-
@criuser said in CarTalk.gr:
Στα 360 χλμ εμείς των ντίζελ, σταματάμε απλά για κατούρημα και αυτό λόγω ηλικίας...
Κοίτα πάντως να αναγνωρίσουμε ότι είναι πραγματικά συγκλονιστικές οι διθυραμβικές σχεδόν δημοσιεύσεις των εξηλεκτρισμένων όταν καταφέρνουν να κάνουν "χωρίς παραχωρήσεις" ταξίδια λίγων εκατοντάδων χλμ στην Ελλάδα - ειδικά μάλιστα την εποχή που ένα οποιοδήποτε καλά εξελιγμένο ντίζελ ή υβριδικό βενζίνης βγάζει με ένα τεπόζιτο 1000χλμ ...
-
@argyn said in CarTalk.gr:
Ok, καταλάβαμε.
Δεν έχω καταλάβει τι κατάλαβες, ούτε έπιασα το υπονοούμενο. Αν θες, το μοιράζεσαι μαζί μας. Αν όχι, κανένα πρόβλημα.
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Η C63 AMG αντάλλαξε τον υπέροχο twin-turbo V8 για χάρη ενός τετρακύλινδρου υβριδικού. Οι πωλήσεις την τιμωρούν.
https://cartalk.gr/mono-tesseris-kylindroi-patonei-poliseis-merc-amg-c63/
Kαι καλά κάνουν. Από τους σημαντικότερους λόγους αγοράς ο ήχος του V8, αν τώρα ακούγεται σα σκουπάκι και ας έχει 650 (αν θυμάμαι) άλογα, τι να το κάνεις;
-
Ωραία, αυτό σημαίνει πως θα είναι και πολύ φθηνά τα μεταχειρισμένα, ε;
Για να μπω στο καρ τζι αρ.... -
@dimsabas said in CarTalk.gr:
@argyn said in CarTalk.gr:
Ok, καταλάβαμε.
Δεν έχω καταλάβει τι κατάλαβες, ούτε έπιασα το υπονοούμενο. Αν θες, το μοιράζεσαι μαζί μας. ΕΑν όχι, κανένα πρόβλημα.
Τώρα κατάλαβα το σχόλιο σου στο θέμα του Μάζντα 2.
Προφανώς το υπονοούμενο που εννοεί ο Αργκυν είναι ότι άμα σου δώσουν να πας δωρεάν εκδρομή με ένα αμάξι από λόγους ευγένειας και μόνο θα είσαι λίγο πιο συγκαταβατικός μαζί του. Ε στο θέμα της αυτονομίας ο τρόπος που γράφτηκε ότι ένα ταξίδι Αθήνα Λάρισα ήταν μεγάλη διαδρομή και έτσι δεν έχουν πρόβλημα αυτονομίας τα αμάξια άξιζε να σχολιαστεί. Δεν είπε κανείς ότι γράφεις εσύ ψέματα.
Έχουμε βέβαια μια διαφορετική αντίληψη για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα γιατί εμένα μου θυμίζουν τα πρώτα κινητά που ήταν σαν ασύρματοι του Β ΠΠ. Και τότε κάποιοι τα έπαιρναν αλλά τα είχαν κυρίως σε εργοτάξια σε γραφεία όχι στην τσέπη τους.
Κάθε λοιπόν προσπάθεια οσιοποιησης των ηλεκτρικών θα έχει αντίλογο.
Άλλωστε και σε μένα πολλοί μου είπαν ότι η αγορά του ντίζελ που έκανα πριν 6 μήνες ήταν λάθος και κανείς δεν θα τα αγοράζει και διάφορα τέτοια αφού το μέλλον είναι τα ηλεκτρικά και γιατί δεν πήρα Τέσλα με 4000 παραπάνω...
Τελικά τώρα βλέπουμε ότι δεν ήταν 4000 αφού την επιδότηση ίσως την πάρουμε του αγίου....... ανήμερα και επειδή είναι αργία μάλλον την επομένη, οπότε τα 4000 έγιναν 12000 και 3000 που θα ήθελα για τον φορτιστή στο σπίτι 15000 χωρίς να ξέρουμε πόσο η φόρτιση θα επηρεάσει τον λογαριασμό του ρεύματος και βέβαια πλέον κόπηκε και η δωρεάν φόρτιση της Τέσλα.
Το ντίζελ είναι στα 8000 χλμ αστρωτο ακόμη σε μικρές διαδρομές και έχει 7 λίτρα κατανάλωση. Έχει κοστίσει μέχρι τώρα 800 ευρώ σε καύσιμα.
Μέχρι τώρα έχω όφελος 14200 από το Τέσλα που θα το φορτιζα δωρεάν.
Τώρα η διαφορά θα πάει και άλλο υπέρ του ντίζελ.
Νομίζω ότι το λύσαμε για το λαικ και προφανώς δεν είναι αιχμή ότι λες ψέματα.
Και στο πνεύμα του διαλόγου για το τεστ του αιρκρος που είχες κάνει και είχες γράψει σωστά ότι καταλαβαίνεις γιατί όλοι αγοράζουν γιαρις κρος, τώρα με την έκπτωση των 3000 του αιρκρος που στα 22000 παίρνεις χειροκίνητο ντίζελ 110 άλογα και 250 ροπή με Νάβι και καλό εξοπλισμό και καλύτερους χώρους σε σχέση με το υβριδικό γιαρις κρος που όμως είναι αυτόματο αλλά κάνει 4-6000 παραπάνω δηλαδή 20-30 % έχεις την ίδια άποψη ;
Προφανώς η απόφαση του Σ να ανεβάσει τόσο τις τιμές επειδή δεν είχαν αμάξια αποδείχτηκε ότι δεν ήταν και η σοφότερη. -
Ο συγκεκριμένος αναγνώστης δεν είναι κάτοχος ηλεκτρικού, αλλά λόγω θέσης μπορεί να καβατζώνει τακτικά ηλεκτρικά οχήματα και να πηγαίνει εκδρομές. Έχω δημοσιεύσει κι άλλα άρθρα του, όπως τότε που είχε πάει στα Ζαγοροχώρια, αλλά και στη λίμνη Πλαστήρα με Mustang Mach-E.
Δεν είναι θέμα ευγένειας ή καλοπιάσματος των εταιριών, το Enyaq είναι αμαξάρα, με φοβερό εσωτερικό, πολύ καλά οδικά χαρακτηριστικά και σε πολλούς τομείς υπερέχει του Model Y. Ό,τι γράφει είναι αλήθεια.Από εκεί και πέρα, μια δοκιμή κρίνεται με τα δεδομένα της στιγμής. Αν έξι μήνες μετά το μοντέλο έχει έκπτωση κι ο ανταγωνισμός ακριβύνει, τότε τα δεδομένα αλλάζουν. Σε κάθε περίπτωση, σε ευχαριστώ για τον συνετό διάλογο με επιχειρήματα, χωρίς υπονοούμενα. Δεν έχουν όλοι εδώ μέσα αυτή την αρετή.
-
Η Ιστορία επαναλαμβάνεται: ένα άχαρο ψηλό βαρύ όχημα σώζει ξανά μια εταιρία σπορ αυτοκινήτων.
https://cartalk.gr/eletre-sozei-lotus-akrivos-opos-cayenne-tin-porsche/
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
@argyn said in CarTalk.gr:
Ok, καταλάβαμε.
Δεν έχω καταλάβει τι κατάλαβες, ούτε έπιασα το υπονοούμενο. Αν θες, το μοιράζεσαι μαζί μας. Αν όχι, κανένα πρόβλημα.
Δεν πρόκειται για υπονοούμενο αλλά για στοιχειώδη αστική ευγένεια ώστε να αποφευχθούν τα χειρότερα αφού από την δική μου σκοπιά, ως αναγνώστη σου, τέτοιες δημοσιεύσεις αδικούν το cartalk.
Επί της αρχής, έχεις κάθε δικαίωμα να δημοσιεύεις περίπου ως συμπεράσματα αμερόληπτου τρίτου μέρους τις απόψεις οποιουδήποτε του παραχωρείται αχρεωστήτως "για μια εκδρομούλα το Παρασκευοσαββατοκύριακο" ένα όχημα των 60k γιούρων από την εισαγωγική εταιρία.
Και ως εκ τούτου ο εκάστοτε αναγνώστης σου έχει κάθε δικαίωμα επίσης να καταλήγει στα δικά του συμπεράσματα (βάσει των ελλιπών η μή πληροφοριών που εσύ επέλεξες να του παράσχεις στα πλαίσια του δημοσιεύματος) τόσο για τα εικαζόμενα κίνητρα της επιλογής σου αυτής, όσο και για την αξιοπιστία των γραφομένων του "αναγνώστη". Εν ολίγοις GIGO , για ένα ατυχές κείμενο ανοιχτό σε οποιαδήποτε αυθαίρετη ερμηνεία.
-
Στο CarTalk.gr, από την πρώτη μέρα επέλεξα να δίνω βήμα στον αναγνώστη. Αυτό έγινε για πολλούς λόγους:
- γιατί μου άρεσε ως ιδέα και γιατί μου έλειπε ως αναγνώστη άλλων σελίδων.
- γιατί προσθέτει πολυφωνία σε ένα site που είναι αναγκαστικά προσωποπαγές.
- γιατί επιτρέπει πρόσβαση σε μοντέλα που λόγω ξινών αντιπροσωπειών, δε θα είχαν παρουσία στο CarTalk.gr. Ας πούμε με την ξινή Toyota, που δε δίνει αμάξι. Είναι δυνατόν να μην έχω παρουσιάσει το Yaris Cross, την Corolla Cross, την απλή Corolla;
- γιατί έτσι μπόρεσα να έχω μια πλούσια ύλη από την πρώτη στιγμή που κυκλοφόρησα στον αέρα. Είχα πέντε δικές μου δοκιμές, αλλά με 10 ακόμα Παρουσιάσεις Αναγνωστών είχε γεμίσει η σελίδα.
- γιατί είναι εύκολα κι ανέξοδα άρθρα. Σε ελάχιστο χρόνο, έχω ένα έτοιμο άρθρο.
- γιατί φωτίζει δοκιμές που εκ των πραγμάτων δε θα επιχειρούσα εγώ. Όπως το παλικάρι που πήγε σε 32 ώρες Βουλγαρία και πίσω. Δεν παίζει να έκανα τέτοιο πράγμα.
Τώρα, αν κάποιος θεωρεί ότι υπάρχει ιδιοτέλεια σε σχέση με τις αυστηρές δοκιμές, ναι, υπάρχει. Είμαι σίγουρος ότι αν έκανα εγώ πλήρη δοκιμή στην Corolla Cross, δε θα την αποθέωνα όπως ο Φάνης. Ή η δοκιμή μου του Suzuki Swace απέχει πολύ από την παρουσίαση της ανανεωμένης Corolla Hybrid. Εννοείται ότι οι αγοραστές των Yaris Cross είναι πιο θετικά προσκείμενοι για το αμάξι τους σε σχέση με μια τυπική δοκιμή.
Συνολικά, βρίσκω τα θετικά πολύ περισσότερα από τα αρνητικά. Εσύ ως αναγνώστης μπορείς να φιλτράρεις και να κρατάς ό,τι νομίζεις. Στο κάτω-κάτω, έτσι δεν κάνει ο καθένας σας για οποιαδήποτε δοκιμή; Έχεις μέσα σου ένα στερεότυπο κι αποφασίζεις αν ο δοκιμαστής τα λέει καλά ή είναι πουλημένος: μετάφραση, αν συμφωνεί με τη γνώμη σου ή τολμά να έχει διαφορετική.
-
Κλασικό Mini γίνεται πισωκίνητο με boxerίλα και 250 ίππους. Τι άλλο να ζητήσεις;
https://cartalk.gr/mini-cooper-foraei-2-5litro-boxer-apo-subaru-250-ippous-vid/
-
@dimsabas συμφωνώ κατά βάση με όσα γράφεις.
Διευκρινιστικά, η ένσταση μου αφορούσε τόσο στο συγκεκριμένο, όσο και κάθε άλλο άρθρο που εστιάζει σε απόψεις ιδιωτών μη κατόχων που προκύπτουν από - ως δια μαγείας - παραχωρήσεις οχημάτων από ντιλερς/εισαγωγείς κτλ, δηλαδή για το φάσμα πέραν του συνήθους και αναμενόμενου υποκειμενισμού ή ακόμα και ιδεοληψίας (καταστάσεις ακόμα συχνότερες σε παρουσιάσεις στο γιουτουμπ).
Και αυτό για τον απλούστατο λόγο ότι ο "μέσος κάτοχος" - εάν δεν πάσχει από κάποιου είδους ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή (δυστυχώς υπάρχουν και τέτοιοι) - έχοντας ο ίδιος πληρώσει για το όχημα του δεν έχει λόγους να αποκρύψει τα κουσούρια του και την δυσαρέσκεια του ως ιδιοκτήτης. Έτσι του αναγνωρίζεται μια στοιχειώδης "έξωθεν καλή μαρτυρία" - κάτι που εξ ορισμού δεν υφίσταται στις περιπτώσεις παρουσιάσεων που αποτελούν παρακολούθημα μιας αδιευκρίνιστων παραμέτρων παροχής σε είδος του εκάστοτε ντιλερ/εισαγωγέα/συνεργείου κτλ κτλ. Πρόσθετο εχέγγυο για αυτό είναι συνήθως η μακρά περίοδος κατοχής του οχήματος ώστε να έχει ξεπεράσει ο ίδιος ο ιδιοκτήτης την ωραιοποίηση του "μήνα του μέλιτος", το μπαγκράουντ του γράφοντα, όπως ΚΑΙ η κριτική ματιά στα γραφόμενα του "διευθυντή σύνταξης" του όποιου σάιτ.
-
Πάντως το άρθρο για το οποίο αντιδικειτε δεν ήταν καν δοκιμή.
Ήταν μια απλή αναφορά σε μια εκδρομή με δανικό αμάξι, απ όπου λίγα συμπεράσματα μπορούν να προκύψουν.
Αυτά τα οποία προκύπτουν για μένα, είναι πως πλέον τα καλά ηλεκτρικά με μια σίγουρη οπως φαίνεται αυτονομία 300+ χλμ "βρέξει χιονίσει", μπορούν να είναι χρηστικά (δηλαδή δεν είναι άχρηστα) για μια μεγάλη μερίδα κόσμου, ως οικογενειακά οχήματα. Και με μεσοβεζικες λύσεις όπως μπαλατέζες "κάνεις τη δουλειά σου" όντως παντού.
Βρίσκω επίσης σχεδόν απογοητευτικο ότι τόσο ακριβά πολυτελή οχήματα, δεν έχουν ακόμη εξασφαλίσει "βρέξει χιονίσει" ουτε καν τα τουλάχιστον 450χλμ (μέχρι το λαμπακι) αυτονομίας που είχε ένα οποιοδήποτε ενεργοβορο βενζινοκίνητο εικοσαετίας στην προ τούρμπο εποχή π.χ. ένα Οπελ Άστρα.
Η αυτονομία συγκρίνεται με αυτή των οχημάτων φυσικού αερίου, που λίγοι επιλέγουν... Γι αυτό ακόμη είναι σφιγμένοι οι αγοραστές.
Κι αυτό που είπε έμμεσα ο αρθρογράφος, ήταν πως δεν θα αγόραζε αυτό το αμάξι σε αυτή την τιμή, όσο πολύ κι αν του άρεσε στην εκδρομή. -
Νο προμπλεμο ... σύντομα στη γειτονιά σας ... (μην ξεχάσετε τις σαμπάνιες, κερασμένες από τους ινφλουένσερες της παράγκας, αν καταφέρετε να γράψετε έστω και το 50% της ονομαστικής αυτονομίας ΕΑΝ διαλέξετε να κινηθείτε στους ρυθμούς που σας τάζουν οι επιδόσεις και η διαφημιστική καμπάνια του κατασκευαστή)
-
@argyn said in CarTalk.gr:
Νο προμπλεμο ... σύντομα στη γειτονιά σας ... (μην ξεχάσετε τις σαμπάνιες, κερασμένες από τους ινφλουένσερες της παράγκας, αν καταφέρετε να γράψετε έστω και το 50% της ονομαστικής αυτονομίας ΕΑΝ διαλέξετε να κινηθείτε στους ρυθμούς που σας τάζουν οι επιδόσεις και η διαφημιστική καμπάνια του κατασκευαστή)
Τώρα αυτό είναι επιχείρημα;
Ποιο αυτοκίνητο (θερμικό, υβριδικό ή ηλεκτρικό) αν το ξεζουμίσεις, θα σου δώσει αυτονομία μεγαλύτερη του 50% της ονομαστικής;
Το θέμα είναι τι αυτονομία μπορεί να έχει ένα αυτοκίνητο στην εθνική κινούμενο με τις συνήθεις ταχύτητες (ας πούμε από 120 ως 140). Όταν αποφασίζεις να βγάλεις γούστα, παύει να σε νοιάζει η αυτονομία! -
ΔΟΚΙΜΗ
Σε μια αγορά που ποδηγετείται από τα ψηλά, τι αξίες πρεσβεύει μια Mercedes "κούρσα"; Δοκιμάζουμε την C180! -
@criuser said in CarTalk.gr:
και γιατί δεν πήρα Τέσλα με 4000 παραπάνω...
Τελικά τώρα βλέπουμε ότι δεν ήταν 4000 αφού την επιδότηση ίσως την πάρουμε του αγίου....... ανήμερα και επειδή είναι αργία μάλλον την επομένη, οπότε τα 4000 έγιναν 12000 και 3000 που θα ήθελα για τον φορτιστή στο σπίτι 15000
Αν και επί της αρχής έχεις δίκιο, διαστρεβλω΄νεις τα νούμερα για να βγει το επιχείρημά σου:
- Την επιδότηση θα την έπαιρνες, αφού τότε που αγόρασες έτρεχε κανονικά. Οπότε δεν ευσταθεί αυτό που λές.
- Ο φορτιστής έχει €800, όχι 3.000
Άρα τελικά €4.800 και θα είχες γλυτώσει τα καύσιμα μεχρι τώρα που ήταν δωρεάν η φόρτιση. Άρα €4.000 σύνολο για ένα πολύ καλύτερο αυτοκίνητο. Προφανώς δεν σου αρέσει και δεν σου κάνει, αλλά να μιλάμε αντικειμενικά! Δέχομαι 100% ότι δεν το γουστάρεις, είναι απόλυτα θεμιτό και σεβαστό, αλλά μην αλλάζει τα νούμερα για να βγεί....χαχαχα!!
Άσε που εαν έπαιρνες το "μικρό" Τέσλα, θα έδινες τα ίδια χρήματα, οπότε θα ήσουν κερδισμένος τώρα!
ΥΓ: Είπαμε τα ηλεκτρικά σήμερα δεν κάνουν για όποιον α) κάνει πολλά και συχνά μεγάλα ταξίδια και β) δεν μπορεί να φορτίσει σπίτι του. Για όλες τις άλλες περιπτώσεις σήμερα είναι σαφώς καλύτερα από ότιδήποτε άλλο.
-
Δοκιμαρα.
Το ευχαριστήθηκα. Μπράβο dimsabas.
Όπως πάντοτε ήθελα και λίγο ακόμα αλλά ήταν τέλεια η γραφή σου
Εκπληκτική κατανάλωση στο ταξίδι!!!! Αυτοκινηταρα.
-
Γουστάρω τέτοια Μερσεντές με μπεζ πολυτελείας εσωτερικο και 1500 Σαλ στα 130χλμ/ώρα να γουργουριζει το μοτέρ
Και άντε γεια
-
@lap said in CarTalk.gr:
Γουστάρω τέτοια Μερσεντές με μπεζ πολυτελείας εσωτερικο και 1500 Σαλ στα 130χλμ/ώρα να γουργουριζει το μοτέρ
Και άντε γεια
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τι διεστραμμένη λογική είναι αυτή που καταργούνται τα παραδοσιακά όργανα για χάρη μιας ταμπλέτας όπου εκεί κάνεις ψηφιακή απεικόνιση των ρολογιών και μάλιστα με κάκιστα γραφικά!
-
@teo-mak said in CarTalk.gr:
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τι διεστραμμένη λογική είναι αυτή που καταργούνται τα παραδοσιακά όργανα για χάρη μιας ταμπλέτας όπου εκεί κάνεις ψηφιακή απεικόνιση των ρολογιών και μάλιστα με κάκιστα γραφικά!
Οικονομικός. Μια "οθόνη" και γραφικά μέσω software είναι φτηνότερο από διαφορετικά κανονικά όργανα κ.τ.λ.
CarTalk.gr