-
@fanis75 said in Toyota Corolla 2019:
@dublin said in Toyota Corolla 2019:
Β suv είπα, όχι απλά Β, σε χώρους είναι εφάμιλλα
Αδιάφορο αυτό, είναι άλλες κατηγορίες. Σαν να συγκρίνεις μια bmw 6αρα με ένα audi A4 επειδή έχουν παρόμοιους χώρους. Οι κατηγορίες υπάρχουν για κάποιους λόγους και μια μεγαλύτερη πλατφόρμα κατα κανόνα είναι καλύτερη από μια μικρότερη σε μηχανολογια και ακαμψία, οπότε αυτό πληρώνεις. Για αυτό είπα να γίνεται σωστή σύγκριση.
Επίσης αδιάφορο αυτό που λες. Όταν κοίταγα να χωρέσω την οικογένειά μου και τα πράγματά της και σκαγαμε με καρότσια και καθισματακια στις εκθέσεις δεν με ενδιεφερε τι κατηγορία έγραφε η ουγγιά, αλλά αν χωράμε να μπούμε μέσα!
Επίσης είναι αστείο να θεωρείς ότι το SCross που είναι το C suv της Suzuki είναι άμεσα συγκρίσιμο, ας πούμε με το Kuga.. επειδή το κοίταγα σοβαρά, σε πραγματικές διαστάσεις και χώρους ήταν σχεδόν ολοιδιο με το 2008 που είναι Β κατηγορία..
Είναι αντικειμενικό γεγονός που οικογένειες που καλύπτονταν με C hatchs τώρα αγοράζουν B suv. As simple as that..
Κάτσε να δεις πόσες πωλήσεις (έχει πάρει ήδη) θα πάρει από αυτό το target group το Yaris Cross.. ποιο πιθανό είναι να δώσουν 25.000 να πάρουν Yaris Cross πλέον παρά 29.000 για Corolla..
-
@dublin said in Toyota Corolla 2019:
@fanis75 said in Toyota Corolla 2019:
@dublin said in Toyota Corolla 2019:
Β suv είπα, όχι απλά Β, σε χώρους είναι εφάμιλλα
Αδιάφορο αυτό, είναι άλλες κατηγορίες. Σαν να συγκρίνεις μια bmw 6αρα με ένα audi A4 επειδή έχουν παρόμοιους χώρους. Οι κατηγορίες υπάρχουν για κάποιους λόγους και μια μεγαλύτερη πλατφόρμα κατα κανόνα είναι καλύτερη από μια μικρότερη σε μηχανολογια και ακαμψία, οπότε αυτό πληρώνεις. Για αυτό είπα να γίνεται σωστή σύγκριση.
Επίσης αδιάφορο αυτό που λες. Όταν κοίταγα να χωρέσω την οικογένειά μου και τα πράγματά της και σκαγαμε με καρότσια και καθισματακια στις εκθέσεις δεν με ενδιεφερε τι κατηγορία έγραφε η ουγγιά, αλλά αν χωράμε να μπούμε μέσα!
Επίσης είναι αστείο να θεωρείς ότι το SCross που είναι το C suv της Suzuki είναι άμεσα συγκρίσιμο, ας πούμε με το Kuga.. επειδή το κοίταγα σοβαρά, σε πραγματικές διαστάσεις και χώρους ήταν σχεδόν ολοιδιο με το 2008 που είναι Β κατηγορία..
Είναι αντικειμενικό γεγονός που οικογένειες που καλύπτονταν με C hatchs τώρα αγοράζουν B suv. As simple as that..
Κάτσε να δεις πόσες πωλήσεις (έχει πάρει ήδη) θα πάρει από αυτό το target group το Yaris Cross.. ποιο πιθανό είναι να δώσουν 25.000 να πάρουν Yaris Cross πλέον παρά 29.000 για Corolla..
Εχεις κολλησει στο "ποσα χωραει μεσα" και αποκλειστικα πανω σε αυτο το κριτηριο εχεις χτισει ολοκληρο συλλογισμο. Υπαρχουν 100 ακομα κριτηρια τα οποια παραβλεπεις.
Εαν τα πραγματα ηταν τοσο απλοϊκά, ολοι θα αγοραζαμε το ιδιο μοντελο, αυτο που εχει τους μεγαλυτερους χωρους και θα τελειωνε η συζητηση. -
@dublin said in Toyota Corolla 2019:
@fanis75 said in Toyota Corolla 2019:
@dublin said in Toyota Corolla 2019:
Β suv είπα, όχι απλά Β, σε χώρους είναι εφάμιλλα
Αδιάφορο αυτό, είναι άλλες κατηγορίες. Σαν να συγκρίνεις μια bmw 6αρα με ένα audi A4 επειδή έχουν παρόμοιους χώρους. Οι κατηγορίες υπάρχουν για κάποιους λόγους και μια μεγαλύτερη πλατφόρμα κατα κανόνα είναι καλύτερη από μια μικρότερη σε μηχανολογια και ακαμψία, οπότε αυτό πληρώνεις. Για αυτό είπα να γίνεται σωστή σύγκριση.
Επίσης αδιάφορο αυτό που λες. Όταν κοίταγα να χωρέσω την οικογένειά μου και τα πράγματά της και σκαγαμε με καρότσια και καθισματακια στις εκθέσεις δεν με ενδιεφερε τι κατηγορία έγραφε η ουγγιά, αλλά αν χωράμε να μπούμε μέσα!
Επίσης είναι αστείο να θεωρείς ότι το SCross που είναι το C suv της Suzuki είναι άμεσα συγκρίσιμο, ας πούμε με το Kuga.. επειδή το κοίταγα σοβαρά, σε πραγματικές διαστάσεις και χώρους ήταν σχεδόν ολοιδιο με το 2008 που είναι Β κατηγορία..
Είναι αντικειμενικό γεγονός που οικογένειες που καλύπτονταν με C hatchs τώρα αγοράζουν B suv. As simple as that..
Κάτσε να δεις πόσες πωλήσεις (έχει πάρει ήδη) θα πάρει από αυτό το target group το Yaris Cross.. ποιο πιθανό είναι να δώσουν 25.000 να πάρουν Yaris Cross πλέον παρά 29.000 για Corolla..
Καλημέρα.
Συμφωνώ 100% για την μετάβαση από c hatchback σε b suv.
Κοντά σε χώρους και τιμές είτε ως καινούρια είτε ως μεταχειρισμένα.
Εάν καλύπτεσαι χωροταξικά από π.χ. ένα astra, μια χαρά βολευεσαι σε crossland.
Το ίδιο συμβαίνει και σε άλλα (megane-captur, 308-2008, leon-arona κ.λπ.).
Η μεγάλη διαφορά είναι η απτή ποιότητα, που συνήθως στα b suv είναι ένα σκαλί κάτω. -
@dublin said in Toyota Corolla 2019:
Επίσης αδιάφορο αυτό που λες. Όταν κοίταγα να χωρέσω την οικογένειά μου και τα πράγματά της και σκαγαμε με καρότσια και καθισματακια στις εκθέσεις δεν με ενδιεφερε τι κατηγορία έγραφε η ουγγιά, αλλά αν χωράμε να μπούμε μέσα!
Με την ίδια λογική συμφέρει ενα αγροτικό που χωράει τα παντα στην καρότσα!! Δεν κοιτάνε ολοι χώρους ή μονο χωρους. Ανώτερη κατηγορία σημαινει καλύτερο σασί, αναρτήσεις, κολλήσεις, ακαμψία, ασφαλεια κλπ. Αυτο λεω λοιπον, σε διαφορετικές κατηγορίες ειναι ακυρη η σύγκριση.
Δεν αγοράζουμε ολοι αμαξι με το κιλό (χώρους) αλλά με μηχανικά και μηχανολογικά κριτήρια.
-
@fanis75 said in Toyota Corolla 2019:
@dublin said in Toyota Corolla 2019:
Επίσης αδιάφορο αυτό που λες. Όταν κοίταγα να χωρέσω την οικογένειά μου και τα πράγματά της και σκαγαμε με καρότσια και καθισματακια στις εκθέσεις δεν με ενδιεφερε τι κατηγορία έγραφε η ουγγιά, αλλά αν χωράμε να μπούμε μέσα!
Με την ίδια λογική συμφέρει ενα αγροτικό που χωράει τα παντα στην καρότσα!! Δεν κοιτάνε ολοι χώρους ή μονο χωρους. Ανώτερη κατηγορία σημαινει καλύτερο σασί, αναρτήσεις, κολλήσεις, ακαμψία, ασφαλεια κλπ. Αυτο λεω λοιπον, σε διαφορετικές κατηγορίες ειναι ακυρη η σύγκριση.
Δεν αγοράζουμε ολοι αμαξι με το κιλό (χώρους) αλλά με μηχανικά και μηχανολογικά κριτήρια.
Αυτά ακριβώς είναι δικά μου επιχειρήματα! Ευχαριστώ που τα επιβεβαιώνετε.. έτσι ψώνιζαν πολλά χρόνια πολλοί Έλληνες, με το κιλό, μεγάλη αλλαγή ήταν ο ερχομός των B suv στην αγορά. Αν αγόραζα με το κιλό θα είχα Qasqai/Sportage/Tuscon που ήταν φθηνότερα την εποχή που ψώνισα από το B suv μου. Είχα αναλύσει και τότε πολλά ποστ, δεν επανέρχομαι μετά από τόσα χρόνια γιατί πάλι τότε ήμουν "αιρετικός" που μου φάνηκε καλύτερη επιλογή ένα Β suv, αλλά φυσικά κανείς δεν έβαζε στην πλάστιγγα ότι ένα μεγαλο B suv του 2020 ήταν εφάμιλλο σε πολλά χαρακτηριστικά με ένα C suv του 2013-2014-2015 που έπαιζαν τότε στην αγορά.
Π.χ πάρτε το Capture το 1ο με το 2ο και το Juke το 1ο με το 2ο. οι διαφορές σε ποιότητα απτή/κύλισης/τεχνολογία/άνεση/σχεδιασμό και στα πάντα όλα είναι Κολοσσιαία..
Χάνετε το point φυσικά, αλλά σας βολεύει να το χάνετε μάλλον. Την τοποθέτηση του management αλλά και του προϊόντος στην αγορά αναλύω.
Παλιά για 4μελης οικογένεια έπαιρνες ΜΟΝΟ c hatch και πάνω, σας έβαλα και τα αυτοκίνητα του 2000 σε πωλήσεις. Astra/Golf και τα λοιπά, τα ξέρετε, suv ήταν 5% της αγοράς! Τώρα είναι 60% της αγοράς σχεδόν (δεν θυμάμαι ακριβώς, σίγουρα πάνω από 50%), και το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών των SUV είναι Β..
Μία 4μελης οικογένεια του 2000 θα κοίταγε κατά συντριπτικό ποσοστό C hatch, ισχύει αυτό σήμερα;! Δεν νομίζω, η μάλλον, οι αριθμοί λένε, ΟΧΙ.
-
@dublin said in Toyota Corolla 2019:
Μία 4μελης οικογένεια του 2000 θα κοίταγε κατά συντριπτικό ποσοστό C hatch, ισχύει αυτό σήμερα;! Δεν νομίζω, η μάλλον, οι αριθμοί λένε, ΟΧΙ.
Και το 1980 αγόραζε καντετ....τι σχέση έχει αυτό?? Ότι επιχείρημα και να πεις, συγκρίνεις ανόμοιες κατηγορίες και εκεί τελειώνει κάθε συζήτηση. Όπως δεν μπορείς να συγκρίνεις 2008 με 308, είναι άλλη κατηγορία.
Τέσπα, το αφήνω γιατί και εκτός θέματος είναι και κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις (ενώ είσαι έξυπνος) για να τρολάρεις.
-
@fanis75 said in Toyota Corolla 2019:
@dublin said in Toyota Corolla 2019:
Μία 4μελης οικογένεια του 2000 θα κοίταγε κατά συντριπτικό ποσοστό C hatch, ισχύει αυτό σήμερα;! Δεν νομίζω, η μάλλον, οι αριθμοί λένε, ΟΧΙ.
Και το 1980 αγόραζε καντετ....τι σχέση έχει αυτό?? Ότι επιχείρημα και να πεις, συγκρίνεις ανόμοιες κατηγορίες και εκεί τελειώνει κάθε συζήτηση. Όπως δεν μπορείς να συγκρίνεις 2008 με 308, είναι άλλη κατηγορία.
Τέσπα, το αφήνω γιατί και εκτός θέματος είναι και κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις (ενώ είσαι έξυπνος) για να τρολάρεις.
Ρε συ, δεν τρολαρω, τρολαρω πιο επιδεικτικά πλέον για να γίνομαι αντιληπτός και να γελάμε!
Τη διαφορά στην τοποθέτηση του προϊόντος προσπαθώ να τονίσω.
Οκ, δεν θα χαλάσουμε τις καρδιές μας, φυσικά κάτι που προέρχεται από C έχει πλεονεκτήματα, αλλά παίζουν και οι εποχές ρόλο. Μία πλατφόρμα C πρακτικά από τις αρχές του αιώνα σε σχέση με μία Β 20 χρόνια αργότερα είναι περίπλοκη σύγκριση και δεν έχει ξεκάθαρο "νικητή", και αυτό τό αντιμετώπισα έντονα το 2019-20 που έκανα την αγορά άνω κάτω..
Αν βάλεις τώρα ένα C-HR με ένα Yaris Cross, σίγουρα η C πλατφόρμα είναι ανώτερη, και τον έχω αναφέρει μυριάδες φορές αυτό, είναι ξεκάθαρο, απλά ένας Αθηναίος οικογενειάρχης που έχει να δώσει 23-25.000€ και έχει 4μελης οικογένεια θα εκτιμήσει επίσης τις μεγαλύτερες γυάλινες επιφάνειες, το σχήμα και τους χώρους σε μικρότερο αμάξωμα καθώς και τον ξεκάθαρα μεγαλύτερο χώρο αποσκευών σε καλύτερα διαχειρισιμο σχήμα, και θα γλυτώσει και κάνα 2.000€..
..δεν είχε καν τη δυνατότητα ένα χρόνο πίσω, αν είναι πελάτης Toyota.. αυτό λέω εδώ και 50 post, δεν ξέρω αν είναι τόσο τρελό να το διαχειριστείτε, αλλά η νέα πραγματικότητα είναι ότι η B suv κατηγορία έχει μπει για τα καλά στο μυαλό του μέσου Ευρωπαίου αγοραστή (συνήθως μικρές 3-4λης οικογένειες), γι' αυτό και οι αυξήσεις κατά τη γνώμη μου, το έχω εκφράσει εδώ και χρόνια κάθε φορά που έβγαινε ένα μοντέλο με μεγαλύτερη τιμή, γιατί το δημογραφικό και η στόχευση του management πλέον παίζουν το ρόλο τους και οι τσέπες είναι κοινές..
-
@dublin said in Toyota Corolla 2019:
Ρε συ, δεν τρολαρω, τρολαρω πιο επιδεικτικά πλέον για να γίνομαι αντιληπτός και να γελάμε!
-
Πάντως έχει δίκιο ο @dublin, κοιτούσα το μεταξόνιο του 2008mk2 και ειναι περίπου 1 εκ μικρότερο του 308 mk2. Στην ουσία το 2008 καλύπτει χωροταξικα όσους κάλυπτε το 308 πριν 6-7 έτη.
-
@lap said in Toyota Corolla 2019:
Πάντως έχει δίκιο ο @dublin, κοιτούσα το μεταξόνιο του 2008mk2 και ειναι περίπου 1 εκ μικρότερο του 308 mk2. Στην ουσία το 2008 καλύπτει χωροταξικα όσους κάλυπτε το 308 πριν 6-7 έτη.
Να συμπληρώσω πως το 308 mk2 ήταν από τα πλέον ευρύχωρα στην κατηγορία του.
Είναι σωστό αυτό που λέει ο φίλος. Η στόχευση είναι ξεκάθαρη. Τα b suv παραγκωνιζουν τα c hatch.
Όπως άλλωστε τα c suv ενδεχομένως να έχουν περιορίσει τον (ήδη μικρό) ζωτικό χώρο του d segment. Π.χ. Ford Kuga αντί για Mondeo.
Απλά η ιστορία με τα b suv vs c hatch είναι κατά πόσον είδος διατεθειμένος να πας ένα σκαλί κάτω σε απτή ποιότητα-υλικά-τεχνικες προδιαγραφές. -
Συγχωρέστε με, με καλή διάθεση το γράφω:
η τετραμελής
της τετραμελούς
την τετραμελή
οι τετραμελείς -
Κοίταζα κάποια στιγμή την Corolla sedan που ήταν απίστευτο value for money στην entry level έκδοσή της αφού είχε 17500. Πάω να την δω από κοντά και μαθαίνω ότι βγαίνει η νέα και καταργείται. Τιμή νέας από 21500!!! Και αναμονή 10-11 μήνες χωρίς κλειδωμένη τιμή. Αντίο σας είπα και ούτε κοίταξα πίσω.
-
Όταν υπάρχει τέτοια ευκαιρία την κτυπάς , η πληροφορία που πήρες ήταν εκπρόθεσμη μην γυρνάς την πλάτη όμως γιατί θα υπάρχουν και άλλες ευκαιρίες .
Επίσης μη κοιτάτε τις τιμές και κλαίτε πάλι με χρόνους με καιρούς πάλι ... θα πέσουν ή θα ανέβουν οι μισθοί
τι να πουν και αυτοί που κάποτε έδιναν 6,3 εκατομμύρια δρχ για ενα terios 1300 με ABS A/C
https://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article.php?year=1997&month=8&issue=58&cat=Δοκιμές&number=898 -
@dublin said in Toyota Corolla 2019:
Αν βάλεις τώρα ένα C-HR με ένα Yaris Cross, σίγουρα η C πλατφόρμα είναι ανώτερη, και τον έχω αναφέρει μυριάδες φορές αυτό, είναι ξεκάθαρο, απλά ένας Αθηναίος οικογενειάρχης που έχει να δώσει 23-25.000€ και έχει 4μελης οικογένεια θα εκτιμήσει επίσης τις μεγαλύτερες γυάλινες επιφάνειες, το σχήμα και τους χώρους σε μικρότερο αμάξωμα καθώς και τον ξεκάθαρα μεγαλύτερο χώρο αποσκευών σε καλύτερα διαχειρισιμο σχήμα, και θα γλυτώσει και κάνα 2.000€..
..δεν είχε καν τη δυνατότητα ένα χρόνο πίσω, αν είναι πελάτης Toyota.. αυτό λέω εδώ και 50 post, δεν ξέρω αν είναι τόσο τρελό να το διαχειριστείτε, αλλά η νέα πραγματικότητα είναι ότι η B suv κατηγορία έχει μπει για τα καλά στο μυαλό του μέσου Ευρωπαίου αγοραστή (συνήθως μικρές 3-4λης οικογένειες), γι' αυτό και οι αυξήσεις κατά τη γνώμη μου, το έχω εκφράσει εδώ και χρόνια κάθε φορά που έβγαινε ένα μοντέλο με μεγαλύτερη τιμή, γιατί το δημογραφικό και η στόχευση του management πλέον παίζουν το ρόλο τους και οι τσέπες είναι κοινές..
Συμφωνώ!! Απο αυτη την όπτική ετσι ειναι τα πράγματα! Απλά ειπα οτι ειναι αδικη η συγκριση B με C. Τωρα το οτι τα b suv εχουν κατακλύσει την αγορά ειναι αλήθεια, λογικό και αναμενόμενο!
-
@tzimakos-0 said in Toyota Corolla 2019:
@sraf said in Toyota Corolla 2019:
@monman2 said in Toyota Corolla 2019:
Όταν υπάρχει τέτοια ευκαιρία την κτυπάς , η πληροφορία που πήρες ήταν εκπρόθεσμη μην γυρνάς την πλάτη όμως γιατί θα υπάρχουν και άλλες ευκαιρίες .
Επίσης μη κοιτάτε τις τιμές και κλαίτε πάλι με χρόνους με καιρούς πάλι ... θα πέσουν ή θα ανέβουν οι μισθοί
τι να πουν και αυτοί που κάποτε έδιναν 6,3 εκατομμύρια δρχ για ενα terios 1300 με ABS A/C
https://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article.php?year=1997&month=8&issue=58&cat=Δοκιμές&number=898Με 7.5 επερνες ford modeo. Ναι αυτό που μέχρι σήμερα παει καποιους στο πεντάγωνο.
30.000€ σημερινα λεφτα δλδ,για ενα Mondeo 1.8 με 125 αλογα και αστειο εξοπλισμο.
Τα 7,500,000 δρχ ειναι 22,000€
-
@tzimakos-0 said in Toyota Corolla 2019:
@sraf said in Toyota Corolla 2019:
@monman2 said in Toyota Corolla 2019:
Όταν υπάρχει τέτοια ευκαιρία την κτυπάς , η πληροφορία που πήρες ήταν εκπρόθεσμη μην γυρνάς την πλάτη όμως γιατί θα υπάρχουν και άλλες ευκαιρίες .
Επίσης μη κοιτάτε τις τιμές και κλαίτε πάλι με χρόνους με καιρούς πάλι ... θα πέσουν ή θα ανέβουν οι μισθοί
τι να πουν και αυτοί που κάποτε έδιναν 6,3 εκατομμύρια δρχ για ενα terios 1300 με ABS A/C
https://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article.php?year=1997&month=8&issue=58&cat=Δοκιμές&number=898Με 7.5 επερνες ford modeo. Ναι αυτό που μέχρι σήμερα παει καποιους στο πεντάγωνο.
30.000€ σημερινα λεφτα δλδ,για ενα Mondeo 1.8 με 125 αλογα και αστειο εξοπλισμο.
όχι μωρέ εντάξει, αερόσακους οδηγού συνοδηγού, AC, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός πίσω, υδραυλικό τιμόνι.
-
Έχει αρχίσει να εμπλουτίζεται και ο διαμορφωτής στο site.
-
Πολύ μεμβράνη στον διαμορφωτή (καλό). Βέβαια δεν καταλαβαίνω γιατί έκοψαν τις βασικές για τις χειρολαβές αλλά αν κατανοώ τις φωτογραφίες πρέπει πλέον να πάνε πακέτο με τις κάθετες για τις άκρες στις πόρτες.
Αναφέρθηκε και ανωτέρω. Τι σκάλωμα έχει φάει η Toyota και κόβει τους εργοστασιακούς βομβιστές παρκαρίσματος στην Style των 32k+; Εγώ πες θέλω να το πάρω κόκκινο πέρλα, θα μου βάψουν κόκκινο πέρλα τους έξτρα; Κάτι σκαλώματα ρε π@@στη μου. Είναι το μόνο που παραδέχομαι στον VAG πλέον με κλειστά τα μάτια. 100% (που λέει ο λόγος) διαμορφωποίηση!
-
Είναι χαζό να δένει τους εργοστασιακούς αισθητήρες με το αυτόματο παρκάρισμα. Πριν το έδινε στη lounge και πάνω. Τώρα βαριέμαι να το ψάξω.
-
Είναι κάτι που τον βλέπεις και σε μικρά αυτοκίνητα, και κυρίως τους πίσω τους περιμένει ο αγοραστής.
Toyota Corolla 2019