-
Και μην σκοτώνετε αυτοκίνητο 200 ιππων με eco mode (βάλτε normal) είναι κρίμα να μην απολαμβάνεις την οδήγηση εκτός κ αν βλέπετε μεγάλη διαφορά στη καταναλωση. Στο eco πατάς αρκετα το γκάζι για να ανταποκριθεί εκτός κ αν αρκείται σε οδήγηση πολύ ήπια κ ήρεμη.. Το ίδιο ισχύει κ σε qq σε test drive με eco mode ήταν τόσο ψοφιο.
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Και μην σκοτώνετε αυτοκίνητο 200 ιππων με eco mode (βάλτε normal) είναι κρίμα να μην απολαμβάνεις την οδήγηση εκτός κ αν βλέπετε μεγάλη διαφορά στη καταναλωση. Στο eco πατάς αρκετα το γκάζι για να ανταποκριθεί εκτός κ αν αρκείται σε οδήγηση πολύ ήπια κ ήρεμη.. Το ίδιο ισχύει κ σε qq σε test drive με eco mode ήταν τόσο ψοφιο.
Η αργή απόκριση στο γκάζι στο eco φαίνεται πολύ έντονα όταν έχει φανάρι να προλάβεις…
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Δε θέλω να στο χαλάσω ... Μέσα στην πόλη με 30-40-50χαω όλα αθόρυβα είναι.
Εγω όμως θα στο χαλάσω φαίνεται οτι δεν ξέρεις απο ντιζελ και τρικύλινδρα...
-
Πάντως με sport mode πάλι πολύ χαμηλή είναι η κατανάλωση. Έχω την αίσθηση ότι επειδή με sport mode πιάνεις γρηγορότερα την επιδιωκόμενη ταχύτητα απενεργοποιείται ο θερμικός κ κινείται περισσότερο σε ev και σε μεγαλύτερο εύρος στροφών, οπότε επιτυγχάνεις την ίδια οικονομία κ κινείσαι
-
@sraf said in Toyota Corolla Cross:
Εγω παρατήρησα ότι με eco mode και την σταθμη μπαταρίας χαμηλά, πατώντας λίγο γκάζι το αμάξι ανεβάζει απότομα τις στροφές από 1500 στις 2200, ο θόρυβος του κινητήρα κάνει σαν να έχει προανάφλεξη και η ταχυτητα που αναπτύσει είναι αναιμική. Μόλις οι στροφές ανέβουν και άλλο τα πραγματα βελτιώνονται.
Λειτουργεί σε κύκλο Άτκινσον ... γιαυτό ακούγεται σαν ντίζελ.
-
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Δε θέλω να στο χαλάσω ... Μέσα στην πόλη με 30-40-50χαω όλα αθόρυβα είναι.
Εγω όμως θα στο χαλάσω φαίνεται οτι δεν ξέρεις απο ντιζελ και τρικύλινδρα...
Είχα για 1.5 μήνα 3κυλ 500αρακι και απ' το 2016 3κυλ 208. Δε με ενόχλησε ποτέ κανένα. Έως και ευχάριστος μου φαίνεται ο ήχος τους σε σχέση με ένα cvt πχ. Παρομοίως και τα κάμποσα 1.5, 1.6 και 2.0 diesel που έχω οδηγήσει. Άντε πες μόνο με κατεβασμένα παράθυρα και σε σταμάτα-ξεκίνα σε στενά που αντιηχεί είναι ενοχλητικά.
-
@stefan147 παρέλαβες;
Ή τουλάχιστον πήγες, το είδες; -
@nbadoun said in Toyota Corolla Cross:
Εγώ που χθες έκανα το πρώτο μου ταξίδι για Καλάβρυτα, μου έγραψε ένα ωραιότατο 7,6lt/100km για την διαδρομή Αθήνα- Μέγα Σπήλαιο. Για αυτούς που λένε ότι το ζορίζουν αλλά δεν ανεβαίνει η κατανάλωση.
Στην Εθνική είναι απόλαυση. Το πήγα μέχρι 150. Γενικά οι ταχύτητα από Ελευσίνα μέχρι και την διασταύρωση για Καλάβρυτα, ήταν μεταξύ 120-150. Ο θόρυβος στην εθνική δεν ήταν ενοχλητικός καθόλου μπορώ να πω, αλλά ως μέτρο σύγκρισης έχω το Auris.
Στην ανηφόρα ο θόρυβος του θερμικού κινητήρα που δούλευε στο φουλ άρχισε να μου ακούγεται ενοχλητικός. Αλλά λες οκ, ανηφόρα είναι τι να κάνεις....
Το σπαστικό στην υπόθεση είναι η κατηφόρα. Εκεί που λες τι ωραία δεν θα ακούω τίποτα, κόλλησα πίσω από πούλμαν.Για κάποιον περίεργο λόγο, δούλευε ο θερμικός κινητήρας με ψιλές στροφές, χωρίς όμως να εμπλέκεται στην κίνηση του οχήματος (τουλάχιστον στην οθόνη που δείχνει την ροή ενέργειας, ο θερμικός φαινόταν κλειστός) και χωρίς να μου δίνει την εντύπωση "φρεναρίσματος" του αυτοκινήτου. Αυτό μου φάνηκε πολύ ενοχλητικό και περίεργο.
Γενικά στην Αθήνα η κατανάλωση είναι πάρα πολύ μικρή(4lt/100km). Στο ταξίδι τώρα, η κατανάλωση είναι μία normal κατανάλωση ταξιδιού. Την βεnζίνη που κατανάλωσε στην Αθήνα για 400km, την κατανάλωσε στο ταξίδι στα πρώτα 250-260km
Προφανώς το μαθαίνεις ακόμα!
Θα στρώσει λογικά! -
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 παρέλαβες;
Ή τουλάχιστον πήγες, το είδες;Θα φύγω σκαστός από γραφείο σε λίγο να πάω να το πάρω.
-
Εμενα αντιθέτως με εκνευρίζει απιστευτα ο ήχος του diesel ιδίως σε ταχύτητες μέχρι 60-70. Στο start and stop είναι λόγος απενεργοποίησης του! Ο stef μάλλον στα πλαίσια test drive έχει οδηγήσει πλήρως υβριδικό γι' αυτο συγκρίνει. Η διαφορά είναι χαοτική σε ταχύτητες πόλης με το cc απλά δεν ακούς τίποτα εντός πολης όταν ξεκινά η κινείται σε συντριπτικό ποσοστό εκτός αν σανιδωσεις
-
This post is deleted! -
Στην Ιταλία αρχίζει η προπώληση του cc 1.8 με τιμή εκκίνησης 33.800 140 άλογα και 0-100 σε 9,9. Η κύρια διαφορά είναι η αλλαγή στη πίσω ανάρτηση από διπλά ψαλίδια πολλαπλών συνδέσμων στο 2.0, σε μια ράβδο στρέψης υψηλής ακαμψίας στο 1.8 και το αυτοκίνητο έχει επίσης περισσότερο χώρο αποσκευών (+37 λίτρα) λόγω εξοικονόμησης χώρου από την κατάργηση της ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων (το ίδιο ισχύει και στα υπόλοιπα suv γιαυτό έχουν μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ βλ. qq, πλην της κορυφαίας έκδοσης). Η μπροστινή ανάρτηση παραμένει ίδια.
-
Kανονικά το 1.8 ξεκινά από 37.300 αλλά δίνουν για αρχή μπόνους 3.000 ευρώ για τις πρώτες παραγγελίες
-
@super-t said in Toyota Corolla Cross:
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
@sraf said in Toyota Corolla Cross:
Εγω παρατήρησα ότι με eco mode και την σταθμη μπαταρίας χαμηλά, πατώντας λίγο γκάζι το αμάξι ανεβάζει απότομα τις στροφές από 1500 στις 2200, ο θόρυβος του κινητήρα κάνει σαν να έχει προανάφλεξη και η ταχυτητα που αναπτύσει είναι αναιμική. Μόλις οι στροφές ανέβουν και άλλο τα πραγματα βελτιώνονται.
Λειτουργεί σε κύκλο Άτκινσον ... γιαυτό ακούγεται σαν ντίζελ.
Τι σχέση έχει ο Άτκινσον με τον θόρυβο;
Atkinson cycle ή Miller cycle
Η Toyota τα εχει κάνει περίπλοκα
σύμφωνα με τον ορισμό της ηλεκτρομοτερ+ vvt-i + Atkinson cycle = Miller cycle
αλλα το σωστό νομίζω είναι ο ορισμός της mazda
Υπερσυμπίεση + Atkinson cycle = Miller cycleΣτην αρχή θεώρησα οτι ο χαρακτηριστικός ήχος ντίζελ σε ορισμένες περιπτώσεις είναι λόγω άμεσου ψεκασμού
αλλα ο δικός μου 1500 είναι έμμεσου ψεκασμού και επειδή το τακ τακ δεν είναι στακάτο όπως στα ντίζελ αλλα είναι σαν ξερό τσαφ τσαφ λεω οτι είναι ήχος λειτουργίας σε Atkinson cycle (κατά mazda) και θεωρώ οτι είναι το μίγμα που φεύγει απο τις βαλβίδες .Επειδή εχεις καλές πηγές για πες και εσυ κάτι ... αλλα ξέχασα δεν συμπαθείς τα υβριδικά
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Στην Ιταλία αρχίζει η προπώληση του cc 1.8 με τιμή εκκίνησης 33.800 140 άλογα και 0-100 σε 9,9. Η κύρια διαφορά είναι η αλλαγή στη πίσω ανάρτηση από διπλά ψαλίδια πολλαπλών συνδέσμων στο 2.0, σε μια ράβδο στρέψης υψηλής ακαμψίας στο 1.8 και το αυτοκίνητο έχει επίσης περισσότερο χώρο αποσκευών (+37 λίτρα) λόγω εξοικονόμησης χώρου από την κατάργηση της ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων (το ίδιο ισχύει και στα υπόλοιπα suv γιαυτό έχουν μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ βλ. qq, πλην της κορυφαίας έκδοσης). Η μπροστινή ανάρτηση παραμένει ίδια.
Nαι έχει μια εβδομάδα σχεδον μαζί με την Ρουμανία. Το ειχαμε γράψει εδώ αν θυμάμαι καλά.
Για την ιστορία η Ιταλία ήταν η πρώτη ευρωπαική χώρα που λάνσαρε CC, στις 3/9/22 αν θυμάμαι καλά. Τότε η trend 2.0 είχε 34.500 με εκπτωση από τα 38.000. Σήμερα έχει 35.300 από 38.800.
-
This post is deleted! -
Στον κύκλο Άτκινσον κατά την φάση της συμπίεσης η εσωτερική πίεση του θαλάμου καύσης παραμένει σταθερή (επειδή κρατά για λίγες μοίρες του κύκλου παραπάνω ανοιχτή την βαλβίδα) , συνεπώς εφόσον δεν αυξάνεται στον ίδιο βαθμο η πίεση κατά τη συμπίεση όπως σε έναν otto, για αυτό και η θερμοκρασία του κυλίνδρου μειώνεται οποτε ίσως η καύση που ακολουθεί γίνεται σε χαμηλότερη εσωτερική θερμοκρασία κάτι που ίσως προκαλεί διαφορετική ταχύτητα φλόγας και για αυτό ίσως το ακούς διαφορετικά.
-
Λοιπον ολα καλα με τους φωτιζομενους διακοπτες. Ψωνιστε αφοβα.
Εχουμε ενα θεματακι ομως. Ο διακοπτης των καθρεφτων εχει λευκο φως ενω οι αλλοι ειναι ice blue. Οποτε τωρα πρεπει να βρουμε και ice blue διακοπτη καθρεφτων. Λογικα απο CHR ή Rav θα κανει.
-
Ωπ!!!! Το παρέλαβες;;;
Καλοταξιδο ρε συ. Να το χαρείτε. Με υγεία και ασφαλή χιλιόμετρα.
-
Καλά ρε εσύ, μόλις το πήρες του έβαλες χέρι? Καλοτάξιδο να είναι, να το χαρείτε.
Toyota Corolla Cross