-
@georgemit said in VW FORUM:
@georgemit said in VW FORUM:
Κάτσε να πάρουν 2-3k ακόμα και μετά μόνο σε παιχνίδι θα τα βλέπουμε.
Πήγε γνωστός να παραγγείλει το T-Roc το μικρό, το 3κύλινδρο με τα 110 άλογα, χειροκίνητο και με λευκό μη μεταλλικό χρώμα. Του βγήκε τελική 28k, με πινακίδες, επέκταση εγγύησης κλπ.
Έσκασε στα γέλια και πήγε στη Hyundai. Γενικά έχει να πέσει πολύ γέλιο, αλλά βλέπω να πέφτει και πολύ κλάμα για κάποιες αυτοκινητοβιομηχανίες. Ήδη τα νταούλια βαράνε...
Αν διαβάσεις τη στατιστική αλλιώς θα δεις στοιχεία ΣΕΑΑ πρώτο σε πωλήσεις το yaris cross της toyota με 1 μοντέλο στο segment και t roc, t cross και taigo μαζί τις διπλάσιες πωλήσεις. Αν το δεις από την πλευρά του μετόχου είναι νταούλια για κλάμα ή για μέρισμα?
Η vw δεν πέφτει εύκολα, δεν είναι καμιά τυχαία εταιρεία. Το θέμα είναι πόσα απ' αυτά που πούλησε αφορούν ιδιώτες και πόσα leasing. Ο κάτοχος leasing δεν είναι φίλος της μάρκας, δεν το επέλεξε για προσωπικό του. Ούτε θα μπλέξει μετά στο "κύκλωμα" με τα ανταλλακτικά, τα εξειδικευμένα συνεργεία vw, τις βελτιώσεις κλπ.
Η Hyundai που αυξάνει συνεχώς πωλήσεις, από που τις κόβει? Προφανώς και από κάποιον που θα ήθελε να πάρει vw.
Το golf το μικρό είχε 22k πριν 2 χρόνια και τώρα κοντεύει τα 29k. Πάνω κάτω τα ίδια και το T-Roc. Πόσους υποψήφιους αγοραστές έχει χάσει η vw? Είναι πολλά λεφτά 7k πάνω σε 2 χρόνια. Αυτούς τους έχασε και μάλλον δεν θα τους ξαναπάρει ποτέ πίσω.Μέσα είσαι, όταν ξεκίνησα να ψάχνω για αυτοκίνητο πριν 1 χρόνο περίπου είχα στα υποψήφια και το golf. Μετά τις αυξήσεις βέβαια ούτε καν πήγα να το δω. Όπως και κάποια άλλα.
Κατέληξα στο i30 γιατί ήταν το μόνο ίσως hatch με τιμές 2021.
Oι τιμές των υπολοίπων; Κοροϊδία.
Και όπως το κόβω δύσκολα θα φύγω από τη hyundai αν συνεχιστούν οι ευχάριστες εμπειρίες.
Μετά από κάθε ταξίδι που κάνω το αγαπώ και περισσότερο.
Το αγάπησα ακόμα παραπάνω χτες που άνοιξα το καπώ να τσεκάρω λάδια και μετά από 3.500 χλμ τα περισσότερα εθνική με πλακώματα δε του λείπει ούτε ml λαδιού.
Αν ήταν κανα άλλο θα ήθελε κανά μισόλιτρο.Δε θέλω να σε στεναχωρήσω, αλλά το I30 δεν κοιτάει στα μάτια το Golf.
Το θέμα είναι αλλού. Ότι και το i30 είναι μια χαρά αυτοκίνητο και δεν κρίνει σκόπιμο ο άλλος να πληρώσει 6-7k παραπάνω για το Golf.
Κάπου λέει μέσα του οκ, καλύτερο το golf αλλά είναι πολλά τα λεφτά, οπότε η απόφαση βγαίνει αβίαστα.Καθολου δε με στεναχωρεις, θα στεναχωριομουν περισσοτερο αν ανοιγα το καπω του golf και εβλεπα να λειπει κανα λιτρο λαδι.
Να σου πω την αληθεια αν ηταν στα 2k η διαφορα ισως έπαιρνα το golf.
Για ποιο λογο ομως; απο καθαρή προκαταληψη προς τα hyundai, επειδη δε τα γνωριζα.
Τωρα που εχω αποψη παλι hyundai θα επαιρνα.Πάντως αυτό για το λαδάκι ισχύει. Εγώ δεν είχα ποτέ μου vw και το καλοκαίρι αγόρασα το t-cross. Είχα τσεκάρει τα λάδια στα 5-6000 χλμ και ήμουν στη μέση. Σήμερα λοιπόν που έκανα την πρώτη αλλαγή προληπτικά στα 10000χλμ, ο δείκτης ήταν οριακά πάνω από το κάτω άκρο!
Ο ειδικός μου είπε αν θέλω να κρατήσω το αυτοκίνητο, να μην το αφήνω να πέφτει κάτω από τη μέση της βέργας. Ήθελα να ήξερα εκεί στη vw τι σκέφτονται όταν προτείνουν αλλαγή λαδιών στα 20000χλμ.....
Περί Hyudai, όταν κοίταζα τότε το bayon, νομίζω πως στο μόνο που υπερτερούσε από το t-cross ήταν η τιμή (ντάξει εννοείται και η εγγύηση).
Βέβαια i30 και bayon είναι άλλη φάση εντελώς αλλά η γυνή ήθελε suv-οποίηση..... οπότε εκεί κάναμε Point.
-
@georgemit said in VW FORUM:
@georgemit said in VW FORUM:
Κάτσε να πάρουν 2-3k ακόμα και μετά μόνο σε παιχνίδι θα τα βλέπουμε.
Πήγε γνωστός να παραγγείλει το T-Roc το μικρό, το 3κύλινδρο με τα 110 άλογα, χειροκίνητο και με λευκό μη μεταλλικό χρώμα. Του βγήκε τελική 28k, με πινακίδες, επέκταση εγγύησης κλπ.
Έσκασε στα γέλια και πήγε στη Hyundai. Γενικά έχει να πέσει πολύ γέλιο, αλλά βλέπω να πέφτει και πολύ κλάμα για κάποιες αυτοκινητοβιομηχανίες. Ήδη τα νταούλια βαράνε...
Αν διαβάσεις τη στατιστική αλλιώς θα δεις στοιχεία ΣΕΑΑ πρώτο σε πωλήσεις το yaris cross της toyota με 1 μοντέλο στο segment και t roc, t cross και taigo μαζί τις διπλάσιες πωλήσεις. Αν το δεις από την πλευρά του μετόχου είναι νταούλια για κλάμα ή για μέρισμα?
Η vw δεν πέφτει εύκολα, δεν είναι καμιά τυχαία εταιρεία. Το θέμα είναι πόσα απ' αυτά που πούλησε αφορούν ιδιώτες και πόσα leasing. Ο κάτοχος leasing δεν είναι φίλος της μάρκας, δεν το επέλεξε για προσωπικό του. Ούτε θα μπλέξει μετά στο "κύκλωμα" με τα ανταλλακτικά, τα εξειδικευμένα συνεργεία vw, τις βελτιώσεις κλπ.
Η Hyundai που αυξάνει συνεχώς πωλήσεις, από που τις κόβει? Προφανώς και από κάποιον που θα ήθελε να πάρει vw.
Το golf το μικρό είχε 22k πριν 2 χρόνια και τώρα κοντεύει τα 29k. Πάνω κάτω τα ίδια και το T-Roc. Πόσους υποψήφιους αγοραστές έχει χάσει η vw? Είναι πολλά λεφτά 7k πάνω σε 2 χρόνια. Αυτούς τους έχασε και μάλλον δεν θα τους ξαναπάρει ποτέ πίσω.Μέσα είσαι, όταν ξεκίνησα να ψάχνω για αυτοκίνητο πριν 1 χρόνο περίπου είχα στα υποψήφια και το golf. Μετά τις αυξήσεις βέβαια ούτε καν πήγα να το δω. Όπως και κάποια άλλα.
Κατέληξα στο i30 γιατί ήταν το μόνο ίσως hatch με τιμές 2021.
Oι τιμές των υπολοίπων; Κοροϊδία.
Και όπως το κόβω δύσκολα θα φύγω από τη hyundai αν συνεχιστούν οι ευχάριστες εμπειρίες.
Μετά από κάθε ταξίδι που κάνω το αγαπώ και περισσότερο.
Το αγάπησα ακόμα παραπάνω χτες που άνοιξα το καπώ να τσεκάρω λάδια και μετά από 3.500 χλμ τα περισσότερα εθνική με πλακώματα δε του λείπει ούτε ml λαδιού.
Αν ήταν κανα άλλο θα ήθελε κανά μισόλιτρο.Δε θέλω να σε στεναχωρήσω, αλλά το I30 δεν κοιτάει στα μάτια το Golf.
Το θέμα είναι αλλού. Ότι και το i30 είναι μια χαρά αυτοκίνητο και δεν κρίνει σκόπιμο ο άλλος να πληρώσει 6-7k παραπάνω για το Golf.
Κάπου λέει μέσα του οκ, καλύτερο το golf αλλά είναι πολλά τα λεφτά, οπότε η απόφαση βγαίνει αβίαστα.Καθολου δε με στεναχωρεις, θα στεναχωριομουν περισσοτερο αν ανοιγα το καπω του golf και εβλεπα να λειπει κανα λιτρο λαδι.
Να σου πω την αληθεια αν ηταν στα 2k η διαφορα ισως έπαιρνα το golf.
Για ποιο λογο ομως; απο καθαρή προκαταληψη προς τα hyundai, επειδη δε τα γνωριζα.
Τωρα που εχω αποψη παλι hyundai θα επαιρνα.Πάντως αυτό για το λαδάκι ισχύει. Εγώ δεν είχα ποτέ μου vw και το καλοκαίρι αγόρασα το t-cross. Είχα τσεκάρει τα λάδια στα 5-6000 χλμ και ήμουν στη μέση. Σήμερα λοιπόν που έκανα την πρώτη αλλαγή προληπτικά στα 10000χλμ, ο δείκτης ήταν οριακά πάνω από το κάτω άκρο!
Ο ειδικός μου είπε αν θέλω να κρατήσω το αυτοκίνητο, να μην το αφήνω να πέφτει κάτω από τη μέση της βέργας. Ήθελα να ήξερα εκεί στη vw τι σκέφτονται όταν προτείνουν αλλαγή λαδιών στα 20000χλμ.....
Περί Hyudai, όταν κοίταζα τότε το bayon, νομίζω πως στο μόνο που υπερτερούσε από το t-cross ήταν η τιμή (ντάξει εννοείται και η εγγύηση).
Βέβαια i30 και bayon είναι άλλη φάση εντελώς αλλά η γυνή ήθελε suv-οποίηση..... οπότε εκεί κάναμε Point.
το bayon είναι αλλη περίπτωση. ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΑΙ. είναι πάρα πολύ ασχημο. 1000 φορες το tcross από την κατσαρίδα
καλύτερα να πληρώνω λαδι από οφθαλμίατρο, είπαμε
το KONA μαρέσει, αλλά η κατσαριδα ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. Το Kona επρεπε να δεις. Αν και το παρόν καταργηθηκε και το επόμενο πάει σε άλλες τιμές αφού πάει σε C-BSUV κατηγορία λόγω μεγέθους και τιμής
ΥΓ Αν ήταν σοβαρή η VW θα το αναγνώριζε σαν πρόβλημα μεσα στην εγγυηση το κάψιμο λαδιού και θα έκανε ενέργειες να το φτιάξει. Ομως δεν είναι σοβαροί, σου λένε είναι φυσιολογικό να έχεις καινούργιο αμάξι που καίει λάδια και λένε για γερμανική ποιότητα. Και μετά φταίει ο CIRUS που κράζει οχι η VW
-
@georgemit said in VW FORUM:
@georgemit said in VW FORUM:
Κάτσε να πάρουν 2-3k ακόμα και μετά μόνο σε παιχνίδι θα τα βλέπουμε.
Πήγε γνωστός να παραγγείλει το T-Roc το μικρό, το 3κύλινδρο με τα 110 άλογα, χειροκίνητο και με λευκό μη μεταλλικό χρώμα. Του βγήκε τελική 28k, με πινακίδες, επέκταση εγγύησης κλπ.
Έσκασε στα γέλια και πήγε στη Hyundai. Γενικά έχει να πέσει πολύ γέλιο, αλλά βλέπω να πέφτει και πολύ κλάμα για κάποιες αυτοκινητοβιομηχανίες. Ήδη τα νταούλια βαράνε...
Αν διαβάσεις τη στατιστική αλλιώς θα δεις στοιχεία ΣΕΑΑ πρώτο σε πωλήσεις το yaris cross της toyota με 1 μοντέλο στο segment και t roc, t cross και taigo μαζί τις διπλάσιες πωλήσεις. Αν το δεις από την πλευρά του μετόχου είναι νταούλια για κλάμα ή για μέρισμα?
Η vw δεν πέφτει εύκολα, δεν είναι καμιά τυχαία εταιρεία. Το θέμα είναι πόσα απ' αυτά που πούλησε αφορούν ιδιώτες και πόσα leasing. Ο κάτοχος leasing δεν είναι φίλος της μάρκας, δεν το επέλεξε για προσωπικό του. Ούτε θα μπλέξει μετά στο "κύκλωμα" με τα ανταλλακτικά, τα εξειδικευμένα συνεργεία vw, τις βελτιώσεις κλπ.
Η Hyundai που αυξάνει συνεχώς πωλήσεις, από που τις κόβει? Προφανώς και από κάποιον που θα ήθελε να πάρει vw.
Το golf το μικρό είχε 22k πριν 2 χρόνια και τώρα κοντεύει τα 29k. Πάνω κάτω τα ίδια και το T-Roc. Πόσους υποψήφιους αγοραστές έχει χάσει η vw? Είναι πολλά λεφτά 7k πάνω σε 2 χρόνια. Αυτούς τους έχασε και μάλλον δεν θα τους ξαναπάρει ποτέ πίσω.Μέσα είσαι, όταν ξεκίνησα να ψάχνω για αυτοκίνητο πριν 1 χρόνο περίπου είχα στα υποψήφια και το golf. Μετά τις αυξήσεις βέβαια ούτε καν πήγα να το δω. Όπως και κάποια άλλα.
Κατέληξα στο i30 γιατί ήταν το μόνο ίσως hatch με τιμές 2021.
Oι τιμές των υπολοίπων; Κοροϊδία.
Και όπως το κόβω δύσκολα θα φύγω από τη hyundai αν συνεχιστούν οι ευχάριστες εμπειρίες.
Μετά από κάθε ταξίδι που κάνω το αγαπώ και περισσότερο.
Το αγάπησα ακόμα παραπάνω χτες που άνοιξα το καπώ να τσεκάρω λάδια και μετά από 3.500 χλμ τα περισσότερα εθνική με πλακώματα δε του λείπει ούτε ml λαδιού.
Αν ήταν κανα άλλο θα ήθελε κανά μισόλιτρο.Δε θέλω να σε στεναχωρήσω, αλλά το I30 δεν κοιτάει στα μάτια το Golf.
Το θέμα είναι αλλού. Ότι και το i30 είναι μια χαρά αυτοκίνητο και δεν κρίνει σκόπιμο ο άλλος να πληρώσει 6-7k παραπάνω για το Golf.
Κάπου λέει μέσα του οκ, καλύτερο το golf αλλά είναι πολλά τα λεφτά, οπότε η απόφαση βγαίνει αβίαστα.Καθολου δε με στεναχωρεις, θα στεναχωριομουν περισσοτερο αν ανοιγα το καπω του golf και εβλεπα να λειπει κανα λιτρο λαδι.
Να σου πω την αληθεια αν ηταν στα 2k η διαφορα ισως έπαιρνα το golf.
Για ποιο λογο ομως; απο καθαρή προκαταληψη προς τα hyundai, επειδη δε τα γνωριζα.
Τωρα που εχω αποψη παλι hyundai θα επαιρνα.Πάντως αυτό για το λαδάκι ισχύει. Εγώ δεν είχα ποτέ μου vw και το καλοκαίρι αγόρασα το t-cross. Είχα τσεκάρει τα λάδια στα 5-6000 χλμ και ήμουν στη μέση. Σήμερα λοιπόν που έκανα την πρώτη αλλαγή προληπτικά στα 10000χλμ, ο δείκτης ήταν οριακά πάνω από το κάτω άκρο!
.
-
@georgemit said in VW FORUM:
@georgemit said in VW FORUM:
Κάτσε να πάρουν 2-3k ακόμα και μετά μόνο σε παιχνίδι θα τα βλέπουμε.
Πήγε γνωστός να παραγγείλει το T-Roc το μικρό, το 3κύλινδρο με τα 110 άλογα, χειροκίνητο και με λευκό μη μεταλλικό χρώμα. Του βγήκε τελική 28k, με πινακίδες, επέκταση εγγύησης κλπ.
Έσκασε στα γέλια και πήγε στη Hyundai. Γενικά έχει να πέσει πολύ γέλιο, αλλά βλέπω να πέφτει και πολύ κλάμα για κάποιες αυτοκινητοβιομηχανίες. Ήδη τα νταούλια βαράνε...
Αν διαβάσεις τη στατιστική αλλιώς θα δεις στοιχεία ΣΕΑΑ πρώτο σε πωλήσεις το yaris cross της toyota με 1 μοντέλο στο segment και t roc, t cross και taigo μαζί τις διπλάσιες πωλήσεις. Αν το δεις από την πλευρά του μετόχου είναι νταούλια για κλάμα ή για μέρισμα?
Η vw δεν πέφτει εύκολα, δεν είναι καμιά τυχαία εταιρεία. Το θέμα είναι πόσα απ' αυτά που πούλησε αφορούν ιδιώτες και πόσα leasing. Ο κάτοχος leasing δεν είναι φίλος της μάρκας, δεν το επέλεξε για προσωπικό του. Ούτε θα μπλέξει μετά στο "κύκλωμα" με τα ανταλλακτικά, τα εξειδικευμένα συνεργεία vw, τις βελτιώσεις κλπ.
Η Hyundai που αυξάνει συνεχώς πωλήσεις, από που τις κόβει? Προφανώς και από κάποιον που θα ήθελε να πάρει vw.
Το golf το μικρό είχε 22k πριν 2 χρόνια και τώρα κοντεύει τα 29k. Πάνω κάτω τα ίδια και το T-Roc. Πόσους υποψήφιους αγοραστές έχει χάσει η vw? Είναι πολλά λεφτά 7k πάνω σε 2 χρόνια. Αυτούς τους έχασε και μάλλον δεν θα τους ξαναπάρει ποτέ πίσω.Μέσα είσαι, όταν ξεκίνησα να ψάχνω για αυτοκίνητο πριν 1 χρόνο περίπου είχα στα υποψήφια και το golf. Μετά τις αυξήσεις βέβαια ούτε καν πήγα να το δω. Όπως και κάποια άλλα.
Κατέληξα στο i30 γιατί ήταν το μόνο ίσως hatch με τιμές 2021.
Oι τιμές των υπολοίπων; Κοροϊδία.
Και όπως το κόβω δύσκολα θα φύγω από τη hyundai αν συνεχιστούν οι ευχάριστες εμπειρίες.
Μετά από κάθε ταξίδι που κάνω το αγαπώ και περισσότερο.
Το αγάπησα ακόμα παραπάνω χτες που άνοιξα το καπώ να τσεκάρω λάδια και μετά από 3.500 χλμ τα περισσότερα εθνική με πλακώματα δε του λείπει ούτε ml λαδιού.
Αν ήταν κανα άλλο θα ήθελε κανά μισόλιτρο.Δε θέλω να σε στεναχωρήσω, αλλά το I30 δεν κοιτάει στα μάτια το Golf.
Το θέμα είναι αλλού. Ότι και το i30 είναι μια χαρά αυτοκίνητο και δεν κρίνει σκόπιμο ο άλλος να πληρώσει 6-7k παραπάνω για το Golf.
Κάπου λέει μέσα του οκ, καλύτερο το golf αλλά είναι πολλά τα λεφτά, οπότε η απόφαση βγαίνει αβίαστα.Καθολου δε με στεναχωρεις, θα στεναχωριομουν περισσοτερο αν ανοιγα το καπω του golf και εβλεπα να λειπει κανα λιτρο λαδι.
Να σου πω την αληθεια αν ηταν στα 2k η διαφορα ισως έπαιρνα το golf.
Για ποιο λογο ομως; απο καθαρή προκαταληψη προς τα hyundai, επειδη δε τα γνωριζα.
Τωρα που εχω αποψη παλι hyundai θα επαιρνα.Πάντως αυτό για το λαδάκι ισχύει. Εγώ δεν είχα ποτέ μου vw και το καλοκαίρι αγόρασα το t-cross. Είχα τσεκάρει τα λάδια στα 5-6000 χλμ και ήμουν στη μέση. Σήμερα λοιπόν που έκανα την πρώτη αλλαγή προληπτικά στα 10000χλμ, ο δείκτης ήταν οριακά πάνω από το κάτω άκρο!
Ο ειδικός μου είπε αν θέλω να κρατήσω το αυτοκίνητο, να μην το αφήνω να πέφτει κάτω από τη μέση της βέργας. Ήθελα να ήξερα εκεί στη vw τι σκέφτονται όταν προτείνουν αλλαγή λαδιών στα 20000χλμ.....
Περί Hyudai, όταν κοίταζα τότε το bayon, νομίζω πως στο μόνο που υπερτερούσε από το t-cross ήταν η τιμή (ντάξει εννοείται και η εγγύηση).
Βέβαια i30 και bayon είναι άλλη φάση εντελώς αλλά η γυνή ήθελε suv-οποίηση..... οπότε εκεί κάναμε Point.
Κακώς τα κράτησες τα πρώτα εργοστασιακά λάδια τόσα χιλιόμετρα. Τέλος πάντων, ας μην το ανοίξουμε αυτό το θέμα.
Μετά την 1η αλλαγή θα κρίνεις αν καίει λάδια το αυτοκίνητο.
Και μη το πηγαίνεις συνέχεια με χαμηλές στροφές μέσα στην πόλη. Πήγαινε κανένα ταξίδι και πάτα το. Και μέσα στην πόλη όποτε μπορείς άλλαζε σε ψηλές στροφές, 4,5-5. Αν δε ζοριστούν τα ελατήρια δε θα πατήσουν καλά. Τώρα που είναι καινούργιο πρέπει να τα κάνεις αυτά. -
@georgemit said in VW FORUM:
@georgemit said in VW FORUM:
Κακώς τα κράτησες τα πρώτα εργοστασιακά λάδια τόσα χιλιόμετρα. Τέλος πάντων, ας μην το ανοίξουμε αυτό το θέμα.
Μετά την 1η αλλαγή θα κρίνεις αν καίει λάδια το αυτοκίνητο.
Και μη το πηγαίνεις συνέχεια με χαμηλές στροφές μέσα στην πόλη. Πήγαινε κανένα ταξίδι και πάτα το. Και μέσα στην πόλη όποτε μπορείς άλλαζε σε ψηλές στροφές, 4,5-5. Αν δε ζοριστούν τα ελατήρια δε θα πατήσουν καλά. Τώρα που είναι καινούργιο πρέπει να τα κάνεις αυτά.Δυστυχώς λόγω προβλήματος υγείας, της οικογένειας μας φάγαν τα χιλιόμετρα επαρχία - αθήνα στα νοσοκομεία και το αμέλησα. Τα χλμ ήρθαν πολύ γρήγορα και δεν είχα μυαλό για τέτοια.
Αλλά γενικά το ξέρω πως έπρεπε να έχω ασχοληθεί νωρίτερα.
Στην Αθήνα δεν προλαβαίνω να το ανοίξω αρκετά σε στροφές, και ΠΑΝΤΑ ξεκινάω αφου αυτές πέσουν γιατί έχει ένα κουλό το t-cross. Όταν το βάζεις μπροστά μένει για αρκετή ώρα στις 1500 στροφές και αν ξεκινήσεις, σαν να ρετάρει προσπαθώντας να τις ισορροπίσει κάπου όταν αφήνω συμπλέκτη. Στην εθνική του ρίχνω αρκετά και ανεβάζω και στροφές πολύ (ειδικά στα διόδια ). Πίστευα πως αυτά, συνέβαλλαν στην μεγαλύτερη κατανάλωση λαδιού, όχι;
το bayon είναι αλλη περίπτωση. ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΑΙ. είναι πάρα πολύ ασχημο. 1000 φορες το tcross από την κατσαρίδα
καλύτερα να πληρώνω λαδι από οφθαλμίατρο, είπαμε
το KONA μαρέσει, αλλά η κατσαριδα ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. Το Kona επρεπε να δεις. Αν και το παρόν καταργηθηκε και το επόμενο πάει σε άλλες τιμές αφού πάει σε C-BSUV κατηγορία λόγω μεγέθους και τιμής
ΥΓ Αν ήταν σοβαρή η VW θα το αναγνώριζε σαν πρόβλημα μεσα στην εγγυηση το κάψιμο λαδιού και θα έκανε ενέργειες να το φτιάξει. Ομως δεν είναι σοβαροί, σου λένε είναι φυσιολογικό να έχεις καινούργιο αμάξι που καίει λάδια και λένε για γερμανική ποιότητα. Και μετά φταίει ο CIRUS που κράζει οχι η VW
Συμφωνώ οτι δε βλέπεται! Αλλά η αλήθεια είναι πως είναι value for money.
Προσγειωθήκαμε απότομα με το λαδάκι! Βεβαια φοράει και 0w20 που είναι πολύ λεπτούλι.... Ίσως παίζει το ρόλο του.
-
Όταν το βάζεις μπρος, ειδικά αν κάνει κρύο, μπορεί να δουλεύει σε ψηλό ρελαντί για μερικά δευτερόλεπτα. Δε θα ξεκινάς, θα περιμένεις πρώτα να πέσουν οι στροφές, αλλιώς το σκίζεις το αυτοκίνητο.
Τώρα που είναι καινούργιο, πρέπει να το δουλεύεις σε ψηλές στροφές όποτε μπορείς, όχι στο ρελαντί, σε κίνηση, να ζοριστεί.
Στην πόλη ανά διαστήματα άλλαζε ταχύτητες πάνω από 4k rpm. Ακόμα καλύτερα σε κάνα ταξιδάκι πήγαινέ το για κάποια λεπτά γρήγορα ή κράτα μέσα για κάνα 20λεπτο πχ 4η και πάνω από 4k στροφές, ας κάψει λίγη βενζίνη παραπάνω, καλό θα του κάνεις.
Παίζει και το 0-20 το ρόλο του, όταν βγεις απ' την εγγύηση γύρνα στο παραδοσιακό 5-30. Όλοι αυτό κάνουν.
-
Να προσθέσω επίσης πως καλό είναι να βρεις κάποιον γείτονα να το σπρώχνει το πρωί, να τσουλαει αυτο και τότε να βάζεις μπροστά και να φεύγεις με 4Κ Σαλ. Βοηθάει στα ελατήρια των βαλβίδων.
-
Οτι και να κάνει πάλι τα ίδια προβλήματα θα βγάλουν και πάλι λάδι θα καίνε.
Επίσης κανένα νόημα να περιμένεις να πέσουν οι στροφές .Ξεκινάς αμέσως.Αλλάγή λαδιών όποτε σου λεει ο κατασκευαστής. -
-
Όταν το βάζεις μπρος, ειδικά αν κάνει κρύο, μπορεί να δουλεύει σε ψηλό ρελαντί για μερικά δευτερόλεπτα. Δε θα ξεκινάς, θα περιμένεις πρώτα να πέσουν οι στροφές, αλλιώς το σκίζεις το αυτοκίνητο.
Αυτή είναι μια πολύ κακή λανθασμένη συμβουλή! Με βάση τα λεγόμενα όλων των κατασκευαστών, πρέπει να ξεκινάς αμέσως και να μην περιμένεις στο ρελαντί. Ο κινητήρας ζεσταίνεται πιο γρήγορα (οπότε είναι καλύτερο για αυτόν) όταν το αυτοκίνητο κινείται. Απλώς μέχρι να έρθει στην κανονική θερμοκρασία λειτουργίας, δεν πρέπει να τον πιέζεις.
Ξεκινώντας λοιπόν άμεσα και κινούμενος χαλαρά στην αρχή, κάνεις καλό στο περιβάλλον, στον κινητήρα και στην τσέπη σου. -
Αν σε παρηγορεί είναι καλό αμάξι το tcross και τα έχει όλα
απλά θα έχεις συμλήρωμα λίγο λάδι κάθε τόσο
Δεν θέλω να πω παραπανω, δεν βρισκω καμία ευχαρίστηση να παίζω με τον πόνο του αλλου, τουναντίων με τον πελάτη είμαι που πλήρωσε για κάτι και πρέπει να είναι καλό. Θα χαρώ πολύ να ακούσω ότι έτυχε να είναι στα πρώτα λάδια αυτό και στις επόμενες αλλαγές δεν το έκανε και όλα πάνε ρολόι με το αμάξι σου. Γενικά πάντως δεν δικαιολογείται να καίει λάδια κανένα αμάξι καινούργιο πλην mazda με wankel κινητήρες που είναι κατασκευαστικά θεμιτο στον τρόπο λειτουργίας τους. ασχετο βεβαια απλά το διευκρινίζω
-
@harisma23 said in VW FORUM:
Όταν το βάζεις μπρος, ειδικά αν κάνει κρύο, μπορεί να δουλεύει σε ψηλό ρελαντί για μερικά δευτερόλεπτα. Δε θα ξεκινάς, θα περιμένεις πρώτα να πέσουν οι στροφές, αλλιώς το σκίζεις το αυτοκίνητο.
Αυτή είναι μια πολύ κακή λανθασμένη συμβουλή! Με βάση τα λεγόμενα όλων των κατασκευαστών, πρέπει να ξεκινάς αμέσως και να μην περιμένεις στο ρελαντί. Ο κινητήρας ζεσταίνεται πιο γρήγορα (οπότε είναι καλύτερο για αυτόν) όταν το αυτοκίνητο κινείται. Απλώς μέχρι να έρθει στην κανονική θερμοκρασία λειτουργίας, δεν πρέπει να τον πιέζεις.
Ξεκινώντας λοιπόν άμεσα και κινούμενος χαλαρά στην αρχή, κάνεις καλό στο περιβάλλον, στον κινητήρα και στην τσέπη σου.Συμφωνω πρέπει να ξεκινάς αμέσως απλά να πας με χαμηλές στροφές μεχρι να ανέβει στην επιθυμιτή θερμοκρασία λειτουργίας
-
@harisma23 said in VW FORUM:
Όταν το βάζεις μπρος, ειδικά αν κάνει κρύο, μπορεί να δουλεύει σε ψηλό ρελαντί για μερικά δευτερόλεπτα. Δε θα ξεκινάς, θα περιμένεις πρώτα να πέσουν οι στροφές, αλλιώς το σκίζεις το αυτοκίνητο.
Αυτή είναι μια πολύ κακή λανθασμένη συμβουλή! Με βάση τα λεγόμενα όλων των κατασκευαστών, πρέπει να ξεκινάς αμέσως και να μην περιμένεις στο ρελαντί. Ο κινητήρας ζεσταίνεται πιο γρήγορα (οπότε είναι καλύτερο για αυτόν) όταν το αυτοκίνητο κινείται. Απλώς μέχρι να έρθει στην κανονική θερμοκρασία λειτουργίας, δεν πρέπει να τον πιέζεις.
Ξεκινώντας λοιπόν άμεσα και κινούμενος χαλαρά στην αρχή, κάνεις καλό στο περιβάλλον, στον κινητήρα και στην τσέπη σου.Δεν κατάλαβες. Κάποιες φορές όταν κάνει κρύο και βάζεις μπρος το πρωί, το αυτοκίνητο δουλεύει σε ψηλό ρελαντί.
Είναι μια λειτουργία γρήγορης προθέρμανσης του κινητήρα, που ο εγκέφαλος δίνει εντολή να ψεκάσουν και παραπάνω καύσιμο τα μπεκ.
Σ' αυτή την περίπτωση δεν ξεκινάμε μέχρι να τελειώσει η αυτόματη λειτουργία προθέρμανσης και να ηρεμήσει το ρελαντί. -
Οτι και να κάνει πάλι τα ίδια προβλήματα θα βγάλουν και πάλι λάδι θα καίνε.
Επίσης κανένα νόημα να περιμένεις να πέσουν οι στροφές .Ξεκινάς αμέσως.Αλλάγή λαδιών όποτε σου λεει ο κατασκευαστής.Να υποθέσω ότι δεν είχες ποτέ VW;
Λάθος υποθέτεις. Επειδή είχα 3 διαφορετικά VAG και έκανα και εγώ αυτές τις βλακείες να αλλάζω λάδια νωρίτερα και να τα προσέχω λες και είναι μωρά, το αποτέλεσμα είναι και λάδια να καίνε και όλες τις περίφημες γνωστές βλάβες να βγάλουν.
Στο Mazda τώρα ενημερωτικά εκανα πρωτή αλλαγή λαδιών στα 20.000 km χωρίς να εχει καψει σταγόνα και χώρίς καμία ιδιαίτερη προσοχή.
Ελπίζω να σε κάλυψα. -
@harisma23 said in VW FORUM:
Όταν το βάζεις μπρος, ειδικά αν κάνει κρύο, μπορεί να δουλεύει σε ψηλό ρελαντί για μερικά δευτερόλεπτα. Δε θα ξεκινάς, θα περιμένεις πρώτα να πέσουν οι στροφές, αλλιώς το σκίζεις το αυτοκίνητο.
Αυτή είναι μια πολύ κακή λανθασμένη συμβουλή! Με βάση τα λεγόμενα όλων των κατασκευαστών, πρέπει να ξεκινάς αμέσως και να μην περιμένεις στο ρελαντί. Ο κινητήρας ζεσταίνεται πιο γρήγορα (οπότε είναι καλύτερο για αυτόν) όταν το αυτοκίνητο κινείται. Απλώς μέχρι να έρθει στην κανονική θερμοκρασία λειτουργίας, δεν πρέπει να τον πιέζεις.
Ξεκινώντας λοιπόν άμεσα και κινούμενος χαλαρά στην αρχή, κάνεις καλό στο περιβάλλον, στον κινητήρα και στην τσέπη σου.Δεν κατάλαβες. Κάποιες φορές όταν κάνει κρύο και βάζεις μπρος το πρωί, το αυτοκίνητο δουλεύει σε ψηλό ρελαντί.
Είναι μια λειτουργία γρήγορης προθέρμανσης του κινητήρα, που ο εγκέφαλος δίνει εντολή να ψεκάσουν και παραπάνω καύσιμο τα μπεκ.
Σ' αυτή την περίπτωση δεν ξεκινάμε μέχρι να τελειώσει η αυτόματη λειτουργία προθέρμανσης και να ηρεμήσει το ρελαντί.Λάθος.Αυτο γίνεται για να πιάσουν θερμοκρασία λειτουργίας οι καταλύτες .Οχι ο κινητήρας.Φυσικά και ξεκινάμε αμέσως.Ολοι οι κατασκευαστές το λένε.Επίσης στη Γερμανία απαγορευεται να περιμένεις με το αυτοκίνητο σε λειτουργία δια νόμου.
-
Μπουκωνουν πιο εύκολα οι καταλύτες αν ξεκινήσεις όταν θερμαίνονται στα πρώτα δλ
Ψεκάζει πολύ βενζίνη, δεν είναι μόνο οι υψηλές στροφές, είναι και ο ψεκασμός -
Δεν κατάλαβες. Κάποιες φορές όταν κάνει κρύο και βάζεις μπρος το πρωί, το αυτοκίνητο δουλεύει σε ψηλό ρελαντί.
Είναι μια λειτουργία γρήγορης προθέρμανσης του κινητήρα, που ο εγκέφαλος δίνει εντολή να ψεκάσουν και παραπάνω καύσιμο τα μπεκ.
Σ' αυτή την περίπτωση δεν ξεκινάμε μέχρι να τελειώσει η αυτόματη λειτουργία προθέρμανσης και να ηρεμήσει το ρελαντί.Μετά συγχωρήσεως, αλλά εσύ κάνεις λάθος και στο εξήγησε ο Κωστής παραπάνω.
-
Σεις καλά τα λέτε, αλλά επειδή το αυτοκίνητο είναι σε στενό παρκινγκ στο -3, τρώει ζόρι για να βγει και εγώ μαζί του έτσι στενά που είναι. Ε όταν έχει αυξημένο ρελαντί μου, κάνει λίγο δύσκολη τη ζωή στο ανέβα. Είναι δηλαδή μία ειδική περίπτωση η περίπτωσή μου!
Από κει και πέρα, εδώ είμαστε να λέμε και τα καλά και τα κακά. Ένθερμος οπαδός δεν είμαι , μετοχές δεν έχω, προφανώς με προβληματίζει αυτή η κατανάλωση αλλά μένει να το δούμε. Ακούω τις απόψεις και τις συμβουλές σας και ακολουθώ πολλές από αυτές όπου μπορώ.
-
Σεις καλά τα λέτε, αλλά επειδή το αυτοκίνητο είναι σε στενό παρκινγκ στο -3, τρώει ζόρι για να βγει και εγώ μαζί του έτσι στενά που είναι. Ε όταν έχει αυξημένο ρελαντί μου, κάνει λίγο δύσκολη τη ζωή στο ανέβα. Είναι δηλαδή μία ειδική περίπτωση η περίπτωσή μου!
Από κει και πέρα, εδώ είμαστε να λέμε και τα καλά και τα κακά. Ένθερμος οπαδός δεν είμαι , μετοχές δεν έχω, προφανώς με προβληματίζει αυτή η κατανάλωση αλλά μένει να το δούμε. Ακούω τις απόψεις και τις συμβουλές σας και ακολουθώ πολλές από αυτές όπου μπορώ.
σε αυτη την περίπτωση εγώ θα το ζέσταινα. Γιατι να ανεβάζεις στροφές και να ζοριστεί με το που ανοιγει είναι χειρότερο
-
Μα δε προκειται να ζεσταθει σταματημένος εκτος αν περιμένεις κανενα δεκάλεπτο που και πάλι δε θα εχει ανεβάσει 90 το νερό.Καλά δε μιλάμε για το λάδι.Το αντίθετο θα συμβει θα δουλευει περισσότερη ώρα εκτος θερμοκρασίας λειτουργίας.
Αν είναι και σε κλειστο parking ακόμα χειρότερα ...
VW FORUM