-
@dirtybit said in TESLA FORUM:
Καλό Πάσχα σε όλους! Εχει οδηγήσει κανεις το Υ να μας πει για ανάρτηση; Στα reviews λένε ότι είναι πολύ σκληρή και δεν παλεύεται
Εξαρτάται το έτος κατασκευής και την έκδοση.
Το Performance είναι υπερβολικά σκληρό και μάλλον ακατάλληλο για το οδόστρωμα της επαρχιακής ελλάδος
Το LR και RW είναι αρκετά σκληρά αλλά μάλλον στις εκδόσεις του 2023 , ειδικά στο RW , έχουν βρει καλύτερη ισορροπία άνεσης και μειωμένων κλίσεων στις στροφές.
Λόγω μικρότερου βάρους η RW έχει λίγο καλύτερη ισορροπία, ενώ η LR παραμένει σκληρότερη του μέσου όρου σε σχέση με ομοειδή αυτοκίνητα.
-
@netgeo said in TESLA FORUM:
Δεν έχει chill mode κλειδωμένο, μόνο κλείδωμα στα 140κλμ, τουλάχιστον όταν το έκανα εγώ πριν 1 μηνα.
Τι να πω!;! Βεβαια μιλάω πριν 1.5 χρονο οτι το οδηγησα (δεν υπηρχε καν το Υ τοτε), αλλα δεν ηταν κατι εντυπωσιακά γρηγορο για LR. Ηταν πιο αργό απο την Μαστανγκ σε επιτάχυνση, για αυτο λεω οτι κατι ειχαν κλειδώσει.
-
Επειδή φίλος αγόρασε Υ LR μια μέρα πριν από εμένα, είναι αρκετά πιο σκληρό από το 3 LR. Το πήρε με τις 20αρες.
Τώρα είναι ανάλογα τι έχεις συνηθίσει...
Το 3 πάντως με τις 18ρες δεν είναι καθόλου σκληρό, μου θύμισε το ΨΨ σε συμπεριφορά. Αλλά ακόμα δεν του έχω κάνει χιλιόμετρα.
Θα αναφέρω εντυπώσεις σε λίγο καιρό.
-
Επειδή το θέμα των σκληρών αναρτήσεων του Y έχει σχολιαστεί σχεδόν σε ολα τα reviews και μερικά μάλιστα την χαρακτήριζαν dealbreaker, αναρωτιέμαι ειναι τόσο δύσκολο να αλλαχθεί ενα σετ αναρτήσεων μετα την αγορά; Και αν γίνει, δεν αλλάζει όλη η συμπεριφορά του αυτοκινήτου; Τα Citroen πχ έχουν μαλακες και εμφανίζουν κλίσεις. Αν μπουν μετα σκληρές θα πάνε καλύτερα; Και αν ειναι κάτι τόσο απλό γιατί το αναφέρουν όλοι; (Το τιμόνι πχ αν δεν ειναι στριφτερο δεν αλλάζει μετα)
-
@dirtybit said in TESLA FORUM:
Επειδή το θέμα των σκληρών αναρτήσεων του Y έχει σχολιαστεί σχεδόν σε ολα τα reviews και μερικά μάλιστα την χαρακτήριζαν dealbreaker, αναρωτιέμαι ειναι τόσο δύσκολο να αλλαχθεί ενα σετ αναρτήσεων μετα την αγορά; Και αν γίνει, δεν αλλάζει όλη η συμπεριφορά του αυτοκινήτου; Τα Citroen πχ έχουν μαλακες και εμφανίζουν κλίσεις. Αν μπουν μετα σκληρές θα πάνε καλύτερα; Και αν ειναι κάτι τόσο απλό γιατί το αναφέρουν όλοι; (Το τιμόνι πχ αν δεν ειναι στριφτερο δεν αλλάζει μετα)
Με τις 19αρες είναι σκληρο αλλα οχι deal breaker.
-
Ρωτάς ένα μάτσο κόσμο, οι περισσότεροι δεν έχουν μπει καν μέσα, σου παρέθεσα αναλυτική δοκιμή που αμφιβάλλω αν τη διάβασες...
Μία λύση υπάρχει: πήγαινε να το οδηγήσεις και θα κρίνεις μόνος σου. -
Ενας απο τους λογους που πεφτει η τιμη του 3 ειναι οτι σε 3-4 μηνες ξεκιναει να παραγεται το νεο μοντελο.
Παντως το εκλεισα το test drive και θα πω τις εντυπωσεις μου.
Στο δινουν μονος σου ή πρεπει να ειναι ο "κοφτης" διπλα σου; -
@spiros-0 said in TESLA FORUM:
Ενας απο τους λογους που πεφτει η τιμη του 3 ειναι οτι σε 3-4 μηνες ξεκιναει να παραγεται το νεο μοντελο.
Παντως το εκλεισα το test drive και θα πω τις εντυπωσεις μου.
Στο δινουν μονος σου ή πρεπει να ειναι ο "κοφτης" διπλα σου;Μόνος σου, από το site κλείνεις μέρα και ώρα.
Και το Y θα αλλάξει.
Το 3 πέφτει σε πωλήσεις, γιατί ποιος αγοράζει σεντάν την σήμερον ημέρα;
-
@netgeo said in TESLA FORUM:
@spiros-0 said in TESLA FORUM:
Ενας απο τους λογους που πεφτει η τιμη του 3 ειναι οτι σε 3-4 μηνες ξεκιναει να παραγεται το νεο μοντελο.
Παντως το εκλεισα το test drive και θα πω τις εντυπωσεις μου.
Στο δινουν μονος σου ή πρεπει να ειναι ο "κοφτης" διπλα σου;Μόνος σου, από το site κλείνεις μέρα και ώρα.
Και το Y θα αλλάξει.
Το 3 πέφτει σε πωλήσεις, γιατί ποιος αγοράζει σεντάν την σήμερον ημέρα;
Ξερεις ποια εκδοση δινουν για τεστ; Το εκλεισα ηδη απο το site.
-
@spiros-0 said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
@spiros-0 said in TESLA FORUM:
Ενας απο τους λογους που πεφτει η τιμη του 3 ειναι οτι σε 3-4 μηνες ξεκιναει να παραγεται το νεο μοντελο.
Παντως το εκλεισα το test drive και θα πω τις εντυπωσεις μου.
Στο δινουν μονος σου ή πρεπει να ειναι ο "κοφτης" διπλα σου;Μόνος σου, από το site κλείνεις μέρα και ώρα.
Και το Y θα αλλάξει.
Το 3 πέφτει σε πωλήσεις, γιατί ποιος αγοράζει σεντάν την σήμερον ημέρα;
Ξερεις ποια εκδοση δινουν για τεστ; Το εκλεισα ηδη απο το site.
Λογικά το LR, είχα οδηγήσει ένα λευκό με τις 19ρες... Καλή απόλαυση
-
Το αφεντικό έχει τρελαθεί !!!
Στα 49Κ επεσε η τιμή το tesla Y LR στις ΗΠΑ
https://www.tesla.com/modely/design#overview
και στα δικά μας
-
Γιώργη, είσαι έτοιμος να πατήσεις το κουμπί;
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Γιώργη, είσαι έτοιμος να πατήσεις το κουμπί;
Είναι σε bear market οι τιμές. Οπότε με την αναμονή κερδίζεις.
Από εκεί που θα έπαιρνες RW θα βρεθείς με LR
-
@pgp737ng said in TESLA FORUM:
Αλλάζει μοντέλο σε λίγους μήνες!
Αλλάζει το 3 και είναι μεγάλη η πιθανότητα να δούμε σουπερ τιμές τον Ιούνη.
-
@george1977 said in TESLA FORUM:
@pgp737ng said in TESLA FORUM:
Αλλάζει μοντέλο σε λίγους μήνες!
Αλλάζει το 3 και είναι μεγάλη η πιθανότητα να δούμε σουπερ τιμές τον Ιούνη.
Όποιος έχει κασέρι, περιμένει μέχρι τέλους.
Αν θέλει δάνειο πρέπει όλα να ειναι έτοιμα, γιατί ακόμα και αν το παραγγείλεις με έκπτωση, το αμάξι πρέπει να εξοφληθεί και να φύγει από αυτούς έως την τελευταία μέρα του Ιουνίου.
Αλλιώς το χάνεις, μαζί και την όποια έκπτωση.
-
Πες μάς εντυπώσεις.
Μας έβαλες μια φωτογραφία,μας ταβλωσες και μείναμε στο χειρογλυκανο......
Από κατανάλωση- αυτονομία πώς κινείται; -
Όντως.... Ρε συ, το οδηγησες ή ψάχνεις πρίζα;
Να δεις που το φορτίζει και πέφτει ο γενικός. -
-
@lap said in TESLA FORUM:
Όντως.... Ρε συ, το οδηγησες ή ψάχνεις πρίζα;
Να δεις που το φορτίζει και πέφτει ο γενικός.Χαχα θεός!!!
Δεν έχω γράψει κάτι ακόμα γιατί δεν το έχω κουνήσει πολύ.
Μια βόλτα κάναμε μέχρι την Βουλιαγμένη σύνολο 77κλμ.Άνετο είναι, δεν κοπανάει, δεν είναι σκληρό σαν το Υ. Θα έλεγα σφιχτουλικο πχ σαν το Φορμέντορ ή το ΨΨ.
Ευτυχώς χωράνε πίσω 2 ενήλικες, όχι ευτραφείς, μαζί με ένα booster κάθισμα. Υπενθυμίζω ότι ενώ στο Λεον χωράνε στο ΨΨ δεν χωρούσαν. Οπότε και έφαγε άκυρο.
Μαγεία η άμεση απόκριση στο γκάζι, σε συνδυασμό με την απόλυτη ησυχία στην καμπίνα είναι πραγματική απόλαυση η οδήγηση. Ακόμα δεν έχω βγάλει το chill mode οπότε βιώνω επιτάχυνση νορμάλ αυτοκίνητου.
Έβαλα μεμβράνες παντού, το έγραψα και στο ανάλογο νήμα.
Ευχαριστώ τον Φάνη για την σύσταση. Άριστος επαγγελματίας ο Αλέξανδρος.Μπήκαν Xpel XR Plus και νομίζω ότι κάνουν δουλειά. Ειδικά με την ηλιοροφή πιστεύω πως χωρίς μεμβράνες θα υπάρχει θέμα. Την Δευτέρα που το κατέβασα παραλία με την λιακάδα που είχε η καμπίνα έφτασε μόλις τους 37c παρκαρισμένο για 2 ώρες.
Έκανα μια χαζούλα φόρτιση στον ΑΒ της γειτονιάς μου για να δω πως είναι, φόρτωσα 5kw και πλήρωσα 2.11€, χρέωση 0.45€ ανά kwh. Μεθαύριο βάζω φορτιστή στην υπόγεια θέση γκαράζ που έχω.
Μέσα στον Μάιο θα παίξουν κοντινά ταξιδάκια οπότε θα έχω να γράψω για κατανάλωση.
Για την ώρα δεν το μετανιώνω, πιστεύω πως στα χρήματα που έδωσα, 38,500€ με την επιδότηση (που υποθέτω πως αργά ή γρήγορα θα καταβληθεί) είχα επιλογές που μου έδιναν λιγότερα.
Αν πραγματικά το σιβικ ήταν στα ίδια χρήματα και όχι 47,000€ η φουλ έκδοση ίσως και να έμπαινα σε δίλημμα.
Σεντόνι τελικά και τίποτα δεν είπα, αλλά επιφυλάσσομαι.
-
@netgeo said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
Όντως.... Ρε συ, το οδηγησες ή ψάχνεις πρίζα;
Να δεις που το φορτίζει και πέφτει ο γενικός.Χαχα θεός!!!
Δεν έχω γράψει κάτι ακόμα γιατί δεν το έχω κουνήσει πολύ.
Μια βόλτα κάναμε μέχρι την Βουλιαγμένη σύνολο 77κλμ.Άνετο είναι, δεν κοπανάει, δεν είναι σκληρό σαν το Υ. Θα έλεγα σφιχτουλικο πχ σαν το Φορμέντορ ή το ΨΨ.
Ευτυχώς χωράνε πίσω 2 ενήλικες, όχι ευτραφείς, μαζί με ένα booster κάθισμα. Υπενθυμίζω ότι ενώ στο Λεον χωράνε στο ΨΨ δεν χωρούσαν. Οπότε και έφαγε άκυρο.
Μαγεία η άμεση απόκριση στο γκάζι, σε συνδυασμό με την απόλυτη ησυχία στην καμπίνα είναι πραγματική απόλαυση η οδήγηση. Ακόμα δεν έχω βγάλει το chill mode οπότε βιώνω επιτάχυνση νορμάλ αυτοκίνητου.
Έβαλα μεμβράνες παντού, το έγραψα και στο ανάλογο νήμα.
Ευχαριστώ τον Φάνη για την σύσταση. Άριστος επαγγελματίας ο Αλέξανδρος.Μπήκαν Xpel XR Plus και νομίζω ότι κάνουν δουλειά. Ειδικά με την ηλιοροφή πιστεύω πως χωρίς μεμβράνες θα υπάρχει θέμα. Την Δευτέρα που το κατέβασα παραλία με την λιακάδα που είχε η καμπίνα έφτασε μόλις τους 37c παρκαρισμένο για 2 ώρες.
Έκανα μια χαζούλα φόρτιση στον ΑΒ της γειτονιάς μου για να δω πως είναι, φόρτωσα 5kw και πλήρωσα 2.11€, χρέωση 0.45€ ανά kwh. Μεθαύριο βάζω φορτιστή στην υπόγεια θέση γκαράζ που έχω.
Μέσα στον Μάιο θα παίξουν κοντινά ταξιδάκια οπότε θα έχω να γράψω για κατανάλωση.
Για την ώρα δεν το μετανιώνω, πιστεύω πως στα χρήματα που έδωσα, 38,500€ με την επιδότηση (που υποθέτω πως αργά ή γρήγορα θα καταβληθεί) είχα επιλογές που μου έδιναν λιγότερα.
Αν πραγματικά το σιβικ ήταν στα ίδια χρήματα και όχι 47,000€ η φουλ έκδοση ίσως και να έμπαινα σε δίλημμα.
Σεντόνι τελικά και τίποτα δεν είπα, αλλά επιφυλάσσομαι.
Το standard range έχεις?
Πως φαίνεται η αυτονομία? Εχεις ακη εικόνα? Αυτό με ενδιαφέρει κ εμένα αλλα με απασχολεί η αυτονομία στγν επαρχία αλλα και το τι γίνεται με φορτιστή στην πυλωτή πολυκατοικίας. Εχω περίεργους γείτονες και φοβάμαι θα υπάρχει θέμα σε μελλοντική εγκατάσταση φορτιστή.
TESLA FORUM