Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    • 1
    • 2
    • 278
    • 279
    • 280
    • 281
    • 282
    • 411
    • 412
    • 280 / 412
    Περί αυτοκίνησης
    140
    8235
    272568
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      civil357 last edited by

      Η σύζυγος , κάνει σχεδόν τα ίδια χιλιόμετρα ( κάπου στα 140) , για την εργασία.

      Κατέληξα ότι σαν το πετρέλαιο για αυτή τη δουλειά δεν υπάρχει κανένα άλλο συγκρίσιμο.
      Φυσικό αέριο , δε γνωρίζω , γιατί δεν έχω πρατήριο.
      Αν μιλάμε για μεταχειρισμένο με μετατροπή σε αέριο , τότε η αξιοπιστία του πετρελαίου είναι πολύ καλύτερη.
      Πιο οικονομικά πετρέλαια , τα μικρά επιπέδου clio, 208, corsa κ.λπ. Η σύζυγος σε καταστάσεις που περιγράφεις , βλέπει εύκολα χαμηλά 4άρια , μη πώ και κάτω από 4. Ότι γράφει το computer , αλήθειες ψέματα, σιγά μην ασχοληθώ περαιτέρω , είναι πολύ οικονομικά , αυτό είναι βέβαιο.
      Τακτική μας πλέον , αγορά μεταχειρισμένου με κάπου 100.000 - 120.000 χιλιόμετρα ( υποθέτω....) , "φόρτωμα άλλα τόσα + χλμ, πώληση και πάλι από την αρχή. Είμαστε στα σκαριά για τη δεύτερη αλλαγή. Το καλό του πετρελαίου , είναι μεταπωλείται εύκολα. Έχουμε τη δυνατότητα όμως να το αγοράζουμε μόνο για αυτό το σκοπό , για χαμάλη...

      Υπόψιν ότι ρόλο σε μεγάλα νούμερα χιλιομέτρων ανά έτος παίζει μεγάλο και η διάσταση ελαστικών ( θα χρειάζεσαι πιο συχνά αλλαγές ) και τα διαστήματα και οι τιμές των σέρβις.

      Τώρα για υβριδικά , αν αναφέρεσαι σε μεταχειρισμένα ,έχω ακούσει κόσμο που έχει βάλει αέριο σε prius , δε γνωρίζω τίποτα περισσότερο.

      Δεν έχω καταλάβει αν ψάχνεις καινούργιο , μεταχειρισμένο ή γενικά, τον πιο οικονομικό τρόπο για να κάνεις τη δουλειά σου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • antonakis
        antonakis last edited by

        Εντάξει, αναλόγως και οικονομικών με phev ή ηλεκτρικό πιο οικονομικά θα βγαίνει σε κόστος χρήσης.

        Moments before detonation...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • fanis75
          fanis75 moderator @costasbab last edited by fanis75

          @costasbab said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

          Υπαρχει καποιο μοντελο hybrid που κινει ηλεκτρικα με ταχυτητες 80-90 χλμ/ωρα το αμαξι για να πεσει το κοστος? αν τα μισα τα κανω ηλεκτρικα μηπως πεφταμε...

          Υπάρχουν πολλά (που κάνουν από 30 έως και 90χλμ ηλεκτρικά), αρκεί να είναι PHEV (Plug-In Hybrid) - που σημαίνει ότι θα πρέπει να το φορτίζεις κάθε μέρα. Εαν όμως έχει δυνατότητα φόρτισης, τότε η καλύτερη λύση είναι το ηλεκτρικό όπως είπε και ο Χάρης, το οποίο με την κρατική επιδότηση θα σου έρθει τελικά πιο φτηνά από το PHEV!

          Εαν πάρεις σκέτο υβριδικό (που δεν το φορτίζεις εσύ δηλαδή) δεν μπορείς να κινείσια αμιγώς ηελκτρικά για πάνω από 2-3 χλμ, αλλά στις συνθήκες που περιγράφεις θα έχεις μια κατανάλωση στα €7-8/100χλμ περίπου.

          Το βασικότερο ερώτημα όμως είναι το εξής: πόσα χρήματα θες να δώσεις για αγορά αυτοκινήτου? Κοιτάς καινούργιο? Μεταχειρισμένο?

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          C 1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • C
            costasbab @fanis75 last edited by costasbab

            @fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

            @costasbab said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

            Υπαρχει καποιο μοντελο hybrid που κινει ηλεκτρικα με ταχυτητες 80-90 χλμ/ωρα το αμαξι για να πεσει το κοστος? αν τα μισα τα κανω ηλεκτρικα μηπως πεφταμε...

            Υπάρχουν πολλά (που κάνουν από 30 έως και 90χλμ ηλεκτρικά), αρκεί να είναι PHEV (Plug-In Hybrid) - που σημαίνει ότι θα πρέπει να το φορτίζεις κάθε μέρα. Εαν όμως έχει δυνατότητα φόρτισης, τότε η καλύτερη λύση είναι το ηλεκτρικό όπως είπε και ο Χάρης, το οποίο με την κρατική επιδότηση θα σου έρθει τελικά πιο φτηνά από το PHEV!

            Εαν πάρεις σκέτο υβριδικό (που δεν το φορτίζεις εσύ δηλαδή) δεν μπορείς να κινείσια αμιγώς ηελκτρικά για πάνω από 2-3 χλμ, αλλά στις συνθήκες που περιγράφεις θα έχεις μια κατανάλωση στα €7-8/100χλμ περίπου.

            Το βασικότερο ερώτημα όμως είναι το εξής: πόσα χρήματα θες να δώσεις για αγορά αυτοκινήτου? Κοιτάς καινούργιο? Μεταχειρισμένο?

            Ακομα δεν εχει αποφασιστει..Υπαρχει το ενδεχομενο να κανω αυτη τη διαδρομη.Δεν ειναι τιποτα σιγουρο...θα ξερω προς το καλοκαιρι.
            Η πουλαω το Tiguan MY19 1.6 tdi 60.000 xlm και παιρνω αλλο , η παιρνω μτχ μικρο για αυτον το λογο για λιγα χρηματα...με το που αρχιζει να βγαζει προβληματα(ζηταει χρηματα) ,πουλημα και αλλο.

            G gatoz 2 Replies Last reply Reply Quote 1
            • diego1960
              diego1960 last edited by

              Μεινε στο diesel, η καλύτερη επιλογή μακράν για πολλά χιλιόμετρα. Και θα μπορείς να κάνεις και μια εκδρομή χωρίς φόβο του που θα έχεις φορτιστή και δε θα περιμένεις σαν ηλίθιος πόση ώρα να φορτίσει. Δεν υπάρχει λόγος για ταλαιπωρία δλδ όπως το βλέπω εγώ.

              Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • monman2
                monman2 last edited by

                @costasbab said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                Βασικα,καλημερα σας.
                Υπαρχει το ενδεχομενο στο προσεχες μελλον(καλοκαιρι) να χρειαζεται να κανω καθημερινα 120χλμ πηγαινε -ελα σε επαρχιακο δρομο.Ευθεια επι το πλειστον με κινηση ομως(ελεω αποφυγης διοδιων).
                Κοιταω και αεριο και φυσικο αεριο.
                Εγω εχω πετρελαιο και με τρεχουσες τιμες ειμαι στα 10ε/λιτρο δλδ 12ε για την αποσταση.
                Μπορει να πεσω κανενα λιτρο για αυτην τη διαδρομη..δεν ξερω θα το δοκιμασω...
                Το φυσικο αεριο βγαινει στα 6ε/100 χλμ και το αεριο στα 8ε/100χλμ.
                Υπαρχει καποιο μοντελο hybrid που κινει ηλεκτρικα με ταχυτητες 80-90 χλμ/ωρα το αμαξι για να πεσει το κοστος? αν τα μισα τα κανω ηλεκτρικα μηπως πεφταμε...

                Ζητουμενο η αξιοπιστια και αντοχη γιατι μπορει να φτασει και 30.000 χλμ το χρονο.

                Θα μου πεις χρηματιστηριο ειναι ολα....μπορει τωρα να συμφερει και μετα να κλαις.

                Καποια γνωμη?

                Ευχαριστω.

                Σε αυτές τις συνθήκες που αναφέρεις το Yaris/Yaris Cross Hybrid καίει άνετα κάτω απο 3,5 λ/100 χλμ που σημαίνει κάτω απο 7 € τα 100 χλμ .

                Πρόσφατα στο τοπικό του yaris cross ανέβασα κατανάλωση με αυτό που θέλεις , παράκαμψη δηλ διοδίων απο Λιτόχωρο εως Πλατύκαμπο.

                Υπόψη οτι ενα αυτοκίνητο LPG ακόμα και εργοστασιακό σε αυτές τις διαδρομές και ταχύτητες θα αποκαλύψει την αδυναμία του κινητήρα που εχει και την αργή απόκριση και ενα ντίζελ θα θέλει συνεχείς αλλαγές ταχύτητας για να το κρατάς στην ωφέλιμη περιοχή .

                Μόνο Υβριδικό Toyota θα σου δώσει ξεκούραστη και άνετη οδήγηση χάρις στο αυτόματο σασμάν την άμεση απόκριση και τα στάνταρτ βοηθήματα οδήγησης .

                Εκτός αν εχεις γνωριμίες και τύχη και πετύχεις τα αυτοκίνητα "φαντομάδες" ντίζελ αυτόματα της stellantis.

                Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  gv2000 @costasbab last edited by gv2000

                  @costasbab said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                  @fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                  @costasbab said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                  Υπαρχει καποιο μοντελο hybrid που κινει ηλεκτρικα με ταχυτητες 80-90 χλμ/ωρα το αμαξι για να πεσει το κοστος? αν τα μισα τα κανω ηλεκτρικα μηπως πεφταμε...

                  Υπάρχουν πολλά (που κάνουν από 30 έως και 90χλμ ηλεκτρικά), αρκεί να είναι PHEV (Plug-In Hybrid) - που σημαίνει ότι θα πρέπει να το φορτίζεις κάθε μέρα. Εαν όμως έχει δυνατότητα φόρτισης, τότε η καλύτερη λύση είναι το ηλεκτρικό όπως είπε και ο Χάρης, το οποίο με την κρατική επιδότηση θα σου έρθει τελικά πιο φτηνά από το PHEV!

                  Εαν πάρεις σκέτο υβριδικό (που δεν το φορτίζεις εσύ δηλαδή) δεν μπορείς να κινείσια αμιγώς ηελκτρικά για πάνω από 2-3 χλμ, αλλά στις συνθήκες που περιγράφεις θα έχεις μια κατανάλωση στα €7-8/100χλμ περίπου.

                  Το βασικότερο ερώτημα όμως είναι το εξής: πόσα χρήματα θες να δώσεις για αγορά αυτοκινήτου? Κοιτάς καινούργιο? Μεταχειρισμένο?

                  Ακομα δεν εχει αποφασιστει..Υπαρχει το ενδεχομενο να κανω αυτη τη διαδρομη.Δεν ειναι τιποτα σιγουρο...θα ξερω προς το καλοκαιρι.
                  Η πουλαω το Tiguan MY19 1.6 tdi 60.000 xlm και παιρνω αλλο , η παιρνω μτχ μικρο για αυτον το λογο για λιγα χρηματα...με το που αρχιζει να βγαζει προβληματα(ζηταει χρηματα) ,πουλημα και αλλο.

                  θα δώσεις ένα μεγάλο 1.6 diesel που δεν θα ξαναβρεις...για να παρεις ενα μικρό hybrid. να ξέρεις αυτό που σκέφτεσαι είναι downgrade με ότι αυτό συνεπάγεται...αλήθεια, δεν εχεις αναγκη τους χώρους του tiguan?
                  προσωπικά θα έμενα στο tiguan για την παθητική και την ενεργητική ασφαλεια που παρεχει εφόσον κινείσαι σε τέτοιο δρόμο καθημερινά...

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • D
                    dublin @gv2000 last edited by dublin

                    @gv2000 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                    @costasbab said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                    @fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                    @costasbab said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                    Υπαρχει καποιο μοντελο hybrid που κινει ηλεκτρικα με ταχυτητες 80-90 χλμ/ωρα το αμαξι για να πεσει το κοστος? αν τα μισα τα κανω ηλεκτρικα μηπως πεφταμε...

