Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum
    • 1
    • 2
    • 44
    • 45
    • 46
    • 47
    • 48
    • 63
    • 64
    • 46 / 64
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    94
    1270
    91994
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin @ektoras last edited by dublin

      @ektoras said in Honda Civic:

      @tkin73 said in [Honda Civic]

      Εννοείται ότι τα φουλ υβριδικα όπως και τα ηλεκτρικα επηρεάζονται πολυ στην καταναλωση από την θερμοκρασια.
      Νομίζω ότι οι καταναλώσεις που δηλώνουν αφορουν συγκεκριμένη θερμοκρασια ( 21 βαθμους ίσως) που ειναι ευνοική για την λειτουργια των μπαταριων . Κάτω από 10 και πάνω 30 θερμοκρασίες συνήθεις για ελλαδα οι καταναλώσεις ανεβαίνουν ( αντε να εχεις υβριδικό/ηλεκτρικο στην Λαρισα που τον μισο χρόνο εχει κατω απο 10 και τον άλλο μισο πάνω απο 30! να δουμε ποτε θα πιασεις τα νουμερα που ακους)....απλα αυτα΄είναι τα ψιλα γραμματα τον μπαταριων που τα μαθαίνουν με την χρήση οι περισσότεροι...

      Καταρχήν όλα τα υβριδικά δεν χρησιμοποιούν την ίδια τεχνολογία.

      Το χειμώνα αυξάνει η κατανάλωση σε όλα τα αυτοκίνητα, αφού αργούν να ζεσταθούν και όταν τους ζητηθεί να θερμάνουν και το εσωτερικό του αυτοκινήτου, αυτή η απαίτηση αυξάνει την κατανάλωση.

      Και στα υβριδικά η θέρμανση του εσωτερικού γίνεται από το ψυκτικό υγρό του κινητήρα, οπότε μέχρι να ζεσταθεί το εσωτερικό, στην θερμοκρασία που του ζητάς, δουλεύει περισσότερο ο κινητήρας.

      Μόλις ζεσταθεί το εσωτερικό, συνεχίζει να δουλεύει όπως και όλες τις άλλες εποχές, ανάβοντας και σβήνοντας κανονικά, δεν σταματάει αυτό σε κάποιες θερμοκρασίες, όπως στα αυτοκίνητα που έχουν start stop.

      Το μεγάλο πλεονέκτημα του υβριδικού ότι θα πάρει σε χαμηλές θερμοκρασίες αμέσως μπροστά, αφού χρησιμοποιεί άλλου μεγέθους "μίζα" και μπαταρία σε σχέση με τα βενζινοκίνητα ή τα diesel.

      Επιπλέον η θέρμανση του εσωτερικού γίνεται σε χρόνο μηδέν (τουλάχιστον στα Honda), αφού δώσεις εντολή στον κλιματισμό να ζεστάνει το εσωτερικό, μιας και ο βενζινοκινητήρας δεν έχει σχέση με την κίνηση των τροχών, οπότε σε 1-3 λεπτά βγάζει ζεστό αέρα, άσχετα αν έξω έχει θερμοκρασία -20c.

      Επίσης σε ένα diesel αν η διαδρομή που κανείς είναι χωρίς κλήσεις ή ελαφρώς κατηφορική, η θερμοκρασία του κινητήρα και κατ' επέκταση του εσωτερικού θα πάρει πολύ χρόνο, με ότι επιπτώσεις έχει αυτό στην άνεση σου, στην κατανάλωση ή στην ζωή του κινητήρα.

      Το καλοκαίρι τα πράγματα είναι πιο απλά, γιατί ο κομπρέσορας του a/c είναι ηλεκτρικός, οπότε με το που θα πατήσεις το κουμπί, ο κρύος αέρας είναι άμεσος και δεν επηρεάζεται από τις στροφές του κινητήρα, έτσι και καλύτερη άνεση έχεις, αλλά και οικονομία καυσίμου.

      Οι μπαταρίες δεν έχουν θέμα ανάλογα με τις εποχές, μόλις δώσουν ή πάρουν ρεύμα αρχίζουν και ζεσταίνονται, άσχετα με την εξωτερική θερμοκρασία. Η εξωτερική θερμοκρασία χαμηλή ή υψηλή επηρεάζει την αντοχή τους (αερόψυκτες), οπότε ένα καλό υβριδικό, έχει ένα εξελιγμένο σύστημα ψύξης ή θέρμανσης του εσωτερικού, το οποίο πρέπει να χρησιμοποιείς, για να έχεις υγιέστατες μπαταρίες, αλλά και άνετο εσωτερικό χώρο.

      Συμπερασματικά κάνει για όλες τις εποχές του χρόνου και για όλη την επικράτεια, το αν σου αρέσει ή σε συμφέρει είναι άλλο θέμα συζήτησης.

      Αυτά που λες μάλλον είναι προσωπικές απόψεις. Με diesel αυτή τη στιγμή, σε 1 λεπτό περίπου έχεις θερμοκρασία που του έχεις βάλει.. το έγραψα και αλλού μόλις τώρα.. επίσης το καθάρισμα των τζαμιών με έχει εντυπωσιάσει, αφού γίνεται - κυριολεκτικά - σε δευτερόλεπτα, πατάω το κουμπί, και κρατάω το δάχτυλο εκεί γιατί σε μερικά δευτερόλεπτα έχει καθαρίσει.

      Παίζουν πολλά περισσότερο ρόλο σε όλα αυτά.

      Δεν είναι το Second coming.. ένα υβριδικό αυτοκίνητο είναι..λες και μιλάτε στους ιθαγενείς που οδηγούν νεροβουβαλους ένα πράγμα..

      ektoras T 2 Replies Last reply Reply Quote 1
      • ektoras
        ektoras @dublin last edited by

        @dublin said in Honda Civic:

        @ektoras said in Honda Civic:

        @tkin73 said in [Honda Civic]

        Εννοείται ότι τα φουλ υβριδικα όπως και τα ηλεκτρικα επηρεάζονται πολυ στην καταναλωση από την θερμοκρασια.
        Νομίζω ότι οι καταναλώσεις που δηλώνουν αφορουν συγκεκριμένη θερμοκρασια ( 21 βαθμους ίσως) που ειναι ευνοική για την λειτουργια των μπαταριων . Κάτω από 10 και πάνω 30 θερμοκρασίες συνήθεις για ελλαδα οι καταναλώσεις ανεβαίνουν ( αντε να εχεις υβριδικό/ηλεκτρικο στην Λαρισα που τον μισο χρόνο εχει κατω απο 10 και τον άλλο μισο πάνω απο 30! να δουμε ποτε θα πιασεις τα νουμερα που ακους)....απλα αυτα΄είναι τα ψιλα γραμματα τον μπαταριων που τα μαθαίνουν με την χρήση οι περισσότεροι...

        Καταρχήν όλα τα υβριδικά δεν χρησιμοποιούν την ίδια τεχνολογία.

        Το χειμώνα αυξάνει η κατανάλωση σε όλα τα αυτοκίνητα, αφού αργούν να ζεσταθούν και όταν τους ζητηθεί να θερμάνουν και το εσωτερικό του αυτοκινήτου, αυτή η απαίτηση αυξάνει την κατανάλωση.

        Και στα υβριδικά η θέρμανση του εσωτερικού γίνεται από το ψυκτικό υγρό του κινητήρα, οπότε μέχρι να ζεσταθεί το εσωτερικό, στην θερμοκρασία που του ζητάς, δουλεύει περισσότερο ο κινητήρας.

        Μόλις ζεσταθεί το εσωτερικό, συνεχίζει να δουλεύει όπως και όλες τις άλλες εποχές, ανάβοντας και σβήνοντας κανονικά, δεν σταματάει αυτό σε κάποιες θερμοκρασίες, όπως στα αυτοκίνητα που έχουν start stop.

        Το μεγάλο πλεονέκτημα του υβριδικού ότι θα πάρει σε χαμηλές θερμοκρασίες αμέσως μπροστά, αφού χρησιμοποιεί άλλου μεγέθους "μίζα" και μπαταρία σε σχέση με τα βενζινοκίνητα ή τα diesel.

        Επιπλέον η θέρμανση του εσωτερικού γίνεται σε χρόνο μηδέν (τουλάχιστον στα Honda), αφού δώσεις εντολή στον κλιματισμό να ζεστάνει το εσωτερικό, μιας και ο βενζινοκινητήρας δεν έχει σχέση με την κίνηση των τροχών, οπότε σε 1-3 λεπτά βγάζει ζεστό αέρα, άσχετα αν έξω έχει θερμοκρασία -20c.

        Επίσης σε ένα diesel αν η διαδρομή που κανείς είναι χωρίς κλήσεις ή ελαφρώς κατηφορική, η θερμοκρασία του κινητήρα και κατ' επέκταση του εσωτερικού θα πάρει πολύ χρόνο, με ότι επιπτώσεις έχει αυτό στην άνεση σου, στην κατανάλωση ή στην ζωή του κινητήρα.

        Το καλοκαίρι τα πράγματα είναι πιο απλά, γιατί ο κομπρέσορας του a/c είναι ηλεκτρικός, οπότε με το που θα πατήσεις το κουμπί, ο κρύος αέρας είναι άμεσος και δεν επηρεάζεται από τις στροφές του κινητήρα, έτσι και καλύτερη άνεση έχεις, αλλά και οικονομία καυσίμου.

        Οι μπαταρίες δεν έχουν θέμα ανάλογα με τις εποχές, μόλις δώσουν ή πάρουν ρεύμα αρχίζουν και ζεσταίνονται, άσχετα με την εξωτερική θερμοκρασία. Η εξωτερική θερμοκρασία χαμηλή ή υψηλή επηρεάζει την αντοχή τους (αερόψυκτες), οπότε ένα καλό υβριδικό, έχει ένα εξελιγμένο σύστημα ψύξης ή θέρμανσης του εσωτερικού, το οποίο πρέπει να χρησιμοποιείς, για να έχεις υγιέστατες μπαταρίες, αλλά και άνετο εσωτερικό χώρο.

        Συμπερασματικά κάνει για όλες τις εποχές του χρόνου και για όλη την επικράτεια, το αν σου αρέσει ή σε συμφέρει είναι άλλο θέμα συζήτησης.

        Αυτά που λες μάλλον είναι προσωπικές απόψεις. Με diesel αυτή τη στιγμή, σε 1 λεπτό περίπου έχεις θερμοκρασία που του έχεις βάλει.. το έγραψα και αλλού μόλις τώρα.. επίσης το καθάρισμα των τζαμιών με έχει εντυπωσιάσει, αφού γίνεται - κυριολεκτικά - σε δευτερόλεπτα, πατάω το κουμπί, και κρατάω το δάχτυλο εκεί γιατί σε μερικά δευτερόλεπτα έχει καθαρίσει.

        Παίζουν πολλά περισσότερο ρόλο σε όλα αυτά.

        Δεν είναι το Second coming.. ένα υβριδικό αυτοκίνητο είναι..λες και μιλάτε στους ιθαγενείς που οδηγούν νεροβουβαλους ένα πράγμα..

        Πάντως με -8 σήμερα και ένα δάχτυλο πάγο εξωτερικά, το diesel Nissan primastar, αν δεν έπεφτε σπάτουλα, δεν θα ξεκινουσα, ζεστό αέρα έβγαλε μετά από 10 km και μιλάμε για καμπίνα μπροστά, περιορισμένων διαστάσεων

        Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • S
          super-t last edited by

          This post is deleted!
          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tkin73 @dublin last edited by tkin73

            @dublin said in Honda Civic:

            @ektoras said in Honda Civic:

            @tkin73 said in [Honda Civic]

            Εννοείται ότι τα φουλ υβριδικα όπως και τα ηλεκτρικα επηρεάζονται πολυ στην καταναλωση από την θερμοκρασια.
            Νομίζω ότι οι καταναλώσεις που δηλώνουν αφορουν συγκεκριμένη θερμοκρασια ( 21 βαθμους ίσως) που ειναι ευνοική για την λειτουργια των μπαταριων . Κάτω από 10 και πάνω 30 θερμοκρασίες συνήθεις για ελλαδα οι καταναλώσεις ανεβαίνουν ( αντε να εχεις υβριδικό/ηλεκτρικο στην Λαρισα που τον μισο χρόνο εχει κατω απο 10 και τον άλλο μισο πάνω απο 30! να δουμε ποτε θα πιασεις τα νουμερα που ακους)....απλα αυτα΄είναι τα ψιλα γραμματα τον μπαταριων που τα μαθαίνουν με την χρήση οι περισσότεροι...

            Καταρχήν όλα τα υβριδικά δεν χρησιμοποιούν την ίδια τεχνολογία.

            Το χειμώνα αυξάνει η κατανάλωση σε όλα τα αυτοκίνητα, αφού αργούν να ζεσταθούν και όταν τους ζητηθεί να θερμάνουν και το εσωτερικό του αυτοκινήτου, αυτή η απαίτηση αυξάνει την κατανάλωση.

            Και στα υβριδικά η θέρμανση του εσωτερικού γίνεται από το ψυκτικό υγρό του κινητήρα, οπότε μέχρι να ζεσταθεί το εσωτερικό, στην θερμοκρασία που του ζητάς, δουλεύει περισσότερο ο κινητήρας.

            Μόλις ζεσταθεί το εσωτερικό, συνεχίζει να δουλεύει όπως και όλες τις άλλες εποχές, ανάβοντας και σβήνοντας κανονικά, δεν σταματάει αυτό σε κάποιες θερμοκρασίες, όπως στα αυτοκίνητα που έχουν start stop.

            Το μεγάλο πλεονέκτημα του υβριδικού ότι θα πάρει σε χαμηλές θερμοκρασίες αμέσως μπροστά, αφού χρησιμοποιεί άλλου μεγέθους "μίζα" και μπαταρία σε σχέση με τα βενζινοκίνητα ή τα diesel.

            Επιπλέον η θέρμανση του εσωτερικού γίνεται σε χρόνο μηδέν (τουλάχιστον στα Honda), αφού δώσεις εντολή στον κλιματισμό να ζεστάνει το εσωτερικό, μιας και ο βενζινοκινητήρας δεν έχει σχέση με την κίνηση των τροχών, οπότε σε 1-3 λεπτά βγάζει ζεστό αέρα, άσχετα αν έξω έχει θερμοκρασία -20c.

            Επίσης σε ένα diesel αν η διαδρομή που κανείς είναι χωρίς κλήσεις ή ελαφρώς κατηφορική, η θερμοκρασία του κινητήρα και κατ' επέκταση του εσωτερικού θα πάρει πολύ χρόνο, με ότι επιπτώσεις έχει αυτό στην άνεση σου, στην κατανάλωση ή στην ζωή του κινητήρα.

            Το καλοκαίρι τα πράγματα είναι πιο απλά, γιατί ο κομπρέσορας του a/c είναι ηλεκτρικός, οπότε με το που θα πατήσεις το κουμπί, ο κρύος αέρας είναι άμεσος και δεν επηρεάζεται από τις στροφές του κινητήρα, έτσι και καλύτερη άνεση έχεις, αλλά και οικονομία καυσίμου.

            Οι μπαταρίες δεν έχουν θέμα ανάλογα με τις εποχές, μόλις δώσουν ή πάρουν ρεύμα αρχίζουν και ζεσταίνονται, άσχετα με την εξωτερική θερμοκρασία. Η εξωτερική θερμοκρασία χαμηλή ή υψηλή επηρεάζει την αντοχή τους (αερόψυκτες), οπότε ένα καλό υβριδικό, έχει ένα εξελιγμένο σύστημα ψύξης ή θέρμανσης του εσωτερικού, το οποίο πρέπει να χρησιμοποιείς, για να έχεις υγιέστατες μπαταρίες, αλλά και άνετο εσωτερικό χώρο.

            Συμπερασματικά κάνει για όλες τις εποχές του χρόνου και για όλη την επικράτεια, το αν σου αρέσει ή σε συμφέρει είναι άλλο θέμα συζήτησης.

            Αυτά που λες μάλλον είναι προσωπικές απόψεις. Με diesel αυτή τη στιγμή, σε 1 λεπτό περίπου έχεις θερμοκρασία που του έχεις βάλει.. το έγραψα και αλλού μόλις τώρα.. επίσης το καθάρισμα των τζαμιών με έχει εντυπωσιάσει, αφού γίνεται - κυριολεκτικά - σε δευτερόλεπτα, πατάω το κουμπί, και κρατάω το δάχτυλο εκεί γιατί σε μερικά δευτερόλεπτα έχει καθαρίσει.

            Παίζουν πολλά περισσότερο ρόλο σε όλα αυτά.

            Δεν είναι το Second coming.. ένα υβριδικό αυτοκίνητο είναι..λες και μιλάτε στους ιθαγενείς που οδηγούν νεροβουβαλους ένα πράγμα..

            Θα πω και εγώ από την μεριά μου δεν γνωρίζω την συμπεριφορά των υβριδικών σε ακραίες συνθήκες γιατί δεν έχω ζήσει μαζί τους απλά θέτω τα ζητήματα γιατί κάποιοι πιστεύουν ότι παίρνοντας υβριδικό αυτοματως ξεχνούν το άναμμα του κινητήρα και παίρνει μπροστά με την μπαταρία,κάτι που δεν ισχύει. Θα πάρει ο θερμικός και θα μείνει αναμμένος και όσο χαμηλότερη η θερμοκρασία τόσο περισσότερο με αποτέλεσμα φυσικά την άνοδο της κατανάλωσης.
            Επίσης τόσα χρόνια με ντίζελ να μιλήσω για το Σουζούκι ειδικότερα και για Θεσσαλονίκη με τον φουλ υγρό και κρύο καιρό ποτέ δεν χρειάστηκε να περιμένω να ξεθωλοσουν τα τζάμια. Αντίθετα με το cx7 την παταγα συχνά που πονταρα ότι θα καθαρίσουν γρήγορα, ξεκινούσα και έπαιρνε περισσότερη ώρα.
            Στο Σουζούκι ποτέ.

            gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • gtsartsal
              gtsartsal @tkin73 last edited by

              @tkin73 said in Honda Civic:

              @dublin said in Honda Civic:

              @ektoras said in Honda Civic:

              @tkin73 said in [Honda Civic]

              Εννοείται ότι τα φουλ υβριδικα όπως και τα ηλεκτρικα επηρεάζονται πολυ στην καταναλωση από την θερμοκρασια.
              Νομίζω ότι οι καταναλώσεις που δηλώνουν αφορουν συγκεκριμένη θερμοκρασια ( 21 βαθμους ίσως) που ειναι ευνοική για την λειτουργια των μπαταριων . Κάτω από 10 και πάνω 30 θερμοκρασίες συνήθεις για ελλαδα οι καταναλώσεις ανεβαίνουν ( αντε να εχεις υβριδικό/ηλεκτρικο στην Λαρισα που τον μισο χρόνο εχει κατω απο 10 και τον άλλο μισο πάνω απο 30! να δουμε ποτε θα πιασεις τα νουμερα που ακους)....απλα αυτα΄είναι τα ψιλα γραμματα τον μπαταριων που τα μαθαίνουν με την χρήση οι περισσότεροι...

              Καταρχήν όλα τα υβριδικά δεν χρησιμοποιούν την ίδια τεχνολογία.

              Το χειμώνα αυξάνει η κατανάλωση σε όλα τα αυτοκίνητα, αφού αργούν να ζεσταθούν και όταν τους ζητηθεί να θερμάνουν και το εσωτερικό του αυτοκινήτου, αυτή η απαίτηση αυξάνει την κατανάλωση.

              Και στα υβριδικά η θέρμανση του εσωτερικού γίνεται από το ψυκτικό υγρό του κινητήρα, οπότε μέχρι να ζεσταθεί το εσωτερικό, στην θερμοκρασία που του ζητάς, δουλεύει περισσότερο ο κινητήρας.

              Μόλις ζεσταθεί το εσωτερικό, συνεχίζει να δουλεύει όπως και όλες τις άλλες εποχές, ανάβοντας και σβήνοντας κανονικά, δεν σταματάει αυτό σε κάποιες θερμοκρασίες, όπως στα αυτοκίνητα που έχουν start stop.

              Το μεγάλο πλεονέκτημα του υβριδικού ότι θα πάρει σε χαμηλές θερμοκρασίες αμέσως μπροστά, αφού χρησιμοποιεί άλλου μεγέθους "μίζα" και μπαταρία σε σχέση με τα βενζινοκίνητα ή τα diesel.

              Επιπλέον η θέρμανση του εσωτερικού γίνεται σε χρόνο μηδέν (τουλάχιστον στα Honda), αφού δώσεις εντολή στον κλιματισμό να ζεστάνει το εσωτερικό, μιας και ο βενζινοκινητήρας δεν έχει σχέση με την κίνηση των τροχών, οπότε σε 1-3 λεπτά βγάζει ζεστό αέρα, άσχετα αν έξω έχει θερμοκρασία -20c.

              Επίσης σε ένα diesel αν η διαδρομή που κανείς είναι χωρίς κλήσεις ή ελαφρώς κατηφορική, η θερμοκρασία του κινητήρα και κατ' επέκταση του εσωτερικού θα πάρει πολύ χρόνο, με ότι επιπτώσεις έχει αυτό στην άνεση σου, στην κατανάλωση ή στην ζωή του κινητήρα.

              Το καλοκαίρι τα πράγματα είναι πιο απλά, γιατί ο κομπρέσορας του a/c είναι ηλεκτρικός, οπότε με το που θα πατήσεις το κουμπί, ο κρύος αέρας είναι άμεσος και δεν επηρεάζεται από τις στροφές του κινητήρα, έτσι και καλύτερη άνεση έχεις, αλλά και οικονομία καυσίμου.

              Οι μπαταρίες δεν έχουν θέμα ανάλογα με τις εποχές, μόλις δώσουν ή πάρουν ρεύμα αρχίζουν και ζεσταίνονται, άσχετα με την εξωτερική θερμοκρασία. Η εξωτερική θερμοκρασία χαμηλή ή υψηλή επηρεάζει την αντοχή τους (αερόψυκτες), οπότε ένα καλό υβριδικό, έχει ένα εξελιγμένο σύστημα ψύξης ή θέρμανσης του εσωτερικού, το οποίο πρέπει να χρησιμοποιείς, για να έχεις υγιέστατες μπαταρίες, αλλά και άνετο εσωτερικό χώρο.

              Συμπερασματικά κάνει για όλες τις εποχές του χρόνου και για όλη την επικράτεια, το αν σου αρέσει ή σε συμφέρει είναι άλλο θέμα συζήτησης.

              Αυτά που λες μάλλον είναι προσωπικές απόψεις. Με diesel αυτή τη στιγμή, σε 1 λεπτό περίπου έχεις θερμοκρασία που του έχεις βάλει.. το έγραψα και αλλού μόλις τώρα.. επίσης το καθάρισμα των τζαμιών με έχει εντυπωσιάσει, αφού γίνεται - κυριολεκτικά - σε δευτερόλεπτα, πατάω το κουμπί, και κρατάω το δάχτυλο εκεί γιατί σε μερικά δευτερόλεπτα έχει καθαρίσει.

              Παίζουν πολλά περισσότερο ρόλο σε όλα αυτά.

              Δεν είναι το Second coming.. ένα υβριδικό αυτοκίνητο είναι..λες και μιλάτε στους ιθαγενείς που οδηγούν νεροβουβαλους ένα πράγμα..

              Θα πω και εγώ από την μεριά μου δεν γνωρίζω την συμπεριφορά των υβριδικών σε ακραίες συνθήκες γιατί δεν έχω ζήσει μαζί τους απλά θέτω τα ζητήματα γιατί κάποιοι πιστεύουν ότι παίρνοντας υβριδικό αυτοματως ξεχνούν το άναμμα του κινητήρα και παίρνει μπροστά με την μπαταρία,κάτι που δεν ισχύει. Θα πάρει ο θερμικός και θα μείνει αναμμένος και όσο χαμηλότερη η θερμοκρασία τόσο περισσότερο με αποτέλεσμα φυσικά την άνοδο της κατανάλωσης.
              Επίσης τόσα χρόνια με ντίζελ να μιλήσω για το Σουζούκι ειδικότερα και για Θεσσαλονίκη με τον φουλ υγρό και κρύο καιρό ποτέ δεν χρειάστηκε να περιμένω να ξεθωλοσουν τα τζάμια. Αντίθετα με το cx7 την παταγα συχνά που πονταρα ότι θα καθαρίσουν γρήγορα, ξεκινούσα και έπαιρνε περισσότερη ώρα.
              Στο Σουζούκι ποτέ.

              Πολλές φορές δεν είναι θέμα καυσίμου.
              Ο αυτόματος κλιματισμός και ιδιαίτερα η λειτουργία του ξεθαμπωματος του παρμπρίζ είναι πολύ καλύτερα στο κορολλα του 2005 από ότι στο cx30.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ektoras
                ektoras last edited by ektoras

                Ποτέ δεν είχα θέμα με υγρασία (θολούρα) στο εσωτερικό του παρμπρίζ, γιατί πάντα έχω το χειμώνα μέσα στο αυτοκίνητο αφύγρανση, οπότε στο πρωινό ξεκίνημα το εσωτερικό είναι στεγνό, το πρόβλημα είναι στον πάγο τον πρωινό, εξωτερικά, σε θερμοκρασίες αρνητικές, και μάλιστα σε πολύ χαμηλές όπως τις τελευταίες μέρες -6 έως -8.

                Το 2017 τον Γενάρη, με την παγωνιά στην Θεσσαλονίκη να φτάνει έως και τούς -17 εκεί που μένω, με το diesel Suzuki πάγωνες, προτιμούσα να κυκλοφορώ με το βενζινοκίνητο Suzuki που ανέβαζε θερμοκρασία πολύ γρηγορότερα.

                Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  tkin73 @ektoras last edited by

                  @ektoras said in Honda Civic:

                  Ποτέ δεν είχα θέμα με υγρασία (θολούρα) στο εσωτερικό του παρμπρίζ, γιατί πάντα έχω το χειμώνα μέσα στο αυτοκίνητο αφύγρανση, οπότε στο πρωινό ξεκίνημα το εσωτερικό είναι στεγνό, το πρόβλημα είναι στον πάγο τον πρωινό, εξωτερικά, σε θερμοκρασίες αρνητικές, και μάλιστα σε πολύ χαμηλές όπως τις τελευταίες μέρες -6 έως -8.

                  Το 2017 τον Γενάρη, με την παγωνιά στην Θεσσαλονίκη να φτάνει έως και τούς -17 εκεί που μένω, με το diesel Suzuki πάγωνες, προτιμούσα να κυκλοφορώ με το βενζινοκίνητο Suzuki που ανέβαζε θερμοκρασία πολύ γρηγορότερα.

                  Εντάξει το 2017 με τους -17 ήταν που μου πάγωσαν τα πετρέλαια και είχα μείνει στον δρόμο ακραία σκηνικά για Θεσσαλονίκη....

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dublin @tkin73 last edited by

                    @tkin73 said in Honda Civic:

                    @ektoras said in Honda Civic:

                    Ποτέ δεν είχα θέμα με υγρασία (θολούρα) στο εσωτερικό του παρμπρίζ, γιατί πάντα έχω το χειμώνα μέσα στο αυτοκίνητο αφύγρανση, οπότε στο πρωινό ξεκίνημα το εσωτερικό είναι στεγνό, το πρόβλημα είναι στον πάγο τον πρωινό, εξωτερικά, σε θερμοκρασίες αρνητικές, και μάλιστα σε πολύ χαμηλές όπως τις τελευταίες μέρες -6 έως -8.

                    Το 2017 τον Γενάρη, με την παγωνιά στην Θεσσαλονίκη να φτάνει έως και τούς -17 εκεί που μένω, με το diesel Suzuki πάγωνες, προτιμούσα να κυκλοφορώ με το βενζινοκίνητο Suzuki που ανέβαζε θερμοκρασία πολύ γρηγορότερα.

                    Εντάξει το 2017 με τους -17 ήταν που μου πάγωσαν τα πετρέλαια και είχα μείνει στον δρόμο ακραία σκηνικά για Θεσσαλονίκη....

                    -17;! Και εξωτερικό που ήμουν χρόνια, με -17 δεν έχω οδηγική εμπειρία!

                    T realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tkin73 @dublin last edited by

                      @dublin said in Honda Civic:

                      @tkin73 said in Honda Civic:

                      @ektoras said in Honda Civic:

                      Ποτέ δεν είχα θέμα με υγρασία (θολούρα) στο εσωτερικό του παρμπρίζ, γιατί πάντα έχω το χειμώνα μέσα στο αυτοκίνητο αφύγρανση, οπότε στο πρωινό ξεκίνημα το εσωτερικό είναι στεγνό, το πρόβλημα είναι στον πάγο τον πρωινό, εξωτερικά, σε θερμοκρασίες αρνητικές, και μάλιστα σε πολύ χαμηλές όπως τις τελευταίες μέρες -6 έως -8.

                      Το 2017 τον Γενάρη, με την παγωνιά στην Θεσσαλονίκη να φτάνει έως και τούς -17 εκεί που μένω, με το diesel Suzuki πάγωνες, προτιμούσα να κυκλοφορώ με το βενζινοκίνητο Suzuki που ανέβαζε θερμοκρασία πολύ γρηγορότερα.

                      Εντάξει το 2017 με τους -17 ήταν που μου πάγωσαν τα πετρέλαια και είχα μείνει στον δρόμο ακραία σκηνικά για Θεσσαλονίκη....

                      -17;! Και εξωτερικό που ήμουν χρόνια, με -17 δεν έχω οδηγική εμπειρία!

                      Και όχι μια μέρα είχε μια βδομάδα από -5 η ψηλότερη μέχρι -17. Και εγώ ο χαζός έβαζα μπροστά και έφευγα ...κάθε μέρα έπαιρνε και πιο δύσκολα ,αλλά εγώ χαμπάρι...μέχρι που την 3η 4η μέρα πήρε με ζόρι πήγα μέχρι το κέντρο. Το έσβησα και μετά...οδική...

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dublin @tkin73 last edited by

                        @tkin73 said in Honda Civic:

                        @dublin said in Honda Civic:

                        @tkin73 said in Honda Civic:

                        @ektoras said in Honda Civic:

                        Ποτέ δεν είχα θέμα με υγρασία (θολούρα) στο εσωτερικό του παρμπρίζ, γιατί πάντα έχω το χειμώνα μέσα στο αυτοκίνητο αφύγρανση, οπότε στο πρωινό ξεκίνημα το εσωτερικό είναι στεγνό, το πρόβλημα είναι στον πάγο τον πρωινό, εξωτερικά, σε θερμοκρασίες αρνητικές, και μάλιστα σε πολύ χαμηλές όπως τις τελευταίες μέρες -6 έως -8.

                        Το 2017 τον Γενάρη, με την παγωνιά στην Θεσσαλονίκη να φτάνει έως και τούς -17 εκεί που μένω, με το diesel Suzuki πάγωνες, προτιμούσα να κυκλοφορώ με το βενζινοκίνητο Suzuki που ανέβαζε θερμοκρασία πολύ γρηγορότερα.

                        Εντάξει το 2017 με τους -17 ήταν που μου πάγωσαν τα πετρέλαια και είχα μείνει στον δρόμο ακραία σκηνικά για Θεσσαλονίκη....

                        -17;! Και εξωτερικό που ήμουν χρόνια, με -17 δεν έχω οδηγική εμπειρία!

                        Και όχι μια μέρα είχε μια βδομάδα από -5 η ψηλότερη μέχρι -17. Και εγώ ο χαζός έβαζα μπροστά και έφευγα ...κάθε μέρα έπαιρνε και πιο δύσκολα ,αλλά εγώ χαμπάρι...μέχρι που την 3η 4η μέρα πήρε με ζόρι πήγα μέχρι το κέντρο. Το έσβησα και μετά...οδική...

                        Τι έπαθε ακριβώς;

                        Φίλος στον Καναδά έχει Impreza τούμπανο, αλλά το χειμώνα το έχει μόνιμα μέσα.. δεν καίγεται κιόλας να το κυκλοφορεί ζ αλλά μου λέει ότι είναι μανίκι..

                        T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tkin73 @dublin last edited by

                          @dublin said in Honda Civic:

                          @tkin73 said in Honda Civic:

                          @dublin said in Honda Civic:

                          @tkin73 said in Honda Civic:

                          @ektoras said in Honda Civic:

                          Ποτέ δεν είχα θέμα με υγρασία (θολούρα) στο εσωτερικό του παρμπρίζ, γιατί πάντα έχω το χειμώνα μέσα στο αυτοκίνητο αφύγρανση, οπότε στο πρωινό ξεκίνημα το εσωτερικό είναι στεγνό, το πρόβλημα είναι στον πάγο τον πρωινό, εξωτερικά, σε θερμοκρασίες αρνητικές, και μάλιστα σε πολύ χαμηλές όπως τις τελευταίες μέρες -6 έως -8.

                          Το 2017 τον Γενάρη, με την παγωνιά στην Θεσσαλονίκη να φτάνει έως και τούς -17 εκεί που μένω, με το diesel Suzuki πάγωνες, προτιμούσα να κυκλοφορώ με το βενζινοκίνητο Suzuki που ανέβαζε θερμοκρασία πολύ γρηγορότερα.

                          Εντάξει το 2017 με τους -17 ήταν που μου πάγωσαν τα πετρέλαια και είχα μείνει στον δρόμο ακραία σκηνικά για Θεσσαλονίκη....

                          -17;! Και εξωτερικό που ήμουν χρόνια, με -17 δεν έχω οδηγική εμπειρία!

                          Και όχι μια μέρα είχε μια βδομάδα από -5 η ψηλότερη μέχρι -17. Και εγώ ο χαζός έβαζα μπροστά και έφευγα ...κάθε μέρα έπαιρνε και πιο δύσκολα ,αλλά εγώ χαμπάρι...μέχρι που την 3η 4η μέρα πήρε με ζόρι πήγα μέχρι το κέντρο. Το έσβησα και μετά...οδική...

                          Τι έπαθε ακριβώς;

                          Φίλος στον Καναδά έχει Impreza τούμπανο, αλλά το χειμώνα το έχει μόνιμα μέσα.. δεν καίγεται κιόλας να το κυκλοφορεί ζ αλλά μου λέει ότι είναι μανίκι..

                          Πάγωσαν τα πετρέλαια. Στην αντιπροσωπεία προσπάθησαν να το περάσουν βλάβη αντλία υψηλής εντός εγγύησης αλλά δεν τους έκατσε το ανταλλακτικό και όλα λύθηκαν με ένα απλό καθάρισμα αφού με άφησαν χωρίς αμάξι για μέρες...τραγική εξυπηρέτηση

                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dublin @tkin73 last edited by

                            @tkin73 said in Honda Civic:

                            @dublin said in Honda Civic:

                            @tkin73 said in Honda Civic:

                            @dublin said in Honda Civic:

                            @tkin73 said in Honda Civic:

                            @ektoras said in Honda Civic:

                            Ποτέ δεν είχα θέμα με υγρασία (θολούρα) στο εσωτερικό του παρμπρίζ, γιατί πάντα έχω το χειμώνα μέσα στο αυτοκίνητο αφύγρανση, οπότε στο πρωινό ξεκίνημα το εσωτερικό είναι στεγνό, το πρόβλημα είναι στον πάγο τον πρωινό, εξωτερικά, σε θερμοκρασίες αρνητικές, και μάλιστα σε πολύ χαμηλές όπως τις τελευταίες μέρες -6 έως -8.

                            Το 2017 τον Γενάρη, με την παγωνιά στην Θεσσαλονίκη να φτάνει έως και τούς -17 εκεί που μένω, με το diesel Suzuki πάγωνες, προτιμούσα να κυκλοφορώ με το βενζινοκίνητο Suzuki που ανέβαζε θερμοκρασία πολύ γρηγορότερα.

                            Εντάξει το 2017 με τους -17 ήταν που μου πάγωσαν τα πετρέλαια και είχα μείνει στον δρόμο ακραία σκηνικά για Θεσσαλονίκη....

                            -17;! Και εξωτερικό που ήμουν χρόνια, με -17 δεν έχω οδηγική εμπειρία!

                            Και όχι μια μέρα είχε μια βδομάδα από -5 η ψηλότερη μέχρι -17. Και εγώ ο χαζός έβαζα μπροστά και έφευγα ...κάθε μέρα έπαιρνε και πιο δύσκολα ,αλλά εγώ χαμπάρι...μέχρι που την 3η 4η μέρα πήρε με ζόρι πήγα μέχρι το κέντρο. Το έσβησα και μετά...οδική...

                            Τι έπαθε ακριβώς;

                            Φίλος στον Καναδά έχει Impreza τούμπανο, αλλά το χειμώνα το έχει μόνιμα μέσα.. δεν καίγεται κιόλας να το κυκλοφορεί ζ αλλά μου λέει ότι είναι μανίκι..

                            Πάγωσαν τα πετρέλαια. Στην αντιπροσωπεία προσπάθησαν να το περάσουν βλάβη αντλία υψηλής εντός εγγύησης αλλά δεν τους έκατσε το ανταλλακτικό και όλα λύθηκαν με ένα απλό καθάρισμα αφού με άφησαν χωρίς αμάξι για μέρες...τραγική εξυπηρέτηση

                            Νομίζω εξωτερικό βάζουν κάποια πρόσθετα για το πολύ κρύο.. εμείς είμαστε πολύ χαλαρά σε σχέση με πολλές άλλες χώρες..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus @dublin last edited by realzeus

                              @dublin said in Honda Civic:

                              @tkin73 said in Honda Civic:

                              @ektoras said in Honda Civic:

                              Ποτέ δεν είχα θέμα με υγρασία (θολούρα) στο εσωτερικό του παρμπρίζ, γιατί πάντα έχω το χειμώνα μέσα στο αυτοκίνητο αφύγρανση, οπότε στο πρωινό ξεκίνημα το εσωτερικό είναι στεγνό, το πρόβλημα είναι στον πάγο τον πρωινό, εξωτερικά, σε θερμοκρασίες αρνητικές, και μάλιστα σε πολύ χαμηλές όπως τις τελευταίες μέρες -6 έως -8.

                              Το 2017 τον Γενάρη, με την παγωνιά στην Θεσσαλονίκη να φτάνει έως και τούς -17 εκεί που μένω, με το diesel Suzuki πάγωνες, προτιμούσα να κυκλοφορώ με το βενζινοκίνητο Suzuki που ανέβαζε θερμοκρασία πολύ γρηγορότερα.

                              Εντάξει το 2017 με τους -17 ήταν που μου πάγωσαν τα πετρέλαια και είχα μείνει στον δρόμο ακραία σκηνικά για Θεσσαλονίκη....

                              -17;! Και εξωτερικό που ήμουν χρόνια, με -17 δεν έχω οδηγική εμπειρία!

                              Όπως το λέει, -17. Είχαν παγώσει οι υπέργειοι σωλήvες στο Πλαγιάρι και δεν είχα νερό μιάμιση μέρα, ώσπου μου ήρθε η ιδέα να βάλω αερόθερμο στο κουβούκλιο του ρολογιού, όταν σκέφτηκα ότι μόνο αυτό ήταν υπέργειο. Ξεπάγωσε μεν, αλλά έσπασε μια ένωση από την διαστολή και έτρεχε νερό στον δρόμο που πάγωνε μέσα σε δευτερόλεπτα. Τουλάχιστον το νερό επανήλθε στο σπίτι... Φυσικά κανένα πρόβλημα με τα αυτοκίνητα, όλα βενζίνη γαρ. 😉

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tkin73 last edited by

                                @super-t said in Honda Civic:

                                @dublin said in Honda Civic:

                                ...
                                Νομίζω εξωτερικό βάζουν κάποια πρόσθετα για το πολύ κρύο.. εμείς είμαστε πολύ χαλαρά σε σχέση με πολλές άλλες χώρες..

                                alt text
                                .
                                alt text

                                Εγώ τότε ήμουν και άτυχος. Απλό πετρέλαιο έχω βάλει ελάχιστες φορές. Εκείνες τις μέρες πριν σκάσει η κακοκαιρία είπα να βάλω απλό από αβιν δεν ξέρω αν θα το γλίτωνα με το καλό αλλά κυρίως έφταιγε η δική μου διαχείριση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  diriras last edited by

                                  https://sportlive.gr/aytokinito/test-drive-honda-civic-e-hev-184-ps/

                                  N 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • N
                                    nkoasidis @diriras last edited by

                                    @diriras said in Honda Civic:

                                    https://sportlive.gr/aytokinito/test-drive-honda-civic-e-hev-184-ps/

                                    @strom Επιτέλους ήρθε και το δικό μας υπομονή λίγο ακόμα να έρθουν και οι πινακίδες, και πηγαίνει απευθείας για κεραμική επίστρωση.Έγινε και η ενημέρωση στο τελευταίο software update από τον μηχανικό παρέα μαζί του και μου εξηγούσε την όλη φιλοσοφία του συστήματος.Άψογός ο Λευτέρης και πολύ καλά καταρτισμένος.

                                    IMG_0835.JPEG
                                    IMG_0837.JPEG
                                    IMG_0841.JPEG
                                    IMG_0838.JPEG

                                    stavtsim 1 Reply Last reply Reply Quote 24
                                    • stavtsim
                                      stavtsim @nkoasidis last edited by aea4tf

                                      @nkoasidis said in Honda Civic:

                                      @diriras said in Honda Civic:

                                      https://sportlive.gr/aytokinito/test-drive-honda-civic-e-hev-184-ps/

                                      @strom Επιτέλους ήρθε και το δικό μας υπομονή λίγο ακόμα να έρθουν και οι πινακίδες, και πηγαίνει απευθείας για κεραμική επίστρωση.Έγινε και η ενημέρωση στο τελευταίο software update από τον μηχανικό παρέα μαζί του και μου εξηγούσε την όλη φιλοσοφία του συστήματος.Άψογός ο Λευτέρης και πολύ καλά καταρτισμένος.

                                      Καλά αυτό το χρώμα τα σπάει...καλορίζικο κ καλοτάξιδο...τέλεια επιλογή

                                      Δεν υπάρχει κανένας λόγος να κάνετε quote τόσες φωτογραφίες. Διεγράφησαν. {Admin}

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • T
                                        tsofras last edited by

                                        Πανέμορφο όντως καλοτάξιδο

                                        Το μόνο αμάξι που με έχει συγκινήσει την τελευταία 2 ετία (σε αυτό το budget) αλλά δεν φτάνω το budget 😄

                                        N 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • N
                                          nkoasidis @tsofras last edited by

                                          @tsofras said in Honda Civic:

                                          Πανέμορφο όντως καλοτάξιδο

                                          Το μόνο αμάξι που με έχει συγκινήσει την τελευταία 2 ετία (σε αυτό το budget) αλλά δεν φτάνω το budget 😄

                                          Ευχαριστούμε πολύ παιδιά υγεία σε όλους και είναι δύσκολή και η μέρα με την έννοια των παιδιών που χάθηκαν κουράγιο στους γονείς

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • nickthetrib
                                            nickthetrib last edited by

                                            Καλοταξιδο,
                                            Το ότι θα είναι πολλά και απροβλημάτιστα τα χλμ που θα του κάνεις είναι δεδομένο.
                                            Οπότε εύχομαι να είναι ευχάριστα!

                                            And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 46 / 64
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr