Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda CX-30
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda CX-30
    • 1
    • 2
    • 107
    • 108
    • 109
    • 110
    • 111
    • 245
    • 246
    • 109 / 246
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    156
    4916
    309284
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • alexandros-k
      alexandros-k @Chrisk6 last edited by

      @chrisk6 said in Mazda CX-30:

      Για το CX-30 εχει βγει τιποτα μιας κ που ειμαστε στο σωστο θεμα...? 😁

      To 122 πηγαινει στα 165
      https://www.br-performance.lu/en-lu/chiptuning/1-cars/36-mazda/10861-cx-30/10907-2019/10538-2-0-skyactiv-g-m-hybrid/

      Τα άλλα 2λιτρα(180 και 186hp) μονο +10 αλογα

      Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Chrisk6
        Chrisk6 @alexandros-k last edited by

        @alexandros-k said in Mazda CX-30:

        @chrisk6 said in Mazda CX-30:

        Για το CX-30 εχει βγει τιποτα μιας κ που ειμαστε στο σωστο θεμα...? 😁

        To 122 πηγαινει στα 165
        https://www.br-performance.lu/en-lu/chiptuning/1-cars/36-mazda/10861-cx-30/10907-2019/10538-2-0-skyactiv-g-m-hybrid/

        Τα άλλα 2λιτρα(180 και 186hp) μονο +10 αλογα

        600 ευρω για 10 αλογα...?
        Ας το αφησουμε μαμα δεν εγινε κατι... 😂
        Δεν κυνηγαμε το γκαζι εδω περα.
        Για αλλα πραγματακια το πηραμε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • piliourits
          piliourits last edited by

          Μου φαίνεται πολύ ρίσκο, ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα που ο κύκλος του έχει σχεδιαστεί να έχει κύκλο παρόμοιο με ντίζελ, να το πειράξει κάποιος και να περιμένει πως θα έχει την χαμηλή κατανάλωση και αξιοπιστία για τα οποία τον προτίμησε, και όχι οτι θα καίει τον αγλεορα, θα δυσκολευτεί σε τυχόν πραγματικό έλεγχο αερίων και θα τον πάρει στο χέρι κάποια στιγμή... δηλαδή τον άφησαν οι γιαπωνέζοι σε αυτά τα άλογα, γιατί δεν ήξεραν να τον ρυθμίσουν όπως ο κάθε μάγκας Karamitros Racing ?

          Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

          Chrisk6 alexandros-k 2 Replies Last reply Reply Quote 0
          • Chrisk6
            Chrisk6 @piliourits last edited by

            @piliourits said in Mazda CX-30:

            Μου φαίνεται πολύ ρίσκο, ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα που ο κύκλος του έχει σχεδιαστεί να έχει κύκλο παρόμοιο με ντίζελ, να το πειράξει κάποιος και να περιμένει πως θα έχει την χαμηλή κατανάλωση και αξιοπιστία για τα οποία τον προτίμησε, και όχι οτι θα καίει τον αγλεορα, θα δυσκολευτεί σε τυχόν πραγματικό έλεγχο αερίων και θα τον πάρει στο χέρι κάποια στιγμή... δηλαδή τον άφησαν οι γιαπωνέζοι σε αυτά τα άλογα, γιατί δεν ήξεραν να τον ρυθμίσουν όπως ο κάθε μάγκας Karamitros Racing ?

            Δεν ξερεις τι μυαλο/νταλκα κουβαλαει ο καθενας...
            Εγω προσωπικα δεν θα πειραξω τιποτα.
            Οπως το εφτιαξε ο Ιαπωνας...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • alexandros-k
              alexandros-k @piliourits last edited by

              @piliourits said in Mazda CX-30:

              Μου φαίνεται πολύ ρίσκο, ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα που ο κύκλος του έχει σχεδιαστεί να έχει κύκλο παρόμοιο με ντίζελ, να το πειράξει κάποιος και να περιμένει πως θα έχει την χαμηλή κατανάλωση και αξιοπιστία για τα οποία τον προτίμησε, και όχι οτι θα καίει τον αγλεορα, θα δυσκολευτεί σε τυχόν πραγματικό έλεγχο αερίων και θα τον πάρει στο χέρι κάποια στιγμή... δηλαδή τον άφησαν οι γιαπωνέζοι σε αυτά τα άλογα, γιατί δεν ήξεραν να τον ρυθμίσουν όπως ο κάθε μάγκας Karamitros Racing ?

              Αλλο τι σου φαινεται , κι αλλο τι ισχυει στην πραγματικοτητα

              piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • piliourits
                piliourits @alexandros-k last edited by piliourits

                @alexandros-k said in Mazda CX-30:

                @piliourits said in Mazda CX-30:

                Μου φαίνεται πολύ ρίσκο, ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα που ο κύκλος του έχει σχεδιαστεί να έχει κύκλο παρόμοιο με ντίζελ, να το πειράξει κάποιος και να περιμένει πως θα έχει την χαμηλή κατανάλωση και αξιοπιστία για τα οποία τον προτίμησε, και όχι οτι θα καίει τον αγλεορα, θα δυσκολευτεί σε τυχόν πραγματικό έλεγχο αερίων και θα τον πάρει στο χέρι κάποια στιγμή... δηλαδή τον άφησαν οι γιαπωνέζοι σε αυτά τα άλογα, γιατί δεν ήξεραν να τον ρυθμίσουν όπως ο κάθε μάγκας Karamitros Racing ?

                Αλλο τι σου φαινεται , κι αλλο τι ισχυει στην πραγματικοτητα

                Δηλαδή το CX-30 είναι άλλο ένα σχεδόν "EVO" που το κρατάει κρυφό η Mazda για να το αποκαλύψουν στο κοινό οι Pitzipitzidis Tuning 🙂

                Τέλος πάντων, δεν θα συμφωνήσουμε ποτέ σε αυτά 🙂

                Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • alexandros-k
                  alexandros-k @piliourits last edited by

                  @piliourits said in Mazda CX-30:

                  @alexandros-k said in Mazda CX-30:

                  @piliourits said in Mazda CX-30:

                  Μου φαίνεται πολύ ρίσκο, ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα που ο κύκλος του έχει σχεδιαστεί να έχει κύκλο παρόμοιο με ντίζελ, να το πειράξει κάποιος και να περιμένει πως θα έχει την χαμηλή κατανάλωση και αξιοπιστία για τα οποία τον προτίμησε, και όχι οτι θα καίει τον αγλεορα, θα δυσκολευτεί σε τυχόν πραγματικό έλεγχο αερίων και θα τον πάρει στο χέρι κάποια στιγμή... δηλαδή τον άφησαν οι γιαπωνέζοι σε αυτά τα άλογα, γιατί δεν ήξεραν να τον ρυθμίσουν όπως ο κάθε μάγκας Karamitros Racing ?

                  Αλλο τι σου φαινεται , κι αλλο τι ισχυει στην πραγματικοτητα

                  Δηλαδή το CX-30 είναι άλλο ένα σχεδόν "EVO" που το κρατάει κρυφό η Mazda για να το αποκαλύψουν στο κοινό οι Pitzipitzidis Tuning 🙂

                  Τέλος πάντων, δεν θα συμφωνήσουμε ποτέ σε αυτά 🙂

                  Ολοι οι κινητηρες δεν παιρνουν αλογα αν τους βαλεις προγραμμα ? Ποια η διαφορά ? Αλλος παιρνει παραπανω , αλλος λιγοτερα. Και δεν μιλησε κανεις για Pitzipitzidi . Ειναι γνωστες εταιριες που ασχολουνται μονο με την βελτιωση. Λες να μην ξερουν τι κανουν?

                  gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    andya3 last edited by

                    Οι βελτιωτικοί οίκοι μια χαρά ξέρουν τη δουλειά τους και είναι αξιόπιστοι.
                    Αλλά...
                    Βάζουν τα μοτέρ να λειτουργούν σε συνθήκες που ναι μεν αντέχουν τεχικά, αλλά δεν έχουν δοκιμαστεί από τον κατασκευαστή.

                    Φαντάζεται κανείς να κάνουν δοκιμές μακράς διαρκείας στα αυτοκίνητα οι βελτιωτικοί οίκοι? Όπως ο κατασκευαστής, που πάει ταξίδια το μοτέρ στα χιόνια και την έρημο?

                    Δε νομίζω. Γι' αυτό σου δίνουν ένα χρόνο εγγύηση και μετά άντε γεια. Αρα όποιος κάνει βελτίωση στο αυτοκίνητό του παίρνει και τα ρίσκα του.

                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • gatoz
                      gatoz @alexandros-k last edited by

                      @alexandros-k said in Mazda CX-30:

                      @piliourits said in Mazda CX-30:

                      @alexandros-k said in Mazda CX-30:

                      @piliourits said in Mazda CX-30:

                      Μου φαίνεται πολύ ρίσκο, ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα που ο κύκλος του έχει σχεδιαστεί να έχει κύκλο παρόμοιο με ντίζελ, να το πειράξει κάποιος και να περιμένει πως θα έχει την χαμηλή κατανάλωση και αξιοπιστία για τα οποία τον προτίμησε, και όχι οτι θα καίει τον αγλεορα, θα δυσκολευτεί σε τυχόν πραγματικό έλεγχο αερίων και θα τον πάρει στο χέρι κάποια στιγμή... δηλαδή τον άφησαν οι γιαπωνέζοι σε αυτά τα άλογα, γιατί δεν ήξεραν να τον ρυθμίσουν όπως ο κάθε μάγκας Karamitros Racing ?

                      Αλλο τι σου φαινεται , κι αλλο τι ισχυει στην πραγματικοτητα

                      Δηλαδή το CX-30 είναι άλλο ένα σχεδόν "EVO" που το κρατάει κρυφό η Mazda για να το αποκαλύψουν στο κοινό οι Pitzipitzidis Tuning 🙂

                      Τέλος πάντων, δεν θα συμφωνήσουμε ποτέ σε αυτά 🙂

                      Ολοι οι κινητηρες δεν παιρνουν αλογα αν τους βαλεις προγραμμα ? Ποια η διαφορά ? Αλλος παιρνει παραπανω , αλλος λιγοτερα. Και δεν μιλησε κανεις για Pitzipitzidi . Ειναι γνωστες εταιριες που ασχολουνται μονο με την βελτιωση. Λες να μην ξερουν τι κανουν?

                      η γατοεμπειρια οσο εμπλεξε με αυτα ητανε

                      1. σοβαρες βελτιωσεις θελουν ενα σκασμο λεφτα και επεμβαση σε parts
                      2. τα προγραμματα με κατι μαγικα τσιπακια-κουτακια ειναι γτπ
                      3. τα προγραμματα απο σοβαρους οικους ειναι γενικα αξιοπιστα αλλα εχουν μικρη αποδοση
                      4. τα προγραμματα απο ιδιωτες ειναι δυο λογιων. ψαγμενων αλλα καβλωμενων με αποτελεσμα ψηλες αποδοσεις και συνεργειο ή πεταμα και συνειδητοποιημενων με επισης μικρες αποδοσεις και λιγοτερο συνεργειο αλλα παντως παντα ζημιες
                      5. τα ατμο δεν παιρνουν αλογα με προγραμματα, κοροιδευα τον εαυτο μου
                      6. τα τουρμπακια κατι κανουν αλλα χανεται η ομαλοτητα της αποδοσης

                      γενικα μακρυα και αγαπημενοι ή προετοιμασια για γκαζια και οδικη

                      #milf-a-man

                      alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • alexandros-k
                        alexandros-k @gatoz last edited by alexandros-k

                        @gatoz said in Mazda CX-30:

                        @alexandros-k said in Mazda CX-30:

                        @piliourits said in Mazda CX-30:

                        @alexandros-k said in Mazda CX-30:

                        @piliourits said in Mazda CX-30:

                        Μου φαίνεται πολύ ρίσκο, ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα που ο κύκλος του έχει σχεδιαστεί να έχει κύκλο παρόμοιο με ντίζελ, να το πειράξει κάποιος και να περιμένει πως θα έχει την χαμηλή κατανάλωση και αξιοπιστία για τα οποία τον προτίμησε, και όχι οτι θα καίει τον αγλεορα, θα δυσκολευτεί σε τυχόν πραγματικό έλεγχο αερίων και θα τον πάρει στο χέρι κάποια στιγμή... δηλαδή τον άφησαν οι γιαπωνέζοι σε αυτά τα άλογα, γιατί δεν ήξεραν να τον ρυθμίσουν όπως ο κάθε μάγκας Karamitros Racing ?

                        Αλλο τι σου φαινεται , κι αλλο τι ισχυει στην πραγματικοτητα

                        Δηλαδή το CX-30 είναι άλλο ένα σχεδόν "EVO" που το κρατάει κρυφό η Mazda για να το αποκαλύψουν στο κοινό οι Pitzipitzidis Tuning 🙂

                        Τέλος πάντων, δεν θα συμφωνήσουμε ποτέ σε αυτά 🙂

                        Ολοι οι κινητηρες δεν παιρνουν αλογα αν τους βαλεις προγραμμα ? Ποια η διαφορά ? Αλλος παιρνει παραπανω , αλλος λιγοτερα. Και δεν μιλησε κανεις για Pitzipitzidi . Ειναι γνωστες εταιριες που ασχολουνται μονο με την βελτιωση. Λες να μην ξερουν τι κανουν?

                        η γατοεμπειρια οσο εμπλεξε με αυτα ητανε

                        1. σοβαρες βελτιωσεις θελουν ενα σκασμο λεφτα και επεμβαση σε parts
                        2. τα προγραμματα με κατι μαγικα τσιπακια-κουτακια ειναι γτπ
                        3. τα προγραμματα απο σοβαρους οικους ειναι γενικα αξιοπιστα αλλα εχουν μικρη αποδοση
                        4. τα προγραμματα απο ιδιωτες ειναι δυο λογιων. ψαγμενων αλλα καβλωμενων με αποτελεσμα ψηλες αποδοσεις και συνεργειο ή πεταμα και συνειδητοποιημενων με επισης μικρες αποδοσεις και λιγοτερο συνεργειο αλλα παντως παντα ζημιες
                        5. τα ατμο δεν παιρνουν αλογα με προγραμματα, κοροιδευα τον εαυτο μου
                        6. τα τουρμπακια κατι κανουν αλλα χανεται η ομαλοτητα της αποδοσης

                        γενικα μακρυα και αγαπημενοι ή προετοιμασια για γκαζια και οδικη

                        1. Ενα προγραμμα ειναι , και δεν ειναι απαραιτητη η επεμβαση σε hardware
                        2. Δεν υπαρχουν τσιπακια, κι αυτο που εδειξα δεν ειναι ουτε κουτακι
                          3, Η BBR ειναι πολυ γνωστη και ασχολειται μονο με Μαζντα πλεον απο οσο νομιζω. Δλδ και σοβαρη ειναι και αυτη καταφερε την μεγαλυτερη αποδοση σ αυτο το μοτερ
                          4, Παρα πολλοι εχουμε προγραμμα, χωρις κανενα προβλημα. Ειδικα απο γνωστους βελτιωτες ειναι σπανια τα προβληματα.
                          5 . Το ειπα και πριν, Αυτος δεν ειναι σαν τους αλλους ατμο.

                        Δεν σας πιεσε να βαλετε προγραμμα κανεις. Απλα καποιοι αμφισβητησαν οτι μπορει να παρει τοσα αλογα ο 1,5 μονο με προγραμμα και απαντησα με αποδειξεις οτι μπορει . Το να μιλαμε στον αερα και να λεμε ολα τα προγραμματα ειναι γτπ και θα σας χαλασει το μοτερ ειναι η τριχα τριχια

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • S
                          super-t last edited by

                          Τι έχει αυτός ο κινητήρας και διαφέρει από τους συνηθισμένους;

                          alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • alexandros-k
                            alexandros-k @super-t last edited by alexandros-k

                            @super-t said in Mazda CX-30:

                            Τι έχει αυτός ο κινητήρας και διαφέρει από τους συνηθισμένους;

                            Εσυ λογικα ξερεις. Αν δεν ξερεις,που δεν το νομιζω, μπορεις να ψαξεις

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              Pit 1 last edited by

                              Καλησπέρα. Υποθέτω ότι η τηλεματική του CX-30 δεν καλύπτει περιπτώσεις παραβίασης ή μετακίνησης από στάθμευση (νομίζω ότι δεν σε ειδοποιεί η εφαρμογή). Υπάρχει κάποια πρόταση για τοποθέτηση αξιόπιστου συναγερμού με GPS, κι αν υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθεί θέμα με την αντιπροσωπεία σε περίπτωση επεμβάσεων (όπως συναγερμός με μπλοκάρισμα κινητήρα κλπ.). Ευχαριστώ.

                              S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros75 @Pit 1 last edited by

                                @pit-1 said in Mazda CX-30:

                                Καλησπέρα. Υποθέτω ότι η τηλεματική του CX-30 δεν καλύπτει περιπτώσεις παραβίασης ή μετακίνησης από στάθμευση (νομίζω ότι δεν σε ειδοποιεί η εφαρμογή). Υπάρχει κάποια πρόταση για τοποθέτηση αξιόπιστου συναγερμού με GPS, κι αν υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθεί θέμα με την αντιπροσωπεία σε περίπτωση επεμβάσεων (όπως συναγερμός με μπλοκάρισμα κινητήρα κλπ.). Ευχαριστώ.

                                GPS ουσιαστικά έχεις από την εφαρμογή. Σου δείχνει ακριβές σημείο παρκαρίσματος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  groover1972 @dublin last edited by

                                  @dublin said in Mazda CX-30:

                                  @chrisk6 said in Mazda CX-30:

                                  Εντο με ταξι δεν ειπε οτι ειναι το πρωτο του αυτοκινητο... 😂

                                  Χαχα! Αυτό σκεφτόμουν!! Ο καθένας ότι να' ναι συμπεράσματα!

                                  τα συμπεράσματα είναι μετά από τα αναγραφόμενα, δεν τα λέει κάποιος αυτά, αν έχει τουλάχιστον 1 αυτοκίνητο στη κατοχή του. Είναι ερωτήματα κοινής λογικής...

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dublin @groover1972 last edited by

                                    @groover1972 said in Mazda CX-30:

                                    @dublin said in Mazda CX-30:

                                    @chrisk6 said in Mazda CX-30:

                                    Εντο με ταξι δεν ειπε οτι ειναι το πρωτο του αυτοκινητο... 😂

                                    Χαχα! Αυτό σκεφτόμουν!! Ο καθένας ότι να' ναι συμπεράσματα!

                                    τα συμπεράσματα είναι μετά από τα αναγραφόμενα, δεν τα λέει κάποιος αυτά, αν έχει τουλάχιστον 1 αυτοκίνητο στη κατοχή του. Είναι ερωτήματα κοινής λογικής...

                                    Πουθενά δεν υπαινίχθηκε ο άνθρωπος ότι είναι το πρώτο αυτοκίνητό του. Αν με ενδιέφερε ή έπαιζε κάποιο ρόλο, απλά θα ρωταγα.. μετά ξεκινάει μία συζήτηση σε λάθος βάση και χωρίς να απαντάει καθόλου στα ερωτήματα..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Chrisk6
                                      Chrisk6 last edited by

                                      Θα μπορούσε κ από την άλλη να είχε (πάρει έως σήμερα) ένα αμάξι μεταχειρο από κάποιον άλλο (πχ συγγενή) που ούτε καινούριο ήταν, ούτε είχε κάποιο στάνταρ πρόγραμμα συντήρησης κ απλά έκανε την δουλειά του.
                                      Δείχνει μια έλλειψη γνώσεων στο θέμα καινούριο αυτοκίνητο, πώς στρώνεται, συντήρηση κλπ κλπ.
                                      Όσοι έχουμε αγοράσει κάτι καινούριο σίγουρα έχουμε εμπειρία από αυτά που ρωτάει...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dublin last edited by dublin

                                        Τελικά του απάντησε κανείς; Ή το σημαντικό είναι άλλο;!; Έτσι δεν κρατάς αναγνώστες, διώχνεις!

                                        Chrisk6 G 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • Chrisk6
                                          Chrisk6 @dublin last edited by

                                          @dublin said in Mazda CX-30:

                                          Τελικά του απάντησε κανείς; Ή το σημαντικό είναι άλλο;!; Έτσι δεν κρατάς αναγνώστες, διώχνεις!

                                          Είχε απαντηθεί άμεσα από κάτοχο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            spiros75 last edited by

                                            Οκτανίων συνέχεια...
                                            Σήμερα μου ήρθε απάντηση από την Mazda:

                                            ***Αγαπητέ κύριε
                                            Η χρήση βενζίνης με 100 οκτάνια δεν είναι απαραίτητη αλλά δεν πρόκειται και να επηρεάσει αρνητικά την καλή λειτουργία του κινητήρα σας.

                                            Μπορείτε να χρησιμοποιείτε βενζίνη από 95 οκτάνια και επάνω.***

                                            Νομίζω ότι εδώ τελειώνει οποιαδήποτε αμφιβολία, τουλάχιστον από πλευράς μου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 107
                                            • 108
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 111
                                            • 245
                                            • 246
                                            • 109 / 246
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr