-
@andya3 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@harisma23 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@andya3 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Ο κινητήρας και στα 2 είναι ο 3κύλινδρος 1.5 turbo με τον ίδιο κωδικό Β38. Αλλάζει μόνο η ιπποδύναμη και η ροπή που βγάζουν.
Μπορεί ν' αλλάζει μόνο η χαρτογράφηση, αλλά αν το κάνει αυτό η bmw είναι π.... Κανονικά θα πρέπει να φοράνε και διαφορετικό turbo και ότι διαφορετικό πρέπει να έχει ένας κινητήρας με αυξημένη ροπή και ιπποδύναμη, σύστημα ψύξης, βάσεις μηχανής κλπ.
Ρε συ andy, θα μας τρελάνεις! Είναι η οικονομικότερη λύση για να βγάλεις διαφορετικές ιπποδυνάμεις, να χρησιμοποιείς τα ίδια μηχανικά μέρη με διαφορετικό λογισμικό. Και πολύ τίμια για τον αγοραστή της μικρής έκδοσης, γιατί του δίνεις καλύτερα μηχανικά μέρη, σχεδιασμένα για να αντέχουν τη μεγαλύτερη ιπποδύναμη της πιο ισχυρής έκδοσης. Επίσης του προσφέρεις τον ευκολότερο τρόπο αναβάθμισης...
Μην ξεχνάς εξάλλου ότι και το αγαπημένο σου group, το ίδιο πράγμα κάνει εδώ και πολλά χρόνια με διάφορους κινητήρες (1.0TSi, 1.2TSi, 1.6TDi, 1.4TDi κτλ).Δεν έχω αναλύσει τους tsi να δω αν αλλάζει μόνο η χαρτογράφηση. Εσύ που το ξέρεις?
Πάντως ο 1.5tsi με τους 130 και 150, όταν είχα δει από περιέργεια τους κωδικούς της τουρμπίνας, διαπίστωσα ότι είναι διαφορετικοί, άρα δεν φοράνε την ίδια τουρμπίνα.Αυτοί που αναφέρω είναι ίδιοι μηχανικά.
-
Παράνοια είναι όλη αυτή η συζήτηση. Διάφοροι ανενημέρωτοι επιχειρηματολογούν για πράγματα που δεν γνωρίζουν ή δεν μπορούν να καταλάβουν...
-
Oι κινητηρες 109 και 136 ειναι μηχανικα λογικα οι ιδιοι αλλα εχουν αλλο κωδικο γιατι ο ενας ειναι low output και ο αλλος medium output.
Το προβλημα ειναι αν βαλεις προγραμμα (τωρα νομιζω ειναι κλειδωμενοι οι εγκεφαλοι και δεν γινεται) αν δεν ειναι απο μεγαλο βελτιωτη εχεις το ρισκο με προαναφλεξεις και αλλα προβληματα και ισως και να χανεις τα διαφορα modes του κινητηρα.
Αρα καλυτερα να πας στο 136 κατευθειαν.
-
Κάπου το διάβασα αυτό, ότι οι εγκέφαλοι της bmw από το 21 και μετά είναι κλειδωμένοι και θέλει άλλα κόλπα και πολλή μαγκιά για ξεκλείδωμα.
-
Δεν αξιζει να ασχολειται καποιος.
-
Στο θεμα της τιμης, η 116 στην ελλαδα στα 22 χιλ ειναι τσαμπα. Στην υπολοιπη ευρωπη η 116 ξεκιναει απο τα 30 χιλ. Για να κερδισουν μεριδιο σε χωρες μικροτερου διαθεσιμου εισοδηματος εχουν κρατησει την τιμη πολυ χαμηλα εδω... με αλλα λογια, αυτος που αγοραζει την 116 στην β. ευρωπη πολυ ακριβοτερα χρηματοδοτει εν μερει και το μεριδιο αγορας της bmw στην ελλαδα. Προφανως εμας τους καταναλωτες στην ελλαδα αυτη η πολιτικη τιμης μας συμφερει. Βεβαια η εταιρεια δεν χανει ποτε γιατι πολλα αυτοκινητα σημαινει σερβισ και ανταλλακτικα, αρα το μεγαλο μεριδιο μετραφραζεται σε κερδη με τον ενα ή τον αλλο τροπο.
-
Όπως τα λες είναι φίλε μου. Το μεγάλο μερίδιο σε πωλήσεις μεταφράζεται και σε κέρδη μετά, σε ανταλλακτικά, service, συνεργεία, βελτιώσεις.
Αναπτύσσεται κι ένα ολόκληρο δίκτυο παράλληλης υποστήριξης από εξειδικευμένα συνεργεία, καινούργια και μεταχειρισμένα ανταλλακτικά, που παρέχουν ποιοτικές υπηρεσίες σε καλές τιμές και ο καταναλωτής νιώθει ασφάλεια και προτιμάει τη μάρκα.Όλα τα παραπάνω χτίστηκαν και για τα vw βήμα βήμα τόσα χρόνια στην Ελλάδα και τώρα με την παράλογη τιμολογιακή πολιτική που ακολουθούν σιγά αλλά σταθερά έχουν αρχίσει και γκρεμίζονται.
-
Γιατί ήταν ποτέ φτηνά τα φόλκς ?
-
Ισως την δεκαετία του 70...
-
Φτηνά δεν ήταν, αλλά με 25-26k προ 2ετίας έλεγες μου φτάνουν να πάρω audi, ενώ τώρα ίσα που παίρνεις το υπερυψωμένο polo, το t-cross μ' αυτά τα λεφτά.
-
Καλά το τώρα μην το υπολογίζεις.
Να σου πω το 2005.
Πήρα την πιο πλούσια έκδοση του C4 1.6 με τα 110 άλογα στα 20000 και το αντίστοιχο γκόλφ έκανε 24000 και η 116 28000.
Η μεσαία έκδοση του 4 έκανε 16500.
-
Πάντα ήταν πιο ακριβά τα vw απ' τα Γαλλικά. Και τον πρόσφατο χορό της ακρίβειας τον ξεκίνησαν οι Γάλλοι. Η Peugeot εκτόξευσε 1η τις τιμές και μετά μπήκε και η vw, χαζή ήταν να κοιτάει.
Παραλογίζονται όμως και οι 2 και θα το βρουν μπροστά τους. Αυτή τη στιγμή το α3 και η 116 είναι φτηνότερα απ' το golf και μάλλον και το 308. Έστω και με λιγότερο εξοπλισμό, τα βασικά της καθημερινότητας τα έχουν.
Πάει ο άλλος να πάρει golf και φεύγει με το α3 ή την 116, ούτε ο ίδιος δεν το πιστεύει, χα,χα . -
Πραγματικά προσπαθώ να καταλάβω κι εγώ την τιμολογιακή πολιτική της bmw στην 116. Η τιμή της είναι από την προηγούμενη εικοσαετία. Εδώ το Dacia sanders έχει φτάσει τα 21000! Κάπου διάβασα, ότι από την 116 η εταιρία δεν προσδοκά κέρδος. Δηλαδή το κάνει για να φέρει νέους πελάτες, επιπλέον δηλαδή από τους παραδοσιακούς bmw, στην εταιρία. Το ίδιο νομίζω κάνει και η Mercedes με την Α class.
-
Έχεις σκεφτεί ποτέ το ενδεχόμενο, ότι οι άλλοι χρεώνουν όσα τους λείπουν συν όσο παραπάνω τους παίρνει και απλά η bmw (άντε και η Hyundai για να είμαι δίκαιος) συμπεριφέρονται φυσιολογικά?
-
Ενα μοντέλο στην βασική έκδοση έχει μόνο.
-
@andya3 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Έχεις σκεφτεί ποτέ το ενδεχόμενο, ότι οι άλλοι χρεώνουν όσα τους λείπουν συν όσο παραπάνω τους παίρνει και απλά η bmw (άντε και η Hyundai για να είμαι δίκαιος) συμπεριφέρονται φυσιολογικά?
ξεστοκάρισμα λέγεται αυτό
-
@dimitrioskosmas said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@andya3 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Έχεις σκεφτεί ποτέ το ενδεχόμενο, ότι οι άλλοι χρεώνουν όσα τους λείπουν συν όσο παραπάνω τους παίρνει και απλά η bmw (άντε και η Hyundai για να είμαι δίκαιος) συμπεριφέρονται φυσιολογικά?
ξεστοκάρισμα λέγεται αυτό
Τι ξεστοκάρει? Τα έχει η bmw κατασκευασμένα και περιμένουν κάτω από κάνα υπόστεγο και τα ξεφορτώνεται? Οι παραγγέλοντες μιλάνε για χρόνους αναμονής μηνών.
-
Βρέθηκα πρόσφατα Γερμανία, σε όχι και τόσο μεγάλη γερμανικη πόλη. Σβαμπαχ στα 15χλμ από Νυρεμβέργη.
Οι αντιπροσωπείες που υπήρχαν
Σκόντα vw audi seat Mercedes ήταν γεμάτες με αυτοκίνητα, πολλά αυτοκίνητα.
Μου έκανε μεγάλη εντύπωση.
Η σεατ ήταν στα 200 μέτρα και καθώς περπατούσαμε κοντά στο σπίτι, μπήκαμε μέσα στον προαύλιο χώρο. Μέτρησα περίπου 50 φορμεντορ, άλλα 50 Λεόν και 30 born.
Μιλάμε απλά για μια πόλη 50.000χιλ. -
@gtsartsal said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Βρέθηκα πρόσφατα Γερμανία, σε όχι και τόσο μεγάλη γερμανικη πόλη. Σβαμπαχ στα 15χλμ από Νυρεμβέργη.
Οι αντιπροσωπείες που υπήρχαν
Σκόντα vw audi seat Mercedes ήταν γεμάτες με αυτοκίνητα, πολλά αυτοκίνητα.
Μου έκανε μεγάλη εντύπωση.
Η σεατ ήταν στα 200 μέτρα και καθώς περπατούσαμε κοντά στο σπίτι, μπήκαμε μέσα στον προαύλιο χώρο. Μέτρησα περίπου 50 φορμεντορ, άλλα 50 Λεόν και 30 born.
Μιλάμε απλά για μια πόλη 50.000χιλ.Αγοράζουν Ιαπωνικά και κορεάτικα στη Γερμανία γι αυτό και τους μένουν τα αμάξια απούλητα στις βιτρίνες.
-
@parikon said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@gtsartsal said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Βρέθηκα πρόσφατα Γερμανία, σε όχι και τόσο μεγάλη γερμανικη πόλη. Σβαμπαχ στα 15χλμ από Νυρεμβέργη.
Οι αντιπροσωπείες που υπήρχαν
Σκόντα vw audi seat Mercedes ήταν γεμάτες με αυτοκίνητα, πολλά αυτοκίνητα.
Μου έκανε μεγάλη εντύπωση.
Η σεατ ήταν στα 200 μέτρα και καθώς περπατούσαμε κοντά στο σπίτι, μπήκαμε μέσα στον προαύλιο χώρο. Μέτρησα περίπου 50 φορμεντορ, άλλα 50 Λεόν και 30 born.
Μιλάμε απλά για μια πόλη 50.000χιλ.Αγοράζουν Ιαπωνικά και κορεάτικα στη Γερμανία γι αυτό και τους μένουν τα αμάξια απούλητα στις βιτρίνες.
Καλημέρα. Συγνώμη αλλά που είδες ότι αγοράζουν ιαπωνικά η κορεάτικα, στην Γερμανία η στην υπόλοιπη Ευρώπη?. Γιατί εγώ που κοιτάω τους πίνακες με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη,το πιο καλό πουλημένο ιαπωνικό είναι το Yaris hybrid το οποί βρίσκεται στην δέκατη θέση. Και μόνο το tuscon είναι στην έκτη. Τα πιο καλό πουλημένα είναι το 208, corsa , troc. Μόνο στην φτωχομάνα την Ελλαδιτσα είναι πρώτα σε πωλήσεις, το Yaris και το i20. Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι αξιόλογα αυτοκίνητα.
Νέα BMW 1 Series 2019