Κάνε και ένα καθαρισμό πεταλούδας γκαζιού.
Latest posts made by ohristou
-
RE: Τρέμουλο κατά την εκκίνηση
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Τα 140000 χλμ. στο έτος σε τι συνθήκες τα έχει κάνει; Εντός πολης;
-
RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
[spoiler:kx2qbije][/spoiler:kx2qbije]Τα έχω δει όλα αυτά που είπες quadra21. Απλώς ήθελα και την άποψη κάποιου που τα έχει βάλει η κάποιου μηχανικού. Θεωρείς λοιπόν αξιόπιστη επιλογή. Αν θες πες μου και το εξής. Τα θερμουιτ της trw είναι καλά σε φρένο και ησυχα;
Θα πω και το εξής. Τα brembo τα τακάκια είναι επώνυμα. Όλοι όμως μου προτείνουν textar είτε μηχανικοί είτε πωλητές είτε σε φόρουμ και μου λένε μακριά από brembo. Και τα δύο επώνυμα προϊόντα αλλά το ένα το προτείνουν το άλλο λένε μακριά. Ελπίζω να κατάλαβες το πνεύμα μου και τον λόγο που ρωταω;
Όσον αφορά τα κυλινδρακια η fte τα κατατάσσει στην aftermarket σειρά της ενώ η trw στην oem. Σε ευχαριστώ για τον κόπο σου πάντως.
-
RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
Εννοώ τα κυλινδρακια των ταμπουρων. Το θέμα μου δεν είναι το κόστος αλλά η ασφάλεια. Είναι κρίσιμο εξάρτημα. Ξέρεις αν τα fte είναι σαν τα trw ή ποια κυλινδρακια θεωρείς καλύτερα απ8 τα δυο;
-
RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
Θέλω να ρωτήσω αν τα κυλινδρακια τροχών μάρκας FTE είναι καλα; Είχα παραγγείλει trw αλλά μου είπαν δεν έχουν και μου προτείναμε fte. Είναι Καλά, τα έχει φορέσει κάνεις, και πια είναι καλύτερα από θέμα αντοχής τα trw ή τα fte;
-
RE: Άνοιγμα κινητήρα για καθαρισμό και αντικατάσταση ελατηρίων
Ρεκτιφιέ στα 100000 χλμ. Να χεσω την ιαπωνική αξιοπιστία.
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Τους είδα και τους ξένους οδηγούς στους δρόμους που κινούμαι. Από μαλακία σε μαλακία. Απλώς στην χώρα τους ξέρουν ότι υπάρχει κράτος και την μαλάκια θα την πληρώσουν χρυσή και δεν εννοώ μόνο με χρήματα, καθώς και καλύτερο οδικό δίκτυο. Αντίστοιχα οι Έλληνες οδηγοί πως συμπεριφέρονται εξω;
Επομένως ούτε καλύτεροι οδηγοί είναι οι έξω ουτε πιο συνειδητοποιημένοι. Απλώς δεν τους παίρνει. Όταν έρχονται εδώ και τους παίρνει την βλέπω την μαεστρία τους. -
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Έχω γνωστό που όταν δε πατάει γκάζι πατάει συμπλεκτη. Ακόμα και αν πηγαίνει με 120. Μυαλό δε βαζει
Δεν μου κάνει εντύπωση Νίκο...η πλειοψηφία των Ελλήνων οδηγών ΔΕΝ ξέρουν να οδηγούν...τόσο απλό είναι!
Αυτό είναι αφοριστική αντίληψη.
Υπάρχουν συνθήκες όπου μπορείς με ασφάλεια να πηγαίνεις με νεκρά όπως σε αυτοκινητοδρομους με μακριές κατηφόρες κρατώντας πάντοτε επαρκή απόσταση ασφαλείας. Σε άλλες περιπτώσεις χρειάζεται πράγματι η ταχύτητα όπως σε επαρχιακό η αστικό δίκτυο.
Επίσης για δεκαετίες η νεκρά ήταν η μόνη επιλογή όλων των οδηγών. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ήξεραν να οδηγούν. Τουναντίον ήταν πιο βαρβάτοι οδηγοί καθώς δεν διέθεταν 1000 ηλεκτρονικά βοηθήματα και τους δρόμους που έχουμε σημέρα. Σαφώς και το οδικό δίκτυο δεν είναι το καλύτερο αλλά δεν είναι και το οδικό δίκτυο της δεκαετίας του 50 και του 60.
Τέλος η γνωστή καραμέλα περί των αχρήστων Ελλήνων οδηγών. Το συγκεκριμένο θέμα αναλύεται εκτενώς και σε φόρα του εξωτερικού περί νεκράς η ταχύτητας κουμπωμένης με τα αντίστοιχα πλεονεκτήματα ή μειονεκτήματα, άρα δεν είναι φαινόμενο μόνο των Ελλήνων κακών και άσχετων οδηγών. -
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Εγω πάντως σε κατηφορες μικρής κλίσεως αλλα λαι μεγαλύτερης, έχω δει ξεκάθαρο πλεονέκτημα της νεκράς σε σχέση με ταχύτητα κουμπωμενη. Εννοώ Πέμπτη ταχύτητα. Μεγαλύτερη ταχύτητα, μικρότερος χρόνος, μικρότερη θερμοκρασία κινητήρα. Στις μεγάλες κλίσεις όταν αυτες δεν ειναι σε ααυτοκινητόδρομο πάντα προτιμώ να έχω ταχύτητα μέσα ακριβώς γιατί θέλω να εκμεταλλευτώ την επιβράδυνση και το φρένο του κινητήρα εφόσον εκεί με αφορά πρωτίστως η ασφάλεια μου και λιγότερο η οικονομία. Στις περισσότερες των περιπτώσεων λοιπόν η νεκρά δουλεύει καλύτερα για εμένα. Αυτοκίνητα opel Corsa 1.4 2004, Toyota corolla 1998 1.3, seat Ibiza 1.2 1992, Hyundai Elektra 1.6 2006. Ας επιλέξει ο καθένας ότι τον βολεύει. Το μόνο σίγουρο ότι καμία από τις δύο μεθόδους δεν είναι καλύτερη αλλά η επιλογή βασίζεται στις συνθήκες κυκλοφορίας και δρόμου με την νεκρά για εμένα να αποτελεί την καλύτερη επιλογή στους δρόμους που κινούμαι.