-
@cirus said in TESLA FORUM:
εγώ δεν εχω τίποτα με την TESLA θελω το προφανές. Να την φτάσουν οι άλλοι να υπάρχει ανταγωνισμός , να πέσουν οι τιμές, να επωφεληθούμε οι καταναλωτες.
Πάντως, για να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, μέχρι στιγμής ισχύει το αντίστροφο. Η Tesla ρίχνει τις τιμές και οι παραδοσιακές βιομηχανίες ανεβάζουν, αναφέρομαι γενικά και οχι μόνο στα ηλεκτρικά. Πλέον η αγορά αξιόλογου οικογενειακού ειναι πολύ πάνω από 30, πχ πριν 3 χρόνια αγόραζες Peugeut 3008 με καλό εξοπλισμό στα 31 -32 και τώρα το αντίστοιχο πάει τουλάχιστον 37. Δεν βλέπω ουσιαστικά να λειτουργεί ο ανταγωνισμός....
-
Απλά δεν μπορούν να ανταποκριθούν και στις δύο αγορές και ανεβάζουν τις τιμές σε μεγαλύτερο βαθμό από το κόστος στις πρώτες υλες. Η ford για να επιβιώσει τελειώνει νωρίτερα τα θερμικά. Ακολουθούν όλοι σταδιακά πολύ νωρίτερα από το 2035. Διότι το 2035 θα είναι η γραμμή έναρξης του αγώνα. Εκεί θα βρεθούν όλοι με ηλεκτρικά και θα καταρρεύσει μέσα σε ένα έτος οποιος δεν θα έχει κάνει αποσβέσεις και επενδύσεις τα προηγούμενα έτη. Η Τέσλα έχει κάνει εδώ και μια δεκαετία τις αποσβέσεις της στις τεχνολογίες που σήμερα οι άλλοι εξελίσσουν.
-
@lap said in TESLA FORUM:
Απλά δεν μπορούν να ανταποκριθούν και στις δύο αγορές. Και ανεβάζουν τα κόστη σε μεγαλύτερο βαθμό από τις πρώτες υλες. Η ford για να επιβιώσει τελειώνει νωρίτερα τα θερμικά. Ακολουθούν όλοι σταδιακά πολύ νωρίτερα από το 2025. Διότι το 2035 θα είναι η γραμμή έναρξης του αγώνα. Εκεί θα βρεθούν όλοι με ηλεκτρικά και θα καταρρεύσει μέσα σε ένα έτος οποίος δεν θα έχει κάνει αποσβέσεις και επενδύσεις.
Τα σκάνδαλα της VW κτλ έδειξαν με άσχημο τρόπο το πρόσωπο των παραδοσιακών παιχτών, και αναφέρομαι κυρίως στην Ευρωπαική βιομηχανία, που ναι μεν έχει ποιόττητα, αλλά νομιζω οτι κοστολογείται πολύ πιο ακριβά από όσο αξίζει. Δεν θα λυπηθώ κανέναν, ας πρόσεχαν για να είχαν, συμφωνώ με τον συμφουρίτη παραπάνω οτι ο ανταγωνισμός πρέπει να λειτουργήσει και οι υγιοίς παίχτες να μείνουν. Η αισχροκέρδια των καρτέλ που περιλαμβάνει και το κομμάτι των καυσίμων, νομιζω οτι πρέπει να τελειώσει.
-
Οι βιομηχανίες και τα εργοστάσια δεν θα φύγουν από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Υπάρχουν δασμοί και περιορισμοί που επιβάλουν τα εργοστάσια να μείνουν στο έδαφος της προκειμένω να πωλούνται τα προϊόντα αυτά στις αγορές της.
Οι μετοχές όμως αλλάζουν ιδιοκτησιακό καθεστώς, και αυτό είναι πρόβλημα των μετοχων και των μεγάλων στελεχών.
-
Η Τέσλα είναι πλέον γίγαντας. Άλλες 20 κινέζικες να δούμε πως και πότε θα γιγαντωθούν. Και οι 10 γίγαντες της αγοράς, άλλες να κλείσουν, άλλες να γίνουν νάνοι, άντε και καμία να παραμείνει γίγας. Όταν γίνουν όλα αυτά, τότε θα έχουμε ολική ανατροπή του σκηνικού.
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@cirus said in TESLA FORUM:
εγώ δεν εχω τίποτα με την TESLA θελω το προφανές. Να την φτάσουν οι άλλοι να υπάρχει ανταγωνισμός , να πέσουν οι τιμές, να επωφεληθούμε οι καταναλωτες.
Πάντως, για να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, μέχρι στιγμής ισχύει το αντίστροφο. Η Tesla ρίχνει τις τιμές και οι παραδοσιακές βιομηχανίες ανεβάζουν, αναφέρομαι γενικά και οχι μόνο στα ηλεκτρικά. Πλέον η αγορά αξιόλογου οικογενειακού ειναι πολύ πάνω από 30, πχ πριν 3 χρόνια αγόραζες Peugeut 3008 με καλό εξοπλισμό στα 31 -32 και τώρα το αντίστοιχο πάει τουλάχιστον 37. Δεν βλέπω ουσιαστικά να λειτουργεί ο ανταγωνισμός....
Κανεναν δικηγόρου δεν κάνεις. Ισχύει
Αυτό δεν σημαίνει ότι θα συμβαίνει για πάντα έτσι.
Γενικά ο ανταγωνισμός φέρνει καλά αποτελέσματα. Υπάρχουν ΑΠΕΙΡΑ παραδείγματα που το αποδεικνυουν και έτσι ειναι ο κανόνας. Εξαιρέσεις μπορείς να βρεις για κάποιες χρονικές στιγμές που πάντα υπάρχει και κάποια εξηγηση. Αλλά ο κανόνας δεν αλλάζει
Εγω θέλω το καλύτερο δυνατό για τον καταναλωτη, εμας δηλαδή. Και είμαι σίγουρος ότι αν υπάρχει εντονος ανταγωνισμός θα κάνει μόνο καλό
Ακόμα και με σημαντικές εκπτώσεις τα tesla εμένα μου φαίνονται ακριβά γιατι δεν καλύπτουν όλες τις ανάγκες μου και δεν μου αρέσουν καποια πράγματα σε αυτά που με χαλάνε πολύ. Αν τις κάλυπταν ομως και τα εβρισκα στις ίδιες τιμές θα αγόραζα.
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@cirus said in TESLA FORUM:
εγώ δεν εχω τίποτα με την TESLA θελω το προφανές. Να την φτάσουν οι άλλοι να υπάρχει ανταγωνισμός , να πέσουν οι τιμές, να επωφεληθούμε οι καταναλωτες.
Πάντως, για να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, μέχρι στιγμής ισχύει το αντίστροφο. Η Tesla ρίχνει τις τιμές και οι παραδοσιακές βιομηχανίες ανεβάζουν, αναφέρομαι γενικά και οχι μόνο στα ηλεκτρικά. Πλέον η αγορά αξιόλογου οικογενειακού ειναι πολύ πάνω από 30, πχ πριν 3 χρόνια αγόραζες Peugeut 3008 με καλό εξοπλισμό στα 31 -32 και τώρα το αντίστοιχο πάει τουλάχιστον 37. Δεν βλέπω ουσιαστικά να λειτουργεί ο ανταγωνισμός....
Οι παραδοσιακοί δεν έχουν περιθώριο βραχυπροθεσμα .
Πχ
vw στην επόμενη 5ετια επενδύσεις (δάνεια τα περισσότερα ) 200 δις στα ηλεκτρικά. μαζί με κρατικό χρήμα του τοπικού γερμανικού κρατιδίου που συμμετέχει με ποσοστά στην εταιρεία ....https://electrek.co/2023/03/14/vw-doubles-down-ev-strategy-with-200b-investment/
Παλιά έβγαζαν ένα 1.4 tsi και τον έβαζαν από Ibiza μέχρι a4 ...και ήταν όλοι κομπλέ :γερμανικό δημόσιο , γερμανική οικονομία , μέτοχοι
ΟΜΩΣ χαμένος ο καταναλωτήςΕίχαν επαναπαφθει , τώρα αναγκάζονται να προσφέρουν πραγματικά ανταγωνιστική τεχνολογία , η θα προσαρμοστούν η θα μείνουν πίσω
Ρισπεκτ : geely, zeekr,saic ,xpeng , nio ,ford,Volvo,kia-χιουνται
Που πραγματικά ακολουθούν Τέσλα κατά ποδας -
@dstou said in TESLA FORUM:
Αν συνβούν αυτά, τότε η γενιά μας θα δει το εξής πρωτοφανές: να καταρρεύσουν μαζικά κραταιές βιομγχανίες με 1 και πλέον αιώνα ζωής, με φράγκα, με πελάτες, με τεχνογνωσία, με μαγαζιά, με σέρβις, με στόλο σε κυκλοφορία, και τη θέση τους να πάρουν μαζικά κάτι νεούδια από το πουθενά. Δεν του δίνω πολλές πιθανότητες αυτού του σεναρίου...πότε έχει ξανασυμβεί;
Με το τέλος του Β' Παγκοσμίου πολέμου κυρίως και μεχρι τα μέσα της δεκαετίας του '50...
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
Η αλλαγή του CEO της Toyota πάντως δείχνει την δυναμική της Tesla για τα επόμενα χρόνια, οι Ιάπωνες κάπου το έχασαν στην μετάφραση και τώρα ψάχνουν ταυτότητα.
Επειδή αυτή η παρανόηση κυκλοφορεί ευρέως, ο Toyoda αναβαθμίστηκε ουσιαστικά, έχοντας την γενική επίβλεψη ως Πρόεδρος πλέον. Άλλωστε είναι στην ουσία ο ιδιοκτήτης. Άφησε την χαμαλοδουλειά του CEO σε άλλον απλά,
@taxidiwtis said in TESLA FORUM:
@dstou said in TESLA FORUM:
Αν συνβούν αυτά, τότε η γενιά μας θα δει το εξής πρωτοφανές: να καταρρεύσουν μαζικά κραταιές βιομγχανίες με 1 και πλέον αιώνα ζωής, με φράγκα, με πελάτες, με τεχνογνωσία, με μαγαζιά, με σέρβις, με στόλο σε κυκλοφορία, και τη θέση τους να πάρουν μαζικά κάτι νεούδια από το πουθενά. Δεν του δίνω πολλές πιθανότητες αυτού του σεναρίου...πότε έχει ξανασυμβεί;
Nokia ,Kodak
Αυτά είναι παραδείγματα κολοσσών που απλά έκλεισαν. Δεν τους έκλεισαν τα νεούδια όμως, αλλά άλλοι καταξιωμένοι κατασκευαστές.
@lap said in TESLA FORUM:
Ακομα και στα λογισμικά. Άλλαξαν οι πλατφόρμες χρήσης και η Microsoft έμεινε πίσω από την apple και android. Πριν 15 έτη γελούσαν με τα android στις πρώτες συσκευές. Σήμερα όλοι έχουν.
Πλέον αγοραζεις παμφθηνο λάπτοπ στα 200 ευρώ με android λογισμικό για απλή καθημερινή χρήση.
Για πέταμα το android σε υπολογιστή. Σε υπολογιστή θες Windows ή Mac OS.
Σχετικά με τα αυτοκίνητα, δεν θα έπαιρνα ποτέ Tesla, αλλά θα έπαιρνα κάποιο άλλο ηλεκτρικό (για 2ο). Η Tesla είναι πολύ μπροστά σε δίκτυο φορτιστών και έχει υψηλή τεχνογνωσία όσον αφορά την αυτονομία-κατανάλωση ενέργειας. Σε όλα τα άλλα είναι πίσω από τους παραδοσιακούς κατασκευαστές όμως. Ειδικά το user interface που ακόμα και για να ρυθμίσεις τους αεραγωγούς πρέπει να μπεις σε μενού στην οθόνη, είναι απαράδεκτο!!! Τα προβλήματα κατασκευής είναι επίσης αναρίθμητα.
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
@bekiaris said in TESLA FORUM:
Η αλλαγή του CEO της Toyota πάντως δείχνει την δυναμική της Tesla για τα επόμενα χρόνια, οι Ιάπωνες κάπου το έχασαν στην μετάφραση και τώρα ψάχνουν ταυτότητα.
Επειδή αυτή η παρανόηση κυκλοφορεί ευρέως, ο Toyoda αναβαθμίστηκε ουσιαστικά, έχοντας την γενική επίβλεπω ως Πρόεδρος πλέον. Άλλωστε είναι στην ουσία ο ιδιοκτήτης. Άφησε την χαμαλοδουλειά του CEO σε άλλον απλά,
Όσο δεν μπορεί να αποδειχτεί αυτό που λέω εγώ, αλλο τόσο δεν μπορεί να αποδειχτεί αυτο που λες εσύ. Ποιος το ορίζει οτι ειναι παρανόηση-εκτός αμα αυτή ειναι η marketίστικη απάντηση της Toyota. Τα γεγονότα και ο χρόνος θα τα κρίνουν όλα, η πολιτική της toyota εναντι στα ηλεκτρικά άρα αλλάζει η παραμένει η ίδια?
Σχετικά με τα αυτοκίνητα, δεν θα έπαιρνα ποτέ Tesla, αλλά θα έπαιρνα κάποιο άλλο ηλεκτρικό (για 2ο). Η Tesla είναι πολύ μπροστά σε δίκτυο φορτιστών και έχει υψηλή τεχνογνωσία όσον αφορά την αυτονομία-κατανάλωση ενέργειας. Σε όλα τα άλλα είναι πίσω από τους παραδοσιακούς κατασκευαστές όμως. Ειδικά το user interface που ακόμα και για να ρυθμίσεις τους αεραγωγούς πρέπει να μπεις σε μενού στην οθόνη, είναι απαράδεκτο!!! Τα προβλήματα κατασκευής είναι επίσης αναρίθμητα.
Who cares? Η προσωπική σου αποψη ειναι αποδεκτή όπως όλων εδώ μέσα, αλλά αυτο δεν διαμορφώνει το σύνολο. Υπάρχουν αυτοί που το αγοράζουν και μάλιστα την έχουν κάνει την κορυφαία εταιρία αυτοκινήτων στον κόσμο, βελτιώνει συνεχώς την ποιότητα της, με τα καλά της και τα κακά της έχει υποστηρικτές και αντιπάλους. Με την ίδια λογική κάποιος θα έπαιρνε ένα Mercedes ενό όχι ένα Audi δεν βγαίνει άκρη σε αυτή την συζήτηση ούτε έχει νόημα να μιλάμε τι θα έκανε ο καθένας προσωπικά. Τα νούμερα των πωλήσεων εξάλου επιβεβαιώνουν το αντίθετο.
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
@bekiaris said in TESLA FORUM:
Η αλλαγή του CEO της Toyota πάντως δείχνει την δυναμική της Tesla για τα επόμενα χρόνια, οι Ιάπωνες κάπου το έχασαν στην μετάφραση και τώρα ψάχνουν ταυτότητα.
Επειδή αυτή η παρανόηση κυκλοφορεί ευρέως, ο Toyoda αναβαθμίστηκε ουσιαστικά, έχοντας την γενική επίβλεπω ως Πρόεδρος πλέον. Άλλωστε είναι στην ουσία ο ιδιοκτήτης. Άφησε την χαμαλοδουλειά του CEO σε άλλον απλά,
Όσο δεν μπορεί να αποδειχτεί αυτό που λέω εγώ, αλλο τόσο δεν μπορεί να αποδειχτεί αυτο που λες εσύ. Ποιος το ορίζει οτι ειναι παρανόηση-εκτός αμα αυτή ειναι η marketίστικη απάντηση της Toyota. Τα γεγονότα και ο χρόνος θα τα κρίνουν όλα, η πολιτική της toyota εναντι στα ηλεκτρικά άρα αλλάζει η παραμένει η ίδια?
Σχετικά με τα αυτοκίνητα, δεν θα έπαιρνα ποτέ Tesla, αλλά θα έπαιρνα κάποιο άλλο ηλεκτρικό (για 2ο). Η Tesla είναι πολύ μπροστά σε δίκτυο φορτιστών και έχει υψηλή τεχνογνωσία όσον αφορά την αυτονομία-κατανάλωση ενέργειας. Σε όλα τα άλλα είναι πίσω από τους παραδοσιακούς κατασκευαστές όμως. Ειδικά το user interface που ακόμα και για να ρυθμίσεις τους αεραγωγούς πρέπει να μπεις σε μενού στην οθόνη, είναι απαράδεκτο!!! Τα προβλήματα κατασκευής είναι επίσης αναρίθμητα.
Who cares? Η προσωπική σου αποψη ειναι αποδεκτή όπως όλων εδώ μέσα, αλλά αυτο δεν διαμορφώνει το σύνολο. Υπάρχουν αυτοί που το αγοράζουν και μάλιστα την έχουν κάνει την κορυφαία εταιρία αυτοκινήτων στον κόσμο, βελτιώνει συνεχώς την ποιότητα της, με τα καλά της και τα κακά της έχει υποστηρικτές και αντιπάλους. Με την ίδια λογική κάποιος θα έπαιρνε ένα Mercedes ενό όχι ένα Audi δεν βγαίνει άκρη σε αυτή την συζήτηση ούτε έχει νόημα να μιλάμε τι θα έκανε ο καθένας προσωπικά. Τα νούμερα των πωλήσεων εξάλου επιβεβαιώνουν το αντίθετο.
Το ότι ο Toyoda παραμένει εκτελεστικός Πρόεδρος του ΔΣ της Toytota είναι γεγονός, δεν είναι άποψη! Ως εκτελεστικός Πρόεδρος έχει την απόλυτη εξουσία, η οποία πηγάζει από το γεγονός ότι είναι και ο μεγαλομέτοχος!
Στο 2ο σκέλος, δεν καταλαβαίνω γιατί εξανίστασαι; Ο καθένας την άποψη του δεν λέει εδώ μέσα; Για σκέψου λίγο για ποιον λόγο με εγκαλείς, γιατί εγώ πραγματικά δεν τον καταλαβαίνω. Εκτός αν θες να λιβανίζουμε την Tesla σε αυτό το topic. Αν αυτό θέλεις, δεν έχεις καταλάβει μάλλον πως λειτουργεί αυτό το φόρουμ...
-
Απλά η Tesla παίζει σε ένα ταμπλό. Την ηλεκτροκινηση με συσσωρευτές. Καποιοι άλλοι σε πολλαπλα ταμπλό.
Σε σχέση με τις πωλήσεις και την επιτυχία, εκτιμώ πως είναι γιατι οι άλλοι έμειναν πίσω όσον αφορά την ηλεκτροκινηση με συσσωρευτες.
Σε λίγο θα γεμίσουμε ηλεκτρικά και μαντέψτε εαν θα εξακολουθήσει να είναι 1η. Τουλάχιστον όσον αφορά την Ευρώπη. Ενώ ετοιμάζονται και οι Κινέζοι. -
@lap said in TESLA FORUM:
Αρκεί να μην πουλάνε με ζημία
δεν πουλαει με ζημια ηΤεσλα. Η ford ας πουμε πουλαει με ζημια οτι ηλεκτρικο εχει.
θα πεσει τρελο γελιο ΑΝ καταφερει να βγαλει το model 2 στα 25Κ. Εχει να κλεισει πολλα σπιτια...
-
Είπε ο μασκ ότι σε 10 χρόνια θα πουλάει 20 εκ. τεμάχια. Ανάλογες δηλώσεις, αλλά με πιο μετριοπαθή νούμερα (λέμε τώρα...), κάτι σε 5-10 εκ. δηλαδή, έχουν κάνει και οι byd, Xiaomi, geely, κ.α.
Από ένα σημείο και πέρα γελάω έξω δυνατά. Αν όλοι αυτοί βγουν αληθινοί, τότε οι παραδοσιακοί ή θα κλείσουν, ή το 2035 θα έχουν μέγεθος μάζντα. -
@realzeus said in TESLA FORUM:
Το ότι ο Toyoda παραμένει εκτελεστικός Πρόεδρος του ΔΣ της Toytota είναι γεγονός, δεν είναι άποψη! Ως εκτελεστικός Πρόεδρος έχει την απόλυτη εξουσία, η οποία πηγάζει από το γεγονός ότι είναι και ο μεγαλομέτοχος!
Στο 2ο σκέλος, δεν καταλαβαίνω γιατί εξανίστασαι; Ο καθένας την άποψη του δεν λέει εδώ μέσα; Για σκέψου λίγο για ποιον λόγο με εγκαλείς, γιατί εγώ πραγματικά δεν τον καταλαβαίνω. Εκτός αν θες να λιβανίζουμε την Tesla σε αυτό το topic. Αν αυτό θέλεις, δεν έχεις καταλάβει μάλλον πως λειτουργεί αυτό το φόρουμ...
Δεν μου απαντάς στην βασική ερώτηση, αλλάζει η πολιτική της toyota ως προς τα ηλεκτρικά ή παραμένει ίδια? τα υπόλοιπα ειναι για λαική κατανάλωση.
Δεν εξενίσταμαι, απλά δεν μου αρέσει ο εκμηδενισμός. Δεν σου αρέσει, μην αγοράσεις, τόσο απλά, δεν διαφωνούμε ως προς αυτό το σκέλος ούτε για το γεγονός οτι τα tesla έχουν ελλείψεις, το έχω αναφέρει σε προηγούμενο Post. Τα γεγονότα είναι όμως συγκεκριμένα, έχουμε μια εταιρία που κατάφερε από το πουθενά να είναι πρώτη σε κεφαλαιοποίηση αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως, όλοι αυτού που αγοράζουν Tesla άρα είναι χαζοί και χαλάνε τα λεφτά τους επειδή δεν έχουν τι άλλο να πάρουν? Οι πωλήσεις των Tesla ειναι ανοδικές ή πτωτικές?
Τα νούμερα ειναι αμείλικτα. Ούτε μετοχές της Tesla έχω, ούτε έχω καν Tesla, ένα Hyundai Kona ηλεκτρικό έχω και είμαι υπερ ευχαριστημένος, ωστόσο τα σημάδια προόδου μίας εταιρίας που έχει ανατρέψει τα δεδομένα δεν μπορεί κανένας να τα μηδενίσει επειδή δεν είναι του γούστου του.
Και τέλος, για να το κλείσουμε οποιος θεωρεί οτι η Tesla δεν θα είναι πρώτη κτλ στο μέλλον μπορεί ανετα να shortάρει την μετοχή της για να βγάλει και κέρδος. Ο Bill (Gates) περίμενε χρόνια και μέχρι στιμγής μόνο χασούρα έχει, μην γινόμαστε όλοι μελοντολόγοι από την ασφάλεια του πληκτρολογίου. -
@dstou said in TESLA FORUM:
Είπε ο μασκ ότι σε 10 χρόνια θα πουλάει 20 εκ. τεμάχια...
Σε 7 χρόνια το 2030 και μάλλον ΝΑΙ θα τα καταφέρει
Αν επιβεβαιωθεί το ρεπορτάζ του Bloomberg
Youtube Video -
Ρε σεις, αν θυμάμαι καλά, όλη η παγκόσμια αγορά ιχ είναι 80-90 εκ. Τεμ. Ετησίως. Πόσα από αυτά μπορούν να είναι ηλεκτρικά; Όχι όλα προφανώς, αφού δεν έχουν διάθεση να φορτίζουν όλοι, ούτε πρόσβαση. Και ο μασκ σε 7 χρόνια θα πουλάει 20; δηλαδή, 1 στα 2 με 1 στα 3 ηλεκτρικά θα είναι δικά του;
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
Το ότι ο Toyoda παραμένει εκτελεστικός Πρόεδρος του ΔΣ της Toytota είναι γεγονός, δεν είναι άποψη! Ως εκτελεστικός Πρόεδρος έχει την απόλυτη εξουσία, η οποία πηγάζει από το γεγονός ότι είναι και ο μεγαλομέτοχος!
Στο 2ο σκέλος, δεν καταλαβαίνω γιατί εξανίστασαι; Ο καθένας την άποψη του δεν λέει εδώ μέσα; Για σκέψου λίγο για ποιον λόγο με εγκαλείς, γιατί εγώ πραγματικά δεν τον καταλαβαίνω. Εκτός αν θες να λιβανίζουμε την Tesla σε αυτό το topic. Αν αυτό θέλεις, δεν έχεις καταλάβει μάλλον πως λειτουργεί αυτό το φόρουμ...
Δεν μου απαντάς στην βασική ερώτηση, αλλάζει η πολιτική της toyota ως προς τα ηλεκτρικά ή παραμένει ίδια? τα υπόλοιπα ειναι για λαική κατανάλωση.
Δεν εξενίσταμαι, απλά δεν μου αρέσει ο εκμηδενισμός. Δεν σου αρέσει, μην αγοράσεις, τόσο απλά, δεν διαφωνούμε ως προς αυτό το σκέλος ούτε για το γεγονός οτι τα tesla έχουν ελλείψεις, το έχω αναφέρει σε προηγούμενο Post. Τα γεγονότα είναι όμως συγκεκριμένα, έχουμε μια εταιρία που κατάφερε από το πουθενά να είναι πρώτη σε κεφαλαιοποίηση αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως, όλοι αυτού που αγοράζουν Tesla άρα είναι χαζοί και χαλάνε τα λεφτά τους επειδή δεν έχουν τι άλλο να πάρουν? Οι πωλήσεις των Tesla ειναι ανοδικές ή πτωτικές?
Τα νούμερα ειναι αμείλικτα. Ούτε μετοχές της Tesla έχω, ούτε έχω καν Tesla, ένα Hyundai Kona ηλεκτρικό έχω και είμαι υπερ ευχαριστημένος, ωστόσο τα σημάδια προόδου μίας εταιρίας που έχει ανατρέψει τα δεδομένα δεν μπορεί κανένας να τα μηδενίσει επειδή δεν είναι του γούστου του.
Και τέλος, για να το κλείσουμε οποιος θεωρεί οτι η Tesla δεν θα είναι πρώτη κτλ στο μέλλον μπορεί ανετα να shortάρει την μετοχή της για να βγάλει και κέρδος. Ο Bill (Gates) περίμενε χρόνια και μέχρι στιμγής μόνο χασούρα έχει, μην γινόμαστε όλοι μελοντολόγοι από την ασφάλεια του πληκτρολογίου.Πρώτα από όλα οι κεφαλοποιήσεις με αφήνουν παγερά αδιάφορο (είδαμε και κάτι τεράστιες φούσκες να σπάνε άλλωστε). Το ίδιο με νοιάζει και το τι αγοράζουν οι πολλοί. Άλλωστε το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο στην ιστορία είναι το απαράδεκτο Beetle!!! Πραγματικά επικίνδυνο αυτοκίνητο, είχε γράψει και ο ΚΚ σχετικό άρθρο. Κρίνω τα αυτοκίνητα ως μηχανήματα οδήγησης και μόνον. Για αυτό λοιπόν έγραψα τα όσα έγραψα. Είναι η άποψη μου και θα μου επιτρέψεις να την έχω, όπως σου επιτρέπω κι εγώ να έχεις την δική σου! Για μετοχές μόνον εσύ μίλησες... Ποσώς με ενδιαφέρει ποιος θα είναι πρώτος. Καλά αυτοκίνητα θέλω να έχουμε απλά. Αυτήν την στιγμή το καλύτερο ηλεκτρικό είναι η Taycan πάντως.
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
Πρώτα από όλα οι κεφαλοποιήσεις με αφήνουν παγερά αδιάφορο (είδαμε και κάτι τεράστιες φούσκες να σπάνε άλλωστε). Το ίδιο με νοιάζει και το τι αγοράζουν οι πολλοί. Άλλωστε το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο στην ιστορία είναι το απαράδεκτο Beetle!!! Πραγματικά επικίνδυνο αυτοκίνητο, είχε γράψει και ο ΚΚ σχετικό άρθρο. Κρίνω τα αυτοκίνητα ως μηχανήματα οδήγησης και μόνον. Για αυτό λοιπόν έγραψα τα όσα έγραψα. Είναι η άποψη μου και θα μου επιτρέψεις να την έχω, όπως σου επιτρέπω κι εγώ να έχεις την δική σου! Για μετοχές μόνον εσύ μίλησες... Ποσώς με ενδιαφέρει ποιος θα είναι πρώτος. Καλά αυτοκίνητα θέλω να έχουμε απλά. Αυτήν την στιγμή το καλύτερο ηλεκτρικό είναι η Taycan πάντως.
Προφανώς, συμφωνούμε απόλυτα και πολυ καλά κάνεις, η κεφαλαιοποίηση δεν αποδεικνύει ότι ένα όχημα ειναι καλό. Δεν είχα ποτέ σκοπό να σου αλλάξω την άποψη, ξαναλέω, ο εκμηδενισμός όμως δεν μου αρέσει. Ακόμα όμως και αν μία μετοχή δεν αποδίδει απόλυτα την κατάσταση, οι πωλήσεις σίγουρα που είναι αυξητικές, κάτι δεν δείχνουν? Γιατί δεν αυξάνουν αντίστοιχα και οι άλλοι?
Δεν ειπα οτι η Tesla φτιάχνει τα καλύτερα ηλεκρτικά στον κόσμο, πιθανόν και το taycan να ειναι καλύτερο, θα πρέπει όμως να συγκριθεί με ένα Tesla αντίστοιχης κατηγορίας. Για μένα σημασία έχει αν τα Tesla αξίζουν τα χρήματα τους σε σχέση με αυτά που προσφέφουν, αυτό που βλέπω ειναι μία συνεχόμενη εξέλιξη, καινοτομία, και προοπτική, έχουν κερδίσει μεγάλο κομμάτι του κόσμου και από το πουθενά έχει γίνει εταιρία αναφοράς.
Μην κουραζόμαστε άδικα, αγόρασε ένα Taycan, εγώ θα πάρω ένα Tesla Y AWD (και να μου άρεσε το taycan δεν έχω τα χρήματα για αυτό) και όλοι θα μείνουμε ευχαριστοιμένοι. -
Ούτε εγώ έχω τα χρήματα για Taycan, αλλά ούτως ή άλλως θα παραμείνω σε ΜΕΚ, για όσο περισσότερο μπορώ επειδή γουστάρω την λειτουργία τους. Δεν αποκλείω βέβαια τον υβριδισμό, αλλά ούτε τον εξηλεκτρισμό. Ειδικά για μέσα στην πόλη, ένα μικρό ηλεκτρικό είναι το ιδανικό. Δεν βλέπω το νόημα στα μεγάλα και ακριβά όμως, που θα κληθούν να κάνουν και ταξίδια. Εκεί πάσχει ακόμα η μπαταριοκίνηση. Το υδρογόνο (fuel cells) φαντάζει καλή λύση σε αυτήν την περίπτωση, αν και υπάρχουν τα προβλήματα της παραγωγής και της αποθήκευσής του.
TESLA FORUM