-
Εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι κοβεστε τοσο ποιος ειναι 1ος . 2ος και ποιος καλυτερος απο τον αλλο και μλκιες . Λες και εχετε κανενα κερδος . Τα λεφτα σας δίνετε και χαιρεστε κι απο πανω
-
@lap said in PEUGEOT FORUM:
Σε τι αν επιτρέπεται; Ήσουν αθλητής;
Κατά την άποψη μου δεν αξίζει για τελευταία αλλά ούτε και για πρώτη. Έχει ειδικό κοινό. Αλλά αυτό το υποστηρίζω εδώ και χρόνια. Δηλαδή το επιχείρημα των πωλήσεων για την αξιολόγηση των αυτοκινήτων το αντικρουω ως μη λογικό όταν παραβλέπουμε άπειρους άλλους συντελεστές. Είναι απλά μια τάση.
Εσύ αντιθέτως αν θυμάμαι σωστά το επικαλείσαι συχνά ως επιχείρημα κατά την κριτική σε ένα psa. Οπότε τώρα που δεν είναι στη πρώτη θέση η stellantis αλλά η vag για να μην είσαι ανακόλουθος των θέσεων σου θα πρέπει να παραδεχτείς πως είναι ανώτερα αυτοκίνητα, να χαρεί και ο @andya3, τον οποίο τον βλέπω για dacia.
Φυσικά και ήμουν αθλητής, μέχρι, σχετικά, πρόσφατα. αθλητισμός/μουσική θεωρώ απαραίτητα για την σωστή διάπλαση ενός ανθρώπου.
Οι τάσεις της αγοράς δείχνουν πράγματα. Ποτέ δεν ήταν πρώτη η Stellantis, δεν έχει χάσει την κορυφή η VW..
Να πάρει ότι γουστάρει ο άνθρωπος!
-
Σε τι ήσουν αθλητής; Είσαι και μουσικός;
Φυσικά δείχνει πράγματα η αγορά, δεν την μηδενίζεις, αλλά και δεν την αναγεις σε μοναδικό κριτήριο. Αυτό σου λέω εδώ και τόσα έτη. Μόνο τους μετόχους τους ενδιαφέρουν κυρίως οι πωλήσεις και όχι το προϊόν.
Και αν μείνουμε στο προϊόν τότε μπορούμε να θέσουμε και άλλα θέματα. Όπως για παράδειγμα το πως μπορεί να κρίνει ένας αγοραστής ένα προϊόν; Σύμφωνα με ποια κριτήρια, γνώσεις και εμπειρίες;
Εάν δεν έχει σχεδόν καμία γνώση από αυτοκίνητα πως μπορούμε να θεωρήσουμε την επιλογή του ως βαρόμετρο αξιολόγησης;
Δηλαδή πόσοι ξέρουν από αυτοκίνητα και έχουν εμπειρία απο πολλά, πόσοι ψάχνουν τα μηχανικά τους μέρη και την ανάπτυξη τους; Ούτε το 10% τω αγοραστών.
Μπορείς να ακολουθήσεις την λογική που σου αναφέρω;
Το ίδιο συμβαίνει και με την τέχνη και σινεμά και μουσική.
Φυσικά να πάρει ότι γουστάρει. Δεν έθεσε κάνεις θέμα επιβολής του τι θα πάρει.
Το θέμα συζήτησης δεν είναι αυτό. Το θέμα συζήτησης είναι η αξιολόγηση οχημάτων με μοναδικό ή έστω κύριο κριτήριο τις πωλήσεις τους.
-
@lap said in PEUGEOT FORUM:
Το θέμα συζήτησης δεν είναι αυτό. Το θέμα συζήτησης είναι η αξιολόγηση οχημάτων με μοναδικό ή έστω κύριο κριτήριο τις πωλήσεις τους.
Τελείως άσχετες οι πωλήσεις με το εαν ένα υλικό αγαθό είναι καλό, ίσως και το αντίθετο. Ένα ποιοτικό αγαθό έχει μικρές πωλήσεις λόγω αυξημένης τιμής. Στα πάντα ισχύει αυτό, τα ποιο καλά πράγματα είναι τα πιο ακριβά και άλλα εξ' ορισμού πουλάνε λιγότερο από όλα τα άλλα. Τώρα, εαν βάλουμε και στην εξίσωση γνώσεις των αγοραστών, άστα βράστα.
-
Σωστό και αυτό. Εσύ μιλάς για προϊόντα με αξιολόγηση ως προς την ελαστικότητα ζήτησης. Όπως τα λες είναι Φάνη.
Αλλα ακόμα και αν συγκρίνουμε τις πωλήσεις προϊόντων με ίδια ελαστικότητα ζήτησης θα πρέπει να κάνουμε πιο ποιοτικές κρίσεις για να εξάγουμε συμπεράσματα του πιο είναι καλύτερο χωρίς να μηδενίσουμε βέβαια και την αγορά
-
@lap said in PEUGEOT FORUM:
Σε τι αν επιτρέπεται; Ήσουν αθλητής;
Κατά την άποψη μου η suzuki δεν αξίζει για τελευταία αλλά ούτε και για πρώτη. Έχει ειδικό κοινό. Αλλά αυτό το υποστηρίζω εδώ και χρόνια. Δηλαδή το επιχείρημα των πωλήσεων για την αξιολόγηση των αυτοκινήτων το αντικρουω ως μη λογικό όταν παραβλέπουμε άπειρους άλλους συντελεστές. Είναι απλά μια τάση της αγοράς και των χαρακτηριστικών της, και όχι τόσο ενα ποιοτικό κριτήριο του καθε οχήματος.
Εσύ αντιθέτως αν θυμάμαι σωστά το επικαλείσαι συχνά ως επιχείρημα κατά την κριτική σε ένα psa. Οπότε τώρα που δεν είναι στη πρώτη θέση η stellantis αλλά η vag για να μην είσαι ανακόλουθος των θέσεων σου θα πρέπει να παραδεχτείς πως είναι ανώτερα αυτοκίνητα, να χαρεί και ο @andya3, τον οποίο τον βλέπω για dacia.
Γιατί να χαρώ εγώ @lap? Μετοχές στη vw έχω? Έτσι κι αλλιώς για το ποιος βγάζει καλύτερα αυτοκίνητα είμαι συνειδητοποιημένος...
Τώρα πέρα από την πλάκα που έκανα στο Δουβλίνο. Τα νούμερα πωλήσεων είναι σημαντικά. Όχι για να δείξουν ποιό είναι καλύτερο αυτοκίνητο. Αλλά τις δυνατότητες κάθε εταιρείας.
Έχουμε μια peugeot που πουλάει ίδια με την Audi, λιγότερο από bmw, Mercedes και σχεδόν το μισό από τη vw. Είναι εύκολα κατανοητή νομίζω η μεγάλη υπεροχή των Γερμανών σε τζίρο και κερδοφορία. Και άρα οι τεράστιες δυνατότητες σε σχέση με την Peugeot για νέες επενδύσεις, ανάπτυξη νέων μοντέλων και τεχολογιών κλπ.
Και μιλάμε μόνο για Ευρώπη. Δε βάζουμε μέσα τις πωλήσεις των Γερμανών στην Κίνα, που είναι περίπου το 40%, ούτε ΗΠΑ και άλλες χώρες. Και που οι Γάλλοι δεν έχουν παρουσία.
Είναι χαοτικές οι διαφορές. Οι Γάλλοι μειονεκτούν πολύ και η συμμαχία της Stellantis είναι ζωτικής σημασίας για την επιβίωσή τους όπως πάνε τα πράγματα στην αυτοκίνηση. -
-
Οι πωλήσεις στην Ευρώπη, χρόνο με το χρόνο αποκτούν όλο και λιγότερη βαρύτητα. Το μεγάλο παίγνιο παίζεται πλέον σε Κίνα, Αμερική και σε λίγο και σε Ινδία.
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
https://www.newsauto.gr/news/allagi-skitalis-stin-korifi-tis-evropis/
Άστα cruiser, ένας κούκος δε φέρνει την άνοιξη. Αυτή η περίοδος που οι Γερμανοί έχουν ανεβάσει τις τιμές στο Θεό, ήταν η ευκαιρία της Peugeot. Να κρατήσει τιμές σαν πιο λαικό αυτοκίνητο από τη vw και να πάρει μεγάλο μερίδιο της αγοράς.
Κι εδώ σκ@τα τα έκανε, έχει γίνει πιο ακριβή απ' τη vw. -
Εγώ δεν σχολιάζω. Η αγορά έχει ιδιαιτερότητες μεγάλες και βέβαια μεγάλο σωβινισμό στις αυτοκινητοπαραγωγούς χώρες.
-
@andya3 said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
https://www.newsauto.gr/news/allagi-skitalis-stin-korifi-tis-evropis/
Άστα cruiser, ένας κούκος δε φέρνει την άνοιξη. Αυτή η περίοδος που οι Γερμανοί έχουν ανεβάσει τις τιμές στο Θεό, ήταν η ευκαιρία της Peugeot. Να κρατήσει τιμές σαν πιο λαικό αυτοκίνητο από τη vw και να πάρει μεγάλο μερίδιο της αγοράς.
Κι εδώ σκ@τα τα έκανε, έχει γίνει πιο ακριβή απ' τη vw.Δεν ήταν σκοπός να την φτάσει, ήταν να την ξεπεράσει! Pound per pound κάθε Peugeot είναι μία ευχάριστη έκπληξη, και κάθε VW μία άσκηση στην βαρεμάρα!
Δεν θέλει να πάει μεγάλο μερίδιο της αγοράς, θέλει μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους, τις πωλήσεις θα τις κάνει η Fiat και η Citroen.
Μία χαρά πάνε όλα, κατά το σχέδιο.
Πάρε παράδειγμα τι θα γίνει με τα μικρά ηλεκτρικά, ετοιμάζουν C3 για τις μάζες με άνεση και παιχνιδιάρικη διάθεση, ακούγεται Punto sportif του λαού, Mito για πιο premium sportif, Lancia για premium άνεση, DS για Γαλλική φινέτσα, έχει το 2008 για περισσότερους χώρους στην κατηγορία και αναβαθμισμένο εσωτερικό, Mokka για lifestyle Τεκτονικό χαρακτήρα (εκεί που δεν έχει πρόσβαση καμία Γαλλική εταιρία, ποτέ..), Avenger για πιο περιπετειώδη χαρακτήρα και πετάει και με τα ίδια υλικά ένα C4, όπως κάνει η Dacia και η Skoda - για λόγους οικονομίας τραβάνε λίγο μία μικρότερη πλατφόρμα.
Και δεν ξέρω και τι άλλο θα βγάλουν! Αυτά είναι όλα τώρα από ήδη υπάρχουσα τεχνολογία της PSA, και η παλτφορμα, και το κινητήριο σύνολο, και οι μπαταρίες, και σχεδόν τα πάντα.. προσέθεσαν ένα είδους Grip Control στο Avenger με άλλο όνομα, και θα βάζουν 1-2-3 κολπακια/specs ή διαφορετικά χαρακτηριστικά στο καθένα ανάλογα τον χαρακτήρα του.
Αυτό κάνουν όλοι, δεν ανακάλυψαν τον τροχό οι Γάλλοι, απλά φαίνεται να το έχουν σκεφτεί πολύ καλά το κόλπο..
Όσο για τις πωλήσεις, φυσικά και παίζουν ρόλο, και μόνο να το πάρεις σαν άσκηση άμεσης δημοκρατίας, που ο καθένας ψηφίζει με τα χρήματά του, δηλαδή το σκέφτεται πολύ περισσότερο από την ψήφο του, όπως έχει αποδειχθεί πολλάκις στην Ελληνική ιστορία, και μόνο από αυτό αποκτά μία τεράστια σημαντικότητα.
Επίσης δεν είναι όλοι ηλίθιοι και 2-3 εδώ μέσα ρουλαρουν όλη την παγκόσμια βιομηχανία.. έχει ο κόσμος τις γνώσεις του, τα θέλω του και τα πιστεύω του, δεν μπορεί ο καθένας να κρίνει ελαφρά τους άλλους.
Respect.
-
@dublin said in PEUGEOT FORUM:
Επίσης δεν είναι όλοι ηλίθιοι και 2-3 εδώ μέσα ρουλαρουν όλη την παγκόσμια βιομηχανία.. έχει ο κόσμος τις γνώσεις του, τα θέλω του και τα πιστεύω του, δεν μπορεί ο καθένας να κρίνει ελαφρά τους άλλους.
Respect.Διαφωνώ. Ηλίθιος είναι κάποιος που δεν μπορεί να καταλάβει βασικές έννοιες λόγω αδυναμίας κατανόησης όσες φορές και αν του το εξηγήσεις. Είναι ηλίθιος από τη φύση του, βλαξ πως το λένε;
Δεν είπε κανείς λοιπόν ότι είναι ηλίθιοι και βλάκες οι αγοραστές που επιλέγουν ένα αυτοκίνητο. Είπαμε ότι οι περισσότεροι ειναι ανίδεοι από αυτοκίνηση. Δεν έχουν δηλαδή ιδέα και γνώσεις για πολλούς τομείς των αυτοκινήτων όπως εσύ και εγώ δεν έχουμε ιδέα και γνώσεις περί ιατρικής και φαρμακολογίας όταν επιλέγουμε κάποιο καταπραϋντικό φάρμακο από τα πολλά της αγοράς. Ρωτάμε τον φαρμακοποιό, μας φαίνεται ωραίο το κουτί, βλέπουμε πολλές διαφημίσεις με αυτό, το αγοράζουμε. Τι άλλο να σκεφτούμε πριν την αγορά του; Αφού δεν ξέρουμε τίποτα.
Οι περισσότεροι αγοράζουν με βάση την εμφάνιση, την ιστορία της οικογένειας τους, το τι αρέσει στον γείτονα τους, την διαφήμιση, το μίσθωμα του leasing, τα δώρα, την άποψη του/της συντρόφου τους και ελάχιστοι καταλαβαίνουν τα μηχανολογικα στοιχεία κάθε πρότασης ή τις οδηγικές ικανότητες ενός αυτοκινήτου, διότι ελάχιστοι ασχολούνται με αυτά και ελάχιστοι έχουν καλή οδηγική εμπειρία.
Εδώ μέσα οι περισσότεροι έχουμε ψώνιο με τα αυτοκίνητα, οπότε ξέρουμε και έχουμε ασχοληθεί. Αν έχεις μιλήσει με ανθρώπους της αγοράς όπως μας λες θα διαπιστώσεις ότι δεν έχουν ιδέα. Ότι η μπαρουφα και η παραφιλολογία πάει σύννεφο. Οπότε αυτοί οι άνθρωποι και οι επιλογές τους δεν μπορούν να αποτελούν βαρόμετρο στις συζητήσεις μας όταν συγκρίνουμε δύο αυτοκίνητα. Αντιθέτως, οι δικές μας εμπειρίες, οι γνώσεις και οι συζητήσεις μας ναι αποτελούν βαρόμετρο.Άλλη βαρύτητα έχει η άποψη κάποιου μέλους των φόρουμ που αφιερώνει χρόνο για τα αυτοκίνητα και έχει πολλές εμπειρίες με γνώσεις παρα 1000 άσχετοι που επέλεξαν ένα αυτοκίνητο γιατί ας πούμε είχε φθηνό μίσθωμα ή άρεσε στον/στην σύντροφό τους η σχεδίαση του εσωτερικού του.
Οκ μπορούμε να αναφέρουμε τις πωλήσεις ως επίκληση της εμπορικής επιτυχίας ενός μοντέλου και να δώσουμε και τα εύσημα μας στους project managers που πέτυχαν τον σκοπό τους και θα κερδίσουν εκατομμύρια ζώντας πλουσιοπάροχα, συμφωνώ, αλλά μέχρι εκεί.
Για τους μετόχους και τους ανταγωνιστές όπως λέμε δεκάδες φορές, ναι αποτελούν ουσιαστικό βαρόμετρο και ίσως το μοναδικό.
-
@lap said in PEUGEOT FORUM:
Αν έχεις μιλήσει με ανθρώπους της αγοράς όπως μας λες θα διαπιστώσεις ότι δεν έχουν ιδέα. Ότι η μπαρουφα και η παραφιλολογία πάει σύννεφο.
Εννοείται!! Δοκιμάστε να πουλήσετε αμάξι έχοντας γνώσεις....ουτε ένα! Ακούστε τι λένε και πως πουλάνε οι πωλητές....λένε αυτά που θέλει να ακούσει ο κόσμος για να αγοράσει. Δείτε (εαν έχετε πρόσβαση) τους οδηγούς πώλησεις διάφορων μοντέλων, καμία σχέση με αυτοκίνηση και αυτά που συζητάμε εδώ, οδηγίες προς πωλητές πως να τοποθετήσουν το προϊόν και να πουλήσουν σε ανίδεους, λες και πουλάνε φανελάκια ή πλακάκια!
-
Έτσι είναι, εντοπίζουν κυρίως τις ψυχολογικές ανάγκες και τους πωλούν το προϊόν ως μέρος της λύσης της ανάγκης αυτής. Καμία σχέση με τεχνική ανάλυση του ίδιου του προϊόντος και των ικανοτήτων του.
Για αυτό εμείς όταν μιλάμε και κρίνουμε σε τεχνικό επίπεδο δεν μπορούμε να επικαλουμαστε τον ψυχισμό των αγοραστών. Αυτά θα μας ενδιέφεραν μόνο αν κάναμε έρευνα και ανάλυση μάρκετινγκ.
-
O Gilles Vidal ήταν διευθυντής σχεδιασμού στην Peugeot από το 2010-2020. Τώρα είναι στην Renault..
Tο πετάω εδώ γιατί νομίζω θα παίξει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη των 2 εταιρειών.
-
Βάζω εδώ τη Γαλλική λύση για το θέμα του crystalization..και θα επανέλθω με κάτι άλλο αν το ξανά -βρω.
Επίσης υπάρχουν δοχεία ουρίας ΟΧΙ Bosch με γύρω στα 600€ (και λιγότερα, ανάλογα την προσφορά και αν επιστρέψεις και το παλιό δοχείο), οπότε συνολικά ρίχνουν αρκετά το κόστος..
Total Clearnox
https://m.youtube.com/watch?v=ijPmWE0GUDg
https://www.forteuk.co.uk/news/prevent-crystals-in-adblue-systems/
https://www.clas.com/en/anti-crystallization-additive-adblue-300ml-co-1059.html
-
Ρε συ πάνε πλήρωσε καμία εισφορά να έχεις σύνταξη και άσε τα κέρδη των μετόχων.
Τέτοια χαρά και πανηγυρισμοί που πλουτίζουν άλλοι εκτός από τον ίδιο, δεν έχω ξαναδεί.
-
@dublin said in PEUGEOT FORUM:
Βάζω εδώ τη Γαλλική λύση για το θέμα του crystalization..και θα επανέλθω με κάτι άλλο αν το ξανά -βρω.
Επίσης υπάρχουν δοχεία ουρίας ΟΧΙ Bosch με γύρω στα 600€ (και λιγότερα, ανάλογα την προσφορά και αν επιστρέψεις και το παλιό δοχείο), οπότε συνολικά ρίχνουν αρκετά το κόστος..
Total Clearnox
https://m.youtube.com/watch?v=ijPmWE0GUDg
https://www.forteuk.co.uk/news/prevent-crystals-in-adblue-systems/
https://www.clas.com/en/anti-crystallization-additive-adblue-300ml-co-1059.html
Πάντως δεν είναι η κρυσταλοποίηση το συνήθες πρόβλημα των πεζώ-σιτροέν, νομίζω είναι τα ηλεκτρομηχανικά του δοχείου και πιθανόν η ελλιπής θέρμανση με αντίσταση-καλώδιο γύρω από τα σωληνάκια διανομής.
Αυτά είναι πολύ συνηθισμένα προβλήματα στη χημική βιομηχανία που έχω εργαστεί, και σε όλα τα παρόμοια συστήματα δοσομετρίας προσθέτων, και κάποιους παθητικους αναδευτήρες όπως αυτούς που εικονίζονται στο παραπάνω βίντεο, στο τέλος τους αφαιρούσαμε τελείως οι χρήστες, μετά τις σχετικές ευχούλες προς τον κατασκευαστή και τα τρεξίματα της βάρδιας μέσα στη μαύρη νύχτα...
η ουρία ήταν μια πολύ έξυπνη λύση με ουσιαστικά πλεονεκτήματα για τα βαρέα οχήματα και τον τρόπο χρήσης τους, αλλά μάλλον μια ηλίθια γραφειοκρατική ιδέα για τα ελαφρά επιβατικά και την καθημερινή τους χρήση.
Έχεις κανένα λινκ για εναλλακτικά δοχεία, να προτείνουμε στα αντίστοιχα φόρουμ/κλαμπ για παθόντες;
-
https://www.newsauto.gr/news/kaftos-ke-o-fevrouarios-gia-tis-polisis-neon-ich/
160% πάνω η Πεζώ στο δίμηνο…
-
Ωχωχωχ... βλέπω κάποιον να το καίει αυτό το μήνα. Καλό μέρισμα.
PEUGEOT FORUM