-
@realzeus said in Οδήγησα....:
Κι εκνευριστικός.
Ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει η αυτοκίνηση σε κιβώτια ταχυτήτων....απορώ που τον βρίσκεις εκνευριστικό!! Σύστημα που αυξάνει 2-3 φορές την ροπή είναι τέλειο!! Το μόνο του αρνητικό είναι η επιβάρυνση στην κατανάλωση, αλλά κλάην, πλέον είναι ελάχιστη.
-
Πατινάρισμα κι ανακολουθία ανάμεσα στις ΣΑΛ και την επιτάχυνση. Μοιάζει λίγο με CVT, σε καλύτερη εκδοχή απλά. Δεν έχει την αμεσότητα των κιβωτίων με συμπλέκτες. Όσο για τον θεωρητικό πολλαπλασιασμό ροπής, τον ακούω βερεσέ, όταν οι αριθμοί δείχνουν χειρότερες επιδόσεις. Ο μετατροπέας είναι καλός μόνο για μέσα στην πόλη και για off roading.
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
Δεν έχει την αμεσότητα των κιβωτίων με συμπλέκτες.
Απότομα είναι ενώ ο μετατροπέας είναι smooth....βούτυρο! Και έχει και πιο ωραίο ήχο το μοτέρ, ειδικά τα V8 με μετατροπέα είναι θεϊκά. Συμπλέκτες είναι αναγκαίο κακό και διακόπτουν την επιτάχυνση, ενώ με τον μετατροπέα είναι συνεχόμενη, κολλάς πίσω και δεν ξεκολάς σε κάθε αλλαγή με τον λόξυγγα.
-
Smooth κι αηδίες. Τα σωστά αυτοκίνητα είναι νευρικά! Smooth είναι για τις νεκροφόρες και τις λιμουζίνες. Εκεί ΟΚ, μετατροπέας. Ωραίος ήχος το συνεχές βουητό; Ο ήχος πρέπει να ανεβαίνει και να έχει κρεσέντο. V8, ιταλικό, με συμπλέκτες (είτε χειροκίνητο, ή μονού ή διπλού συμπλέκτη) δηλαδή!
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
Smooth κι αηδίες. Τα σωστά αυτοκίνητα είναι νευρικά!
Απαπαπα....ταλαιπωρία και τραγωδία σκέτη!! τι να το κάνω το νευρικό αμάξι? V8 USA μόνο, άντε και κανα BMW και αυτόματο εννοείται με μετατροπέα να γουστάρουμε. Χειροκίνητο μόνο για βασανιστήριο, ειδικά σε κάτι παλιές Φεράρι ήταν για κλωτσιές.
Το αυτοκίνητο πρέπει να κλωτσάς το γκάζι και να επιταχύνει αδιάλειπτα χωρίς κενά, νευρικότητες και λοιπές αηδίες και φυσικά χωρίς συμπλέκτες και κουτάλες. Για αυτό το ηλεκτρικό είναι ότι καλύτερο, συνεχόμενη δύναμη χωρίς κενά, απλά κλωτσάς το γκάζι, όπως στις τουρμπίνες!
-
Γέρασες καημένε μου...
ΥΓ: Τα οχήματα εδάφους με τουρμπίνες έχουν ταχύτητες.
-
Εμένα πάντως πιο πολύ μου άρεσε η επιτάχυνση της F430 παρά του Tesla.
O ήχος παίζει πολύ μεγάλη σημασία στην αίσθηση, γι αυτό και στα supercars δίνουν πολύ μεγάλη σημασία σε αυτό το κομμάτι. -
@realzeus said in Οδήγησα....:
Γέρασες καημένε μου...
48....τι περιμένεις, οι μ@λακίες των 20 έχουν περάσει προ πολλού. Τώρα κοιτάω την ουσία και όχι το φαίνεσθαι.
-
Μπράβο Φάνη, μαζί σου
-
45αρης, old school και με ψιλό κρίση μέσης ηλικίας, δεν θα του καλύψει καμία ανάγκη το ηλεκτρικό.
Τα ηλεκτρικά είναι για gen Z & Millenials που είναι digital natives και το tablet είναι η δεύτερη φύση τους. Οι 40αρηδες δεν μπορούν να δουν πως κολλάει με την αυτοκίνηση το tablet και η απουσία ήχου κινητήρα περα από το ότι δεν θέλουν να φορτωθούν οποιοδηποτε επιπλέον άγχος όπως αυτό της αυτονομίας.
-
Kαι εγώ 34ρης είμαι (millenial υποτίθεται) και επειδή ΔΕΝ έχω καλή σχέση με το κινητό, δε γουστάρω τάμπλετ, οθόνες και κάθε λογής γκατζετιές! Καλύτερα κουμπάκια και αναλογικό ταμπλό! Φυσικά σε συνδυασμό με μηχανή, ήχο, κραδασμό και κιβώτιο!
Η αλήθεια όμως είναι οτι η Gen Z έχει φάει τέτοια πλύση εγκεφάλου που δε θέλει ΚΑΝ αυτοκίνητο, ακόμα και ηλεκτρικό! Είναι της άποψης του Uber και της ενοικίασης για κάνα ταξίδι. Εχουν αλλάξει οι καιροί και (για μένα) δεν είναι προς το καλύτερο... -
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
Γέρασες καημένε μου...
48....τι περιμένεις, οι μ@λακίες των 20 έχουν περάσει προ πολλού. Τώρα κοιτάω την ουσία και όχι το φαίνεσθαι.
Το φαίνεσθαι είναι οθονούλες και όλα τα άλλα ψιψιψίνια και κοκοψωψαρα. Η οδήγηση είναι η ουσία. Σχεδόν συνομήλικοι είμαστε, οπότε το θέμα δεν είναι το 48...
-
Eγω πάντως στην 6η δεκαετία ονειρεύομαι ενα cybertruck
-
Εφιάλτες έχεις Τάσο μου...
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
Εφιάλτες έχεις Τάσο μου...
το ΟΝΕΙΡΟ ...
να κατεβαίνω παππούς με τα εγγόνια απo το cybertruck στο παιδότοπο με τα milf -
test drive προσφατα bmw σειρα 1 η 118 βενζινη με 136 αλογα και αυτοματο κιβωτιου steptronic 7 σχεσεων. το αμαξι ειχε 11000χλμ. η αποσταση ηταν περιπου 5-7 χιλιομετρα.
θετικα
οδικη συμπεριφορα
τιμονι
ποιοτητα κατασκευης και εσωτερικου
λειτουργια αυτοματου κιβωτιου
λογικη τιμη.
αρνητικα
χωροι πισω περιμενα μεγαλυτερους
καπως σκληρη αναρτηση για κινηση μεσα στην πολη.
καταναλωση στο προγραμμα sport -
@atari70 said in Οδήγησα....:
test drive προσφατα bmw σειρα 1 η 118 βενζινη με 136 αλογα και αυτοματο κιβωτιου steptronic 7 σχεσεων. το αμαξι ειχε 11000χλμ. η αποσταση ηταν περιπου 5-7 χιλιομετρα.
θετικα
οδικη συμπεριφορα
τιμονι
ποιοτητα κατασκευης και εσωτερικου
λειτουργια αυτοματου κιβωτιου
λογικη τιμη.
αρνητικα
χωροι πισω περιμενα μεγαλυτερους
καπως σκληρη αναρτηση για κινηση μεσα στην πολη.
καταναλωση στο προγραμμα sportΣυγνώμη κιόλας και δεν θέλω να σου την πώ, αλλά σε 5-7 χλμ τι ακριβώς κατάλαβες από την οδική συμπεριφορά?
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
Το φαίνεσθαι είναι οθονούλες και όλα τα άλλα ψιψιψίνια και κοκοψωψαρα. Η οδήγηση είναι η ουσία. Σχεδόν συνομήλικοι είμαστε, οπότε το θέμα δεν είναι το 48...
Η ουσία είναι το καλό κράτημα, η σωστή ανάρτηση, η ασφαλής μετακίνηση της οικογένειας κλπ. και όχι οι σκάστρες, οι εξατμίσεις και η ηχορύπανση ή το ανακάτεμα της φασολάδας. Οπότε αγοράζω αμάξι σύμφωνα με αυτή την ουσία....οι οθόνες μου είναι αδιάφορες!
-
@araxnis said in Οδήγησα....:
@atari70 said in Οδήγησα....:
test drive προσφατα bmw σειρα 1 η 118 βενζινη με 136 αλογα και αυτοματο κιβωτιου steptronic 7 σχεσεων. το αμαξι ειχε 11000χλμ. η αποσταση ηταν περιπου 5-7 χιλιομετρα.
θετικα
οδικη συμπεριφορα
τιμονι
ποιοτητα κατασκευης και εσωτερικου
λειτουργια αυτοματου κιβωτιου
λογικη τιμη.
αρνητικα
χωροι πισω περιμενα μεγαλυτερους
καπως σκληρη αναρτηση για κινηση μεσα στην πολη.
καταναλωση στο προγραμμα sportΣυγνώμη κιόλας και δεν θέλω να σου την πώ, αλλά σε 5-7 χλμ τι ακριβώς κατάλαβες από την οδική συμπεριφορά?
Καλημέρα. Τι να κάνουμε το τεστ είχε συγκεκριμένη διαδρομή. Θα ήθελα λίγο παραπάνω αλλά δεν. Είχα αρκετά αυτοκινητα στην κατοχή μου,Citroen c4, seat mii,Peugeot 206, mercedesA Class το πρώτο, και τώρα τελευταία το seat Ibiza το 1000. Η διαφορά σε σχέση με όλα αυτά είναι τουλάχιστον 1 κλικ επάνω η και περισσότερο. Ειδικός δεν είμαι, αλλά με πάνω από 400.000 χιλιόμετρα στο τιμόνι, μπορώ να εκφέρω μια άποψη.
-
@atari70 said in Οδήγησα....:
test drive προσφατα bmw σειρα 1 η 118 βενζινη με 136 αλογα και αυτοματο κιβωτιου steptronic 7 σχεσεων. το αμαξι ειχε 11000χλμ. η αποσταση ηταν περιπου 5-7 χιλιομετρα.
θετικα
οδικη συμπεριφορα
τιμονι
ποιοτητα κατασκευης και εσωτερικου
λειτουργια αυτοματου κιβωτιου
λογικη τιμη.
αρνητικα
χωροι πισω περιμενα μεγαλυτερους
καπως σκληρη αναρτηση για κινηση μεσα στην πολη.
καταναλωση στο προγραμμα sportΤι αμάξι οδηγείς αν επιτρέπεται ? Γιατί και εγώ που την έκανα τεστ drive και με 19αρες , η ανάρτηση μου φάνηκε εξαιρετική σε σχέση με το Leon που έχω με 18αρες και ημιάκαμπτο
Οδήγησα....