-
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πραγματικά 3-4 πάνελ να έχεις κάπου σε κάποια ταράτσα, η μέρος ταράτσας, κινείσαι τζάμπα.
Υπόψιν έρχονται τέντες φωτοβολταϊκά.
Θα τυλιγονται?
η ημισταθερες σα περγκολες? -
Έχουν παρουσιαστεί κάποια μοντέλα, μπορούν να τυλίγονται, αναφέρουν.
Έχει διαφορες τεχνολογίες αυτός ο κλάδος.
Σε κάθε περίπτωση φυσικά και υπάρχουν και σταδιακά μπαίνουν στο πρόγραμμα και αυτές, καθώς εξετάζονται να δώσουν λύσεις σε περιοχές που δεν είναι εύκολη η πρόσβαση ή χρηση κάποιας ταράτσας για χ,ψ λογους.
Η τεχνολογία εξελίσσεται και η απόδοσή τους βελτιώνεται αισθητά.
-
@elteo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το ignis δεν ξερω ποσο πουλαει, διοτι δεν βλεπω και πολλα στο δρομο, αν εχεις νουμερα, καλως.
Είναι στην κατηγορία mini (αλλά) SUV.
Για την περίοδο Ιανουαρίου-Ioυνίου 2023 κατέγραψε :
1 Suzuki Ignis: 700
2 Toyota Aygo X: 676Ενδεικτικά τα πρώτα 5 μοντέλα στην mini κατηγορία είχαν αυτές τις πωλήσεις:
1 Hyundai i10: 1.250
2 Kia Picanto: 1.196
3 Fiat 500: 661
4 Fiat Panda: 619
5 VW up!: 129Είχαν και πωλήσεις; Περίεργο.
Ποιος πάει να αγοράσει αυτά τα κουβαδάκια με 20 χιλιάρικα; Δεν αξίζει η αγορά αυτών των αυτοκινήτων στην Ελλάδα.Κάποτε ... https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/nea_ekdosi_kia_picanto_apo_7_590_euro-31073/
Πολύ κλάμα...
-
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@elteo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το ignis δεν ξερω ποσο πουλαει, διοτι δεν βλεπω και πολλα στο δρομο, αν εχεις νουμερα, καλως.
Είναι στην κατηγορία mini (αλλά) SUV.
Για την περίοδο Ιανουαρίου-Ioυνίου 2023 κατέγραψε :
1 Suzuki Ignis: 700
2 Toyota Aygo X: 676Ενδεικτικά τα πρώτα 5 μοντέλα στην mini κατηγορία είχαν αυτές τις πωλήσεις:
1 Hyundai i10: 1.250
2 Kia Picanto: 1.196
3 Fiat 500: 661
4 Fiat Panda: 619
5 VW up!: 129Είχαν και πωλήσεις; Περίεργο.
Ποιος πάει να αγοράσει αυτά τα κουβαδάκια με 20 χιλιάρικα; Δεν αξίζει η αγορά αυτών των αυτοκινήτων στην Ελλάδα.Κάποτε ... https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/nea_ekdosi_kia_picanto_apo_7_590_euro-31073/
Πολύ κλάμα...
το Picanto όμως του 2023 έχει πολύ περισσότερο εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας
επίσης τα 7.590 ευρώ το 2004 αντιστοιχούν σε αξία σε 12.061 ευρώ σήμερα.
δεν λέω ότι αξίζει τα 15.590 το σημερινό 1.0 αλλά οι αναλογίες είναι περίπου ίδιες.
-
Ποιος θα πάει να πάρει ένα Picanto με βασικές ελλείψεις στον εξοπλισμό και με άδεια 4θεσιου; Οι εταιρείες ενοικιάσεων; Ίσως.
Εκδόσεις κράχτες.Με λίγη μελέτη των εκδόσεων οι κουτοπονηριές των εισαγωγέων εύκολα εντοπίζονται και τελικά οι τιμές ανεβαίνουν κοντά στα 20 χιλιάρικα για μία έκδοση της προκοπής.
-
https://www.electrifying.com/blog/article/could-caterham-project-v-be-the-future-of-sports-cars-1
Αυτό φαίνεται να προχωράει, στα 1200kg είναι η απόδειξη ότι μπορεί ένα ev να σχεδιαστεί με γνώμονα το χαμηλό βάρος. Βέβαια τα μόλις 270 άλογα από την μπαταρία των 55kwh είναι απογοητευτικά, παρόμοια σπεκς είχε το rwd model 3 του 2021.
-
@ataim said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://www.electrifying.com/blog/article/could-caterham-project-v-be-the-future-of-sports-cars-1
Αυτό φαίνεται να προχωράει, στα 1200kg είναι η απόδειξη ότι μπορεί ένα ev να σχεδιαστεί με γνώμονα το χαμηλό βάρος. Βέβαια τα μόλις 270 άλογα από την μπαταρία των 55kwh είναι απογοητευτικά, παρόμοια σπεκς είχε το rwd model 3 του 2021.
Τα caterham ήταν πάντα οχήματα ειδικού σκοπού και περισσότερο παιχνίδια παρα οχήματα.
-
270 άλογα, με την παλαβή ροπή του ηλεκτρικού, είναι λίγα;
Το KIA στο προηγούμενο βίντεο, είναι άθλιο εμφανισιακά.
Υπάρχει στον ορίζοντα, καμία ελπίδα, να μειωθεί το βάρος των μπαταριών;
-
Το kia είναι του 2011 και τώρα είναι στο δεύτερο fl
Ναι οι στερεού τύπου θα έχουν μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα οπότε θα δίνουν την ίδια αυτονομία σε μικρότερο μέγεθος. Λέγεται πως χοντρικά θα εχουν το μισό βάρος για την ίδια αυτονομία. -
@bassstarlet said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
270 άλογα, με την παλαβή ροπή του ηλεκτρικού, είναι λίγα;
Το KIA στο προηγούμενο βίντεο, είναι άθλιο εμφανισιακά.
Υπάρχει στον ορίζοντα, καμία ελπίδα, να μειωθεί το βάρος των μπαταριών;
Δες την εξέλιξη στις μπαταρίες στα smartphones για να πάρεις μια ιδέα.....
-
@bassstarlet said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
270 άλογα, με την παλαβή ροπή του ηλεκτρικού, είναι λίγα;
Υπάρχει στον ορίζοντα, καμία ελπίδα, να μειωθεί το βάρος των μπαταριών;
Λίγα δεν είναι, αλλά από 55kwh θα μπορούσαν(;) να βγάλουν γύρω στα 350hp.
Οι μπαταρίες του ζυγίζουν 350 κιλά, δεν νομίζω να βρουν τρόπο να μειώσουν το βάρος σύντομα, αλλά πιο πιθανό ειναι να αυξηθούν οι ταχύτητες φόρτισης/αποφόρτισης που σημαίνει ότι με 300κιλα μπαταρίες θα έχεις άλογα και 10λεπτη φόρτιση.
-
μεγαλύτερη ταχύτητα φόρτισης σημαίνει μείωση της διάρκειας ζωής της όμως.
έτσι μας λένε ότι συμβαίνει στα smartphones.
-
Έτσι συμβαίνει με κάθε μπαταρία ή συστοιχία μπαταριών επαναφορτιζόμενων.
Αδυνατώ να πιστέψω ότι θα υπάρξουν μπαταρίες για τα αυτοκίνητα που δεν θα έχουν αυτό το πρόβλημα.
Βασικά δεν θα το θέλουν ούτε οι ίδιες οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αντιμετωπίζονται σαν τα επαναφορτιζόμενα σκουπάκια. Μόλις τα φτύσει η μπαταρία ή κάτι άλλο που αφορά την ποιότητά τους είναι για πέταμα. -
Σε αυτές που θα έρθουν λένε όχι δεν θα είχαν θέμα. Το πρόβλημα είναι στην τυχαία τοποθέτηση των μορίων των στοιχείων της μπαταρίας. Αν προσπαθήσεις να την φορτίσεις σε υψηλές τάσεις, κινούνται ακατάστατα και δημιουργούν συγκεντρώσεις σε διάφορα σημεία κάτι που επιφέρει την πτώση της απόδοσης της μπαταρίας.
Τα τελευταία έτη παρουσιάζουν πρωτότυπες μπαταρίες που έχουν τοποθετήσει τα μόρια αυτά σε συγκεκριμένα κανάλια επιτρέποντας έτσι την ταχύτατη μεταφορά τους κατ στην φόρτιση και εκφόρτιση. Αυτό δηλαδη, σημαίνει ταχύτατη φόρτιση.
-
@ataim said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@bassstarlet said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
270 άλογα, με την παλαβή ροπή του ηλεκτρικού, είναι λίγα;
Υπάρχει στον ορίζοντα, καμία ελπίδα, να μειωθεί το βάρος των μπαταριών;
Λίγα δεν είναι, αλλά από 55kwh θα μπορούσαν(;) να βγάλουν γύρω στα 350hp.
Οι μπαταρίες του ζυγίζουν 350 κιλά, δεν νομίζω να βρουν τρόπο να μειώσουν το βάρος σύντομα, αλλά πιο πιθανό ειναι να αυξηθούν οι ταχύτητες φόρτισης/αποφόρτισης που σημαίνει ότι με 300κιλα μπαταρίες θα έχεις άλογα και 10λεπτη φόρτιση.
Η μπαταρια δεν ειναι σε ένα κομματι , ειναι ουσιατικα δυο τμηματα συνεργαζομενα , ενα εμπρος και ενα πισω απο τον οδηγο , προκειμενου να υπαρξει χωρος να ερθει η βαση του καθισματος στο ίδιο ύψος απο το εδαφος που είναι και στα υπόλοιπα αυτοκινητα της εταιρειας ....
βαρος 1190 κιλα , 200 kg ελαφρυτερη απο cayman gts (που ειναι και ακριβοτερο)
0- 100 4sνομιζω μια χαρα για αυτοκινητο που προορισμος του ειναι οι στροφες
-
Άλλος ένας ικανοποιημένος ηλεκτροκίνητος πελάτης...
Από ομάδα ηλεκτροκίνητων στο FB... χθεσινή δημοσίευση. -
Η μείωση του βάρους οφείλεται και στο μονοκοκ από ανθρακονήματα
-
Γιατί επέλεξαν αυτό το σχήμα περιέκτη ηλεκτρολύτη, μόνο οι γιαπωνέζοι θα ξέρουν...
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γιατί επέλεξαν αυτό το σχήμα περιέκτη ηλεκτρολύτη, μόνο οι γιαπωνέζοι θα ξέρουν...
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης