-
Είπαμε αυτά τα βάζουμε παντού. Από την σαλάτα μέχρι και για την εφίδρωση της μασχάλης.
Μπραβο, είσαι Έλληνας!
-
Μπορεί να μην είναι γυαλιστικό, αλλά έδινε μια απίστευτη εικόνα στο πλαϊνό, σαν να τα είχα μόλις βάλει στις ζάντες.
Ούτε γυάλιζε αηδιαστικά όπως μερικά, ούτε έτρεχε στις ζάντες. -
Χάλια μου φαίνονται για την ηλικία τους πάντως.
Ειδικά τόσο σπασμένα πλαϊνά δε θυμάμαι να έχω δει σε φορεμένο λάστιχο που να έχω βγάλει/πετάξει. -
Καλά, έχω μήνες να τα περάσω, γι'αυτό φαίνονται έτσι.
Πριν από αυτά είχα τα Fulda, τα οποία ήταν σε πολύ χειρότερη κατάσταση όταν τα άλλαξα. -
Γυάλισμα πλαϊνού ελαστικού με.... Κρατηθειτε.... Μπογιά-κρεμα για παπούτσια από το λιντλ...... Καμία σχέση με τα κλασικά προϊόντα και με απίστευτη διάρκεια......
Τα λάστιχα σου δεν έγιναν έτσι από γυαλιστικα,από πολύ ήλιο και λίγο αέρα έγιναν -
Στην πρώτη φωτογραφία, ναι, το βαράει ο ήλιος (όχι όλη μέρα όμως)
Αλλά στη δεύτερη, είναι από τη μεριά του τοίχου που δεν το βλέπει.
Edit: κάνοντας search στο προηγούμενο νήμα, είδα πως ήταν αλλαγμένα Ιούλιο του '19.
Δυστυχώς δεν φαίνονται οι φωτογραφίες. -
@ohristou said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ohristou said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Δεν αναφέρομαι σε εσένα προσωπικά w202amg. Αλλά το στυλάκι, ότι δεν ανήκει στα premium είναι σκουπίδι ή το στυλάκι σιγά μωρε για 50, 100 ή 200 ευρώ διαφορά βάλε μόνο τις τάδε 5 μάρκες, κατάντησαν αηδία.
Πρώτα από όλα μεγάλη μάρκα δεν θα πει πάντα άριστη απόδοση και δεύτερον κουβαρνταλικια με ξένα κόλλυβα είναι γεγονότα γελοία.
Κάποιος άλλος θα μπορούσε να πει, ακριβώς στο ύφος του δικού σου ποστ, ότι η σταυροφορία σου κατά των μεγάλων κατασκευαστών ελαστικών είναι γελοία και η εμμονή σου καταντάει αηδία.
Όχι εγώ, πάντως.Μιάς και αναφέρεσαι προσωπικά σε εμένα αντιστοίχως η ανοησία του να λες ότι οι μεγάλοι κατασκευαστές έχουν καλύτερα ελαστικα είναι γελοία και εμμονική καθώς και κομπλεξική και προπάντων τελείως αστηρικτη αφού οι μεγάλοι κατασκευαστές όπως τους λες έχουν βγάλει ουκ ολίγες φορές φόλα ελαστικά.
Επίσης εσύ και οι όμοιοι σου μάλλον δεν ξέρετε και ελληνικα. Όταν κάποιος ρωτάει μεταξύ αυτών τι να επιλέξω και λέτε αλλά αντί άλλων κάτι δεν πάει καλά. Και τέλος φαντάζομαι το 50αρικο που ο φίλος δεν έχει για πέταμα για να φοράει μόνο κσι μόνο το ταμπελάκι του μεγάλου θα του το δώσεις εσύ. Μιας και για εσένα δεν είναι τίποτα να πετάς 50αρικα για το placebo ανωτερότητας των ελαστικων σου κι όχι μόνο.
Αν ρωτούσε κάποιος να του προτείνεις ελαστικά γενικώς τότε μπορείς να του προτείνεις ότι γουστάρεις. Όταν ρωτάει μεταξύ συγκεκριμένων πραγμάτων να του προτεινεις και προτείνεις κάτι άλλο συνοδευόμενο και από σχόλιο για την οικονομική του κατάσταση για την οποία δεν σου πέφτει λόγος τότε τρία τινά υφίστανται. Είτε είσαι ηλιθιος και κακιασμένος είτε δεν ξέρεις να διαβάζεις είτε εξυπηρετείς σκοπιμότητες. Διάλεξε και πάρε.
Αγοράκι, άραξε! ΔΕΝ σε παίρνει...
-
Καλά, και στο νήμα για τα λάστιχα, θα τσακωνόμαστε;
Έλεος.... -
@bassstarlet said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Μπορεί να μην είναι γυαλιστικό, αλλά έδινε μια απίστευτη εικόνα στο πλαϊνό, σαν να τα είχα μόλις βάλει στις ζάντες.
Ούτε γυάλιζε αηδιαστικά όπως μερικά, ούτε έτρεχε στις ζάντες.Βάζε το autoglym vinyl rubber, γαλάκτωμα είναι και όχι σιλικόνη ή λιπαντικό που γενικά φθείρουν τα λαστιχοειδή.
-
Δεν βάζω τίποτα πλέον.
Αλλά μου κάνει εντύπωση, η σιλικόνη να κάνει ζημιά στα ελαστικά. -
Εχει κανεις αποψη για τα pirelli p7 c2;
-
@a-ctive said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Εχει κανεις αποψη για τα pirelli p7 c2;
Ελαστικό τουρισμού με αρκετά σπορ χαρακτηριστικά όπως αίσθηση πληροφόρησης κατευθυντικότητα. Αρκετά σκληρό πλαϊνό μαλακό πελμα.
-
Καλησπέρα! Σε πρόσφατη αλλαγή ελαστικών (για την ιστορία Hankook Ventus Prime 4) ο λαστιχάς μου συνέστησε να ελέγξω τα αμορτισέρ, καθώς μετά από 180.000 χιλιόμετρα ίσως είναι κουρασμένα. Το ερέθισμα να μου το πει αυτό του το έδωσα εγώ καθώς θέλησα να αλλάξω τα Yokohama Bluearth AE51 πριν την τετραετία / 40.000 km, κυρίως λόγω σπιναρίσματος κατά τις εκκινήσεις (στο δρόμο δεν είχα αντιληφθεί να φεύγουν αλλά το σπινάρισμα ήταν τόσο έντονο που με είχε αγχώσει).
Μου είπε λοιπόν ότι τα αμορτισέρ ρυθμίζουν το πάτημα στο δρόμο / συμπεριφορά του ελαστικού και είναι πιθανό να χρειάζονται αλλαγή. Σημειωτέον το ΚΤΕΟ τα βγάζει μια χαρά σε απόδοση (μου είπε να μη δίνω σημασία στις μετρήσεις αυτές ως πολύ αδρές...)
Στο προκείμενο λοιπόν έχει κάποιος να προτείνει αμορτισερά στη Θεσσαλονίκη με καλή προσωπική εμπειρία (έστω και με πμ;)
Ευχαριστώ και ζητώ συγνώμη για το "σεντόνι".
-
@618rr said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Καλησπέρα! Σε πρόσφατη αλλαγή ελαστικών (για την ιστορία Hankook Ventus Prime 4) ο λαστιχάς μου συνέστησε να ελέγξω τα αμορτισέρ, καθώς μετά από 180.000 χιλιόμετρα ίσως είναι κουρασμένα. Το ερέθισμα να μου το πει αυτό του το έδωσα εγώ καθώς θέλησα να αλλάξω τα Yokohama Bluearth AE51 πριν την τετραετία / 40.000 km, κυρίως λόγω σπιναρίσματος κατά τις εκκινήσεις (στο δρόμο δεν είχα αντιληφθεί να φεύγουν αλλά το σπινάρισμα ήταν τόσο έντονο που με είχε αγχώσει).
Μου είπε λοιπόν ότι τα αμορτισέρ ρυθμίζουν το πάτημα στο δρόμο / συμπεριφορά του ελαστικού και είναι πιθανό να χρειάζονται αλλαγή. Σημειωτέον το ΚΤΕΟ τα βγάζει μια χαρά σε απόδοση (μου είπε να μη δίνω σημασία στις μετρήσεις αυτές ως πολύ αδρές...)
Στο προκείμενο λοιπόν έχει κάποιος να προτείνει αμορτισερά στη Θεσσαλονίκη με καλή προσωπική εμπειρία (έστω και με πμ;)
Ευχαριστώ και ζητώ συγνώμη για το "σεντόνι".
Το αμορτισερομετρο δεν είναι αξιόπιστο. Όταν πήγα στο ΚΤΕΟε με τα πίσω κλουβια τα έβγαζε καλά. Ακόμη κι αν δεν είναι τελειωμένα θα εχουν χάσει σε απόδοση. Γιατί να πας σε αμορτισερα; Πάνε στο μηχανικό σου. Άλλωστε αρκετοί ασχολούνται δήθεν με ανάρτηση και δεν έχουν ιδέα. Βάλε τα ίδια.
-
Πολύ ωραίο review!
Youtube VideoΚαι συγκεντρωτικά εδώ τα αποτελέσματα.
https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/Results-Grid/2023-Tyre-Reviews-Performance-Tyre-Test.htmΜε βάση κάποια υποκειμενικά χαρακτηριστικά εγώ πάντως θα έβαζα στην πρώτη θέση τα Assymetric 6.
Από την άλλη με καθαρά σπορ προσανατολισμό τα Potenza.
-
@618rr said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Στο προκείμενο λοιπόν έχει κάποιος να προτείνει αμορτισερά στη Θεσσαλονίκη με καλή προσωπική εμπειρία (έστω και με πμ;)
Δεν υπάρχει λόγος να πας σε εξειδικευμένο αναρτησά (ο καλύτερος στην Σαλονίκη είναι ο Κυρλαγκίτσης, αλλά δουλεύει μόνο Bilstein), ο μηχανικός σου μπορεί να το κάνει. Απλά το θέμα είναι να επιλέξεις τα αμορτισέρ που σου ταιριάζουν. Φυσικά είναι απόλυτα σωστό ότι η ανάρτηση παίζει τεράστιο ρόλο στην πρόσφυση. Πρέπει να μας πεις όμως και το αυτοκίνητο για να πούμε κάτι για τα αμορτισέρ.
@vagkirk said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Από την άλλη με καθαρά σπορ προσανατολισμό τα Potenza.
Τα Yoko φαίνονται πιο σπορ. Έγραψα στο κανάλι του όμως ότι έλειπαν τα Pirelli PZ4.
-
Βλέποντας το μέσο όρο βαθμολογίας ελαστικων να επηρεάζεται σημαντικά από τις επιδόσεις στο βρεγμενο αναρωτιέμαι γιατί πρέπει να επιλέξω το κορυφαίο στο τομέα αυτόν και όχι στο στεγνό; Δεν είμαστε Αγγλία. Τελευταία φορά που βιαζομουν με βροχή άφησα πίσω όλη τη δεξιά ποδια!!!
-
Πρωτη φορα που βρεθηκε σε κατατσταση να μου "φυγει" δυο φορες σε ταξιδι με βροχη με τα τεσσερα αυτοκινητο. Απο οτι φαινετε τα continental ecocontact 6 μετα απο σχεδον 3 χρονια και 38000χλμ θελουν αλλαγη παροτι οτπικα και απο βαθος πελματος ειναι αψογα.
-
@otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Βλέποντας το μέσο όρο βαθμολογίας ελαστικων να επηρεάζεται σημαντικά από τις επιδόσεις στο βρεγμενο αναρωτιέμαι γιατί πρέπει να επιλέξω το κορυφαίο στο τομέα αυτόν και όχι στο στεγνό; Δεν είμαστε Αγγλία. Τελευταία φορά που βιαζομουν με βροχή άφησα πίσω όλη τη δεξιά ποδια!!!
Είσαι σίγουρος ότι δεν έχουμε περιοχή στην Ελλάδα που την βροχή της θα την ζήλευαν από το Σαουθάμπτον μέχρι το Λίβερπουλ;
-
@otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Βλέποντας το μέσο όρο βαθμολογίας ελαστικων να επηρεάζεται σημαντικά από τις επιδόσεις στο βρεγμενο αναρωτιέμαι γιατί πρέπει να επιλέξω το κορυφαίο στο τομέα αυτόν και όχι στο στεγνό; Δεν είμαστε Αγγλία. Τελευταία φορά που βιαζομουν με βροχή άφησα πίσω όλη τη δεξιά ποδια!!!
Το καλό είναι ότι μπορείς να μπεις στο site (στο σχόλια του video το link) και να αλλάξεις την βαρύτητα της κάθε κατηγορίας και θα σου βγάλει νέο σκορ. Αλλά και πάλι αυτό που μετράει είναι οι αριθμοί που έγραψε το κάθε λάστιχο. Κι εμένα το στεγνό με ενδιαφέρει, στο βρεγμένο απλά πάω φυλαγμένα.
Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]