-
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@gtsartsal said in Toyota Yaris Cross:
60-100 για προσπέραση οποιος χρησιμοποιεί 5 και 6 ταχύτητα να πάει να παραδώσει τώρα δίπλωμα και να διαγράψει το προφίλ του στο φόρουμ αυτό
Εγώ αν θέλω ρεμπιζ 60-100 με 2α θα είμαι...
Συμφωνούμε, απλά έχουμε σταματήσει να ασχολούμαστε με μηχανικά κιβώτια εδώ και κάποια χρόνια.
Και με αυτόματο και kickdown 2α ή 3η έχει....
-
@gtsartsal said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@gtsartsal said in Toyota Yaris Cross:
60-100 για προσπέραση οποιος χρησιμοποιεί 5 και 6 ταχύτητα να πάει να παραδώσει τώρα δίπλωμα και να διαγράψει το προφίλ του στο φόρουμ αυτό
Εγώ αν θέλω ρεμπιζ 60-100 με 2α θα είμαι...
Συμφωνούμε, απλά έχουμε σταματήσει να ασχολούμαστε με μηχανικά κιβώτια εδώ και κάποια χρόνια.
Και με αυτόματο και kickdown 2α ή 3η έχει....
Πέραν του ότι το eCVT των υβριδικών δεν έχει διακριτές σχέσεις μετάδοσης, με αποτέλεσμα αφενος η μετάδοση ισχύος να είναι άμεση, αφετέρου να μη χάνεται χρόνος στις αλλαγές ταχυτήτων, δεν καταλαβαινω το σχολιο σου για τα (συμβατικά) αυτόματα και τις σχέσεις τους.
Αν δεν κάνω λάθος, στο αρχικό ποστ αναφερόσουν σε ρεπριζ και αλλαγές σχέσεων σε χειροκίνητο κιβώτιο. -
@gtsartsal said in Toyota Yaris Cross:
@speargunner said in Toyota Yaris Cross:
Έχοντας διαβάσει απ' την αρχή όλες τις σελίδες του νήματος (με εξαίρεση τις 60 τελευταίες) και κρατήσει σημειώσεις σε θέματα ενδιαφέροντος, θα καταθέσω τη δική μου εμπειρία μετά από ταξίδι 400Km οδήγησης σε ΕΟ ως επί το πλείστον (Αλεξανδρούπολη-πέριξ Καβάλας και πίσω), με τρόπο πλήρως... αντιυβριδικό και τονίζοντας κυρίως τα σημεία διαφωνίας μου με τους ...haters. Σημειώνω πως είναι το 1ο μου toyota (πρώην κάτοχος ford focus1) και η επιλογή έγινε με κριτήρια οτιδήποτε άλλο πλην του συναισθηματικού. Ταχύτητα ταξιδιού σχεδόν κολλημένη στα 150 (με εξαίρεση κάποια σημεία ορεινά με στροφές, όπου ήταν 20-40χλμ/ω παρακάτω), 4 ενήλικοι-full αποσκευές. Δεν ένιωσα να υπολείπεται του ford στην αίσθηση στιβαρότητας (με εξαίρεση εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου σε στροφές με πολλά χλμ/ω, όπου το φορντ τις έπαιρνε με λιγότερη αναπήδηση του πίσω άξονα), έχει σαφώς κατώτερο σε αίσθηση τιμόνι, αλλά συνηθίζεται. Ως ηχομόνωση (αέρας 3bf) ήταν πιο ήσυχο απ' το focus (συνεννοούμουν με τη σύζυγο/συνοδηγό με σαφώς πιο χαμηλή ένταση φωνής), παραδόξως για το ύψος του, μένει να το τσεκάρω και σε πιο ισχυρούς ανέμους. Πραγματική κατανάλωση, στην αντλία, 6,8 λ/100χλμ, με AC στους 26 βαθμούς. Η αίσθηση δύναμης που είχα παντού ήταν πολύ καλή, σε βαθμό που να προβληματίζομαι ως και να αμφισβητώ τα σχόλια μερικών ότι έχει ανύπαρκτες ή έστω μέτριες για την κατηγορία του επιδόσεις. Γυρίζω σπίτι, βλέπω τα συγκριτικά τεστ και διαπιστώνω ότι στις επιδόσεις ΟΥΣΙΑΣ στην καθημερινή πράξη (ρεπρίζ και όχι επιτάχυνση από στάση ή τελική) είναι ανώτερο των θεωρούμενων ανώτερων puma (ακόμα και με τα 155ps) και 2008 https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ford-Puma-10-EcoBoost-125-PS-mHEV-Vs-Peugeot-2008-12-PureTech-130-PS-Vs-Toyota-Yaris-Cross-Hybrid-116-PS_224521_51644.asp και https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Ford-Puma-1,0-Ecoboost-mHEV-155-PS_203052_45493.asp. Εργονομικά, μέχρι τώρα, μόνο η έλλειψη φωτός στο ντουλαπάκι του συνοδηγού με έχει ψιλοχαλάσει. Αυτά για αρχή, με το YC σε... κόντρα ρόλο!
Σχετικά με τις ρεμπριζ μόνο και επειδη μου έκανε εντύπωση.
Κλασσικό autotriti..... για τα 60-100 με 5 - 6 η ταχυτητα στα χειροκινητα.... λογικό το αποτέλεσμα.Ορθότατη η παρατήρηση, μόνο το 80-120 με 3η θεωρώ σωστή μέτρηση (ακόμα και το 60-100, με 3η θα έπρεπε να μετριέται στα χειροκίνητα), οπότε και πάλι βγαίνει συμπέρασμα.
-
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@dimsabas said in Toyota Yaris Cross:
Iceman, να δημοσιεύσω την κριτική σου για το αμάξι;
Ασε να γραψω κατι πιο ολοκληρωμένο!
Θα προμηθευτούμε από τώρα pop corn, μπύρες ή ότι άλλο για να το απολαύσουμε.
Φιλικά γιατί πολύ ψηλά πήραν τον αμανέ και στη toyota και λένε δωρεάν hybrid test αλλά άμα βρεις ραντεβού να με ... -
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@gtsartsal said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@gtsartsal said in Toyota Yaris Cross:
60-100 για προσπέραση οποιος χρησιμοποιεί 5 και 6 ταχύτητα να πάει να παραδώσει τώρα δίπλωμα και να διαγράψει το προφίλ του στο φόρουμ αυτό
Εγώ αν θέλω ρεμπιζ 60-100 με 2α θα είμαι...
Συμφωνούμε, απλά έχουμε σταματήσει να ασχολούμαστε με μηχανικά κιβώτια εδώ και κάποια χρόνια.
Και με αυτόματο και kickdown 2α ή 3η έχει....
Πέραν του ότι το eCVT των υβριδικών δεν έχει διακριτές σχέσεις μετάδοσης, με αποτέλεσμα αφενος η μετάδοση ισχύος να είναι άμεση, αφετέρου να μη χάνεται χρόνος στις αλλαγές ταχυτήτων, δεν καταλαβαινω το σχολιο σου για τα (συμβατικά) αυτόματα και τις σχέσεις τους.
Αν δεν κάνω λάθος, στο αρχικό ποστ αναφερόσουν σε ρεπριζ και αλλαγές σχέσεων σε χειροκίνητο κιβώτιο.Το αρχικό σχόλιο μου σχετικά με τις ρεμπριζ έγινε με αφορμή την ανάρτηση με τη σύγκριση των χρόνων από το autotriti....
Η οποία σύγκριση είναι το λιγότερο άκυρη -
@stefan147 said in Toyota Yaris Cross:
Επίσης και μόνο που γίνεται χρήση link από autotriti χάνεται κάθε αξιοπιστία. Χειροκίνητα vs αυτόματου. Ιδου η (αναμενόμενη) πραγματικότητα: https://zeperfs.com/en/match9669-9320-9298.htm
Το zperf έχει ενδιαφέρον να το εξετάζει κανείς αλλά σε πολλές περιπτώσεις ο αλγόριθμος που χρησιμοποιεί για τους υπολογισμούς είναι superbuggy με αποτέλεσμα κάποια οχήματα να εμφανίζονται πολύ ταχύτερα και κάποια πολύ πιο αργά από όσο είναι. Ξέρω ότι και καλά διαβάζει real world data αλλά σίγουρα δεν είναι τόσο απλό, τρέχει κάτι από πίσω που στις περίεργες μεταδόσεις τα κάνει σαλάτα.
Δεν υπάρχει βέβαια περίπτωση το yc για τα 120kph και 140kph να θέλει 20s και 30s αντίστοιχα και να είναι 10s πιο αργό από το απλο yaris.
-
@ataim said in Toyota Yaris Cross:
@stefan147 said in Toyota Yaris Cross:
Επίσης και μόνο που γίνεται χρήση link από autotriti χάνεται κάθε αξιοπιστία. Χειροκίνητα vs αυτόματου. Ιδου η (αναμενόμενη) πραγματικότητα: https://zeperfs.com/en/match9669-9320-9298.htm
Το zperf έχει ενδιαφέρον να το εξετάζει κανείς αλλά σε πολλές περιπτώσεις ο αλγόριθμος που χρησιμοποιεί για τους υπολογισμούς είναι superbuggy με αποτέλεσμα κάποια οχήματα να εμφανίζονται πολύ ταχύτερα και κάποια πολύ πιο αργά από όσο είναι. Ξέρω ότι και καλά διαβάζει real world data αλλά σίγουρα δεν είναι τόσο απλό, τρέχει κάτι από πίσω που στις περίεργες μεταδόσεις τα κάνει σαλάτα.
Δεν υπάρχει βέβαια περίπτωση το yc για τα 120kph και 140kph να θέλει 20s και 30s αντίστοιχα και να είναι 10s πιο αργό από το απλο yaris.
Επειδή έχω dragy πολλά απο τα αυτοκίνητα που κατα καιρούς καβαλάω, τα μετράω κιόλας, έχω παρατηρήσει ότι το zeperfs είναι εξαιρετικά κοντά στην πραγματικότητα.
To ΥC δεν το έχω μετρήσει αλλά αυτό που βλέπω στο zeperfs για το 400αρι, το 0-100, το 80-120 κτλ μου κάνουν πολύ ρεαλιστικά για 116 ατμοσφαιρικά άλογα. Δε μου κάνει τρέλη εντύπωση ας πούμε ότι θέλει μια αιωνιότητα να πιάσει τα 160 γιατί εκεί ουσιαστικά είναι η μεκ μόνη της και τι να καταφέρει με 90 ίππους? Κάτι ανάλογο συμβαίνει και στο ΨΨ μου όσο ανεβαίνουν τα χλμ.
-
@stefan147 said in Toyota Yaris Cross:
To ΥC δεν το έχω μετρήσει αλλά αυτό που βλέπω στο zeperfs για το 400αρι, το 0-100, το 80-120 κτλ μου κάνουν πολύ ρεαλιστικά για 116 ατμοσφαιρικά άλογα. Δε μου κάνει τρέλη εντύπωση ας πούμε ότι θέλει μια αιωνιότητα να πιάσει τα 160 γιατί εκεί ουσιαστικά είναι η μεκ μόνη της και τι να καταφέρει με 90 ίππους? Κάτι ανάλογο συμβαίνει και στο ΨΨ μου όσο ανεβαίνουν τα χλμ.
Είναι ρεαλιστικό αλλά όχι πάντα, ο διαχειριστής δεν φιλτράρει σωστά τα δεδομένα του και πολλές φορές καταλήγει σε χονδροειδή λάθη.
Το yaris και το yc έχουν διαφορές αλλά όχι τέτοιες, στο 0-140 έχει το
yaris = 19 έως 22
yc = 22 έως 32
αυτό οφείλεται στο ότι έχει χρησιμοποιήσει λάθος δεδομένα μετρήσεων.Στο δεύτερο τώρα τμήμα του διαλόγου που αναφέρεις τα 90 άλογα του yc ή τα 150 του ψψ ξεχνάς να υπολογίσεις οτι οι ιπποδυνάμεις αυτές είναι άμεσα αποδιδόμενες ενώ στις μεταδόσεις διακριτών σχέσεων είναι μέγιστες. Το zperf λοιπόν κάποια στιγμή είχε αυτό το στατιστικό το οποίο δεν το έχει πια δυστυχώς, είχε την μέση αποδιδόμενη ισχύ κατά την πλήρη επιτάχυνση συνυπολογίζοντας τις σχέσεις μετάδοσης.
Ακριβώς λόγω των παραπάνω τα 90 άλογα του yaris είναι αρκετά για να το σπρώξουν γρηγορότερα ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες κίνησης από αντίστοιχης ιπποδύναμης κατσαριδάκια. Για του λόγου το αληθές θα χρησιμοποιήσω το πολύ αξιόπιστο zperf ως αποδεικτικό:
0-100-180kph
yaris 9,3s + 29,3s
audi a1 30tfsi 9,4s + 30,5s
mx5 nb 9,7s + 40,8s*κάτοχος των παραπάνω, μεγάλη ήττα το nb!
-
@ataim said in Toyota Yaris Cross:
@stefan147 said in Toyota Yaris Cross:
To ΥC δεν το έχω μετρήσει αλλά αυτό που βλέπω στο zeperfs για το 400αρι, το 0-100, το 80-120 κτλ μου κάνουν πολύ ρεαλιστικά για 116 ατμοσφαιρικά άλογα. Δε μου κάνει τρέλη εντύπωση ας πούμε ότι θέλει μια αιωνιότητα να πιάσει τα 160 γιατί εκεί ουσιαστικά είναι η μεκ μόνη της και τι να καταφέρει με 90 ίππους? Κάτι ανάλογο συμβαίνει και στο ΨΨ μου όσο ανεβαίνουν τα χλμ.
Είναι ρεαλιστικό αλλά όχι πάντα, ο διαχειριστής δεν φιλτράρει σωστά τα δεδομένα του και πολλές φορές καταλήγει σε χονδροειδή λάθη.
Το yaris και το yc έχουν διαφορές αλλά όχι τέτοιες, στο 0-140 έχει το
yaris = 19 έως 22
yc = 22 έως 32
αυτό οφείλεται στο ότι έχει χρησιμοποιήσει λάθος δεδομένα μετρήσεων.Στο δεύτερο τώρα τμήμα του διαλόγου που αναφέρεις τα 90 άλογα του yc ή τα 150 του ψψ ξεχνάς να υπολογίσεις οτι οι ιπποδυνάμεις αυτές είναι άμεσα αποδιδόμενες ενώ στις μεταδόσεις διακριτών σχέσεων είναι μέγιστες. Το zperf λοιπόν κάποια στιγμή είχε αυτό το στατιστικό το οποίο δεν το έχει πια δυστυχώς, είχε την μέση αποδιδόμενη ισχύ κατά την πλήρη επιτάχυνση συνυπολογίζοντας τις σχέσεις μετάδοσης.
Ακριβώς λόγω των παραπάνω τα 90 άλογα του yaris είναι αρκετά για να το σπρώξουν γρηγορότερα ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες κίνησης από αντίστοιχης ιπποδύναμης κατσαριδάκια. Για του λόγου το αληθές θα χρησιμοποιήσω το πολύ αξιόπιστο zperf ως αποδεικτικό:
0-100-180kph
yaris 9,3s + 29,3s
audi a1 30tfsi 9,4s + 30,5s
mx5 nb 9,7s + 40,8s*κάτοχος των παραπάνω, μεγάλη ήττα το nb!
-
Καλημέρα,θα ήθελα να μάθω αν και στις απλές εκδόσεις active,style,έχει navigation η γίνεται με καλώδιο σύνδεσης με το κινητό η τελοσπαντων με άλλο τρόπο.Ευχαριστω
-
@mar1982 said in Toyota Yaris Cross:
Καλημέρα,θα ήθελα να μάθω αν και στις απλές εκδόσεις active,style,έχει navigation η γίνεται με καλώδιο σύνδεσης με το κινητό η τελοσπαντων με άλλο τρόπο.Ευχαριστω
Με καλωδιο συνδέεις το κινητό και έχεις χάρτες (Google maps ή Apple Maps) μέσω Android Auto ή Apple Car Play αντίστοιχα.
-
Άρα πρέπει να πας σε ακριβές εκδόσεις για να έχεις navigation..
-
@gtsartsal said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@gtsartsal said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@gtsartsal said in Toyota Yaris Cross:
60-100 για προσπέραση οποιος χρησιμοποιεί 5 και 6 ταχύτητα να πάει να παραδώσει τώρα δίπλωμα και να διαγράψει το προφίλ του στο φόρουμ αυτό
Εγώ αν θέλω ρεμπιζ 60-100 με 2α θα είμαι...
Συμφωνούμε, απλά έχουμε σταματήσει να ασχολούμαστε με μηχανικά κιβώτια εδώ και κάποια χρόνια.
Και με αυτόματο και kickdown 2α ή 3η έχει....
Πέραν του ότι το eCVT των υβριδικών δεν έχει διακριτές σχέσεις μετάδοσης, με αποτέλεσμα αφενος η μετάδοση ισχύος να είναι άμεση, αφετέρου να μη χάνεται χρόνος στις αλλαγές ταχυτήτων, δεν καταλαβαινω το σχολιο σου για τα (συμβατικά) αυτόματα και τις σχέσεις τους.
Αν δεν κάνω λάθος, στο αρχικό ποστ αναφερόσουν σε ρεπριζ και αλλαγές σχέσεων σε χειροκίνητο κιβώτιο.Το αρχικό σχόλιο μου σχετικά με τις ρεμπριζ έγινε με αφορμή την ανάρτηση με τη σύγκριση των χρόνων από το autotriti....
Η οποία σύγκριση είναι το λιγότερο άκυρηΔεν αντιλέγω ότι οποιαδήποτε σύγκριση επιδόσεων μεταξύ αυτοκινήτων με αυτόματο και μηχανικό κιβώτιο δεν μπορεί να είναι αντικειμενική, καθώς στο μηχανικό κιβώτιο υπεισέρχεται ο αστάθμητος ανθρώπινος παράγοντας κατά τις αλλαγές των σχέσεων, οπότε επηρεάζονται και οι μετρούμενες επιδόσεις.
Εγώ αλλού εστίασα, στο ότι εν έτει 2023 ένα σύγχρονο καθημερινό αυτοκίνητο που σέβεται τον εαυτό του, πρέπει να είναι αυτόματο (δεν αναφέρομαι σε garage queens, αυτοκίνητα βόλτας και ΣΚ κλπ., που εκεί ίσως συγχωρείται κάποιος ρομαντισμός, αν και πλέον πολλά από αυτά τα αυτοκίνητα διαθέτουν αξιόλογα αυτόματα κιβώτια που αντικαθιστουν επάξια τα μηχανικά κιβώτια). -
@mar1982 said in Toyota Yaris Cross:
Άρα πρέπει να πας σε ακριβές εκδόσεις για να έχεις navigation..
Το εργοστασιακό navigation δεν έχει πλέον ουσιαστική χρησιμότητα.
Με τα Google Maps, που παίρνουν updates συνέχεια και δείχνουν real time την κίνηση, κάνεις μία χαρά τη δουλειά σου.
Ασε που με τα συνεχώς εξελισσόμενα και εργονομικά Apple CarPlay-Android Auto, έχεις πλέον μονίμως συνδεδεμένο (ασύρματα ή ενσύρματα) το κινητό σου, οπότε και δεν μεταβαίνεις συχνά στο menu του εργοστασιακού navigation, ακόμα κι αν το έχει εγκατεστημένο το αυτοκίνητο. -
@mar1982 said in Toyota Yaris Cross:
Άρα πρέπει να πας σε ακριβές εκδόσεις για να έχεις navigation..
Στις απλές εκδόσεις με εναυρματο CarPlay παιρνεις το παρακάτω και καθάρισες.
https://carlinkitcarplay.com/products/carlinkit-2air-make-your-wired-carplay-wired-android-auto-to-wireless?syclid=cj1nbf2usvigf8g7i7kg&utm_campaign=emailmarketing_144918610090&utm_medium=email&utm_source=shopify_email -
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@mar1982 said in Toyota Yaris Cross:
Άρα πρέπει να πας σε ακριβές εκδόσεις για να έχεις navigation..
Το εργοστασιακό navigation δεν έχει πλέον ουσιαστική χρησιμότητα.
Με τα Google Maps, που παίρνουν updates συνέχεια και δείχνουν real time την κίνηση, κάνεις μία χαρά τη δουλειά σου.
Ασε που με τα συνεχώς εξελισσόμενα και εργονομικά Apple CarPlay-Android Auto, έχεις πλέον μονίμως συνδεδεμένο (ασύρματα ή ενσύρματα) το κινητό σου, οπότε και δεν μεταβαίνεις συχνά στο menu του εργοστασιακού navigation, ακόμα κι αν το έχει εγκατεστημένο το αυτοκίνητο.τα εργοστασιακα navigation ειναι χρησιμοτατα καθως λειτουργουν και offline
αυτο με τη κινηση κτλ το κανουν και τα εργοστασιακα
μαλιστα της tom-tom αλλα και της here (καποιο απο αυτα εχετε) κανει σαφεστατα καλυτερη δρομολογηση απο το μαπς και δεν σε βγαζει απο απιθανα καλντεριμια αλλα απο κανονικους δρομους -
@gatoz said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@mar1982 said in Toyota Yaris Cross:
Άρα πρέπει να πας σε ακριβές εκδόσεις για να έχεις navigation..
Το εργοστασιακό navigation δεν έχει πλέον ουσιαστική χρησιμότητα.
Με τα Google Maps, που παίρνουν updates συνέχεια και δείχνουν real time την κίνηση, κάνεις μία χαρά τη δουλειά σου.
Ασε που με τα συνεχώς εξελισσόμενα και εργονομικά Apple CarPlay-Android Auto, έχεις πλέον μονίμως συνδεδεμένο (ασύρματα ή ενσύρματα) το κινητό σου, οπότε και δεν μεταβαίνεις συχνά στο menu του εργοστασιακού navigation, ακόμα κι αν το έχει εγκατεστημένο το αυτοκίνητο.τα εργοστασιακα navigation ειναι χρησιμοτατα καθως λειτουργουν και offline
αυτο με τη κινηση κτλ το κανουν και τα εργοστασιακα
μαλιστα της tom-tom αλλα και της here (καποιο απο αυτα εχετε) κανει σαφεστατα καλυτερη δρομολογηση απο το μαπς και δεν σε βγαζει απο απιθανα καλντεριμια αλλα απο κανονικους δρομουςτο tomtom ειναι το καλυτερο overall αλλα και αυτο μου εχει κανει παπαριες με δρομακια
-
@gatoz said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@mar1982 said in Toyota Yaris Cross:
Άρα πρέπει να πας σε ακριβές εκδόσεις για να έχεις navigation..
Το εργοστασιακό navigation δεν έχει πλέον ουσιαστική χρησιμότητα.
Με τα Google Maps, που παίρνουν updates συνέχεια και δείχνουν real time την κίνηση, κάνεις μία χαρά τη δουλειά σου.
Ασε που με τα συνεχώς εξελισσόμενα και εργονομικά Apple CarPlay-Android Auto, έχεις πλέον μονίμως συνδεδεμένο (ασύρματα ή ενσύρματα) το κινητό σου, οπότε και δεν μεταβαίνεις συχνά στο menu του εργοστασιακού navigation, ακόμα κι αν το έχει εγκατεστημένο το αυτοκίνητο.τα εργοστασιακα navigation ειναι χρησιμοτατα καθως λειτουργουν και offline
αυτο με τη κινηση κτλ το κανουν και τα εργοστασιακα
μαλιστα της tom-tom αλλα και της here (καποιο απο αυτα εχετε) κανει σαφεστατα καλυτερη δρομολογηση απο το μαπς και δεν σε βγαζει απο απιθανα καλντεριμια αλλα απο κανονικους δρομουςΤα εργοστασιακά navigation, περαν του οτι κοστιζουν 1000+ € για να μπουν ως εξοπλισμός (είχα κανει DIY retrofit - τοποθετηση και coding- στην 3αρα BMW μου το εργοστασιακό navi και τα γνωρίζω απο πρωτο χερι), συνήθως έχουν και επί πληρωμή updates (από καποια έστω χρόνια από την αγορά του αυτοκινήτου και μετά), ενώ και οι υπηρεσίες τους για κίνηση κλπ. συνήθως χρεώνονται επίσης.
Εφόσον καθε σύγχρονο αυτοκίνητο έχει Apple CarPlay-Android Auto, που συνεργαζεται άψογα και δωρεάν με Google maps, το να μην έχει εργοστασιακό navi δεν μπορεί να λειτουργήσει ως αποτρεπτικός παράγοντας για την αγορά του.
Αυτό ήταν το νόημα του αρχικού post μου.
Εξάλλου όταν έχεις #monovitara, δεν έχεις θέμα να πας και από κανένα καλντερίμι που και που... -
γεια σας και χαρα σας.
Παραγγειλαμε, τσονταροντας ολοι, στο ονομα της κορης της αδελφης μου ενα TOYOTA Yaris Cross Hybrid λευκο απο τον Φλαμιατο τον Απριλιο 2022 και ηλθε στον Ιουνιο 2023. Δωσαμε τα μισα λεφτα που ζητησαν για να εκτελωνιστει (δε μας τα ζητησαν ολα για τον εκτελωνισμο 1000 προκαταβολη και αλλα 10.000 ειναι μεσω τραπεζης). Μας ειπαν οτι οταν εκαναν ελεγχο για να το ελεγξουν, αναβε το λαμπακι και εβγαζε στο διαγνωστικο οτι ειναι για την κολωνα του τιμονιου. Παραγγειλαν ανταλλακτικο και αναμενουν απο τοτε! Δεν εχουμε παραλαβει και το αμαξι το εχουν αυτοι. Φοβαμαι μην παρουμε ελαττωματικο αυτοκινητο. Αργοπορια εντωμεταξυ μεγαλη. Δεν επειγομαστε για το αυτοκινητο και εμεις αλλα τοσοι μηνες καθυστερησης με ανησυχουν! Τους ειχαμε πει να βαλουν και συναγερμο και καμερα μπροστα αλλα ουτε ξερω τι εχουν κανει. Να παρω ΤΟΥΟΤΑ Ελλας; καθυστερει λεει το ανταλλακτικο. Το 2010 μου ειχαν αλλαξει λιγους μηνες πριν τελειωσει η εγγυηση ενα ελαττωματικο μπλοκ κινητηρα στο Rav4 ομως βλεπω οτι πολλα εχουν αλλαξει απο τοτε που ειχαν το καλυτερο συνεργειο. Εντωμεταξυ μου ειπαν αν βιαζομαι να το παρω με αναμμένο λαμπακι! Τι να παραλαβω ελαττωματικο αυτοκινητο; και αν δε σβηνει με τιποτε το λαμπακι;
δωρο μας ειχαν κανει με την παραγγελια 150 κατω την τιμη και συναγερμο με κραδασμικο αυτον της Cobra μαλλον -
Δυστυχώς την έχουν δει Φεράρι….το after sales τους δεν είναι αυτό που ήταν. Και γιατί να είναι? Αφού πουλάνε αβέρτα….
Toyota Yaris Cross