-
Τα πρώτα Ε46 φορούσαν τον παλιό με τα 105 άλογα…αυτό είχα.
-
https://www.newsauto.gr/news/i-bmw-sira-1-poulai-perissotero-stin-ellada-apo-tin-toyota-corolla/ πρώτη σε πωλήσεις η σειρά 1 στην κατηγορία της.
-
@fanis75 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@fanis75 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
όπως μόνο η BMW ξέρει
Μην υπερβάλλεις κι εσύ, πολλοί άλλοι ξέρουν. V6 ιταλικό θα προτιμούσα σήμερα.
Καμία υπερβολή. V6 ειναι συμβιβασμός, μηχανολογικά ειναι ανωτερος ο Ι6. Απλα θελει χωρο αρα σωστή διάταξη (πίσω κίνηση) και φυσικά η bmw κατουράει την Αλφα σε μοτέρ!! Μονο σουπερκαρς ισως εχουν καλυτερους κινητηρες απο την bmw. Το λεει και το ονομα αλλωστε - ασε που οταν η bmw έφτιαχνε κινητηρες (για αεροπλανα) οι αλλοι εφτιαχναν πατίνια!!!
Στην θεωρία μόνο αυτό που λες, γιατί στην πράξη δεν είναι σε τίποτα καλύτερος ένας Ι6, παρά το τέλειο ζύγισμά του. Διάβασε το review από τον δικό μου Ι6, που δημοσίευσε ο dimsabas: https://cartalk.gr/bmw-330i-e92/
O Busso ήταν πιο αλήτικος πάντως, τον έχω οδηγήσει σε Alfa GT 3.2.
Άσε με τώρα, κοιτάω για Cayman πρωινιάτικα στο car.gr (https://www.car.gr/classifieds/cars/view/331682584-porsche-cayman)... αν και δεν το βλέπω σύντομα. Κάνω όνειρα απλά. -
@realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Στην θεωρία μόνο αυτό που λες, γιατί στην πράξη δεν είναι σε τίποτα καλύτερος ένας Ι6, παρά το τέλειο ζύγισμά του.
Μου φτάνει η θεωρία, να είναι μηχανολογικά άρτιο και όχι συμβιβασμός για να χωράει. Επίσης στροφάρουν καλύτερα και είναι και BMW, αυτό φτάνει!! Της Άλφα δεν μου αρέσουν, φανφάρες για τα press kit, η bmw είναι ήρεμη δύναμη.
-
Διαβάζω τις δύο τελευταίες σελίδες και γελάω: Είναι δυνατό να επιχειρηματολογείτε για το πόσο καλά ήταν γενικά τα γαλλικά μοτέρ των 80ς και 90ς; Να τα συγκρίνετε με τα ιαπωνικά της ίδιας εποχής; Σε αυτοκινητιστικό φόρουμ; ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ!!!
Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων (π.χ. TU1.6 16V 120ΗΡ) ήταν μοτέρ απλώς αξιοπρεπή, τα οποία μοιάζαν καλά μόνο στους γαλλόφιλους που τα συνέκριναν με την προηγούμενη γενιά ξεπερασμένων βενζινοκινητήρων. Σε κάθε περίπτωση σαφώς υποδεέστερα των αντιστοίχων κινητήρων Toyota, Honda, ακόμα και Nissan. -
Ανανεωθηκε ο τιμοκαταλογος της BMW και το 116 εξακολουθει να ειναι vfm στα 22230.
-
@ad276 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Ανανεωθηκε ο τιμοκαταλογος της BMW και το 116 εξακολουθει να ειναι vfm στα 22230.
Έτσι είναι φίλε μου δυο χρόνια τώρα. Εγώ πάντως το περιμένω από εβδομάδα, μετ α πο επτά μήνες αναμονή.
-
Ίσως το καλύτερο deal σήμερα! Μικρομεσαίο (και μάλιστα BMW), με πολλαπλούς πίσω, σε τιμή supermini.
-
Καλοριζικο να ειναι ....
Εθεαθη στη Συρο ενας πορτοκαλοροδι Ασος.Υπεροχο χρωμα.Δεν ειχα ξαναδει τετοιο.Ξεφευγει απο τα συνηθισμενα. -
Σε ποιο τεφτέρι διάβασες αυτή τη θεωρία αληθινέ δια ;
-
@red_monster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Σε ποιο τεφτέρι διάβασες αυτή τη θεωρία αληθινέ δια ;
Σε τι διαφωνείς, κόκκινο τέρας;
-
@realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@red_monster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Σε ποιο τεφτέρι διάβασες αυτή τη θεωρία αληθινέ δια ;
Σε τι διαφωνείς, κόκκινο τέρας;
Η απορία μου είναι που βασίζεις την ανωτερότητα των Ι6 έναντι των V6 ?
Που το βασίζεις ; -
@red_monster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@red_monster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Σε ποιο τεφτέρι διάβασες αυτή τη θεωρία αληθινέ δια ;
Σε τι διαφωνείς, κόκκινο τέρας;
Η απορία μου είναι που βασίζεις την ανωτερότητα των Ι6 έναντι των V6 ?
Που το βασίζεις ;Η θεωρία και μόνον λέει ότι ο Ι6 είναι τέλεια ζυγισμένος (οι ταλαντώσεις στον στροφαλοφόρο αλληλοεξουδετερώνονται), για αυτό άλλωστε ο V12 που είναι 2 ενωμένοι Ι6 είναι η απόλυτη διάταξη. Άλλα όπως είδες, έγραψα ότι αυτό είναι η θεωρία μόνον. Είχα Ι6 και ήταν όντως εξαιρετικό μοτέρ. Εξαιρετικοί ήταν και οι V6 που έχω οδηγήσει.
-
Που την έχεις διαβάσει αυτή τη θεωρία ;
@realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@red_monster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@red_monster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Σε ποιο τεφτέρι διάβασες αυτή τη θεωρία αληθινέ δια ;
Σε τι διαφωνείς, κόκκινο τέρας;
Η απορία μου είναι που βασίζεις την ανωτερότητα των Ι6 έναντι των V6 ?
Που το βασίζεις ;Η θεωρία και μόνον λέει ότι ο Ι6 είναι τέλεια ζυγισμένος (οι ταλαντώσεις στον στροφαλοφόρο αλληλοεξουδετερώνονται), για αυτό άλλωστε ο V12 που είναι 2 ενωμένοι Ι6 είναι η απόλυτη διάταξη. Άλλα όπως είδες, έγραψα ότι αυτό είναι η θεωρία μόνον. Είχα Ι6 και ήταν όντως εξαιρετικό μοτέρ. Εξαιρετικοί ήταν και οι V6 που έχω οδηγήσει.
-
@red_monster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Που την έχεις διαβάσει αυτή τη θεωρία ;
Παντού. Ελπίζω site τεχνικής Σχολής να μας κάνει ως πηγή:
As shown in the picture, straight-6 engine is simply a pair of 3-cylinder engines mated together symmetrically, thus piston 1 is always in the same position as piston 6, piston 2 the same as piston 5... in other words, the engine is balanced end-to-end and requires no balancer shaft, unlike 3-cylinder engines.
What about vertical and transverse forces? Like 3-cylinder engines, the vertical and transverse forces generated by individual cylinders, no matter first order or second order, are completely balanced by one another. The resultant vibration is nearly zero, thus inline-6 is virtually a perfect configuration.
https://www.autozine.org/technical_school/engine/Smoothness2.html
Ξαναλέω όμως ότι στην πράξη δεν είδα διαφορά σε σχέση με έναν καλό V6.
-
@red_monster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Που την έχεις διαβάσει αυτή τη θεωρία ;
Η θεωρία και μόνον λέει ότι ο Ι6 είναι τέλεια ζυγισμένος (οι ταλαντώσεις στον στροφαλοφόρο αλληλοεξουδετερώνονται), για αυτό άλλωστε ο V12 που είναι 2 ενωμένοι Ι6 είναι η απόλυτη διάταξη. Άλλα όπως είδες, έγραψα ότι αυτό είναι η θεωρία μόνον. Είχα Ι6 και ήταν όντως εξαιρετικό μοτέρ. Εξαιρετικοί ήταν και οι V6 που έχω οδηγήσει.
Χρόνια γνωστό αυτό. Για αυτό και η bmw που φτιαχνει τους καλυτερους κινητηρες στον κόσμο εχει μονο straight six. Η bmw ξέρει και μπορεί γιατί εχει πίσω κίνηση και άρα χωράνε.
-
@fanis75 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@red_monster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Που την έχεις διαβάσει αυτή τη θεωρία ;
Η θεωρία και μόνον λέει ότι ο Ι6 είναι τέλεια ζυγισμένος (οι ταλαντώσεις στον στροφαλοφόρο αλληλοεξουδετερώνονται), για αυτό άλλωστε ο V12 που είναι 2 ενωμένοι Ι6 είναι η απόλυτη διάταξη. Άλλα όπως είδες, έγραψα ότι αυτό είναι η θεωρία μόνον. Είχα Ι6 και ήταν όντως εξαιρετικό μοτέρ. Εξαιρετικοί ήταν και οι V6 που έχω οδηγήσει.
Χρόνια γνωστό αυτό. Για αυτό και η bmw που φτιαχνει τους καλυτερους κινητηρες στον κόσμο εχει μονο straight six. Η bmw ξέρει και μπορεί γιατί εχει πίσω κίνηση και άρα χωράνε.
Η BMW είχε πει επίσης ότι σαν την ατμόσφαιρα δεν έχει και ότι δεν θα μπει στον δρόμο των turbo τότε που άρχισαν και έβαζαν όλοι. Guess what?
-
@fanis75 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@red_monster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Που την έχεις διαβάσει αυτή τη θεωρία ;
Η θεωρία και μόνον λέει ότι ο Ι6 είναι τέλεια ζυγισμένος (οι ταλαντώσεις στον στροφαλοφόρο αλληλοεξουδετερώνονται), για αυτό άλλωστε ο V12 που είναι 2 ενωμένοι Ι6 είναι η απόλυτη διάταξη. Άλλα όπως είδες, έγραψα ότι αυτό είναι η θεωρία μόνον. Είχα Ι6 και ήταν όντως εξαιρετικό μοτέρ. Εξαιρετικοί ήταν και οι V6 που έχω οδηγήσει.
Χρόνια γνωστό αυτό. Για αυτό και η bmw που φτιαχνει τους καλυτερους κινητηρες στον κόσμο εχει μονο straight six. Η bmw ξέρει και μπορεί γιατί εχει πίσω κίνηση και άρα χωράνε.
Καλά, παπάρια φτιάχνει. Τους καλύτερους κινητήρες τους έχει η Ferrari.
-
H Τοyοtα !!
-
Καλοστημένο αμάξι αλλά στα 22Κ είναι με τα 109 βενζίνη τα οποία είναι λίγα. Με τα 136 ή με τα 116 ντίζελ πας στα +31Κ και οι χώροι παραμένουν θέμα για όποιον τους χρειάζεται.
Νέα BMW 1 Series 2019