Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW X1 3rd Generation 2022
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW X1 3rd Generation 2022
    • 1
    • 2
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 30
    • 35
    • 36
    • 28 / 36
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    65
    714
    57840
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stefan147 last edited by

      Γιατι ρε συ να χαλασει σε 2-3 χρονια το Φεβ? Δεν εχει καμια λογικη αυτο. Το δικο μου εχει κανει 1000χλμ και το δεικτη της θερμοκρασιας νερου δεν τον εχω δει ποτε στη μεση. Οι ωρες λειτουργιας που θα γραψει αυτο το μοτερ ειναι ελαχιστες σε σχεση με hev και το λεω εχοντας παραλληλα κι απ τα δυο. Τα δε cvt συνηθως ειναι ασπαστα οποτε δε βλεπω τι θα μπορουσε να χαλασει. Πιο πιθανο κανα ινβερτερ ή on board charger κτλ παρα καποιο παραδοσιακο μηχανικο μερος αλλα απο αυτα εχουν ολα υβριδικα.

      B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gchris7 @gatoz last edited by

        @gatoz said in [BMW X1 3rd Generation 2022]

        Ρε συ μπιλ, κακα τα ψεματα
        Ακομη και στα ανεραστα σχιστοματικα η καβλα ειναι να παρει καποιος το φεβ τους
        Οτιδηποτε αλλο ειναι συμβιβασμος και μαλιστα στα ενακομαοχτω ειναι και μια καποια στερηση πολιτικων δικαιωματων

        Για το 85% των Ελλήνων που οχι απλά δεν έχουν πριζα για να φορτισουν αλλά ούτε καν παρκινκ και τα πετάνε πάνω στα πεζοδρόμια, δεν έχει κανένα νόημα τα PHEV.
        Οι υπόλοιποι που έχουν παρκινκ και αρκετά χρήματα είναι χαζό να μην πάρουν φουλ ηλεκτρικό.

        PHEV μόνο σαν εταιρικό και φόρτιση στην δουλειά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dstou last edited by dstou

          Για μένα όχι φευ, πουθενά, και για κανένα λόγο. Γιατί απλούστατα, η ασυνείδητη χρήση, ήγουν το δουλεύω σαν κανονικό θερμικό ιχ και δεν το φορτίζω ποτέΣ, υπερτερεί της συνετής.
          Ενώ το πλήρως υβριδικό κάτι θα φορτίσει από μόνο του. Το δε πλήρως μπαταριάτο ηλεκτρικό αν δεν το φορτίσεις θα μείνεις, και αυτό το γνωρίζεις από την πρώτη μέρα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • B
            bill_hsd @stefan147 last edited by bill_hsd

            @stefan147 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

            Γιατι ρε συ να χαλασει σε 2-3 χρονια το Φεβ? Δεν εχει καμια λογικη αυτο. Το δικο μου εχει κανει 1000χλμ και το δεικτη της θερμοκρασιας νερου δεν τον εχω δει ποτε στη μεση. Οι ωρες λειτουργιας που θα γραψει αυτο το μοτερ ειναι ελαχιστες σε σχεση με hev και το λεω εχοντας παραλληλα κι απ τα δυο. Τα δε cvt συνηθως ειναι ασπαστα οποτε δε βλεπω τι θα μπορουσε να χαλασει. Πιο πιθανο κανα ινβερτερ ή on board charger κτλ παρα καποιο παραδοσιακο μηχανικο μερος αλλα απο αυτα εχουν ολα υβριδικα.

            Κάνεις άλλος κατασκευαστής δεν εχει την 25ετή εμπειρία και αξιοπιστία της Toyota στα υβριδικά.
            Τα κιβώτια τρώνε τρελές ροπές στα PHEV και τα περισσότερα δεν έχουν CVT.
            Επίσης, οι μπαταρίες τους, αλλα και τα υβριδικά συστήματά των PHEV, είναι ένα μεγάλο ερωτηματικό σε βάθος χρόνου.
            Ως μια λύση ανάγκης για τους Ευρωπαίους κατασκευαστές πριν τη μετάβασή τους στην πλήρη ηλεκτροκίνηση, τα PHEV έχω την αίσθηση ότι εξελίχθηκαν βιαστικά και χωρίς εξαντλητικές δοκιμές.
            Οπότε ο χρόνος θα δείξει αν έχουν ή δεν έχουν "καμία λογική" οι παραπάνω προβληματισμοί μου.
            Προσωπικά, ως ιδιώτης θα το σκεφτομουν πολύ για PHEV.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • katafractos17
              katafractos17 @atari70 last edited by katafractos17

              @atari70 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

              Πάντως κάπου είχα διαβάσει ότι πανευρωπαϊκά το 70% όσων έχουν αγοράσει plug in δεν τα φορτίζουν και τα κινούν καθαρά ως βενζινοκίνητα.

              @dstou said in BMW X1 3rd Generation 2022:

              Για μένα όχι φευ, πουθενά, και για κανένα λόγο. Γιατί απλούστατα, η ασυνείδητη χρήση, ήγουν το δουλεύω σαν κανονικό θερμικό ιχ και δεν το φορτίζω ποτέΣ, υπερτερεί της συνετής.
              Ενώ το πλήρως υβριδικό κάτι θα φορτίσει από μόνο του. Το δε πλήρως μπαταριάτο ηλεκτρικό αν δεν το φορτίσεις θα μείνεις, και αυτό το γνωρίζεις από την πρώτη μέρα.

              Να ξανά πούμε άλλη μία φορά ότι αυτό δεν ισχύει.
              Όταν ένα PHEV δεν το φορτίζεις κινείται όπως ένα HEV. Όπως τα Toyota δηλαδή και οποιοδήποτε άλλο full υβριδικό.
              Η μόνη διαφορά είναι ότι τα PHEV έχουν πιο βαριά μπαταρία από τα HEV.

              B S 2 Replies Last reply Reply Quote 3
              • B
                bill_hsd @katafractos17 last edited by

                @katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                Η μόνη διαφορά είναι ότι τα PHEV έχουν πιο βαριά μπαταρία από τα HEV.

                Και όταν τα PHEV είναι αφόρτιστα καίνε 8-10ρια lt/100km, δηλαδή σχεδόν τα διπλάσια απο τα HEV.

                katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • katafractos17
                  katafractos17 @bill_hsd last edited by katafractos17

                  @bill_hsd said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                  @katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                  Η μόνη διαφορά είναι ότι τα PHEV έχουν πιο βαριά μπαταρία από τα HEV.

                  Και όταν τα PHEV είναι αφόρτιστα καίνε 8-10ρια lt/100km, δηλαδή σχεδόν τα διπλάσια απο τα HEV.

                  Έχουμε βάλει τόσες φορές παραδείγματα ότι δεν συμβαίνει και δεν ισχύει αυτό.

                  B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bill_hsd @katafractos17 last edited by

                    @katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                    @bill_hsd said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                    @katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                    Η μόνη διαφορά είναι ότι τα PHEV έχουν πιο βαριά μπαταρία από τα HEV.

                    Και όταν τα PHEV είναι αφόρτιστα καίνε 8-10ρια lt/100km, δηλαδή σχεδόν τα διπλάσια απο τα HEV.

                    Έχουμε βάλει τόσες φορές παραδείγματα ότι δεν συμβαίνει και δεν ισχύει αυτό.

                    Πόσο καίνε δηλαδή;

                    katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tkin73 last edited by

                      @katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                      @bill_hsd said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                      @katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                      Η μόνη διαφορά είναι ότι τα PHEV έχουν πιο βαριά μπαταρία από τα HEV.

                      Και όταν τα PHEV είναι αφόρτιστα καίνε 8-10ρια lt/100km, δηλαδή σχεδόν τα διπλάσια απο τα HEV.

                      Έχουμε βάλει τόσες φορές παραδείγματα ότι δεν συμβαίνει και δεν ισχύει αυτό.

                      Γιατί δεν συμβαίνει; αφού έχουν τόσα περισσότερα κιλά από μπαταρίες που δεν φορτιζουν ποτέ, εκδοχή ότι δεν μπαίνει ποτέ πρίζα. Σαν να πηγαίνεις διαρκώς με 3 ενήλικες άντρες μαζί σε κάθε διαδρομή είναι...

                      katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • katafractos17
                        katafractos17 @bill_hsd last edited by

                        @bill_hsd said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                        @katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                        @bill_hsd said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                        @katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                        Η μόνη διαφορά είναι ότι τα PHEV έχουν πιο βαριά μπαταρία από τα HEV.

                        Και όταν τα PHEV είναι αφόρτιστα καίνε 8-10ρια lt/100km, δηλαδή σχεδόν τα διπλάσια απο τα HEV.

                        Έχουμε βάλει τόσες φορές παραδείγματα ότι δεν συμβαίνει και δεν ισχύει αυτό.

                        Πόσο καίνε δηλαδή;

                        Λίγο παραπάνω από τα HEV λόγω του περισσότερου βάρους της μπαταρίας.
                        Μιλάμε βέβαια για σύγκριση οχημάτων ίδιας κατηγορίας.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • katafractos17
                          katafractos17 @tkin73 last edited by

                          @tkin73 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                          @katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                          @bill_hsd said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                          @katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                          Η μόνη διαφορά είναι ότι τα PHEV έχουν πιο βαριά μπαταρία από τα HEV.

                          Και όταν τα PHEV είναι αφόρτιστα καίνε 8-10ρια lt/100km, δηλαδή σχεδόν τα διπλάσια απο τα HEV.

                          Έχουμε βάλει τόσες φορές παραδείγματα ότι δεν συμβαίνει και δεν ισχύει αυτό.

                          Γιατί δεν συμβαίνει; αφού έχουν τόσα περισσότερα κιλά από μπαταρίες που δεν φορτιζουν ποτέ, εκδοχή ότι δεν μπαίνει ποτέ πρίζα. Σαν να πηγαίνεις διαρκώς με 3 ενήλικες άντρες μαζί σε κάθε διαδρομή είναι...

                          Λίγο παραπάνω απάντησα.
                          Δε γίνεται να γράφω συνέχεια τα ίδια.

                          T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tkin73 @katafractos17 last edited by

                            @katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                            @tkin73 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                            @katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                            @bill_hsd said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                            @katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                            Η μόνη διαφορά είναι ότι τα PHEV έχουν πιο βαριά μπαταρία από τα HEV.

                            Και όταν τα PHEV είναι αφόρτιστα καίνε 8-10ρια lt/100km, δηλαδή σχεδόν τα διπλάσια απο τα HEV.

                            Έχουμε βάλει τόσες φορές παραδείγματα ότι δεν συμβαίνει και δεν ισχύει αυτό.

                            Γιατί δεν συμβαίνει; αφού έχουν τόσα περισσότερα κιλά από μπαταρίες που δεν φορτιζουν ποτέ, εκδοχή ότι δεν μπαίνει ποτέ πρίζα. Σαν να πηγαίνεις διαρκώς με 3 ενήλικες άντρες μαζί σε κάθε διαδρομή είναι...

                            Λίγο παραπάνω απάντησα.
                            Δε γίνεται να γράφω συνέχεια τα ίδια.

                            Δλδ θέλεις να πεις ότι 13αρες και 14αρες μπαταρίες φορτιζουν απλά με το φρενάρισμα και το ρολορισμα; εδώ δεν φορτιζουν πλήρως των hev με το 1-1.3 θα φορτίσει η 13αρα;
                            Ή θα πούμε δεν είναι απαραίτητο για τη υβριδική κίνηση να φορτίσει πλήρως η μπαταρία!
                            Αν δεν είναι απαραίτητο τότε γιατί την κουβαλά? (ρητορικό το ερώτημα ξέρουμε γιατί την έχει απλά είπαμε εφόσον δεν την φορτιζεις έχεις μια τεραστια βαριά μπαταρία που κάνει την ίδια δουλειά με μια άλλη που είναι πολύ μικρότερη σε βάρος όγκο.
                            Δλδ και χάνεις χώρο και γεμίζεις βάρος και τελικά κίνησε σαν ένα συμβατικό υβριδικό απλά με καλύτερες επιδόσεις τις οποίες άμα πας να τις κυνηγησεις βλέπεις 10αρια...

                            katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • katafractos17
                              katafractos17 @tkin73 last edited by

                              @tkin73 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                              @katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                              @tkin73 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                              @katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                              @bill_hsd said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                              @katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                              Η μόνη διαφορά είναι ότι τα PHEV έχουν πιο βαριά μπαταρία από τα HEV.

                              Και όταν τα PHEV είναι αφόρτιστα καίνε 8-10ρια lt/100km, δηλαδή σχεδόν τα διπλάσια απο τα HEV.

                              Έχουμε βάλει τόσες φορές παραδείγματα ότι δεν συμβαίνει και δεν ισχύει αυτό.

                              Γιατί δεν συμβαίνει; αφού έχουν τόσα περισσότερα κιλά από μπαταρίες που δεν φορτιζουν ποτέ, εκδοχή ότι δεν μπαίνει ποτέ πρίζα. Σαν να πηγαίνεις διαρκώς με 3 ενήλικες άντρες μαζί σε κάθε διαδρομή είναι...

                              Λίγο παραπάνω απάντησα.
                              Δε γίνεται να γράφω συνέχεια τα ίδια.

                              Δλδ θέλεις να πεις ότι 13αρες και 14αρες μπαταρίες φορτιζουν απλά με το φρενάρισμα και το ρολορισμα; εδώ δεν φορτιζουν πλήρως των hev με το 1-1.3 θα φορτίσει η 13αρα;
                              Ή θα πούμε δεν είναι απαραίτητο για τη υβριδική κίνηση να φορτίσει πλήρως η μπαταρία!
                              Αν δεν είναι απαραίτητο τότε γιατί την κουβαλά? (ρητορικό το ερώτημα ξέρουμε γιατί την έχει απλά είπαμε εφόσον δεν την φορτιζεις έχεις μια τεραστια βαριά μπαταρία που κάνει την ίδια δουλειά με μια άλλη που είναι πολύ μικρότερη σε βάρος όγκο.
                              Δλδ και χάνεις χώρο και γεμίζεις βάρος και τελικά κίνησε σαν ένα συμβατικό υβριδικό απλά με καλύτερες επιδόσεις τις οποίες άμα πας να τις κυνηγησεις βλέπεις 10αρια...

                              Θέλω να πω ακριβώς αυτό που έγραψα.
                              Δεν καταλαβαίνω πόσο δύσκολο είναι.
                              Δεν φορτίζουν πλήρως οι μπαταρίες των PHEV όπως φορτίζουν στη πρίζα εννοείται.
                              Υπάρχει ανάκτηση ενέργειας η οποία αποθηκεύεται στην μπαταρία και χρησιμοποιείται όταν είναι εφικτό.
                              Όπως ακριβώς και στα HEV.
                              Πώς αλλιώς να το γράψω δηλαδή;

                              T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nmsm2 last edited by

                                -Είναι αδύνατον σε αστική χρήση να φορτίσουν μπαταρίες phev με την πέδηση και τον κινητήρα (δεν μιλάμε για το epower που έχει άλλη φιλοσοφία). Οπότε to phev κουβαλά 300 κιλά κατά μέσο όρο περισσότερα από ένα θερμικό ή υβριδικό αυτοκίνητο. Συνεπώς, καταναλώσεις 4-5 που έχει ένα hev csuv εντός πόλης αποκλείεται να επιτύχει phev. Υποθέτω ότι στην Εθνική λόγω βάρους επίσης θα ρυπαίνει και καταναλώνει πολύ περισσότερο, διότι θα έχει εξαντλήσει την αυτονομία του στα πρώτα 10 λεπτά σε ταχύτητες 120χλμ, οπότε μετά το σύστημα λόγω έλλειψης πέδησης θα φορτίζει την μπαταρία με τον κινητήρα.
                                -Δεν θα δείτε ποτέ ιδιόκτητο phev, μόνο leasing και σε συντριπτικό ποσοστό είναι εταιρικά. Κάτι σημαίνει αυτό. Κανείς δεν θα έδινε 45-50 χιλ. για phev. Όσοι έχουν τη δυνατότητα (μονοκατοικία) δεν έχουν την υπομονή να φορτίζουν κάθε βράδυ το αυτοκίνητο διότι η αυτονομία τους απαιτεί καθημερινή φόρτιση, σε αντίθεση με τα ηλεκτρικά που σε αστική χρήση φορτίζεις άπαξ ανα 15 ημέρες. Αυτός είναι ο λόγος που και στην υπόλοιπη Ευρώπη έχουν ενοχοποιήσει τα phev ως ρυπογόνα, διότι κανείς δεν φορτίζει κάθε βράδυ το αυτοκίνητο για να βγάλει χλμ μιας ημέρας μόνο.
                                -Μέχρι και όταν επικρατήσουν τα ηλεκτρικά η πιο λογική μέση λύση είναι τα hev (δηλαδή toyota, honda γιατί οι λοιπές ακόμη έχουν θέματα στην υλοποίηση).

                                katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Ελπίζω να κάνουν ντουζ καθημερινά. Να μην βαριουνται

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • katafractos17
                                    katafractos17 @nmsm2 last edited by katafractos17

                                    @nmsm2 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                                    -Είναι αδύνατον σε αστική χρήση να φορτίσουν μπαταρίες phev με την πέδηση και τον κινητήρα (δεν μιλάμε για το epower που έχει άλλη φιλοσοφία). Οπότε to phev κουβαλά 300 κιλά κατά μέσο όρο περισσότερα από ένα θερμικό ή υβριδικό αυτοκίνητο. Συνεπώς, καταναλώσεις 4-5 που έχει ένα hev csuv εντός πόλης αποκλείεται να επιτύχει phev. Υποθέτω ότι στην Εθνική λόγω βάρους επίσης θα ρυπαίνει και καταναλώνει πολύ περισσότερο, διότι θα έχει εξαντλήσει την αυτονομία του στα πρώτα 10 λεπτά σε ταχύτητες 120χλμ, οπότε μετά το σύστημα λόγω έλλειψης πέδησης θα φορτίζει την μπαταρία με τον κινητήρα.
                                    -Δεν θα δείτε ποτέ ιδιόκτητο phev, μόνο leasing και σε συντριπτικό ποσοστό είναι εταιρικά. Κάτι σημαίνει αυτό. Κανείς δεν θα έδινε 45-50 χιλ. για phev. Όσοι έχουν τη δυνατότητα (μονοκατοικία) δεν έχουν την υπομονή να φορτίζουν κάθε βράδυ το αυτοκίνητο διότι η αυτονομία τους απαιτεί καθημερινή φόρτιση, σε αντίθεση με τα ηλεκτρικά που σε αστική χρήση φορτίζεις άπαξ ανα 15 ημέρες. Αυτός είναι ο λόγος που και στην υπόλοιπη Ευρώπη έχουν ενοχοποιήσει τα phev ως ρυπογόνα, διότι κανείς δεν φορτίζει κάθε βράδυ το αυτοκίνητο για να βγάλει χλμ μιας ημέρας μόνο.
                                    -Μέχρι και όταν επικρατήσουν τα ηλεκτρικά η πιο λογική μέση λύση είναι τα hev (δηλαδή toyota, honda γιατί οι λοιπές ακόμη έχουν θέματα στην υλοποίηση).

                                    Έλα να σε βάλω μέσα στο 3008 να διαπιστώσεις πόσο "αδύνατο" είναι.
                                    Είπαμε βέβαια, μιλάμε για ανάκτηση ενέργειας και όχι λειτουργία φόρτισης στην πρίζα.

                                    Πραγματικά όταν δεν γνωρίζετε πως λειτουργεί ένα PHEV και δεν έχετε στην κατοχή σας κάποιο για καιρό για να δείτε κάποια πράγματα, καλό είναι να μην είσαστε τόσο απόλυτοι ή να βγάζετε υποθετικά συμπεράσματα.

                                    Τα PHEV χάλασαν τη μαγιά στα αμιγώς ηλεκτρικά που ήθελε να προωθήσει η Ευρώπη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • katafractos17
                                      katafractos17 last edited by katafractos17

                                      Η δικαιολογία που αναφέρεται (για να στηριχθεί μια άποψη), ότι όσοι έχουν πάρκινγκ βαριούνται να κάνουν μια κίνηση 30 δευτερολέπτων για να συνδέσουν το καλώδιο ρεύματος ή ότι δεν έχουν την υπομονή να το βάλουν το βράδυ να φορτίσει λες και θα κάνουν τίποτα το βαρύ ή θα κάθονται όλη την ώρα να το κοιτάνε να φορτίζει, πιστεύετε ότι μπορεί να ευσταθεί;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        tkin73 @katafractos17 last edited by

                                        @katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                                        @tkin73 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                                        @katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                                        @tkin73 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                                        @katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                                        @bill_hsd said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                                        @katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                                        Η μόνη διαφορά είναι ότι τα PHEV έχουν πιο βαριά μπαταρία από τα HEV.

                                        Και όταν τα PHEV είναι αφόρτιστα καίνε 8-10ρια lt/100km, δηλαδή σχεδόν τα διπλάσια απο τα HEV.

                                        Έχουμε βάλει τόσες φορές παραδείγματα ότι δεν συμβαίνει και δεν ισχύει αυτό.

                                        Γιατί δεν συμβαίνει; αφού έχουν τόσα περισσότερα κιλά από μπαταρίες που δεν φορτιζουν ποτέ, εκδοχή ότι δεν μπαίνει ποτέ πρίζα. Σαν να πηγαίνεις διαρκώς με 3 ενήλικες άντρες μαζί σε κάθε διαδρομή είναι...

                                        Λίγο παραπάνω απάντησα.
                                        Δε γίνεται να γράφω συνέχεια τα ίδια.

                                        Δλδ θέλεις να πεις ότι 13αρες και 14αρες μπαταρίες φορτιζουν απλά με το φρενάρισμα και το ρολορισμα; εδώ δεν φορτιζουν πλήρως των hev με το 1-1.3 θα φορτίσει η 13αρα;
                                        Ή θα πούμε δεν είναι απαραίτητο για τη υβριδική κίνηση να φορτίσει πλήρως η μπαταρία!
                                        Αν δεν είναι απαραίτητο τότε γιατί την κουβαλά? (ρητορικό το ερώτημα ξέρουμε γιατί την έχει απλά είπαμε εφόσον δεν την φορτιζεις έχεις μια τεραστια βαριά μπαταρία που κάνει την ίδια δουλειά με μια άλλη που είναι πολύ μικρότερη σε βάρος όγκο.
                                        Δλδ και χάνεις χώρο και γεμίζεις βάρος και τελικά κίνησε σαν ένα συμβατικό υβριδικό απλά με καλύτερες επιδόσεις τις οποίες άμα πας να τις κυνηγησεις βλέπεις 10αρια...

                                        Θέλω να πω ακριβώς αυτό που έγραψα.
                                        Δεν καταλαβαίνω πόσο δύσκολο είναι.
                                        Δεν φορτίζουν πλήρως οι μπαταρίες των PHEV όπως φορτίζουν στη πρίζα εννοείται.
                                        Υπάρχει ανάκτηση ενέργειας η οποία αποθηκεύεται στην μπαταρία και χρησιμοποιείται όταν είναι εφικτό.
                                        Όπως ακριβώς και στα HEV.
                                        Πώς αλλιώς να το γράψω δηλαδή;

                                        Για το ότι κουβαλούν +250 κιλά χωρίς λόγο αφού δεν εκμεταλευσαι την χωρητικότητα της μπαταρίας, που σου έχουν γράψει όλοι θα πεις κάτι;

                                        T katafractos17 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tkin73 @tkin73 last edited by

                                          @tkin73 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                                          @katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                                          @tkin73 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                                          @katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                                          @tkin73 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                                          @katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                                          @bill_hsd said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                                          @katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                                          Η μόνη διαφορά είναι ότι τα PHEV έχουν πιο βαριά μπαταρία από τα HEV.

                                          Και όταν τα PHEV είναι αφόρτιστα καίνε 8-10ρια lt/100km, δηλαδή σχεδόν τα διπλάσια απο τα HEV.

                                          Έχουμε βάλει τόσες φορές παραδείγματα ότι δεν συμβαίνει και δεν ισχύει αυτό.

                                          Γιατί δεν συμβαίνει; αφού έχουν τόσα περισσότερα κιλά από μπαταρίες που δεν φορτιζουν ποτέ, εκδοχή ότι δεν μπαίνει ποτέ πρίζα. Σαν να πηγαίνεις διαρκώς με 3 ενήλικες άντρες μαζί σε κάθε διαδρομή είναι...

                                          Λίγο παραπάνω απάντησα.
                                          Δε γίνεται να γράφω συνέχεια τα ίδια.

                                          Δλδ θέλεις να πεις ότι 13αρες και 14αρες μπαταρίες φορτιζουν απλά με το φρενάρισμα και το ρολορισμα; εδώ δεν φορτιζουν πλήρως των hev με το 1-1.3 θα φορτίσει η 13αρα;
                                          Ή θα πούμε δεν είναι απαραίτητο για τη υβριδική κίνηση να φορτίσει πλήρως η μπαταρία!
                                          Αν δεν είναι απαραίτητο τότε γιατί την κουβαλά? (ρητορικό το ερώτημα ξέρουμε γιατί την έχει απλά είπαμε εφόσον δεν την φορτιζεις έχεις μια τεραστια βαριά μπαταρία που κάνει την ίδια δουλειά με μια άλλη που είναι πολύ μικρότερη σε βάρος όγκο.
                                          Δλδ και χάνεις χώρο και γεμίζεις βάρος και τελικά κίνησε σαν ένα συμβατικό υβριδικό απλά με καλύτερες επιδόσεις τις οποίες άμα πας να τις κυνηγησεις βλέπεις 10αρια...

                                          Θέλω να πω ακριβώς αυτό που έγραψα.
                                          Δεν καταλαβαίνω πόσο δύσκολο είναι.
                                          Δεν φορτίζουν πλήρως οι μπαταρίες των PHEV όπως φορτίζουν στη πρίζα εννοείται.
                                          Υπάρχει ανάκτηση ενέργειας η οποία αποθηκεύεται στην μπαταρία και χρησιμοποιείται όταν είναι εφικτό.
                                          Όπως ακριβώς και στα HEV.
                                          Πώς αλλιώς να το γράψω δηλαδή;

                                          Για το ότι κουβαλούν +250 κιλά χωρίς λόγο αφού δεν εκμεταλευσαι την χωρητικότητα της μπαταρίας, που σου έχουν γράψει όλοι θα πεις κάτι;
                                          Για το ότι πληρώνεις ένα αμάξι 4.50μ και έχεις χώρο αποσκευών όσο ένα 4μ?
                                          Ειπαμε τα phev είναι γκατζετ για εταιρικες κινήσεις που οφείλονται από το καθεστώς για την ώρα.
                                          Ιδιώτης με phev που να δώσει 50-60Κ δεν νομίζω να υπάρχει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus @atari70 last edited by realzeus

                                            @atari70 said in BMW X1 3rd Generation 2022:

                                            Πάντως κάπου είχα διαβάσει ότι πανευρωπαϊκά το 70% όσων έχουν αγοράσει plug in δεν τα φορτίζουν και τα κινούν καθαρά ως βενζινοκίνητα. Που σημαίνει ότι και πιο πολλά λεφτά δώσανε, και πιο πολύ βενζίνη καίνε λόγο βάρους σε σχέση με ένα καθαρά βενζινοκίνητο.

                                            Δεν ισχύει αυτό. Αν δεν το φορτίζεις λειτουργεί σαν απλό υβριδικό. Πάλι έχει όφελος σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο, αλλά όχι τόσο μεγάλο, σε σχέση με το αν το φορτίζεις.

                                            Έχει κάνει δοκιμή το περιοδικό που μας φιλοξενεί, σε συνεργασία με το ΑΠΘ:

                                            <<Στο ταξίδι, οδηγώντας σε σχετικά σταθερή ταχύτητα στην εθνική οδό, το υβριδικό RAV4 (HEV) αποδείχθηκε οικονομικότερο και φιλικότερο στο περιβάλλον σε σχέση με την αφόρτιστη plug–in (PHEV) έκδοση του μοντέλου, ωστόσο η διαφορά στις καταναλώσεις των δύο αυτοκινήτων περιορίστηκε στο 0,5 λίτρο/100 χλμ., παρά το σημαντικά μεγαλύτερο βάρος του επαναφορτιζόμενου μοντέλου.

                                            Από την άλλη, όταν το PHEV ξεκινήσει φορτισμένο πετυχαίνει σημαντικά μικρότερη κατανάλωση καυσίμου από το HEV, περιορίζοντας αντίστοιχα τις εκπομπές CO2 και το κόστος μετακίνησης. Επιπλέον, όσο συχνότερη είναι η φόρτιση του PHEV, τόσο αυξάνεται το σχετικό κέρδος.

                                            Αντίστοιχα, η οδήγηση σε βουνό ανέδειξε τις δυνατότητες ανάκτησης ενέργειας των δύο τεχνολογιών κατά τη φάση της κατάβασης. Το PHEV ανέκτησε σημαντικά μεγαλύτερο ποσό ενέργειας σε σχέση με το HEV, με αποτέλεσμα να μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά εντός πόλης, μετά την κατάβαση, εξοικονομώντας καύσιμο και χρήματα. >>

                                            https://www.4troxoi.gr/dokimes/test/hybrid-plug-in-hybrid/

                                            B 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 28 / 36
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr