Σε χαμηλές θερμοκρασίες η πίεση των ελαστικών δεν αυξάνεται αλλά αντίθετα ελαττώνεται. Η πίεση των ελαστικών αυξάνεται με την αύξηση της θερμότητας εφόσον ο αέρας διογκώνεται σε συνάρτηση με την αύξησης της θερμοκρασίας με αποτέλεσμα να αυξάνεται η πίεση εντός των ελαστικών. Το ίδιο ισχύει και για τα υγρά.
Best posts made by ohristou
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@gomi said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ohristou said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@gomi said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Καλημέρα. Πηγαίνοντας στν δουλειά το πρωί σταμάτησα σε ένα λαστιχαδικο για να ρωτήσω για προσφορά. Εν ολίγοις φέρνει κ τα kumho αλλά μου πρότεινε να σκεφτώ κ τα nexen n blue hd plus στν ίδια τιμή, κατασκευασμένα Τσεχία με συν το ότι μου δίνουν πλήρη εγγύηση αλλαγής για ένα χρόνο σε σχέση με kumho, ενώ μου πε πως τα βάζουν πλέον μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες σαν αρχικά λάστιχα....Με προβλημάτισε....
Μεταξύ των δύο φίλε μου kumho δαγκωτό.
Σε κάτι οικονομικό λοιπόν για να μην παίξεις με την ποιότητα κινήσου ανάμεσα στα falken 310 ecorun, toyo proxes comfort, kumho ecsta hs52. Εγώ βρήκα σε προσφορά το kumho όταν τα έβαλα για αυτό το επέλεξα γιατί έβγαινε ακόμα πιο φτηνό από τα άλλα 2. 290 το kumho, 330 το toyo, 350 το falken είχαν στην δική μου διάσταση όταν τα έβαλα. Ένα μήνα μετά τα kumho τσίμπησαν και πηγανε 340 ευρώ. Εγώ όμως πήγαινα και έπαιρνα προσφορές για αυτά τα τρία συγκεκριμένα, έχοντας ήδη ψάξει το θέμα. Το καλοκαίρι τα falken είχαν 260 στην διάσταση μου να φανταστείς και τσίμπησαν πολύ σε τιμή λόγω ζήτησης. Για το kumho επειδή το φοράω στο προτείνω. Τα toyo τα φορούσα πριν. Επομένως και από τα toyo και από τα kumho έχω προσωπική εμπειρία. Τα falken επίσης σε όσους τα έχουν φορέσει από γνωστούς ή μη μόνο καλά λόγια ακούω. Αλλά έχουν τσιμπήσει αρκετά σε τιμή όπως προείπα λόγω ελληνικού ως συνήθως δαιμονίου. Τώρα τα nexen υπολοιπονται. Δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα... Ψάξε τιμές για αυτά τα τρία που σου είπα και σύγκρινε. Πήγαινε συγκεκριμένος στο κάθε λαστιχά αλλιώς ο καθένας θα σου προτείνει εκείνο που είτε έχει σε στοκ είτε έχει μεγαλύτερο κέρδος. Κάτι άλλο από μένα να σου πω δεν υπάρχει. Ότι κι αν επιλέξεις καλοφόρετα! Η αγορά πλέον είναι τόσο ρευστή που από βδομάδα σε βδομάδα αλλάζουν τιμές και στοκ ελαστικών.
Σ ευχαριστώ πολύ για τν χρόνο σου...με βοήθησες πάρα πολύ....
Να είσαι καλά φίλε μου! Το νο1 είναι να μην πηγαίνουμε του σκοτωμού. Και το καλύτερο λάστιχο να φοράς και το πιο ακριβό έτσι και πέσεις σε τίποτα χαλίκια ή λάδια σε στροφή δεν σε σώζει αν πηγαίνεις τάπα!
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@mk1984 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Καλησπέρα στο forum. Μετά από 4 χρόνια και 40.000km ήρθε ο καιρός για αλλαγή ελαστικών. Το αυτοκίνητο είναι ένα Mazda 3 Sedan 1.6 του 2008, με διάσταση 205/55/16 91H.Τα ελαστικά που φοράει αυτή τη στιγμή είναι τα Toyo Proxes CF2 από τα οποία είμαι πολύ ευχαριστημένος. Τώρα όσο αφορά την οδήγηση, πολύ ήρεμη σε επαρχιακούς δρόμους και αρκετα συχνά Εγνατία οδό. Με μία πρόχειρη έρευνα αγοράς που έκανα καταλήγω στα εξής κατά σειρά προτεραιότητας:
Hankook Ventus prime 3 K125 = 280€
Falken ZE310 ECORUN = 280€
Michelin Primacy 4 = 380€
Οι τιμές είναι τελικές με τοποθέτηση και ζυγοσταθμιση. Ότι άλλο έχετε να προτείνετε είναι ευπρόσδεκτο.Κοίτα και το kumho ecsta hs52. Eιναι νέο μοντέλο ελαστικού σε τιμή ίσως και λίγο φθηνότερη και από τα falken με καλή πρόσφυση σε βρεγμένο και με δείκτη κατανάλωσης καλύτερο των falken. Το μοντέλο που αντικαθιστούν έχει καλές κριτικές. Επειδή και εγώ είμαι για λάστιχα θα πάω είτε στο falken ziex 310 είτε στο kumho που σου είπα. Μάλλον κλείνω στο kumho καθώς είναι νέο μοντέλο ενώ το falken ήδη κοντεύει στα 3 χρονια στην αγορά και έχει και καλύτερο δείκτη κατανάλωσης με βαθμολογία Α και στο βρεγμένο.
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@gomi said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ohristou said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@gomi said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ohristou said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@gomi said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Καλησπέρα...σε ένα παλιό ibiza 2000 μοντέλο φοράω τα Goodyear EfficientGrip Performance 195/50R15 το οποία απο αμέλεια πάνε σε λίγο τα 6χρόνια...(είχα την εντύπωση πως έκλειναν τα 5...)
Η τιμή που τα έβαζα συνήθως ήταν στα 220-240 και τώρα τα βλέπω να έχουν εκτοξευθεί στα 330 ευρώ...
Υπάρχει κάποια εναλλακτική με τα ίδια χαρακτηριστικά τους?
Πχ βρίσκω τα YOKOHAMA ES32 BLUEARTH 195/50R15 82V στα 280...αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει ποτέ....
ΕυχαριστώΠροτείνω τα kumho ecsta ps52. Τα φοράω και είναι εξαιρετικά λάστιχα. Δεν έχουν τίποτα να ξηλεψουν από τα δήθεν πρωτοκλασάτα και σε καταπληκτική τιμή. Το καλύτερο φρένο από λάστιχα που έχω φορέσει. Ακόμα και στα τεστ τα πάνε μια χαρά ενώ είναι και καινούριο μοντέλο του 2022. Για μένα ριξτους μια ματιά. Για το Ίμπιζα θα σε επερκαλυψουν.
Σ ευχαριστώ...Η αλήθεια είναι πως διάβασα αρκετά θετικά πράγματα...Στο μόνο που υπάρχουν κάποιοι ενδοιασμοί είναι στην αντοχή τους σε βάθος χρόνου μιας και όπως αναφέρεις πρόκειται για σχετικά νέο λάστιχο....
Στα τεστ βγαίνει στην αντοχή χιλιομέτρων αρκετά καλό και αν κρίνω από το τεστ με το χέρι ισχύει. Για μένα το καλύτερο value for money ελαστικό αυτη την στιγμή. Στο αυτοκίνητο σου δεν θα δεις καμία διαφορά σε σχέση με premium μάρκες. Σε φρενάρισμα πανικού όπου μετά την έξοδο κλειστής στροφής χωρίς ορατότητα λόγω βράχων υπήρχαν σταματημένα αυτοκίνητα σταμάτησαν εκεί που δεν το περίμενα. Αφού είχε σταματήσει το αμάξι και εγώ σκεφτόμουν ωρε π@υστη πάει το αμάξι. Είχα δεδομένη την στουκα στον μπροστινό.
Αξίζει να το δεις. Πριν φόραγα τα toyo proxes cf2. Το καλύτερο ελαστικο που είχα φορέσει. Τα kumho ακόμα καλύτερα. Πριν φόραγα continental, pirelli, Michelin. Συμπέρασμα... Οι premium μάρκες για εμένα τουλάχιστον είναι φρου φρου και αρώματα τουλάχιστον στο ταπεινό μου opel corsa. Τα καλύτερα λάστιχα ήταν τα toyo και τώρα τα kumho. Pirelli δε δεν ξαναβάζω ποτέ. Τόσο χάλια εμπειρία είχα.
Μόνο ένα λάθος. Το μοντέλο είναι hs52 όχι ps52.
Έκανα μια πρώτη εξόρμιση ....τιμή μου τα δίνουν στα 250 με εγκατάσταση. Επίσης λίγο πιο πάνω μου πρότειναν και τα falken ziex 310....Για τα kumho μου πε πως είναι Ν.κορεάτικα, αλλά νομίζω φτιάχνονται Κίνα? Κάτι τέτοιο κατάλαβα...Γράφουν τα δικά σου πάνω made in?
Ναι είναι made in China αλλα ειναι κορεάτικα. Αλλά άλλο κινέζικο ελαστικό και άλλο κατασκευασμένο στην Κίνα. Και γνωστές μάρκες έχουν κατασκευή στην Κίνα. Επίσης στα ελαστικά παίζει πολύ και η Σιγκαπούρη.
Τα falken που σου είπαν πολύ καλά και αυτά αλλά είναι όλα made in Turkey. Ιαπωνική εταιρεία αλλά κατασκευή στην Τουρκία. Σήμερα μην το ψάχνουμε... Στα continental που είχα ήταν made in Spain ενώ οταν αντικατεστησα το ένα λόγω κλαταρίσματος ήταν made in Singapore!
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@thodoris91 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Καλύτερα 7 μηνών από 1-2 με την προϋπόθεση να είναι αποθηκευμένα σωστά
Σωστό!
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
Παιδιά για να μην παίζουμε με τις λέξεις...
Οταν με 300 ευρώ πχ παίρνεις ένα λάστιχο τίμιο μεγάλης μάρκας και με 250 ευρώ παίρνεις ελαστικό των λεγόμενων medium range ίδιας απόδοσης ίσως και καλύτερης γιατί ναι γίνονται και αυτά... Τότε δεν χρειάζεται να διυλιζουμε τον κώνωπα για να υποστηρίξουμε μάρκες και φρου φρου. Η απάντηση είναι μόνο μια και είναι προφανής, εκτός αν κάποιος έχει κωλύματα με μάρκες οπότε θέλει να πληρώνει την προτίμηση του από πεποίθηση και μόνο... Και αυτό σεβαστό είναι από μένα. Περί ορέξεως...
Ενα άλλο μείον των μεγάλων εταιρειών είναι ότι τις μικροτερες διαστάσεις τις έχουν γραμμένες.
Όταν βγήκε το continental premium contact 7 πλεον και στην διάσταση μου η κοντινένταλ με έχει ακόμα στο premium 5 ενώ kumho, toyo, falken κα βγάζουν καινούρια μοντέλα για την διάσταση μου κανονικά, με συγχωρείται θα φάνε άκυρο οι μεγάλοι. Και πρόβλημα τους αν μας έχουν γραμμένους και κάποιες διαστάσεις τις έχουν με μοντέλα 10ετιας και 15ετιας.Δεν είναι εγώ άδικος... Άδικη είναι η εταιρεία η "μεγάλη" που με έχει γραμμένο. Εγώ προσωπικά λοιπόν δεν θα κοιτάξω να πάρω το υποδεέστερο μοντέλο 12ετιας μόνο και μόνο για να γράφει bridgestone, Michelin, Goodyear, continental αλλα θα πάρω το falken, toyo, kumho που και νεότερο μοντέλο είναι και φθηνότερο και καλύτερο. Από εκεί και μετά όπως λέει και η παροιμιώδης φράση τα γούστα πλερώνονται. Όποιος θέλει σώνει και ντε να έχει όνομα μεγάλου στο πλαϊνό του ελαστικού μόνο και μόνο για να νοιώθει και όχι να είναι, ασφαλέστερος και καλύτερος οκ... Πάω πάσο!
Και βέβαια τίποτα δεν είναι απόλυτο. Κάθε εταιρεία έχει μοντέλα και μοντέλα. Όπως επίσης δεν θα πρότεινα κινέζικο ελαστικό σε κανέναν. Αλλά ακόμα και αυτοί έχουν κάποιες αξιόπιστες προτάσεις πλέον. Nankang, gt radial ειναι τίμια ελαστικά.
Όπως επίσης η κατηγορία mid range ειναι λίγο ύπουλη. Γιατί kumho, toyo, falken, vredestein, Nokian, uniroyal είναι καταπληκτικες εταιρείες, με έρευνα, ανάπτυξη και αξιοπιστία που δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τις premium λεγόμενες μάρκες. Και φυσικά kormoran, sava, Apollo, Fulda, bfgoodrich ανήκουν κσι αυτές στην medium range σειρά αλλά ειναι υποδεεστερες από τις μεγάλες. Με κάποιες εξαιρέσεις όπως πχ τγς bf Goodrich στα χωμάτινα ελαστικά που έχει παράδοση. Λοιπόν υπάρχουν εξαίρετες προτάσεις από την medium range κατηγορία η οποία κακώς λέγεται έτσι καθώς ξαναλέω kumho, toyo, falken, vredestein, Nokian, uniroyal είναι premium εταιρείες και η κατάταξη τους στην μεσαία κατηγορία είναι λάθος κατ' εμέ.
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@gomi said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Σήμερα πέρασα από ένα μαγαζί με λάστιχα κ ήταν ένα γεροντακι γτ ο γιος του που έχει το μαγαζί έχει χτυπήσει κ το κρατάει ανοιχτό αυτός.
Μου είπε πως αυτό που βλέπει τους τελευταίους μήνες με τα λάστιχα δν το χει ξανασυναντήσει σε τέτοιο βαθμό, δηλαδή από τους 10 πελάτες οι 8 του ζητάνε ότι πιο οικονομικό έχει. Μου έδειξε κάποια λάστιχα από παραγγελία που χε στο μαγαζί μάρκας green...κάτι κ μου λέει αυτα είναι για jeep renegade...Με τις υπέρογκες ανατιμήσεις των μεγάλων μου πε λίγοι τα προτιμούν πλέον....
Βέβαια σαν γνώμη μου πε να Μν κινηθώ σε άγνωστες μάρκες αλλά δν είναι κ απαραίτητο να πάω κ στις ακριβότερες....Εν ολίγοις μου πε αυτη τν στιγμή η μόνη αξιόλογη μάρκα ανάμεσα στους 2 κόσμους είναι η hankook...,ως premium πλέον με σχετικά μικρότερες ανατιμήσεις από τις άλλες...Για τν διάσταση μου 195/50/15 πρότεινε τα ventus prime 3 k125....Το θέμα ξέρεις πιο είναι; ότι το ventus prime 3 είναι παλιοτερο μοντέλο ελαστικού γιατί πλεον έχει βγει το prime 4 αλλά η hankook δεν τα βγάζει για αρκετές διαστάσεις. Εγώ λοιπόν προτίμησα να βάλω καινούριο μοντέλο ελαστικού. Και τα kumho και τα toyo είναι καινούρια μοντέλα. Το 2021 το toyo proxes comfort το 2022 το kumho. Το falken 310 μου φαίνεται είχε βγει το 2019 αλλά δεν είμαι σίγουρος. Τα ventus prime 4 έχουν πολύ καλύτερα σχόλια από τα 3. Αν δεν σε πειράζει να βάλεις ένα ελαστικό τεχνολογίας γύρω στην 10ετια βαλτα. Σε γενικές γραμμές είναι καλά αλλά έχουν πλέον τα χρονάκια τους ως μείγμα και χάραξη.
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
Οι τιμές μόνο ίδιες δεν είναι με με τις διάφορες να είναι από 30 ευρώ ανά ελαστικό έως πάνω από 100 ευρώ ανάλογα την διάσταση. Εγώ προσωπικά με ελαστικά mid κατηγορίας είχα καλύτερη απόδοση σε σχέση με premium και φυσικά σε καλύτερη τιμή. Ούτε εκπτώσεις είχα ούτε σε ασφάλεια, ούτε σε απόδοση αλλά ακόμα και σε θόρυβο και κατανάλωση καυσίμου, τουλάχιστον όχι εμφανή. Αναφέρω σε προηγούμενες σελιδες την εμπειρία μου και δεν την ξαναγράφω.
Από εκεί και έπειτα ο καθένας έχει δικαίωμα στην άποψη του και ο καθένας θα κρίνει το ποια άποψη είναι αυθαίρετη και ποια όχι.
Θέλει η αγορά ενός ελαστικού ερευνα και όχι τι λέει ο κάθε λαστιχάς ο οποίος προφανώς δεν είναι δοκιμαστής όλων των ελαστικών που εμπορεύεται και επομένως θα προωθήσει ότι έχει μεγαλύτερο κέρδος η είναι σε στοκ στο μαγαζί του.
Το κακό με την mid κατηγορία είναι ότι εχουν περιλάβει σε αυτήν πολλές εταιρείες οι οποίες σαφώς και δεν είναι όλες ίδιες. Για παράδειγμα δεν είναι ίδια τα ελαστικά της toyo με της matador, kleber ή sava παρότι ανήκουν όλα στην mid range κατηγορία. Και εκεί είναι που χρειάζεται έρευνα αγοράς. Όσοι δεν το κατέχουν το άθλημα αναγκαστικά θα πάνε σε μια εταιρεία από τις μεγάλες για να κάνουν μια safe επιλογή την οποία όμως θα πληρώσουν υπέρογκα. Όσοι το κατέχουν όμως ψάχνοντας μεταξύ των falken, toyo, kumho, vredestein, nokian, uniroyal ίσως και μόνο μεταξύ αυτών θα πάρουν premium ελαστικό σε τιμή mid κατηγορίας. Από εκεί και έπειτα επιλογές όπως kormoran, sava, petlas, kleber, bf Goodrich, Fulda, sumitomo, Avon πράγματι ενέχουν μειωμένη απόδοση. Εκεί κρίνεται η οικονομική δυνατότητα σε δεδομένη στιγμή του καθενός. Γιατί όπως προείπα καλύτερα ένα καινούριο Fulda παρά ένα μεταχειρισμένο Michelin πχ. Και φυσικά ανάλογη προσαρμογή στην οδήγηση. Και έχουμε και την budget κατηγορία τέλος, η οποία είναι επισφαλής άκρως και πράγματι εκεί ρισκάρεις με την απόδοση και την ποιότητα.
Επομένως οι αφορισμοί και οι γενικολογες χωρίς τεκμήρια απόψεις σεβαστές μεν, αδιάφορες και χωρίς ουσία δε. Η mid κατηγορία έχει διαμάντια έχει κσι άνθρακες. Σκοπός του forum είναι να προτείνουμε τα διαμάντια σε δύσκολους οικονομικά καιρούς και να προστατέψουμε από τους άνθρακες. Και για αυτό έχει νόημα η συζήτηση για συγκεκριμένες εταιρείες και μοντέλα ελαστικών, με συγκεκριμένο budget από τον αγοραστή και όχι κουβέντες τύπου φοράω πάντα ακριβά για να είμαι ασφαλής και τα πιο φτηνά είναι επιυνδυνα. Όχι κύριοι λυπάμαι δεν είναι έτσι... Οι τιμές πλέον σε όλα τα προϊόντα δεν διαμορφωνονται σε συνάρτηση μόνο με την ποιότητα. Κοστίζει η διαφήμιση, το logistics, ο κατά τόπους αντιπρόσωπος, σε ποια χώρα γίνεται η κατασκευή και πολλά άλλα.
Όποιος δεν το κατέχει ή θέλει την ευκολία του διαλέγει απλά ένα εκ των premium ελαστικών πληρώνοντας αντίστοιχα. Θα κάνει μια ασφαλή επιλογή χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έκανε την καλύτερη επιλογή για τα χρήματα του ή ότι άλλες επιλογές είναι επικύνδυνες. Τόσο απλά είναι τα πράγματα στα ελαστικά όπως και σε όλα σε αυτή την ζωή.
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@cson said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ohristou Κατα βάση συμφωνώ σε αυτά που λες , έχω περάσει από premium και τώρα τελευταία έχω καταλήξει σε δύο οχήματα της οικογένειας σε falken sn832 και Uniroyal rain expert 3 και 5 και έχω μείνει ενθουσιασμένος. Η διαφορά τιμής στα premium δεν με ενοχλησε ιδιαίτερα καθώς έκανα έρευνα αγοράς και πάντα έβρισκα κάποια προσφορά καλή με έκπτωση (βλέπε προσφορά ασφαλείας anytime , κουπόνια βενζίνης, κτλ κατά καιρους) οπότε και τα αγόραζα σε αρκετά καλές τιμές.
Τώρα είμαι σε αγορά ελαστικών για το suv μου και θέλω να βάλω all season . Ποιο λαστιxo θα έβαζες λοιπον σε mid κατηγορία που να είναι αξιολογο? Προσωπικά μετά από ψάξιμο στα διάφορα κανάλια εξωτερικού του YouTube έχω καταλήξει στα Goodyear 4season vector gen3 τα οποία έχουν έλλειψη στο δεικτη ταχύτητας που τα θέλω (Η) οπότε είμαι στο ψάξιμο ακόμη.Θα σου απαντήσω ειλικρινά. Σε all season δεν θα έβαζα ακόμα από mid range κατηγορία καθώς ακομα και οι premium εταιρείες στη συγκεκριμένη κατηγορία ακόμα το ψάχνουν. Το good year που αναφέρεις έχει καλές κριτικές. Αλλά προσωπικη άποψη πάντα... All season ελαστικο δεν θα έβαζα από καμία εταιρεία. Για την Ελλάδα ειδικά τα θεωρώ ακατάλληλα. Γιατί καλοκαίρι ακόμα και στις κρύες μας περιοχές χτυπάμε πολύ μεγάλες θερμοκρασίες που σκοτώνουν τα all season. Αν μένεις σε περιοχή Βόρεια καλύτερα χειμερινό και θερινό παρά 4 εποχών.
Προσωπική άποψη πάντα.
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
Για την all weather κατηγορία δεν εμπιστεύομαι ούτε mid ούτε premium καθότι δεν με πείθουν. Θεωρώ ότι είναι μια μετριότητα παντού χειμώνα καλοκαίρι.
Και όσο και να αναπτυχθεί η γόμα τους δεν θα παύουν να είναι συμβιβασμός στο ζεστό αλλά και στο κρύο σε σχέση με ένα θερινό και χειμερινό ελαστικό. Από εκεί και έπειτα ένα all weather ελαστικό είτε από premium είτε από mid κατηγορία θέλει προσαρμογή στην οδήγηση προς τα κάτω. Πάντα ένας γάμος θέλει συμβιβασμούς και το πάντρεμα χειμερινού και θερινού δεν αποτελεί εξαίρεση. Ειδικά για την Ελλάδα δεν ξέρω και την χρησιμότητα των 4 εποχών ελαστικών. Τεσπα!
Όσον αφορά τα υπόλοιπα ως γενικό σχόλιο θα πω το εξής. Δεν με αφορά η σύγκριση εταιρειών αλκα μοντέλων ελαστικών. Το έχω πει από την αρχή. Δεν ισχύει για μένα ότι είναι continental και είναι εγγύηση ή είναι toyo και είναι εγγύηση.
Ως προς την κατανάλωση παίζουν πολλά ρόλο. Το falken 310 έχει αυξημένη αντίσταση κύλησης αλλά όταν πρωτοβγήκε βεντούζαρε σε στεγνό και βρεγμένο παραπάνω και απο premium εταιρείες. Αυξημένη αντίσταση κύλησης σημαίνει αυξημένη περιοχή πέλματος ελαστικού σε επαφή με τον δρόμο. Επομένως καλύτερο πάτημα αν κι όχι απαραίτητα. Επομένως ο καθένας επιλέγει σύμφωνα με τις πρωτεραιοτητες που θέτει από ένα ελαστικό. Στο falken συγχωρείς την αυξημένη αντίσταση κύλισης για την αυξημένη απόδοση που σου προσφέρει. Σε ένα κακοσχεδιασμένο ελαστικό που η αυξημένη αντίσταση κύλισης δεν μεταφράζεται σε απόδοση δεν την συγχωρείς. Για αυτό είμαστε εδώ να συζητάμε λοιπόν και η εξαρχής ένσταση μου είναι οι αφορισμοί τύπου premium μόνο και τίποτα άλλο αν θες ασφάλεια ή οικονομία. Δεν είναι έτσι... Κάθε ελαστικό είτε premium είτε mid έχει συν και πλην και κάπου κερδίζεις κάπου χάνεις από επιμέρους δείκτες απόδοσης. Εμένα αυτό που με αφορά σαν καταναλωτή είναι να μην πάρω ένα επικυνδυνο ελαστικό. Και οι μάρκες που αναφέρω από την mid range κατηγορία κι οχι όλες προσφέρουν ασφαλή και καλά ελαστικά και μάλιστα σε πιο προσιτή τιμή. Είναι αξιόλογες και αξιόπιστες all around λύσεις. Για παράδειγμα το kumho βγήκε πρώτο σε φρενάρισμα στεγνού και σε κράτημα τρίτο στα τελευταία τεστ. Στο βρεγμένο βγήκε στον μέσο όρο από τους μεγάλους ενώ βγήκε αρκετά καλό στην αντίσταση υδρολισθησης ξεπερνώντας και premium ελαστικά. Ε αυτό το λάστιχο δεν θα το πω επικυνδυνο ούτε σκοτωστρα. Ούτε υστερεί παιδιά. Τώρα αν πάρουμε επιμέρους δείκτες μπορεί να υστερεί στο βρεγμένο αλλά όχι επικυνδυνα. Αντιστοίχως τα premium υστερούν στο στεγνό σε σχέση με το kumho. Έτσι είναι κάθε ελαστικό χάνει κάπου και κερδίζει κάπου αλλού. Εν Ελλάδι και Αττική προτιμώ την απόδοση σε στεγνό καθώς 8 μήνες από τους 12 στεγνό έχουμε. Αν και φέτος είχαμε 12 μήνες στους 12 με στεγνό. Σίγουρα όμως στο βρεγμένο δεν ήταν επικυνδυνο ενώ σε επιμέρους δείκτες όπως υδρολισθησης ήταν από τα κορυφαία. Οι διάφορες στα τεστ είναι πλέον θέμα εκατοστών ενώ με τα κινέζικα είναι δεκάδων μέτρων.
Αυτά... Ο καθένας κρίνει μόνος του. Το σίγουρο είναι πως το απόλυτο στην ζωή δεν υπάρχει.
Latest posts made by ohristou
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@n-k-9 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ohristou said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@n-k-9 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Πάντως και το Kleber μια χαρά νούμερα σε βρεγμένο έγραψε στα τεστ που αναφέρει το tyrereviews
Αν θες δες και τα kumho ecsta hs52 αν βγαίνουν στην διάσταση σου. Πολύ καλό κράτημα σε στεγνό και βρεγμένο και πολύ καλό φρενάρισμα. Στην ίδια τιμή πάνω κάτω με τα kleber μην σου πω και πιο φτηνά ενώ τα θεωρώ κλασεις ανώτερα. Πέρα από τα reviews του το φοράω το λάστιχο οπότε έχω και ίδια αντίληψη.
Τα Kumho βγαίνουν σε 185/60/15, αλλά όπως και τα Vredestein, με δείκτη βάρους 88 (όχι 84 που είναι το ιδανικό) και κατηγορίας XL. Αντίθετα, τα Kleber υπάρχουν με δείκτη 84.
Με βάση τα νούμερα των δοκιμών που υπάρχουν στο tyrereviews (αλλά κυρίως σε διάσταση 205/55/16), τα Kumho γράφουν καλύτερες επιδόσεις από τα Kleber, ενώ σε σύγκριση με τα Vredestein άλλοτε κερδίζει το ένα και άλλοτε το άλλο.
Γενικότερα (και πάλι με κριτήριο τα αποτελέσματα των δοκιμών), τα Vredestein δείχνουν να υπερτερούν στο βρεγμενο, ενώ τα Kumho στο στεγνό. Τα Kleber από την άλλη δεν φαίνεται να διακρίνονται κάπου ιδιαίτερα.
Υπάρχει και κάτι άλλο που με ενδιαφέρει, όμως, το οποίο δεν μπορεί να μετρηθεί... Αυτό είναι το πόσο μαλακά ρολαρει το κάθε λάστιχο. Δεν εννοώ μόνο από θέμα θορυβου, αλλά και πόσο μαλακα περνάει από ανωμαλίες του οδοστρώματος. Είναι κάτι στο οποίο δίνω ιδιαίτερη σημασία καθώς τα χιλιόμετρα θα είναι σχεδόν όλα αστικά. Επίσης, το προφίλ (60) είναι ήδη χαμηλό για την χρήση του αυτοκινήτου, το οποίο σε συνδυασμό με την πίσω ανάρτησή του, δεν διεκδικεί δάφνες ανεσης. Γι' αυτό και θα προτιμούσα ένα λάστιχο να ανεβάζει σχετικά γρήγορα θερμοκρασία (άρα με μαλακή γόμα) και ταυτόχρονα τα πλαϊνά του να μπορουν να απορροφούν ένα μέρος των κραδασμών. Σε αυτό το τελευταίο διατηρώ επιφυλάξεις, ως προς την αποτελεσματικότητα των XL ελαστικών (διότι συνήθως έχουν ενισχυμένα πλαϊνά, με ό,τι αυτό συνεπάγεται ως προς την ελαστικότητα τους).
Φυσικά και αντιλαμβάνομαι τους περιορισμούς που υπάρχουν (μιλάμε για β κατηγορίας σχετικά οικονομικά λάστιχα). Απλά προσπαθώ να κάνω την καλύτερη επιλογή με κριτήριο την χρήση.
ΥΓ:
Kleber made in Indonesia
Kumho made in China
Vredestein (μάλλον) made in HungaryΚοίταξα και τα toyo proxes comfort τα οποία θεωρώ καλύτερα από τα kleber αλλά κι συτα βγαίνουν με δείκτη φορτίου 88xl.
Τα vredestein βγαίνουν με δείκτη 84; Αν βγαίνουν θα τα προτιμούσα από τα kleber. Πάντως ο δείκτης φορτίου δεν μέχρι να κάνει με την άνεση. Αυτό εινσι ένας από τους αστικούς μύθους των ελαστικών. Παρόλα αυτά για ψυχολογικούς και μόνο λόγους σε καταλαβαίνω.
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@n-k-9 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Πάντως και το Kleber μια χαρά νούμερα σε βρεγμένο έγραψε στα τεστ που αναφέρει το tyrereviews
Αν θες δες και τα kumho ecsta hs52 αν βγαίνουν στην διάσταση σου. Πολύ καλό κράτημα σε στεγνό και βρεγμένο και πολύ καλό φρενάρισμα. Στην ίδια τιμή πάνω κάτω με τα kleber μην σου πω και πιο φτηνά ενώ τα θεωρώ κλασεις ανώτερα. Πέρα από τα reviews του το φοράω το λάστιχο οπότε έχω και ίδια αντίληψη.
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@tjk said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ohristou said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Το ίδιο ισχύει και για τα υγρά.
Όχι ακριβώς... Τα υγρά είναι ασυμπίεστα
Έγραψα εγώ πουθενά ότι τα υγρά συμπιεζονται; Ο αέρας με την αύξηση της θερμοκρασίας διογκώνεται. Το ίδιο ισχύει κσι με τα υγρά, έγραψα! Η αν θες πιο σωστά διαστέλλονται καθώς βλέπω ότι διϋλίζουμε και τον κώνωπα εδώ πέρα!
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
Σε χαμηλές θερμοκρασίες η πίεση των ελαστικών δεν αυξάνεται αλλά αντίθετα ελαττώνεται. Η πίεση των ελαστικών αυξάνεται με την αύξηση της θερμότητας εφόσον ο αέρας διογκώνεται σε συνάρτηση με την αύξησης της θερμοκρασίας με αποτέλεσμα να αυξάνεται η πίεση εντός των ελαστικών. Το ίδιο ισχύει και για τα υγρά.
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ohristou said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Δεν αναφέρομαι σε εσένα προσωπικά w202amg. Αλλά το στυλάκι, ότι δεν ανήκει στα premium είναι σκουπίδι ή το στυλάκι σιγά μωρε για 50, 100 ή 200 ευρώ διαφορά βάλε μόνο τις τάδε 5 μάρκες, κατάντησαν αηδία.
Πρώτα από όλα μεγάλη μάρκα δεν θα πει πάντα άριστη απόδοση και δεύτερον κουβαρνταλικια με ξένα κόλλυβα είναι γεγονότα γελοία.
Κάποιος άλλος θα μπορούσε να πει, ακριβώς στο ύφος του δικού σου ποστ, ότι η σταυροφορία σου κατά των μεγάλων κατασκευαστών ελαστικών είναι γελοία και η εμμονή σου καταντάει αηδία.
Όχι εγώ, πάντως.Μιάς και αναφέρεσαι προσωπικά σε εμένα αντιστοίχως η ανοησία του να λες ότι οι μεγάλοι κατασκευαστές έχουν καλύτερα ελαστικα είναι γελοία και εμμονική καθώς και κομπλεξική και προπάντων τελείως αστηρικτη αφού οι μεγάλοι κατασκευαστές όπως τους λες έχουν βγάλει ουκ ολίγες φορές φόλα ελαστικά.
Επίσης εσύ και οι όμοιοι σου μάλλον δεν ξέρετε και ελληνικα. Όταν κάποιος ρωτάει μεταξύ αυτών τι να επιλέξω και λέτε αλλά αντί άλλων κάτι δεν πάει καλά. Και τέλος φαντάζομαι το 50αρικο που ο φίλος δεν έχει για πέταμα για να φοράει μόνο κσι μόνο το ταμπελάκι του μεγάλου θα του το δώσεις εσύ. Μιας και για εσένα δεν είναι τίποτα να πετάς 50αρικα για το placebo ανωτερότητας των ελαστικων σου κι όχι μόνο.
Αν ρωτούσε κάποιος να του προτείνεις ελαστικά γενικώς τότε μπορείς να του προτείνεις ότι γουστάρεις. Όταν ρωτάει μεταξύ συγκεκριμένων πραγμάτων να του προτεινεις και προτείνεις κάτι άλλο συνοδευόμενο και από σχόλιο για την οικονομική του κατάσταση για την οποία δεν σου πέφτει λόγος τότε τρία τινά υφίστανται. Είτε είσαι ηλιθιος και κακιασμένος είτε δεν ξέρεις να διαβάζεις είτε εξυπηρετείς σκοπιμότητες. Διάλεξε και πάρε.
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ohristou said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ss_76 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Ώρα για αλλαγή στο PANDA των μέτριων FALKEN ecorun SN832 σε διάσταση 165/65/14
Καθώς τα top Brands έχουν ξεφύγει σε τιμές (310-340ευρώ) θα κινηθώ σε midrange εταιρίες
Επιλογές:-
Yokohama BlueEarth ES32
-
Falken Sincera SN110
-
Kleber Dynaxer HP4
-
Nexen N'Blue HD Plus
-
Barum 5HM
Όλα στα 245-250ευρώ
Έχετε εμπειρία από κάποιο εξ αυτών;
Δυστυχώς περίεργη διάσταση. Αν έβγαιναν στην διάσταση αυτή θα σου πρότεινα τα kumho ecsta hs52 ή τα toyo proxes comfort ή τα falken ziex 310 ecorun. Αλλα δυστυχώς δεν βγαίνουν. Από αυτά που αναφέρεις το πιο αξιόλογο είναι το falken sinsera sn110. Όσο για τα επώνυμα πληρώνεις φύκια για μεταξωτές κορδέλες στην συγκεκριμένη διάσταση. Για το panda φίλε μου μια χαρά είναι τα falken και παραπάνω από μια χαρά! Αγνόησε ορισμένους που λένε σιγά μωρέ 50 ευρώ διαφορά 100 ευρώ διαφορά τι είναι; Περιμένουμε να γίνουν μέγα χορηγοί αλλιώς καλύτερα να μασάνε πάρα να μιλάνε. Κατάντησε αηδία και κουραστικό το θέμα. Απέφυγε kleber και barum. Βάλε τα falken και καλά χιλιόμετρα φιλε μου.
Πολλοί το panda το έχουν για κύριο αμάξι, πολλά δε ατυχήματα στο επαρχιακό οδικό δίκτυο γίνονται με τέτοια αυτοκίνητα μιας και είναι η πλειονότητα .
H conti έχει το ultracontact ,η Bridgestone το t005 λάστιχα που βγαίνουν και σε 17αρες.Ακριβώς... Το ultracontact και το t005 δεν βγαίνουν στην διάσταση του φίλου μας. Δεν μπορώ λοιπόν να καταλάβω γιατί να πληρώσει κάνα ecocontact μαύρο χαβιάρι και να μην βάλει το falken sn110 που στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο μην πω ότι είναι καλύτερο από το ecocontact. Λοιπόν λίγο να σοβαρευτούμε γενικά και να αφήσουμε τις μεγάλες κουβέντες περί premium μάρκων ακόμα δε περισσότερο τα κουβαρνταλικια με ξένα κόλλυβα.
Δεν αναφέρομαι σε εσένα προσωπικά w202amg. Αλλά το στυλάκι, ότι δεν ανήκει στα premium είναι σκουπίδι ή το στυλάκι σιγά μωρε για 50, 100 ή 200 ευρώ διαφορά βάλε μόνο τις τάδε 5 μάρκες, κατάντησαν αηδία.
Πρώτα από όλα μεγάλη μάρκα δεν θα πει πάντα άριστη απόδοση και δεύτερον κουβαρνταλικια με ξένα κόλλυβα είναι γεγονότα γελοία.
-
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@ss_76 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Ώρα για αλλαγή στο PANDA των μέτριων FALKEN ecorun SN832 σε διάσταση 165/65/14
Καθώς τα top Brands έχουν ξεφύγει σε τιμές (310-340ευρώ) θα κινηθώ σε midrange εταιρίες
Επιλογές:-
Yokohama BlueEarth ES32
-
Falken Sincera SN110
-
Kleber Dynaxer HP4
-
Nexen N'Blue HD Plus
-
Barum 5HM
Όλα στα 245-250ευρώ
Έχετε εμπειρία από κάποιο εξ αυτών;
Δυστυχώς περίεργη διάσταση. Αν έβγαιναν στην διάσταση αυτή θα σου πρότεινα τα kumho ecsta hs52 ή τα toyo proxes comfort ή τα falken ziex 310 ecorun. Αλλα δυστυχώς δεν βγαίνουν. Από αυτά που αναφέρεις το πιο αξιόλογο είναι το falken sinsera sn110. Όσο για τα επώνυμα πληρώνεις φύκια για μεταξωτές κορδέλες στην συγκεκριμένη διάσταση. Για το panda φίλε μου μια χαρά είναι τα falken και παραπάνω από μια χαρά! Αγνόησε ορισμένους που λένε σιγά μωρέ 50 ευρώ διαφορά 100 ευρώ διαφορά τι είναι; Περιμένουμε να γίνουν μέγα χορηγοί αλλιώς καλύτερα να μασάνε πάρα να μιλάνε. Κατάντησε αηδία και κουραστικό το θέμα. Απέφυγε kleber και barum. Βάλε τα falken και καλά χιλιόμετρα φιλε μου.
-
-
RE: Περί Αναρτήσεων
@araxnis said in Περί Αναρτήσεων:
@ohristou said in Περί Αναρτήσεων:
@araxnis said in Περί Αναρτήσεων:
Ρε παιδιά τα upper top mount, τα "καπάκια" στα οποία βιδώνεται το πανω μέρος του αμορτισέρ, πώς ονομάζονται?Δεν βρίσκω στα καταστήματα ανταλλακτικών για Peugeot 107, έχει διαλυθεί η λαστιχένια επένδυση και στα δύο....
Στα ανταλλακτικατζίδικα είναι η ονομασία τους βάσεις αμορτισέρ.
Αν θες ολο το σύστημα που κουμπώνουν τα top mount που το προτείνω καθώς συνήθως και οι βάσεις γονάτου τα έχουν φτύσει ειδικά το ρουλεμάν τους, κοιτάς τον όρο γόνατο ανάρτησης ή στερέωση γονάτου ανάρτησης.
Βρίσκω μόνο το top mount με το κομματι με τα ρουλεμάν, αλλά δεν βρισκω τις μεταλλικές πλάκες στις οποίες βιδώνεται το πάνω μέρος του αμορτισέρ..
Βάση στήριξης γόνατου ανάρτησης FEBI BILSTEIN 107885
Σετ επισκευής, βάση στήριξης γόνατου ανάρτησης SNR KB969.09
Για δες φίλε μου αυτούς τους δύο κωδικούς. Αυτό θες;
-
RE: Περί Αναρτήσεων
@araxnis said in Περί Αναρτήσεων:
Ρε παιδιά τα upper top mount, τα "καπάκια" στα οποία βιδώνεται το πανω μέρος του αμορτισέρ, πώς ονομάζονται?Δεν βρίσκω στα καταστήματα ανταλλακτικών για Peugeot 107, έχει διαλυθεί η λαστιχένια επένδυση και στα δύο....
Στα ανταλλακτικατζίδικα είναι η ονομασία τους βάσεις αμορτισέρ.
Αν θες ολο το σύστημα που κουμπώνουν τα top mount που το προτείνω καθώς συνήθως και οι βάσεις γονάτου τα έχουν φτύσει ειδικά το ρουλεμάν τους, κοιτάς τον όρο γόνατο ανάρτησης ή στερέωση γονάτου ανάρτησης.
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@gomi said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Καλησπέρα. Μετά από αρκετή έρευνα κλπ, κατέληξα πριν 4 ημέρες στα kumho ecsta HS52 σε διάσταση 195/50/15 Η.
Σε σύγκριση με τα μέχρι τώρα goodyear efficient grip performance που είχα και ήμουν πολύ ευχαριστημένος και τα οποία αλλάχθησαν μετά από 5.5 χρόνια (καλοσυντηρημένα και 26.000 χιλ)
Παρατήρησα τα εξής.
Καλύτερη πληροφόρηση στο τιμόνι, πιο ομαλή κίνηση στο δρόμο, δηλαδή αρκετά smooth θα τα έλεγα, με καλύτερη συμπεριφορά στο ανώμαλο οδόστρωμα και κανένα πρόβλημα σε ανηφόρες κλπ.
Σε γενικές γραμμές όλα μια χαρά, ΑΛΛΑ, αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί κατά το φρενάρισμα, χρειάζεται να βυθίσω περισσότερο το πόδι μου στο πεντάλ σε σχέση με τα προηγούμενα ελαστικά...
Εφόσον σε όλα τα προαναφερόμενα καταλαβαίνω βελτίωση, αυτό με έχει προβληματίσει και δεν μπορώ να το εξηγήσω...Έχετε κάποια άποψη?Φίλε μου έχω τα ίδια λάστιχα και δεν παρατήρησα τίποτα τέτοιο. Ίσα ίσα που το φρενάρισμα είναι ένα από τα δυνατά τους χαρτιά. Ούτε η απόσταση φρενάρισματος χειροτέρεψε ούτε η αίσθηση του πεντάλ.
Επομένως είτε είναι ιδέα σου είτε έτυχε στην αλλαγή των ελαστικών να σου βγει άλλο πρόβλημα. Στην αίσθηση του πεντάλ παίζουν ρόλο τρία πράγματα. Τα τακάκια, τα υγρά φρένων και ο μηχανισμός του σερβό. Έλεγξε αυτά αν έχεις θέμα με την αίσθηση του πεντάλ φρένου.