-
Πλέον ΦΠΑ
-
Από πέντε εκδόσεις εξοπλισμού, η Citroen κατεβαίνει στις τρεις. Έχει λογική κάτι τέτοιο;
https://cartalk.gr/giati-citroen-meionei-tis-ekdoseis-eksoplismou-ton-montelon-tis/
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Από πέντε εκδόσεις εξοπλισμού, η Citroen κατεβαίνει στις τρεις. Έχει λογική κάτι τέτοιο;
https://cartalk.gr/giati-citroen-meionei-tis-ekdoseis-eksoplismou-ton-montelon-tis/
Γιατι οχι. Για καθημερινα αυτοκινητα οι 3 εκδοσεις εξοπλισμου ειναι αρκετες με τους περισσοτερους να καταφευγουν στη μεσαια. Αλλωστε αν θες και καποιο συγκεκριμενο εξτρα θα μπορεις να το προσθεσεις λογικα χωρις να παρεις ολοκληρη την παραπανω εκδοση. Αλλα και να μη μπορεις τις περισσοτερες φορες σε τετοια αυτοκινητα οι μεσαιες εκδοσεις ειναι αρκετα πληρεις.
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Από πέντε εκδόσεις εξοπλισμού, η Citroen κατεβαίνει στις τρεις. Έχει λογική κάτι τέτοιο;
https://cartalk.gr/giati-citroen-meionei-tis-ekdoseis-eksoplismou-ton-montelon-tis/
Το πρόβλημα δεν είναι το πλήθος των εκδόσεων. Ας έχει και μία.
Το πρόβλημα είναι να μη μπορείς να προσθέσεις κάποιο έξτρα, αλλά να σε αναγκάζει να πας σε μεγαλύτερη έκδοση.
Βέβαια, customisation μόνο στους Γερμανούς πια. -
Ίσως για μείωση κόστους. Φτιάχνεις πολύ καλύτερη γραμμή παραγωγής όταν τα έχεις στανταρισμένα.
-
@antonakis said in CarTalk.gr:
Βέβαια, customisation μόνο στους Γερμανούς πια.
Πάντα έτσι ήταν, μόνοι οι Γερμανοί είχαν full customization, αλλά φυσικά το πλήρωνες αδρά (θυμάμαι κάποτε που πλήρωσα στην 116 μου €11.000 έξτρα εξοπλισμό....και ήθελα άλλα τόσα κανονικά χαχαχα).
-
Όπως τα λέει ο Φάνης αλλά από την άλλη είναι τόσο γελοίοι και φραγκοφονιάδες που ακόμα και το hill-hold assist θα στο χρεώσουν ένα 50ρικο.
-
Εδώ στις 190 χρέωναν την 5η ταχύτητα, σε αυτά θα κολλήσουν?
-
Εχω προλάβει late 90's να χρεώνουν το κασετόφωνο και να σου κάνουν στο τέλος "χάρη" όταν στο δίνουν μέσα στην τιμή του αυτοκινήτου
Η "αγαπημένη" εταιρεία του Φάνη.
Γενικά για να "χτίσεις" Γερμανό, πρέπει να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη σε βαθμό που δεν υπάρχει κανένα value for money. 50 ευρώ η προπέλα για να βάλεις το μεγαλύτερο ντεπόσιτο κτλ. O ένας χειρότερος από τον άλλο.
-
Εγώ έχω τύχει να έρχονται αυτοκίνητα με εξοπλισμό όπως πατάκια, ραδιοκασετόφωνο από το εργοστάσιο και οι εδώ έξυπνοι να τα βγάζουν και να τα πουλάνε χρυσάφι….οι γνωστοί απατεώνες….
-
Ναι θυμάμαι και εγώ κάτι bmw 316 με τίποτα μέσα. Μόνο ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά.
-
@diego1960 said in CarTalk.gr:
50 ευρώ η προπέλα για να βάλεις το μεγαλύτερο ντεπόσιτο
Τα μικρά ντεπόζιτα τα βάζουν για λόγους ρύπων, στην πιστοποίηση. Το ίδιο κάνει και η Μερκ. Σήμερα πάντως έχουν σχεδόν τα πάντα από την βασική έκδοση. Πρέπει να θέλει κάποιος κάποιο πολύ εξεζητημένο έξτρα, για να πρέπει να βάλει κι άλλο το χέρι στην τσέπη.
ΥΓ: Δεν είναι προπέλα. -
Αυτό είναι το νέο Swift, η Suzuki θέλει να επαναπροσδιορίσει τα μικρά (προσιτά;) μοντέλα.
https://cartalk.gr/suzuki-parousiazei-olokainourgio-swift-tetartis-genias/
-
μεσα η διχρωμία στα πλαστικά που βλέπω στις φωτο φαίνεται ενδιαφέρον και αναβαθμιση σε σχέση με το προηγούμενο
κατι που δυστηχώς δεν εγινε στην μάσκα μπροστά που το προηγούμενο μου άρεσε πολύ περισσότερο. ασχημα πολύ τα νέα φανάρια
-
Ωρέγεσαι Σουβλάκι της Mazda; Ρίξε μια ματιά στα νέα προνομιακά προγράμματα. 3.9% επιτόκιο, ανταλλαγή του παλιού για 2.000€...
https://cartalk.gr/apoktisi-enos-mazda-suv-pleon-poly-pronomiakous-orous/
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Αυτό είναι το νέο Swift, η Suzuki θέλει να επαναπροσδιορίσει τα μικρά (προσιτά;) μοντέλα.
https://cartalk.gr/suzuki-parousiazei-olokainourgio-swift-tetartis-genias/
Έχεις οδηγήσει το τετρακίνητο;;;
Αν όντως είναι στριφτερο λες να μπορεί με την τετρακίνηση να γίνει ακόμα πιο καλό;
-
@lap said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Αυτό είναι το νέο Swift, η Suzuki θέλει να επαναπροσδιορίσει τα μικρά (προσιτά;) μοντέλα.
https://cartalk.gr/suzuki-parousiazei-olokainourgio-swift-tetartis-genias/
Έχεις οδηγήσει το τετρακίνητο;;;
Αν όντως είναι στριφτερο λες να μπορεί με την τετρακίνηση να γίνει ακόμα πιο καλό;
Τσου.
-
Ψήνεσαι για Alfa Romeo Tonale; Για πετάξου μέχρι το Golden Hall.
https://cartalk.gr/deite-kai-dokimaste-tin-alfa-romeo-tonale-sto-golden-hall/
-
Δε χρειάζεται να ξοδευτείς για να αποκτήσεις ένα αξιοπρεπές οικογενειακό μοντέλο, λέει η Skoda. Να, δες το Scala που αφήνει χοντρά ρέστα από 20άρικο.
https://cartalk.gr/sto-skoda-scala-leipei-tipota-ektos-apo-akrivi-timi-apo-e/
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
@lap said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Αυτό είναι το νέο Swift, η Suzuki θέλει να επαναπροσδιορίσει τα μικρά (προσιτά;) μοντέλα.
https://cartalk.gr/suzuki-parousiazei-olokainourgio-swift-tetartis-genias/
Έχεις οδηγήσει το τετρακίνητο;;;
Αν όντως είναι στριφτερο λες να μπορεί με την τετρακίνηση να γίνει ακόμα πιο καλό;
Τσου.
Τσου για το πρώτο ερώτημα ή τσου-τσου για το δεύτερο;
CarTalk.gr