-
@gomi said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Καλησπέρα. Μετά από αρκετή έρευνα κλπ, κατέληξα πριν 4 ημέρες στα kumho ecsta HS52 σε διάσταση 195/50/15 Η.
Σε σύγκριση με τα μέχρι τώρα goodyear efficient grip performance που είχα και ήμουν πολύ ευχαριστημένος και τα οποία αλλάχθησαν μετά από 5.5 χρόνια (καλοσυντηρημένα και 26.000 χιλ)
Παρατήρησα τα εξής.
Καλύτερη πληροφόρηση στο τιμόνι, πιο ομαλή κίνηση στο δρόμο, δηλαδή αρκετά smooth θα τα έλεγα, με καλύτερη συμπεριφορά στο ανώμαλο οδόστρωμα και κανένα πρόβλημα σε ανηφόρες κλπ.
Σε γενικές γραμμές όλα μια χαρά, ΑΛΛΑ, αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί κατά το φρενάρισμα, χρειάζεται να βυθίσω περισσότερο το πόδι μου στο πεντάλ σε σχέση με τα προηγούμενα ελαστικά...
Εφόσον σε όλα τα προαναφερόμενα καταλαβαίνω βελτίωση, αυτό με έχει προβληματίσει και δεν μπορώ να το εξηγήσω...Έχετε κάποια άποψη?Γιατι προφανως εχει χειροτερη προσφυση. Και στη βροχη θα το δεις πιο εντονα ακομα.
Το πιο σημαντικο στα ελαστικα κατα τη γνωμη μου ειναι η αποσταση φρεναρισματος κι εκει ειναι που σχεδον παντα υστερουν τα β κατηγοριας (δε μιλαω καν για γ κλπ τα οποια ειναι για πεταμα) απο της α ακομα κι αν στους υπολοιπους τομεις ειναι πολλες φορες αρκετα κοντα.
-
@otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Ποιο Potenza όμως;
Από περιέργεια, τι αυτοκίνητο;Evo 9 με potenza sport 245/40R18 97Y XL
Από άποψη πρόσφυσης ανάμεσα στα δύο; Βέβαια το Evo βγάζει ατελείωτη πρόσφυση από μόνο του, οπότε είναι δύσκολο να κρίνεις. Εκεί η μεγαλύτερη διάρκεια των Yoko μετράει περισσότερο. Σε ένα αυτοκίνητο που ταλαιπωρεί λιγότερο τα λάστιχά του όμως, η αντοχή ίσως να μην είναι τόσο σημαντικός παράγοντας όσο η απόλυτη πρόσφυση. Γενικά διαφορετικά λάστιχα βολεύουν διαφορετικά αυτοκίνητα, γνωστό αυτό.
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@gomi said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Καλησπέρα. Μετά από αρκετή έρευνα κλπ, κατέληξα πριν 4 ημέρες στα kumho ecsta HS52 σε διάσταση 195/50/15 Η.
Σε σύγκριση με τα μέχρι τώρα goodyear efficient grip performance που είχα και ήμουν πολύ ευχαριστημένος και τα οποία αλλάχθησαν μετά από 5.5 χρόνια (καλοσυντηρημένα και 26.000 χιλ)
Παρατήρησα τα εξής.
Καλύτερη πληροφόρηση στο τιμόνι, πιο ομαλή κίνηση στο δρόμο, δηλαδή αρκετά smooth θα τα έλεγα, με καλύτερη συμπεριφορά στο ανώμαλο οδόστρωμα και κανένα πρόβλημα σε ανηφόρες κλπ.
Σε γενικές γραμμές όλα μια χαρά, ΑΛΛΑ, αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί κατά το φρενάρισμα, χρειάζεται να βυθίσω περισσότερο το πόδι μου στο πεντάλ σε σχέση με τα προηγούμενα ελαστικά...
Εφόσον σε όλα τα προαναφερόμενα καταλαβαίνω βελτίωση, αυτό με έχει προβληματίσει και δεν μπορώ να το εξηγήσω...Έχετε κάποια άποψη?Γιατι προφανως εχει χειροτερη προσφυση. Και στη βροχη θα το δεις πιο εντονα ακομα.
Το πιο σημαντικο στα ελαστικα κατα τη γνωμη μου ειναι η αποσταση φρεναρισματος κι εκει ειναι που σχεδον παντα υστερουν τα β κατηγοριας (δε μιλαω καν για γ κλπ τα οποια ειναι για πεταμα) απο της α ακομα κι αν στους υπολοιπους τομεις ειναι πολλες φορες αρκετα κοντα.
Δεν μίλησε για ενεργοποίηση ABS, άρα δεν είναι θέμα πρόσφυσης. Κάτι άλλο περιγράφει.
-
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@gomi said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Καλησπέρα. Μετά από αρκετή έρευνα κλπ, κατέληξα πριν 4 ημέρες στα kumho ecsta HS52 σε διάσταση 195/50/15 Η.
Σε σύγκριση με τα μέχρι τώρα goodyear efficient grip performance που είχα και ήμουν πολύ ευχαριστημένος και τα οποία αλλάχθησαν μετά από 5.5 χρόνια (καλοσυντηρημένα και 26.000 χιλ)
Παρατήρησα τα εξής.
Καλύτερη πληροφόρηση στο τιμόνι, πιο ομαλή κίνηση στο δρόμο, δηλαδή αρκετά smooth θα τα έλεγα, με καλύτερη συμπεριφορά στο ανώμαλο οδόστρωμα και κανένα πρόβλημα σε ανηφόρες κλπ.
Σε γενικές γραμμές όλα μια χαρά, ΑΛΛΑ, αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί κατά το φρενάρισμα, χρειάζεται να βυθίσω περισσότερο το πόδι μου στο πεντάλ σε σχέση με τα προηγούμενα ελαστικά...
Εφόσον σε όλα τα προαναφερόμενα καταλαβαίνω βελτίωση, αυτό με έχει προβληματίσει και δεν μπορώ να το εξηγήσω...Έχετε κάποια άποψη?Γιατι προφανως εχει χειροτερη προσφυση. Και στη βροχη θα το δεις πιο εντονα ακομα.
Το πιο σημαντικο στα ελαστικα κατα τη γνωμη μου ειναι η αποσταση φρεναρισματος κι εκει ειναι που σχεδον παντα υστερουν τα β κατηγοριας (δε μιλαω καν για γ κλπ τα οποια ειναι για πεταμα) απο της α ακομα κι αν στους υπολοιπους τομεις ειναι πολλες φορες αρκετα κοντα.
Και εγώ αυτό σκέφτηκα, ότι είναι θέμα πρόσφυσης, αλλά δεν κολλάει με τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά...το τιμόνι το νιώθω πιο βαρύ, και γενικά στην οδήγηση φαίνεται πιο στιβαρό το αυτοκίνητο...με τα πολυκαιρισμένα goodyear, ήταν πιο "ανεμικό".... γι αυτό δεν μπορώ να το εξηγήσω...
Το αυτοκίνητο δεν έχει abs, όπως αναφέρει o realzeus...είναι ένα ibiza 2000 μοντέλο...γι αυτό και δεν πήγα σε ακριβά πλέον ελαστικά... -
Αν δεν έχει ABS, θα ήταν θέμα πρόσφυσης αν μπλόκαραν οι τροχοί.
-
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Αν δεν έχει ABS, θα ήταν θέμα πρόσφυσης αν μπλόκαραν οι τροχοί.
Ναι, γι αυτό προβληματίζομαι και δεν μπορώ να το εξηγήσω...είναι όπως πχ όταν αλλάζεις τακάκια που θέλει πιο πολύ πίεση το φρένο μέχρι να στρώσουν...Τέσπα....θα του δώσω λίγο χρόνο μιας και είναι ολοκαίνουργια ακόμα...Απλά είπα μήπως κάποιος είχε κάποια γνώμη...
Thx -
Είναι ακριβώς ίδια διάσταση με τα παλιά;
-
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Είναι ακριβώς ίδια διάσταση με τα παλιά;
ναι...με την διαφορά τα παλιά ήταν δείκτη ταχύτητας V ενώ αυτά Η...(θεωρητικά τουλάχιστον θα έπρεπε να ζεσταίνονται γρηγορότερα)
-
Γενικά δικαιολογείται στις αλλαγές ελαστικών στην αρχή μέχρι να πατήσουν καλά μια λίγο σπογκωδης αίσθηση στην πρόσφυση τους. Και αυτό είναι που καταλαβαίνεις στο φρενάρισμα. Θα στρώσει μετά από 500-1000 Χιλ.
-
@otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Γενικά δικαιολογείται στις αλλαγές ελαστικών στην αρχή μέχρι να πατήσουν καλά μια λίγο σπογκωδης αίσθηση στην πρόσφυση τους. Και αυτό είναι που καταλαβαίνεις στο φρενάρισμα. Θα στρώσει μετά από 500-1000 Χιλ.
Ευχαριστώ....διάβασα λίγο κάποια άρθρα που έλεγαν για "στρώσιμο" ελαστικών, αλλά τότε με τα goodyear, όταν τα άλλαξα από bringestone, η διαφορά υπερ τους ήταν χαοτική...Θα δώσω λίγο χρόνο και βλέπουμε...
-
@gomi said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
θεωρητικά τουλάχιστον θα έπρεπε να ζεσταίνονται γρηγορότερα
Αυτό είναι ένας μύθος που κυκλοφορεί. Η διαφορά ανάμεσα στους δείκτες ταχύτητας όμως έγκειται στον σκελετό, όχι στην γόμα. Οπότε δεν θερμαίνονται πιο γρήγορα. Μια απειροελάχιστη διαφορά μπορεί να κάνει ότι ο ελάχιστα πιο μαλακός σκελετός κάμπτεται περισσότερο και έτσι θερμαίνεται λίγο παραπάνω. Όταν όμως το Drive πριν χρόνια ρώτησε έναν μηχανικό εξέλιξης μιας εταιρείας (νομίζω η Hankook πρέπει να ήταν) αν ισχύει κάτι τέτοιο, αυτός απάντησε ότι δεν κάνει διαφορά ο δείκτης ταχύτητας.
-
Για αρχή τσεκάρεις πίεση ελαστικών και ροπή σύσφιξης. Αν δεν έχεις θέμα στο κύκλωμα φρένων, τα λάστιχα σου πρέπει να φρενάρουν καλύτερα από τα προηγούμενα.
-
@gomi said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Καλησπέρα. Μετά από αρκετή έρευνα κλπ, κατέληξα πριν 4 ημέρες στα kumho ecsta HS52 σε διάσταση 195/50/15 Η.
Σε σύγκριση με τα μέχρι τώρα goodyear efficient grip performance που είχα και ήμουν πολύ ευχαριστημένος και τα οποία αλλάχθησαν μετά από 5.5 χρόνια (καλοσυντηρημένα και 26.000 χιλ)
Παρατήρησα τα εξής.
Καλύτερη πληροφόρηση στο τιμόνι, πιο ομαλή κίνηση στο δρόμο, δηλαδή αρκετά smooth θα τα έλεγα, με καλύτερη συμπεριφορά στο ανώμαλο οδόστρωμα και κανένα πρόβλημα σε ανηφόρες κλπ.
Σε γενικές γραμμές όλα μια χαρά, ΑΛΛΑ, αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί κατά το φρενάρισμα, χρειάζεται να βυθίσω περισσότερο το πόδι μου στο πεντάλ σε σχέση με τα προηγούμενα ελαστικά...
Εφόσον σε όλα τα προαναφερόμενα καταλαβαίνω βελτίωση, αυτό με έχει προβληματίσει και δεν μπορώ να το εξηγήσω...Έχετε κάποια άποψη?Φίλε μου έχω τα ίδια λάστιχα και δεν παρατήρησα τίποτα τέτοιο. Ίσα ίσα που το φρενάρισμα είναι ένα από τα δυνατά τους χαρτιά. Ούτε η απόσταση φρενάρισματος χειροτέρεψε ούτε η αίσθηση του πεντάλ.
Επομένως είτε είναι ιδέα σου είτε έτυχε στην αλλαγή των ελαστικών να σου βγει άλλο πρόβλημα. Στην αίσθηση του πεντάλ παίζουν ρόλο τρία πράγματα. Τα τακάκια, τα υγρά φρένων και ο μηχανισμός του σερβό. Έλεγξε αυτά αν έχεις θέμα με την αίσθηση του πεντάλ φρένου. -
@dimau said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Για αρχή τσεκάρεις πίεση ελαστικών και ροπή σύσφιξης. Αν δεν έχεις θέμα στο κύκλωμα φρένων, τα λάστιχα σου πρέπει να φρενάρουν καλύτερα από τα προηγούμενα.
Η πίεση είναι στο 32....φυσιολογική δηλαδή....για τν ροπή εννοείς το σφίξιμο των μπουλονιών φαντάζομαι ε; Λες να τον πάρω τηλ να περάσω να μου τα ξανατσεκαρει;
-
@ohristou said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@gomi said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Καλησπέρα. Μετά από αρκετή έρευνα κλπ, κατέληξα πριν 4 ημέρες στα kumho ecsta HS52 σε διάσταση 195/50/15 Η.
Σε σύγκριση με τα μέχρι τώρα goodyear efficient grip performance που είχα και ήμουν πολύ ευχαριστημένος και τα οποία αλλάχθησαν μετά από 5.5 χρόνια (καλοσυντηρημένα και 26.000 χιλ)
Παρατήρησα τα εξής.
Καλύτερη πληροφόρηση στο τιμόνι, πιο ομαλή κίνηση στο δρόμο, δηλαδή αρκετά smooth θα τα έλεγα, με καλύτερη συμπεριφορά στο ανώμαλο οδόστρωμα και κανένα πρόβλημα σε ανηφόρες κλπ.
Σε γενικές γραμμές όλα μια χαρά, ΑΛΛΑ, αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί κατά το φρενάρισμα, χρειάζεται να βυθίσω περισσότερο το πόδι μου στο πεντάλ σε σχέση με τα προηγούμενα ελαστικά...
Εφόσον σε όλα τα προαναφερόμενα καταλαβαίνω βελτίωση, αυτό με έχει προβληματίσει και δεν μπορώ να το εξηγήσω...Έχετε κάποια άποψη?Φίλε μου έχω τα ίδια λάστιχα και δεν παρατήρησα τίποτα τέτοιο. Ίσα ίσα που το φρενάρισμα είναι ένα από τα δυνατά τους χαρτιά. Ούτε η απόσταση φρενάρισματος χειροτέρεψε ούτε η αίσθηση του πεντάλ.
Επομένως είτε είναι ιδέα σου είτε έτυχε στην αλλαγή των ελαστικών να σου βγει άλλο πρόβλημα. Στην αίσθηση του πεντάλ παίζουν ρόλο τρία πράγματα. Τα τακάκια, τα υγρά φρένων και ο μηχανισμός του σερβό. Έλεγξε αυτά αν έχεις θέμα με την αίσθηση του πεντάλ φρένου.Δν είναι η ιδέα μου γτ το αυτοκίνητο το παίρνει κ η γυναίκα μου και της είπα να τσεκαρει τν συμπεριφορά του χωρίς να τν προιδεασω και μου πε ακριβώς το ίδιο πράγμα...Έχω το σερβις μέσα στον επόμενο μήνα οπότε θα πω να τσεκαρουν και αυτά που ανέφερες...thx
-
Να μάκρυνε η διαδρομή του πεντάλ από αλλαγή ελαστικών δεν είναι λογικό πάντως.
-
Σαν να πήγε γράσο? Στις δισκοπλακες.......
-
-
@evolander said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Θα ήθελα τις απόψεις μελών σχετικά με την επιλογή ελαστικών για μοντέλο 2005 R52 ~350 bhp:
1η επιλογή αν τα έχει ήδη φορέσει κάποιος: Continental ExtremeContact Sport 02 215/45R17 – 340 AA A (δε μπόρεσα να τα βρω Ελλάδα).
Έπειτα:
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6
Bridgestone Potenza Sport
Michelin Pilot Sport 5
Yokohama Advan Sport V105(Να ξεκαθαρίσω δε με ενδιαφέρει σλικ/ημισλικ χρήση πίστας με αυτά, θέλω ελαστικά για γρήγορες στριφτερές αναβάσεις / βόλτες).
Ευχαριστώ.Καλημέρα και καλό μήνα,
Ευχαριστώ πολύ για το feedback σας παίδες @otokomae, @mastoras78, @realzeus, @driver-m
Διάβασα σε κριτικές του tyrereview παρόμιο αποτέλεσμα (melting), μετά από χρήση πίστας για τα potenza.
Επίσης στο: "θέλω ελαστικά για γρήγορες στριφτερές αναβάσεις / βόλτες" να διευκρινίσω το αυτοκίνητο είναι daily, με τα ποσοστά:
10-20% θέλω ελαστικά για γρήγορες στριφτερές αναβάσεις (περίπου 1 φορά το μήνα)
80-90% καθημερινή χρήση 50 χλμ/μέρα + βόλτες.Για f1 asim 6 & ventus S1 evo3 γνώμες?
-
@evolander said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@evolander said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Θα ήθελα τις απόψεις μελών σχετικά με την επιλογή ελαστικών για μοντέλο 2005 R52 ~350 bhp:
1η επιλογή αν τα έχει ήδη φορέσει κάποιος: Continental ExtremeContact Sport 02 215/45R17 – 340 AA A (δε μπόρεσα να τα βρω Ελλάδα).
Έπειτα:
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6
Bridgestone Potenza Sport
Michelin Pilot Sport 5
Yokohama Advan Sport V105(Να ξεκαθαρίσω δε με ενδιαφέρει σλικ/ημισλικ χρήση πίστας με αυτά, θέλω ελαστικά για γρήγορες στριφτερές αναβάσεις / βόλτες).
Ευχαριστώ.Καλημέρα και καλό μήνα,
Ευχαριστώ πολύ για το feedback σας παίδες @otokomae, @mastoras78, @realzeus, @driver-m
Διάβασα σε κριτικές του tyrereview παρόμιο αποτέλεσμα (melting), μετά από χρήση πίστας για τα potenza.
Επίσης στο: "θέλω ελαστικά για γρήγορες στριφτερές αναβάσεις / βόλτες" να διευκρινίσω το αυτοκίνητο είναι daily, με τα ποσοστά:
10-20% θέλω ελαστικά για γρήγορες στριφτερές αναβάσεις (περίπου 1 φορά το μήνα)
80-90% καθημερινή χρήση 50 χλμ/μέρα + βόλτες.Για f1 asim 6 & ventus S1 evo3 γνώμες
Εγώ για αυτό έχω 3 4αδες, μόνο έτσι τα έχω σχεδον όλα!!!!
-
@evolander said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Για f1 asim 6 & ventus S1 evo3 γνώμες?
Έχω βάλει τα F1 Assymetric6 εδώ και 13.500 Km και είναι πολύ ευχαριστημένος. Λίγο καλύτερα από τα προηγούμενα μου PremiumContact6. Βασικά εξίσου καλά σε όλα, πλην της ελκτικής πρόσφυσης σε οδόστρωμα με χαμηλή πρόσφυση, όπου υπερέχουν (τα Assy6).
Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]