-
@iceman7 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Στην πόλη να συγκρίνεις ότι έχεις αυτοκίνητο πόλης, που παρκάρει παντού, που έχει 160 άλογα για να κάνεις με ασφάλεια είσοδο σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας και που καταναλωνει €2,5/100χλμ και έχει αυτονομία 380 πραγματικά χιλιόμετρα.
Εάν για παράδειγμα όλη μέρα εισαι στους δρόμους για δουλειές, ψώνια φροντιστήρια κτλ...είναι μια πολύ καλή αγορά.
Γενικά όμως είναι για δεύτερο όχημα μιας οικογένειας.Αν το θες για μοναδικό αυτοκίνητο, όχι δεν κάνει.
Αν είχα ένα παλιουτσικο καλό θερμικό που θα το οδηγώ μια φορά το εξάμηνο και ένα ηλεκτρικό για κάθε μέρα θα έκανα έναν καλό συνδιασμό
Για τη χρήση που λες μέχρι b segment. Όχι τεσλα και μαστανγκ.
Από την άλλη θα δώσεις 40 για χαμάλη πόλης ;Ναι τώρα τελευταία ανέβηκαν υπερβολικά πολύ, λόγω έλλειψης τσιπς. Ξεκίνησαν με 27 Κ και έφτασε στα 32κ με επιδότηση.
Ανέβηκαν και τα ev. το e corsa κόστιζε λιγότερο .
Για παράδειγμα, εάν η διαφορά τιμής τους είναι 7Κ τότε έχεις κέρδος με το ηλεκτρικό μετά τα 100.000 χλμ συγκριτικά με ένα diesel πόλης. Εάν είχαν μικρότερη διαφορά στην τιμή τότε το κέρδος θα ήταν πολύ νωρίτερα. Πριν λίγο καιρό που κόστισε 27Κ το e corsa και 21Κ ένα 208 diesel ( έστω χειροκίνητο) τότε μετά τα 80.000 χλμ θα κερδίζεις χρήματα εφόσον το φορτίζεις στο σπίτι κάθε βράδυ.
Καλά για το 150 αρι seat που αναφέρθηκε μετά τα 35-45.000 χλμ με το ηλεκτρικό θα κερδίζεις στην τσέπη σου χρήματα. Άρα θα έχεις κάνει μια καλή αγορά για δεύτερο αυτοκίνητο πόλης εάν αγοράσεις το ev έναντι του seat ibiza 150 ps
Το θέμα είναι πόσο κερδίζεις με ένα full hybrid. Στα Toyota όντως κερδίζεις για πολλά χιλιόμετρα συγκριτικα με ένα ev. Στα renault που είναι ακριβά πολύ γρήγορα θα κάνεις απόσβεση με ένα ev
Άρα σε αυτήν την φάση πρέπει να εξετάσει κανείς τι θα αγόραζε για την πόλη και ποιο θερμικό θεωρεί πως είναι πιο κοντά στο αντίστοιχο ev, από άποψη επιδόσεων, εκδόσεων, αμαξώματος κτλ.
-
@iceman7 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@i-hasu said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
πόσοι μπορούν να δώσουν 46 χιλιάρικα ρε μάγκες??? πόσοι πια??? και μην μου πείτε το παραμύθι για θερμικά αντίστοιχης αξίας και εξίσωση τιμών γιατί ο φτωχός έλληνας ούτε αυτά θα μπορεί να πάρει. Μπαίνοντας εδώ μέσα νομίζεις ότι συζητάς σε φόρουμ άλλης χώρας. Δεν εξηγείται αλλιώς αυτή η εμμονή τόσων για τα ηλεκτρικά. Ολα τα λύσαμε αυτό μας έμεινε μόνο.
Ελάχιστοι μπορούν να δώσουν 46, αλλά η παρέμβαση σου ήταν εκτός θέματος.
Εγώ απάντησα στο Σπύρο, ο οποίος αναφέρθηκε στα σοβαρά ηλεκτρικά. Ένα τέτοιο είναι το Model 3 LR, το οποίο συνέκρινα με θερμικά που μπορεί να αγοράσει αυτός που έχει 46 χιλιάρικα.Δεν υπαρχει η συγκριση που κανεις γιατι το τεσλα ειναι ΤΕΝΕΚΕΣ και ουτε που πλησιαζει την απτή ποιότητα της BMW... πέρα απο τον εργονομικό τραγελαφο της τεράστιας οθόνης!
Αμαξια για ποζεράδες τα τεσλα !ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ, αμάξια για ποζεράδες τα Tesla και όχι οι BMW, τα αγαπημένα αυτοκίνητα κομμωτών, μεγαλοχασάπηδων και λοιπών συμπαθών επαγγελμάτων...
Δίνεις 46 χιλιάρικα για τη βασική έκδοση της 316d με τα 122 αχαλίνωτα άτια και το κάνεις επειδή αγοράζεις ουσία και όχι "στάτους", ε; -
Πάντως μη το χλευάζετε, οποιος έχει θέση πάρκινγκ μια χαρά βοελυεται με ένα ev corsa. Ξεκινάς το πρωί με 380 χλμ αυτονομίας. Πας τα παιδιά σχολείο, πας δουλειά, γυρίζεις, τα παίρνεις από το σχολείο και πατε σπίτι να φτιάξεις φαγητό, το βάζεις να φορτίζει. Σε 1 ώρα το πολύ ξαναγεμισε με άλλα 380 χλμ αυτονομίας. Ξαναπηγαινεις το απόγευμα τα παιδιά φροντιστήριο ή διάφορες δραστηριότητες και εσύ πας σε σουπερμάρκετ. Γυρίζεις τα παίρνεις και ξανα πατε σπίτι, το ξαναβάζεις να φορτίσει. Και πάλι σε 1 ώρα το πολύ μη πω σε κάνα μισάωρο θα έχει και πάλι 380 χλμ αυτονομίας.
Γενικά εκτός σπάνιων περιπτώσεων φεύγεις από το σπίτι κάθε φορά με 380 χλμ αυτονομίας. Εργαλείο πόλης είναι ούτως ή άλλως.
Σε 2 έτη το πολύ θα εμφανιστούν και τα πρώτα ev με wireless φόρτιση. Οπότε θα παρκάρεις στην θέση σου στο σπίτι σου και αυτό θα φορτίζει χωρίς καν καλώδια. Και πάντα θα φεύγεις με φουλ τη μπαταρία.
Ούτε καν που θα ξανασχοληθεις στην ουσία με την αυτονομία. Μόνο αν κάνεις κάποιο ταξίδι, θα το ξαναθυμηθεις.
-
320d, 190 άλογα.
-
@panick-0 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μολις ειδα οτι εχει 63.070€ πριν την επιδοτηση μπλε χρωματος με FSD, γιατι μην μου πεις οτι υπαρχει ανθρωπος που θα παρει Tesla χωρις αυτο.
Εννοείται ότι αγοράζεις χωρίς FSD γιατί ακόμη δεν είναι ώριμο.
Όσο για τα 8 χιλιάρικα της επιδότησης, ακόμη κι αν καθυστερήσουν, νομίζω ότι για το 99% αυτών που αγοράζουν ούτε πρόβλημα είναι ούτε θα τους στενοχωρήσουν από το 0,1% του επιτοκίου που θα χάσουν, βγάζοντας τα προσωρινά από τον τραπεζικό λογαριασμό τους.
Σε κάθε περίπτωση η τιμή του βασικού Model 3 LR είναι τώρα 46 χιλιάρικα, μετά την επιδότηση και χωρίς το FSD, το οποίο δεν μπαίνει στη σύγκριση που έκανα, γιατί πολύ απλά δεν το διαθέτει ο θερμικός ανταγωνισμός.Να μη συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια, άμα δεν σου βγαίνουν τα κουκιά!
-
Τι είναι το fsd;
-
@super-t said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
320d, 190 άλογα.
Έγραψα λάθος το μοντέλο και το διορθώνω. Στα 46 χιλιάρικα αγοράζεις την 316d με τα 122 άλογα. Αγορά ουσίας, όπως έγραψα...
-
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@iceman7 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@i-hasu said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
πόσοι μπορούν να δώσουν 46 χιλιάρικα ρε μάγκες??? πόσοι πια??? και μην μου πείτε το παραμύθι για θερμικά αντίστοιχης αξίας και εξίσωση τιμών γιατί ο φτωχός έλληνας ούτε αυτά θα μπορεί να πάρει. Μπαίνοντας εδώ μέσα νομίζεις ότι συζητάς σε φόρουμ άλλης χώρας. Δεν εξηγείται αλλιώς αυτή η εμμονή τόσων για τα ηλεκτρικά. Ολα τα λύσαμε αυτό μας έμεινε μόνο.
Ελάχιστοι μπορούν να δώσουν 46, αλλά η παρέμβαση σου ήταν εκτός θέματος.
Εγώ απάντησα στο Σπύρο, ο οποίος αναφέρθηκε στα σοβαρά ηλεκτρικά. Ένα τέτοιο είναι το Model 3 LR, το οποίο συνέκρινα με θερμικά που μπορεί να αγοράσει αυτός που έχει 46 χιλιάρικα.Δεν υπαρχει η συγκριση που κανεις γιατι το τεσλα ειναι ΤΕΝΕΚΕΣ και ουτε που πλησιαζει την απτή ποιότητα της BMW... πέρα απο τον εργονομικό τραγελαφο της τεράστιας οθόνης!
Αμαξια για ποζεράδες τα τεσλα !ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ, αμάξια για ποζεράδες τα Tesla και όχι οι BMW, τα αγαπημένα αυτοκίνητα κομμωτών, μεγαλοχασάπηδων και λοιπών συμπαθών επαγγελμάτων...
Δίνεις 46 χιλιάρικα για τη βασική έκδοση της 316d με τα 122 αχαλίνωτα άτια και το κάνεις επειδή αγοράζεις ουσία και όχι "στάτους", ε;Με 46 χιλιάρικα παιρνεις ποιοτικότατη Χ1 με παρα πολυ πλούσιο εξοπλισμό.
Αλλά η χ1 έχει γίνει σούπα. Ενώ η τεσλα είναι μούρη. Το παίζεις trend setter έτσι. -
@iceman7 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@iceman7 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@i-hasu said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
πόσοι μπορούν να δώσουν 46 χιλιάρικα ρε μάγκες??? πόσοι πια??? και μην μου πείτε το παραμύθι για θερμικά αντίστοιχης αξίας και εξίσωση τιμών γιατί ο φτωχός έλληνας ούτε αυτά θα μπορεί να πάρει. Μπαίνοντας εδώ μέσα νομίζεις ότι συζητάς σε φόρουμ άλλης χώρας. Δεν εξηγείται αλλιώς αυτή η εμμονή τόσων για τα ηλεκτρικά. Ολα τα λύσαμε αυτό μας έμεινε μόνο.
Ελάχιστοι μπορούν να δώσουν 46, αλλά η παρέμβαση σου ήταν εκτός θέματος.
Εγώ απάντησα στο Σπύρο, ο οποίος αναφέρθηκε στα σοβαρά ηλεκτρικά. Ένα τέτοιο είναι το Model 3 LR, το οποίο συνέκρινα με θερμικά που μπορεί να αγοράσει αυτός που έχει 46 χιλιάρικα.Δεν υπαρχει η συγκριση που κανεις γιατι το τεσλα ειναι ΤΕΝΕΚΕΣ και ουτε που πλησιαζει την απτή ποιότητα της BMW... πέρα απο τον εργονομικό τραγελαφο της τεράστιας οθόνης!
Αμαξια για ποζεράδες τα τεσλα !ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ, αμάξια για ποζεράδες τα Tesla και όχι οι BMW, τα αγαπημένα αυτοκίνητα κομμωτών, μεγαλοχασάπηδων και λοιπών συμπαθών επαγγελμάτων...
Δίνεις 46 χιλιάρικα για τη βασική έκδοση της 316d με τα 122 αχαλίνωτα άτια και το κάνεις επειδή αγοράζεις ουσία και όχι "στάτους", ε;Με 46 χιλιάρικα παιρνεις ποιοτικότατη Χ1 με παρα ποκυ πλούσιο εξοπλισμό.
Αλλά η χ1 έχει γίνει σούπα. Ενώ η τεσλα είναι μούρη. Το παίζεις trend setter έτσι.ρε συ άις τι ειναι δηλαδη η χι ενα και ολα τα εντρι λεβελ πριμια αν οχι μουριτσες?
σουπες για χαμηλες λιμπιντο? -
@gatoz said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@iceman7 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@iceman7 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@i-hasu said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
πόσοι μπορούν να δώσουν 46 χιλιάρικα ρε μάγκες??? πόσοι πια??? και μην μου πείτε το παραμύθι για θερμικά αντίστοιχης αξίας και εξίσωση τιμών γιατί ο φτωχός έλληνας ούτε αυτά θα μπορεί να πάρει. Μπαίνοντας εδώ μέσα νομίζεις ότι συζητάς σε φόρουμ άλλης χώρας. Δεν εξηγείται αλλιώς αυτή η εμμονή τόσων για τα ηλεκτρικά. Ολα τα λύσαμε αυτό μας έμεινε μόνο.
Ελάχιστοι μπορούν να δώσουν 46, αλλά η παρέμβαση σου ήταν εκτός θέματος.
Εγώ απάντησα στο Σπύρο, ο οποίος αναφέρθηκε στα σοβαρά ηλεκτρικά. Ένα τέτοιο είναι το Model 3 LR, το οποίο συνέκρινα με θερμικά που μπορεί να αγοράσει αυτός που έχει 46 χιλιάρικα.Δεν υπαρχει η συγκριση που κανεις γιατι το τεσλα ειναι ΤΕΝΕΚΕΣ και ουτε που πλησιαζει την απτή ποιότητα της BMW... πέρα απο τον εργονομικό τραγελαφο της τεράστιας οθόνης!
Αμαξια για ποζεράδες τα τεσλα !ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ, αμάξια για ποζεράδες τα Tesla και όχι οι BMW, τα αγαπημένα αυτοκίνητα κομμωτών, μεγαλοχασάπηδων και λοιπών συμπαθών επαγγελμάτων...
Δίνεις 46 χιλιάρικα για τη βασική έκδοση της 316d με τα 122 αχαλίνωτα άτια και το κάνεις επειδή αγοράζεις ουσία και όχι "στάτους", ε;Με 46 χιλιάρικα παιρνεις ποιοτικότατη Χ1 με παρα ποκυ πλούσιο εξοπλισμό.
Αλλά η χ1 έχει γίνει σούπα. Ενώ η τεσλα είναι μούρη. Το παίζεις trend setter έτσι.ρε συ άις τι ειναι δηλαδη η χι ενα και ολα τα εντρι λεβελ πριμια αν οχι μουριτσες?
σουπες για χαμηλες λιμπιντο?Από το επίπεδου κουδουνιστρας κασκαι τεσλα είναι πιο ποιοτικό.
-
Προσωπικά λατρεύω Χ1. Να οδηγάς να χαίρεσαι. 680 -720 χλμ με ένα γέμισμα. Γιατί δε πάμε μόνο διαδρομες Πλατεία Κολιάτσου - Σύνταγμα.
-
Γελάω που όλοι εσείς οι ηλεκτροκλάστες (κατά το εικονοκλάστες) προσπάθειτε να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα.
Ο παγωμένος και οι ανένδοτοι petrolheads κατηγορούν τα Tesla ότι είναι τάμπλετ με ρόδες για ποζεράδες και προσπερνάνε ότι στα λεφτά του Model 3 LR, με 440 άλογα, τετρακίνηση, πολιτισμένη λειτουργία και υπερπλήρη εξοπλισμό, αγοράζουν τη βασική 316d, δίλιτρη με 122 άλογα, 2WD, ντρακα ντρούκα και μέτριο εξοπλισμό. Τί κι αν έχει καλύτερη απτή ποιότητα; Υπάρχει σύγκριση σαν αυτοκίνητο;
Και όχι παγωμένε! Η Χ1 δεν είναι ίδια κατηγορία αμαξώματος με το Model 3, αλλά η 3άρα είναι! Και βεβαίως η 316 d, η μόνη 3άρα που μπορείς να αγοράσεις στα λεφτά του Model 3 LR (και 8 χιλιάρικα πιο ακριβά από το επίσης πολύ καλύτερο Model 3 SR) είναι το απόλυτο δήθεν premium για ποζεράδες!
Όσο για τους ανένδοτους petrolheads, βρείτε σεντάν κατηγορίας D στα ίδια λεφτά με το Model 3 (είτε στα 38 του SR είτε στα 46 του LR) που να είναι πιο ενδιαφέρον οδηγικά και μετά ας το συζητήσουμε...
-
@spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Προσωπικά λατρεύω Χ1. Να οδηγάς να χαίρεσαι. 680 -720 χλμ με ένα γέμισμα. Γιατί δε πάμε μόνο διαδρομες Πλατεία Κολιάτσου - Σύνταγμα.
Και βεβαίως η αυτονομία των 700 Km είναι ένα ατού.
Τις 5 μέρες το χρόνο που θα τη χρειαστείς.
Τις άλλες 360 μέρες το χρόνο, οδήγησε ένα LR και μετά έλα πες μου ότι δεν το χάρηκες σε σχέση με την X1 των 136 ατίθασων...Κι εγώ ήμουν επιφυλακτικός έναντι των Tesla. Μέχρι που οδήγησα ένα 3 LR. Εκεί τελείωσαν όλα. Τότε που κόστιζε μάλιστα 8 χιλιάρικα παραπάνω. Αν είχα τώρα τα 46 χιλιάρικα για αγορά αυτοκινήτου, θα έλεγα στον Elon (μέγας καραγκιοζάκος κατά τα άλλα, κατά τη γνώμη μου): "Shut up and take my money!"
-
Τρομερό επιχείρημα! Αφού το ένα ως ηλεκτρικό επιδοτείται αισχρά και γίνεται στρέβλωση της αγοράς ενώ δεν πληρώνει και τέλος ταξινόμησης ε λογικό να βγαίνει πιο φτηνό! Τι σύγκριση μπορεί να γίνει; Τα θερμικά τα πολεμούν από παντού και στην τιμή της βενζίνης ακόμα. Plus οτι δεν πλησιάζει ούτε για αστείο την κατηγορία premium (οχι οτι αξίζουν γενικά τα λεφτά τους τα premium αλλά άλλη κουβέντα αυτή).
Προσωπικά στα 40-50 χιλιάρικα δε θα πήγαινα ΠΟΤΕ σε τάμπλετ και ειδικά σε Τεσ-λολ, μιλάμε για τα πιο αισχρά αυτοκίνητα που έχω δει ποτέ, απλά ένα πεταμένο τάμπλετ σε ένα φτηνιάρικο ταμπλό + ένα τιμόνι που και σε Dacia θα ήταν άσχημο. Ας βγάζει και 500 άλογα, θα ντρεπόμουν να με δουν μέσα σε ένα Model Y, μιλάμε για σχεδιαστικό έκτρωμα. Το 3ρι άντε και τρώγεται από την άποψη οτι είναι άχρωμο, άοσμο και αδιάφορο, τουλάχιστον όχι προσβλητικό.
ΥΓ: Αν το γεγονός οτι είναι ηλεκτρικό το βρίσκεις "πολιτισμένο" και όχι "ντεκαβλέ" σε λειτουργία τότε δεν έχει νόημα να το συνεχίσω, βλέπουμε εντελώς διαφορετικά την αυτοκίνηση συνολικά.
-
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Τρομερό επιχείρημα! Αφού το ένα ως ηλεκτρικό επιδοτείται αισχρά και γίνεται στρέβλωση της αγοράς ενώ δεν πληρώνει και τέλος ταξινόμησης ε λογικό να βγαίνει πιο φτηνό! Τι σύγκριση μπορεί να γίνει; Τα θερμικά τα πολεμούν από παντού και στην τιμή της βενζίνης ακόμα.
Προσωπικά στα 40-50 χιλιάρικα δε θα πήγαινα ΠΟΤΕ σε τάμπλετ και ειδικά σε Τεσ-λολ, μιλάμε για τα πιο αισχρά αυτοκίνητα που έχω δει ποτέ, απλά ένα πεταμένο τάμπλετ σε ένα φτηνιάρικο ταμπλό + ένα τιμόνι που και σε Dacia θα ήταν άσχημο.
ΥΓ: Αν το γεγονός οτι είναι ηλεκτρικό το βρίσκεις "πολιτισμένο" και όχι "ντεκαβλέ" σε λειτουργία τότε δεν έχει νόημα να το συνεχίσω, βλέπουμε εντελώς διαφορετικά την αυτοκίνηση συνολικά.
Ενώ εσύ βρίσκεις καυλωτικό το ντρακα ντρούκα του ντίζελ, ε; ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
Και βέβαια δεν έχεις κάτι άλλο να προτείνεις στα ίδια λεφτά. Κι αν έχουν επιδότηση, τί να κάνουμε; Του χρόνου, αν αλλάξει η τιμή, το ξανασυζητάμε. Αυτή τη στιγμή, 46 χιλιάρικα πρέπει να βγάλεις από την τσέπη και αυτό είναι το μόνο που μετράει. Το πώς και το γιατί μου είναι αδιάφορο και το ίδιο θα έπρεπε να είναι κάτι για σένα.
Προς το παρόν συνέχισε τον ανένδοτο αγώνα απέναντι στα τάμπλετ με ρόδες, χωρίς αντιπρόταση.
-
-
Σε σχέση με τα τάμπλετ οτιδήποτε έχει κινητήρα το βρίσκω πιο ευχάριστο. Όταν παραιτηθώ τελείως από τη χαρά της οδήγησης ίσως αρχίσω να ασχολούμαι με καταναλώσεις, παιδικά καθισματάκια και έλλειψη θορύβου/κραδασμού. Ως τότε, στα 40-50 χιλιάρικα βρίσκω κατι ενδιαφέρον οδηγικά, πχ. i30N fastback ή Yaris GR. Αλλά όχι, δε μου είναι αδιάφορο πως προκύπτει η χαμηλή τιμή των ηλεκτρικών και αυτή η στρέβλωση γιατί τιμωρούν τους άλλους οδηγούς όπως και εμένα ως αγοραστή και σπρώχνουν με το ζόρι την κατάσταση προς τα εκεί που θέλουν. Level the playing field που λένε και στο χωριό μου και θα δούμε πως θα πάνε οι πωλήσεις των τάμπλετ. Κόψτε επιδοτήσεις, βάλτε τέλη κτλ και τα ξαναλέμε.
@lap 3 αμαξάρες και το τροχήλατο τάμπλετ, ποιός πραγματικά φαν της οδήγησης θα το διάλεγε; Ακόμα και από εμφάνιση προκαλεί θλίψη δίπλα στα άλλα και ειδικά στην κουκλάρα Giulia. Ας βγάλει και 700 άλογα, απλά κοίτα πως είναι και πως ΔΕΝ ακούγεται. Ένα πάρα πολύ γρήγορο σκουπάκι.
-
Το ξέρεις ότι δεν είναι άσχημο. Απλά έχεις υιοθετήσει μια ακραια άποψη για να δικαιολογήσεις την αντίθεση σου στα ηλεκτρικά.
Εάν κρίνεις τόσο άσχημο το Τέσλα πραγματικά το αισθητικό σου κτήριο κινείται σε επίπεδα μπαζών.
Να μου πεις πως είναι ιδιαίτερο χωρίς αερογωγο μπροστα να το καταλάβω, αλλά όχι και χάλι.
Πάρε εδώ και ένα καγκουρό
Μιλάς για φαν της οδήγησης....
Έχεις καταλάβει ότι έκανε καλύτερο χρόνο από την ΑΛΦΑ;. Δεν έχει την αμεσότητα της άλφα, αλλά έκανε καλύτερο χρόνο. Αυτό από μόνο του είναι ένας άθλος.Φίλε μου με ένα μπρίκι όπως αφήνεις να εννοηθεί δεν κερδίζεις την m3 και την alfa.
-
Οχι είναι απλά απαίσιο, ειδικά το Model Y είναι οτι πιο άσχημο έχω δεί από την εποχή του Multipla και του PT Cruiser. Απορώ πως πήρε έγκριση αλλά θα μου πείς υπαρχουν και άτομα που το αγοράζουν ή το λιζ-άρουν!
Και το 3 άσχημο είναι, μια λευκή συσκευή με ρόδες, κανένα design, καμία κ@ύλα, όλα χρηστικά. Προφυλακτήρες επειδή επιβάλλεται να υπάρχουν από τους κανονισμούς, φώτα το ίδιο. Λες και σχεδιάστηκε από 5χρονο με πλαστελίνη στο διάλειμμα της πρώτης δημοτικού. Βλέπεις τη Giulia δίπλα και γελάει ο πλανήτης με το τάμπλετ. Αυτό ειναι ωραίο αμάξι, δε θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε γιατι πρέπει ντε και καλά να σπατουλάρουμε τα τάμπλετ συνέχεια! Και η C-Class είναι αρκετά όμορφη, και η 3ρα BMW, απλά η Merc πλέον πήρε λάθος δρόμο στο εσωτερικό, πάει και αυτή να γίνει ανέραστο τάμπλετ.
ΥΓ: Για χιλιοστή φορά χέστηκα αν είναι πιο γρήγορο, μοιάζει με ψυγείο με ρόδες, θα πάρω το κανονικό αμάξι με τη μηχανή που βγάζει ωραίο ήχο ευχαριστώ. Αφήνω σε εσάς με τις "ευαισθησίες" τα τάμπλετ για να λέτε πόσο γρήγορα είναι στα φανάρια. Αν το i30N ή το Yaris GR είναι μπρίκια, μάλλον σε λάθος τόπικ για να μην πω και φόρουμ είσαι. Το Pitsos.γρ είναι αλλού.
-
Άρα θα μπορούσες να περιγράψεις το εαυτό σου σαν έναν μεγάλο μπέμπη που θέλει να κάνει βρουμ βρουμ και δεν κοιτά την ουσία της σπορτίφ οδήγησης που είναι......η γρήγορη οδήγηση.
Άσε τα τσιτατα που λένε οι ταξιτζήδες της πλάκας. Η ηλεκτροκίνηση είναι ένα είδος της αυτοκίνησης χάνεις από ήχο κερδίζεις από απίστευτα χαμηλό κέντρο βάρους και ακαριαία ροπή στις εξόδους των στροφών. Κάτι κερδίζεις, κάτι χάνεις.
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση