-
@ektoras said in Honda Civic:
@tkin73 said in [Honda Civic]
Εννοείται ότι τα φουλ υβριδικα όπως και τα ηλεκτρικα επηρεάζονται πολυ στην καταναλωση από την θερμοκρασια.
Νομίζω ότι οι καταναλώσεις που δηλώνουν αφορουν συγκεκριμένη θερμοκρασια ( 21 βαθμους ίσως) που ειναι ευνοική για την λειτουργια των μπαταριων . Κάτω από 10 και πάνω 30 θερμοκρασίες συνήθεις για ελλαδα οι καταναλώσεις ανεβαίνουν ( αντε να εχεις υβριδικό/ηλεκτρικο στην Λαρισα που τον μισο χρόνο εχει κατω απο 10 και τον άλλο μισο πάνω απο 30! να δουμε ποτε θα πιασεις τα νουμερα που ακους)....απλα αυτα΄είναι τα ψιλα γραμματα τον μπαταριων που τα μαθαίνουν με την χρήση οι περισσότεροι...Καταρχήν όλα τα υβριδικά δεν χρησιμοποιούν την ίδια τεχνολογία.
Το χειμώνα αυξάνει η κατανάλωση σε όλα τα αυτοκίνητα, αφού αργούν να ζεσταθούν και όταν τους ζητηθεί να θερμάνουν και το εσωτερικό του αυτοκινήτου, αυτή η απαίτηση αυξάνει την κατανάλωση.
Και στα υβριδικά η θέρμανση του εσωτερικού γίνεται από το ψυκτικό υγρό του κινητήρα, οπότε μέχρι να ζεσταθεί το εσωτερικό, στην θερμοκρασία που του ζητάς, δουλεύει περισσότερο ο κινητήρας.
Μόλις ζεσταθεί το εσωτερικό, συνεχίζει να δουλεύει όπως και όλες τις άλλες εποχές, ανάβοντας και σβήνοντας κανονικά, δεν σταματάει αυτό σε κάποιες θερμοκρασίες, όπως στα αυτοκίνητα που έχουν start stop.
Το μεγάλο πλεονέκτημα του υβριδικού ότι θα πάρει σε χαμηλές θερμοκρασίες αμέσως μπροστά, αφού χρησιμοποιεί άλλου μεγέθους "μίζα" και μπαταρία σε σχέση με τα βενζινοκίνητα ή τα diesel.
Επιπλέον η θέρμανση του εσωτερικού γίνεται σε χρόνο μηδέν (τουλάχιστον στα Honda), αφού δώσεις εντολή στον κλιματισμό να ζεστάνει το εσωτερικό, μιας και ο βενζινοκινητήρας δεν έχει σχέση με την κίνηση των τροχών, οπότε σε 1-3 λεπτά βγάζει ζεστό αέρα, άσχετα αν έξω έχει θερμοκρασία -20c.
Επίσης σε ένα diesel αν η διαδρομή που κανείς είναι χωρίς κλήσεις ή ελαφρώς κατηφορική, η θερμοκρασία του κινητήρα και κατ' επέκταση του εσωτερικού θα πάρει πολύ χρόνο, με ότι επιπτώσεις έχει αυτό στην άνεση σου, στην κατανάλωση ή στην ζωή του κινητήρα.
Το καλοκαίρι τα πράγματα είναι πιο απλά, γιατί ο κομπρέσορας του a/c είναι ηλεκτρικός, οπότε με το που θα πατήσεις το κουμπί, ο κρύος αέρας είναι άμεσος και δεν επηρεάζεται από τις στροφές του κινητήρα, έτσι και καλύτερη άνεση έχεις, αλλά και οικονομία καυσίμου.
Οι μπαταρίες δεν έχουν θέμα ανάλογα με τις εποχές, μόλις δώσουν ή πάρουν ρεύμα αρχίζουν και ζεσταίνονται, άσχετα με την εξωτερική θερμοκρασία. Η εξωτερική θερμοκρασία χαμηλή ή υψηλή επηρεάζει την αντοχή τους (αερόψυκτες), οπότε ένα καλό υβριδικό, έχει ένα εξελιγμένο σύστημα ψύξης ή θέρμανσης του εσωτερικού, το οποίο πρέπει να χρησιμοποιείς, για να έχεις υγιέστατες μπαταρίες, αλλά και άνετο εσωτερικό χώρο.
Συμπερασματικά κάνει για όλες τις εποχές του χρόνου και για όλη την επικράτεια, το αν σου αρέσει ή σε συμφέρει είναι άλλο θέμα συζήτησης.
Αυτά που λες μάλλον είναι προσωπικές απόψεις. Με diesel αυτή τη στιγμή, σε 1 λεπτό περίπου έχεις θερμοκρασία που του έχεις βάλει.. το έγραψα και αλλού μόλις τώρα.. επίσης το καθάρισμα των τζαμιών με έχει εντυπωσιάσει, αφού γίνεται - κυριολεκτικά - σε δευτερόλεπτα, πατάω το κουμπί, και κρατάω το δάχτυλο εκεί γιατί σε μερικά δευτερόλεπτα έχει καθαρίσει.
Παίζουν πολλά περισσότερο ρόλο σε όλα αυτά.
Δεν είναι το Second coming.. ένα υβριδικό αυτοκίνητο είναι..λες και μιλάτε στους ιθαγενείς που οδηγούν νεροβουβαλους ένα πράγμα..
-
@dublin said in Honda Civic:
@ektoras said in Honda Civic:
@tkin73 said in [Honda Civic]
Εννοείται ότι τα φουλ υβριδικα όπως και τα ηλεκτρικα επηρεάζονται πολυ στην καταναλωση από την θερμοκρασια.
Νομίζω ότι οι καταναλώσεις που δηλώνουν αφορουν συγκεκριμένη θερμοκρασια ( 21 βαθμους ίσως) που ειναι ευνοική για την λειτουργια των μπαταριων . Κάτω από 10 και πάνω 30 θερμοκρασίες συνήθεις για ελλαδα οι καταναλώσεις ανεβαίνουν ( αντε να εχεις υβριδικό/ηλεκτρικο στην Λαρισα που τον μισο χρόνο εχει κατω απο 10 και τον άλλο μισο πάνω απο 30! να δουμε ποτε θα πιασεις τα νουμερα που ακους)....απλα αυτα΄είναι τα ψιλα γραμματα τον μπαταριων που τα μαθαίνουν με την χρήση οι περισσότεροι...Καταρχήν όλα τα υβριδικά δεν χρησιμοποιούν την ίδια τεχνολογία.
Το χειμώνα αυξάνει η κατανάλωση σε όλα τα αυτοκίνητα, αφού αργούν να ζεσταθούν και όταν τους ζητηθεί να θερμάνουν και το εσωτερικό του αυτοκινήτου, αυτή η απαίτηση αυξάνει την κατανάλωση.
Και στα υβριδικά η θέρμανση του εσωτερικού γίνεται από το ψυκτικό υγρό του κινητήρα, οπότε μέχρι να ζεσταθεί το εσωτερικό, στην θερμοκρασία που του ζητάς, δουλεύει περισσότερο ο κινητήρας.
Μόλις ζεσταθεί το εσωτερικό, συνεχίζει να δουλεύει όπως και όλες τις άλλες εποχές, ανάβοντας και σβήνοντας κανονικά, δεν σταματάει αυτό σε κάποιες θερμοκρασίες, όπως στα αυτοκίνητα που έχουν start stop.
Το μεγάλο πλεονέκτημα του υβριδικού ότι θα πάρει σε χαμηλές θερμοκρασίες αμέσως μπροστά, αφού χρησιμοποιεί άλλου μεγέθους "μίζα" και μπαταρία σε σχέση με τα βενζινοκίνητα ή τα diesel.
Επιπλέον η θέρμανση του εσωτερικού γίνεται σε χρόνο μηδέν (τουλάχιστον στα Honda), αφού δώσεις εντολή στον κλιματισμό να ζεστάνει το εσωτερικό, μιας και ο βενζινοκινητήρας δεν έχει σχέση με την κίνηση των τροχών, οπότε σε 1-3 λεπτά βγάζει ζεστό αέρα, άσχετα αν έξω έχει θερμοκρασία -20c.
Επίσης σε ένα diesel αν η διαδρομή που κανείς είναι χωρίς κλήσεις ή ελαφρώς κατηφορική, η θερμοκρασία του κινητήρα και κατ' επέκταση του εσωτερικού θα πάρει πολύ χρόνο, με ότι επιπτώσεις έχει αυτό στην άνεση σου, στην κατανάλωση ή στην ζωή του κινητήρα.
Το καλοκαίρι τα πράγματα είναι πιο απλά, γιατί ο κομπρέσορας του a/c είναι ηλεκτρικός, οπότε με το που θα πατήσεις το κουμπί, ο κρύος αέρας είναι άμεσος και δεν επηρεάζεται από τις στροφές του κινητήρα, έτσι και καλύτερη άνεση έχεις, αλλά και οικονομία καυσίμου.
Οι μπαταρίες δεν έχουν θέμα ανάλογα με τις εποχές, μόλις δώσουν ή πάρουν ρεύμα αρχίζουν και ζεσταίνονται, άσχετα με την εξωτερική θερμοκρασία. Η εξωτερική θερμοκρασία χαμηλή ή υψηλή επηρεάζει την αντοχή τους (αερόψυκτες), οπότε ένα καλό υβριδικό, έχει ένα εξελιγμένο σύστημα ψύξης ή θέρμανσης του εσωτερικού, το οποίο πρέπει να χρησιμοποιείς, για να έχεις υγιέστατες μπαταρίες, αλλά και άνετο εσωτερικό χώρο.
Συμπερασματικά κάνει για όλες τις εποχές του χρόνου και για όλη την επικράτεια, το αν σου αρέσει ή σε συμφέρει είναι άλλο θέμα συζήτησης.
Αυτά που λες μάλλον είναι προσωπικές απόψεις. Με diesel αυτή τη στιγμή, σε 1 λεπτό περίπου έχεις θερμοκρασία που του έχεις βάλει.. το έγραψα και αλλού μόλις τώρα.. επίσης το καθάρισμα των τζαμιών με έχει εντυπωσιάσει, αφού γίνεται - κυριολεκτικά - σε δευτερόλεπτα, πατάω το κουμπί, και κρατάω το δάχτυλο εκεί γιατί σε μερικά δευτερόλεπτα έχει καθαρίσει.
Παίζουν πολλά περισσότερο ρόλο σε όλα αυτά.
Δεν είναι το Second coming.. ένα υβριδικό αυτοκίνητο είναι..λες και μιλάτε στους ιθαγενείς που οδηγούν νεροβουβαλους ένα πράγμα..
Πάντως με -8 σήμερα και ένα δάχτυλο πάγο εξωτερικά, το diesel Nissan primastar, αν δεν έπεφτε σπάτουλα, δεν θα ξεκινουσα, ζεστό αέρα έβγαλε μετά από 10 km και μιλάμε για καμπίνα μπροστά, περιορισμένων διαστάσεων
-
This post is deleted! -
@dublin said in Honda Civic:
@ektoras said in Honda Civic:
@tkin73 said in [Honda Civic]
Εννοείται ότι τα φουλ υβριδικα όπως και τα ηλεκτρικα επηρεάζονται πολυ στην καταναλωση από την θερμοκρασια.
Νομίζω ότι οι καταναλώσεις που δηλώνουν αφορουν συγκεκριμένη θερμοκρασια ( 21 βαθμους ίσως) που ειναι ευνοική για την λειτουργια των μπαταριων . Κάτω από 10 και πάνω 30 θερμοκρασίες συνήθεις για ελλαδα οι καταναλώσεις ανεβαίνουν ( αντε να εχεις υβριδικό/ηλεκτρικο στην Λαρισα που τον μισο χρόνο εχει κατω απο 10 και τον άλλο μισο πάνω απο 30! να δουμε ποτε θα πιασεις τα νουμερα που ακους)....απλα αυτα΄είναι τα ψιλα γραμματα τον μπαταριων που τα μαθαίνουν με την χρήση οι περισσότεροι...Καταρχήν όλα τα υβριδικά δεν χρησιμοποιούν την ίδια τεχνολογία.
Το χειμώνα αυξάνει η κατανάλωση σε όλα τα αυτοκίνητα, αφού αργούν να ζεσταθούν και όταν τους ζητηθεί να θερμάνουν και το εσωτερικό του αυτοκινήτου, αυτή η απαίτηση αυξάνει την κατανάλωση.
Και στα υβριδικά η θέρμανση του εσωτερικού γίνεται από το ψυκτικό υγρό του κινητήρα, οπότε μέχρι να ζεσταθεί το εσωτερικό, στην θερμοκρασία που του ζητάς, δουλεύει περισσότερο ο κινητήρας.
Μόλις ζεσταθεί το εσωτερικό, συνεχίζει να δουλεύει όπως και όλες τις άλλες εποχές, ανάβοντας και σβήνοντας κανονικά, δεν σταματάει αυτό σε κάποιες θερμοκρασίες, όπως στα αυτοκίνητα που έχουν start stop.
Το μεγάλο πλεονέκτημα του υβριδικού ότι θα πάρει σε χαμηλές θερμοκρασίες αμέσως μπροστά, αφού χρησιμοποιεί άλλου μεγέθους "μίζα" και μπαταρία σε σχέση με τα βενζινοκίνητα ή τα diesel.
Επιπλέον η θέρμανση του εσωτερικού γίνεται σε χρόνο μηδέν (τουλάχιστον στα Honda), αφού δώσεις εντολή στον κλιματισμό να ζεστάνει το εσωτερικό, μιας και ο βενζινοκινητήρας δεν έχει σχέση με την κίνηση των τροχών, οπότε σε 1-3 λεπτά βγάζει ζεστό αέρα, άσχετα αν έξω έχει θερμοκρασία -20c.
Επίσης σε ένα diesel αν η διαδρομή που κανείς είναι χωρίς κλήσεις ή ελαφρώς κατηφορική, η θερμοκρασία του κινητήρα και κατ' επέκταση του εσωτερικού θα πάρει πολύ χρόνο, με ότι επιπτώσεις έχει αυτό στην άνεση σου, στην κατανάλωση ή στην ζωή του κινητήρα.
Το καλοκαίρι τα πράγματα είναι πιο απλά, γιατί ο κομπρέσορας του a/c είναι ηλεκτρικός, οπότε με το που θα πατήσεις το κουμπί, ο κρύος αέρας είναι άμεσος και δεν επηρεάζεται από τις στροφές του κινητήρα, έτσι και καλύτερη άνεση έχεις, αλλά και οικονομία καυσίμου.
Οι μπαταρίες δεν έχουν θέμα ανάλογα με τις εποχές, μόλις δώσουν ή πάρουν ρεύμα αρχίζουν και ζεσταίνονται, άσχετα με την εξωτερική θερμοκρασία. Η εξωτερική θερμοκρασία χαμηλή ή υψηλή επηρεάζει την αντοχή τους (αερόψυκτες), οπότε ένα καλό υβριδικό, έχει ένα εξελιγμένο σύστημα ψύξης ή θέρμανσης του εσωτερικού, το οποίο πρέπει να χρησιμοποιείς, για να έχεις υγιέστατες μπαταρίες, αλλά και άνετο εσωτερικό χώρο.
Συμπερασματικά κάνει για όλες τις εποχές του χρόνου και για όλη την επικράτεια, το αν σου αρέσει ή σε συμφέρει είναι άλλο θέμα συζήτησης.
Αυτά που λες μάλλον είναι προσωπικές απόψεις. Με diesel αυτή τη στιγμή, σε 1 λεπτό περίπου έχεις θερμοκρασία που του έχεις βάλει.. το έγραψα και αλλού μόλις τώρα.. επίσης το καθάρισμα των τζαμιών με έχει εντυπωσιάσει, αφού γίνεται - κυριολεκτικά - σε δευτερόλεπτα, πατάω το κουμπί, και κρατάω το δάχτυλο εκεί γιατί σε μερικά δευτερόλεπτα έχει καθαρίσει.
Παίζουν πολλά περισσότερο ρόλο σε όλα αυτά.
Δεν είναι το Second coming.. ένα υβριδικό αυτοκίνητο είναι..λες και μιλάτε στους ιθαγενείς που οδηγούν νεροβουβαλους ένα πράγμα..
Θα πω και εγώ από την μεριά μου δεν γνωρίζω την συμπεριφορά των υβριδικών σε ακραίες συνθήκες γιατί δεν έχω ζήσει μαζί τους απλά θέτω τα ζητήματα γιατί κάποιοι πιστεύουν ότι παίρνοντας υβριδικό αυτοματως ξεχνούν το άναμμα του κινητήρα και παίρνει μπροστά με την μπαταρία,κάτι που δεν ισχύει. Θα πάρει ο θερμικός και θα μείνει αναμμένος και όσο χαμηλότερη η θερμοκρασία τόσο περισσότερο με αποτέλεσμα φυσικά την άνοδο της κατανάλωσης.
Επίσης τόσα χρόνια με ντίζελ να μιλήσω για το Σουζούκι ειδικότερα και για Θεσσαλονίκη με τον φουλ υγρό και κρύο καιρό ποτέ δεν χρειάστηκε να περιμένω να ξεθωλοσουν τα τζάμια. Αντίθετα με το cx7 την παταγα συχνά που πονταρα ότι θα καθαρίσουν γρήγορα, ξεκινούσα και έπαιρνε περισσότερη ώρα.
Στο Σουζούκι ποτέ. -
@tkin73 said in Honda Civic:
@dublin said in Honda Civic:
@ektoras said in Honda Civic:
@tkin73 said in [Honda Civic]
Εννοείται ότι τα φουλ υβριδικα όπως και τα ηλεκτρικα επηρεάζονται πολυ στην καταναλωση από την θερμοκρασια.
Νομίζω ότι οι καταναλώσεις που δηλώνουν αφορουν συγκεκριμένη θερμοκρασια ( 21 βαθμους ίσως) που ειναι ευνοική για την λειτουργια των μπαταριων . Κάτω από 10 και πάνω 30 θερμοκρασίες συνήθεις για ελλαδα οι καταναλώσεις ανεβαίνουν ( αντε να εχεις υβριδικό/ηλεκτρικο στην Λαρισα που τον μισο χρόνο εχει κατω απο 10 και τον άλλο μισο πάνω απο 30! να δουμε ποτε θα πιασεις τα νουμερα που ακους)....απλα αυτα΄είναι τα ψιλα γραμματα τον μπαταριων που τα μαθαίνουν με την χρήση οι περισσότεροι...Καταρχήν όλα τα υβριδικά δεν χρησιμοποιούν την ίδια τεχνολογία.
Το χειμώνα αυξάνει η κατανάλωση σε όλα τα αυτοκίνητα, αφού αργούν να ζεσταθούν και όταν τους ζητηθεί να θερμάνουν και το εσωτερικό του αυτοκινήτου, αυτή η απαίτηση αυξάνει την κατανάλωση.
Και στα υβριδικά η θέρμανση του εσωτερικού γίνεται από το ψυκτικό υγρό του κινητήρα, οπότε μέχρι να ζεσταθεί το εσωτερικό, στην θερμοκρασία που του ζητάς, δουλεύει περισσότερο ο κινητήρας.
Μόλις ζεσταθεί το εσωτερικό, συνεχίζει να δουλεύει όπως και όλες τις άλλες εποχές, ανάβοντας και σβήνοντας κανονικά, δεν σταματάει αυτό σε κάποιες θερμοκρασίες, όπως στα αυτοκίνητα που έχουν start stop.
Το μεγάλο πλεονέκτημα του υβριδικού ότι θα πάρει σε χαμηλές θερμοκρασίες αμέσως μπροστά, αφού χρησιμοποιεί άλλου μεγέθους "μίζα" και μπαταρία σε σχέση με τα βενζινοκίνητα ή τα diesel.
Επιπλέον η θέρμανση του εσωτερικού γίνεται σε χρόνο μηδέν (τουλάχιστον στα Honda), αφού δώσεις εντολή στον κλιματισμό να ζεστάνει το εσωτερικό, μιας και ο βενζινοκινητήρας δεν έχει σχέση με την κίνηση των τροχών, οπότε σε 1-3 λεπτά βγάζει ζεστό αέρα, άσχετα αν έξω έχει θερμοκρασία -20c.
Επίσης σε ένα diesel αν η διαδρομή που κανείς είναι χωρίς κλήσεις ή ελαφρώς κατηφορική, η θερμοκρασία του κινητήρα και κατ' επέκταση του εσωτερικού θα πάρει πολύ χρόνο, με ότι επιπτώσεις έχει αυτό στην άνεση σου, στην κατανάλωση ή στην ζωή του κινητήρα.
Το καλοκαίρι τα πράγματα είναι πιο απλά, γιατί ο κομπρέσορας του a/c είναι ηλεκτρικός, οπότε με το που θα πατήσεις το κουμπί, ο κρύος αέρας είναι άμεσος και δεν επηρεάζεται από τις στροφές του κινητήρα, έτσι και καλύτερη άνεση έχεις, αλλά και οικονομία καυσίμου.
Οι μπαταρίες δεν έχουν θέμα ανάλογα με τις εποχές, μόλις δώσουν ή πάρουν ρεύμα αρχίζουν και ζεσταίνονται, άσχετα με την εξωτερική θερμοκρασία. Η εξωτερική θερμοκρασία χαμηλή ή υψηλή επηρεάζει την αντοχή τους (αερόψυκτες), οπότε ένα καλό υβριδικό, έχει ένα εξελιγμένο σύστημα ψύξης ή θέρμανσης του εσωτερικού, το οποίο πρέπει να χρησιμοποιείς, για να έχεις υγιέστατες μπαταρίες, αλλά και άνετο εσωτερικό χώρο.
Συμπερασματικά κάνει για όλες τις εποχές του χρόνου και για όλη την επικράτεια, το αν σου αρέσει ή σε συμφέρει είναι άλλο θέμα συζήτησης.
Αυτά που λες μάλλον είναι προσωπικές απόψεις. Με diesel αυτή τη στιγμή, σε 1 λεπτό περίπου έχεις θερμοκρασία που του έχεις βάλει.. το έγραψα και αλλού μόλις τώρα.. επίσης το καθάρισμα των τζαμιών με έχει εντυπωσιάσει, αφού γίνεται - κυριολεκτικά - σε δευτερόλεπτα, πατάω το κουμπί, και κρατάω το δάχτυλο εκεί γιατί σε μερικά δευτερόλεπτα έχει καθαρίσει.
Παίζουν πολλά περισσότερο ρόλο σε όλα αυτά.
Δεν είναι το Second coming.. ένα υβριδικό αυτοκίνητο είναι..λες και μιλάτε στους ιθαγενείς που οδηγούν νεροβουβαλους ένα πράγμα..
Θα πω και εγώ από την μεριά μου δεν γνωρίζω την συμπεριφορά των υβριδικών σε ακραίες συνθήκες γιατί δεν έχω ζήσει μαζί τους απλά θέτω τα ζητήματα γιατί κάποιοι πιστεύουν ότι παίρνοντας υβριδικό αυτοματως ξεχνούν το άναμμα του κινητήρα και παίρνει μπροστά με την μπαταρία,κάτι που δεν ισχύει. Θα πάρει ο θερμικός και θα μείνει αναμμένος και όσο χαμηλότερη η θερμοκρασία τόσο περισσότερο με αποτέλεσμα φυσικά την άνοδο της κατανάλωσης.
Επίσης τόσα χρόνια με ντίζελ να μιλήσω για το Σουζούκι ειδικότερα και για Θεσσαλονίκη με τον φουλ υγρό και κρύο καιρό ποτέ δεν χρειάστηκε να περιμένω να ξεθωλοσουν τα τζάμια. Αντίθετα με το cx7 την παταγα συχνά που πονταρα ότι θα καθαρίσουν γρήγορα, ξεκινούσα και έπαιρνε περισσότερη ώρα.
Στο Σουζούκι ποτέ.Πολλές φορές δεν είναι θέμα καυσίμου.
Ο αυτόματος κλιματισμός και ιδιαίτερα η λειτουργία του ξεθαμπωματος του παρμπρίζ είναι πολύ καλύτερα στο κορολλα του 2005 από ότι στο cx30. -
Ποτέ δεν είχα θέμα με υγρασία (θολούρα) στο εσωτερικό του παρμπρίζ, γιατί πάντα έχω το χειμώνα μέσα στο αυτοκίνητο αφύγρανση, οπότε στο πρωινό ξεκίνημα το εσωτερικό είναι στεγνό, το πρόβλημα είναι στον πάγο τον πρωινό, εξωτερικά, σε θερμοκρασίες αρνητικές, και μάλιστα σε πολύ χαμηλές όπως τις τελευταίες μέρες -6 έως -8.
Το 2017 τον Γενάρη, με την παγωνιά στην Θεσσαλονίκη να φτάνει έως και τούς -17 εκεί που μένω, με το diesel Suzuki πάγωνες, προτιμούσα να κυκλοφορώ με το βενζινοκίνητο Suzuki που ανέβαζε θερμοκρασία πολύ γρηγορότερα.
-
@ektoras said in Honda Civic:
Ποτέ δεν είχα θέμα με υγρασία (θολούρα) στο εσωτερικό του παρμπρίζ, γιατί πάντα έχω το χειμώνα μέσα στο αυτοκίνητο αφύγρανση, οπότε στο πρωινό ξεκίνημα το εσωτερικό είναι στεγνό, το πρόβλημα είναι στον πάγο τον πρωινό, εξωτερικά, σε θερμοκρασίες αρνητικές, και μάλιστα σε πολύ χαμηλές όπως τις τελευταίες μέρες -6 έως -8.
Το 2017 τον Γενάρη, με την παγωνιά στην Θεσσαλονίκη να φτάνει έως και τούς -17 εκεί που μένω, με το diesel Suzuki πάγωνες, προτιμούσα να κυκλοφορώ με το βενζινοκίνητο Suzuki που ανέβαζε θερμοκρασία πολύ γρηγορότερα.
Εντάξει το 2017 με τους -17 ήταν που μου πάγωσαν τα πετρέλαια και είχα μείνει στον δρόμο ακραία σκηνικά για Θεσσαλονίκη....
-
@tkin73 said in Honda Civic:
@ektoras said in Honda Civic:
Ποτέ δεν είχα θέμα με υγρασία (θολούρα) στο εσωτερικό του παρμπρίζ, γιατί πάντα έχω το χειμώνα μέσα στο αυτοκίνητο αφύγρανση, οπότε στο πρωινό ξεκίνημα το εσωτερικό είναι στεγνό, το πρόβλημα είναι στον πάγο τον πρωινό, εξωτερικά, σε θερμοκρασίες αρνητικές, και μάλιστα σε πολύ χαμηλές όπως τις τελευταίες μέρες -6 έως -8.
Το 2017 τον Γενάρη, με την παγωνιά στην Θεσσαλονίκη να φτάνει έως και τούς -17 εκεί που μένω, με το diesel Suzuki πάγωνες, προτιμούσα να κυκλοφορώ με το βενζινοκίνητο Suzuki που ανέβαζε θερμοκρασία πολύ γρηγορότερα.
Εντάξει το 2017 με τους -17 ήταν που μου πάγωσαν τα πετρέλαια και είχα μείνει στον δρόμο ακραία σκηνικά για Θεσσαλονίκη....
-17;! Και εξωτερικό που ήμουν χρόνια, με -17 δεν έχω οδηγική εμπειρία!
-
@dublin said in Honda Civic:
@tkin73 said in Honda Civic:
@ektoras said in Honda Civic:
Ποτέ δεν είχα θέμα με υγρασία (θολούρα) στο εσωτερικό του παρμπρίζ, γιατί πάντα έχω το χειμώνα μέσα στο αυτοκίνητο αφύγρανση, οπότε στο πρωινό ξεκίνημα το εσωτερικό είναι στεγνό, το πρόβλημα είναι στον πάγο τον πρωινό, εξωτερικά, σε θερμοκρασίες αρνητικές, και μάλιστα σε πολύ χαμηλές όπως τις τελευταίες μέρες -6 έως -8.
Το 2017 τον Γενάρη, με την παγωνιά στην Θεσσαλονίκη να φτάνει έως και τούς -17 εκεί που μένω, με το diesel Suzuki πάγωνες, προτιμούσα να κυκλοφορώ με το βενζινοκίνητο Suzuki που ανέβαζε θερμοκρασία πολύ γρηγορότερα.
Εντάξει το 2017 με τους -17 ήταν που μου πάγωσαν τα πετρέλαια και είχα μείνει στον δρόμο ακραία σκηνικά για Θεσσαλονίκη....
-17;! Και εξωτερικό που ήμουν χρόνια, με -17 δεν έχω οδηγική εμπειρία!
Και όχι μια μέρα είχε μια βδομάδα από -5 η ψηλότερη μέχρι -17. Και εγώ ο χαζός έβαζα μπροστά και έφευγα ...κάθε μέρα έπαιρνε και πιο δύσκολα ,αλλά εγώ χαμπάρι...μέχρι που την 3η 4η μέρα πήρε με ζόρι πήγα μέχρι το κέντρο. Το έσβησα και μετά...οδική...
-
@tkin73 said in Honda Civic:
@dublin said in Honda Civic:
@tkin73 said in Honda Civic:
@ektoras said in Honda Civic:
Ποτέ δεν είχα θέμα με υγρασία (θολούρα) στο εσωτερικό του παρμπρίζ, γιατί πάντα έχω το χειμώνα μέσα στο αυτοκίνητο αφύγρανση, οπότε στο πρωινό ξεκίνημα το εσωτερικό είναι στεγνό, το πρόβλημα είναι στον πάγο τον πρωινό, εξωτερικά, σε θερμοκρασίες αρνητικές, και μάλιστα σε πολύ χαμηλές όπως τις τελευταίες μέρες -6 έως -8.
Το 2017 τον Γενάρη, με την παγωνιά στην Θεσσαλονίκη να φτάνει έως και τούς -17 εκεί που μένω, με το diesel Suzuki πάγωνες, προτιμούσα να κυκλοφορώ με το βενζινοκίνητο Suzuki που ανέβαζε θερμοκρασία πολύ γρηγορότερα.
Εντάξει το 2017 με τους -17 ήταν που μου πάγωσαν τα πετρέλαια και είχα μείνει στον δρόμο ακραία σκηνικά για Θεσσαλονίκη....
-17;! Και εξωτερικό που ήμουν χρόνια, με -17 δεν έχω οδηγική εμπειρία!
Και όχι μια μέρα είχε μια βδομάδα από -5 η ψηλότερη μέχρι -17. Και εγώ ο χαζός έβαζα μπροστά και έφευγα ...κάθε μέρα έπαιρνε και πιο δύσκολα ,αλλά εγώ χαμπάρι...μέχρι που την 3η 4η μέρα πήρε με ζόρι πήγα μέχρι το κέντρο. Το έσβησα και μετά...οδική...
Τι έπαθε ακριβώς;
Φίλος στον Καναδά έχει Impreza τούμπανο, αλλά το χειμώνα το έχει μόνιμα μέσα.. δεν καίγεται κιόλας να το κυκλοφορεί ζ αλλά μου λέει ότι είναι μανίκι..
-
@dublin said in Honda Civic:
@tkin73 said in Honda Civic:
@dublin said in Honda Civic:
@tkin73 said in Honda Civic:
@ektoras said in Honda Civic:
Ποτέ δεν είχα θέμα με υγρασία (θολούρα) στο εσωτερικό του παρμπρίζ, γιατί πάντα έχω το χειμώνα μέσα στο αυτοκίνητο αφύγρανση, οπότε στο πρωινό ξεκίνημα το εσωτερικό είναι στεγνό, το πρόβλημα είναι στον πάγο τον πρωινό, εξωτερικά, σε θερμοκρασίες αρνητικές, και μάλιστα σε πολύ χαμηλές όπως τις τελευταίες μέρες -6 έως -8.
Το 2017 τον Γενάρη, με την παγωνιά στην Θεσσαλονίκη να φτάνει έως και τούς -17 εκεί που μένω, με το diesel Suzuki πάγωνες, προτιμούσα να κυκλοφορώ με το βενζινοκίνητο Suzuki που ανέβαζε θερμοκρασία πολύ γρηγορότερα.
Εντάξει το 2017 με τους -17 ήταν που μου πάγωσαν τα πετρέλαια και είχα μείνει στον δρόμο ακραία σκηνικά για Θεσσαλονίκη....
-17;! Και εξωτερικό που ήμουν χρόνια, με -17 δεν έχω οδηγική εμπειρία!
Και όχι μια μέρα είχε μια βδομάδα από -5 η ψηλότερη μέχρι -17. Και εγώ ο χαζός έβαζα μπροστά και έφευγα ...κάθε μέρα έπαιρνε και πιο δύσκολα ,αλλά εγώ χαμπάρι...μέχρι που την 3η 4η μέρα πήρε με ζόρι πήγα μέχρι το κέντρο. Το έσβησα και μετά...οδική...
Τι έπαθε ακριβώς;
Φίλος στον Καναδά έχει Impreza τούμπανο, αλλά το χειμώνα το έχει μόνιμα μέσα.. δεν καίγεται κιόλας να το κυκλοφορεί ζ αλλά μου λέει ότι είναι μανίκι..
Πάγωσαν τα πετρέλαια. Στην αντιπροσωπεία προσπάθησαν να το περάσουν βλάβη αντλία υψηλής εντός εγγύησης αλλά δεν τους έκατσε το ανταλλακτικό και όλα λύθηκαν με ένα απλό καθάρισμα αφού με άφησαν χωρίς αμάξι για μέρες...τραγική εξυπηρέτηση
-
@tkin73 said in Honda Civic:
@dublin said in Honda Civic:
@tkin73 said in Honda Civic:
@dublin said in Honda Civic:
@tkin73 said in Honda Civic:
@ektoras said in Honda Civic:
Ποτέ δεν είχα θέμα με υγρασία (θολούρα) στο εσωτερικό του παρμπρίζ, γιατί πάντα έχω το χειμώνα μέσα στο αυτοκίνητο αφύγρανση, οπότε στο πρωινό ξεκίνημα το εσωτερικό είναι στεγνό, το πρόβλημα είναι στον πάγο τον πρωινό, εξωτερικά, σε θερμοκρασίες αρνητικές, και μάλιστα σε πολύ χαμηλές όπως τις τελευταίες μέρες -6 έως -8.
Το 2017 τον Γενάρη, με την παγωνιά στην Θεσσαλονίκη να φτάνει έως και τούς -17 εκεί που μένω, με το diesel Suzuki πάγωνες, προτιμούσα να κυκλοφορώ με το βενζινοκίνητο Suzuki που ανέβαζε θερμοκρασία πολύ γρηγορότερα.
Εντάξει το 2017 με τους -17 ήταν που μου πάγωσαν τα πετρέλαια και είχα μείνει στον δρόμο ακραία σκηνικά για Θεσσαλονίκη....
-17;! Και εξωτερικό που ήμουν χρόνια, με -17 δεν έχω οδηγική εμπειρία!
Και όχι μια μέρα είχε μια βδομάδα από -5 η ψηλότερη μέχρι -17. Και εγώ ο χαζός έβαζα μπροστά και έφευγα ...κάθε μέρα έπαιρνε και πιο δύσκολα ,αλλά εγώ χαμπάρι...μέχρι που την 3η 4η μέρα πήρε με ζόρι πήγα μέχρι το κέντρο. Το έσβησα και μετά...οδική...
Τι έπαθε ακριβώς;
Φίλος στον Καναδά έχει Impreza τούμπανο, αλλά το χειμώνα το έχει μόνιμα μέσα.. δεν καίγεται κιόλας να το κυκλοφορεί ζ αλλά μου λέει ότι είναι μανίκι..
Πάγωσαν τα πετρέλαια. Στην αντιπροσωπεία προσπάθησαν να το περάσουν βλάβη αντλία υψηλής εντός εγγύησης αλλά δεν τους έκατσε το ανταλλακτικό και όλα λύθηκαν με ένα απλό καθάρισμα αφού με άφησαν χωρίς αμάξι για μέρες...τραγική εξυπηρέτηση
Νομίζω εξωτερικό βάζουν κάποια πρόσθετα για το πολύ κρύο.. εμείς είμαστε πολύ χαλαρά σε σχέση με πολλές άλλες χώρες..
-
@dublin said in Honda Civic:
@tkin73 said in Honda Civic:
@ektoras said in Honda Civic:
Ποτέ δεν είχα θέμα με υγρασία (θολούρα) στο εσωτερικό του παρμπρίζ, γιατί πάντα έχω το χειμώνα μέσα στο αυτοκίνητο αφύγρανση, οπότε στο πρωινό ξεκίνημα το εσωτερικό είναι στεγνό, το πρόβλημα είναι στον πάγο τον πρωινό, εξωτερικά, σε θερμοκρασίες αρνητικές, και μάλιστα σε πολύ χαμηλές όπως τις τελευταίες μέρες -6 έως -8.
Το 2017 τον Γενάρη, με την παγωνιά στην Θεσσαλονίκη να φτάνει έως και τούς -17 εκεί που μένω, με το diesel Suzuki πάγωνες, προτιμούσα να κυκλοφορώ με το βενζινοκίνητο Suzuki που ανέβαζε θερμοκρασία πολύ γρηγορότερα.
Εντάξει το 2017 με τους -17 ήταν που μου πάγωσαν τα πετρέλαια και είχα μείνει στον δρόμο ακραία σκηνικά για Θεσσαλονίκη....
-17;! Και εξωτερικό που ήμουν χρόνια, με -17 δεν έχω οδηγική εμπειρία!
Όπως το λέει, -17. Είχαν παγώσει οι υπέργειοι σωλήvες στο Πλαγιάρι και δεν είχα νερό μιάμιση μέρα, ώσπου μου ήρθε η ιδέα να βάλω αερόθερμο στο κουβούκλιο του ρολογιού, όταν σκέφτηκα ότι μόνο αυτό ήταν υπέργειο. Ξεπάγωσε μεν, αλλά έσπασε μια ένωση από την διαστολή και έτρεχε νερό στον δρόμο που πάγωνε μέσα σε δευτερόλεπτα. Τουλάχιστον το νερό επανήλθε στο σπίτι... Φυσικά κανένα πρόβλημα με τα αυτοκίνητα, όλα βενζίνη γαρ.
-
@super-t said in Honda Civic:
@dublin said in Honda Civic:
...
Νομίζω εξωτερικό βάζουν κάποια πρόσθετα για το πολύ κρύο.. εμείς είμαστε πολύ χαλαρά σε σχέση με πολλές άλλες χώρες..
.
Εγώ τότε ήμουν και άτυχος. Απλό πετρέλαιο έχω βάλει ελάχιστες φορές. Εκείνες τις μέρες πριν σκάσει η κακοκαιρία είπα να βάλω απλό από αβιν δεν ξέρω αν θα το γλίτωνα με το καλό αλλά κυρίως έφταιγε η δική μου διαχείριση.
-
-
@diriras said in Honda Civic:
https://sportlive.gr/aytokinito/test-drive-honda-civic-e-hev-184-ps/
@strom Επιτέλους ήρθε και το δικό μας υπομονή λίγο ακόμα να έρθουν και οι πινακίδες, και πηγαίνει απευθείας για κεραμική επίστρωση.Έγινε και η ενημέρωση στο τελευταίο software update από τον μηχανικό παρέα μαζί του και μου εξηγούσε την όλη φιλοσοφία του συστήματος.Άψογός ο Λευτέρης και πολύ καλά καταρτισμένος.
-
@nkoasidis said in Honda Civic:
@diriras said in Honda Civic:
https://sportlive.gr/aytokinito/test-drive-honda-civic-e-hev-184-ps/
@strom Επιτέλους ήρθε και το δικό μας υπομονή λίγο ακόμα να έρθουν και οι πινακίδες, και πηγαίνει απευθείας για κεραμική επίστρωση.Έγινε και η ενημέρωση στο τελευταίο software update από τον μηχανικό παρέα μαζί του και μου εξηγούσε την όλη φιλοσοφία του συστήματος.Άψογός ο Λευτέρης και πολύ καλά καταρτισμένος.
Καλά αυτό το χρώμα τα σπάει...καλορίζικο κ καλοτάξιδο...τέλεια επιλογή
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να κάνετε quote τόσες φωτογραφίες. Διεγράφησαν. {Admin}
-
Πανέμορφο όντως καλοτάξιδο
Το μόνο αμάξι που με έχει συγκινήσει την τελευταία 2 ετία (σε αυτό το budget) αλλά δεν φτάνω το budget
-
@tsofras said in Honda Civic:
Πανέμορφο όντως καλοτάξιδο
Το μόνο αμάξι που με έχει συγκινήσει την τελευταία 2 ετία (σε αυτό το budget) αλλά δεν φτάνω το budget
Ευχαριστούμε πολύ παιδιά υγεία σε όλους και είναι δύσκολή και η μέρα με την έννοια των παιδιών που χάθηκαν κουράγιο στους γονείς
-
Καλοταξιδο,
Το ότι θα είναι πολλά και απροβλημάτιστα τα χλμ που θα του κάνεις είναι δεδομένο.
Οπότε εύχομαι να είναι ευχάριστα!
Honda Civic