Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla 2019
    • 1
    • 2
    • 334
    • 335
    • 336
    • 337
    • 338
    • 394
    • 395
    • 336 / 395
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    206
    7899
    479228
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Εμένα μου αρέσει περισσότερο με αυτό.

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • A
        ad276 last edited by

        https://www.youtube.com/watch?v=UqSw9RcMAyw
        Ενα αγγλικο review της ανανεωμενης Κορολλα.Παρατηρηστε στο 4.58 την ρεζερβα που υπαρχει στο μοντελο.

        S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • S
          Stavrapt @ad276 last edited by

          @ad276 said in Toyota Corolla 2019:

          https://www.youtube.com/watch?v=UqSw9RcMAyw
          Ενα αγγλικο review της ανανεωμενης Κορολλα.Παρατηρηστε στο 4.58 την ρεζερβα που υπαρχει στο μοντελο.

          Έχει μικρύνει όμως ο όγκος του πορτ μπαγκαζ .
          Εδώ το εξηγεί καλά...στο 21:27 https://www.youtube.com/watch?v=1mnfX0CyKHs

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sabas_thess @ipapagi21 last edited by

            @ipapagi21 said in Toyota Corolla 2019:

            Για τα κεφάλια ενήλικων επιβατών νομίζω χειρότερη είναι η σεντάν, η TS καλύτερη είναι σε αυτόν τον τομέα.

            Η sdn έχει τους καλύτερους εσωτερικούς χώρους. Στην TS η οροφή ελάχιστα "πέφτει" από την μέση απόσταση μεταξύ B/C pillar (για να γίνει εύπεπτη εμφανισιακά προφανώς). Προσωπικά 1,83m με μπόλικα κιλά (138 τότε) δεν είχα καταλάβει πραγματική διαφορά μεταξύ των δύο και ένιωθα "πίσω μου" πολύ άνετα, ακόμα και από το Focus. Είναι τεράστια η διαφορά για επιβάτες πίσω από οδηγό μεγαλόσωμο μεταξύ hb & sdn/TS. Μόνο τα Leon/Octavia υπερέχουν σαφώς σε χώρους για τους πίσω.

            Για το θέμα της τιμολόγησης να θέσω και εγώ την άποψή μου. Λιγότερο από πριν μεν αλλά βάση ανταγωνισμού και δεδομένης αισχροκέρδειας της αγοράς παραμένει η νο1 family oriented vfm επιλογή (ως sdn για εμένα). Πλέον προσφέρει όλα όσα θέλει ο μέσος αγοραστής και με το παραπάνω. Για την ακρίβεια καμία άλλη πρόταση δεν δίνει (χωρίς παραγγελία με τα γνωστά αποτέλεσμα) τέτοιο πακέτο. Διαλέγεις χρώμα έκδοση εξοπλισμού και έφυγες. Το αμάξι είναι δικλείδα ασφαλείας πως να το κάνουμε. Για εμένα είναι το θεμέλιο της επόμενης αγοράς.

            "I am what you made me", D.V.

            D 1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • L
              lap last edited by lap

              Έχει και ωραία σοβαρή σχεδίαση. Ιδιαίτερα σε κάτι λευκά και ασημί χρώματα που την έχω δει μου θύμισε το avensis

              alt text

              Ωραίες αναλογίες, αρμονικές.

              Οι χώροι όντως είναι σε επίπεδο skoda. Μεγάλοι και άνετοι

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              I 1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • I
                izz @lap last edited by

                @lap said in Toyota Corolla 2019:

                Έχει και ωραία σοβαρή σχεδίαση. Ιδιαίτερα σε κάτι λευκά και ασημί χρώματα που την έχω δει μου θύμισε το avensis

                alt text

                Ωραίες αναλογίες, αρμονικές.

                Οι χώροι όντως είναι σε επίπεδο skoda. Μεγάλοι και άνετοι

                Για γόνατα πίσω και χώρο αποσκευών όχι Skoda Octavia που είναι κορυφαία σε αυτά αλλά λίγο πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας που ανήκει

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap last edited by lap

                  https://www.km77.com/coches/mediciones-propias/ve🚗toyota:corolla:2019:sedan,ve🚗skoda:octavia:2020:berlina:ambition:octavia-ambition-10-tsi-81-kw-110-cv-dsg-e-tec-mhev

                  Ελάχιστη διαφορά. Στα γόνατα πίσω έχουν διάφορα μόνο 1 εκ.

                  Και στο σημείο αυτό είναι η καλύτερη στιγμή να αναφέρω πως το suzuki baleno είχε μεγαλύτερο χώρο για τα γόνατα και από τα δύο και με μήκος 3,99μ!!!!
                  https://www.km77.com/coches/suzuki/baleno/2016/5-puertas/mediciones-propias

                  Αλλά δεν ήταν αυτοκίνητο για κλαρινογαμπρους.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dublin @sabas_thess last edited by

                    @sabas_thess said in Toyota Corolla 2019:

                    @ipapagi21 said in Toyota Corolla 2019:

                    Για τα κεφάλια ενήλικων επιβατών νομίζω χειρότερη είναι η σεντάν, η TS καλύτερη είναι σε αυτόν τον τομέα.

                    Η sdn έχει τους καλύτερους εσωτερικούς χώρους. Στην TS η οροφή ελάχιστα "πέφτει" από την μέση απόσταση μεταξύ B/C pillar (για να γίνει εύπεπτη εμφανισιακά προφανώς). Προσωπικά 1,83m με μπόλικα κιλά (138 τότε) δεν είχα καταλάβει πραγματική διαφορά μεταξύ των δύο και ένιωθα "πίσω μου" πολύ άνετα, ακόμα και από το Focus. Είναι τεράστια η διαφορά για επιβάτες πίσω από οδηγό μεγαλόσωμο μεταξύ hb & sdn/TS. Μόνο τα Leon/Octavia υπερέχουν σαφώς σε χώρους για τους πίσω.

                    Για το θέμα της τιμολόγησης να θέσω και εγώ την άποψή μου. Λιγότερο από πριν μεν αλλά βάση ανταγωνισμού και δεδομένης αισχροκέρδειας της αγοράς παραμένει η νο1 family oriented vfm επιλογή (ως sdn για εμένα). Πλέον προσφέρει όλα όσα θέλει ο μέσος αγοραστής και με το παραπάνω. Για την ακρίβεια καμία άλλη πρόταση δεν δίνει (χωρίς παραγγελία με τα γνωστά αποτέλεσμα) τέτοιο πακέτο. Διαλέγεις χρώμα έκδοση εξοπλισμού και έφυγες. Το αμάξι είναι δικλείδα ασφαλείας πως να το κάνουμε. Για εμένα είναι το θεμέλιο της επόμενης αγοράς.

                    🥺

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sabas_thess last edited by

                      @dublin γιατί η φατσούλα κλαμμένη; Ένεκα της προδοσίας μου έναντι του PSA; Αχαχαχα. Ε, φίλε ένα PSA στην οικογένεια είναι αρκετό νομίζω. Καλό αμάξι το 308 δεν λέω αλλά μας ταλαιπωρεί με χαζά ζητηματάκια. Πέραν τούτου φίλε πλέον έχει μακρινή συγγένεια το γκρουπ με τον vfm χαρακτήρα τον οποίο αναζητούσα στην τότε αγορά (και εφόσον τον είχε προχώρησα) και θα αναζητήσω προφανώς και στην επόμενη. Δεν είμαι πλούσιος, δεν μπορώ να πληρώσω υπεραξίες.

                      ΥΓ: Άσε τα κλάματα τώρα και πάνε πάρε το κύπελλο στο final8 για ορεκτικό!

                      "I am what you made me", D.V.

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        izz @lap last edited by

                        @lap said in Toyota Corolla 2019:

                        https://www.km77.com/coches/mediciones-propias/ve🚗toyota:corolla:2019:sedan,ve🚗skoda:octavia:2020:berlina:ambition:octavia-ambition-10-tsi-81-kw-110-cv-dsg-e-tec-mhev

                        Ελάχιστη διαφορά. Στα γόνατα πίσω έχουν διάφορα μόνο 1 εκ.

                        Και στο σημείο αυτό είναι η καλύτερη στιγμή να αναφέρω πως το suzuki baleno είχε μεγαλύτερο χώρο για τα γόνατα και από τα δύο και με μήκος 3,99μ!!!!
                        https://www.km77.com/coches/suzuki/baleno/2016/5-puertas/mediciones-propias

                        Αλλά δεν ήταν αυτοκίνητο για κλαρινογαμπρους.

                        Από κοντά όταν έψαχνα να πάρω αμάξι στο Σκόντα μου φάνηκε πολύ μεγαλύτερη η διαφορά από 1εκ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by

                          Αυτό είναι μετρημένο με μεζούρα με το καθάρισμα του οδηγού σε συγκεκριμένη θέση σύμφωνα με το πρότυπο που έχει το περιοδικό. Οπότε λογικά δεν ειναι λάθος

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            izz @lap last edited by

                            @lap said in Toyota Corolla 2019:

                            Αυτό είναι μετρημένο με μεζούρα με το καθάρισμα του οδηγού σε συγκεκριμένη θέση σύμφωνα με το πρότυπο που έχει το περιοδικό. Οπότε λογικά δεν ειναι λάθος

                            Εγώ ρύθμισα τη θέση του οδηγού όπως με βολεύει και μπήκα από πίσω στο οκταβια ήταν διπλός ο χώρος από τα γόνατα έως την πλάτη σε σχέση με τη κορολα μεζούρα δεν είχα😁
                            Στο χώρο αποσκευών πάντως το οκταβια δεν παίζεται ούτε σε μέγεθος ούτε σε ευκολία λόγο 5ης πόρτας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dublin @sabas_thess last edited by

                              @sabas_thess said in Toyota Corolla 2019:

                              @dublin γιατί η φατσούλα κλαμμένη; Ένεκα της προδοσίας μου έναντι του PSA; Αχαχαχα. Ε, φίλε ένα PSA στην οικογένεια είναι αρκετό νομίζω. Καλό αμάξι το 308 δεν λέω αλλά μας ταλαιπωρεί με χαζά ζητηματάκια. Πέραν τούτου φίλε πλέον έχει μακρινή συγγένεια το γκρουπ με τον vfm χαρακτήρα τον οποίο αναζητούσα στην τότε αγορά (και εφόσον τον είχε προχώρησα) και θα αναζητήσω προφανώς και στην επόμενη. Δεν είμαι πλούσιος, δεν μπορώ να πληρώσω υπεραξίες.

                              ΥΓ: Άσε τα κλάματα τώρα και πάνε πάρε το κύπελλο στο final8 για ορεκτικό!

                              Δίπλα σου πήγαινα σε πόλεμο! Τώρα θα πας με τους Toyot-αιους;!

                              Χαχα, πλάκα κάνω φυσικά!

                              Αλλά αν το καθυστερήσεις 2-3 χρόνια θα έχουμε δυνατές Citroen/Fiat! Ή κάνα μικρό Αlfa/Lancia..

                              Πάμε για το πρώτο! (Είχαμε και εκείνο το super cup, αλλά μάλλον πιάνει την προηγούμενη σεζόν;!)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • fanis75
                                fanis75 moderator last edited by

                                Μόλις έκλεισα τα 20.000χλμ και είπα - με αφορμή και την έλευση του FL - να γράψω μια σύνοψη με την μέχρι σήμερα εμπειρία. Έγω γράψει στο παρελθόν αρκετά αναλυτικά τις εντυπώσεις μου, οπότε δεν θα επαναληφθώ (πολύ...χαχαχα!).

                                Τα θετικά του αυτοκινήτου, για εμένα πάντα:

                                • Εξαιρετική ανάρτηση σε άνεση, ποιότητα κύλισης και οδική συμπεριφορά.
                                • Φοβερά ευκολοδήγητο και άνετο μέσα στην πόλη, πηγαινοέρχομαι γραφείο και δεν βρίζω πλέον - αγχολυτικό θα το έλεγα.
                                • Πολύ καλός εξοπλισμός, ειδικά στην τιμή που το πήρα.
                                • Γρήγορο μέσα στην πόλη, το ηλεκτρομοτέρ βοηθάει πάρα πολύ στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις.
                                • Προφανώς η πολύ χαμηλή κατανάλωση
                                • Η μεγάλη εγγύηση και οι λογικές τιμές στα σέρβις

                                Τι αρνητικά έχω διαπιστώσει:

                                • Δεν έχει one-pedal driving, πολύ θα το ήθελα.
                                • Δεν έχει κουμπί στο τηλεχειριστήριο να ξεκλειδώνει μόνο ο χώρος αποσκευών (έλεος ρε Ιάπωνες!) και πρέπει να ξεκλειδώνεις όλο το αυτοκίνητο κάθε φορά που κάτι θυμήθηκες στον χώρο αποσκευών με αποτέλεσμα να ανοιγοκλείνουν και οι καθρέπτες.
                                • Δεν ανάβουν τα εξωτερικά φώτα όταν ξεκλειδώνεις για να βλέπεις το βράδυ (είπαμε Ιαπωνικά κολλήματα, δεν έχουν δικαιολογία.)
                                • Αν και δεν με απασχολεί, έχει μέτριους χώρους για το μήκος της
                                • Το γνωστό πρόβλημα με το παράθυρο που όταν είναι μισάνοιχτο τρίζει. Δεν ασχολήθηκα να φτιάξω γιατί διαβάζω ότι μετά από λίγο πάλι το κάνει....οπότε έμαθα και δεν με ενοχλεί. Βλακεία της Τογιότα που δεν το έχει φτιάξει.

                                Απολογισμός θετικός. Τίμιο αυτοκίνητο, κάνει αυτά που υπόσχεται και με το παραπάνω. Θα το ξανα-αγόραζα? Ναι, 100% στην τιμή που το πήρα (€21.600 ιγ αόσους δεν θυμούνται). Σήμερα δεν ξέρω με την τιμή που έχει, αλλά μάλλον ναι γιατί όλα έχουν ακριβύει απίστευτα. Όμως, όταν το πήρα εαν ήθελα να δώσω €28.000 για αμάξι (τόσο έχει η Κορόλα πλέον) θα έπαιρνα ένα Φόκους αυτόματο με 182 άλογα, δεν το συζητάω.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                R T 2 Replies Last reply Reply Quote 8
                                • antonakis
                                  antonakis last edited by antonakis

                                  3 από τα 5 αρνητικά σα να'ναι από σύγχρονο suzuki... Ιάπωνες, άλλη λογική.
                                  Μέση κατανάλωση για αυτά τα 20k έχεις?

                                  "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @antonakis last edited by

                                    @antonakis said in Toyota Corolla 2019:

                                    Μέση κατανάλωση για αυτά τα 20k έχεις?

                                    Φυσικά και έχω, ειναι στα 4.6λτ/100χλμ. Με την σημείωση ότι το οδηγεί πολύ και η σύζυγος....που σημαίνει φουλ αντι-οικονομική οδήγηση, δλδ σε σημείο να νευριάζω, αφού βλέπει κόκκινο φανάρι και πατάει γκάζι αντί για φρένο και φυσικά η θέρμανση μόνιμα στους 26oC. Επίσης και εγώ δεν ασχολούμαι με το πόσο θα κάψει, οπότε δεν κάνω ταξί με 100χαω, βαριέμαι, πάω 120-140χαω σε ταξίδι και μέσα στην πόλη οδηγώ κανονικά και όχι όπως κάτι υβρίδια που μου σπάνε τα νεύρα.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • antonakis
                                      antonakis last edited by

                                      Πολύ καλά!
                                      Ο μόνος τρόπος να του ανεβάσεις κατανάλωση στα συνηθισμένα θερμικά, φαντάζομαι θα είναι τάπα πάνω κάτω εθνική.

                                      "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @antonakis last edited by

                                        @antonakis said in Toyota Corolla 2019:

                                        Ο μόνος τρόπος να του ανεβάσεις κατανάλωση στα συνηθισμένα θερμικά, φαντάζομαι θα είναι τάπα πάνω κάτω εθνική.

                                        Σωστά! Σε Εθνική έχω χτυπήσει και 6.5 σε ταξίδι (μόνος μου οπότε πήγαινα πιο γρήγορα) και 6αρι με την οικογένια μέσα. Πιστεύω ότι και το 7αρι σε ταξίδι είναι εφικτό εαν το πλακώσεις.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          RN @fanis75 last edited by RN

                                          @fanis75 said in Toyota Corolla 2019:

                                          Μόλις έκλεισα τα 20.000χλμ και είπα - με αφορμή και την έλευση του FL - να γράψω μια σύνοψη με την μέχρι σήμερα εμπειρία. Έγω γράψει στο παρελθόν αρκετά αναλυτικά τις εντυπώσεις μου, οπότε δεν θα επαναληφθώ (πολύ...χαχαχα!).

                                          Τα θετικά του αυτοκινήτου, για εμένα πάντα:

                                          • Εξαιρετική ανάρτηση σε άνεση, ποιότητα κύλισης και οδική συμπεριφορά.
                                          • Φοβερά ευκολοδήγητο και άνετο μέσα στην πόλη, πηγαινοέρχομαι γραφείο και δεν βρίζω πλέον - αγχολυτικό θα το έλεγα.
                                          • Πολύ καλός εξοπλισμός, ειδικά στην τιμή που το πήρα.
                                          • Γρήγορο μέσα στην πόλη, το ηλεκτρομοτέρ βοηθάει πάρα πολύ στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις.
                                          • Προφανώς η πολύ χαμηλή κατανάλωση
                                          • Η μεγάλη εγγύηση και οι λογικές τιμές στα σέρβις

                                          Τι αρνητικά έχω διαπιστώσει:

                                          • Δεν έχει one-pedal driving, πολύ θα το ήθελα.
                                          • Δεν έχει κουμπί στο τηλεχειριστήριο να ξεκλειδώνει μόνο ο χώρος αποσκευών (έλεος ρε Ιάπωνες!) και πρέπει να ξεκλειδώνεις όλο το αυτοκίνητο κάθε φορά που κάτι θυμήθηκες στον χώρο αποσκευών με αποτέλεσμα να ανοιγοκλείνουν και οι καθρέπτες.
                                          • Δεν ανάβουν τα εξωτερικά φώτα όταν ξεκλειδώνεις για να βλέπεις το βράδυ (είπαμε Ιαπωνικά κολλήματα, δεν έχουν δικαιολογία.)
                                          • Αν και δεν με απασχολεί, έχει μέτριους χώρους για το μήκος της
                                          • Το γνωστό πρόβλημα με το παράθυρο που όταν είναι μισάνοιχτο τρίζει. Δεν ασχολήθηκα να φτιάξω γιατί διαβάζω ότι μετά από λίγο πάλι το κάνει....οπότε έμαθα και δεν με ενοχλεί. Βλακεία της Τογιότα που δεν το έχει φτιάξει.

                                          Απολογισμός θετικός. Τίμιο αυτοκίνητο, κάνει αυτά που υπόσχεται και με το παραπάνω. Θα το ξανα-αγόραζα? Ναι, 100% στην τιμή που το πήρα (€21.600 ιγ αόσους δεν θυμούνται). Σήμερα δεν ξέρω με την τιμή που έχει, αλλά μάλλον ναι γιατί όλα έχουν ακριβύει απίστευτα. Όμως, όταν το πήρα εαν ήθελα να δώσω €28.000 για αμάξι (τόσο έχει η Κορόλα πλέον) θα έπαιρνα ένα Φόκους αυτόματο με 182 άλογα, δεν το συζητάω.

                                          • Δεν έχει one-pedal driving, πολύ θα το ήθελα. Kαι 'γω. πολύ βολικό

                                          • Δεν έχει κουμπί στο τηλεχειριστήριο να ξεκλειδώνει μόνο ο χώρος αποσκευών. Style έκδοση το έχει.

                                          • Δεν ανάβουν τα εξωτερικά φώτα όταν ξεκλειδώνεις για να βλέπεις το βράδυ. Style έκδοση το έχει.

                                          Δεν θα γράψω για του χώρους, γιατί έχω sedan!

                                          Και εγώ 20.000 χλμ έχω, και έχω την ίδια άποψη με εσένα.

                                          3ο Toyota που κατέχω μετά από 16 χρόνια Opel Vectra C mod.2006 1.6 (LPG) 240.000χλμ.

                                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @RN last edited by

                                            @rn said in Toyota Corolla 2019:

                                            • Δεν έχει κουμπί στο τηλεχειριστήριο να ξεκλειδώνει μόνο ο χώρος αποσκευών. Style έκδοση το έχει.
                                            • Δεν ανάβουν τα εξωτερικά φώτα όταν ξεκλειδώνεις για να βλέπεις το βράδυ. Style έκδοση το έχει.

                                            Μήπως αυτά τα 2 είναι μόνο για Sedan & Touring? Γιατί στο TD που είχα την GR Sport την μια φορά και την Black Edition την άλλη, αυτά τα 2 έλειπαν επίσης.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 334
                                            • 335
                                            • 336
                                            • 337
                                            • 338
                                            • 394
                                            • 395
                                            • 336 / 395
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr