-
Είναι μικρή ακόμα....πάρτε της ένα ποντικακι να παίζει
-
@k-m said in Ford Puma 2019:
ST line X 155 Powershift απο 33.000 ξεκιναει
βλέπω και μια Vivid Ruby ου το δίνει μονο με 155ps αλλα manual 6αρι και ξεκιναει στα 33.200
Και κάπου εκεί αρχίζει και χαμογελάει το Tesla Model 3..!!
-
@babisstinson said in Ford Puma 2019:
@k-m said in Ford Puma 2019:
ST line X 155 Powershift απο 33.000 ξεκιναει
βλέπω και μια Vivid Ruby ου το δίνει μονο με 155ps αλλα manual 6αρι και ξεκιναει στα 33.200
Και κάπου εκεί αρχίζει και χαμογελάει το Tesla Model 3..!!
Στα 33.000 υπάρχουν άπειρες άλλες επιλογές.
Και Tesla δεν κάνει 33, σταματήστε να βλέπετε παντού Corollες και Tesla..αν θέλει κάποιος ηλεκτρικό πρώτα θα σκεφτεί ότι με 29-30.000 παίρνει την 2η έκδοση του Avenger και με λίγο παραπάνω το 2008, παρά ότι με 10.000 παραπάνω παίρνει Tesla.... αλλά αν θέλει ηλεκτρικό, γιατί να κοιτάει θερμικό;;
Πας να αγοράσει διαμέρισμα με 220.000€ και λες, κάτσε τώρα καλύτερα να πάρω με 300.000;; Τα άλλα 80.000 πώς βγαίνουν; Εκτός αν από την αρχή πας για 300.000, οπότε εκεί κάνεις άλλη έρευνα αγοράς..
-
Μόλις είδα τις τιμές των ετοιμοπαράδοτων Fiesta ST-Line στα 25 χιλιάρικα μου έπεσε το σαγόνι και έσπασε...
Λεφτά υπάρχουν...
-
@a-ctive said in Ford Puma 2019:
@alexandros-k said in Ford Puma 2019:
@a-ctive said in Ford Puma 2019:
@alexandros-k said in Ford Puma 2019:
Δεν τρωει η γατα πλαστικα. Το πολυ πολυ να εξυνε τα νυχια της εκει. Τα σημαδια δεν μοιαζουν απο γατα. Εστω οτι μπαινει γατα μεσα, αλλά δεν σημαινει οτι δεν μπηκε και κατι αλλο. Νυφιτσα ισως ή ποντικι φυσικα
Η δικια μου γατα τρωει παντως. Μασαει σαν σκυλος διαφορα
Τρωει πλαστικο ?
Μεχρι και τις ξυλινες πορτες δαγκωνει.
Μήπως πήρες γκρεμλιν;
-
@dublin said in Ford Puma 2019:
@babisstinson said in Ford Puma 2019:
@k-m said in Ford Puma 2019:
ST line X 155 Powershift απο 33.000 ξεκιναει
βλέπω και μια Vivid Ruby ου το δίνει μονο με 155ps αλλα manual 6αρι και ξεκιναει στα 33.200
Και κάπου εκεί αρχίζει και χαμογελάει το Tesla Model 3..!!
Στα 33.000 υπάρχουν άπειρες άλλες επιλογές.
Και Tesla δεν κάνει 33, σταματήστε να βλέπετε παντού Corollες και Tesla..αν θέλει κάποιος ηλεκτρικό πρώτα θα σκεφτεί ότι με 29-30.000 παίρνει την 2η έκδοση του Avenger και με λίγο παραπάνω το 2008, παρά ότι με 10.000 παραπάνω παίρνει Tesla.... αλλά αν θέλει ηλεκτρικό, γιατί να κοιτάει θερμικό;;
Πας να αγοράσει διαμέρισμα με 220.000€ και λες, κάτσε τώρα καλύτερα να πάρω με 300.000;; Τα άλλα 80.000 πώς βγαίνουν; Εκτός αν από την αρχή πας για 300.000, οπότε εκεί κάνεις άλλη έρευνα αγοράς..
Προφανώς και στα 33Κ υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές. Για το υπερβολικό του θέματος ανέφερα το Tesla, που πλέον κάνει 36 με την επιδότηση.
-
@babisstinson said in Ford Puma 2019:
@dublin said in Ford Puma 2019:
@babisstinson said in Ford Puma 2019:
@k-m said in Ford Puma 2019:
ST line X 155 Powershift απο 33.000 ξεκιναει
βλέπω και μια Vivid Ruby ου το δίνει μονο με 155ps αλλα manual 6αρι και ξεκιναει στα 33.200
Και κάπου εκεί αρχίζει και χαμογελάει το Tesla Model 3..!!
Στα 33.000 υπάρχουν άπειρες άλλες επιλογές.
Και Tesla δεν κάνει 33, σταματήστε να βλέπετε παντού Corollες και Tesla..αν θέλει κάποιος ηλεκτρικό πρώτα θα σκεφτεί ότι με 29-30.000 παίρνει την 2η έκδοση του Avenger και με λίγο παραπάνω το 2008, παρά ότι με 10.000 παραπάνω παίρνει Tesla.... αλλά αν θέλει ηλεκτρικό, γιατί να κοιτάει θερμικό;;
Πας να αγοράσει διαμέρισμα με 220.000€ και λες, κάτσε τώρα καλύτερα να πάρω με 300.000;; Τα άλλα 80.000 πώς βγαίνουν; Εκτός αν από την αρχή πας για 300.000, οπότε εκεί κάνεις άλλη έρευνα αγοράς..
Προφανώς και στα 33Κ υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές. Για το υπερβολικό του θέματος ανέφερα το Tesla, που πλέον κάνει 36 με την επιδότηση.
Η τιμή 45.000 που έχουν είναι χωρίς την επιδότηση; Δηλαδή με επιδότηση βγαίνει 37.000€; Όσο πλησιάζεις τα 35.000 για χαμηλό αυτοκίνητο σίγουρα αρχίζει και γίνεται ιδιαιτέρως δελεαστικο. Ειδικά για διάφορους hipsters, νεόπλουτους και λοιπά ψώνια, που συνήθως έχουν μεγάλη οικονομική δύναμη.
-
38κ έχει, θέλει 1κ για έξοδα και μεταφορά. Και με 40κ παίρνεις το Y.
-
Αν πάρεις το Y βέβαια που είναι σαν παιδί του Multipla με το PT Cruiser σε ασχήμια, κάτι λέει για σένα! Το Puma είναι πολύ όμορφο αν και πανάκριβο και με μερικά θέματα απτής ποιότητας. Στα 33+ υπάρχουν άπειρες επιλογές όπως...Formentor 1.5 αυτόματο που τα έχεις όλα, και εμφάνιση, και χώρους και χαμηλή (σχετικά) κατανάλωση.
-
Μια χαρά είναι!
-
Εχω αφοδεύσει πράγματα που ήταν πιο όμορφα από αυτό. Έλα μεταξύ μας, δεν έχεις και πολύ γούστο ε;
-
Μια χαρά είναι το γούστο μου. Είναι ένα ωραίο 7θεσιο suv. Για βάλε να δεις αλλά 7 θέσια να δεις πως είναι.
-
Φρίκη ρε, τα μάτια μου. Είναι πανάσχημο από όλες τις γωνίες και μέσα και έξω. Βλέπω δυστυχώς πολλά τέτοια στη Γλυφάδα. Απλά προσβλητικό προς κάθε αγοραστή αυτό το εσωτερικό, του κοτσάρει ο αστείος ο Μασκ ένα τάμπλετ στη μέση χωρίς κουμπιά ΠΟΥΘΕΝΑ και να έχει το θράσος να το πουλάει ως "futuristic design" αντί για μια άσκηση στο πόσο χαμηλά έχει πέσει η κριτική ικανότητα των αγοραστών και το πόσο μπορεί να τους κοροιδέψει για να τους πάρει τα λεφτά. Ακόμα και για να ανοίξουν το ντουλαπάκι θέλει οθόνη λολ, μιλάμε για τη γενιά των τάμπλετ που θα πηγαίνει για δίσκους τιτανίου από τα 45 στον αυχένα επειδή είναι τόσο κολλημένη στο κωλοκινητό.
Αν μου έλεγαν οτι είναι Dacia αυτό το χάλι θα έβγαζε νόημα, αν αυτό είναι το "μέλλον", τα πάντα σε μια άσχημη και κακόγουστη οθόνη κολλημένη σε ένα αποστειρωμένο και κρύο "σουηδικό σαλόνι" θα έλεγα οτι είναι πραγματικά θλιβερή εποχή. Βασικά είναι.
ΥΓ: Έκατσα μέσα στο Puma ST-Line μιας γνωστής πρόσφατα και ήταν όμορφο περιβάλλον, έβγαζε μια κ@ύλα και ήθελες να το οδηγήσεις αν και αυτόματο και όχι μια αισθητική σα δυστοπική science fiction ταινία. Θα το γούσταρα πολύ το αμαξάκι. Βέβαια 125 άλογα με ταμπούρα ποτέ. Και το megabox είναι ωραία ιδέα.
-
Τρολλαρεις ή μιλάς σοβαρά;
-
Eγω μιλάω εντελώς σοβαρά, εσύ ελπίζω να τρολάρεις αν σου αρέσει αυτό το πράγμα! Βεβαια θα εξηγούνται και πολλά γιατί δε συμφωνούμε πουθενά. Αντιλαμβανόμαστε ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικά την αυτοκίνηση, δεν υπάρχει σημείο επαφής.
-
Ουτε εμενα μ αρεσουν τα Τεσλα (ειδικα το ταμπλο τους + οσα λεει ο φιλος απο πανω) , αλλά ειμαστε εκτος θεματος
Το Puma ειναι πιο ωραιο μεσα εξω
-
Ίσα ίσα, αφαιρεί τα περίσσεια πλαστικά φουσκώματα γύρω απο τον οδηγό και αφήνει μονάχα το τιμόνι και το χαμηλό παρμπρίζ που βλέπεις το οδόστρωμα. Δηλαδή θυμίζει αρκετά karting.
Βάλε μέσα και την άμεση μεγάλη ροπή σε κάθε πάτημα του πεντάλ, και την σπορτίφ θση οδήγησης. Μια χαρά είναι. Το θέμα είναι τα μεγάλα ταξίδια και η αυτονομία του. Εκεί έχεις δίκιο.
-
@diego1960 said in Ford Puma 2019:
Eγω μιλάω εντελώς σοβαρά, εσύ ελπίζω να τρολάρεις αν σου αρέσει αυτό το πράγμα! Βεβαια θα εξηγούνται και πολλά γιατί δε συμφωνούμε πουθενά. Αντιλαμβανόμαστε ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικά την αυτοκίνηση, δεν υπάρχει σημείο επαφής.
Όχι, δεν τρολλαρω. Νόμιζα ότι εσύ τρολλαρεις διότι αυτά που γράφεις μοιάζουν με απόψεις ενός 70-80αρη που είναι εκτός εποχής και αναπολεί τις ένδοξες μέρες της νιότης του. Αυτά τα κακά ηλεκτρικα, οι χαζοί οι νεολαίοι, κτλ
-
παιδια το puma είναι ενα πολύ ομορφο αυτοκίνητο και πρακτικο κτλ όπως εχετε πει πολλοί
είναι πανακριβο πλέον δεν διαφωνεί κανένας
τωρα από εκεί και πέρα το να συγκρινετε με τεσλα ή οτιδήπωτε αλλης κατηγορίας είναι ψιλοάσχετο (και η τιμη είναι μεγαλύτερη αλλά δεν είναι αυτό το προβλημα)
γιατι αυτός που θέλει COMPACT αμάξι και κοιτάει το PUMA δεν τον ενδιαφέρει να πάρει μεγάλο αμάξι ενα compact με χώρους θέλει
λοιπον ανταγωνιστικά υπάρχουν πάρα πολλά και VFM και πιο ευρύχωρα για τους πίσω και αλλης σχεδίασης και αλλα που είναι πιο οικονομικά.
Αυτό είναι το πιο σπορτιφ της κατηγορίας με υπέροχη οδηγική συμπεριφορά, με μέτριο αλλα λειτουργικό σαλόνι, με τον μεγαλύτερο χωρό αποσκευών και κάποια θεματάκια συναρμογης. καλό επιτοκιο και καλούτσική εγγυηση (ενω παλια ήταν 8ετης)
Με αυτά τα χρήματα παίρνεις ΠΟΛΛΑ αλλά αλλά αν θες τα παραπάνω μπορεί και να κάνεις την υπέρβαση αν θες
και ο αλλος φίλος πήρε HONDA CIVIC ή άλλος την TONALE
αμφοτερα αμάξια εξαιρετικά και όμορφα. Και σε εκείνες τις κατηγορίες υπήρχαν φτηνότερα και πιο VFM αλλά δεν αγοράζουμε όλοι VFM αυτοκίνητα, κοιταμε και άλλα πράγματα και ας είναι ακριβότερα
ολες οι γνώμες σεβαστές βεβαια δεν αντιλέγω αλλά αν είναι να το συγκρίνετε πιο λόγικο είναι να πείτε μου αρέσει το ταδε στην ΙΔΙΑ κατηγορία!!! Γιατι ο υποψήφιος αγοραστής διαλέγει κατηγορία και χρηματα που θα ξοδέψει σε αυτην συνήθως. Ειδικα στα COMPACT οχήματα είναι ενα πλεονέκτημα τους το ότι είναι μικρότερα αλλιώς δεν θα έψαχναν για BSUV θα πάτωναν , θα έπαιρναν ολοι μεγαλα sedan (και φτηνοτερα και καλύτερη οδηγική συμπεριφορα και μεγάλους χώρους αλλά άντε να το παρκαρεις και κυκλοφορείς στην πόλη)
Υπαρχει λόγος που τα BSUV έχουν τοσο μεγαλή ζήτηση
Πέστε #mono vitara είναι και αυτό μια άποψη
-
@cirus said in Ford Puma 2019:
παιδια το puma είναι ενα πολύ ομορφο αυτοκίνητο και πρακτικο κτλ όπως εχετε πει πολλοί
είναι πανακριβο πλέον δεν διαφωνεί κανένας
τωρα από εκεί και πέρα το να συγκρινετε με τεσλα ή οτιδήπωτε αλλης κατηγορίας είναι ψιλοάσχετο (και η τιμη είναι μεγαλύτερη αλλά δεν είναι αυτό το προβλημα)
γιατι αυτός που θέλει COMPACT αμάξι και κοιτάει το PUMA δεν τον ενδιαφέρει να πάρει μεγάλο αμάξι ενα compact με χώρους θέλει
λοιπον ανταγωνιστικά υπάρχουν πάρα πολλά και VFM και πιο ευρύχωρα για τους πίσω και αλλης σχεδίασης και αλλα που είναι πιο οικονομικά.
Αυτό είναι το πιο σπορτιφ της κατηγορίας με υπέροχη οδηγική συμπεριφορά, με μέτριο αλλα λειτουργικό σαλόνι, με τον μεγαλύτερο χωρό αποσκευών και κάποια θεματάκια συναρμογης. καλό επιτοκιο και καλούτσική εγγυηση (ενω παλια ήταν 8ετης)
Με αυτά τα χρήματα παίρνεις ΠΟΛΛΑ αλλά αλλά αν θες τα παραπάνω μπορεί και να κάνεις την υπέρβαση αν θες
και ο αλλος φίλος πήρε HONDA CIVIC ή άλλος την TONALE
αμφοτερα αμάξια εξαιρετικά και όμορφα. Και σε εκείνες τις κατηγορίες υπήρχαν φτηνότερα και πιο VFM αλλά δεν αγοράζουμε όλοι VFM αυτοκίνητα, κοιταμε και άλλα πράγματα και ας είναι ακριβότερα
ολες οι γνώμες σεβαστές βεβαια δεν αντιλέγω αλλά αν είναι να το συγκρίνετε πιο λόγικο είναι να πείτε μου αρέσει το ταδε στην ΙΔΙΑ κατηγορία!!! Γιατι ο υποψήφιος αγοραστής διαλέγει κατηγορία και χρηματα που θα ξοδέψει σε αυτην συνήθως. Ειδικα στα COMPACT οχήματα είναι ενα πλεονέκτημα τους το ότι είναι μικρότερα αλλιώς δεν θα έψαχναν για BSUV θα πάτωναν , θα έπαιρναν ολοι μεγαλα sedan (και φτηνοτερα και καλύτερη οδηγική συμπεριφορα και μεγάλους χώρους αλλά άντε να το παρκαρεις και κυκλοφορείς στην πόλη)
Υπαρχει λόγος που τα BSUV έχουν τοσο μεγαλή ζήτηση
Πέστε #mono vitara είναι και αυτό μια άποψη
2008 diesel manual! Καταλάβατε, ή να κάνω και κακά;!
Θα ψηφίσω, στην κατηγορία Β suv τοπ 3 θα βάλω, 2008/Puma, και αναγκαστικά πρέπει να βάλω και το T Roc..τα κάνουν όλα και συμφέρουν..
Ford Puma 2019