Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 467
    • 468
    • 469
    • 470
    • 471
    • 906
    • 907
    • 469 / 907
    Περί αυτοκίνησης
    161
    18134
    412412
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      Johnny 0 last edited by

      Youtube Video

      piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • piliourits
        piliourits @Johnny 0 last edited by

        @johnny-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Youtube Video

        Σχόλιο θεατή:

        Well that's a great buy, 13 engines replaced and 4x batteries... Using 55% battery and going 100km/h.

        Mountains all around me, reaching out to heaven...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          Johnny 0 last edited by

          Λέει ότι ο Musk του στείλε thumbs up, αλλά μόλις άκουσε για τους 14 κινητήρες του ήρθε κάπως...
          Επίσης έχει free φόρτιση σε superchargers δια βίου, και έχει ξεπατωθει στα ταξίδια.. οπότε δεν τον ενοχλεί ιδιαίτερα που πληρώνει μπαταρίες και drive units..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • diego1960
            diego1960 last edited by diego1960

            Γατάκια ταμπλετικοί, που να δείτε κάτι ντήζελ Mercedes της δεκαετίας του '80 που γράφουν ακόμα χιλιόμετρα στην Αφρική

            Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              criuser last edited by

              Καλά στην Αφρική γράφουν χλμ και κάτι πεζό 404 ακόμα.

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • bassstarlet
                bassstarlet last edited by

                Για καθήστε ρε παιδιά, 14 μοτέρ έστω για 2εκ χιλιόμετρα, δεν είναι κάκιστη αναλογία;

                «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • J
                  jamesd last edited by

                  Κάθε 140.000km αλλαγή μοτέρ και μετά λένε ότι η VAG είναι αναξιόπιστη…

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • T
                    taxidiwtis last edited by

                    @bassstarlet said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Για καθήστε ρε παιδιά, 14 μοτέρ έστω για 2εκ χιλιόμετρα, δεν είναι κάκιστη αναλογία;

                    @jamesd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Κάθε 140.000km αλλαγή μοτέρ και μετά λένε ότι η VAG είναι αναξιόπιστη…

                    "
                    The issue stems from the coolant seals on the rotor, which reportedly wear out prematurely, allowing coolant to infiltrate the motor.
                    "

                    https://carbuzz.com/news/why-tesla-remanufactured-electric-motors-are-failing-prematurely

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • ntinaras
                      ntinaras @bassstarlet last edited by

                      @bassstarlet said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Για καθήστε ρε παιδιά, 14 μοτέρ έστω για 2εκ χιλιόμετρα, δεν είναι κάκιστη αναλογία;

                      Μιλαμε για την πρωτη γενια μοτερ και μπαταριων, που ηταν αρκετα πιο μουφα.
                      Και γενικα τα τεσλα δεν φημιζονται και για την ποιοτητα κατασκευης τους...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • argyn
                        argyn last edited by

                        Όλες οι μεγάλης κλίμακας έρευνες καταλήγουν ότι τα ηλεκτρικά συγκριτικά με τα θερμικά έχουν άθλια επίπεδα αξιοπιστίας. Όπως επίσης ότι τα έξοδα επισκευής τους σε περίπτωση στούκας είναι σημαντικά υψηλότερα των θερμικών. Τα υπόλοιπα είναι απλά ονειρώξεις για προμότορες, φανμπόιζ και ατεχνολόγητους ακολούθους του κάθε ινφλουένσερ που αναζητούν αυτοεπιβεβαίωση μέσω της κραυγαλέας δήθεν διαφορετικότητας και πρωτοπορίας.

                        Electric vehicles have proved far less reliable, on average, than gasoline-powered cars, trucks and SUVs, according to the latest survey by Consumer Reports, which found that EVs from the 2021 through 2023 model years encountered nearly 80% more problems than did vehicles propelled by internal combustion engines.

                        Consumer Reports said EV owners most frequently reported troubles with battery and charging systems as well as flaws in how the vehicles’ body panels and interior parts fit together. The magazine and website noted that EV manufacturers are still learning to construct completely new power systems, and it suggested that as they do, the overall reliability of electric vehicles should improve.

                        https://apnews.com/article/electric-vehicles-consumer-reports-gasoline-vehicles-charging-eed9c3b8d86c1f7708b7c6e2d4dbf55e

                        Καταγέλαστοι όπως και οι δήθεν χεράδες που γράφουνε για ηλεκτρικές επιδόσεις επιπέδου σουπερκαρ, 400άρια και 0-100 συγκαλύπτοντας το γεγονός ότι αν αυτές αξιοποιηθούν στον δρόμο κατεβάζουν την πραγματική αυτονομία (20-80%) κάτω από τα 100 χλμ. σε ένα πχ Model 3 Performance.

                        H 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • L
                          lap last edited by lap

                          Μάλλον το θέμα φόρτισης απασχολεί τα kia Hyundai που είναι γνωστό εδώ και λίγα έτη και το γενικεύουν στο μέσο όρο

                          Ενώ τα πάνελ του εσωτερικού ασχολιαστα.

                          Κατά τα άλλα, δεν πειράζει. Εσύ ούτως ή άλλως δεν θα αγοράσεις tesla....τι σε νοιάζει;

                          Παιδικές ασθένειες γενικά μιας νέας τεχνολογίας, όπου με γοργό ρυθμο βελτιώνονται.

                          Να πούμε και για την πρώτη φουρνιά των dpf που έβγαιναν καπουτ στα 50Κ χιλιόμετρα όπως και για τον άμεσο ψεκασμό στις αρχές του 2000 που γελούσαν τα συνεργεία.... κτλ κτλ

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            civil357 last edited by

                            Σήμερα έτυχε να παρκάρω στο polis park,στο Παίδων. Εντύπωση μου έκανε ότι είχε αρκετές θέσεις με φορτιστές. Μεγαλύτερη εντύπωση μου έκανε ότι μάλλον καμία δεν ήταν κατειλημμένη από ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Δηλαδή ημαρτον σε τεράστιο πάρκινγκ στο οποίο δεν υπήρχε θέμα εύρεσης θέσης, τουλάχιστον όταν πήγα εγώ, πας και παρκάρεις σε θέση ηλεκτρικού!!!! Πόσο γκαζμας μπορεί να είσαι....

                            Μόλις γκουγκλαρα τιμή φόρτισης, είναι και με ποινή αν κρατάς τη θέση μετά το πέρας της φόρτισης...

                            Θέλει παααααρα πολύ δουλειά για να γυρίσει ο ήλιος της ηλεκτροκίνησης σε αυτή τη χώρα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              taxidiwtis last edited by taxidiwtis

                              τεχνολογια V2G

                              Αγροτης οινοποιος , το πρωι τροφοδοτει σπιτι και επιχειρηση με φωτοβολταικα ( έχοντας ολες τις καταναλωσεις ηλεκτρικες (κλιματισμος , κουζινα , εργαλεια , μηχανηματα εργασιας...)) , οτι ενεργεια περισσέψει τη στελνει στο ηλεκτρικο αυτοκινητο , με τη δυση του ηλιου ( τελος ημερησιας παραγωγης απο φωτοβολταικα ) αντιστρεφεται αυτοματα η διαδικασια και τροφοδοτειται το σπιτι απο τη μπαταρια του αυτοκινητου . Οτι υπολοιπο ενεργειας υπαρχει ( και προφανως υπολογιζοντας τις χιλιομετρικες αποστασεις που θα χρειαστει μεσα στην ημερα η οικογενεια ) το πουλαει στο δικτυο .

                              Youtube Video

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • D
                                dettol @taxidiwtis last edited by

                                @taxidiwtis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                τεχνολογια V2G

                                Αγροτης οινοποιος , το πρωι τροφοδοτει σπιτι και επιχειρηση με φωτοβολταικα ( έχοντας ολες τις καταναλωσεις ηλεκτρικες (κλιματισμος , κουζινα , εργαλεια , μηχανηματα εργασιας...)) , οτι ενεργεια περισσέψει τη στελνει στο ηλεκτρικο αυτοκινητο , με τη δυση του ηλιου ( τελος ημερησιας παραγωγης απο φωτοβολταικα ) αντιστρεφεται αυτοματα η διαδικασια και τροφοδοτειται το σπιτι απο τη μπαταρια του αυτοκινητου . Οτι υπολοιπο ενεργειας υπαρχει ( και προφανως υπολογιζοντας τις χιλιομετρικες αποστασεις που θα χρειαστει μεσα στην ημερα η οικογενεια ) το πουλαει στο δικτυο .

                                Youtube Video

                                Εντυπωσιακο! Ειδικα αν σκεφτει κανεις οτι το leaf δεν ειναι ουτε ιδιαιτερα ακριβο ουτε εχει μεγαλη (με τα σημερινα δεδομενα) μπαταρια.
                                παρεπιπτοντως δεν ηξερα καν οτι το leaf εχει δυνατοτητα v2g, ακουω να διαφημιζεται ioniq και ev6 και νομιζα οτι ηταν αποκλειστικο προνομιο τους.

                                bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • bekiaris
                                  bekiaris @dettol last edited by

                                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  παρεπιπτοντως δεν ηξερα καν οτι το leaf εχει δυνατοτητα v2g, ακουω να διαφημιζεται ioniq και ev6 και νομιζα οτι ηταν αποκλειστικο προνομιο τους.

                                  Το leaf το υποστήριζε από άποψη hardware, αλλά οχι software, λογικά έβγαλαν πλέον συμβατό software. Σε κάθε πέρίπτωση, ωραία ολα αυτά, αλλά ένας bidirectional charger, που ειναι DC αποκλειστικά, ξέρετε πόσο κάνει? πχ o Wallbox Quasar που είναι στο videακι κοστίζει 6 χιλιάρικα χωρίς να βάλουμε μέσα τα υλικά, έξτρα καλώδια που θα χρειασθεί.
                                  Εγώ έχω έναν Copper SB, και αναγκατσικά για να είμαι συμβατός με το πρότυπο ασφαλείας ΕΛΟΤ 60364 (που ζητάει υποχρεωτικά πλέον ο ΔΕΔΔΗΕ) αγόρασα υλικά (αντικεραυντικά επιτηρητή κτλ) πάνω από 500 ευρώ, χωρίς την εργασία του ηλεκτρολόγου. Ολα όσα βλέπουμε στα βιντεάκια ειναι πολύ ωραία, στην πράξη όμως απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό, έχουν υψηλό κόστος εφαρμογής, και ακόμα δεν υποστηρίζονται στην Ελλάδα (να δίνεις ρεύμα στο δίκτυο από μπαταρία απευθείας). Θα πρέπει να γίνει ψηφιοποίηση του Δικτύου από τον ΔΕΔΔΗΕ, και γενικά να βάλει κάποιος το χέρι αρκετά στην τσέπη για να έχει τέτοιες υποδομές.

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dettol @bekiaris last edited by

                                    @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    παρεπιπτοντως δεν ηξερα καν οτι το leaf εχει δυνατοτητα v2g, ακουω να διαφημιζεται ioniq και ev6 και νομιζα οτι ηταν αποκλειστικο προνομιο τους.

                                    Το leaf το υποστήριζε από άποψη hardware, αλλά οχι software, λογικά έβγαλαν πλέον συμβατό software. Σε κάθε πέρίπτωση, ωραία ολα αυτά, αλλά ένας bidirectional charger, που ειναι DC αποκλειστικά, ξέρετε πόσο κάνει? πχ o Wallbox Quasar που είναι στο videακι κοστίζει 6 χιλιάρικα χωρίς να βάλουμε μέσα τα υλικά, έξτρα καλώδια που θα χρειασθεί.
                                    Εγώ έχω έναν Copper SB, και αναγκατσικά για να είμαι συμβατός με το πρότυπο ασφαλείας ΕΛΟΤ 60364 (που ζητάει υποχρεωτικά πλέον ο ΔΕΔΔΗΕ) αγόρασα υλικά (αντικεραυντικά επιτηρητή κτλ) πάνω από 500 ευρώ, χωρίς την εργασία του ηλεκτρολόγου. Ολα όσα βλέπουμε στα βιντεάκια ειναι πολύ ωραία, στην πράξη όμως απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό, έχουν υψηλό κόστος εφαρμογής, και ακόμα δεν υποστηρίζονται στην Ελλάδα (να δίνεις ρεύμα στο δίκτυο από μπαταρία απευθείας). Θα πρέπει να γίνει ψηφιοποίηση του Δικτύου από τον ΔΕΔΔΗΕ, και γενικά να βάλει κάποιος το χέρι αρκετά στην τσέπη για να έχει τέτοιες υποδομές.

                                    σωστα αυτα που λες, αλλα σκεψου οτι μια μπαταρια 11kw κοστιζει περιπου 6+k ευρω. Εδω εχεις μια μπαταρια 62kw (νομιζω τοσο εχει το καινουριο leaf) ΚΑΙ ενα αυτοκινητο. Δηλ δινεις το κοστος της μπαταριας στον inverter και αγοραζεις συνολικα κατι καλυτερο.
                                    Εχω την εντυπωση οτι δεν δινει ρευμα στο δικτυο απο την μπαταρια. Κατα τη διαρκεια της ημερας γεμιζει την μπαταρια, καταναλωνει ρευμα και οτι μενει το πουλαει στο δικτυο (απευθειας απο τα φβ). Το βραδυ καταναλωνει οτι χρειαζεται απο την μπαταρια.
                                    Αυτο γινεται ηδη και στο δικο μας δικτυο, νομιζω

                                    bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • bekiaris
                                      bekiaris @dettol last edited by

                                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      σωστα αυτα που λες, αλλα σκεψου οτι μια μπαταρια 11kw κοστιζει περιπου 6+k ευρω. Εδω εχεις μια μπαταρια 62kw (νομιζω τοσο εχει το καινουριο leaf) ΚΑΙ ενα αυτοκινητο. Δηλ δινεις το κοστος της μπαταριας στον inverter και αγοραζεις συνολικα κατι καλυτερο.
                                      Εχω την εντυπωση οτι δεν δινει ρευμα στο δικτυο απο την μπαταρια. Κατα τη διαρκεια της ημερας γεμιζει την μπαταρια, καταναλωνει ρευμα και οτι μενει το πουλαει στο δικτυο (απευθειας απο τα φβ). Το βραδυ καταναλωνει οτι χρειαζεται απο την μπαταρια.
                                      Αυτο γινεται ηδη και στο δικο μας δικτυο, νομιζω

                                      Στο δίκτυο δεν μπορείς να δώσεις ρεύμα από μπαταρία, στο σπίτι μπορείς, άρα ισχύει το V2H και οχι το V2G. Σε κάθε περίπτωση, πρακτικά, τις ώρες που θα φορτίζει από τα φωτοβολατικά, θα πρέπει να έχεις κουμπωμένο το αυτοκίνητο και να μην το χρησιμοποιείς για να εκμεταλευτέίς το "τζάμπα" ρεύμα, κάτι που δεν είναι εφικτό για έναν επαγγελματία που ειναι στην εργασία του. Τέλος, σίγουρα η αγορά μιας μαπταρίας είναι 6Κ+, ωστόσο, το φόρτισε ξεφόρτισε στο αυτοκίνητο, έχει και αυτό το κόστος του, καθως η μπαταρία φθείρεται πιο γρήγορα, ίσως μακροπρόθεσμα να σου βγει και πιο φθηνή μια οικιακή μπαταρία από τα χρήματα που ζητάνε οι αντιπροσωπίες στην Ελλάδα για μία αντικατάσταση μπαταρίας.

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dettol @bekiaris last edited by

                                        @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Στο δίκτυο δεν μπορείς να δώσεις ρεύμα από μπαταρία, στο σπίτι μπορείς, άρα ισχύει το V2H και οχι το V2G. Σε κάθε περίπτωση, πρακτικά, τις ώρες που θα φορτίζει από τα φωτοβολατικά, θα πρέπει να έχεις κουμπωμένο το αυτοκίνητο και να μην το χρησιμοποιείς για να εκμεταλευτέίς το "τζάμπα" ρεύμα, κάτι που δεν είναι εφικτό για έναν επαγγελματία που ειναι στην εργασία του. Τέλος, σίγουρα η αγορά μιας μαπταρίας είναι 6Κ+, ωστόσο, το φόρτισε ξεφόρτισε στο αυτοκίνητο, έχει και αυτό το κόστος του, καθως η μπαταρία φθείρεται πιο γρήγορα, ίσως μακροπρόθεσμα να σου βγει και πιο φθηνή μια οικιακή μπαταρία από τα χρήματα που ζητάνε οι αντιπροσωπίες στην Ελλάδα για μία αντικατάσταση μπαταρίας.

                                        παρα πολυ σωστος σε ολα! εχω την εντυπωση οτι οι οροι v2h, v2g χρησιμοποιουνται, λανθασμενα, σαν να ειναι το ιδιο πραγμα.

                                        Σχετικα με το ποτε ειναι κουμπωμενο το αυτοκινητο στο δικτυο εχεις επισης δικιο και το σκεφτηκα και εγω. Εξαρταται ομως απο το ποσο χρονο (και ποιες ωρες) περναει καποιος στο τιμονι, οπως επισης και ποσες ωρες ηλιοφανεια εχει στο γεωγραφικο πλατος που βρισκεται.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          Johnny 0 last edited by

                                          Youtube Video

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • diego1960
                                            diego1960 last edited by diego1960

                                            Ήχος σαν την παλιά ηλεκτρική σκούπα της μάνας μου όταν έφραζε από τριχόμπαλες της γάτας 🤣

                                            Πόσο θλιβερή πλέον η αυτοκίνηση.

                                            Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 467
                                            • 468
                                            • 469
                                            • 470
                                            • 471
                                            • 906
                                            • 907
                                            • 469 / 907
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr