Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MAZDA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MAZDA FORUM
    • 1
    • 2
    • 121
    • 122
    • 123
    • 124
    • 125
    • 136
    • 137
    • 123 / 137
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    82
    2731
    71020
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      teo-mak @vagnar last edited by

      @vagnar said in MAZDA FORUM:

      plug-in υβριδικό είναι. Όταν παίρνει μπρος ο κινητήρας καίει βενζίνη και βγάζει ρύπους.

      Γιατί στο site του δίνει μηδενικους ρύπους.
      Παπατζα.

      gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • gatoz
        gatoz @teo-mak last edited by

        @teo-mak said in MAZDA FORUM:

        @vagnar said in MAZDA FORUM:

        plug-in υβριδικό είναι. Όταν παίρνει μπρος ο κινητήρας καίει βενζίνη και βγάζει ρύπους.

        Γιατί στο site του δίνει μηδενικους ρύπους.
        Παπατζα.

        οχι
        γραφει οτι κανει 85 χιλιομετρα χωρις ρυπους - 'καθημερινη οδηγηση'
        δηλαδη το range της μπαταριας

        #milf-a-man

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • Chrisk6
          Chrisk6 last edited by

          Λογικα ειναι σαν το e-power της Nissan.
          Xρησιμοποιει τον ροτορα για να φορτιζει την μπαταρια οταν ξεμενει.
          Απλα εχει ρυπους 21g/km (Οσο ποδηλατωντας για 1 km).

          V P 2 Replies Last reply Reply Quote 2
          • V
            vagnar @Chrisk6 last edited by

            @chrisk6 said in MAZDA FORUM:

            Λογικα ειναι σαν το e-power της Nissan.
            Xρησιμοποιει τον ροτορα για να φορτιζει την μπαταρια οταν ξεμενει.
            Απλα εχει ρυπους 21g/km (Οσο ποδηλατωντας για 1 km).

            Στο epower δεν μπορείς να κινηθείς μόνο με την μπαταρία για πολύ ώρα. Στο άλλο ναι παίρνει μπρος για φόρτιση και για ρεύμα για κίνηση.

            Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              panormus772 @Chrisk6 last edited by

              @chrisk6 said in MAZDA FORUM:

              Λογικα ειναι σαν το e-power της Nissan.
              Xρησιμοποιει τον ροτορα για να φορτιζει την μπαταρια οταν ξεμενει.
              Απλα εχει ρυπους 21g/km (Οσο ποδηλατωντας για 1 km).

              +1
              Απλά ως phev έχει μεγαλύτερη μπαταρία από το e-power.
              To ζουμί είναι αν σ'ένα μεγάλο ταξίδι 400-500km,μπορεί ο ρότορας να φορτίζει ένα μεγάλο ποσοστό της μπαταρίας και με τι κατανάλωση.
              Για εντός Αττικής είναι ότι πρέπει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • Chrisk6
                Chrisk6 @vagnar last edited by

                @vagnar said in MAZDA FORUM:

                @chrisk6 said in MAZDA FORUM:

                Λογικα ειναι σαν το e-power της Nissan.
                Xρησιμοποιει τον ροτορα για να φορτιζει την μπαταρια οταν ξεμενει.
                Απλα εχει ρυπους 21g/km (Οσο ποδηλατωντας για 1 km).

                Στο epower δεν μπορείς να κινηθείς μόνο με την μπαταρία για πολύ ώρα. Στο άλλο ναι παίρνει μπρος για φόρτιση και για ρεύμα για κίνηση.

                Εννοουσα την λογικη του ροτορα κ που χρησιμευει.
                Προφανως εχει το plug in το MX-30 που δεν το εχει το Nissan κ τα 85κμ πληρως ηλεκτρικα που δεν τα εχει το Nissan επισης.

                @panormus772 Η Mazda δηλωνει 634χλμ αυτονομια μαζι με το 50λιτρο ρεζερβουαρ.

                P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  panormus772 @Chrisk6 last edited by panormus772

                  @chrisk6 said in MAZDA FORUM:

                  @vagnar said in MAZDA FORUM:

                  @chrisk6 said in MAZDA FORUM:

                  Λογικα ειναι σαν το e-power της Nissan.
                  Xρησιμοποιει τον ροτορα για να φορτιζει την μπαταρια οταν ξεμενει.
                  Απλα εχει ρυπους 21g/km (Οσο ποδηλατωντας για 1 km).

                  Στο epower δεν μπορείς να κινηθείς μόνο με την μπαταρία για πολύ ώρα. Στο άλλο ναι παίρνει μπρος για φόρτιση και για ρεύμα για κίνηση.

                  Εννοουσα την λογικη του ροτορα κ που χρησιμευει.
                  Προφανως εχει το plug in το MX-30 που δεν το εχει το Nissan κ τα 85κμ πληρως ηλεκτρικα που δεν τα εχει το Nissan επισης.

                  @panormus772 Η Mazda δηλωνει 634χλμ αυτονομια μαζι με το 50λιτρο ρεζερβουαρ.

                  643χλμ.
                  Ο.κ., αν το ρεζερβουάρ είναι 50λιτρο, τότε ξεκινώντας αφόρτιστο βγαίνει η κατανάλωση περίπου 7,7 lt/100km

                  Υ.Γ. Δεν ξέρουμε όμως με τη μέση ταχύτητα βγάζει αυτή την αυτονομία η Mazda.

                  Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Chrisk6
                    Chrisk6 @panormus772 last edited by

                    @panormus772 said in MAZDA FORUM:

                    @chrisk6 said in MAZDA FORUM:

                    @vagnar said in MAZDA FORUM:

                    @chrisk6 said in MAZDA FORUM:

                    Λογικα ειναι σαν το e-power της Nissan.
                    Xρησιμοποιει τον ροτορα για να φορτιζει την μπαταρια οταν ξεμενει.
                    Απλα εχει ρυπους 21g/km (Οσο ποδηλατωντας για 1 km).

                    Στο epower δεν μπορείς να κινηθείς μόνο με την μπαταρία για πολύ ώρα. Στο άλλο ναι παίρνει μπρος για φόρτιση και για ρεύμα για κίνηση.

                    Εννοουσα την λογικη του ροτορα κ που χρησιμευει.
                    Προφανως εχει το plug in το MX-30 που δεν το εχει το Nissan κ τα 85κμ πληρως ηλεκτρικα που δεν τα εχει το Nissan επισης.

                    @panormus772 Η Mazda δηλωνει 634χλμ αυτονομια μαζι με το 50λιτρο ρεζερβουαρ.

                    643χλμ.
                    Ο.κ., αν το ρεζερβουάρ είναι 50λιτρο, τότε ξεκινώντας αφόρτιστο βγαίνει η κατανάλωση περίπου 7,7 lt/100km

                    Υ.Γ. Δεν ξέρουμε όμως με τη μέση ταχύτητα βγάζει αυτή την αυτονομία η Mazda.

                    Σωστα.
                    Απλα να προσθεσουμε πως υπαρχει κ η δυνατοτητα να φορτισεις στο ενδιαμεσο σε καποια σταση θεωρητικα.
                    Καταπινει ο ροτορας των 830cc (9.1lt/100 χωρις τα 85 αν φυγεις φορτισμενος).

                    P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      panormus772 @Chrisk6 last edited by

                      @chrisk6 said in MAZDA FORUM:

                      @panormus772 said in MAZDA FORUM:

                      @chrisk6 said in MAZDA FORUM:

                      @vagnar said in MAZDA FORUM:

                      @chrisk6 said in MAZDA FORUM:

                      Λογικα ειναι σαν το e-power της Nissan.
                      Xρησιμοποιει τον ροτορα για να φορτιζει την μπαταρια οταν ξεμενει.
                      Απλα εχει ρυπους 21g/km (Οσο ποδηλατωντας για 1 km).

                      Στο epower δεν μπορείς να κινηθείς μόνο με την μπαταρία για πολύ ώρα. Στο άλλο ναι παίρνει μπρος για φόρτιση και για ρεύμα για κίνηση.

                      Εννοουσα την λογικη του ροτορα κ που χρησιμευει.
                      Προφανως εχει το plug in το MX-30 που δεν το εχει το Nissan κ τα 85κμ πληρως ηλεκτρικα που δεν τα εχει το Nissan επισης.

                      @panormus772 Η Mazda δηλωνει 634χλμ αυτονομια μαζι με το 50λιτρο ρεζερβουαρ.

                      643χλμ.
                      Ο.κ., αν το ρεζερβουάρ είναι 50λιτρο, τότε ξεκινώντας αφόρτιστο βγαίνει η κατανάλωση περίπου 7,7 lt/100km

                      Υ.Γ. Δεν ξέρουμε όμως με τη μέση ταχύτητα βγάζει αυτή την αυτονομία η Mazda.

                      Σωστα.
                      Απλα να προσθεσουμε πως υπαρχει κ η δυνατοτητα να φορτισεις στο ενδιαμεσο σε καποια σταση θεωρητικα.
                      Καταπινει ο ροτορας των 830cc (9.1lt/100 χωρις τα 85 αν φυγεις φορτισμενος).

                      Δεν το βρήκα αυτό το νούμερο κατανάλωσης κάπου.
                      Μόνο ως επιτάχυνση βρήκα 9,1" sec. για τα 0-100

                      Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Chrisk6
                        Chrisk6 @panormus772 last edited by

                        @panormus772 said in MAZDA FORUM:

                        @chrisk6 said in MAZDA FORUM:

                        @panormus772 said in MAZDA FORUM:

                        @chrisk6 said in MAZDA FORUM:

                        @vagnar said in MAZDA FORUM:

                        @chrisk6 said in MAZDA FORUM:

                        Λογικα ειναι σαν το e-power της Nissan.
                        Xρησιμοποιει τον ροτορα για να φορτιζει την μπαταρια οταν ξεμενει.
                        Απλα εχει ρυπους 21g/km (Οσο ποδηλατωντας για 1 km).

                        Στο epower δεν μπορείς να κινηθείς μόνο με την μπαταρία για πολύ ώρα. Στο άλλο ναι παίρνει μπρος για φόρτιση και για ρεύμα για κίνηση.

                        Εννοουσα την λογικη του ροτορα κ που χρησιμευει.
                        Προφανως εχει το plug in το MX-30 που δεν το εχει το Nissan κ τα 85κμ πληρως ηλεκτρικα που δεν τα εχει το Nissan επισης.

                        @panormus772 Η Mazda δηλωνει 634χλμ αυτονομια μαζι με το 50λιτρο ρεζερβουαρ.

                        643χλμ.
                        Ο.κ., αν το ρεζερβουάρ είναι 50λιτρο, τότε ξεκινώντας αφόρτιστο βγαίνει η κατανάλωση περίπου 7,7 lt/100km

                        Υ.Γ. Δεν ξέρουμε όμως με τη μέση ταχύτητα βγάζει αυτή την αυτονομία η Mazda.

                        Σωστα.
                        Απλα να προσθεσουμε πως υπαρχει κ η δυνατοτητα να φορτισεις στο ενδιαμεσο σε καποια σταση θεωρητικα.
                        Καταπινει ο ροτορας των 830cc (9.1lt/100 χωρις τα 85 αν φυγεις φορτισμενος).

                        Δεν το βρήκα αυτό το νούμερο κατανάλωσης κάπου.
                        Μόνο ως επιτάχυνση βρήκα 9,1" sec. για τα 0-100

                        Απλα αφαιρεσα τα 85 που κανει ηλεκτρικα.
                        Οποτε θεωρητικα κανει αλλα 549 με 50 λιτρα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          slowmotion last edited by

                          Αυτοκίνητο για να το παντρευτείς

                          https://www.star.gr/eidiseis/autokinito/630430/dokimazoyme-to-ananewmeno-mazda-3-20-e-skyactiv-g-150

                          Αρε Mazda κάντο 1800ρη κ όχι 2 λίτρο να έχουμε τη φαντασίωση 😀

                          nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • nickthetrib
                            nickthetrib @slowmotion last edited by nickthetrib

                            @slowmotion said in MAZDA FORUM:

                            Αυτοκίνητο για να το παντρευτείς

                            https://www.star.gr/eidiseis/autokinito/630430/dokimazoyme-to-ananewmeno-mazda-3-20-e-skyactiv-g-150

                            Αρε Mazda κάντο 1800ρη κ όχι 2 λίτρο να έχουμε τη φαντασίωση 😀

                            Και στον 1500 που βγάζει τα 120 να κουμπώσει πάνω το mild hybrid σύστημα μια χαρά θα είναι.

                            And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                            I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              ibiza95 @nickthetrib last edited by

                              @nickthetrib said in MAZDA FORUM:

                              @slowmotion said in MAZDA FORUM:

                              Αυτοκίνητο για να το παντρευτείς

                              https://www.star.gr/eidiseis/autokinito/630430/dokimazoyme-to-ananewmeno-mazda-3-20-e-skyactiv-g-150

                              Αρε Mazda κάντο 1800ρη κ όχι 2 λίτρο να έχουμε τη φαντασίωση 😀

                              Και στον 1500 που βγάζει τα 120 να κουμπώσει πάνω το mild hybrid σύστημα μια χαρά θα είναι.

                              Αυτός είναι γιάρις, όχι mazda 😡

                              nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • nickthetrib
                                nickthetrib @ibiza95 last edited by

                                @ibiza95 said in MAZDA FORUM:

                                @nickthetrib said in MAZDA FORUM:

                                @slowmotion said in MAZDA FORUM:

                                Αυτοκίνητο για να το παντρευτείς

                                https://www.star.gr/eidiseis/autokinito/630430/dokimazoyme-to-ananewmeno-mazda-3-20-e-skyactiv-g-150

                                Αρε Mazda κάντο 1800ρη κ όχι 2 λίτρο να έχουμε τη φαντασίωση 😀

                                Και στον 1500 που βγάζει τα 120 να κουμπώσει πάνω το mild hybrid σύστημα μια χαρά θα είναι.

                                Αυτός είναι γιάρις, όχι mazda 😡

                                Μιλάω για τον skyactiv-g που φοράει το 2 στην έκδοση με τα 120 αλογα
                                Τον έβαζαν και στο 3 για ενα διάστημα, αλλά το σταμάτησαν.
                                Λογικό, δεν ήταν και κανένα ιδιαίτερο μοτέρ.

                                And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                I realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  ibiza95 @nickthetrib last edited by

                                  @nickthetrib said in MAZDA FORUM:

                                  @ibiza95 said in MAZDA FORUM:

                                  @nickthetrib said in MAZDA FORUM:

                                  @slowmotion said in MAZDA FORUM:

                                  Αυτοκίνητο για να το παντρευτείς

                                  https://www.star.gr/eidiseis/autokinito/630430/dokimazoyme-to-ananewmeno-mazda-3-20-e-skyactiv-g-150

                                  Αρε Mazda κάντο 1800ρη κ όχι 2 λίτρο να έχουμε τη φαντασίωση 😀

                                  Και στον 1500 που βγάζει τα 120 να κουμπώσει πάνω το mild hybrid σύστημα μια χαρά θα είναι.

                                  Αυτός είναι γιάρις, όχι mazda 😡

                                  Μιλάω για τον skyactiv-g που φοράει το 2 στην έκδοση με τα 120 αλογα
                                  Τον έβαζαν και στο 3 για ενα διάστημα, αλλά το σταμάτησαν.
                                  Λογικό, δεν ήταν και κανένα ιδιαίτερο μοτέρ.

                                  ΟΚ, δεκτόν

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus @nickthetrib last edited by

                                    @nickthetrib said in MAZDA FORUM:

                                    Λογικό, δεν ήταν και κανένα ιδιαίτερο μοτέρ.

                                    O 1500 είναι πολύ ωραίο μοτεράκι. Σε έκδοση 130 ίππων το φοράει και το ΜΧ5. Θέλει απλά στροφές, παλαιάς κοπή.

                                    nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • nickthetrib
                                      nickthetrib @realzeus last edited by

                                      @realzeus said in MAZDA FORUM:

                                      @nickthetrib said in MAZDA FORUM:

                                      Λογικό, δεν ήταν και κανένα ιδιαίτερο μοτέρ.

                                      O 1500 είναι πολύ ωραίο μοτεράκι. Σε έκδοση 130 ίππων το φοράει και το ΜΧ5. Θέλει απλά στροφές, παλαιάς κοπή.

                                      Σε σχέση με τα υπόλοιπα μοτέρ της εποχής 2015-2020 δεν είναι κάτι που μπορείς να δικαιολογήσεις τα 23000€ που άξιζε συνολικά το 3 που το φόραγε (το μχ5 είναι ειδικό αμάξι).
                                      Πχ το φοκους 1500 τούρμπο έβγαινε περίπου στην ίδια τιμή τότε.

                                      Αν κούμπωνε σε αυτό η ματζσουντα το υβριδικό τμήμα που κουμπώνει στο δίλιτρο με τα 150 άλογα (που θα έβγαιναν και περίπου τα ίδια άλογα) θα ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία για το 3, αλλά και για μια πιο σβέλτη έκδοση του true ματσουντα 2.

                                      Αλλά είπαμε δεν γίνεται σχεδιασμός γκάμας κινητήρων και εκδόσεων μοντέλων με βάση την ελληνική αγορά.

                                      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                      V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Η σύγκριση γίνεται με τα μοτέρ αντίστοιχης ισχύος, όχι αντίστοιχου κυβισμού. Δεν μπορεί να γίνει σύγκριση μεταξύ 1500 ατμόσφαιρας και τούρμπο.

                                        nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • nickthetrib
                                          nickthetrib @realzeus last edited by

                                          @realzeus said in MAZDA FORUM:

                                          Η σύγκριση γίνεται με τα μοτέρ αντίστοιχης ισχύος, όχι αντίστοιχου κυβισμού. Δεν μπορεί να γίνει σύγκριση μεταξύ 1500 ατμόσφαιρας και τούρμπο.

                                          Ο 1000αρης Ecoboost της ford του focus έφτιαχνε ενα σύνολο (φοκους), που ήταν καλύτερο από το 3 τότε, Δία
                                          Και μιλάω για αυτοκίνητο σαν σύνολο. Με ενδιέφερε πολύ το 3 σαν αυτοκίνητο.

                                          And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vagnar @nickthetrib last edited by

                                            @nickthetrib said in MAZDA FORUM:

                                            @realzeus said in MAZDA FORUM:

                                            @nickthetrib said in MAZDA FORUM:

                                            Λογικό, δεν ήταν και κανένα ιδιαίτερο μοτέρ.

                                            O 1500 είναι πολύ ωραίο μοτεράκι. Σε έκδοση 130 ίππων το φοράει και το ΜΧ5. Θέλει απλά στροφές, παλαιάς κοπή.

                                            Σε σχέση με τα υπόλοιπα μοτέρ της εποχής 2015-2020 δεν είναι κάτι που μπορείς να δικαιολογήσεις τα 23000€ που άξιζε συνολικά το 3 που το φόραγε (το μχ5 είναι ειδικό αμάξι).
                                            Πχ το φοκους 1500 τούρμπο έβγαινε περίπου στην ίδια τιμή τότε.

                                            Αν κούμπωνε σε αυτό η ματζσουντα το υβριδικό τμήμα που κουμπώνει στο δίλιτρο με τα 150 άλογα (που θα έβγαιναν και περίπου τα ίδια άλογα) θα ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία για το 3, αλλά και για μια πιο σβέλτη έκδοση του true ματσουντα 2.

                                            Αλλά είπαμε δεν γίνεται σχεδιασμός γκάμας κινητήρων και εκδόσεων μοντέλων με βάση την ελληνική αγορά.

                                            Το Mazda 2 βγαίνει με mild hybrid 115 άλογα.

                                            nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 123
                                            • 124
                                            • 125
                                            • 136
                                            • 137
                                            • 123 / 137
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr