-
@fiverg said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Επίσης νομίζω ότι το live cockpit plus είναι το "απλό" με αναλογικά όργανα στον οδηγό, το πλήρες ψηφιακό είναι το live cockpit professional.
Μειονέκτημα εδώ ότι συνοδεύεται από idrive 6, τουτέστιν έχεις μεν σύνδεση με κινητό για κλήσεις κλπ αλλά όχι Android Auto. Ούτε nav νομίζω έχει το live cockpit plus.Οχι το νέο έχει με το φηφιακό καντράν και το το idrive7.
Με μια καλή διαμόρφωση και αυτόματο βγαίνει 30 χηνες!
Pas mal για τόσο ποιοτικό αμάξι!Το active guard plus ειναι το βασικό σύστημα ασφαλείας της bmw πια με αυτόματο φρενάρισμα, απλό cruise control και ειδοποίηση αλλαγής λωριδας (νομίζω έχει και αναγνωριση σημάτων κυκλοφορίας)...
Υπερ πλήρης ο Ασσος!
-
@red_monster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Υπόψη ότι έρχεται fl και οι νέες παραγγελίες κατα πάσα πιθανότητα θα έρθουν με το νέο σουλούπι ήτοι με το εσωτερικό της σειράς 2 και χωρίς idrive.
Δηλαδή παίζει να παραγγείλει κάποιος με την σημερινή τιμή και να παραλάβει το ανανεωμένο μοντέλο?
Λίγο δύσκολο δεν είναι; -
@iceman7 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@fiverg said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Επίσης νομίζω ότι το live cockpit plus είναι το "απλό" με αναλογικά όργανα στον οδηγό, το πλήρες ψηφιακό είναι το live cockpit professional.
Μειονέκτημα εδώ ότι συνοδεύεται από idrive 6, τουτέστιν έχεις μεν σύνδεση με κινητό για κλήσεις κλπ αλλά όχι Android Auto. Ούτε nav νομίζω έχει το live cockpit plus.Οχι το νέο έχει με το φηφιακό καντράν και το το idrive7.
Ποιο εννοείς "νέο"; Το fl που θα έρθει ή αυτό που παραγγέλνεις τώρα;
Με μια καλή διαμόρφωση και αυτόματο βγαίνει 30 χηνες!
Pas mal για τόσο ποιοτικό αμάξι!31Κ αυτό με τους 136 ίππους, σχεδόν ίδια τιμή με Astra και 308!
Το active guard plus ειναι το βασικό σύστημα ασφαλείας της bmw πια με αυτόματο φρενάρισμα, απλό cruise control και ειδοποίηση αλλαγής λωριδας (νομίζω έχει και αναγνωριση σημάτων κυκλοφορίας)...
Έχει αναγνώριση σημάτων όντως, δεν έχει δυνατότητα προσαρμογής ταχύτητας με βάση τα σήματα.
Υπερ πλήρης ο Ασσος!
Σωστά, ακόμη και σε αυτό που αγοράζεις με 22Κ για την τιμή του δεν του λείπει κάτι, εδώ Corsa σπαρτιάτικο έχει φτάσει στα 20Κ.
-
Δύο-τρεις παρατηρήσεις από ταξιδάκι που έκανα το ΣΚ.
- Φοβερή δουλειά στην ηχομόνωση του diesel, δεν ακούς τίποτα. Καταλαβαίνεις ότι έχεις diesel μόνο όταν το βάζεις μπροστά, έχει κραδασμό την στιγμή της εκίνησης, γι αυτό και απενεργοποιώ το start/stop.
- Παραφωνία ο θόρυβος από τους θόλους, μόνωσαν τόσο καλά τον κινητήρα και περνάει αρκετός θόρυβος από την άσφαλτο όταν είναι τραχιά...
- Αναρτηση ίσως ένα "κλικ" πιο σφιχτή απ όσο θα ταίριαζε στον χαρακτήρα του αφού λόγω των 1400 κιλών και των 116 ίππων δεν είναι για πολλά παρόλο το εξαιρετικά κλιμακωμένο κιβώτιο. Το αμάξι φωνάζει για ήσυχα ταξίδια ακόμη και με 140-150, ίσως θα έπρεπε να είχε πιο "ενδοτικό" setup. Δεν ενοχλεί αλλά δεν είναι και "χαλί".
- Η κατανάλωση είναι περί το 5.7-6, πολύ καλή τιμή για το βάρος του. Μικρό ντεπόζιτο όμως, κάπου 40 lt, έχει η BMW "option" να πληρώσεις να βάλεις μεγαλύτερο, τι χαζομάρα είναι πάλι αυτή;
-
@fiverg said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@iceman7 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@fiverg said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Επίσης νομίζω ότι το live cockpit plus είναι το "απλό" με αναλογικά όργανα στον οδηγό, το πλήρες ψηφιακό είναι το live cockpit professional.
Μειονέκτημα εδώ ότι συνοδεύεται από idrive 6, τουτέστιν έχεις μεν σύνδεση με κινητό για κλήσεις κλπ αλλά όχι Android Auto. Ούτε nav νομίζω έχει το live cockpit plus.Οχι το νέο έχει με το φηφιακό καντράν και το το idrive7.
Ποιο εννοείς "νέο"; Το fl που θα έρθει ή αυτό που παραγγέλνεις τώρα;
Αυτό που παιρνεις τωρα!
Με μια καλή διαμόρφωση και αυτόματο βγαίνει 30 χηνες!
Pas mal για τόσο ποιοτικό αμάξι!31Κ αυτό με τους 136 ίππους, σχεδόν ίδια τιμή με Astra και 308!
Με 30 εφτιαξα μια διαμόρφωση με πολλά καλουδια με αυτόματο στα 109 αλογα!
-
@iceman7 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Με 30 εφτιαξα μια διαμόρφωση με πολλά καλουδια με αυτόματο στα 109 αλογα!
Δεν ξέρω αν συμφέρει όταν η αυτόματη 118i Sport Line Advanced έχει 31.
-
@fiverg said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@iceman7 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Με 30 εφτιαξα μια διαμόρφωση με πολλά καλουδια με αυτόματο στα 109 αλογα!
Δεν ξέρω αν συμφέρει όταν η αυτόματη 118i Sport Line Advanced έχει 31.
Αναλογα τι θες να βαλεις!
Καλα και τα πακέτα αλλά συχνα βαζουν αχρειαστα πραγματα μεσα και εχουν ελλειψεις -
@fiverg said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Επίσης νομίζω ότι το live cockpit plus είναι το "απλό" με αναλογικά όργανα στον οδηγό, το πλήρες ψηφιακό είναι το live cockpit professional.
Μειονέκτημα εδώ ότι συνοδεύεται από idrive 6, τουτέστιν έχεις μεν σύνδεση με κινητό για κλήσεις κλπ αλλά όχι Android Auto. Ούτε nav νομίζω έχει το live cockpit plus.Εμένα πάντως μου είπαν ότι συνδέεται με android auto ασύρματη. Μιλάω για την 116 βενζίνη, που παραγγειλα σε αυτόματο.
-
@fiverg said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Δύο-τρεις παρατηρήσεις από ταξιδάκι που έκανα το ΣΚ.
- Η κατανάλωση είναι περί το 5.7-6, πολύ καλή τιμή για το βάρος του. Μικρό ντεπόζιτο όμως, κάπου 40 lt, έχει η BMW "option" να πληρώσεις να βάλεις μεγαλύτερο, τι χαζομάρα είναι πάλι αυτή;
Ωραίο review
Κατανάλωση μέσα στην πόλη ; -
@atari70 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@fiverg said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Επίσης νομίζω ότι το live cockpit plus είναι το "απλό" με αναλογικά όργανα στον οδηγό, το πλήρες ψηφιακό είναι το live cockpit professional.
Μειονέκτημα εδώ ότι συνοδεύεται από idrive 6, τουτέστιν έχεις μεν σύνδεση με κινητό για κλήσεις κλπ αλλά όχι Android Auto. Ούτε nav νομίζω έχει το live cockpit plus.Εμένα πάντως μου είπαν ότι συνδέεται με android auto ασύρματη. Μιλάω για την 116 βενζίνη, που παραγγειλα σε αυτόματο.
Ε ναι λογικό είναι, αφου έχει τον πληρως ψηφιακό πίνακα με το idrive 7 !
Απλά δεν γίνεται όσο καλό για τη μαρκα εξοπλισμό και να έχει να μην βάλεις σε bmw led, αναδιπλουμενους καθρέπτες, σπορ καθίσματα και πακέτο φωτισμού!
Απλά δεν γίνεται.. μην την παρεις χωρίς αυτά! -
@atari70 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Εμένα πάντως μου είπαν ότι συνδέεται με android auto ασύρματη. Μιλάω για την 116 βενζίνη, που παραγγειλα σε αυτόματο.
άρα είναι πλέον standard το live cockpit professional με idrive 7 από την πιο χαμηλή έκδοση. Πάρε κόσμε!
-
@v_a said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@fiverg said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Δύο-τρεις παρατηρήσεις από ταξιδάκι που έκανα το ΣΚ.
- Η κατανάλωση είναι περί το 5.7-6, πολύ καλή τιμή για το βάρος του. Μικρό ντεπόζιτο όμως, κάπου 40 lt, έχει η BMW "option" να πληρώσεις να βάλεις μεγαλύτερο, τι χαζομάρα είναι πάλι αυτή;
Ωραίο review
Κατανάλωση μέσα στην πόλη ;Προς το παρόν έχω 5.8 με μισά χλμ σε κίνηση, μισά σε ανοιχτό δρόμο. Αλλά είναι πολύ λίγα τα χλμ που έχω κάνει για να βγάλω συμπέρασμα, ούτε 1000 ακόμα.
Γενικά την περίμενα πάντως να καίει παραπάνω λόγω του βάρους της. -
@fiverg said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@v_a said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@fiverg said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Δύο-τρεις παρατηρήσεις από ταξιδάκι που έκανα το ΣΚ.
- Η κατανάλωση είναι περί το 5.7-6, πολύ καλή τιμή για το βάρος του. Μικρό ντεπόζιτο όμως, κάπου 40 lt, έχει η BMW "option" να πληρώσεις να βάλεις μεγαλύτερο, τι χαζομάρα είναι πάλι αυτή;
Ωραίο review
Κατανάλωση μέσα στην πόλη ;Προς το παρόν έχω 5.8 με μισά χλμ σε κίνηση, μισά σε ανοιχτό δρόμο. Αλλά είναι πολύ λίγα τα χλμ που έχω κάνει για να βγάλω συμπέρασμα, ούτε 1000 ακόμα.
Γενικά την περίμενα πάντως να καίει παραπάνω λόγω του βάρους της.Πολύ λίγα μου ακούγονται. Τόσο καίω εγώ με το ibiza μου το 1000 που ζυγίζει και τριακόσια κιλά λιγότερα. Με τι μέση ωριαία ταχύτητα εάν επιτρέπεται?
-
@atari70 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@fiverg said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@v_a said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@fiverg said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Δύο-τρεις παρατηρήσεις από ταξιδάκι που έκανα το ΣΚ.
- Η κατανάλωση είναι περί το 5.7-6, πολύ καλή τιμή για το βάρος του. Μικρό ντεπόζιτο όμως, κάπου 40 lt, έχει η BMW "option" να πληρώσεις να βάλεις μεγαλύτερο, τι χαζομάρα είναι πάλι αυτή;
Ωραίο review
Κατανάλωση μέσα στην πόλη ;Προς το παρόν έχω 5.8 με μισά χλμ σε κίνηση, μισά σε ανοιχτό δρόμο. Αλλά είναι πολύ λίγα τα χλμ που έχω κάνει για να βγάλω συμπέρασμα, ούτε 1000 ακόμα.
Γενικά την περίμενα πάντως να καίει παραπάνω λόγω του βάρους της.Πολύ λίγα μου ακούγονται. Τόσο καίω εγώ με το ibiza μου το 1000 που ζυγίζει και τριακόσια κιλά λιγότερα. Με τι μέση ωριαία ταχύτητα εάν επιτρέπεται?
για το diesel 116d μιλάμε. Λέω επίσης, είναι πολύ λίγα τα χλμ για συμπεράσματα, σε κανά τρίμηνο θα έχω πιο ασφαλή εκτίμηση.
-
@gomi said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@red_monster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Υπόψη ότι έρχεται fl και οι νέες παραγγελίες κατα πάσα πιθανότητα θα έρθουν με το νέο σουλούπι ήτοι με το εσωτερικό της σειράς 2 και χωρίς idrive.
Δηλαδή παίζει να παραγγείλει κάποιος με την σημερινή τιμή και να παραλάβει το ανανεωμένο μοντέλο?
Λίγο δύσκολο δεν είναι;Η καταχώρηση παραγγελίας δε δεσμεύει κανένα από τα δύο μέρη.
Η αντιπροσωπεία έχει τη δυνατότητα να μεταβάλει τον εξοπλισμό, να μεταβάλει την τιμή κτήσης & να αντικαταστήσει το μοντέλο με νέο, το αν θα το δεχτεί ο υποψήφιος αγοραστής είναι άλλο θέμα.
Αντίστοιχα, ο αγοραστής έχει τη δυνατότητα να υπαναχωρήσει σε οποιαδήποτε φάση της παραγγελίας (ακόμα και πριν την εξόφληση της) και να ζητήσει την άτοκη επιστροφή της προκαταβολής του.
Όταν άλλαξε ο βασικός εξοπλισμός από μεταλλικό χρώμα σε πλήρως ψηφιακό καντράν με idrive7 ορισμένοι αγοραστές το δέχτηκαν και ορισμένοι όχι.
Τάδε έφη προ μερικών ημερών ο ευγενέστατος πωλητής στον Σφακιανάκη.
-
Η καταχώρηση παραγγελίας δε δεσμεύει κανένα από τα δύο μέρη.
Η αντιπροσωπεία έχει τη δυνατότητα να μεταβάλει τον εξοπλισμό, να μεταβάλει την τιμή κτήσης & να αντικαταστήσει το μοντέλο με νέο, το αν θα το δεχτεί ο υποψήφιος αγοραστής είναι άλλο θέμα.
Αντίστοιχα, ο αγοραστής έχει τη δυνατότητα να υπαναχωρήσει σε οποιαδήποτε φάση της παραγγελίας (ακόμα και πριν την εξόφληση της) και να ζητήσει την άτοκη επιστροφή της προκαταβολής του.
Όταν άλλαξε ο βασικός εξοπλισμός από μεταλλικό χρώμα σε πλήρως ψηφιακό καντράν με idrive7 ορισμένοι αγοραστές το δέχτηκαν και ορισμένοι όχι.
Τάδε έφη προ μερικών ημερών ο ευγενέστατος πωλητής στον Σφακιανάκη.
Επιβεβαιώνω και μάλιστα ήμουν από αυτούς που δεν το δέχτηκαν (μαζί και με άλλους λόγους βέβαια).
-
@fiverg said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Δύο-τρεις παρατηρήσεις από ταξιδάκι που έκανα το ΣΚ.
- Φοβερή δουλειά στην ηχομόνωση του diesel, δεν ακούς τίποτα. Καταλαβαίνεις ότι έχεις diesel μόνο όταν το βάζεις μπροστά, έχει κραδασμό την στιγμή της εκίνησης, γι αυτό και απενεργοποιώ το start/stop.
- Παραφωνία ο θόρυβος από τους θόλους, μόνωσαν τόσο καλά τον κινητήρα και περνάει αρκετός θόρυβος από την άσφαλτο όταν είναι τραχιά...
- Αναρτηση ίσως ένα "κλικ" πιο σφιχτή απ όσο θα ταίριαζε στον χαρακτήρα του αφού λόγω των 1400 κιλών και των 116 ίππων δεν είναι για πολλά παρόλο το εξαιρετικά κλιμακωμένο κιβώτιο. Το αμάξι φωνάζει για ήσυχα ταξίδια ακόμη και με 140-150, ίσως θα έπρεπε να είχε πιο "ενδοτικό" setup. Δεν ενοχλεί αλλά δεν είναι και "χαλί".
- Η κατανάλωση είναι περί το 5.7-6, πολύ καλή τιμή για το βάρος του. Μικρό ντεπόζιτο όμως, κάπου 40 lt, έχει η BMW "option" να πληρώσεις να βάλεις μεγαλύτερο, τι χαζομάρα είναι πάλι αυτή;
Το σφιχτό set up μπορείς να το εκμεταλλευτείς και σε αδύναμο αυτοκίνητο, καθώς αυτά τα οδηγείς "με την φόρα" και εκεί χρησιμεύει.
Το μικρό ρεζερβουάρ είναι κόλπο που κάνουν αρκετές εταιρείες για μείωση του βάρους και κατ' επέκταση μερικών γραμμαρίων CO2, καθώς η μέτρηση ξεκινάει με το 90% του ρεζερβουάρ γεμάτο. -
@mphysiker said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Η καταχώρηση παραγγελίας δε δεσμεύει κανένα από τα δύο μέρη.
Η αντιπροσωπεία έχει τη δυνατότητα να μεταβάλει τον εξοπλισμό, να μεταβάλει την τιμή κτήσης & να αντικαταστήσει το μοντέλο με νέο, το αν θα το δεχτεί ο υποψήφιος αγοραστής είναι άλλο θέμα.
Αντίστοιχα, ο αγοραστής έχει τη δυνατότητα να υπαναχωρήσει σε οποιαδήποτε φάση της παραγγελίας (ακόμα και πριν την εξόφληση της) και να ζητήσει την άτοκη επιστροφή της προκαταβολής του.
Όταν άλλαξε ο βασικός εξοπλισμός από μεταλλικό χρώμα σε πλήρως ψηφιακό καντράν με idrive7 ορισμένοι αγοραστές το δέχτηκαν και ορισμένοι όχι.
Τάδε έφη προ μερικών ημερών ο ευγενέστατος πωλητής στον Σφακιανάκη.
Επιβεβαιώνω και μάλιστα ήμουν από αυτούς που δεν το δέχτηκαν (μαζί και με άλλους λόγους βέβαια).
Γιατι δεν το δεχτηκες? Αν επιτρεπεται ....
-
Γιατι δεν το δεχτηκες? Αν επιτρεπεται ....
Καλημέρα,
1ον γιατί με βάση την δική μου αρχική διαμόρφωση υπήρχε αύξηση τιμής περί τις 2500 (εκτός αν το αγόραζα λευκό και "γυμνό")
2ον γιατί είχε ήδη καθυστερήσει η παραλαβή 4+ μήνες από την αρχικώς δοθείσα ημερομηνία (συνολικά 9+ μήνες)
3ον γιατί παρά την αύξηση τιμής ο αντιπρόσωπος δεν δέχτηκε να προσαρμόσει σύμφωνα με τα νέα δεδομένα την τιμή ανταλλαγής του δικού μου μεταχειρισμένου. Το αυτοκίνητο πωλήθηκε σε μάντρα (!) +2000 σε σχέση με την τιμή που έδινε ο αντιπρόσωπος.
4ον γιατί εκείνη την περίοδο βρήκα ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο F20 σε καλή τιμή.Προς το παρόν είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από το F20, ωστόσο το F40 ήταν και είναι ευκαιρία, ειδικά με τα σημερινά δεδομένα.
-
- Η κατανάλωση είναι περί το 5.7-6, πολύ καλή τιμή για το βάρος του. Μικρό ντεπόζιτο όμως, κάπου 40 lt, έχει η BMW "option" να πληρώσεις να βάλεις μεγαλύτερο, τι χαζομάρα είναι πάλι αυτή;
Βρεθηκε ο τροπος.....
Νέα BMW 1 Series 2019