-
Το χειρότερο εδώ γάτε είναι πως για τη συγκεκριμένη δουλειά ούτε διαγωνισμός έγινε, ούτε κονδύλι εγκρίθηκε. Για αυτό και η καταδίκη της χώρας λίγες μέρες πριν. Αυτοί είμαστε.
-
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@spi_duster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@i-hasu said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Το λέω κι εδώ παραιτήθηκε ο Καραμανλής.
Αυτός τώρα που παραιτήθηκε, τελειώνει κι η πολιτική του καριέρα, δεν θα συμμετέχει στις εκλογές κλπ;
Πιθανότατα αυτό θα γίνει .Δεν είναι κατηγορίας υπουργού ή πρωθυπουργού που θα αποδώσει ευθύνες στα θύματα.
Ο άνθρωπος που κυκλοφορούσε και φωτογραφιζόταν με κλιπς κουμπωμένα για να μη χτυπάει η ζώνη ασφαλείας στο αυτοκίνητό του, υπεύθυνος για την ασφάλεια των Ελλήνων επιβατών. Να τον χειροκροτήσουμε που παραιτήθηκε.
Καμία τέτοια διάθεση. Μόνο ανόητος θα σκέφτονταν κάτι τέτοιο ή λαμόγιο.
-
@spi_duster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Το χειρότερο εδώ γάτε είναι πως για τη συγκεκριμένη δουλειά ούτε διαγωνισμός έγινε, ούτε κονδύλι εγκρίθηκε. Για αυτό και η καταδίκη της χώρας λίγες μέρες πριν. Αυτοί είμαστε.
Αμ κανεις λαθος
Εγινε το ... 2000 -
Η χώρα δυστυχώς έχει παθογένειες. Μια από αυτές οδήγησε στη σημερινή κατάσταση τον ΟΣΕ. Αχθοφόρος που εκπαιδεύτηκε να κάνει τον σταθμάρχη. Παίζει να μην έχει βγάλει ούτε μια βοϊδοσχολή.
-
Ακούγοντας ειδήσεις αυτή τη στιγμή, απορώ γιατι οι ΑΡΔ δεν καλούν κάποιους ουσιαστικά αρμόδιους να μας πληροφορησουν για την κατάσταση, όπως πχ την πρόεδρο της αρμόδιας Αρχής https://ras-el.gr/ιωάννα-τσιαπαρίκου-βιογραφικό-προέδ/ αλλά κάνουν συνδέσεις μόνο με συνδικαλιστές σε πάνελ με πολλούς ΑΡΔ και μας μοστράρουν τον Κυργιάκο να μας πει για το λάθος του σταθμάρχη.
Απ ότι φαίνεται οι άνθρωποι είναι γνώστες και δραστήριοι. Τον Ιανουάριο έκαναν αιφνιδιαστικούς ελέγχους σε αμαξοστοιχίες
https://ras-el.gr/2023/01/11/ρυθμιστική-αρχή-σιδηροδρόμων-αιφνιδ/ -
@spi_duster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Η χώρα δυστυχώς έχει παθογένειες. Μια από αυτές οδήγησε στη σημερινή κατάσταση τον ΟΣΕ. Αχθοφόρος που εκπαιδεύτηκε να κάνει τον σταθμάρχη. Παίζει να μην έχει βγάλει ούτε μια βοϊδοσχολή.
Αυτές οι θέσεις θα έπρεπε να δίνονται σε ανθρώπους με την ελάχιστη Αστική συνείδηση και ευγένεια, όχι σε αχθοφόρους.
Βρήκαμε ποιος φταίει. -
Ο υπουργός και η διοίκηση του ΟΣΕ παραιτήθηκαν. Είναι μια καλή αρχή. Το 2017 τέτοια πράγματα δε θεωρούνταν πιθανά.
https://www.google.com/amp/s/www.protagon.gr/apopseis/editorial/ti-simainei-mia-paraitisi-44341476859/amp -
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Ας μας εξηγήσει κάποιος που γνωρίζει, πόσες εταιρείες εμπλέκονται μετά την ιδιωτικοποιήση.
Αντε και σου λεει καποιος οτι ειναι 999. Που βοηθαει αυτο οταν η 1000στη (ο κρατικος διαχειριστης του δικτυου) δεν εχει καταφερει να φτιαξει ενα συγχρονο συστημα σηματοδοτησης και παρακολουθησης εδω και πανω απο 20 χρονια (και προ ιδιωτικοποιησης);
-
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Ας μας εξηγήσει κάποιος που γνωρίζει, πόσες εταιρείες εμπλέκονται μετά την ιδιωτικοποιήση.
Αντε και σου λεει καποιος οτι ειναι 999. Που βοηθαει αυτο οταν η 1000στη (ο κρατικος διαχειριστης του δικτυου) δεν εχει καταφερει να φτιαξει ενα συγχρονο συστημα σηματοδοτησης και παρακολουθησης εδω και πανω απο 20 χρονια (και προ ιδιωτικοποιησης);
Παίζει το ρόλο του όταν αυτοί που καλούνται να εκτελέσουν ένα τέτοιο έργο είναι πολλοί και έχουν "αντικρουόμενα" συμφέροντα.
-
Εγώ πάντως είμαι σοκαρισμένος που τόσα χρόνια -τουλαχιστον από το 2010 από ότι κατάλαβα - η ασφάλεια των σιδηροδρομικών μετακινήσεων εξαρτάται μόνο από τον ανθρώπινο παράγοντα, και το χειρότερο, πως τώρα το μαθαίνουμε!!!!!!
Είναι δηλαδή σαν η κίνηση των αεροσκαφών να καθορίζεται με βάση την οπτική παρακολούθηση και την συννενόηση μέσω ασυρμάτου.
Δηλαδή από καθαρή τύχη δεν είχε ξανασυμβεί κάτι παρόμοιο.
Πως μπορεί κάτι τόσο σημαντικό για την ασφάλεια των μεταφορών να μην έχει γίνει ευρέως γνωστό;
-
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@spi_duster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Η χώρα δυστυχώς έχει παθογένειες. Μια από αυτές οδήγησε στη σημερινή κατάσταση τον ΟΣΕ. Αχθοφόρος που εκπαιδεύτηκε να κάνει τον σταθμάρχη. Παίζει να μην έχει βγάλει ούτε μια βοϊδοσχολή.
Αυτές οι θέσεις θα έπρεπε να δίνονται σε ανθρώπους με την ελάχιστη Αστική συνείδηση και ευγένεια, όχι σε αχθοφόρους.
Βρήκαμε ποιος φταίει.Πραγματικά αυτό κατάλαβες ή κάνεις πλακιτσα? Αν είναι το δεύτερο οκ. Αν είναι το πρώτο όμως...?
-
@spi_duster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Πραγματικά αυτό κατάλαβες ή κάνεις πλακιτσα? Αν είναι το δεύτερο οκ. Αν είναι το πρώτο όμως...?
Αφού πρέπει να βγάλει άλλη μια ταξική χολή...
-
Δυστυχώς καθώς φαίνεται ή έχασε τη σύνδεση στο διαδίκτυο.
-
Συνεχίζετε παντού η πολιτική σπέκουλα πάνω σε νεκρούς και τραυματίες και χαροκαμένους συγγενείς.
Προσπάθεια να πληγεί η ιδιωτικοποίηση και οι ιταλοί, για να σωθούν οι ένοχοι που είναι οι κρατιστές, τα δημόσια έργα στην ελλάδα, οι δικαστές, οι συνδικαλιστές και οι δημοσιογράφοι.
Ολη η παρέα που αρπάζει δημόσιο χρήμα.
-
Όταν οι Ιταλοί κρατικοί μαφιοζοι βαφτίζονται ιδιώτες …
Ferrovie dello Stato Italiane S.p.A. (lit. "Italian Railways of the State"), previously only Ferrovie dello Stato S.p.A. (lit. "Railways of the State"), in acronym FS, is Italy's national state-owned railway holding company that manages transport, infrastructure, real estate services and other services in Italy and other European countries.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ferrovie_dello_Stato_Italiane
-
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Συνεχίζετε παντού η πολιτική σπέκουλα πάνω σε νεκρούς και τραυματίες και χαροκαμένους συγγενείς.
Προσπάθεια να πληγεί η ιδιωτικοποίηση και οι ιταλοί, για να σωθούν οι ένοχοι που είναι οι κρατιστές, τα δημόσια έργα στην ελλάδα, οι δικαστές, οι συνδικαλιστές και οι δημοσιογράφοι.
Ολη η παρέα που αρπάζει δημόσιο χρήμα.
Και καποιος το δινει αυτο το χρημα ξερεις, εχει δυο μεριες η δωροληψια
-
Δεν θα τα γράφω σε δύο θέματα. Τα έγραψα στο θέμα του ΟΣΕ.
Οι μόνοι που δεν φταίνε χτες είναι οι Ιταλοί.
Επειδή όμως δεν είναι μαλάκες, θα κάνουμε καιρό να ξαναδούμε τρένο σε λειτουργία και κυρίως θα πληρώσουμε εμείς την αποζημίωση τους που θα μας πάρουν στα ευρωπαϊκά δικαστήρια.
Στην περίπτωση μας οι Ιταλοί ΔΕΝ κάνουν δημόσια έργα.
Αρα δεν έχουν σχέση με δωροληψία.Οσο σχέση έχουμε εμείς που χρησιμοποιούμε τους αυτοκινητοδρόμους πληρώνοντας διόδια, με τις εταιρείες που τους έφτιαξαν και τους διαχειρίζονται και το κράτος που τους ανέθεσε την κατασκευή - διαχείριση και τις μίζες που έπεσαν.
Και βέβαια βλέπουμε τι ακριβώς σημαίνει σοβαρός κρατικός φορέας, όταν οι κρατικοί ιταλικοί σιδηρόδρομοι, έχουν κέρδη και επενδύουν σε άλλες χώρες και δίνουν δουλειά σε ιταλικές βιομηχανίες και έχουν και εξαιρετικό δίκτυο τρένων.
Γιατί δεν έρχονται μόνο στην Ελλάδα, αλλά επιχειρούν και σε άλλες πιο προηγμένες χώρες της ΕΕ.
Τα περί μαφιόζων ιταλών, μάλλον για ξέπλυμα των ντόπιων μαφιόζων μοιάζει και όσοι το επιχειρούν εκτίθενται σε απορίες και σκέψεις περίεργες.
-
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Τα περί μαφιόζων ιταλών, μάλλον για ξέπλυμα των ντόπιων μαφιόζων μοιάζει και όσοι το επιχειρούν εκτίθενται σε απορίες και σκέψεις περίεργες.
O ντόπιος μαφιόζος-εργολάβνος έχει προφανώς συμφέρον να τραβήξει η εργολαβία του όσο το δυνατόν περισσότερο. Πέτυχε 20+ χρόνια και βλέπουμε...
Θυμάμαι όταν γίνονταν η πώληση πόσο διαρρηγνύαμε τα ιμάτιά μας "μην τυχόν και δωθούν/παραχωρηθούν οι γραμμές που έχουν Χ πλάτος επί Υ χιλιόμετρα επί τόσο το τετραγωνικό η αντικειμενική, άρα θα παραχωρούσαμε στον κακό ιδιώτη τεράστια περιουσία, σκάνδαλο!". Μείναμε με την "τεράστια περιουσία" αλλά σήμανση δεν φτιάξαμε επί της περιουσίας... Με κυβερνήσεις κεντροδεξιές, κεντροαριστερές και αριστερές... Ο εργολάβος εκεί ακάθεντος, να πάει την εργολαβία στα 50 χρόνια γιατί γνωρίζει ότι έχει να κάνει με κράτος-οπερέτα ανεξαρτήτου διοίκησης...
Είμαι λίγο μεγαλύτερος, όπως και ο criu και θυμάμαι πολύ καλύτερα τα τροχαία στην Υλίκη, τον Μαλιακό και τα Τέμπη. Και πολλά "μικρότερα" στον Αθήνα-Πάτρα που φάγαμε με το κουτάλι με τον gatoz και "από τύχη ζούμε". Από αυτά αλλά και από το Μάτι το ελληνικό κράτος κάτι έμαθε. Για να δούμε τι θα μάθει τώρα από εδώ.
-
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Δεν θα τα γράφω σε δύο θέματα. Τα έγραψα στο θέμα του ΟΣΕ.
Οι μόνοι που δεν φταίνε χτες είναι οι Ιταλοί.
Επειδή έχω την εμπειρία σε ΔΕΔΔΗΕ και ΑΔΜΗΕ πως λειτουργούν οι ''ξένοι'' όταν μπαίνουν σε πρώην κρατικές εταιρείες στην Ελλάδα, θα σας πω τα εξής:
Οι οργανισμοί αυτοί είναι στελεχομένοι από πολύ σκληρούς συνδικαλΗστές, βύσματα κτλπ. Επειδή ξέρουν ότι θα γίνει της απεργίας το κάγκελο αν αρχίσουν να ξηλώνουν το πουλόβερ και να μετασχηματίσουν την εταιρεία με την δική τους φιλοσοφία(μιας και έχουν το know how), πάνε πολύ αργά και ήπια τις όποιες αλλαγές.
Στην πραγματικότητα συνεχίζουν να κάνουν κουμάντο τα παλιά καθεστώτα(εργαζόμενοι, σωματεία, πολιτικοί κτλπ) και λίγα πράγματα έχουν αλλάξει ριζικά προς τον σωστό δρόμο. -
Έχω το κακό συνήθειο να παρακολουθώ στο youtube διάφορα κανάλια. Ένα από τα κανάλια που παρακαλουθώ είναι και ταξίδια με τραίνα ή πλοία και διαμονή σε περίεργα ξενοδοχεία στην Ιαπωνία.
Τα περισσότερα από τα βίντεο δείχνουν ότι όλα είναι αυτοματοποιημένα. Τρένα χωρίς υπαλλήλους, αυτοματοποιημένοι έλεγχοι, ξενοδοχεία με υπαλλήλους ρομπότ, αυτοματοποιημένα ξενοδοχεία με δωμάτια-κάψουλες, εστιατόρια χωρίς υπαλλήλους, μηχανές που βγάζουν έτοιμα φαγητά, έτοιμα προϊόντα, όλα αυτόματα.
Σε όλα αυτά τι λείπει; Ο εργαζόμενος ή μάλλον οι εργαζόμενοι. Ο ανθρώπινος παράγοντας.
Στην Ελλάδα οι πολίτες ένα τέτοιο καθεστώς το θέλουν; Θέλουν π.χ. αυτοματοποιημένο έλεγχο στα τραίνα χωρίς μηχανοδηγούς, χωρίς σταθμάρχες, χωρίς ταμίες, χωρίς ανθρώπινο παράγοντα;
Άκουγα χθες κάποιον συνδικαλιστή που έλεγε...έλεγε...έλεγε...ότι δεν υπάρχει ασφάλεια αφού δεν υπάρχουν αυτόματα συστήματα ελέγχου. Και όταν τον ρώτησαν αν θα πρέπει να σταματήσουν τα δρομολόγια για ένα διάστημα μέχρι να εγκατασταθούν αυτά τα συστήματα, το γύρισε το ποίημα αμέσως και έλεγε ότι τα τραίνα είναι το ποιο ασφαλές μεταφορικό μέσο και ότι δεν συντρέχει λόγος να ανησυχεί ο κόσμος.
Φάσκουν και αντιφάσκουν οι ίδιοι οι εμπλεκόμενοι.
Θέλουν, αλλά και δεν θέλουν. Και στην ουσία τα θέλουν όλα. Δεν γίνεται όμως κάποιος να τα θέλει όλα. Και ηλεκτρονικά συστήματα και ίδιες θέσεις εργασίας και φράγκα και προσλήψεις και αυξήσεις μισθών και όλα. Πως θα γίνει δηλαδή αυτό;
Όλος ο πλανήτης ζει έναν τεχνολογικό μετασχηματισμό. Έχει τα θετικά του, δυστυχώς έχει και τα πολλά αρνητικά του.
Τα αρνητικά τα λούζομαι και εγώ που εργάζομαι στο χώρο της τεχνολογίας και προσπαθώ τώρα που πλησιάζω στα 60 να προσαρμοστώ στα νέα δεδομένα μπας και καταφέρω να ακολουθήσω τις εξελίξεις.
Άλλοι έμμεσα ή άμεσα πολεμούν τις εξελίξεις, άλλοι προσπαθούν να προσαρμοστούν και άλλοι απλά περιμένουν να δουν τι θα γίνει.Και ενδιάμεσα τραγικά γεγονότα αναταράσσουν την καθημερινότητα.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2