-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://contest.techbriefs.com/2013/entries/transportation-and-automotive/3665
Μπαααα!!!
THT(Tae Han Transmission)!? Που πας και τα βρίσκεις ρε τύπε!? Μιλάμε για πουθενάδες που εμφανίστηκαν μια και μόνη φορά στην έκθεση του ντιτρόιτ το 2011, υπό την αιγίδα της SAE και του προγράμματος της για νεοφυείς - έκτοτε εξαφανισμένοι με μηδενική πρακτική εφαρμογή και εγκατεστημένη βάση. Ισχύουν τα όσα σου έγραψα.
-
Τι λες να έγινε η πατέντα τους;;; γνωρίζεις;;;;
Υπάρχουν παρα πολλές.
Γενικά αυτό που θέλω να σου πω είναι πως όταν διαβάζεις κιβώτιο για ev, αυτό δεν έχει καμία σχέση με ότι γνωρίζεις για τα θερμικά.
-
https://www.sae.org/news/2021/02/inmotive-gearing-evs-for-greater-efficiency
Κάτι τέτοιο παρουσίασε και η suzuki
-
Και εδώ της zf...που σε βάζει σε σκέψεις.
-
@ataim said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ωραίο διάγραμμα που δείχνει πως, και λόγω τελικά της μετάδοσης, στους τροχούς οι βενζίνες μπορούν να αποδίδουν υψηλότερους αριθμούς ροπής από το πετρέλαιο.
Φαντάζομαι εξαρτάται τι θες να συγκρίνεις. Παρόμοια ισχύ ή παρόμοια ροπή.
-
@lap Κάποτε ίσως, τώρα όχι. Οι κατασκευαστές των μονοτάχυτων δεν είναι βλάκες. Για τα υπόλοιπα, αν απλά ρίξεις μια ματιά στις πρώτες σελίδες αυτού του θρεντ θα δεις, 5 χρόνια μετά, ότι καμία από τις πίπες που τότε γράφονταν από τα φανμπόιζ όλων των παρατάξεων δεν έχουν επιβεβαιωθεί.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγω bmw εχω και δεν θελει ουτε το 1/4 απο αυτα.
Το προσπερνω εν μέρη αυτό που φαντάζεσαι ότι θα πω για να μη σε στεναχωρήσω, αλλά πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει;;;
Μιλάω για 200.000 χλμ.
Γιατι στις 200.000 τι γινεται, αυτοκαταστρεφεται το αυτοκινητο?
Τα περισσοτερα βασικα αναλωσιμα (αμορτισερ, δισκοπλατο κλπ) εχουν αλλαχτει ηδη μια φορα μεχρι τις 150.000 χλμ οποτε δεν αλλαζει κατι επιπλεον συνηθως μεχρι τις 200.000. Τα 150κ τα εχω περασει προ πολλου με το 207 μου και πανω απο 400 ευρω για συντηρηση ανα 20.000χλμ (δυο χρονια χοντρικα) δεν ηθελα ουτε κατα διανοια (κατα μεσο ορο φυσικα). Τα 2-2.500 που λες ειναι εντελως ατοπα.
Επισης ξαναλεω ολοκληρη η μπαταρια του τεσλα 3 εχει 20 χιλιαρικα. Χωρις εργατικα.
Αλλα εφτασες το τεσλα 3 να μου το συγκρινεις με τουρμπο 280 αλογων, με ποια λογικη? Της ιπποδυναμης? Το τεσλα 3 με αυτοκινητα πολης συγκρινεται αποκλειστικα αφου (παραδοξως) ικανο για σοβαρο ταξιδι δεν ειναι αρα δεν θα το συγκρινω με αυτοκινητα 300 αλογων που προφανως και δεν ειναι για πολη αλλα με φυσιολογικα αυτοκινητα εως το πολυ 130 αλογα. Γιατι αυτα ειναι για πολη. Ε αυτα, αν μιλαμε για συγχρονα παντα, ουτε 7 δεν καινε κατα κανονα, οποτε οι αριθμοι σου ξαναλεω ειναι εκτος τοπου και χρονου.Τελος, την taycan στη συνεκρινα με carrera 4s ή αντιστοιχη panamera αν θες, οχι με το yaris. Και σου απεδειξα οτι οταν χρειαστει ν'αλλαξει μπαταρια αυτοματα θα κοστιζει πιο πολυ απ'ο,τι το ιδιο αυτοκινητο. Ξαναλεω, 60 χιλιαρικα κανει η μπαταρια της. Ζητημα αν επιανε τα χρηματα αυτα ολοκληρο το αμαξι μετα απο 10 χρονια. Αν ομως ξερεις οτι θα χρειαστεις κι αλλα 60χιλιαρικα για να ειναι πληρως λειτουργικο τοτε οχι 60κ δεν την πουλας αλλα ουτε 20. Αντιθετα, μια carrera 4s θα κοστιζει για πλακα 60-70 χιλιαρικα ακομα. Οποτε στην περιπτωση της carrera θα εχεις χασει το 50% των χρηματων σου το πολυ ενω στην taycan, ξαναλεω αν θελει αλλαγη μπαταριας, το 90% για πλακα.
Αυτα ειναι τα πραγματικα μαθηματικα. Οχι παπατζες που κοστολογουν τις μπαταριες στο μισο και βαζουν τα μεκ με το στανιο να καινε 10 λιτρα ανα 100χλμ και μαλιστα 98αρα, μονο και μονο για να δικαιολογησουν το παραμυθι.
Αν τα ηλεκτρικα δεν ηθελαν αλλαγη μπαταριας ποτε, οπως δεν θα χρειαστει αλλαγη κινητηρα το μεσο μεκ ποτε μεχρι να παει για αποσυρση, τοτε θα ηταν αλλιως τα πραγματα. Τωρα ομως η απαξιωση των ηλεκτρικων μετα τη δεκαετια θα ειναι πληρης και ειτε θα τα πετας ειτε θα δινεις το 80-100% της τοτε αξιας τους απλα για να συνεχισουν να λειτουργουν.
Σαν να εδινα εγω για την 320 μου στη δεκαετια 20 χιλιαρικα μονο και μονο για να συνεχισει να λειτουργει και να νομιζω οτι ειμαι και κερδισμενος κιολας. Αστειοτητες. -
Συγκρίνεις το tesla model 3 με 450-500 χλμ αυτονομίας και σχεδόν 300 άλογα, μιλάμε για μεγάλο D segment με αυτοκίνητα πόλης σαν το Peugeot 207 των 88 αλόγων για να σου βγει το αφήγημα η ακόμα και ένα άλλο με 130 άλογα για να μας δείξεις ότι συγκρίνεις και γρήγορα αυτοκίνητα
Γελάνε και οι πέτρες....
Σοβαρεψου και μην αλλοιωνεις την πραγματικότητα.
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Επισης ξαναλεω ολοκληρη η μπαταρια του τεσλα 3 εχει 20 χιλιαρικα. Χωρις εργατικα.
Δώσε μια πηγή, έχω την αίσθηση πως για άλλη μια φορά τα μπερδεύεις.
Πως έβγαλες το νούμερο αυτό;
Ο @dimsabas που ρώτησε μας είπε μια τιμή περί των 10Κ.. -
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Συγκρίνεις το tesla model 3 με 450-500 χλμ αυτονομίας και σχεδόν 300 άλογα, μιλάμε για μεγάλο D segment με αυτοκίνητα πόλης σαν το Peugeot 207 των 88 αλόγων για να σου βγει το αφήγημα η ακόμα και ένα άλλο με 130 άλογα για να μας δείξεις ότι συγκρίνεις και γρήγορα αυτοκίνητα
Γελάνε και οι πέτρες....
Σοβαρεψου και μην αλλοιωνεις την πραγματικότητα.
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Επισης ξαναλεω ολοκληρη η μπαταρια του τεσλα 3 εχει 20 χιλιαρικα. Χωρις εργατικα.
Δώσε μια πηγή, έχω την αίσθηση πως για άλλη μια φορά τα μπερδεύεις.
Πως έβγαλες το νούμερο αυτό;
Ο @dimsabas που ρώτησε μας είπε μια τιμή περί των 10Κ..https://www.makeuseof.com/how-much-cost-replace-tesla-battery/
16.500 δολλαρια κοστιζε το 21 στο μουρικα. Στο Ελλαδισταν δεν υπαρχει περιπτωση 2+ χρονια μετα να μην κοστιζει 20+ χιλιαρικα (οπως ειδα σε αλλα φορουμς για Ευρωπη γενικα) με τις τραγικες αυξησεις παντου αλλα και το ποσο πιο ακριβη ειναι η χωρα μας, οντας μικρη αγορα στα ηλεκτρικα, σε τετοια ζητηματα.
Και μιλαμε για την πιο φτηνη μπαταρια της. Model s κλπ ειναι πολυ παραπανω.
Τα υπολοιπα που λες ειναι να'χαμε να λεγαμε. Οταν εχω στοιχεια για το ποσο κανει η μπαταρια σε κουβαδες σαν το 500αρι των 30+ χιλιαδων ευρω, θα επανελθω.
Εκει θα εχει ακομα περισσοτερο γελιο η φαση. -
Πάντως δεν είναι βιώσιμο οι μπαταρίες να είναι τόσο ακριβές και η αγορά είναι λογικό να διορθώσει. Δεν είναι δυνατόν να πληρώνεις 40Κ για το Τέσλα και λόγω ακριβής μπαταρίας το αυτοκίνητο να είναι για scrap μόλις σταματήσει να λειτουργεί σωστά η μπαταρία. Θα ήταν λάθος τιμολόγησης/τεχνολογίας, πολύ δύσκολο να ισχύσει στο μέλλον.
-
24.000 ευρώ για αλλαγή μπαταρίας σε νισσάν ληφ, στο θεοχαράκη. Όταν το έγραψα για πρώτη φορά πέσανε να με διαψεύσουν, όταν τους είπα πάρτε στην αντιπροσωπεία και ζητήστε τον κ.τάδε να σας πει, σταμάτησαν να γράφουν στο νήμα...
-
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
24.000 ευρώ για αλλαγή μπαταρίας σε νισσάν ληφ, στο θεοχαράκη.
ναι αλλά φορτίζεις "τσάμπα" ...
-
Ασε τι λεει ο εισαγωγεας. Κανονικα του leaf η 40αρα εχει 10.000ε, το χω δει να το λενε πολλαπλες πηγες. Παιζει και καλη aftermarket στα ιδια λεφτα. Τις φερνεις απεξω ευκολα και παιζει ηδη μαγαζι ελλαδα που κανει τετοια κουμαντα.
Btw του Mazda mx30 στοιχιζει 17.000 παρολο που ειναι η πιο μικρη απολες. Σιγουρα κατι που πρεπει να ξερει απο πριν ο επιδοξος αγοραστης καθε μοντελου.
-
Εντωμετξυ κανένας δεν παρατηρεί πως ακόμα και αν ειναι 20Κ, που δεν είναι, συγκριτικά με το θερμικό πληρώνει και πάλι 10Κ λιγότερα για τα ίδια χιλιόμετρα.
Αλλά το πανηγυρίζει!!!!Ξεχνάτε ότι η μπαταρία που αλλάζει έχει πολύτιμα υλικά, τα οποία μπορούν να πωληθούν ως τέτοια μειώνοντας το τελικό κόστος της αλλαγής, ακόμα και κάτω από 12-10Κ ή και πιο κάτω
Κάποια από τα στοιχεία της μπαταρίας ανακυκλώνονται και επαναχρησιμοποιούνται σε νέες. Σε αυτό το στάδιο που είμαστε αναπτύσεται ο κλάδος της ανακύκλωσης μπαταριών.
-
https://insurify.com/car-insurance/knowledge/tesla-battery-replacement-cost/
12.900 ευρώ ξεκινά λέει εδώ για την μπαταρία του model 3
-
https://www.ymods.com.au/cost-replacing-m3-battery/
Εδώ σε αυτόν δείχνει το τιμολόγιο, 10.280€ η lpf, όλα μαζί, σε model 3
Αν και η τεχνολογία lfp έχει μετρηθεί ότι είναι λειτουργική σε υψηλό βαθμό μεχρι τα 480.000 χλμ
Δηλαδή άντε να πούμε 380.000 πραγματικά σε διάφορα κλίματα και περιπτώσεις.
Η διαφορά με το θερμικό στα 380.000 φτάνει σιγά σιγά το κόστος αλλού ένα tesla. Δηλαδή 40Κ€!!!!!
Δηλαδή αλλάζεις μπαταρία στο model 3, αυτό γίνεται του κουτιού μιας και οι ηλεκτροκινητήρες έχουν πολύ μικρότερη καταπόνηση από έναν turbo με σχεδόν 400.000 χλμ. Αγοράζεις και για δώρο το βασικο model 2, έτσι για την πόλη ή κάποιο αγαπημένο σου πρόσωπο.
Ή κάνεις μια ολική ανακαίνιση σπιτιού και ζεις σε ένα ωραίο μοντέρνο σπίτι με μονώσεις, φωτοβολταϊκά κτλ.
Ή μενεις με το θερμικό, με τα 2/3 ίπποδυναμης συγκριτικά με ένα βασικό tesla και όσα κουρασμένα άλογα έχουν μείνει μετά από 400.000 χλμ και χαίρεσαι που είσαι μάγκας και δεν σε πιάνουν κορόιδο.
Λεφτά υπάρχουν..... Ας τα δίνουμε διπλάσια και τριπλάσια στους πετρελαιαδες.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://insurify.com/car-insurance/knowledge/tesla-battery-replacement-cost/
12.900 ευρώ ξεκινά λέει εδώ για την μπαταρία του model 3
To 12.900 απο που προκυπτει? Μας εκανες και την τωρινη ισοτιμια του ευρω με το δολλαριο?
Μηπως και τα iphones που κοστιζουν 1200 δολλαρια στην αμερικη κοστιζουν 1100 ευρω εδω λογω της ισοτιμιας με τη λογικη του παραλογου σου?
Ο,τι ειναι σε δολλαρια, ιδιως οταν μιλαμε για αμερικανικη εταιρεια, ειναι τουλαχιστον το ιδιο και σε ευρω και στο ελλαδισταν με τους αυξημενους φορους στα παντα εναντι των ΗΠΑ τα 16.000 δολλαρια (ή 14.000 που παρεθεσες εσυ) για πλακα γινονται 20.000 ευρω.
Τα υπολοιπα ειναι παπατζιδικα μαθηματικα σαν αυτα που παραθετεις μονιμα για να κανεις τη νυχτα μερα.
Αντε πες μας τωρα οτι το μεσο βενζινοκινητο καιει 15 λιτρα ανα 100χλμ και η βενζινη εχει 2,40 (οπως ειχε περσι) ενω η μπαταρια στα τεσλα αλλαζει με κανα 5χιλιαρο για να μας βγαλεις οτι αν εχουμε τεσλα 3 στα 10 χρονια θα εχουμε κερδισει 50.000 ευρω σε σχεση με το να ειχαμε υβριδικο yaris. Aν αγορασουμε και καμια βιλα στην εξοχη και δωσουμε και καμια 100στη χιλιαδες για φωτοβολταικα παιζει και να μας πληρωνουν κιολας για να καθομαστε, αλλιως θα μας τα τρωνε οι πετρελαιαδες τη στιγμη που ο αγιος Ελον μπαινει και μεσα κιολας για να μας βοηθησει ο καημενος.
Ετσι κι αλλιως ο ορισμος της παπατζας εισαι, εδω μας λες οτι αμαξι με 380.000 χλμ θα γινει του κουτιου επειδη θα αλλαξεις μια μπαταρια (παιζει να εχει διαλυθει πληρως το ρημαδοτεσλα με την ποιοτητα που'χει εντωμεταξυ οχι στα 380.000 χλμ αλλα στα μισα απ'αυτα) οποτε σε λιγο θα μας τα πεις κι αυτα ειμαι βεβαιος. -
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
24.000 ευρώ για αλλαγή μπαταρίας σε νισσάν ληφ, στο θεοχαράκη. Όταν το έγραψα για πρώτη φορά πέσανε να με διαψεύσουν, όταν τους είπα πάρτε στην αντιπροσωπεία και ζητήστε τον κ.τάδε να σας πει, σταμάτησαν να γράφουν στο νήμα...
Τωρα θα σου'πουν για καποιον που τις φερνει απο Μπαγκλαντες λαθραια απο μια αποθηκη στην Κινα και τις τοποθετει με εγγυηση τον λογο του με 1000 ευρω και μετα απο 300.000χλμ το leaf θα γινει του κουτιου. Ακομα και στουκα να'χει φαει θα γινει αγρατζουνιστο ξαφνικα.
Ασε τι λεει η αντιπροσωπεια, ξερουν αυτοι καλυτερα αρκει να μη χαλασει το αφηγημα των "οικονομικων" ηλεκτροκινητων που μετα τη δεκαετια θα πρεπει να τα ξαναπληρωσεις σαν καινουρια απλα για να συνεχισουν να λειτουργουν. Ενω τα μεκ που στη δεκαετια αντε να χρειαστουν κανα δισκοπλατο ή καμια αντλια βενζινης ειναι συμφωνα μ'αυτους για αποσυρση και εντελως ασυμφορα στη συντηρηση τους. -
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://insurify.com/car-insurance/knowledge/tesla-battery-replacement-cost/
12.900 ευρώ ξεκινά λέει εδώ για την μπαταρία του model 3
To 12.900 απο που προκυπτει? Μας εκανες και την τωρινη ισοτιμια του ευρω με το δολλαριο?
Μηπως και τα iphones που κοστιζουν 1200 δολλαρια στην αμερικη κοστιζουν 1100 ευρω εδω λογω της ισοτιμιας με τη λογικη του παραλογου σου?
Ο,τι ειναι σε δολλαρια, ιδιως οταν μιλαμε για αμερικανικη εταιρεια, ειναι τουλαχιστον το ιδιο και σε ευρω και στο ελλαδισταν με τους αυξημενους φορους στα παντα εναντι των ΗΠΑ τα 16.000 δολλαρια (ή 14.000 που παρεθεσες εσυ) για πλακα γινονται 20.000 ευρω.
Τα υπολοιπα ειναι παπατζιδικα μαθηματικα σαν αυτα που παραθετεις μονιμα για να κανεις τη νυχτα μερα.
Αντε πες μας τωρα οτι το μεσο βενζινοκινητο καιει 15 λιτρα ανα 100χλμ και η βενζινη εχει 2,40 (οπως ειχε περσι) ενω η μπαταρια στα τεσλα αλλαζει με κανα 5χιλιαρο για να μας βγαλεις οτι αν εχουμε τεσλα 3 στα 10 χρονια θα εχουμε κερδισει 50.000 ευρω σε σχεση με το να ειχαμε υβριδικο yaris. Aν αγορασουμε και καμια βιλα στην εξοχη και δωσουμε και καμια 100στη χιλιαδες για φωτοβολταικα παιζει και να μας πληρωνουν κιολας για να καθομαστε, αλλιως θα μας τα τρωνε οι πετρελαιαδες τη στιγμη που ο αγιος Ελον μπαινει και μεσα κιολας για να μας βοηθησει ο καημενος.
Ετσι κι αλλιως ο ορισμος της παπατζας εισαι, εδω μας λες οτι αμαξι με 380.000 χλμ θα γινει του κουτιου επειδη θα αλλαξεις μια μπαταρια (παιζει να εχει διαλυθει πληρως το ρημαδοτεσλα με την ποιοτητα που'χει εντωμεταξυ οχι στα 380.000 χλμ αλλα στα μισα απ'αυτα) οποτε σε λιγο θα μας τα πεις κι αυτα ειμαι βεβαιος.Λοιπόν άκου τυπε μου καλέ. Καμάρι της bmw!!!!
Σου παρέθεσα τα στοιχεία στην κουβέντα. Σου έβαλα τιμές και από Αμερική και από Αυστραλία. Στην Αυστραλία μάλιστα γίνεται αναφορά σε τιμολόγιο με όλα τα έξοδα αντικατάστασης για μια μπαταρία LFP εκτός εγγύησης. Αυτά στα βάζω για να έχουμε μια τάξη μεγέθους πάνω στην οποία θα κάνουμε υπολογισμούς. Δεν σου αρέσουν! Οκ!
Σου ζητώ λοιπόν να βάλεις τις δικές σου πηγές με το κόστος αντικατάστασης της μπαταρίας για το αυτοκίνητο που συζητούμε. Tesla model 3 με LFP μπαταρία
Και άλλες φορές με κατηγορείς χωρίς να βάζεις τις πηγές που επικαλείσαι.Παραβλέπεις το γεγονός ότι μια μπαταρία προς αλλαγή μπορεί να πωληθεί ως υλικά, και να μειώσει το τελικό κόστος της νέας. Αλλά πέρα από αυτό δες τις τιμές στην περίπτωση Αυστραλίας. Δεν μπόρεσα να βρω για την Ελλάδα.
Παρόλα αυτά, και πάλι με την μεγαλύτερη τιμή που υπολογίζεις που απευθύνεται λογικά στο model s, η διαφορά υπέρ του ηλεκτρικού είναι στα 10.500€!!! Στα 200.000 χλμ.
Τέλος, και πάλι παραποιείς τα γραφόμενα μου, ως άλλος προπαγναδιστης, ενώ εγώ συγκρίνω tesla model 3 με 300 άλογα με ένα αντίστοιχο κλασικό D segment με 180-200-250.
Απάντησε μου στο εξής απλό χωρίς τις άλλες μπούρδες που γράφεις.
Βάλε κάτω τα κόστη ενός θερμικού με μέση κατανάλωση βενζίνης περί τα 10 λίτρα/100 χλμ, για παράδειγμα μιας BMW 330i.
Και 0,30-0,35€/kwh για 16kwh/100χλμ κατανάλωση του model 3.
Και υπολόγισε για 300.000 χλμ ποια τα κόστη κίνησης των δύο οχημάτων.
Οι lfp μπαταρίες όπως λέει το εργοστάσιο περνούν κατά πολύ τα 300.000 χλμ, ( το υπολογίζουν στα 480.000 χλμ) αλλά εσύ πες τόσα.
Μετά αφαίρεσε γύρω στα 12Κ €... Άντε ακόμα και 20Κ μιας και φαγωθηκες για την μπαταρία και πες μας χοντρικά πόσα ευρώ βγάζεις διαφορά;
Τα νούμερα μιλάνε μόνα τους. Δεν χρειάζεται να πούμε περισσότερα!
Εσύ βρίσκεις ορθό να δίνεις δεκάδες χιλιάρικα παραπανω σε πετρελαϊκά συμφέροντα για ένα υποδεέστερο σε κάθε τομέα αυτοκίνητο (πλην του χρόνου ανεφοδιασμού σε κάποιο ταξίδι) γιατι δεν είσαι κορόιδο.
Εγώ με την διαφορά αυτή θα προτιμούσα να έκανα ολική ανακαίνιση σε ένα σπίτι ή να αγόραζα δεύτερο Tesla συν φυσικά την αλλαγή μπαταρίας στο πρώτο, από το να τα δίνω σε βενζινάδικαΟ καθένας με την οπτική του.
-
Κάποια άλλα προβλήματα των μπαταριών είναι τα κάτωθι: ο τρόπος χρέωσης τους. απαιτούν ένα αξιοσέβαστο ποσό για αντικατάσταση, το οποίο είναι συγκεντρωμένο, ενώ τα καύσιμα στα παίρνουν λίγα λίγα και το 80% του κοσμάκη Δεν το καταλαβαίνει (Εγώ ανήκω στο 20%).
Ακόμα μεγαλύτερο είναι το εξής,: ένα ηλεκτρικό θα ζητήσει μπαταρία μετά από Χ χρόνια. Ο ιδιοκτήτης τότε θα πρέπει να ξηλωθεί για τα καλά για ένα παλιό, ή ακόμη κα παμπάλαιο ιχ. Οι περισσότεροι θα ξυνίσουν και θα ψάξουν για άλλο, άρα μια νέα, ακόμη μεγαλύτερη εκταμίευση τους περιμένει. Είναι ασυνήθιστο να χώσεις λεφτά σε παλιό αμάξι, πόσους πχ ξέρετε να αλλάζουν κινητήρα σε θερμικό 15ετίας, παρόλο που βρίσκεις εύκολα και θα σου κοστίσει πχ 2-3-4 χήνες;
Ένα άλλο πρόβλημα είναι η έλλειψη ανταλλακτικών. Πόσο σίγουροι είστε ότι θα υπάρχουν μπαταρίες ή ινβέρτερ για ηλεκτρικά 30 ετών; μπορεί ο άλλος να θέλει να το κρατήσει, θα μπορεί όμως; μοιραία θα οδηγηθεί ξανά στο ταμείο και το ιχ στα σκραπ.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης