-
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
Χάλασε τα τελευταία χρονια η Τογιότα πάντως.
Ακόμα και μετά τη γερμανική ποιότητα δεν μου δημιουργούσε τέτοια συναισθήματα η χρήση του προηγούμενου γιαρις της γυναίκας. Φωτεινό αμάξι με πιο ποιοτικα πλαστικά καλυτερους χώρους.
Τώρα τα κάνουν σαν τα μούτρα τους οι Γιαπωνέζοι. Μικρα και μανγκα που μαζί με τα χαλια υλικά κάνουν απαράδεκτο συνδυασμό.Το έψηνα το τ ροκ σου και ειδικά στο 1,5 dsg που τρέχει και μπομπα επιτόκιο αλλά βλέπω έχει ημιακαμπτο πίσω.
Συνηθισμένος σε πολλαπλών θα μου κακοφανεί και αυτό.Καλύτερα όλα τα αρνητικά του Yaris Cross παρά DSG ξηρού τύπου είναι η δική μου η γνώμη. Και εγώ αν και προσπάθησα να με κάνω να μου αρέσουν τα toyota , μόνο στην έκθεση μπήκα για 2 λεπτά και βγήκα , αν πας απο γερμανικό είναι κάπως δύσκολη η σύγκριση με toyota , kia, hyundai
Ok εγώ για την βόλτα το έχω κυρίως το αμάξι και για ταξίδια, αν έκανα πολλά χιλιόμετρα θα κοίταγα τα θετικά των υβριδικών.
Μπορείς να κοιτάξεις κάτι άλλο που να σε καλύπτει , τώρα τι θα είναι αυτό έτσι όπως είναι η αγορά δεν μπορώ να σου πω , στα δικά μου γούστα δεν έχει σχεδόν τίποτα -
Η ποιότητα των γερμανικών σε υλικά και συναρμογή είναι απτή και εμφανής από τα πρώτα λεπτά οδήγησης. Τα yaris/yc συγκριτικά είναι τενεκέδες λαδιού με ρόδες. Από την άλλη μεριά όμως σου προσφέρουν ένα σύστημα μετάδοσης ανώτερο σε ποιότητα κίνησης ακόμα και από λιμουζίνα με V8.
Άρα το ερώτημα είναι το εξής, θες να κινείσαι μέσα σε ένα πολυτελές σαλόνι και να σιχτιρίζεις κάθε φορά που κρεμάει ο κινητήρας, που πας πρώτη δευτέρα σε κίνηση, που το καλοκαίρι βογκάει με το αιρcon, ή σε ένα πλαστικοποιημένο εσωτερικό με σχεδόν ηλεκτρική μετακίνηση;
-
@ataim said in Toyota Yaris Cross:
Η ποιότητα των γερμανικών σε υλικά και συναρμογή είναι απτή και εμφανής από τα πρώτα λεπτά οδήγησης. Τα yaris/yc συγκριτικά είναι τενεκέδες λαδιού με ρόδες. Από την άλλη μεριά όμως σου προσφέρουν ένα σύστημα μετάδοσης ανώτερο σε ποιότητα κίνησης ακόμα και από λιμουζίνα με V8.
Άρα το ερώτημα είναι το εξής, θες να κινείσαι μέσα σε ένα πολυτελές σαλόνι και να σιχτιρίζεις κάθε φορά που κρεμάει ο κινητήρας, που πας πρώτη δευτέρα σε κίνηση, που το καλοκαίρι βογκάει με το αιρcon, ή σε ένα πλαστικοποιημένο εσωτερικό με σχεδόν ηλεκτρική μετακίνηση;
Βασικά το ερώτημα είναι να βρεις τα παραπάνω που λες με καλύτερη αξιοπιστία , γιατί στον 1.5 DSG ούτε ο κινητήρας κρεμάει , ούτε βογκάει τίποτα , απλά κάποια στιγμή θα πάρεις το κιβώτιο στο χέρι
-
@tacos said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
4,5 μήνες, 2 χιλιάδες χιλιόμετρα μόνο.
Χρήση σπίτι γραφείο στο κέντρο.Τον Αύγουστο έμεινε πάρκινγκ με απενεργοποιηση του κλειδιού να μην χαλιέται η μπαταρία του και ενεργοποιηση με πάτημα πεντάλ να πάρει μπρος ο θερμικός ανα 6-7 μέρες που γυρναγα για λίγο στη βάση για προστασία της 12V μπαταριας για την οποία έχουν γραφτεί τόσα.
Ωστόσο προσωπικά εμένα το αμάξι δεν με έχει κερδίσει τόσο καιρο πλην κατανάλωσης.
Οποιαδηποτε κίνηση εκτός πόλης έχω δοκιμάσει δημιουργεί εκνευρισμό λόγω κακής ποιότητας πλαστικών και συνακόλουθων θορύβων, τριγμών και συντονισμων και φυσικά της άθλιας μαύρης οροφής που σε ψυχοπλακωνει και τραγικών καθισμάτων που ούτε στηριζουν, υποχωρούν από το βάρος και θέλουν συνέχεια ρύθμιση και είναι τόσο λεπτά σαν να τσιγκουνεύτηκαν τη γέμιση.
Άσε που δεν είναι να βάζεις κόσμο μέσα γιατί θα γεμίσει γρατσουνιές καθως «γράφουν» πανεύκολα τα πλαστικά του.Αν ενδιαφέρεται κανεις εδώ μέσα για αγορά ας στείλει pm. Το βλέπω να φεύγει νωρίτερα από το αναμενόμενο και ας κατεβαίνω με ΗΣΑΠ γραφείο.
Αναμενετο και εγενετο.Παντως πλαστικα,καθισματα,χρωμα ουρανου,τεμπελης,ανοιγμα πορτων,χωροι ειναι ιδιοι οπως τα βλεπαμε στις εκθεσεις και στα test drive που ολοι πιστευω καναμε.Σιγουρα καποια αρνητικα τα βλεπεις με την χρηση.Πιστευω ακραδαντα ολα αυτα που παιρνεις ειναι πολλα για τα χρηματα που δινεις.Αρκει να ξερεις τι θελεις και να μην συγκρινεις με αλλης κατηγοριας και αξιας αυτοκινητα.Παντα φιλικα.
Το ότι θα ακούγεται τσικι τσικι και ότι γενικά παρα τη φθήνια τα πλαστικά δεν είναι ροκ σολιντ οπως ήταν στο προηγούμενο γιαρις το βλέπεις στη χρήση.
Το ότι τα καθίσματα είναι πουτανα το βλέπεις στατικά γιατί τα τεστ είναι adventure με τα καλά
Τη μαύρη καταθλιπτική οροφή τη βιώνεις καθημερινά και όχι στο στατικό ή στο απλο τεστ που και καλά νομίζει ότι μπήκες αισθητικά σε bmw με m pack
Τα άνοιγματα ναι φαίνονται αλλά ότι θα μπαίνεις και θα γράφει το γρατσουνια το παντελόνι στο πλαστικό πάνω από το θολό το βλέπεις στη χρήση.
Το ίδιο και ο τεμπέλης που το ακουμπάς και γίνεται γρατσουνια. Το ότι είναι της πλάκας φαίνεται αλλά επειδή πρώτη φορα δίνει στην κατηγορία το παραβλέπεις.
Γενικά τέτοια απάτη αμάξι που παραδοξως πουλάει τόσο είχα από την εποχή του κασκαι να δω.
Τελικά σαν τις μύγες στα σκατα είμαστε οι Έλληνες. -
Εγώ έχω το Premiere με τα εξαιρετικά δερμάτινα καθίσματα.
Το προηγούμενο που κατασκευαζόταν;Γενικά παρατηρώ ότι η toyota έχει ρίξει την ποιότητα των εσωτερικών σε σχέση πχ με την μάζντα
-
@ataim said in Toyota Yaris Cross:
Εγώ έχω το Premiere με τα εξαιρετικά δερμάτινα καθίσματα.
Το προηγούμενο που κατασκευαζόταν;Στο ίδιο εργοστάσιο στην Γαλλία και διαφωνώ με τον iceman γιατί εχω και το παλιό σε ντίζελ , σε καλή έκδοση με γυάλινη οροφή διζωνικό κλπ και τα πλαστικά είναι χειρότερα απο το καινούργιο γιατί είναι γκρί .
τα καθίσματα θα δείξει ο χρόνος εμένα μια χαρά μου φαίνονται για την ώρα και αν το ύφασμα χαλάσει με 230 € φτιάχνω καινούργια, μισά μισά δερματίνη στα πλαϊνά -κέντρο βελούδο σε ποιότητα καλλίτερη απο mercendes... -
Η γυάλινη οροφή στο παλιό καλή; Ζεσταίνει;
-
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
@ataim said in Toyota Yaris Cross:
Εγώ έχω το Premiere με τα εξαιρετικά δερμάτινα καθίσματα.
Το προηγούμενο που κατασκευαζόταν;Στο ίδιο εργοστάσιο στην Γαλλία και διαφωνώ με τον iceman γιατί εχω και το παλιό σε ντίζελ , σε καλή έκδοση με γυάλινη οροφή διζωνικό κλπ και τα πλαστικά είναι χειρότερα απο το καινούργιο γιατί είναι γκρί .
τα καθίσματα θα δείξει ο χρόνος εμένα μια χαρά μου φαίνονται για την ώρα και αν το ύφασμα χαλάσει με 230 € φτιάχνω καινούργια, μισά μισά δερματίνη στα πλαϊνά -κέντρο βελούδο σε ποιότητα καλλίτερη απο mercendes...Είχαμε το προηγούμενο γιαρις σε diesel από 2014 έως 2016 και από Μάρτιο 2016 το ενδιαμεσο f/l σε υβριδικό.
Μακραν καλύτερα πλαστικά σε αίσθηση και συναρμογή ενώ είχαν και μαλακό πλαστικό στην κονσόλα όπως βλέπεις.
Μάλιστα μη σου πω ότι στο πετρελαιο ήταν εν κλικ πιο ποιοτικα.
Κάθε χρόνο και χειρότερα η Τογιότα.
Κρίμα γιατί μετά από 25 χρονια τρώει μαύρη πέτρα από πελάτη της.
Το κάθισμα το απλο στο YC είναι για γέλια.
Πας να βγεις και σε κόβει στο γλουτό η βάση.
Αμάξια για αδύνατους και κοντούς. Σαν τα γιαπωνεζακια. -
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
Αν ενδιαφέρεται κανεις εδώ μέσα για αγορά ας στείλει pm. Το βλέπω να φεύγει νωρίτερα από το αναμενόμενο και ας κατεβαίνω με ΗΣΑΠ γραφείο.
Αν το ειχες κοκκινο θα το σκεφτομουν σοβαρά! Με εχει ενθουσιάσει!! Αναλυτικά απο Δευτερα που επιστρέφω.
-
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
Το έψηνα το τ ροκ σου και ειδικά στο 1,5 dsg που τρέχει και μπομπα επιτόκιο αλλά βλέπω έχει ημιακαμπτο πίσω.
Συνηθισμένος σε πολλαπλών θα μου κακοφανεί και αυτό.Χαχαχα!! Το μονο που δεν θα σε ενοχλήσει ειναι αυτό να εισαι σιγουρος. Αλλα θα σε ενοχλήσουν!
-
Λοιπόν, εάν θέλουμε να μιλάμε σοβαρά και με στοιχεία για ποιότητα Τουότα και όχι με φαντασιώσεις του καθενός για την περιουσία του ή με κλισέ των παπούδων μας, δείτε αυτό.
Μέτρηση χρώματος στο ΨΨ.
Καπώ
Μπροστινή πόρτα
Το range για εργοστασιακές βαφές είναι από 70 έως 165 μικρά.
Μπορώ αντίστοιχα να παραθέσω παραδέιγματα με τα τζάμια ας πούμε που χρησιμοποιεί η Τουότα.
Συμπέρασμα: στο σύνολό τους πρόκειται γι' αυτοκίνητα που φτιάχνονται με υλικά από το κάτω ράφι στο βωμό της οικονομίας που προσφέρουν. Είτε το αποδέχεσαι/ανέχεσαι είτε κοιτάς αλλού. Απ' ότι φαίνεται ο καταναλωτής είτε δεν αντιλαμβάνεται είτε δεν τον νοιάζει και προτιμά την οικονομία άρα καλά κάνει και συνεχίζει η Τουότα σαν εταίρια σ' αυτό το μοτίβο.
-
@stefan147 said in Toyota Yaris Cross:
Συμπέρασμα: στο σύνολό τους πρόκειται γι' αυτοκίνητα που φτιάχνονται με υλικά από το κάτω ράφι στο βωμό της οικονομίας που προσφέρουν. Είτε το αποδέχεσαι/ανέχεσαι είτε κοιτάς αλλού. Απ' ότι φαίνεται ο καταναλωτής είτε δεν αντιλαμβάνεται είτε δεν τον νοιάζει και προτιμά την οικονομία άρα καλά κάνει και συνεχίζει η Τουότα σαν εταίρια σ' αυτό το μοτίβο.
Προφανώς!! Δεν γινεται με τεχνολογια 50% πιο ακριβη να εχεις ανταγωνιστική τιμή. Το θεμα για εμένα ειναι να λειτουργεί,λ και να μην τρίζει. Το λεπτό χρώμα ή τα τζάμια δεν με απαχολούν γιατι δεν εχω χρηματα να τα πληρωσω σε ένα ρεηντζ ή μια bmw.
Αλλιως εαν τα θες ολα πας σε Λέξους με ποιοτητα απο το τερμα πανω ράφι, βαφή στα 150-160 μικρά και εσωτερικό να ντρέπεσαι να πατήσεις.
-
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί η αξιολόγηση να γίνεται εξ' ιδίων όμως. Όλα συγκριτικά είναι. Υπάρχουν καλύτερα b-suv πχ από το ΥΨ, μιας και είμαστε στο θέμα του, πολύ πιο ποιοτικά που απλά θα κάψουν 2λτ παραπάνω στα 100χλμ.
Περί Λέξους ασχολίαστο...άλλοι τενεκέδες από κει. Σε σχέση με τα ανταγωνιστικά και την τιμή τους προφανώς. Σε σχέση με τα Τουότα προφανώς και είναι σημαντικά ανώτερα.
-
Εμφάνιση μηνυμάτων
Και για να συνοψισω, εμενα στα 86.000 διλιτρος με 170 αλογα, ειχε βγαλει, nox x2, μεταλλα, τσιμουχακια, παγουρι, τρομπα, αισθητηρα και φλατζα. Κριμα γιατι ηταν ενα πανεμορφο αμαξι και το πηρα με λαχταρα να το χαρω.
Απο εκεινο το αμαξι και μετα, απογοητευτικα τοσο που πηρα δυο φορες mercedes και με μεγαλη επιφυλαξη ξαναγυρισα στα bmw κυριως επειδη μου ελειπε το τιμονι και το πατημα τους (ακομα και για το ψοφιμι το Ζ3 μονο καλα εχω να λεω σε σχεση με το πως παει στο δρομο).
Μία απο τα ίδια κι εγώ ....
το αγόρασα με λαχτάρα...
το αγάπησα...
το έφτιαξα κούκλα...
το συντήρησα μόνο με γνήσια πράγματα και
στο τέλος το σιχάθηκα τόσο πολύ...που το πούλησα και ησύχασα...Αυτα απο το φορουμ BMW FANW.GR Και βεβαια δεκαδες πολ/στες και πανακριβων μπεκ.Μια απο τα ιδια και για το golf του αδελφου μου.Εχω γραψει πριν καιρο για την τραυματικη εμπειρια του πατεραμου,σε BMW forum,με την πετρ/νιτη Χ3 που πουληθηκε μεσα στην εγγυηση.Εφυγε για την Lexus και ησυχασε.Οποιος θελει ποιοτικο και ΤΟΥΟΤΑ ειναι η λυση.Διαφορετικα μια χαρα για τα λεφτα του ειναι το YC hybrid.
-
@stefan147 said in Toyota Yaris Cross:
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί η αξιολόγηση να γίνεται εξ' ιδίων όμως. Όλα συγκριτικά είναι. Υπάρχουν καλύτερα b-suv πχ από το ΥΨ, μιας και είμαστε στο θέμα του, πολύ πιο ποιοτικά που απλά θα κάψουν 2λτ παραπάνω στα 100χλμ.
Περί Λέξους ασχολίαστο...άλλοι τενεκέδες από κει. Σε σχέση με τα ανταγωνιστικά και την τιμή τους προφανώς. Σε σχέση με τα Τουότα προφανώς και είναι σημαντικά ανώτερα.
Το παραμύθι Στέφανε είναι ότι δεν θα χαλάσει κιολας λες και έχουν πια σχέση με παλιά τα Τογιότα ενω η σύγκριση γίνεται πάντα με τις λαδιερες τα πρώτα tsi και τα πρώτα dsg.
Ε αν βαλεις αυτά στην εξίσωση μαζί με την κατά 2-3 λίτρα μικρότερη κατανάλωση έχεις δημιουργήσει στο υποσυνείδητο του έλληνα τον άχαστο συνδυασμό. -
Αυτό με την αξιοπιστία κουμπώνει στο αρχικό μου μήνυμα περί κλισέ παπούδων. Ναι πιθανότατα ένα Yaris θα είναι μακροχρόνια πιο αξιόπιστο από ένα Polo. Παράλληλα όμως το Polo θα είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο. Δε γίνεται να αξιολογούμε ένα αμάξι ούτε βάση της τσέπης μας ούτε με αποκλειστικό κριτήριο την αξιοπιστία ή την οικονομία. Όταν δηλαδή πάμε να αγοράσουμε ένα σπίτι πως γίνεται να κοιτάμε παράλληλα σε ποια περιοχή είναι, πόσα δωμάτια έχει, πόσο κοστίζει και ένα κάρο άλλους παράγοντες? Στο αμάξι άπαξ και δεν κάει και (νομίζουμε ότι) δεν χαλάει νομίζουμε ότι πιάσαμε τον παπα απ τα φρύδια.
-
Εντωμεταξύ απορώ με παιδιά που αποδεδειγμένα έχουν οδηγήσει καλά αμάξια πως έχουν φάει τόσο παππα με το YC.
Ειλικρινά τι σας ικανοποιεί πέραν της οικονομίας ;
Το αμάξι φωνάζει από μακριά ότι είναι μια αρπαχτή στην πιο δημοφιλή κατηγορία.
Τσάμπα οι εμπειρίες με bmw και μερκ ρε παιδιά.Εγώ το πήρα αρχικά για δεύτερο αλλά κογω διαστάσεων και ορατότητας δεν κάνει για μικρακι που πας παντού Ε τος πόλης.
Άρα αξιολογήθηκε για κύριο αλλά πραγματικά είναι ανάξιο να λέμε ότι θα έχεις κύριο τέτοιο κουβα ! -
Κακώς χάριν εντυπωσιασμού και για να τονίσουμε τη διαφορά αναφέρουμε bmw και merc κάθε φορά. Οποιοδήποτε Κορεάτικο και πιθανότατα πλέον και Κινέζινο, υπερτερεί εύκολα σε συγκεκριμένους τομείς έναντι οποιουδήποτε Τουότα.
-
@stefan147 said in Toyota Yaris Cross:
Λοιπόν, εάν θέλουμε να μιλάμε σοβαρά και με στοιχεία για ποιότητα Τουότα και όχι με φαντασιώσεις του καθενός για την περιουσία του ή με κλισέ των παπούδων μας, δείτε αυτό.
Μέτρηση χρώματος στο ΨΨ.
Καπώ
Μπροστινή πόρτα
Το range για εργοστασιακές βαφές είναι από 70 έως 165 μικρά.
Μπορώ αντίστοιχα να παραθέσω παραδέιγματα με τα τζάμια ας πούμε που χρησιμοποιεί η Τουότα.
Συμπέρασμα: στο σύνολό τους πρόκειται γι' αυτοκίνητα που φτιάχνονται με υλικά από το κάτω ράφι στο βωμό της οικονομίας που προσφέρουν. Είτε το αποδέχεσαι/ανέχεσαι είτε κοιτάς αλλού. Απ' ότι φαίνεται ο καταναλωτής είτε δεν αντιλαμβάνεται είτε δεν τον νοιάζει και προτιμά την οικονομία άρα καλά κάνει και συνεχίζει η Τουότα σαν εταίρια σ' αυτό το μοτίβο.
Για να μην "τσουβαλιάζουμε" όλα τα Toyota και δημιουργούμε λαθος εντυπώσεις, υπάρχουν Toyota με παχύτερο βερνίκι, π.χ. σε RAV4, C-HR το βερνικι σε όλα τα πάνελ παίζει από 110-130 μικρά, κάπου εκεί έπαιζε και στην 3αρα BMW μου.
Εξάλλου, πιο σημαντική είναι η ποιότητα του βερνικιού, παρά το πάχος του, που αν είναι μεγάλο, συχνά δημιουργεί orange peel και θέλει wet sanding για να στρώσει.
Σημειωτέον ότι πλέον η Toyota σε πολλά μοντέλα βάζει βερνίκια self healing.
Οσο για τα κρύσταλλα, όταν η BMW και η Range Rover τοποθετούν επί χρόνια κινέζικα FUYAO, ό,τι και να βάλει η Toyota πλέον δεν έχει σημασία.
Πού θέλω να καταλήξω;
Μην τα φοβάστε ποιοτικά τα Toyota και μη δημιουργείτε αφηγήματα για να δικαιολογήσετε το value for money των Toyota, ότι δηλαδή επειδή είναι πολύ μπροστά σε τεχνολογία, έκοψαν δήθεν από ποιότητα για να βγει ο λογαριασμός.
Τα Toyota πάντοτε έτσι κατασκευάζονταν για να αντέχουν μια ζωή, είτε σας αρέσει, είτε όχι.
Σήμερα έτυχε να οδηγήσω Hilux 4ετίας με αρκετή χωμάτινη χρήση και το αυτοκίνητο κυριολεκτικά δεν έκανε τον παραμικρό τριγμό. -
Δεν έχω μετρήσει ούτε Ραβ ούτε CHR αλλά δύο detailers που έχω πάει αμάξια μου τα CHR τα χαρακτηρίζουν σκουπίδια σε θέμα ποιότητας βαφής. Και δε βλέπω και το λόγο να μην ισχύει. Το γεγονός ότι ενδεχομένως μέσα έχει γίνει επιλογή ελαφρώς καλύτερων υλικών του μ.ο. που χρησιμοποιεί η Τουότα δεν είναι κάτι σπουδαίο.
Ξαναλέω ούτε με Range συγκρίνουμε ούτε με BMW καθώς τα χωρίζει το χάος τόσο σε ποιότητα όσο φυσικά και σε τιμή κτήσης. Με ένα ταπεινό Ford όμως εάν συγκρίνω θα βρω πολύ πιο ποιοτικές επιλογές στο Ford.
Toyota Yaris Cross