-
@tgk
Ευχαριστώ, Είναι το χάλκινο. Αντιπροσωπεία στη Λέσβο είναι μία.Θυμόμουνα ότι και οι πίσω θέσεις είχαν υποβραχιόνιο. Λάθος θυμόμουν, το έχουν αλλάξει...ή ακόμα δεν βρίσκω πως κατεβαίνει?
-
@christos_uoa said in Toyota Yaris Cross:
@tgk
Ευχαριστώ, Είναι το χάλκινο. Αντιπροσωπεία στη Λέσβο είναι μία.Θυμόμουνα ότι και οι πίσω θέσεις είχαν υποβραχιόνιο. Λάθος θυμόμουν, το έχουν αλλάξει...ή ακόμα δεν βρίσκω πως κατεβαίνει?
καλοτάξιδο,
από adventure και πάνω είναι τα πίσω καθίσματα με υποβραχιόνιο 40-20-40 -
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
Για τον φίλο μου τον @iceman7 που αναρωτιέται γιατί επιλέγονται 17" και 18" ζάντες αντί για άλλα πιο χρήσιμα στοιχεία εξοπλισμού (και συμφωνώ 100%) μαζί του! Γιατί ο Έλληνας θέλει ζάντες, μόστρα και καγκουριά.
Το είδα και εγώ και έφριξα!! Δεν υπάρχουν οι άνθρωποι.
-
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
@christos_uoa said in Toyota Yaris Cross:
@tgk
Ευχαριστώ, Είναι το χάλκινο. Αντιπροσωπεία στη Λέσβο είναι μία.Θυμόμουνα ότι και οι πίσω θέσεις είχαν υποβραχιόνιο. Λάθος θυμόμουν, το έχουν αλλάξει...ή ακόμα δεν βρίσκω πως κατεβαίνει?
καλοτάξιδο,
από adventure και πάνω είναι τα πίσω καθίσματα με υποβραχιόνιο 40-20-40Καλοταξιδο !
Δυστυχώς από την adventure έχει κάποια απλά μεν αλλά πολυ ουσιαστικά πράγματα.
Βεβαια και 28 - 29 χιλιάρικα για τέτοιου μεγέθους και ποιότητας αμάξι είναι παρα πολλά.
Ο εμπορος καταλαβαίνω ότι δεν σου έκανε κανένα δωρο. Τα κουπόνια του υβριδικού ελέγχου είναι στάνταρ και τα δίνουν λόγω της εγγύησης των 11 ετών. -
Σας ευχαριστώ,
Θυμόμουνα όταν είχα κάνει την παραγγελία ότι είχα σώσει τη διαμόρφωση του αυτοκινήτου όπως την είχε τότε το site ώστε να συγκρίνω τι παρήγγειλα και τι θα παρέδιδαν μετά από ένα χρόνο. Μου έμεινε ότι είχα δει και το 40-20-40 αλλά θυμάμαι προφανώς λάθος.
Σχετικά με το δώρο ναι δεν έκανε τίποτα ως αντιπροσωπεία. Ότι έδωσε, οδική βοήθεια και κουπόνια είναι από εισαγωγέα.
Δυστυχώς έτσι είναι σε συνθήκες μονοπωλίου. Δεν ζήτησα τίποτα ήθελα να δω μόνος τι θα κάνει. Ότι θα "έχανε" κάνοντας μου ένα δώρο θα το χάσει πολλαπλάσια. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Αν είχε μυαλό και δεν έβλεπε κοντόφθαλμα θα το καταλάβαινε. -
Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα να έχεις!
-
@christos_uoa άμα την είχες σώσει σε pdf τη διαμόρφωση θα έβλεπες, πάντως μέχρι style που είναι και το δικό μου τα πίσω καθίσματα πέφτουν 60-40 αλλά μικρό το κακό που δεν έχει υποβραχιόνιο με ποτηροθήκες, έτσι ή αλλιώς τα υγρά (φραπέδες, αναψυκτικά κλπ) είναι επικίνδυνα στο πίσω κάθισμα γιατί είναι η μπαταρία από κάτω.
Για τον πυροσβεστήρα και το τρίγωνο όντως είναι τραγικό, όταν λέμε τιμή με το κλειδί στο χέρι πρέπει να τα έχει αυτά. -
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
@christos_uoa άμα την είχες σώσει σε pdf τη διαμόρφωση θα έβλεπες, πάντως μέχρι style που είναι και το δικό μου τα πίσω καθίσματα πέφτουν 60-40 αλλά μικρό το κακό που δεν έχει υποβραχιόνιο με ποτηροθήκες, έτσι ή αλλιώς τα υγρά (φραπέδες, αναψυκτικά κλπ) είναι επικίνδυνα στο πίσω κάθισμα γιατί είναι η μπαταρία από κάτω.
Για τον πυροσβεστήρα και το τρίγωνο όντως είναι τραγικό, όταν λέμε τιμή με το κλειδί στο χέρι πρέπει να τα έχει αυτά.Κάτσε μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Μια χαρά χρήσιμη είναι η διαμόρφωση 40-20-40 και το υποβραχιόνιο.
Και θα έπρεπε να υπάρχει σε κάθε έκδοση.
Επειδή κάνει ανόητες τσιγκουνιές χρηστικότητας η Τογιότα και αντίθετα επιδοτεί ζάντες και μαύρα εσωτερικά, δεν σημαίνει ότι κάνει σωστά.Φίλοι της μαρκας είμαστε αλλά όχι και πρόβατα να δικαιολογούμε κάθε της ανοησία.
-
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ! ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!
Ταμπλο? Χωρις διχρωμια? Σαν του @monman2?
Θυμαστε? Δεν την ηθελα πριν παραλαβω, αλλα τωρα μου αρεσει ΠΟΛΥ.
Η αληθεια ειναι ομως οτι εχω καιρο να δω ενα απο STYLE (και πανω) εσωτερικα...Και οσον αφορα την επιλογη του χρωματος του ουρανου που ξαναφερε ο @iceman7 πριν λιγες μερες και δε προλαβα να σχολιασω, ναι, συμφωνω τα εχουμε ξαναφερει αυτο στο παρελθον, επρεπε να υπαρχει.
Πλαφονιερα επισης (ας ελπισουμε οτι θα αλλαξει αυτο στα επομενα η στην ανανεωση, το λεω αυτο αφου πολλοι σχολιασανε τη διχρωμια στο ταμπλο και αλλαξε, εκτος και αν τους τελειωσε το στοκ απο το ανοιχτο γκρι ταμπλο στο εργοστασιο).
40-20-40 και με υποβραχιονιο * μονο ADVENTURE και PREMIER, το θυμαμαι αυτο, ηταν σαφες... Δε το θεωρω απαραιτητο, ειναι και λιγο 'κουμουτσα' αφου δεν εχει καποια επικαλυψη με δερματινη, αν θυμαμαι καλα. Μια χαρα και σταθερα ειναι ο καφες στη πορτα, μονο λιγο προσοχη γιατι ευκολα τα πλαστικα θα γεμιζουν γραμμες απο τα πλαστικα καπακια. Γενικα, να ειστε λιγο ευγενικα 'τιτιζιδες' με τους περιστασιακους επιβατες, ειδικα πισω...
- Αλλα λιγο πολυ 'παπας' το αρχικο πλασαρισμα ως το απολυτο City SUV και για τους ποδηλατες. Αλλα και λατρες των φυτων (που μπορουσαν να μεταφερουν με πιο ασφαλεια και χωρις δεσιμο και φυτα στο διαιρεμενο δαπεδο) αλλα και ολων μας που παμε με τα χερια και ομους γεματους τσαντες στο χωρο αποσκευων να μη μπορουμε να το ανοιξουμε με το ποδι. Θα επρεπε να ειναι προερετικος εξοπλισμος. Ποσοι θα παρουνε ενα PREMIER μονο για αυτο? Η και κατι απο αυτα δυο προηγουμενα?
-
Καλορίζικο, καλοτάξιδο να είναι με πολλά ασφαλη χιλιόμετρα
-
@christos_uoa το πλαστικο κάτω απ τους αεραγωγούς στην καμπίνα ειναι μπεζ ή γκρι?
-
@christos_uoa said in Toyota Yaris Cross:
@tgk
Ευχαριστώ, Είναι το χάλκινο. Αντιπροσωπεία στη Λέσβο είναι μία.Θυμόμουνα ότι και οι πίσω θέσεις είχαν υποβραχιόνιο. Λάθος θυμόμουν, το έχουν αλλάξει...ή ακόμα δεν βρίσκω πως κατεβαίνει?
καλοτάξιδο εύχομαι και είναι υπέροχο χρώμα όντως.
-
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
@christos_uoa άμα την είχες σώσει σε pdf τη διαμόρφωση θα έβλεπες, πάντως μέχρι style που είναι και το δικό μου τα πίσω καθίσματα πέφτουν 60-40 αλλά μικρό το κακό που δεν έχει υποβραχιόνιο με ποτηροθήκες, έτσι ή αλλιώς τα υγρά (φραπέδες, αναψυκτικά κλπ) είναι επικίνδυνα στο πίσω κάθισμα γιατί είναι η μπαταρία από κάτω.
Για τον πυροσβεστήρα και το τρίγωνο όντως είναι τραγικό, όταν λέμε τιμή με το κλειδί στο χέρι πρέπει να τα έχει αυτά.Κάτσε μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Μια χαρά χρήσιμη είναι η διαμόρφωση 40-20-40 και το υποβραχιόνιο.
Και θα έπρεπε να υπάρχει σε κάθε έκδοση.
Επειδή κάνει ανόητες τσιγκουνιές χρηστικότητας η Τογιότα και αντίθετα επιδοτεί ζάντες και μαύρα εσωτερικά, δεν σημαίνει ότι κάνει σωστά.Φίλοι της μαρκας είμαστε αλλά όχι και πρόβατα να δικαιολογούμε κάθε της ανοησία.
περάστε από Suzuki, έχει και υποβραχιόνιο πίσω και εταζερα και δώρα πατάκια, φαρμακείο, τρίγωνο ακριβώς συναγερμός.
Περα από το τρολαρισμα , ναι είναι ξεφτίλες μεν, έπρεπε να τα έχεις απαιτήσει με το ζόρι και γραπτώς δε...
-
Ευχαριστώ και πάλι για τις ευχές. Μονόχρωμο είναι. Για το υποβραχιονιο δεν με πειράζει ακομα καλύτερα που δεν έχει γιατι με δυο παιδιά δημοτικού δεν τα εμπιστεύομαι τα υγρά. Απλα είχα την απορία γιατι ειχα σωσει σε pdf την διαμόρφωση του active αλλά δεν το βρίσκω μετα από 13 μήνες και ένα format.
Έκανα τη διαδικασία για να συνδεθεί το αυτοκίνητο με το myt app και περιμένω επιβεβαίωση το επόμενο 24ωρο ώστε να βλέπω καταναλώσεις ανά διαδρομή και να μπω στη σύγκριση για το ποιος την εχει πιο μικρη.
Και επόμενος στόχος android auto.Σήμερα πρώτη διαδρομή για τη δουλειά 30 χλμ σύνολο. Εντυπώσεις θετικές για κίνηση σε περιαστικό και λίγο αστικό χώρο. Ο κινητήρας έπαιζε μεταξύ ev και eco, με τις εναλλαγές να γίνονται αντιληπτές αρκετά και σε θόρυβο και σε κραδασμούς όχι ενοχλητικά φυσικά. Αυτό που με "πείραξε" στις εναλλαγές ήταν κυρίως οτι ορισμένες φορές ηταν αναποφάσιστος δηλαδή 1-2 δευτερόλεπτα ev μετα ξεκινούσε ο θερμικός για 1-2 δευτερόλεπτα και πάλι πίσω. Ίσως φταίει και η διαδρομή σε συνδιασμό με το πόδι μου μιας και έρχομαι απο diesel.
Ακομα δεν αισθάνομαι σιγουριά στις διασταυρώσεις όταν θέλω να χωθώ με επιτάχυνση μέσα στην κίνηση. Δεν ξερω αν το αυτοκίνητο θα μου δώσει την επιτάχυνση χωρις να έρθει χαλκομανια ο απο πισω μου.Παιδιά για τα δώρα ξαναλέω δεν ζήτησα δεν είναι του χαρακτήρα μου οταν πάω να αγορασω ενα αυτοκίνητο 21000 ευρω να ζητησω/διαπραγματευτω δώρα αξίας πχ 100 ευρώ ειδικά σε ενα μονοπωλιακό περιβάλλον που θα πρέπει να παρακαλέσω παρα να απαιτήσω. Οι πάντες κρίνονται.
Edit
Και η πρώτη αναφορά κατανάλωσης
-
@christos_uoa said in Toyota Yaris Cross:
Ακομα δεν αισθάνομαι σιγουριά στις διασταυρώσεις όταν θέλω να χωθώ με επιτάχυνση μέσα στην κίνηση. Δεν ξερω αν το αυτοκίνητο θα μου δώσει την επιτάχυνση χωρις να έρθει χαλκομανια ο απο πισω μου.
Να το εχεις στο NORMAL μέσα στην πόλη
Να πατάς τέρμα το γκάζι , στο τέρμα γκάζι ακούει και σπρώχνει πολύ καλά
Να μη κοιτάς την ροή της ενέργειας , βγάλτην απο την κύρια οθόνη , άκου μουσική ... -
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Να το εχεις στο NORMAL μέσα στην πόλη
Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές. Μπορώ να αλλάζω το mode εν κινήσει?
-
@christos_uoa said in Toyota Yaris Cross:
Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές. Μπορώ να αλλάζω το mode εν κινήσει?
Ναι εννοείται, άνετα!! Στο Κορόλα παίζω συνέχεια με το modes οταν βαριέμαι!
-
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@christos_uoa said in Toyota Yaris Cross:
Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές. Μπορώ να αλλάζω το mode εν κινήσει?
Ναι εννοείται, άνετα!! Στο Κορόλα παίζω συνέχεια με το modes οταν βαριέμαι!
Σε ποια πίστα έχεις φτάσει;
-
Ερώτηση πολύ σημαντική για μένα αν θα επιλέξω υβριδικό η όχι....με βάση τα σημερινά δεδομένα το κόστος αντικατάστασης της μπαταρίας ξέρουμε ποιο είναι?? Γιατί κάτι διαβάζω για 2500 χιλιάρικα αυτή τη στιγμή...ισχύει αυτό????και δεν μπορεί κάποιος να εγγυηθεί ότι σε 11 χρονιαπου με βαση τη toyota θα χρειαστει αλλαγη θα εχουν πέσουν οι τιμές...
-
@rocker said in Toyota Yaris Cross:
Ερώτηση πολύ σημαντική για μένα αν θα επιλέξω υβριδικό η όχι....με βάση τα σημερινά δεδομένα το κόστος αντικατάστασης της μπαταρίας ξέρουμε ποιο είναι?? Γιατί κάτι διαβάζω για 2500 χιλιάρικα αυτή τη στιγμή...ισχύει αυτό????και δεν μπορεί κάποιος να εγγυηθεί ότι σε 11 χρονιαπου με βαση τη toyota θα χρειαστει αλλαγη θα εχουν πέσουν οι τιμές...
Αποκλείεται να είναι μόνο τόσα!!!
Αυτή τη στιγμή σίγουρα κοντά στα 10Κ πρέπει να είναι.
Σίγουρα θα σε βγάλουν κοντά στα 15χρονια (πριους 2 του παλιού μπος άντεξε 14 χρόνια, κόστος αλλαγής δεν θυμάμαι). Το αμάξι είχε τότε πάνω από 400Κ χλμ, απλά τότε ήθελε επισκευή και το θερμικό μοτέρ. Το έφτιαξε (δεν θυμάμαι κόστος είπα) και το στουκαρε 2 μήνες μετά και δεν έπαιρνε επισκευή. Πούλησε τις μπαταρίες 5Κ (αυτό το θυμάμαι).
Toyota Yaris Cross