                    Υπάρχουν πολλά (που κάνουν από 30 έως και 90χλμ ηλεκτρικά), αρκεί να είναι PHEV (Plug-In Hybrid) - που σημαίνει ότι θα πρέπει να το φορτίζεις κάθε μέρα. Εαν όμως έχει δυνατότητα φόρτισης, τότε η καλύτερη λύση είναι το ηλεκτρικό όπως είπε και ο Χάρης, το οποίο με την κρατική επιδότηση θα σου έρθει τελικά πιο φτηνά από το PHEV!

                    Εαν πάρεις σκέτο υβριδικό (που δεν το φορτίζεις εσύ δηλαδή) δεν μπορείς να κινείσια αμιγώς ηελκτρικά για πάνω από 2-3 χλμ, αλλά στις συνθήκες που περιγράφεις θα έχεις μια κατανάλωση στα €7-8/100χλμ περίπου.

                    Το βασικότερο ερώτημα όμως είναι το εξής: πόσα χρήματα θες να δώσεις για αγορά αυτοκινήτου? Κοιτάς καινούργιο? Μεταχειρισμένο?

                    Ακομα δεν εχει αποφασιστει..Υπαρχει το ενδεχομενο να κανω αυτη τη διαδρομη.Δεν ειναι τιποτα σιγουρο...θα ξερω προς το καλοκαιρι.
                    Η πουλαω το Tiguan MY19 1.6 tdi 60.000 xlm και παιρνω αλλο , η παιρνω μτχ μικρο για αυτον το λογο για λιγα χρηματα...με το που αρχιζει να βγαζει προβληματα(ζηταει χρηματα) ,πουλημα και αλλο.

                    θα δώσεις ένα μεγάλο 1.6 diesel που δεν θα ξαναβρεις...για να παρεις ενα μικρό hybrid. να ξέρεις αυτό που σκέφτεσαι είναι downgrade με ότι αυτό συνεπάγεται...αλήθεια, δεν εχεις αναγκη τους χώρους του tiguan?
                    προσωπικά θα έμενα στο tiguan για την παθητική και την ενεργητική ασφαλεια που παρεχει εφόσον κινείσαι σε τέτοιο δρόμο καθημερινά...

                    Η λογική πάει περίπατο όταν έχεις να κάνει με Toyota! Δεν θα έπαιρνα ποτέ Tiguan, αλλά από Tiguan σε Yaris είναι από τα πιο άκυρα που έχω ακούσει! Πρέπει να συντρέχουν πολύ σοβαροί λόγοι για να κάνεις τέτοιο downgrade..

                    Εν τω μεταξύ, επειδή τα έχω κάνει αυτά, 120χλμ κάθε μέρα είναι λίγο οριακά για Β αυτοκίνητο.. κάθε μέρα θα σε κουράσει..

                    Ίσως να έβρισκες ένα φθηνό diesel-ακι 10-12ετιας για 2ο.. εγώ έτσι έχω κάνει και δεν έχω κάν Tiguan, αλλά πολύ μικρότερο για κύριο!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • gatoz
                      gatoz @costasbab last edited by

                      @costasbab said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                      @fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                      @costasbab said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                      Υπαρχει καποιο μοντελο hybrid που κινει ηλεκτρικα με ταχυτητες 80-90 χλμ/ωρα το αμαξι για να πεσει το κοστος? αν τα μισα τα κανω ηλεκτρικα μηπως πεφταμε...

                      Υπάρχουν πολλά (που κάνουν από 30 έως και 90χλμ ηλεκτρικά), αρκεί να είναι PHEV (Plug-In Hybrid) - που σημαίνει ότι θα πρέπει να το φορτίζεις κάθε μέρα. Εαν όμως έχει δυνατότητα φόρτισης, τότε η καλύτερη λύση είναι το ηλεκτρικό όπως είπε και ο Χάρης, το οποίο με την κρατική επιδότηση θα σου έρθει τελικά πιο φτηνά από το PHEV!

                      Εαν πάρεις σκέτο υβριδικό (που δεν το φορτίζεις εσύ δηλαδή) δεν μπορείς να κινείσια αμιγώς ηελκτρικά για πάνω από 2-3 χλμ, αλλά στις συνθήκες που περιγράφεις θα έχεις μια κατανάλωση στα €7-8/100χλμ περίπου.

                      Το βασικότερο ερώτημα όμως είναι το εξής: πόσα χρήματα θες να δώσεις για αγορά αυτοκινήτου? Κοιτάς καινούργιο? Μεταχειρισμένο?

                      Ακομα δεν εχει αποφασιστει..Υπαρχει το ενδεχομενο να κανω αυτη τη διαδρομη.Δεν ειναι τιποτα σιγουρο...θα ξερω προς το καλοκαιρι.
                      Η πουλαω το Tiguan MY19 1.6 tdi 60.000 xlm και παιρνω αλλο , η παιρνω μτχ μικρο για αυτον το λογο για λιγα χρηματα...με το που αρχιζει να βγαζει προβληματα(ζηταει χρηματα) ,πουλημα και αλλο.

                      δεν πιστευω να το δωσεις για κανενα γιαρι....
                      σαν να εχεις μουσακα και να πας για φραγκοσυκα

                      #milf-a-man

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • A
                        andya3 last edited by

                        Αν έχεις πρατήριο ΦΑ κοντά σου ή στο δρόμο σου πάρε ένα Kamiq ή κάτι τέτοιο. Φίλος με up ΦΑ κάνει κάθε μέρα Αθήνα - Χαλκίδα πήγαινε έλα. Έχει περάσει τις 300k χιλ. το αυτοκίνητο και πίνει νερό στ' όνομά του.
                        Μόνο ρίσκο, οι τιμές ΦΑ. Κανείς δεν ξέρει πως θα εξελιχθούν. Αν κινηθούν πολύ ανοδικά θ' αναγκαστείς να το ξεφορτωθείς.

                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • piliourits
                          piliourits @costasbab last edited by

                          @costasbab said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                          Βασικα,καλημερα σας.
                          Υπαρχει το ενδεχομενο στο προσεχες μελλον(καλοκαιρι) να χρειαζεται να κανω καθημερινα 120χλμ πηγαινε -ελα σε επαρχιακο δρομο.Ευθεια επι το πλειστον με κινηση ομως(ελεω αποφυγης διοδιων).
                          Κοιταω και αεριο και φυσικο αεριο.
                          Εγω εχω πετρελαιο και με τρεχουσες τιμες ειμαι στα 10ε/100χλμ δλδ 12ε για την αποσταση.
                          Μπορει να πεσω κανενα λιτρο για αυτην τη διαδρομη..δεν ξερω θα το δοκιμασω...
                          Το φυσικο αεριο βγαινει στα 6ε/100 χλμ και το αεριο στα 8ε/100χλμ.
                          Υπαρχει καποιο μοντελο hybrid που κινει ηλεκτρικα με ταχυτητες 80-90 χλμ/ωρα το αμαξι για να πεσει το κοστος? αν τα μισα τα κανω ηλεκτρικα μηπως πεφταμε...

                          Ζητουμενο η αξιοπιστια και αντοχη γιατι μπορει να φτασει και 30.000 χλμ το χρονο.

                          Θα μου πεις χρηματιστηριο ειναι ολα....μπορει τωρα να συμφερει και μετα να κλαις.

                          Καποια γνωμη?

                          Ευχαριστω.

                          Για ποιο λόγο να πουλήσεις ένα σχετικά καινούριο πιο πολυτελές και μεγάλο αμάξι για να πας από τα 12€ στα 9-10€ στην καλύτερη περίπτωση; Αν το κάνεις για την οικονομία, ήδη έχεις πολύ οικονομικό αυτοκίνητο γι αυτή τη χρήση.

                          Το μόνο που θα κατανάλωνε λιγότερο θα ηταν ηλεκτρικό ΑΝ το φορτίζεις σπίτι. Αν το φορτίζεις δημόσια, θα σου βγει κοντά στο κόστος ντίζελ, αλλά με διπλάσια αρχική τιμή αγοράς και περιορισμούς για άλλη χρήση.

                          Τα υβριδικά ΤΟΥΟΤΑ θα καίνε γύρω στα 4-5 λιτρα σε τέτοια διαδρομή ΑΝ έχει συνεχεια σταμάτα ξεκίνα, αλλιώς μπορεί και παραπάνω. Δηλαδή από τα 12€ στην καλύτερη περίπτωση να πέσεις στα 9€.

                          Γενικώς τα χρήματα που θα δώσεις μαζεμένα για να περιμένεις να τα κάνεις απόσβεση στο μέλλον, δεν αξίζουν τη μετάβαση σε χειρότερο όχημα, όποιο καύσιμο κι αν διαλέξεις. Μόνο όφελος το αυτόματο κιβώτιο σε κάποια μοντέλα, που πάλι δεν είναι απολύτως κρίσιμο σε επαρχιακό ταξίδι ευθείας.

                          Mountains all around me, reaching out to heaven...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • monman2
                            monman2 @costasbab last edited by

                            @costasbab said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                            Υπαρχει καποιο μοντελο hybrid που κινει ηλεκτρικα με ταχυτητες 80-90 χλμ/ωρα το αμαξι για να πεσει το κοστος? αν τα μισα τα κανω ηλεκτρικα μηπως πεφταμε...

                            Ζητουμενο η αξιοπιστια και αντοχη γιατι μπορει να φτασει και 30.000 χλμ το χρονο.

                            Yaris Cross Hybrid σε επίπεδο δρόμο εχω επιταχύνει απο 0-87 ακριβώς χωρίς να ενεργοποιηθεί ο θερμικός κινητήρας απαλά το γκάζι και γίνεται ...
                            τώρα οταν θα κινείσαι με 80-90 και θα εχεις σταμάτα ξεκίνα στις εισόδους εξόδους διασταυρώσεις και κυκλικούς κόμβους θα εχεις 3,5 λίτρα στα 100 χλμ όπως σου είπα παραπάνω με φυσιολογική οδήγηση ,με ενθουσιώδη και να προσπερνάς τους σχετικά αργούς (ελπίζω οχι σε διπλή γραμμή ) θα εχεις αυτό που λέει παραπάνω ο piliourits.

                            Αν κάνεις τόσο πολλά χλμ όμως δεν θα τρέχεις και επειδή βάζεις την αξιοπιστία ψηλά φωτογραφίζεις toyota .

                            Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                            piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • piliourits
                              piliourits @monman2 last edited by

                              @monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                              @costasbab said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                              Υπαρχει καποιο μοντελο hybrid που κινει ηλεκτρικα με ταχυτητες 80-90 χλμ/ωρα το αμαξι για να πεσει το κοστος? αν τα μισα τα κανω ηλεκτρικα μηπως πεφταμε...

                              Ζητουμενο η αξιοπιστια και αντοχη γιατι μπορει να φτασει και 30.000 χλμ το χρονο.

                              Yaris Cross Hybrid σε επίπεδο δρόμο εχω επιταχύνει απο 0-87 ακριβώς χωρίς να ενεργοποιηθεί ο θερμικός κινητήρας απαλά το γκάζι και γίνεται ...
                              τώρα οταν θα κινείσαι με 80-90 και θα εχεις σταμάτα ξεκίνα στις εισόδους εξόδους διασταυρώσεις και κυκλικούς κόμβους θα εχεις 3,5 λίτρα στα 100 χλμ όπως σου είπα παραπάνω με φυσιολογική οδήγηση ,με ενθουσιώδη και να προσπερνάς τους σχετικά αργούς (ελπίζω οχι σε διπλή γραμμή ) θα εχεις αυτό που λέει παραπάνω ο piliourits.

                              Αν κάνεις τόσο πολλά χλμ όμως δεν θα τρέχεις και επειδή βάζεις την αξιοπιστία ψηλά φωτογραφίζεις toyota .

                              Ναι ρε, πες του όμως του ανθρώπου ότι διένυσες 200 μέτρα, έπιασες τα 87χαω και σταμάτησες.
                              Κι αν το κάνεις αυτό 3 φορές, θα πάρει μπροστά ο θερμικός κανονικά, αλλά θα χεις γλυτώσει το το 1% των 5λτ καύσιμο σε εκείνα τα 500μ, δηλαδή 0,05λτ οικονομίας...
                              το έχω ξαναπεί. Αν κάθε 100μ τραβάς χειρόφρενο (δηλαδή από μόνο του, έχει ηλεκτρικό χειρόφρενο) και ξαναξεκινάς, κάνεις μεγάλη οικονομία στα υβριδικά, αλλά όπως λέει κι ένα τοπικό ανέκδοτο, από Βόλο δεν θα φτάσεις Αγριά ποτέ!

                              Θέλω να δω την αντίδραση οποιουδήποτε, όταν κατέβει από Τιχουάν και μπει σε γιάρις...

                              Mountains all around me, reaching out to heaven...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • M
                                manast last edited by

                                ΠΑΡΕ, ΠΑΡΕ! Από τα δικά μας μπάρμπα πάρε! Είναι τα καλύτερα!
                                Με διπλό διαφορικό, τραβάει στην ανηφόρα και αν ποτέ τ´ άλλαζα, πάλι φουντούνια θα ´περνα! Αείμνησθε Χάρυ Κλυν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • C
                                  costasbab last edited by costasbab

                                  Για να το θέσω πιο σωστα...Να έδινα το Τίγκ και να έπαιρνα δύο, ένα οικογενειακό και ένα δεύτερο για να γίνεται η δουλειά μου.μτχ και τα δύο.
                                  Εχω εναλλακτική πάντως αν προκύψει.
                                  Σε δεύτερη σκέψη όμως πριν με συνεφερεται,αποφάσισα να μην κάνω τέτοια κίνηση...θα μείνω με ότι έχω και θα λιώσω το Tiguan...Για αυτό το πήρα ..για χιλιομετροφαγο.....
                                  ευχαριστώ και συγνώμη για την αναστάτωση.

                                  piliourits D 2 Replies Last reply Reply Quote 6
                                  • piliourits
                                    piliourits @costasbab last edited by

                                    @costasbab said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                    Για να το θέσω πιο σωστα...Να έδινα το Τίγκ και να έπαιρνα δύο, ένα οικογενειακό και ένα δεύτερο για να γίνεται η δουλειά μου.μτχ και τα δύο.
                                    Εχω εναλλακτική πάντως αν προκύψει.
                                    Σε δεύτερη σκέψη όμως πριν με συνεφερεται,αποφάσισα να μην κάνω τέτοια κίνηση...θα μείνω με ότι έχω και θα λιώσω το Tiguan...Για αυτό το πήρα ..για χιλιομετροφαγο.....
                                    ευχαριστώ και συγνώμη για την αναστάτωση.

                                    Αν δεν έχεις άλλα παράπονα απ το αυτοκίνητο, ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ είναι ο ρόλος ενός τέτοιου χαρακτήρα ντίζελ οχήματος, η βέλτιστη και φθηνή μετακίνηση.
                                    Το έχεις αγοράσει ακριβώς πριν αρχίσει το ραλυ τιμών, μην το ξεχνάςκι αυτό.
                                    Κι όσο το πήρες να το δώσεις, 5+ χιλιάρικα έχουν ακριβύνει αυτά που θα πας να αγοράσεις.
                                    Μόνη ουσιαστικη βελτίωση, αλλά πηγαίνοντας σε όχημα μιάμιση κατηγορία κάτω σε χώρους, άνεση, επιδόσεις, θα ήταν το αυτόματο κιβώτιο, που το θεωρώ must το 2023, αλλά όχι τόσο σημαντικό στο ταξίδι.
                                    Στην οικονομία, αν οδηγείς σαν κότα ενα μικρότερο υβριδικο ΤΟΥΟΤΑ θα πας 2λτ κάτω απ το να οδηγας σβέλτα το μεγαλύτερο ντίζελ, θα κερδίσεις 3€ τη μέρα...

                                    Η οικονομικά σωστή απόφαση, όπως την πήρες, ειναι ότι δεν αξίζει αυτή η αντικατάσταση, εκτός αν υπάρχουν άλλοι λόγοι.

                                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dublin @costasbab last edited by

                                      @costasbab said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                      Για να το θέσω πιο σωστα...Να έδινα το Τίγκ και να έπαιρνα δύο, ένα οικογενειακό και ένα δεύτερο για να γίνεται η δουλειά μου.μτχ και τα δύο.
                                      Εχω εναλλακτική πάντως αν προκύψει.
                                      Σε δεύτερη σκέψη όμως πριν με συνεφερεται,αποφάσισα να μην κάνω τέτοια κίνηση...θα μείνω με ότι έχω και θα λιώσω το Tiguan...Για αυτό το πήρα ..για χιλιομετροφαγο.....
                                      ευχαριστώ και συγνώμη για την αναστάτωση.

                                      Είδες! Το έπιασα!

                                      Επειδή έκανα 2 κοντρακτα τελευταία ένα στα 45-50 (δηλαδή 90-100) τη μέρα και ένα στα 40 (80 τη μέρα) οριακά τα κάνεις με Β, αλλά δεν είναι και το καλύτερο.. δηλαδή αν έχεις μέτρο σύγκρισης με μεγαλύτερο και καλύτερο!

                                      Αν είχες ας πούμε Seicento (αληθινή ιστορία φίλου) και μετά σου δώσουν κάνα Corsa diesel νομίζεις ότι μπήκες σε όχημα 50 χρόνια μπροστά στο μέλλον!

                                      Κράτα το Tig, 120χλμ κάθε μέρα με το μικρό κουράζουν.. ειδικά τίποτα entry level και budget που περνάνε θόρυβο στην καμπίνα και ποιότητα κύλισης κάτω του Ευρωπαϊκού μέσου όρου...πας για μαλλί και βγαίνεις κουρεμένος..

                                      Δεν ξέρω χρήση και οικογενειακή κατάσταση, αργότερα ή για γύρω γύρω από το σπίτι πάρε ένα μικροκινητικοτητας ηλεκτρικό 4τροχο και θα είσαι άρχοντας! Ούτε καν 2ο αυτοκίνητο..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by dstou

                                        Κοσταςμπαμπ, για πόσα χρόνια θα κάνεις έως και 30.000 χλμ. Το χρόνο; αν είναι για 1-3, μείνε με το τιγκουάν. Αν είναι για αρκετά περισσότερα, και θες ντε και καλά οικονομία χρήσης, σφάξε το τιγκουάν και πάρε ένα μικρότερο πετρέλαιο. Ίσως και ένα υβρίδιο τύπου τουότα. Αν τώρα έχεις δυνατότητα φόρτισης, τσέκαρε ηλεκτρικό με λήζιγκ ή ακόμη με αγορά.
                                        Σημαντικές παράμετροι: αν έχεις κι άλλο ιχ, πόσα χρόνια θα κάνεις αυτά τα χλμ. , αν θα αγοράσεις μετρητοίς ή με δόσεις(=τόκοι), αν μπορείς να περάσεις στα έξοδα το λήζιγκ, αν μπορείς να φορτίζεις ανεμπόδιστα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dublin last edited by

                                          https://www.carandmotor.gr/nea/se-eleytheri-ptosi-petrelaio-meioseis-benzini

                                          Με δεδομένο μάλιστα το γεγονός ότι στα μεγαλύτερα αστικά κέντρα της χώρας το πετρέλαιο κίνησης έχει σταθεροποιηθεί κάτω από το 1,6 ευρώ/λίτρο, δεν αποκλείεται μέσα στο επόμενο διάστημα να δούμε τιμές που θα θυμίζουν παλαιότερες εποχές.

                                          Μεγαλύτερες αντιστάσεις, αντιθέτως, παρουσιάζει η τιμή της αμόλυβδης βενζίνης, η οποία παραμένει στα επίπεδα του 1,8 ευρώ/λίτρο, γεγονός που δημιουργεί μια σημαντική απόσταση ανάμεσα στη βενζίνη και το diesel.

                                          Η «ψαλίδα» αυτή, η οποία στις περισσότερες των περιπτώσεων υπερβαίνει τα 20 λεπτά του ευρώ/λίτρο σε συνδυασμό με την ούτως ή άλλως μικρότερη κατανάλωση που διακρίνει τις πετρελαιοκίνητες προτάσεις, είναι πολύ πιθανόν να δημιουργήσει μια τάση επιστροφής του αγοραστικού κοινού σε οχήματα diesel, παρά το γεγονός ότι οι επιλογές είναι πλέον μικρότερες σε αριθμό και πολλοί θεωρούν ότι διαθέτουν ημερομηνία λήξης ενόψει της επιβολής περιορισμών στην κυκλοφορία αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και diesel.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Πολύ απλά το diesel έχει την μικρότερη φορολογική επιβάρυνση στον τόνο .

                                            4 χώρες έχουν αυτήν την πολιτική σε όλη την Ευρώπη.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 278
                                            • 279
                                            • 280
                                            • 281
                                            • 282
                                            • 411
                                            • 412
                                            • 280 / 412
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr