Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 2016
    • 1
    • 2
    • 363
    • 364
    • 365
    • 366
    • 367
    • 430
    • 431
    • 365 / 431
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    117
    8612
    138423
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Νομίζω ότι έχουμε μπει σε ένα διάλογο κωφών και δεν έχει νόημα η συζήτηση.

      Το ότι έχει προβλήματα η Στελλαντις δεν είναι κρυφό.

      Αλλά και μεγάλες σχετικά εγγυήσεις έχει και δωρεάν επισκευές κάνει αλλά και μετά την εγγύηση δίνει εκπτώσεις στην επισκευή.

      Το ότι δεν βλέπουν κάποιοι τα προβλήματα των άλλων εταιριών είναι δικό τους πρόβλημα.

      Όπως δικό τους θα είναι και το πρόβλημα με τα τεκμήρια και τον φόρο πολυτελείας των διλιτρων.
      Από την άλλη το να λέγεται παρωχημένο το 3008 και οι κινητήρες του ξεπερνάει και τον Σεφερλή και τους ράδιο αρβύλα.

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • fanis75
        fanis75 moderator @criuser last edited by fanis75

        @criuser said in Peugeot 3008 2016:

        Από την άλλη το να λέγεται παρωχημένο το 3008 και οι κινητήρες του ξεπερνάει και τον Σεφερλή και τους ράδιο αρβύλα.

        Δηλαδή ο ημιάκαμπτος άξονας είναι σύγχρονη τεχνολογία? Και ένας 3κύλινδρος χωρίς ίχνος υβριδισμού (άσε στην άκρη τα προβλήματα) είναι σύγχρονος? ή ο 1.6 που είναι από το μακρινό 2007?

        Εκτός εαν αναφέρεσαι μόνο στην σχεδίαση και στον 3Δ πίνακα. Αλλά μιλάμε για τεχνολογία και μηχανολογία, όχι για καμπύλες και τάμπλετ. 😜

        ΥΓ: τα τεκμήρια, μόνο οι έχοντες μαύρα τα φοβούνται...οι αποδέλοιποι έντιμοι πολίτες απλά δεν ασχολούνται μαζί τους γιατί τα έχουν καλυμμένα μέχρι την σύνταξή τους.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • C
          criuser last edited by

          Ολα παίζουν ρόλο.

          Προφανώς και η σχεδίαση.

          Ο ημιάκαμπτος όμως χαρίζει ωραίο ταξίδι που οι άλλοι με τους δικούς τους πολλαπλούς δεν το πετυχαίνουν. Η τουλάχιστον δεν είναι καλύτεροι.

          Και κερδίζει και χώρο στις αποσκευές.

          Για τον υβριδισμό το συζητάμε. Τα μέβ είναι μούφα, τα άλλα θα τα δούμε στο κόστος της μπαταρίας, αλλά και στην μεταπώληση τους, όταν ο νέος ιδιοκτήτης θα έχει το κόστος της μπαταρίας μπροστά του.

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • fanis75
            fanis75 moderator last edited by fanis75

            @criuser said in Peugeot 3008 2016:

            Ο ημιάκαμπτος όμως χαρίζει ωραίο ταξίδι που οι άλλοι με τους δικούς τους πολλαπλούς δεν το πετυχαίνουν. Η τουλάχιστον δεν είναι καλύτεροι.
            τα άλλα θα τα δούμε στο κόστος της μπαταρίας, αλλά και στην μεταπώληση τους, όταν ο νέος ιδιοκτήτης θα έχει το κόστος της μπαταρίας μπροστά του.

            Άλλο αυτό που γράφεις τώρα και άλλο το εαν είναι παρωχημένο. Τεχνολογικά ναι είναι παρωχημένο και δεν είναι ανέκδοτο είναι η αλήθεια. Το εαν ειναι καλό αμάξι είναι κάτι διαφορετικό, εμείς σχολιάσαμε το πόσο πίσως έχει μείνει στην τεχνολογία, ενώ σχεδιαστικά δείχνει από το μέλλον, στην ουσία είναι από το πολύ παλιό παρελθόν.

            Για τα υβριδικά τι να δούμε? Τα έχουμε δει πάνω από 20 χρόνια, και τα κόστη (αμελητέα) και την μεταπώληση. Τα ΦΕΒ είναι άλλη ιστορία και ναι θα τα δούμε στο μέλλον.

            ΥΓ: Η σχεδίαση έχει μεγάλη υποκειμενικότητα, όπως είδες αρκετοί είπαν ότι το Τίγκουαν είναι πιο ωραιο σε Αρ λαην....οπότε το γούστο είναι τελείως υποκειμενικό.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              criuser last edited by

              Πάλι τα ίδια λέμε...

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • fanis75
                fanis75 moderator @criuser last edited by

                @criuser said in Peugeot 3008 2016:

                Πάλι τα ίδια λέμε...

                Μπα....

                άλλο καλό αμάξι και άλλο τεχνολογικά παρωχημένο....2 διαφορετικά πράγματα.

                Είναι καλό το 3008? Ναι ειναι εξαιρετικό!!

                Είναι τεχνολογικά σύγχρονο? όχι, είναι του περασμένου αιώνα. Αυτό δεν τον κάνει κακό αμάξι, κάθε άλλο....απλά είναι η αλήθεια.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • piliourits
                  piliourits last edited by piliourits

                  Όπως ας πούμε και το CX-30 ή το CX-5 που δεν είναι υβδριδικό κλπ.
                  Παρωχημένο κάργα...

                  Σε σύγκριση ας πούμε με το Prius που έρχεται απ το μέλλον;

                  Mountains all around me, reaching out to heaven...

                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @piliourits last edited by

                    @piliourits said in Peugeot 3008 2016:

                    Όπως ας πούμε και το CX-30 ή το CX-5 που δεν είναι υβδριδικό κλπ.

                    Έχουν κινητήρα από τον περασμένο αιώνα ή ένα υπερσύγχρονο μοτέρ βενζίνης σχεδιασμένο από το μηδέν που καίει σαν ντήζελ? Το CX5 έχει και σουπερ ανάρτηση. Τι σχέση έχει ο Skyactiv με τον Prince? μόνο οτι καίνε βενζίνη και οι 2. Και όλα αυτά με χαμηλότερη τιμή, ανώτερη ποιότητα και στρατοσφαιρικά ανώτερη αξιοπιστία....οπότε τι ακριβώς συγκρίνουμε!?!?! Για περισσότερες λεπτομέρειες, αρμόδιος ο γάτοζ.

                    Το μόνο τους κοινό είναι ο ίδιος εισαγωγέας!

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • piliourits
                      piliourits last edited by

                      Προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν τα οχήματα τύπου 3008.
                      Έχει εκδόσεις όλων των τύπων, από ένα απλό υποκυβισμένο τουρμπάκι μέχρι υβριδικά και φορτιζόμενα σαν του γάτου και πλήρως ηλεκτροκίνητα.
                      Έχει τα καλύτερα αυτόματα κιβώτια της αγοράς.
                      Δεν βλέπω σε τι διαφέρει απ τις άλλες εταιρείες.
                      Όλοι έχουν διάφορες εκδόσεις διαφόρων τύπων.
                      Διαφοροποιούνται ως προς τις εκδόσεις πολυτέλειας και τις τιμές.

                      Mountains all around me, reaching out to heaven...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • N
                        nmsm2 last edited by

                        Τις βασικές εκδόσεις συγκρίνουμε που μπορεί να τις αγοράσει, έστω και με δυσκολία κάποιος, οπότε αν πάμε στη βασική έκδοση του 3008 συγκρίνοντας με τον ανταγωνισμό, δυστυχώς το αυτοκίνητο αν και επιτυχημένο εμπορικά το έχουν αφήσει στην τύχη του μηχανολογικά. Επαναλαμβάνω αν και γίνομαι σίγουρα κουραστικός, ότι δεν είναι δυνατόν να πληρώνεις 35.000 ευρώ για ημιάκαμπτο και μοτέρ 1.2 σε σκαρί 1,5 τόνο, επειδή έχει πιάνο πλήκτρα και ωραίο σχέδιο. Αυτοκίνητο αγοράζουμε όχι καναπέ. Κάθε εταιρεία έχει τα καλά και τα άσχημα της, αλλά μηχανολογικά δεν μπορώ να αντιληφθώ γιατί κάποιος με στοιχειώδεις γνώσεις θα σκάσει 35.000 σήμερα και όχι το 2016, για αυτοκίνητο με τα ανωτέρω χαρακτηριστικά. Εάν βέβαια το θέλει καλώς να το πάρει και με γειά του.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • alexandros-k
                          alexandros-k last edited by

                          Υπαρχουν και 1000αρια Β suv με ημιακαμπτο και ταμπουρα πισω που κοστιζουν πανω απο 30

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • N
                            nmsm2 last edited by

                            Όποιος σκάει άνω των 30 για bsuv με ταμπούρα και ημιάκαμπτο καλά κάνει γιατί πρέπει να επιβιώσουν και οι εταιρείες σπρώχνοντας τα lifestyle μοντελα στους lifestyle αγοραστές...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • D
                              dimitrioskosmas @criuser last edited by

                              @criuser said in Peugeot 3008 2016:

                              Ολα παίζουν ρόλο.

                              Προφανώς και η σχεδίαση.

                              Ο ημιάκαμπτος όμως χαρίζει ωραίο ταξίδι που οι άλλοι με τους δικούς τους πολλαπλούς δεν το πετυχαίνουν. Η τουλάχιστον δεν είναι καλύτεροι.

                              Και κερδίζει και χώρο στις αποσκευές.

                              Για τον υβριδισμό το συζητάμε. Τα μέβ είναι μούφα, τα άλλα θα τα δούμε στο κόστος της μπαταρίας, αλλά και στην μεταπώληση τους, όταν ο νέος ιδιοκτήτης θα έχει το κόστος της μπαταρίας μπροστά του.

                              ο ημιάκαμπτος χαριζει λεφτα στη stellantis... οχι ταξίδι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • alexandros-k
                                alexandros-k last edited by alexandros-k

                                @nmsm2 said in Peugeot 3008 2016:

                                Όποιος σκάει άνω των 30 για bsuv με ταμπούρα και ημιάκαμπτο καλά κάνει γιατί πρέπει να επιβιώσουν και οι εταιρείες σπρώχνοντας τα lifestyle μοντελα στους lifestyle αγοραστές...

                                Θελω να πω οτι υπαρχουν και χειροτερα . Ο καθενας αγοραζει οτι νομιζει

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • piliourits
                                  piliourits last edited by

                                  Ποιος ΔΕΝ έχει ημιάκαμπτο, να μάθουμε κι εμείς ρε παιδιά;

                                  Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nmsm2 last edited by

                                    Στα 35 χιλ. θα έπρεπε να έχουν όλα πολλαπλών, αλλά κοστίζει πολύ στην εταιρεία και μειώνει τον χώρο των αποσκευών, οπότε δυσαρεστεί μέρος του αγοραστικού κοινού που εντυπωσιάζεται με τα λίτρα, ακούει 500 λίτρα και σκέφτεται γιατί η άλλη εταιρεία έχει 450, έλα όμως που δεν ξέρει γιατί

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      manast last edited by

                                      Αν μπορεί να ορίσει κάποιος ένα τεχνολογικά προηγμένο ρολόι πως είναι, που υπερτερεί από ένα ρολόι που δείχνει σωστά την ώρα και γιατί να προτιμήσω το ένα από το άλλο?
                                      Δεν ξέρω γιατί πρέπει να είναι ντε και καλά ένα υβριδικό η αιχμή, τίνος δόρατος?
                                      Και ειδικά έτσι όπως είναι. Αφού τα άλλα πάνε καλύτερα? Το γεγονός ότι δεν ενδειαφέρει τους πάντες το πως πάει ή η αισθητική ενός αυτοκινήτου, δεν το καθιστά έλασσον κριτήριο επιλογής.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • N
                                        nmsm2 last edited by

                                        Στα ίδια χρήματα έχεις δύο επιλογές ένα ρολόι αυτοφορτιζόμενο με την κίνηση του χεριού (αυτόματο), πολύπλοκο τεχνικά και ένα συμβατικό quartz στα ίδια λεφτά, εάν διαλέξεις το quartz μπράβο συγχαρητήρια για την επιλογή. Τζάμπα παιδευόντουσαν οι ωρολογοποιοί εάν κανείς δεν το εκτιμά, το ίδιο ισχύει και με τα αυτοκίνητα, εάν αγοράζουμε με κριτήρια καναπέ οι εταιρείες προσαρμόζουν τις εκδόσεις και σου παρέχουν τα ελάχιστα με γαρνιτούρα και είσαι και ευχαριστημένος.

                                        M H 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                        • katafractos17
                                          katafractos17 last edited by katafractos17

                                          Πάντως για να μην μιλάμε πλήρως με ανακρίβειες, παραθέτω ένα απόσμασμα από το post για την αναβάθμισμένη γενιά του 3008, που είχα βάλει πριν μερικές σελίδες.

                                          @katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:
                                          Εκεί θα βρει κανείς τη νέα γενιά του γνωστού βενζινοκινητήρα 1,2 PureTech, ο οποίος εξακολουθεί να είναι 3κύλινδρος αποδίδοντας όμως τώρα 100 kW, δηλαδή 136 ίππους και ροπή 230 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Το εν λόγω σύνολο διαθέτει υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας και λειτουργεί στον κύκλο Miller.
                                          Το υβριδικό σύστημα συμπληρώνεται από ένα νέο 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με την ονομασία e-DSC6, το οποίο «στεγάζει» τον ηλεκτροκινητήρα. Πρόκειται ένα σύγχρονο μοτέρ μόνιμου μαγνήτη, το οποίο αποδίδει μέγιστη ισχύ 21 kW, δηλαδή 28 ίπποι, σε συνδυασμό με ροπή 55 Nm.
                                          Σε ότι αφορά την μπαταρία, η Peugeot αναφέρει ότι η μικτή χωρητικότητά της είναι 898 W/h και η ωφέλιμη 432 W/h. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εν λόγω 48βολτη μπαταρία δεν καταργεί την «παραδοσιακή» 12βολτη.
                                          Όπως ανακοίνωσε η Peugeot, ο κινητήρας αντικαθιστά τον PureTech 130 EAT8 και σύντομα θα είναι διαθέσιμος σε άλλα μοντέλα της, όπως τα 208, 2008, 308, 308 SW και 408.
                                          Τα νέα Peugeot 3008 και 5008 Hybrid θα παράγονται στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Sochaux και θα πωλούνται στην Ευρώπη το δεύτερο τρίμηνο του 2023.

                                          Οπότε μιλάμε για μία εξέλιξη του κινητήρα. Δεν έχει μείνει δηλαδή κάτι στάσιμο σε μια παλιά τεχνολογία.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            manast @nmsm2 last edited by

                                            @nmsm2 said in Peugeot 3008 2016:

                                            Στα ίδια χρήματα έχεις δύο επιλογές ένα ρολόι αυτοφορτιζόμενο με την κίνηση του χεριού (αυτόματο), πολύπλοκο τεχνικά και ένα συμβατικό quartz στα ίδια λεφτά, εάν διαλέξεις το quartz μπράβο συγχαρητήρια για την επιλογή. Τζάμπα παιδευόντουσαν οι ωρολογοποιοί εάν κανείς δεν το εκτιμά, το ίδιο ισχύει και με τα αυτοκίνητα, εάν αγοράζουμε με κριτήρια καναπέ οι εταιρείες προσαρμόζουν τις εκδόσεις και σου παρέχουν τα ελάχιστα με γαρνιτούρα και είσαι και ευχαριστημένος.

                                            ??? Δηλαδή προτείνεις να αγοράσω ένα τουότα, για να επιβραβεύσω τους σχεδιαστές του επειδή έφτιαξαν ένα τόσο αδιάφορο σε μένα αυτοκίνητο το οποίο ίσως υπερτερεί σε ένα από τα πιο αδιάφορα στην δική μου ιεράρχιση κριτήρια?
                                            Υπάρχουν τόσοι γύρω μου που θεωρούν τα κάλλη του αρκετά. Οχι όλοι ευτυχώς.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 363
                                            • 364
                                            • 365
                                            • 366
                                            • 367
                                            • 430
                                            • 431
                                            • 365 / 431
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr