-
@sabas_thess said in Toyota Corolla Cross:
@dublin έχεις σκεφτεί ποτέ το εξής; Το Toyota υστερεί σε κάποιους τομείς, πράγματι, για τους οποίους όσοι το επιθυμούν μπορούν να παρέμβουν όπως ακριβώς εδώ ο φίλος με το CC που γουστάρει και του ρίχνει χρήμα εκεί που πονάει σε λαμπτήρες, διακόπτες, ηχεία, ηχομόνωση κλπ κλπ εφόσον παράλληλα αντέχει η τσέπη του.
Εμείς στο PSA που δεν μπορούμε να κάνουμε ΤΙΠΟΤΑ για τα προβληματικά infotainment, για τα χαζά ηλεκτρολογικά προβλήματα που μας κάνουν φιλαράκια με την αντιπροσωπεία και με το θέμα πχ του ιμάντα χρονισμού στον 1.2 puretech που ξαναβρήκαμε οι ιδιοκτήτες την πίστη μας η οποία χάθηκε μετά και την 4η σταυροφορία με τόση προσευχή μην μας βρει κανακακό έχεις να σχολιάσεις κάτι;
Προσωπικά θα άλλαζα θέση μαζί τους αύριο το πρωί αν με ρωτάς και είχα αυτό το ability να καμπυλώνω τον χρόνο....
ΥΓ: #mexri_telous ^^
Τέλους μέχρι!
Ευτυχώς για εμένα 20 κάτι χρόνια με PSA δεν έχω τις ίδιες εμπειρίες, οπότε τι να σχολιάσω;
Θυμάσαι ότι πήγα στις αντιπροσωπείες και τα έκανα άνω κάτω πριν λίγο καιρό που έσκασε το θέμα, και πήρα κάποιες διαβεβαιώσεις.
.. κατά τα άλλα τι να του πω; Κανένα αυτοκίνητό μου δεν έχει πάθει κάτι μέχρι στιγμής, οπότε δεν έχω θέμα, που λένε και οι φίλοι μου οι Κύπριοι (δεν έχεις υπόθεση!).
Όπως έχω πει τα περισσότερα αυτοκίνητα που έχω αγοράσει είναι Ford, να φανταστείς πήρε ο συμπιεστής του AC φωτιά στην εθνική με το Focus I και είχα όλη την οικογένεια μέσα! Εντάξει, πάλι θα έπαιρνα, αλλά ξέρω τι εστί Ford..
-
Γνωρίζει κανείς εάν ο έλεγχος πίεσης ελαστικών στο cc δείχνει και τον αέρα στα ελαστικά δηλαδή συγκεκριμένη πίεση ή προειδοποιεί μόνο σε περίπτωση απώλειας πίεσης;
-
Είναι με κανονικούς αισθητήρες ανά τροχό και δείχνει real time πίεση. Δεν το έχεις δει στο μενού του virtual cockpit?
-
Έχω παίξει λίγο με το περιβάλλον 1,2,3 χωρίς να κάνω περαιτέρω παραμετροποίηση, αλλά δεν το εντόπισα. Θα το κοιτάξω επισταμένως.
-
Τι γίνεται στην περίπτωση αλλαγής ελαστικών-ζαντών...?
Πρέπει να πάρουμε κάτι που έχει ασθητήρες... είναι στην βαλβίδα?
Στο συγκεκριμένο είμαι εντελώς άσχετος ποτε δεν ειχα αισθητήρα πίεσης... -
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Έχω παίξει λίγο με το περιβάλλον 1,2,3 χωρίς να κάνω περαιτέρω παραμετροποίηση, αλλά δεν το εντόπισα. Θα το κοιτάξω επισταμένως.
Δεν βγαίνει στο 1-2-3, βγαίνει εκεί που αλλάζεις το display δεξιά αριστερά που βάζεις αν θες να δειχνει μικτή κατανάλωση πχ ή power distribution κτλ.
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Τι γίνεται στην περίπτωση αλλαγής ελαστικών-ζαντών...?
Πρέπει να πάρουμε κάτι που έχει ασθητήρες... είναι στην βαλβίδα?
Στο συγκεκριμένο είμαι εντελώς άσχετος ποτε δεν ειχα αισθητήρα πίεσης...Σωστά ο αισθητήρας είναι ενσωματωμένος στη βαλβίδα και έχει μπαταρία που υποτίθεται κρατάει και 10 χρόνια. Εάν αλλάξεις ζάντες κάνεις τράμπα και τους αισθητήρες.
Αντιπροσωπεία πρέπει να χουν κάνα 50αρικο ο ένας...οι ίδιοι ακριβώς στο Ali...
Εγώ έχω κάνει στο Seat retrofit τέτοιους αισθητήρες, φυσικά από Ali και είναι τούμπανο. Στο Seat μάλιστα σου δίνει τη δυνατότητα να έχεις και presets ανάλογα το φόρτωμα το αυτοκινήτου κτλ. Μέχρι και custom presets φτιάχνεις αμα θες για πίστα πχ που πρεπει να ρίξεις πολύ τις πιέσεις.
-
Κατάλαβα, θα το κοιτάξω φεύγοντας από δουλειά. Η αλήθεια είναι ότι ενώ έχω διαβάσει το manual δεν έχω ψάξει ιδιαίτερα τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και λειτουργιών
-
Όπως έχω γράψει δεν είναι καθόλου user fiendly και επίσης πρέπει να είσαι σταματημένος (και ίσως και με χειρόφρενο, δε θυμάμαι) για να εμφανίσει όλες τις επιλογές. Έχει όμως πολύ πληροφορία.
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Όπως έχω γράψει δεν είναι καθόλου user fiendly και επίσης πρέπει να είσαι σταματημένος (και ίσως και με χειρόφρενο, δε θυμάμαι) για να εμφανίσει όλες τις επιλογές. Έχει όμως πολύ πληροφορία.
Δεν έχω μεγάλη εμεπιρία από ψηφιακά όργανα (3-4 έχω δει) αλλά μου φάνηκε εξαιρετικά ευκολόχρηστο, αμέσως βρήκα ό,τι ήθελα, το παραμετροποίησα κλπ. Ισως επειδή έχω συνηθίσει από το μενού της Κορόλα.
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Έχω παίξει λίγο με το περιβάλλον 1,2,3 χωρίς να κάνω περαιτέρω παραμετροποίηση, αλλά δεν το εντόπισα. Θα το κοιτάξω επισταμένως.
Δεν βγαίνει στο 1-2-3, βγαίνει εκεί που αλλάζεις το display δεξιά αριστερά που βάζεις αν θες να δειχνει μικτή κατανάλωση πχ ή power distribution κτλ.
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Τι γίνεται στην περίπτωση αλλαγής ελαστικών-ζαντών...?
Πρέπει να πάρουμε κάτι που έχει ασθητήρες... είναι στην βαλβίδα?
Στο συγκεκριμένο είμαι εντελώς άσχετος ποτε δεν ειχα αισθητήρα πίεσης...Σωστά ο αισθητήρας είναι ενσωματωμένος στη βαλβίδα και έχει μπαταρία που υποτίθεται κρατάει και 10 χρόνια. Εάν αλλάξεις ζάντες κάνεις τράμπα και τους αισθητήρες.
Αντιπροσωπεία πρέπει να χουν κάνα 50αρικο ο ένας...οι ίδιοι ακριβώς στο Ali...
Εγώ έχω κάνει στο Seat retrofit τέτοιους αισθητήρες, φυσικά από Ali και είναι τούμπανο. Στο Seat μάλιστα σου δίνει τη δυνατότητα να έχεις και presets ανάλογα το φόρτωμα το αυτοκινήτου κτλ. Μέχρι και custom presets φτιάχνεις αμα θες για πίστα πχ που πρεπει να ρίξεις πολύ τις πιέσεις.
Χρησιμη πληροφορία μιας και εγώ θα παίξω με 2 σετ ζαντολάστιχα (καλοκαίρι χειμώνας)
Η περίπτωση του να μην έχει αισθητήρα το χειμερινό σετ παίζει?.. ή θα έχει μονίμως αναμμένο κανενα λαμπάκι (Tyre pressure sensor not found) που θα μας καίει τον εγκεφαλο μόνο που θα το βλεπω
? Αν και για 35 ευρώ η τετράδα... συμφέρει πολύ... -
Ναι θα βαράει fault χωρίς αισθητήρες. Εννοείται παίρνεις ένα δεύτερο σετ εάν έχεις και έξτρα σετ ζάντες για χειμερινά. Είναι αστείο το κόστος. Το module για το σύστημα είναι ενσωματωμένο στο module για το keyless entry που είναι ένα κουτάκι κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. Οπότε δεν είναι ότι θα ξεμπριζώσεις ένα εγκεφαλάκι και δε θα χρειάζεται να έχεις αισθητήρες στους τροχους.
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Ναι θα βαράει fault χωρίς αισθητήρες. Εννοείται παίρνεις ένα δεύτερο σετ εάν έχεις και έξτρα σετ ζάντες για χειμερινά. Είναι αστείο το κόστος. Το module για το σύστημα είναι ενσωματωμένο στο module για το keyless entry που είναι ένα κουτάκι κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. Οπότε δεν είναι ότι θα ξεμπριζώσεις ένα εγκεφαλάκι και δε θα χρειάζεται να έχεις αισθητήρες στους τροχους.
Καλη ίδεα να τζαμπερωθεί...
-
@dublin said in Toyota Corolla Cross:
@sabas_thess said in Toyota Corolla Cross:
@dublin έχεις σκεφτεί ποτέ το εξής; Το Toyota υστερεί σε κάποιους τομείς, πράγματι, για τους οποίους όσοι το επιθυμούν μπορούν να παρέμβουν όπως ακριβώς εδώ ο φίλος με το CC που γουστάρει και του ρίχνει χρήμα εκεί που πονάει σε λαμπτήρες, διακόπτες, ηχεία, ηχομόνωση κλπ κλπ εφόσον παράλληλα αντέχει η τσέπη του.
Εμείς στο PSA που δεν μπορούμε να κάνουμε ΤΙΠΟΤΑ για τα προβληματικά infotainment, για τα χαζά ηλεκτρολογικά προβλήματα που μας κάνουν φιλαράκια με την αντιπροσωπεία και με το θέμα πχ του ιμάντα χρονισμού στον 1.2 puretech που ξαναβρήκαμε οι ιδιοκτήτες την πίστη μας η οποία χάθηκε μετά και την 4η σταυροφορία με τόση προσευχή μην μας βρει κανακακό έχεις να σχολιάσεις κάτι;
Προσωπικά θα άλλαζα θέση μαζί τους αύριο το πρωί αν με ρωτάς και είχα αυτό το ability να καμπυλώνω τον χρόνο....
ΥΓ: #mexri_telous ^^
Τέλους μέχρι!
Ευτυχώς για εμένα 20 κάτι χρόνια με PSA δεν έχω τις ίδιες εμπειρίες, οπότε τι να σχολιάσω;
Θυμάσαι ότι πήγα στις αντιπροσωπείες και τα έκανα άνω κάτω πριν λίγο καιρό που έσκασε το θέμα, και πήρα κάποιες διαβεβαιώσεις.
.. κατά τα άλλα τι να του πω; Κανένα αυτοκίνητό μου δεν έχει πάθει κάτι μέχρι στιγμής, οπότε δεν έχω θέμα, που λένε και οι φίλοι μου οι Κύπριοι (δεν έχεις υπόθεση!).
Όπως έχω πει τα περισσότερα αυτοκίνητα που έχω αγοράσει είναι Ford, να φανταστείς πήρε ο συμπιεστής του AC φωτιά στην εθνική με το Focus I και είχα όλη την οικογένεια μέσα! Εντάξει, πάλι θα έπαιρνα, αλλά ξέρω τι εστί Ford..
με μπέρδεψες. κανένα θέμα αλλά πήρε φωτιά; Ford, εγγύηση...
-
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@dublin said in Toyota Corolla Cross:
@sabas_thess said in Toyota Corolla Cross:
@dublin έχεις σκεφτεί ποτέ το εξής; Το Toyota υστερεί σε κάποιους τομείς, πράγματι, για τους οποίους όσοι το επιθυμούν μπορούν να παρέμβουν όπως ακριβώς εδώ ο φίλος με το CC που γουστάρει και του ρίχνει χρήμα εκεί που πονάει σε λαμπτήρες, διακόπτες, ηχεία, ηχομόνωση κλπ κλπ εφόσον παράλληλα αντέχει η τσέπη του.
Εμείς στο PSA που δεν μπορούμε να κάνουμε ΤΙΠΟΤΑ για τα προβληματικά infotainment, για τα χαζά ηλεκτρολογικά προβλήματα που μας κάνουν φιλαράκια με την αντιπροσωπεία και με το θέμα πχ του ιμάντα χρονισμού στον 1.2 puretech που ξαναβρήκαμε οι ιδιοκτήτες την πίστη μας η οποία χάθηκε μετά και την 4η σταυροφορία με τόση προσευχή μην μας βρει κανακακό έχεις να σχολιάσεις κάτι;
Προσωπικά θα άλλαζα θέση μαζί τους αύριο το πρωί αν με ρωτάς και είχα αυτό το ability να καμπυλώνω τον χρόνο....
ΥΓ: #mexri_telous ^^
Τέλους μέχρι!
Ευτυχώς για εμένα 20 κάτι χρόνια με PSA δεν έχω τις ίδιες εμπειρίες, οπότε τι να σχολιάσω;
Θυμάσαι ότι πήγα στις αντιπροσωπείες και τα έκανα άνω κάτω πριν λίγο καιρό που έσκασε το θέμα, και πήρα κάποιες διαβεβαιώσεις.
.. κατά τα άλλα τι να του πω; Κανένα αυτοκίνητό μου δεν έχει πάθει κάτι μέχρι στιγμής, οπότε δεν έχω θέμα, που λένε και οι φίλοι μου οι Κύπριοι (δεν έχεις υπόθεση!).
Όπως έχω πει τα περισσότερα αυτοκίνητα που έχω αγοράσει είναι Ford, να φανταστείς πήρε ο συμπιεστής του AC φωτιά στην εθνική με το Focus I και είχα όλη την οικογένεια μέσα! Εντάξει, πάλι θα έπαιρνα, αλλά ξέρω τι εστί Ford..
με μπέρδεψες. κανένα θέμα αλλά πήρε φωτιά; Ford, εγγύηση...
Κανένα από τα PSA!
Sorry αν δεν έγινε κατανοητος..με Lancia και Ford συχνά πυκνά...
-
πρόσφατα έπεσα σε 3 βίντεο όπου δείχνει τον "σωστό" τρόπο σταθμευσης ενος αυτοματου αυτοκινήτου.
- Πόδι στο φρένο
- Χειρόφρενο
- Αφήνουμε φρένο
- Λεβιες από D σε Ν
- Φρένο
- Λεβιες από Ν σε P
Eίναι για όλες τις περιπτώσεις?
Είναι μονο για μεγάλες κλίσεις?
Σε περιπτωση παγετού και όταν το αυτοκινητο έχει κινηθει σε βρεγμενο-χιονισμενο τερραιν δεν δένω το χειροφρενο είτε είναι αυτοκίνητο με μηχανικό είτε με ηλεκτρικό σύστημα. Στο ψψ τι προτείνετε να κάνω? -
Sorry αλλά αν σταματήσεις και βάλεις P και κλείσεις τι θα πάθει δηλαδης? Δεν ξέρω αλλά λέω...
-
Καταρχήν δεν είναι όλ τα αυτόματα ίδια ,ποσο μάλλον τα υβριδικά toyota.Επίσης στα περισσότερα αυτόματα το χειροφρενο μπαίνει αυτοματα μόλις επιλεξεις το Parking.
-
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
πρόσφατα έπεσα σε 3 βίντεο όπου δείχνει τον "σωστό" τρόπο σταθμευσης ενος αυτοματου αυτοκινήτου.
- Πόδι στο φρένο
- Χειρόφρενο
- Αφήνουμε φρένο
- Λεβιες από D σε Ν
- Φρένο
- Λεβιες από Ν σε P
Λάθος τα λέει. Η σωστή σειρά ειναι:
- Πόδι στο φρένο
- Χειρόφρενο
- Λεβιές από D σε Ν
- Αφήνουμε φρένο για να πάρει τα "μπόσικα" το χειρόφρενο (και όχι το κιβώτιο)
- Φρένο
- Λεβιες από Ν σε P
-
Σε ολες τις περιπτωσεις? Επιπεδο/επικλεινές
-
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Σε ολες τις περιπτωσεις? Επιπεδο/επικλεινές
Κανονικά ναι, αλλά ο τόσο ψυχαναγκασμός είναι κυρίως σημαντικός σε δρόμο με μεγάλη κλίση. Σε ίσιο δρόμο εγώ δεν ασχολούμαι, απλά βάζω P και αφήνω το ηλεκτρικό χειρόφρενο να εμπλακεί μόνο του. Σε μεγάλη κλίση όμως, ναι κάνω την παραπάνω διαδικασί.
Toyota Corolla Cross