Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 374
    • 375
    • 376
    • 377
    • 378
    • 897
    • 898
    • 376 / 898
    Περί αυτοκίνησης
    162
    17959
    408365
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator last edited by

      https://www.drive.gr/news/kosmos/telos-ta-nea-montela-me-thermikoys-kinitires-gia-tin-vw

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by lap

        https://today.ucsd.edu/story/meng_science_2021

        Έρχονται σιγά σιγά και οι στερεού τύπου.

        Χρηματοδότης της έρευνας η LG.

        Αναλόγως την τεχνολογία και προθυμία θα μπορούν να έχουν την τριπλάσια ενεργειακή χωρητικότητα απo τις σημερινές ενώ δεν θα αναφλέγονται.

        Δηλαδή 1000 χλμ σε ένα σημερινό ηλεκτρικό που είχε αυτονομία περί τα 300χλμ

        antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • antonakis
          antonakis @lap last edited by

          @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Έρχονται σιγά σιγά και οι στερεού τύπου.

          2db1fed3-13d5-49aa-869c-fa95154751bb-image.png

          Moments before detonation...

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • L
            lap last edited by lap

            Χαχα

            Όχι κοίτα, το πρόβλημα ήταν ο διαχωρισμός του ανιόν και κατιόν στοιχείου. Εκεί πάντα κολλούσαν διότι έχαναν απόδοση σε κύκλους φόρτισης.
            Πρόσφατα, αν θυμάμαι καλά κατάφεραν (νομίζω οι Ιάπωνες) να φτιάξουν ένα υλικό που μπορεί η μπαταρία να μην χάσει καθόλου απόδοση έπειτα από πάρα πολλούς κύκλους φόρτισης. Κάπου είχα διαβάσει στο ίντερνετ μια ανακοίνωση για το επίτευγμα τους. Προφανώς θα προσπαθούν ταυτόχρονα και άλλες ερευνητικεςνομαδες. Δηλαδή η μπαταρία παραμένει στο 99,99 της αρχικής της απόδοσης σχεδόν για όλη την διάρκεια της ζωής του οχήματος. Στην ουσία θα μπορούμε στο μέλλον να την φορτίζουμε μονίμως στο 100% και χωρίς να έχει θέμα απόδοσης συν τα τριπλάσια χιλιόμετρα αυτονομίας που έχουν αυτού του είδους οι μπαταρίες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • piliourits
              piliourits last edited by

              Αυτό λέει κι Λαπ, περιμένουμε μια ζωή και μια μέρα, τώρα που φάγαμε τον γάιδαρο θα κωλώσουμε στην ουρά των δυο τριών δεκαετιών που απομένουν για τον πειραματισμό, δοκιμή πρωτοτύπου, πιστοποίηση, ανάπτυξη και κατασκευή σε ευρεία κλίμακα με τις απαραίτητες διορθώσεις και τέλος εμπορική διάθεση, των νέων σούπερ ντούπερ μπαταριών;

              Και να βγει μια γενιά αυτοκινήτων σαν το Galaxy Note 7, θα την «πηδήσουμε» και θα πάμε στην βελτιωμένη επόμενη, είναι απλά θέμα χρόνου...

              Mountains all around me, reaching out to heaven...

              L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • antonakis
                antonakis last edited by antonakis

                Αν είναι αυτό το μέλλον, πως γυρίζουμε πίσω;

                https://www.instacar.gr/leasing/zhidou/zda520

                Moments before detonation...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • piliourits
                  piliourits last edited by

                  Θυμάστε κάτι τύπους που τους λέγανε «Καψοκαγιενίστας»...

                  Mountains all around me, reaching out to heaven...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lap @piliourits last edited by lap

                    @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Αυτό λέει κι Λαπ, περιμένουμε μια ζωή και μια μέρα, τώρα που φάγαμε τον γάιδαρο θα κωλώσουμε στην ουρά των δυο τριών δεκαετιών που απομένουν για τον πειραματισμό, δοκιμή πρωτοτύπου, πιστοποίηση, ανάπτυξη και κατασκευή σε ευρεία κλίμακα με τις απαραίτητες διορθώσεις και τέλος εμπορική διάθεση, των νέων σούπερ ντούπερ μπαταριών;

                    Και να βγει μια γενιά αυτοκινήτων σαν το Galaxy Note 7, θα την «πηδήσουμε» και θα πάμε στην βελτιωμένη επόμενη, είναι απλά θέμα χρόνου...

                    Τι μηδενιστής που είσαι;

                    Παραβλέπεις την εξέλιξη των μπαταριών μέσα σε 10 έτη. Τριπλάσιασαν την χωρητικότητα τους, διπλασίασαν την ενεργειακή πυκνότητα τους και έριξαν στο μισό το κόστος τους.

                    Αυτά προφανώς είναι άνευ σημασίας για εσένα. Δηλαδή μετράει το σήμερα και το τώρα για εσένα όταν εξετάζουμε την προοπτική.

                    Εμ έτσι ο κόσμος θα ήταν ακόμα στις στάνες δεν θα είχε προχωρήσει στον πολιτισμό.

                    Σταδιακά εξελίσεται η τεχνολογία.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lap last edited by

                      https://www.emobility-engineering.com/redox-flow-battery-has-ships-in-sight/

                      Μπαταρίες για κίνηση πλοίων με ανεφοδιασμό υγρών ηλεκτρολυτών.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dstou last edited by dstou

                        Η πειραματική περίοδος συνήθως απέχει 10-20 Χρόνια από την ευρεία εφαρμογή. Είναι ενθαρρυντικές τέτοιες ειδήσεις, αλλά η πραγματικότητα είναι αδυσώπητη...
                        Αυτές οι μπαταρίες πχ με υγρό ηλεκτρολύτη, δεν μπορούν να εφαρμοστούν σε ιχ, μοτό, πατίνια κτλ, λόγω τεράστιου όγκου. Για κλειστά πλοία,(ίσως να) είναι καλές.
                        Κάτι άλλο, οι επενδύσεις και οι υποδομές που έχουν γίνει σε ορυχεία, και που συνεχίζουν να γίνονται, δεν έχουν αποσβεστεί και θα αργήσουν ακόμη μέχρι να το κάνουν. Πράγμα που υποδηλώνει ότι θα φάμε τις μπαταρίες λιθίου, ιόντων, φωσφάτων, κτλ για πολλααά χρόνια ακόμα.
                        Κάντε υπομονή...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          polo2002 last edited by

                          Ο μέχρι τώρα ρυθμός εξέλιξης μιας τεχνολογίας δεν διασφαλίζει ότι και στο μέλλον θα έχεις τον ίδιο ρυθμό. Μερικές φορές η τεχνολογία πέφτει πάνω σε πολύ σοβαρά εμπόδια. Ή προκύπτουν καλύτερες λύσεις. Άραγε θα δούμε κάποια δραματική αλλαγή στη φυσική, όπως στις αρχές του 20ου αιώνα ;
                          Πάντως θεωρώ ότι η παραγωγή και η μεταφορά ενέργειας είναι ένα πολύ πιο δύσκολο να αντιμετωπιστεί θέμα, εάν πρόκειται να πάμε σε πλήρη ηλεκτροκίνηση σε 10-15 χρόνια.

                          monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • monman2
                            monman2 @polo2002 last edited by

                            @polo2002 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Πάντως θεωρώ ότι η παραγωγή και η μεταφορά ενέργειας είναι ένα πολύ πιο δύσκολο να αντιμετωπιστεί θέμα, εάν πρόκειται να πάμε σε πλήρη ηλεκτροκίνηση σε 10-15 χρόνια.

                            Αυτό είπε και ο Τογιόντα και μετα απο λίγους μήνες "παραιτήθηκε" 😊
                            Δεν υπάρχει θέμα και ευκαιρία αν υπάρχει να φτιαχτούν τα δίκτυα που αν γονατίζουν το καλοκαίρι στους καύσωνες απο τα A/C στα σπίτια μάλλον φταίει οτι είναι παλιά και θέλουν ούτως ή άλλως αναβάθμιση .

                            Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                            P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • antonakis
                              antonakis last edited by

                              @monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Αυτό είπε και ο Τογιόντα και μετα απο λίγους μήνες "παραιτήθηκε"

                              Κι ο παγκάνης τα ίδια είπε...
                              https://www.drive.gr/news/o-horacio-pagani-mila-gia-tin-biaii-metabasi-stin-ilektrokinisi

                              Moments before detonation...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                polo2002 @monman2 last edited by

                                @monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @polo2002 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Πάντως θεωρώ ότι η παραγωγή και η μεταφορά ενέργειας είναι ένα πολύ πιο δύσκολο να αντιμετωπιστεί θέμα, εάν πρόκειται να πάμε σε πλήρη ηλεκτροκίνηση σε 10-15 χρόνια.

                                Αυτό είπε και ο Τογιόντα και μετα απο λίγους μήνες "παραιτήθηκε" 😊
                                Δεν υπάρχει θέμα και ευκαιρία αν υπάρχει να φτιαχτούν τα δίκτυα που αν γονατίζουν το καλοκαίρι στους καύσωνες απο τα A/C στα σπίτια μάλλον φταίει οτι είναι παλιά και θέλουν ούτως ή άλλως αναβάθμιση .

                                Συμφωνώ απόλυτα, αυτό λέω και εγώ, τα δίκτυα θέλουν επέκταση, ενίσχυση και ανανέωση δεν το βλέπω να γίνεται όμως... Το ίδιο ισχύει και για τα δίκτυα νερού με τις τεράστιες διαρροές. Μεγάλο κόστος βλέπω, ποιος θα το πληρώσει φοβάμαι.
                                Όσο για αυτόν που παραιτήθηκε, μάλλον άσχετο το βλέπω με το θέμα μας. Δεν ξέρω μέσα στην εταιρία τι μαχαίρια βγήκανε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • piliourits
                                  piliourits last edited by

                                  Αυτός που παραιτήθηκε έχει τώρα 6 γκέισες να του κάνουν μασάζ, μια στους ώμους κι άλλες 5 σε κάθε άκρο του σώματος.
                                  Αν τον στείλουν οι μέτοχοι για σεπούκου θα είναι επειδή έφτασε 2 χρόνια η αναμονή για υβριδικά και δεν προλαβαινουν να πουλάνε και δεν αύξησε τις γραμμές παραγωγής, όχι επειδή ζητάει ο κόσμος ηλεκτρικά και δεν έχει η ΤΟΥΟΤΑ να τους δώσει...

                                  Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Αυτές οι μπαταρίες πχ με υγρό ηλεκτρολύτη, δεν μπορούν να εφαρμοστούν σε ιχ, μοτό, πατίνια κτλ, λόγω τεράστιου όγκου

                                    Έχεις διαβάσει τι έχω γράψει για το θέμα αυτό; Έχουν ανακοινώσει σε papers ελεύθερα προς ανάγνωση στο διαδίκτυο πως παρήγαγαν ηλεκτρολύτες για ανεφοδιασμό σε εργαστήρια με ενεργειακή πυκνότητα ίση με της βενζίνης. Ως τώρα αυτό δεν ήταν εφικτό και όπως λες χρειαζόταν μεγάλες ποσότητες.

                                    Από τότε δεν έχω βρει κάποια άλλη είδηση, αλλά μόνο αναφορές πως το βλέμμα μιας μεγάλης μερίδας των κεφαλαίων στρέφεται προς τα εκεί.

                                    Ρε πιλιουριτη πόσα κιλά μιζέριας είσαι;

                                    piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • monman2
                                      monman2 last edited by

                                      Το Μεγάλο Σχέδιο 3 της Tesla σε εικόνα
                                      ccbe5154-e660-4483-9c40-40b1bfc5345b-image.png

                                      Το ίδιο σε λέξεις με την απαραίτητη τεκμηρίωση
                                      https://www.tesla.com/ns_videos/Tesla-Master-Plan-Part-3.pdf?fbclid=IwAR2gCm743dyMUvpc0rUkWPfQrgPfW4aFWOB9rEQxn_Uwp8IVNhlmTHQNKAI

                                      εχει 72 παραπομπές σε μελέτες έρευνες στοιχεία κλπ ... θα μπορούσα να το βάλω και στην "απέχθεια..." 😖
                                      θέλει πολύ διάβασμα ώστε να γίνει σοβαρή κριτική επι των ισχυρισμών και προβλέψεων του.
                                      Ομολογώ πως δεν εχω το βάθος των γνώσεων για να κρίνω και θα περιμένω με αγωνία τις απόψεις και την αντιπαράθεση ανάμεσα στους ειδικούς.

                                      Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                      mastoras78 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • mastoras78
                                        mastoras78 @monman2 last edited by

                                        @monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Ομολογώ πως δεν εχω το βάθος των γνώσεων για να κρίνω και θα περιμένω με αγωνία τις απόψεις και την αντιπαράθεση ανάμεσα στους ειδικούς.

                                        Το μελετάει ο Λάπης και θα μας ενημερώσει το συντομότερο 😇

                                        "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                        #tsekourato_ksevrakoma

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • piliourits
                                          piliourits @lap last edited by

                                          @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Ρε πιλιουριτη πόσα κιλά μιζέριας είσαι;

                                          Η μιζέρια πάει με το μέτρο, την πιάνεις και την τρως, χωρίς μαχαιροπίρουνα.

                                          Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            This post is deleted!
                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 374
                                            • 375
                                            • 376
                                            • 377
                                            • 378
                                            • 897
                                            • 898
                                            • 376 / 898
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr