοσοκομεια πολεων της πρωην Ανατολικης Γερμανιας. Αλλα δε βαριεσαι τι να τις κανεις τις Μ.Ε.Θ., golf να εχει ο λαος κι ας ψοφολογαει στα ρατζα.
Επισης κι εσυ πηγαινε καμια βολτα στην Αφρικη, την κεντρικη κι ανατολικη Ασια κλπ που ειναι χωρες καπιταλιστικες να μας πεις ποσο "πλουσια" ζουν και ποση ελευθερια εχουν και μετα ελα να μας ξαναπεις τα δικα σου και να εγκαλεσεις τον "γατουλη" για το αρκετα μετριοπαθες ποστ του. -
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
H Γερμανία τις σταμάτησε, γιατί υπήρχε νομικό πρόβλημα.
Τώρα με το νέο έτος θα τις επαναφέρει, αλλά όπως και η Γαλλία θα απευθύνονται μόνο σε αυτοκίνητα παραγωγής ΕΕ.
Καμια Γερμανια δεν θα τις επαναφερει ουτε ηταν ζητημα νομικου προβληματος αλλα οικονομικου.
Το μονο που ανακοινωθηκε προς το παρον ειναι οτι oι stellantis, tesla, mercedes και vw θα κανουν μειωσεις τιμων αντιστοιχες της επιδοτησης, χωρις την αναμιξη του Γερμανικου κρατους.
Με λιγα λογια θα μειωσουν κατα πολυ το κερδος τους για να μη γινει κραχ στην αγορα των ηλεκτρικων που χωρις σοβαρες κρατικες επιδοτησεις θα καταρρευσει.
Φυσικα κατι τετοιο δεν μπορουν να το κανουν για καιρο οποτε αν το παραδειγμα της Γερμανιας το ακολουθησουν κι αλλες σοβαρες ευρωπαικες χωρες (δε μιλαω για μπανανιες σαν το ελλαδισταν που μεχρι και κινητρα στους ε.ε. επαγγελματιες δινει να γλιτωνουν φπα μεσω ηλεκτρικων και καυχιονται κιολας) τοτε θα πεσει πολυ γελιο.A. Link για τη μείωση που θα κάνουν έχουμε; Η τεσλα είναι η μοναδική που μπορεί να καταπιεί μείωση 4500. Η Vw αν θυμάμαι καλά έχει κέρδος 800 ευρώ (ή μήπως δολάρια;) σε κάθε ηλεκτρικό που πουλάει (φαντάζομαι κατά μέσο όρο), όποτε μείωση 4500 δεν την αντέχει. Για merc και stellantis δεν έχω δει νούμερα.
Β. Μάλλον ΦΠΑ ούτε ξέρεις τι είναι, ούτε πως δουλεύει, ούτε ποτε εκπίπτει, όποτε άσε το στην άκρη και μην το μπλέκεις στην κουβέντα.
Ακριβες ποσο δεν εχω παρα μονο οτι ανεφεραν οτι θα αφομοιωσουν αυτες την επιδοτηση. Τωρα αν ειναι το πληρες ποσο ή οχι δεν ξερω. Οπως και για ποσο καιρο. Ειμαι βεβαιος οτι θα ειναι για λιγους μηνες το πολυ. Της merc μονο διαβασα οτι θα ειναι μεχρι το τελος του ετους αυτου.
Οποτε αν η Γερμανια δεν αλλαξει τακτικη με τα ηλεκτρικα ειναι βεβαιο οτι θα ακολουθησουν κι αλλες χωρες της ΕΕ. Και θα πεσει το γελιο της αρκουδας. Βασικα αυτο θα πεσει οταν η τιμη του ρευματος κινησης θα εξισωθει χοντρικα με τα καυσιμα αλλα αυτο ισως αργει ακομα.Οσο για το οτι ο ΦΠΑ εκπιπτει απ'την αγορα ηλεκτρικου αυτοκινητου ειναι αλλη μια εξοφθαλμη στρεβλωση της αγορας στο μπανανισταν. Αλλα εδω εχουμε 13% ΦΠΑ στην υποτιθεται βαρια βιομηχανια της χωρας (τουρισμο, εστιαση), αυτο ειναι το τελευταιο.
Που το εχεις διαβάσει αυτό με το ΦΠΑ και επιμένεις; Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Τα κίνητρα που δίνονται είναι διαφορετικής φύσης.
-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οσο για το οτι ο ΦΠΑ εκπιπτει απ'την αγορα ηλεκτρικου αυτοκινητου ειναι αλλη μια εξοφθαλμη στρεβλωση της αγορας στο μπανανισταν. Αλλα εδω εχουμε 13% ΦΠΑ στην υποτιθεται βαρια βιομηχανια της χωρας (τουρισμο, εστιαση), αυτο ειναι το τελευταιο.
Δεν παρέχεται δικαίωμα έκπτωσης του φόρου με τον οποίο έχουν επιβαρυνθεί οι δαπάνες:
ε) αγοράς, εισαγωγής ή ενδοκοινοτικής απόκτησης επιβατικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης μέχρι εννέα (9) θέσεων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων, σκαφών και αεροσκαφών ιδιωτικής χρήσης που προορίζονται για αναψυχή ή αθλητισμό, καθώς και οι δαπάνες καυσίμων, επισκευής, συντήρησης, μίσθωσης και κυκλοφορίας αυτών γενικά.
Αυτό που θες να πεις είναι αυτό
Με την περίπτωση (β), του άρθρου 22Β του ΚΦΕ όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 7 του ν. 4710/2020, ορίζεται ότι για τη δαπάνη μίσθωσης εταιρικού επιβατικού αυτοκινήτου μηδενικών ρύπων, με μέγιστη Λ.Τ.Π.Φ. (Λιανική Τιμή Προ Φόρων) έως τις σαράντα χιλιάδες (40.000) ευρώ, χορηγείται στην επιχείρηση δυνατότητα έκπτωσης του μισθώματος από τα ακαθάριστα έσοδά της, κατά τον χρόνο πραγματοποίησής της, προσαυξημένης κατά ποσοστό πενήντα τοις εκατό (50%) και για το υπερβάλλον ποσό κατά ποσοστό εικοσιπέντε τοις εκατό (25%). Τα αντίστοιχα ποσοστά για αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων έως 50 γρ. CO2/χλμ, είναι τριάντα τοις εκατό (30%) και για το υπερβάλλον ποσό δεκαπέντε τοις εκατό (15%).
Και σε ρωτώ ξανά και ξανά....τόσες φορές και δεν απαντάς. Συμφωνείς με το μειωμένο φόρο στο λίτρο του diesel κίνησης; Γνωρίζεις για ποιον λόγο έχει μειωμένο φόρο έναντι της βενζίνης;
-
Ο φίλος γράφει διαρκώς λαικίστικα ψεματάκια. Είτε από άγνοια (έλλειψη βασικών φορολογικών εννοιών) είτε από εμμονές (στα εδάφη της πρώην Ανατολικής Γερμανίας βρίσκονται οι περισσότερες ΜΕΘ, οι αυτ/ες θα επιδοτήσουν μόνοι τους τα ηλέκτρικα κλπ κλπ).
-
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
για να μπω διαιτητης
οι χωρες του υπαρκτου ειχαν ασφαλεστερη ζωη με λιγοτερα υλικα αγαθα
η εξηγηση εχει να κανει και με το σημειο εκκινησης των δυτικων σε σχεση με τους ανατολικους, τοσο μετα την επανασταση, οσο και μετα τον 2ο παγκοσμιο πολεμο
φυσικα και τις προτεραιοτητες, οπως προσπαθεια, οχι παντα επιτυχημενη, για ισοτιμα ικανοποιημενους πολιτες.
και μην ξεχνατε πως καθεστως με επικεντρο τον ανθρωπο επρεπε να συναγωνιστει αδιστακτο καπιταλισμο χωρις φραγμους και ηθικη
μπορει να ειχε τα προβληματα του αλλα το μεγαλυτερο θα το εχουμε εμεις
πολυ συντομαΡε συ ακριβοδίκαιε γατούλη, για θύμισε μου: αυτοί που σκοτώνονταν στο τείχος του Βερολίνου ήταν αυτοί που προσπαθούσαν να φύγουν από την Ανατολική Γερμανία ή αυτοί που προσπαθούσαν να μπουν στην Ανατολική Γερμανία;
Και όταν έπεσε το τείχος, οι ουρές των αυτοκινήτων ήταν Wartburg που πήγαιναν στο Δυτικό Βερολίνο ή Golf που πήγαιναν στο Ανατολικό;
Τις "ζωές των άλλων" τις έχεις δει; Πραγματικά "επίκεντρο τον άνθρωπο" είχε το καθεστώς! Όχι με τον τρόπο που το εννοείς εσύ, βέβαια...
Όταν πας στη Γερμανία, πήγαινε να δεις ένα από τα μουσεία που υπάρχουν (σε Βερολίνο, Λειψία κ.α.) για τη ζωή στην Ανατολική Γερμανία. Ίσως γκρεμιστούν πολλές από τις προκαταλήψεις σου...Εγω θα σου θυμίσω την κυπρο και τη δικτατορια εδω. Κοντή η μνημη σου χαρουλη. Όχι μόνο η μνημη βεβαια.
-
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
για να μπω διαιτητης
οι χωρες του υπαρκτου ειχαν ασφαλεστερη ζωη με λιγοτερα υλικα αγαθα
η εξηγηση εχει να κανει και με το σημειο εκκινησης των δυτικων σε σχεση με τους ανατολικους, τοσο μετα την επανασταση, οσο και μετα τον 2ο παγκοσμιο πολεμο
φυσικα και τις προτεραιοτητες, οπως προσπαθεια, οχι παντα επιτυχημενη, για ισοτιμα ικανοποιημενους πολιτες.
και μην ξεχνατε πως καθεστως με επικεντρο τον ανθρωπο επρεπε να συναγωνιστει αδιστακτο καπιταλισμο χωρις φραγμους και ηθικη
μπορει να ειχε τα προβληματα του αλλα το μεγαλυτερο θα το εχουμε εμεις
πολυ συντομαΡε συ ακριβοδίκαιε γατούλη, για θύμισε μου: αυτοί που σκοτώνονταν στο τείχος του Βερολίνου ήταν αυτοί που προσπαθούσαν να φύγουν από την Ανατολική Γερμανία ή αυτοί που προσπαθούσαν να μπουν στην Ανατολική Γερμανία;
Και όταν έπεσε το τείχος, οι ουρές των αυτοκινήτων ήταν Wartburg που πήγαιναν στο Δυτικό Βερολίνο ή Golf που πήγαιναν στο Ανατολικό;
Τις "ζωές των άλλων" τις έχεις δει; Πραγματικά "επίκεντρο τον άνθρωπο" είχε το καθεστώς! Όχι με τον τρόπο που το εννοείς εσύ, βέβαια...
Όταν πας στη Γερμανία, πήγαινε να δεις ένα από τα μουσεία που υπάρχουν (σε Βερολίνο, Λειψία κ.α.) για τη ζωή στην Ανατολική Γερμανία. Ίσως γκρεμιστούν πολλές από τις προκαταλήψεις σου...Εχει κλεισμένα ραντεβού στην Γερμανία και δεν προλαβαίνει...
-
Ταναπου κι αυτό το νήμα...
Με τα οφτόπικ σχόλια...
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης