-
A! Είδα και το kia. Χμμμμ από μπροστά δεν ήταν τόσο καλό σαν το hyundai. Από πίσω ήταν απίστευτο!
Έκανα και στον οδηγό του και αυτός με κοίταζε αγριεμενος. Δεν με παρατάτε λέω εγώ, τρελαμενοι!!!!
-
-
Πέτυχα ένα ταξί Tesla
Ένα μπουρί λιγότερο... -
@johnny-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πέτυχα ένα ταξί Tesla
Ένα μπουρί λιγότερο...Εδώ κάτω απ τα φωτάκια του Μπέου, κυκλοφορεί 1 και μοναχικό χιουνται ηλεκτρικό.
Στα 200τοσα ταξια που νομίζω υπάρχουν, διείσδυση ηλεκτρικωνε 0.3% ή λίγο παραπάνω, αλλά μισό% δεν φτάνει. -
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@johnny-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πέτυχα ένα ταξί Tesla
Ένα μπουρί λιγότερο...Εδώ κάτω απ τα φωτάκια του Μπέου, κυκλοφορεί 1 και μοναχικό χιουνται ηλεκτρικό.
Στα 200τοσα ταξια που νομίζω υπάρχουν, διείσδυση ηλεκτρικωνε 0.3% ή λίγο παραπάνω, αλλά μισό% δεν φτάνει.στην αθηνα βλεπεις πλεον tesla model y και skoda enyaq ως ταξι. Εχω δει και ενα leaf και ψιλο απορησα, λογω θυρας φορτισης chademo και σχετικα μικρης αυτονομιας.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
A! Είδα και το kia. Χμμμμ από μπροστά δεν ήταν τόσο καλό σαν το hyundai. Από πίσω ήταν απίστευτο!
Έκανα και στον οδηγό του και αυτός με κοίταζε αγριεμενος. Δεν με παρατάτε λέω εγώ, τρελαμενοι!!!!
το ev6 εχει καπως πιο κλασσικο σχεδιασμο (παρολο το διαστημικο πισω μερος) τοσο σε εσωτερικο οσο και σε εξωτερικο. Επισης, το βλεπεις πιο συχνα, διοτι υπαρχει καλυτερη διαθεσιμοτητα. Αν το ev6 ειχε πρασινες δαγκανες ηταν η GT εκδοση με τα περισσοτερα αλογα.
Ioniq 5 (που το προτιμω και εγω σχεδιαστικα, τοσο εσωτερικα οσο και εξωτερικα) πολυ πιο σπανια. Νομιζω εχω δει μονο ενα απο τοτε που κυκλοφορησε.
Το κακο με ολα αυτα ειναι οτι πας ταξιδι και περιμενεις να φορτισεις στους 50αρηδες φορτιστες των ΣΕΑ. Πραγματικα κριμα αν σκεφτεις οτι υποστηριζουν εως 350kw φορτιση
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
A! Είδα και το kia. Χμμμμ από μπροστά δεν ήταν τόσο καλό σαν το hyundai. Από πίσω ήταν απίστευτο!
Έκανα και στον οδηγό του και αυτός με κοίταζε αγριεμενος. Δεν με παρατάτε λέω εγώ, τρελαμενοι!!!!
το ev6 εχει καπως πιο κλασσικο σχεδιασμο (παρολο το διαστημικο πισω μερος) τοσο σε εσωτερικο οσο και σε εξωτερικο. Επισης, το βλεπεις πιο συχνα, διοτι υπαρχει καλυτερη διαθεσιμοτητα. Αν το ev6 ειχε πρασινες δαγκανες ηταν η GT εκδοση με τα περισσοτερα αλογα.
Ioniq 5 (που το προτιμω και εγω σχεδιαστικα, τοσο εσωτερικα οσο και εξωτερικα) πολυ πιο σπανια. Νομιζω εχω δει μονο ενα απο τοτε που κυκλοφορησε.
Το κακο με ολα αυτα ειναι οτι πας ταξιδι και περιμενεις να φορτισεις στους 50αρηδες φορτιστες των ΣΕΑ. Πραγματικα κριμα αν σκεφτεις οτι υποστηριζουν εως 350kw φορτιση
διαβασα μολις τωρα οτι ενεργοποιηθηκαν 2 300αρηδες φορτιστες (150 Χ4 λοιπον) στο ικεα της λαρισσας, οποτε καλα νεα.
Νομιζω οτι υπαρχουν αλλοι 2 ταχυφορτιστες δεη στη θεσσαλονικη (δεν θυμαμαι αν ειναι 150 Χ2 ή 150 Χ4), οποτε γινεται δουλιτσα σιγα σιγα -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
A! Είδα και το kia. Χμμμμ από μπροστά δεν ήταν τόσο καλό σαν το hyundai. Από πίσω ήταν απίστευτο!
Έκανα και στον οδηγό του και αυτός με κοίταζε αγριεμενος. Δεν με παρατάτε λέω εγώ, τρελαμενοι!!!!
το ev6 εχει καπως πιο κλασσικο σχεδιασμο (παρολο το διαστημικο πισω μερος) τοσο σε εσωτερικο οσο και σε εξωτερικο. Επισης, το βλεπεις πιο συχνα, διοτι υπαρχει καλυτερη διαθεσιμοτητα. Αν το ev6 ειχε πρασινες δαγκανες ηταν η GT εκδοση με τα περισσοτερα αλογα.
Ioniq 5 (που το προτιμω και εγω σχεδιαστικα, τοσο εσωτερικα οσο και εξωτερικα) πολυ πιο σπανια. Νομιζω εχω δει μονο ενα απο τοτε που κυκλοφορησε.
Το κακο με ολα αυτα ειναι οτι πας ταξιδι και περιμενεις να φορτισεις στους 50αρηδες φορτιστες των ΣΕΑ. Πραγματικα κριμα αν σκεφτεις οτι υποστηριζουν εως 350kw φορτιση
διαβασα μολις τωρα οτι ενεργοποιηθηκαν 2 300αρηδες φορτιστες (150 Χ4 λοιπον) στο ικεα της λαρισσας, οποτε καλα νεα.
Νομιζω οτι υπαρχουν αλλοι 2 ταχυφορτιστες δεη στη θεσσαλονικη (δεν θυμαμαι αν ειναι 150 Χ2 ή 150 Χ4), οποτε γινεται δουλιτσα σιγα σιγαμε 2+2 φορτιστές γίνεται δουλειά??
-
@elteo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
A! Είδα και το kia. Χμμμμ από μπροστά δεν ήταν τόσο καλό σαν το hyundai. Από πίσω ήταν απίστευτο!
Έκανα και στον οδηγό του και αυτός με κοίταζε αγριεμενος. Δεν με παρατάτε λέω εγώ, τρελαμενοι!!!!
το ev6 εχει καπως πιο κλασσικο σχεδιασμο (παρολο το διαστημικο πισω μερος) τοσο σε εσωτερικο οσο και σε εξωτερικο. Επισης, το βλεπεις πιο συχνα, διοτι υπαρχει καλυτερη διαθεσιμοτητα. Αν το ev6 ειχε πρασινες δαγκανες ηταν η GT εκδοση με τα περισσοτερα αλογα.
Ioniq 5 (που το προτιμω και εγω σχεδιαστικα, τοσο εσωτερικα οσο και εξωτερικα) πολυ πιο σπανια. Νομιζω εχω δει μονο ενα απο τοτε που κυκλοφορησε.
Το κακο με ολα αυτα ειναι οτι πας ταξιδι και περιμενεις να φορτισεις στους 50αρηδες φορτιστες των ΣΕΑ. Πραγματικα κριμα αν σκεφτεις οτι υποστηριζουν εως 350kw φορτιση
διαβασα μολις τωρα οτι ενεργοποιηθηκαν 2 300αρηδες φορτιστες (150 Χ4 λοιπον) στο ικεα της λαρισσας, οποτε καλα νεα.
Νομιζω οτι υπαρχουν αλλοι 2 ταχυφορτιστες δεη στη θεσσαλονικη (δεν θυμαμαι αν ειναι 150 Χ2 ή 150 Χ4), οποτε γινεται δουλιτσα σιγα σιγαμε 2+2 φορτιστές γίνεται δουλειά??
Για τον αριθμο των ηλεκτρικων που κυκλοφορουν τωρα ναι.
Μην αρχιζετε παλι με τη μιζερια
παρομοιες συζητησεις επιπεδου:
Α "μα γιατι να παρω 4k τηλεοραση, δεν υπαρχει πουθενα 4k περιεχομενο"
Β "μα γιατι να γραψω σε 4k το περιεχομενο μου, δεν εχει κανεις 4k τηλεοραση" -
@elteo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
A! Είδα και το kia. Χμμμμ από μπροστά δεν ήταν τόσο καλό σαν το hyundai. Από πίσω ήταν απίστευτο!
Έκανα και στον οδηγό του και αυτός με κοίταζε αγριεμενος. Δεν με παρατάτε λέω εγώ, τρελαμενοι!!!!
το ev6 εχει καπως πιο κλασσικο σχεδιασμο (παρολο το διαστημικο πισω μερος) τοσο σε εσωτερικο οσο και σε εξωτερικο. Επισης, το βλεπεις πιο συχνα, διοτι υπαρχει καλυτερη διαθεσιμοτητα. Αν το ev6 ειχε πρασινες δαγκανες ηταν η GT εκδοση με τα περισσοτερα αλογα.
Ioniq 5 (που το προτιμω και εγω σχεδιαστικα, τοσο εσωτερικα οσο και εξωτερικα) πολυ πιο σπανια. Νομιζω εχω δει μονο ενα απο τοτε που κυκλοφορησε.
Το κακο με ολα αυτα ειναι οτι πας ταξιδι και περιμενεις να φορτισεις στους 50αρηδες φορτιστες των ΣΕΑ. Πραγματικα κριμα αν σκεφτεις οτι υποστηριζουν εως 350kw φορτιση
διαβασα μολις τωρα οτι ενεργοποιηθηκαν 2 300αρηδες φορτιστες (150 Χ4 λοιπον) στο ικεα της λαρισσας, οποτε καλα νεα.
Νομιζω οτι υπαρχουν αλλοι 2 ταχυφορτιστες δεη στη θεσσαλονικη (δεν θυμαμαι αν ειναι 150 Χ2 ή 150 Χ4), οποτε γινεται δουλιτσα σιγα σιγαμε 2+2 φορτιστές γίνεται δουλειά??
Η αλήθεια είναι ότι και με τις υπαρχουσες πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων μια χαρά επαρκεί ο αριθμός φορτιστων. Το ότι οι περισσότεροι μη-Tesla φορτιστές είναι 50kw είναι πρόβλημα πάντως. Όχι τραγικό πάντως.
Αυτή είναι η διαθεσιμότητα των Tesla superchargers σε πραγματικό χρόνο. Βλέπεις ότι μονο 2 θέσεις είναι κατειλημμένες σε όλη την ελλασα
-
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@elteo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
A! Είδα και το kia. Χμμμμ από μπροστά δεν ήταν τόσο καλό σαν το hyundai. Από πίσω ήταν απίστευτο!
Έκανα και στον οδηγό του και αυτός με κοίταζε αγριεμενος. Δεν με παρατάτε λέω εγώ, τρελαμενοι!!!!
το ev6 εχει καπως πιο κλασσικο σχεδιασμο (παρολο το διαστημικο πισω μερος) τοσο σε εσωτερικο οσο και σε εξωτερικο. Επισης, το βλεπεις πιο συχνα, διοτι υπαρχει καλυτερη διαθεσιμοτητα. Αν το ev6 ειχε πρασινες δαγκανες ηταν η GT εκδοση με τα περισσοτερα αλογα.
Ioniq 5 (που το προτιμω και εγω σχεδιαστικα, τοσο εσωτερικα οσο και εξωτερικα) πολυ πιο σπανια. Νομιζω εχω δει μονο ενα απο τοτε που κυκλοφορησε.
Το κακο με ολα αυτα ειναι οτι πας ταξιδι και περιμενεις να φορτισεις στους 50αρηδες φορτιστες των ΣΕΑ. Πραγματικα κριμα αν σκεφτεις οτι υποστηριζουν εως 350kw φορτιση
διαβασα μολις τωρα οτι ενεργοποιηθηκαν 2 300αρηδες φορτιστες (150 Χ4 λοιπον) στο ικεα της λαρισσας, οποτε καλα νεα.
Νομιζω οτι υπαρχουν αλλοι 2 ταχυφορτιστες δεη στη θεσσαλονικη (δεν θυμαμαι αν ειναι 150 Χ2 ή 150 Χ4), οποτε γινεται δουλιτσα σιγα σιγαμε 2+2 φορτιστές γίνεται δουλειά??
Για τον αριθμο των ηλεκτρικων που κυκλοφορουν τωρα ναι.
Μην αρχιζετε παλι με τη μιζερια
παρομοιες συζητησεις επιπεδου:
Α "μα γιατι να παρω 4k τηλεοραση, δεν υπαρχει πουθενα 4k περιεχομενο"
Β "μα γιατι να γραψω σε 4k το περιεχομενο μου, δεν εχει κανεις 4k τηλεοραση"Πες 3D περιεχόμενο, να σαι μέσα
-
Η Volvo ταιζει πολύ κόσμο... Βροχή τα reviews για το EX30 σημερα...
-
Αφού ήταν η επίσημη παρουσίαση σε δημοσιογράφους σήμερα.
-
@elteo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
A! Είδα και το kia. Χμμμμ από μπροστά δεν ήταν τόσο καλό σαν το hyundai. Από πίσω ήταν απίστευτο!
Έκανα και στον οδηγό του και αυτός με κοίταζε αγριεμενος. Δεν με παρατάτε λέω εγώ, τρελαμενοι!!!!
το ev6 εχει καπως πιο κλασσικο σχεδιασμο (παρολο το διαστημικο πισω μερος) τοσο σε εσωτερικο οσο και σε εξωτερικο. Επισης, το βλεπεις πιο συχνα, διοτι υπαρχει καλυτερη διαθεσιμοτητα. Αν το ev6 ειχε πρασινες δαγκανες ηταν η GT εκδοση με τα περισσοτερα αλογα.
Ioniq 5 (που το προτιμω και εγω σχεδιαστικα, τοσο εσωτερικα οσο και εξωτερικα) πολυ πιο σπανια. Νομιζω εχω δει μονο ενα απο τοτε που κυκλοφορησε.
Το κακο με ολα αυτα ειναι οτι πας ταξιδι και περιμενεις να φορτισεις στους 50αρηδες φορτιστες των ΣΕΑ. Πραγματικα κριμα αν σκεφτεις οτι υποστηριζουν εως 350kw φορτιση
διαβασα μολις τωρα οτι ενεργοποιηθηκαν 2 300αρηδες φορτιστες (150 Χ4 λοιπον) στο ικεα της λαρισσας, οποτε καλα νεα.
Νομιζω οτι υπαρχουν αλλοι 2 ταχυφορτιστες δεη στη θεσσαλονικη (δεν θυμαμαι αν ειναι 150 Χ2 ή 150 Χ4), οποτε γινεται δουλιτσα σιγα σιγαμε 2+2 φορτιστές γίνεται δουλειά??
Αν η είδηση αφορούσε από 10 διπλούς φορτιστές σε κάθε τέτοιο μεγάλο πάρκινγκ, σε μια καμπισια πόλη στο κέντρο της Ελλάδας που εξυπηρετεί όλη τη Θεσσαλία, 200-300.000 πληθυσμού, θα λέγαμε ότι "γίνεται δουλίτσα".
Πολύ βασικό θα ήταν να μην χρειάζεται εξειδικευμένη διαδικασία για κάθε εταιρεία φόρτισης ξεχωριστά.
Δηλαδή αφού έγινε κρατική εφαρμογή (App), συνδεσε τη υποχρεωτικά με όλες τις πλατφόρμες ως προς τα στοιχεία χρέωσης .
(Αλήθεια, η αντιμονοπωλιακη νομοθεσία ΕΕ δεν λέει τίποτα γι αυτά ε;)
Κι ακόμη βασικότερο, δώσε ένα περιθώριο χρόνου, πχ. 20 λεπτά, που αν δεν μετακινηθεί το φορτισμένο όχημα να χρεώνεται αυτόματα βαρύ πρόστιμο.
Αλλιώς το κάθε ηλεκτρικό θα μένει παρκαρισμένο και ο φορτιστης κατειλημμενος για όσο βολεύεται κάθε οδηγός.Όσο οι φορτιστές μπαίνουν δυο δυο, αραιά και που, σε χώρους που το μισό 24ωρο είναι κλειστοί για το κοινό, βρασε ρύζι με ενέργεια από ΑΠΕ...
-
Γιατί 20 λεπτά; Από το πρώτο δευτερόλεπτο να χρεώνεται. Αφού σου έρχεται ειδοποίηση στο κινητό, γιατί να μην είσαι εκεί στην ώρα σου;
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@elteo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
A! Είδα και το kia. Χμμμμ από μπροστά δεν ήταν τόσο καλό σαν το hyundai. Από πίσω ήταν απίστευτο!
Έκανα και στον οδηγό του και αυτός με κοίταζε αγριεμενος. Δεν με παρατάτε λέω εγώ, τρελαμενοι!!!!
το ev6 εχει καπως πιο κλασσικο σχεδιασμο (παρολο το διαστημικο πισω μερος) τοσο σε εσωτερικο οσο και σε εξωτερικο. Επισης, το βλεπεις πιο συχνα, διοτι υπαρχει καλυτερη διαθεσιμοτητα. Αν το ev6 ειχε πρασινες δαγκανες ηταν η GT εκδοση με τα περισσοτερα αλογα.
Ioniq 5 (που το προτιμω και εγω σχεδιαστικα, τοσο εσωτερικα οσο και εξωτερικα) πολυ πιο σπανια. Νομιζω εχω δει μονο ενα απο τοτε που κυκλοφορησε.
Το κακο με ολα αυτα ειναι οτι πας ταξιδι και περιμενεις να φορτισεις στους 50αρηδες φορτιστες των ΣΕΑ. Πραγματικα κριμα αν σκεφτεις οτι υποστηριζουν εως 350kw φορτιση
διαβασα μολις τωρα οτι ενεργοποιηθηκαν 2 300αρηδες φορτιστες (150 Χ4 λοιπον) στο ικεα της λαρισσας, οποτε καλα νεα.
Νομιζω οτι υπαρχουν αλλοι 2 ταχυφορτιστες δεη στη θεσσαλονικη (δεν θυμαμαι αν ειναι 150 Χ2 ή 150 Χ4), οποτε γινεται δουλιτσα σιγα σιγαμε 2+2 φορτιστές γίνεται δουλειά??
Αν η είδηση αφορούσε από 10 διπλούς φορτιστές σε κάθε τέτοιο μεγάλο πάρκινγκ, σε μια καμπισια πόλη στο κέντρο της Ελλάδας που εξυπηρετεί όλη τη Θεσσαλία, 200-300.000 πληθυσμού, θα λέγαμε ότι "γίνεται δουλίτσα".
Πολύ βασικό θα ήταν να μην χρειάζεται εξειδικευμένη διαδικασία για κάθε εταιρεία φόρτισης ξεχωριστά.
Δηλαδή αφού έγινε κρατική εφαρμογή (App), συνδεσε τη υποχρεωτικά με όλες τις πλατφόρμες ως προς τα στοιχεία χρέωσης .
(Αλήθεια, η αντιμονοπωλιακη νομοθεσία ΕΕ δεν λέει τίποτα γι αυτά ε;)
Κι ακόμη βασικότερο, δώσε ένα περιθώριο χρόνου, πχ. 20 λεπτά, που αν δεν μετακινηθεί το φορτισμένο όχημα να χρεώνεται αυτόματα βαρύ πρόστιμο.
Αλλιώς το κάθε ηλεκτρικό θα μένει παρκαρισμένο και ο φορτιστης κατειλημμενος για όσο βολεύεται κάθε οδηγός.Όσο οι φορτιστές μπαίνουν δυο δυο, αραιά και που, σε χώρους που το μισό 24ωρο είναι κλειστοί για το κοινό, βρασε ρύζι με ενέργεια από ΑΠΕ...
-
Εργα τοσο ακριβα και σε τοσο μεγαλη εκταση που ζητας, δεν υπαρχει περιπτωση να γινουν οσο τα ηλεκτρικα ειναι τοσο μικρο κομματι του συνολου. Οσο αυξανεται η ζητηση για εγκαταστασεις φορτισης, θα αυξανονται και οι εγκαταστασεις. Αν δεις το plugshare, θα συνειδητοποιησεις οτι υπαρχουν πολλοι περισσοτεροι σταθμοι φορτισης απο οσο νομιζεις.
-
Ναι θα ηταν καλο να μην χρειαζεται εξειδικευμενη διαδικασια για καθε εταιρεια. Αυτο δεν εχει καμμια σχεση με μονοπωλειο, αλλα ουτε με την κρατικη εφαρμογη. "Οντως, η ΕΕ εχει περασει νομοθεσια που επιβαλλει οι φορτιστες να εχουν ενσωματωμενο pos, οποτε να βαζεις την καρτα σου και να σε χρεωνει. Το ιδανικο βεβαιως ειναι να δουλευουν οπως ο συνδυασμος οχηματος τεσλα και φορτιστη τεσλα, οπου υπαρχει μεσα στο app αποθηκευμενη καρτα, κουμπωνεις φορτιστη, ξεκουμπωνεις και σε χρεωνει αυτοματα (οπουδηποτε στον κοσμο και να βρισκεσαι) χωρις καμμια ταλαιπωρια.
-
Τα "late fees" υπαρχουν ηδη σε φορτιστες τεσλα. 10' πριν ολοκληρωθει η φορτιση σου ερχεται notification στο κινητο. Αν παραμεινεις κουμπωμενος μετα το τελος της φορτισης, σε χρεωνει 1ευρω /λεπτο. Νομιζω οτι αρχιζει η χρεωση 5' μετα το τελος της φορτισης και οχι κατευθειαν. Βλεπεις λοιπον οτι κατι τετοιο γινεται ευκολα, απλα ειναι θεμα προγραμματισμου. Πρακτικα, σε φορτιστες πανω στο εθνικο οδικο δικτυο δεν θα γινει αυτο, διοτι δεν καθονται περισσοτερο απο οσο χρειαζεται.
Σε παρκινγκ καταστηματων, συνηθως βαζουν 22αρηδες, οποτε δεν τιθεται αυτο το θεμα, αφου χρειαζεται περισσοτερος χρονος για να ολοκληρωθει η φορτιση. Τα εμπορικα παρκα της λαρισας ειναι λιγο ιδιοτυπη περιπτωση διοτι εξυπηρετουν και την φορτιση διερχομενων οχηματων απο την εθνικη οδο. πχ οι tesla superchargers στη λαρισα, βρισκονται στο παρκινγκ ενος εμπορικου κεντρου.
Απαντωντας και στο τελευταιο σου ερωτημα, τα παρκινγ αυτα στα σημεια που υπαρχουν οι ταχυφορτιστες(των εμπορικων κεντρων) ειναι ανοιχτα 24 ωρες το 24ωρο.
-
-
Προς το παρόν οι φορτιστές για tesla είναι επαρκείς και γρήγοροι. Κανενα θέμα για Tesla ακομα σε αυτό
Οι υπόλοιποι "γρηγοροι" φορτιστες μονο "γρηγοροι" δεν είναι οταν είναι μονο 50kW οι περισσότεροι, ΓΕΛΟΙΟ
διαφωνω με τον @dettol σε αυτό, είναι τραγικό να έχεις ηλεκτρικο και να μην μπορείς να φορτίσεις γρήγορα σε ταξίδι. Καραγκοζιλίκι είναι. Θα έπρεπε να μην επιτρέπεται από την νομοθεσία να εγκαθιστώνται καν μικρότεροι από 100kW πάνω στην εθνική είναι εντελώς γελοίο
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Προς το παρόν οι φορτιστές για tesla είναι επαρκείς και γρήγοροι. Κανενα θέμα για Tesla ακομα σε αυτό
Οι υπόλοιποι "γρηγοροι" φορτιστες μονο "γρηγοροι" δεν είναι οταν είναι μονο 50kW οι περισσότεροι, ΓΕΛΟΙΟ
διαφωνω με τον @dettol σε αυτό, είναι τραγικό να έχεις ηλεκτρικο και να μην μπορείς να φορτίσεις γρήγορα σε ταξίδι. Καραγκοζιλίκι είναι. Θα έπρεπε να μην επιτρέπεται από την νομοθεσία να εγκαθιστώνται καν μικρότεροι από 100kW πάνω στην εθνική είναι εντελώς γελοίο
Προφανως και η υπαρξη μονο 50αρηδων (για τα μη τεσλα αυτοκινητα) ειναι προβλημα! Εγω ειπα οτι ειναι επαρκης η υποδομη ΕΝΤΟΣ των πολεων για τον αριθμο ηλεκτρικων που κυκλοφορουν (αρκει βεβαιως οι περισσοτεροι να φορτιζουν σπιτι τους και "εξω" να φορτιζουν μονο επισκεπτες-τουριστες στην πολη).
Η υπαρξη 50αρηδων στην ΕΟ ειναι προβλημα. Το αστειο ειναι οτι εχουν εγκατασταθει μεγαλυτεροι (180αρηδες αν θυμαμαι καλα) πχ στον κορινο, αλλα δεν τους εχουν συνδεσει-ενεργοποιησει. Για αυτο το λογο και οποιος ενδιαφερεται να κανει ταξιδια-μονοημερες, στην παρουσα φαση και με το υπαρχον δικτυο φορτισης, μονο σε τεσλα θα επρεπε να κοιταζει. Οχι επειδη ειναι γρηγορο, οχι επειδη εχει ωραιο αππ και οχι επειδη ειναι τεχνολογικα προηγμενο, απλα επειδη υπαρχει δικτυο πραγματικα ταχυφορτιστων. Οχι οσο εκτεταμενο οσο θα θελαμε, αλλα τουλαχιστον υπαρχει, τωρα, που μιλαμε. -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
το το λογο και οποιος ενδιαφερεται να κανει ταξιδια-μονοημερες, στην παρουσα φαση και με το υπαρχον δικτυο φορτισης, μονο σε τεσλα θα επρεπε να κοιταζει. Οχι επειδη ειναι γρηγορο, οχι επειδη εχει ωραιο αππ και οχι επειδη ειναι τεχνολογικα προηγμενο, απλα επειδη υπαρχει δικτυο πραγματικα ταχυφορτιστων. Οχι οσο εκτεταμενο οσο θα θελαμε, αλλα τουλαχιστον υπαρχει, τωρα, που μιλαμε.
για μεσα στην πόλη και οι 50ρηδες μια χαρά είναι δεν μας νοιάζει και πολύ, οι περισσότεροι σπίτι φορτίζουν.
Αλλα είναι τεράστιο πρόβλημα το έξω από την πόλη όπως λες
Συμφωνώ αναγκαστικά σε μεγαλύτερο ηλεκτρικο ΜΟΝΟ Τεσλα μπορεις να πάρεις
Αν πάρεις οτιδήπωτε αλλο και θες ταξίδια ετοιμάσου για ταλαιπωρία. Πρεπει να επέμβει κάποια στιγμή το κράτος και να απαγορέψει τους 50ρηδες φορτιστές στην εθνική. Το μόνο που κάνουν είναι να στρέφουν τους ανθρώπους εκτός ηλεκτροκίνησης με αυτούς
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
για μεσα στην πόλη και οι 50ρηδες μια χαρά είναι δεν μας νοιάζει και πολύ, οι περισσότεροι σπίτι φορτίζουν.
Αλλα είναι τεράστιο πρόβλημα το έξω από την πόλη όπως λες
Συμφωνώ αναγκαστικά σε μεγαλύτερο ηλεκτρικο ΜΟΝΟ Τεσλα μπορεις να πάρεις
Αν πάρεις οτιδήπωτε αλλο και θες ταξίδια ετοιμάσου για ταλαιπωρία. Πρεπει να επέμβει κάποια στιγμή το κράτος και να απαγορέψει τους 50ρηδες φορτιστές στην εθνική. Το μόνο που κάνουν είναι να στρέφουν τους ανθρώπους εκτός ηλεκτροκίνησης με αυτούς
Οταν βρεθεις επισκεπτης σε αλλη πολη, θα δεις ποσο σημαντικος ειναι ενας, εστω 50αρης.
Για το θεμα των 50αρηδων vs "πραγματικοι" ταχυφορτιστες, απλα θελω να πω οτι στην πραγματικοτητα οι χρονοι δεν ειναι τραγικα διαφορετικοι. Ακουει καποιος οτι πχ οι τεσλα ειναι 250kw και οι αλλοι ειναι 50kw και νομιζει οτι θα φορτισει σε 5πλασιο χρονο. Δεν ειναι ετσι τα πραγματα, λογω των charging curves των οχηματων.Ενδεικτικα να σου αναφερω οτι φορτισα στον supercharger της αταλαντης (250kw ονομαστικα) μεσα σε 18' απο 43% εως 78% και στον κορινο (50αρης incharge) σε 18' απο 45% εως 65%. Ναι η διαφορα ειναι υπαρκτη και σημαντικη αλλα οχι τοσο μεγαλη οσο νομιζουν οι περισσοτεροι. Τα στοιχεια τα εχω απο εφαρμογη του αυτοκινητου οποτε ειναι ακριβη.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης