-
@monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το 1990 αγόρασα καταλυτικό , έσπευσα νωρίς η απόσυρση έγινε ενα χρόνο μετά, οι βλακείες που έλεγε ο κόσμος άπειρες , μιλάμε @lap για ανθρώπους που είχαν ζήσει εφιάλτες όπως τον Αύγουστο του 1987 με τους 1300 νεκρούς και τους 47 βαθμούς και μυαλό κουκούτσι ... μυαλό με μόλυβδο μάλλον... είχαν τουλάχιστον μια δικαιολογία .
Αυτοί του 2023 δοκιμάστηκαν μετρήθηκαν (Cambridge Analytica) και είναι άξιοι μόνο για αυστηρό κομμουνιστικό σύστημα (Κίνα στυλ) χωρίς ποτέ εκλογές και άμεση εξορία στα μεταλλεία λιθίου αν αναπνεύσουν έστω αντίθετα απο τις εντολές της εξουσίας .
Αγοράζουν μια bmw ενα Audi ενα mx-5 και δεν μπορούν να διανοηθούν την ζωη τους χωρίς αυτά
, κοινοκτημοσύνη των ΙΧ , sharing και robotaxi το μόνο που αξίζει να εχει το 90% της ανθρωπότητας !
Οι του κόμματος ή οι μεγαλομέτοχοι catl byd tesla
θα δικαιούνται να εχουν plaid με δωρεάν φόρτιση εφόρου ζωής και ιδιωτικά αεροπλάνα λόγω εξαιρετικής ευφυΐας και διορατικότητας , η πλέμπα με ηλεκτρικό τραίνο και μάσκα σε όλο το ταξίδι .
Παρακολούθηση παντού και πάντα και αναδρομική αναψηλάφηση ποστ σε κοινωνικά δίκτυα 20 χρόνια πίσω , όποιος υποστήριξε ή δημοσίευσε θεωρίες συνομωσίας και αντι επιστημονικές βλακείες μονο κοινόχρηστο ποδήλατο με πεντάλ (όχι ηλεκτρικό) εφόρου ζωής.
Δεν λέω τίποτα κακό
,περιγράφω την κανονικότητα που αξίζει στους άπληστους αμόρφωτους εγωιστές και συνομωσιολόγους , το 90% δηλ του πληθυσμού.
Αν ακούει η πρεσβεία αναλαμβάνω πολιτικός επίτροπος Κ Τούμπας εθελοντικά
...
Δε γράφω αλλα πάω να σβήσω μερικά παλιά ποστ
Σωστα, το 90% την ανθρωποτητας αξιζει να ζει σαν ειλωτας για να τρωει με χρυσα κουταλια το υπολοιπο 10%.
Καλα τα λες. Μπορεις αν θες εθελοδουλικα να τα κανεις ολα αυτα , και με τρενο αποκλειστικα να κυκλοφορεις (το πολυ πολυ να μη φτασεις ποτε οπως καποιοι συνανθρωποι μας, δε βαριεσαι, μαλλον τους αξιζε οπως γραφεις γιατι ηταν αμορφωτοι εγωιστες συνωμοσιολογοι κι οχι απατεωνες αεριτζηδες να παρουν το προσωπικο τους τζετ να πεταχτουν μεχρι τη Θεσσαλονικη) και κατσαριδες να τρως και σε σπηλια να κοιμασαι για να αποκτησει μερικα τρις ακομα το κεφαλαιο στις πλατες σου.
Εγω δεν θα παρω παντως. Και θα κανω ο,τι περναει απ'το χερι μου να στειλω στα τσακιδια οσους μου επιφυλασσουν τετοια μοιρα και οσους τους στηριζουν. -
Ε μα, και συ το παίζεις αριστερός χωρίς Λάντα ή Ζάσταβα, χαλάς την πιάτσα, τους μπερδεύεις, γ@μας τη κοσμοθεωρία.
Θα μας πεις οτι έχεις και καμιά μεζονετα σε λίγο και δεν είσαι οδοκαθαριστής που μένει σε ημιυπόγειο, να μας τρελάνεις, να πάμε να πέσουμε από καμιά ταράτσα Mall... -
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ε μα, και συ το παίζεις αριστερός χωρίς Λάντα ή Ζάσταβα, χαλάς την πιάτσα, τους μπερδεύεις, γ@μας τη κοσμοθεωρία.
Θα μας πεις οτι έχεις και καμιά μεζονετα σε λίγο και δεν είσαι οδοκαθαριστής που μένει σε ημιυπόγειο, να μας τρελάνεις, να πάμε να πέσουμε από καμιά ταράτσα Mall...Ε ναι. Μονο οι δεξιοι που κυκλοφορουν με σαραβαλα 30 ετων (οι προνομιουχοι, οι υπολοιποι με το λεωφορειο ή ποδαρατοι) και περιμενουν 20 ευρω κουπονια για να παρουν κανα κιλο κρεας ειναι οι σωστοι, οι σκεπτομενοι και οι στυλοβατες του συστηματος. Οι υπολοιποι ειμαστε το προβλημα...
-
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το 1990 αγόρασα καταλυτικό , έσπευσα νωρίς η απόσυρση έγινε ενα χρόνο μετά, οι βλακείες που έλεγε ο κόσμος άπειρες , μιλάμε @lap για ανθρώπους που είχαν ζήσει εφιάλτες όπως τον Αύγουστο του 1987 με τους 1300 νεκρούς και τους 47 βαθμούς και μυαλό κουκούτσι ... μυαλό με μόλυβδο μάλλον... είχαν τουλάχιστον μια δικαιολογία .
Αυτοί του 2023 δοκιμάστηκαν μετρήθηκαν (Cambridge Analytica) και είναι άξιοι μόνο για αυστηρό κομμουνιστικό σύστημα (Κίνα στυλ) χωρίς ποτέ εκλογές και άμεση εξορία στα μεταλλεία λιθίου αν αναπνεύσουν έστω αντίθετα απο τις εντολές της εξουσίας .
Αγοράζουν μια bmw ενα Audi ενα mx-5 και δεν μπορούν να διανοηθούν την ζωη τους χωρίς αυτά
, κοινοκτημοσύνη των ΙΧ , sharing και robotaxi το μόνο που αξίζει να εχει το 90% της ανθρωπότητας !
Οι του κόμματος ή οι μεγαλομέτοχοι catl byd tesla
θα δικαιούνται να εχουν plaid με δωρεάν φόρτιση εφόρου ζωής και ιδιωτικά αεροπλάνα λόγω εξαιρετικής ευφυΐας και διορατικότητας , η πλέμπα με ηλεκτρικό τραίνο και μάσκα σε όλο το ταξίδι .
Παρακολούθηση παντού και πάντα και αναδρομική αναψηλάφηση ποστ σε κοινωνικά δίκτυα 20 χρόνια πίσω , όποιος υποστήριξε ή δημοσίευσε θεωρίες συνομωσίας και αντι επιστημονικές βλακείες μονο κοινόχρηστο ποδήλατο με πεντάλ (όχι ηλεκτρικό) εφόρου ζωής.
Δεν λέω τίποτα κακό
,περιγράφω την κανονικότητα που αξίζει στους άπληστους αμόρφωτους εγωιστές και συνομωσιολόγους , το 90% δηλ του πληθυσμού.
Αν ακούει η πρεσβεία αναλαμβάνω πολιτικός επίτροπος Κ Τούμπας εθελοντικά
...
Δε γράφω αλλα πάω να σβήσω μερικά παλιά ποστ
Σωστα, το 90% την ανθρωποτητας αξιζει να ζει σαν ειλωτας για να τρωει με χρυσα κουταλια το υπολοιπο 10%.
Καλα τα λες. Μπορεις αν θες εθελοδουλικα να τα κανεις ολα αυτα , και με τρενο αποκλειστικα να κυκλοφορεις (το πολυ πολυ να μη φτασεις ποτε οπως καποιοι συνανθρωποι μας, δε βαριεσαι, μαλλον τους αξιζε οπως γραφεις γιατι ηταν αμορφωτοι εγωιστες συνωμοσιολογοι κι οχι απατεωνες αεριτζηδες να παρουν το προσωπικο τοτς τζετ να πεταχτουν μεχρι τη Θεσσαλονικη) και κατσαριδες να τρως και σε σπηλια να κοιμασαι για να αποκτησει μερικα τρις ακομα το κεφαλαιο στις πλατες σου.
Εγω δεν θα παρω παντως. Και θα κανω ο,τι περναει απ'το χερι μου να στειλω στα τσακιδια οσους μου επιφυλασσουν τετοια μοιρα και οσους τους στηριζουν.Γενικά μόνο όσοι έχουν πάρει Toyota είναι οι γνωστες της αλήθειας.
-
Το ΑΕΙ και όχι μόνο ακόμα και ΙΕΚ να είναι, το ανέφερα στην κουβέντα για το λόγο ότι αμφισβητείς γενικές παραδοχές της επιστήμης. Σου έβαλα πηγές που επιβεβαιώνουν την αλλαγή του κλίματος και εσύ τις ανέφερες ως παραπληροφόρηση. Για αυτό και είπα πως ένας άνθρωπος που έχει σπουδάσει σε κάθε βαθμίδα, δεν κολλάω σε αυτό, έχει εκπαιδευτεί να αμφισβητεί τα οποια συμπεράσματα άλλων επιστημόνων μονάχα μεσω της έρευνας. Δεν γίνεται να αμφισβητείς κάτι επειδή απλά δεν σε συμφέρει ως επιχείρημα. Εάν δεν έχεις κάνει δική σου μελέτη με σωστό επιστημονικό τρόπο που να αποδεικνύει το αντίθετο απλά αποδέχεσαι την επικυρωμένη μελέτη των άλλων. Αυτό είναι αξίωμα. Ειδάλλως θα ήμασταν ακόμα στις σπηλιές ως ανθρωπότητα και θα διαφωνούσαν όλοι μεταξύ τους.
Στα άλλα που λες, το καταλαβαίνω τι θες να πεις. Εδώ όμως εμείς μιλάμε για τα ηλεκτρικά. Τα αποια όσο εξελίσσονται θα πέφτει η τιμή τους και θα γίνονται πιο προσιτά. Φτάσαμε να πωλείται το νέο jeep ev στα 25Κ με επιδότηση. Πριν 10 έτη θα κόστιζε 70Κ.
-
Μόνο για το θέμα της αποδοχής μελετών : αν γνωρίζω ένα τομέα μπορώ να έχω άποψη, αφού διαβάσω επιστημονικές peer reviewed δημοσιεύσεις. Αν δεν είμαι, θα ενημερωθώ από διάφορες πηγές που θεωρώ αξιόπιστες (προσωπικά από πηγές που υποστηρίζουν διαφορετικές απόψεις), και θα έχω άποψη. Στην επιστήμη δεν υπάρχει αλάθητο, πολύ συχνά ακόμη και δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά με κύρος έχουν λάθη. Θυμάμαι ένα βιβλίο του Feynman που έλεγε ότι για ένα φαινόμενο έβρισκαν μια απόκλιση Χ% και τελικά το μεγαλύτερο μέρος οφειλόταν σε σφάλμα μιας παλιότερης δημοσίευσης στην οποία βάσιζαν την δική τους, και ότι τελικά πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός όταν χρησιμοποιείς δημοσιεύσεις άλλων. Μην το πάρετε ότι συμφωνώ ή διαφωνώ με την κλιματική αλλαγή.
-
Σωστά απλά οι διαφορετικές απόψεις να έχουν στοιχεία. Όχι ευσεβείς πόθους.
-
Συμφωνώ. Οι ευσεβείς πόθοι είναι μια από τις μεγαλύτερες παγίδες σε ερευνητικό/επιστημονικό επίπεδο, θεωρώντας πάντα ότι η έρευνα που κάνεις θέλεις να είναι αντικειμενική και δεν εξυπηρετεί κάποιον πελάτη. Είναι μεγάλος ο πειρασμός όταν έχεις μια θεωρία και θέλεις να τη στηρίξεις να απορρίψεις στοιχεία περί του αντιθέτου, ή να ερμηνεύσεις τα στοιχεία όπως θέλεις και όχι αντικειμενικά.
-
Τελολογική προσέγγιση δηλαδή. Πάσχει από αυτό η επιστημονική κοινότητα. Αλλά αν το ανοίξουμε αυτό το κεφάλαιο θα ανοίξουμε δρόμους μεσαίωνα
-
Ωχ ωχ εγιναν 2.
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
-
Diesel.. είδος προς εξαφάνιση, ναι.. απαγορευμένο, όχι.. συμφέρον; Πολύ περισσότερο από ότι παραδέχονται οι πολέμιοι..
Βάζω εδώ μερικές επιλογές έτσι να υπάρχουν, και ένα άρθρο γνώμης για το 308.
https://www.gocar.gr/news/feed/42615,Ola_ta_diesel_me_25000.html
https://www.gocar.gr/gofwd/life-plus/42594,Giati_Peugeot_308_diesel.html
-
Αν έβρεχε λεφτά πάντως, το 308 σε ηλεκτρικό το τσίμπαγα.
-
Το ντίζελ θα κάνει πολλά πολλά χρόνια να εξαφανιστεί. Π.χ στις μεταφορές, ακόμα και τα άρματα Λεοπάρντ έχουν 2 ντιζελομηχανες...
-
@johnny-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το ντίζελ θα κάνει πολλά πολλά χρόνια να εξαφανιστεί. Π.χ στις μεταφορές, ακόμα και τα άρματα Λεοπάρντ έχουν 2 ντιζελομηχανες...
Ναι αλλά δεν βλέπω πολλά να κυκλοφορούν στο δρόμο.
-
@antonakis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@johnny-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το ντίζελ θα κάνει πολλά πολλά χρόνια να εξαφανιστεί. Π.χ στις μεταφορές, ακόμα και τα άρματα Λεοπάρντ έχουν 2 ντιζελομηχανες...
Ναι αλλά δεν βλέπω πολλά να κυκλοφορούν στο δρόμο.
+1
-
αν δείτε leopard στον δρόμο εκτός παρέλασης τότε υπάρχει πρόβλημα...
-
@antonakis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@johnny-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το ντίζελ θα κάνει πολλά πολλά χρόνια να εξαφανιστεί. Π.χ στις μεταφορές, ακόμα και τα άρματα Λεοπάρντ έχουν 2 ντιζελομηχανες...
Ναι αλλά δεν βλέπω πολλά να κυκλοφορούν στο δρόμο.
Κοίταζα τις πωλήσεις στην Γερμανία τον Φεβρουάριο. Το 18% ήταν ντίζελ πρακτικά με πολύ λίγα μοντέλα. Υβριδικά και ηλεκτρικά 20% και τα δύο μαζι. Και το υπόλοιπο βενζίνη. Το μείγμα στους δρόμους πιο νομίζεις θα είναι σε λίγα χρόνια. Εδώ ακόμη και σε εμάς χωρίς προτάσεις σε ντίζελ και γράφει 17% αν θυμάμαι καλά. Από την άλλη πληθώρα ηλεκτρικών, επιδόσεις, τσάμπα ρεύμα, στα ταξί τους δίνουμε ένα σωρό σε επιδότηση, αλλά βλέπουνε και δεν αγοράζουν. Ότι σώζεται είναι leasing. Έχεις υπόψιν τι φέρνουν απ' έξω σε πετρέλαια ακόμη, και μιλάμε για δίλιτρα GLE και τέτοια.
-
Μην ξεχναμε πως και η ΕΑ diesel αυτοκινητα παιρνει καινουργια.Βλ mazda 6 ,peugeot 308 & 2008,citroen
-
Ξεχνάτε το εξής βασικό. Η συντριπτική πλειοψηφία των νέων αυτοκινήτων
στην Ευρώπη ειναι leasing. Εάν αυτο επαληθευτεί στα ποσοστα που διαβάζουμε τότε σημαίνει πως το ρίσκο χρησης ενος diesel οχήματος σε μεσοπροθεσμο ορίζοντα σχεδόν εκμηδενίζεται. Είναι ένα αναλώσιμο όχημα, όπως τα τόνερ στους εκτυπωτές. Οπότε οι αγορές (εκμισθώσεις για την ακρίβεια) γίνονται στην βάση του άμεσου οικονομικού οφέλους των επόμενων δύο-τριών λογιστικών χρήσεων. Που είναι ελάχιστο, διότι εκεί το diesel είναι έως και ακριβότερο από την βενζίνη αν πεις να βάλεις το μεσαίας ποιότητας.Παρ όλα αυτά μπορεί κάποιοι να είναι και ιδιώτες. Δεν είναι όλα απόλυτα. Αλλά από τα diesel και τα άλλα καύσιμα θα πρέπει να δούμε ποια είναι από ιδιώτες και ποια από εταιρίες.
Άρα, όταν βλέπουμε νούμερα πάντα πρέπει να κοιτάμε και τα ποιοτικά στοιχεία που το συνοδεύουν.
Άλεξ τα κρατικά οχήματα είναι άλλο κεφάλαιο. Δεν εμπίπτουν στα κόστη της αγοράς.
-
Λοιπόν βρήκα,
Το 35% των νέων αυτοκινήτων στη Γερμανία είναι leasing. Τώρα από αυτά πρέπει να δούμε ποσα είναι diesel. Έτσι θα έχουμε μια καλή εικόνα και θα μπορέσουμε να εμηνευσουμε τις πωλήσεις. Μιας και οι μεγάλες πόλεις στην Γερμανία στο κέντρο τους, αναφέρουν άρθρα, πως έχουν banαρει τα diesel. Συνεπώς για μια μεγάλη μάζα του πληθυσμού είναι εργαλεία μεγάλων αποστάσεων εκτός πόλεων. Πωλητές ή και επαγγελματίες που διανύουν πολλά χιλιόμετρα.
Άλλωστε όπως είπαμε τα κρατούν 1-2 έτη, το πολύ 3 έτη, διότι έχουν περιορισμό χιλιομέτρων για να πουληθούν ως μεταχειρισμένα.
Άρα, αν το ποσοστό των diesel στα leasing είναι τελικά υψηλό, δεν μπορεί να αποτελέσει επιχείρημα της πορείας των diesel σε ένα μεσοπρόθεσμο μέλλον. Είναι απλά για ελάχιστο χρόνο. Όχι για τον χρόνο που τουλάχιστον ένα ιδιώτης θα αγόραζε ένα όχημα.
Αν μάλιστα αναλογιστούμε ότι είχαμε μεγάλη στρέβλωση στην προσφορά οχημάτων το τελευταίο διάστημα.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά