-
@criuser said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@criuser said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Το ντέρτι περνάει μία κρίση στο ψήσιμο και τώρα ανακάλυψα τον Μπαρμπαλιά στο κέντρο.
Ηλία ποιον εννοείς ?
Εγώ είμαι Χαλανδραίος γκάγκαρος, οπότε Χολαργούς και άλλα τέτοια δεν.
Πάντοτε αν δεν πηγαίναμε στα μέρη μας και θέλαμε κάτι πιο εξοχικό, πηγαίναμε Πεντέλη.
Αμυκλων 29, είναι προς τα κάτω. Παραδοσιακά πράγματα. Δοκίμασέ τον, έχει και κάτι προσφορές στα πολλά καλαμάκια!
Τελευταία χρόνια ΣΚ θα προσπαθήσω για Καλύβια, κάνα Κοροπούλη στον Κουβαρά (προτεινόμενο, πήγα και πρόσφατα και κρατάει γερά).
Έτσι ναι, να βάλουν στα κρεαταδικα φορτιστές να κάτσεις κάνα 2ωρο να το απολαύσεις και να φορτίσεις ταυτόχρονα. Να πάμε από χοληστερίνη καλύτερα!
Είναι κάτω Χαλάνδρι. Εγώ είμαι Τούφα, ή μπορώ κέντρο που έχω πάρκινγκ στο πατρικό μου.
Παλιά που έμενα λίγο πιο κοντά εκεί πήγαινα στο Paradiso απέναντι για ιταλικό. Εχει κλείσει τώρα νομίζω.
Καλύβια πηγαίνουμε τρίγωνο, να τον δω τον Κοροπούλη, γιατί το τρίγωνο έχει πολύ κόσμο και καθυστερεί αρκετά...
Ναι ξέρω που είναι η Τούφα, στο Dirty Gourmet κοντά, αλλά και το άλλο είναι 1.5χλμ απόσταση θαρρώ! Έχει σίγουρα Wolt.
Και εγώ γι' αυτό έκοψα Τρίγωνο και ψαχτηκα Κουβαρά, χαχα! Αλλά σε καλή μέρα χαμός γίνεται και εκεί, μην νομίζεις..
Από πιτσιρίκι η Αθήνα που ήξερα ήταν Χαλάνδρι και γύρω γύρω, Μελίσσια, Βριλήσσια μέχρι Πεντέλη που μένει η νονά μου (θεία μου). Όταν ανέβηκα για σπουδές έπαιξα πιο κεντρικά όμως.. αλλά έχω δει όλες τις εναλλαγές και εξέλιξη της πόλης. Είχα στέκι το Blue επίσης για κάποια - πολλά - χρόνια.
-
@criuser said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@criuser said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Σε επίπεδο όμως σύγκρισης έχει πιο εύκολο πάρκινγκ στο ευρύτερο κέντρο, από την Αγία Παρασκευή που δεν έχει και καλό ρυμοτομικό σχέδιο και από το Χολαργό, Νέο Ψυχικό και Παπάγου.
Τα ίδια είναι σε ρυμοτομικό Χαλάνδρι και Αγία Παρασκευή. Σε πάρκιγκ όμως, το κέντρο του Χαλανδρίου σαφώς δυσκολότερο από της Αγίας Παρασκευής.
Eτσι ειναι.
Το Χαλανδρι εχει τραγικα αναρχη ρυμοτομια, πολυ χειροτερη της Αγιας Παρασκευης. Και οι σταθμοι του μετρο ειναι πολυ πιο ακυρα τοποθετημενοι.
Γενικα ο συνδυασμος ελλειψης παρκινγκ και τραγικου οδοστρωματος αλλα και τα πολλα μικρα και στενα δρομακια κανουν το Χαλανδρι τον εφιαλτη του καθενος που θελει να βγει στην περιοχη αυτη και πρεπει να παρκαρει καπου σχετικα κοντα και να μην περπαταει κανα 20λεπτο. Αν κι ετσι κι αλλιως σταδιακα την τυχη της Αγ. Παρασκευης φαινεται ν'ακολουθει απο αποψη κοσμου που το επισκεπτεται και ισως να γινει σιγα σιγα και παλι η ηρεμη περιοχη που ηταν παλια.
Παπαγου και Χολαργο παλι θεωρω οτι εχει μακραν ευκολοτερο παρκινγκ. Ισως στον παραδρομο της Μεσογειων να δυσκολευεσαι λιγο που εχει τα περισσοτερα μαγαζια του Χολαργου μαζεμενα αλλα γενικα βρισκεις. Και παπαγου πολυ ευκολοτερα ακομα, ετσι κι αλλιως ησυχη περιοχη ειναι γενικα με πολυ λιγα μαγαζια.Αυτό με την ρυμοτομία που λες παίζει να είναι το ανέκδοτο της δεκαετίας...
Εγραψα παραπάνω στον Χάρη για το ρυμοτομικό, αλλά για δες το γοογλε μαπς να μου πεις για ρυμοτομία στο Χαλάνδρι. Μόνο σε κάποια μικρά τμήματα του Κάτω Χαλανδρίου, υπάρχει πρόβλημα με στενά δρομάκια και αδιέξοδα, σε αντίθεση με την Αγία Παρασκευή που είναι κανόνας αυτό, στο κομμάτι πάνω από την Μεσογείων και σε μικρότερο βαθμό στο Κοντόπευκο.
Επίσης σαφώς αστειεύεσαι όταν συγκρίνεις το πάρκινγκ του Χαλανδρίου και της Αγίας Παρασκευής στο κέντρο τους.
Η Αγία Παρασκευή έχει παντού πρόβλημα γιατί έχει αδιέξοδα, αλλά και ανηφόρες, αφού είναι στους πρόποδες του Υμηττού.
Το Χαλάνδρι δεν έχει στενάκια, αφού το 95 % των δρόμων στο κέντρο είναι τουλάχιστον 10 μ πλάτους, είναι επίπεδο και εύκολο στο περπάτημα και όταν μιλάς για 20 λεπτά περπάτημα από το κέντρο, μιλάς να παρκάρεις 2 χλμ μακριά. Να σου πω ότι το Σύνταγμα είναι 9 χλμ από το κέντρο του Χαλανδρίου.
Επίσης είναι 24ωρο μέρος και έχει πολύ κόσμο.
Χολαργό έχεις μεγάλο πρόβλημα να παρκάρεις στην περιοχή της Φανερωμένης και της Περικλέους, αλλά και σε άλλες περιοχές.
Να θυμίσω ότι η Αγία Παρασκευή έχει ΣΔ 1,00, ο Χολαργός 1,2, ενώ ο Παπάγος είναι περιοχή που χωρίς αυτοκίνητο δεν κινείσαι και έχει και αυτός 1 ή και περισσότερο συντελεστή δόμησης.
Αντίθετα το Χαλάνδρι πέρα από το κέντρο που είναι 10 οικοδομικά τετράγωνα που είχε συντελεστή 1,2 και τώρα πήγε στο 1, οι άλλες περιοχές έχουν 0,8 συντελεστή, μεγάλα οικόπεδα και εύκολο πάρκινγκ.
H Αγια Παρασκευη στην πανω πλατεια της εχει και σχετικα μεγαλους δρομους τριγυρω και βρισκεις να παρκαρεις. Βεβαια δεν μαζευει οσο κοσμο μαζευε παλια που γινοταν το αδιαχωρητο και ισως οφειλεται εκει το πιο ευκολο παρκαριασμα αλλα γενικα επιμενω οτι ειναι μακραν πιο ευκολα απ'τα κεντρικα σημεια του Χαλανδριου που δεν επιτρεπεται καν το παρκαρισμα σε πολλα απ'αυτα.
Στου Παπαγου ναι θες αυτοκινητο για να κινηθεις αλλα που δεν θες? Για να πας στο κεντρο του Χαλανδριου με τι θα πας, με το μετρο που θες μιση ωρα.περπατημα και ισως λεω και λιγο?
Χολαργο πας ανετα με μετρο παλι, ειναι η μονη απ'τις περιοχες που αναφεραμε με ευκολη προσβαση σε μετρο.
Κι επισης στο Χαλανδρι φυτρωνουν συνεχεια νεες πολυκατοικιες αν και στην αγια Παρασκευη συμβαινει αυτο, οποτε θα γινουν ακομα πιο πυκνοκατοικημενα.Γενικα το Χαλανδρι κατα τη γνωμη μου δεν ειναι καλη πετιοχη για.μονιμους κατοικους εδω και πολλα χρονια. Γισ καμια βολτα καλο ηταν, με προβλημα το παρκαρισμα οπως ανεφερα και πριν. Πλεον και για βολτα τα ιδια και τα ιδια μαγαζια ειναι σαν στυλ αλλα και κυριολεκτικα τα περισσοτερα, εδω και καμια δεκαετια, οποτε προσωπικα δεν μου κανει καθολου αισθηση και κοσμο πεσμενο βλεπω σε σχεση με παλια, οσες φορες πηγα.
Σε αλλα νεα, ο Μασκ, παρα την τεραστια στηριξη που ειχε απ'το αμερικανικο κρατος, τουλαχιστον επι Τραμπ, γιατι η Τεσλα εμπαινε ηδη μεσα τοτε, καταφερε να χασει 200 δις δολλαρια μεσα σ'ενα χρονο κατι που προφανως θα'χει αμεσο αντικτυπο και στην ιδια την Τεσλα.
Ισως πρεπει αντι για δεκαχιλιαρο απ'το δημοσιο χρημα τα κρατη να δινουν τελικα κανα 50% επιδοτηση μηπως και παρει τα πανω του γιατι τον βλεπω να βαραει κανονι αν συνεχισει ετσι και θα το'χε βαρεσει ηδη χωρις το αμερικανικο κρατος, αυτος ο "αυτοδημιουργητος" εντερπρενηρ... -
Έχεις δει τους οικονομικούς δείκτες της Τέσλα που ανακοινώνει στους ισολογισμούς;
Η εταιρία καλπάζει
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Έχεις δει τους οικονομικούς δείκτες της Τέσλα που ανακοινώνει στους ισολογισμούς;
Η εταιρία καλπάζει
Ασε μας με την Τέσλα...
Εδώ οι συνοικιακοί μας κατηγορούν την Χαλαντράρα...
Σηκώθηκαν τα πόδια να χτυπήσουν το κεφάλι...
-
Καλά, δώστε τους μεταλλαγμένα λαχανικά να μάθουν αυτοί
-
@driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@criuser said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@criuser said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Σε επίπεδο όμως σύγκρισης έχει πιο εύκολο πάρκινγκ στο ευρύτερο κέντρο, από την Αγία Παρασκευή που δεν έχει και καλό ρυμοτομικό σχέδιο και από το Χολαργό, Νέο Ψυχικό και Παπάγου.
Τα ίδια είναι σε ρυμοτομικό Χαλάνδρι και Αγία Παρασκευή. Σε πάρκιγκ όμως, το κέντρο του Χαλανδρίου σαφώς δυσκολότερο από της Αγίας Παρασκευής.
Eτσι ειναι.
Το Χαλανδρι εχει τραγικα αναρχη ρυμοτομια, πολυ χειροτερη της Αγιας Παρασκευης. Και οι σταθμοι του μετρο ειναι πολυ πιο ακυρα τοποθετημενοι.
Γενικα ο συνδυασμος ελλειψης παρκινγκ και τραγικου οδοστρωματος αλλα και τα πολλα μικρα και στενα δρομακια κανουν το Χαλανδρι τον εφιαλτη του καθενος που θελει να βγει στην περιοχη αυτη και πρεπει να παρκαρει καπου σχετικα κοντα και να μην περπαταει κανα 20λεπτο. Αν κι ετσι κι αλλιως σταδιακα την τυχη της Αγ. Παρασκευης φαινεται ν'ακολουθει απο αποψη κοσμου που το επισκεπτεται και ισως να γινει σιγα σιγα και παλι η ηρεμη περιοχη που ηταν παλια.
Παπαγου και Χολαργο παλι θεωρω οτι εχει μακραν ευκολοτερο παρκινγκ. Ισως στον παραδρομο της Μεσογειων να δυσκολευεσαι λιγο που εχει τα περισσοτερα μαγαζια του Χολαργου μαζεμενα αλλα γενικα βρισκεις. Και παπαγου πολυ ευκολοτερα ακομα, ετσι κι αλλιως ησυχη περιοχη ειναι γενικα με πολυ λιγα μαγαζια.Αυτό με την ρυμοτομία που λες παίζει να είναι το ανέκδοτο της δεκαετίας...
Εγραψα παραπάνω στον Χάρη για το ρυμοτομικό, αλλά για δες το γοογλε μαπς να μου πεις για ρυμοτομία στο Χαλάνδρι. Μόνο σε κάποια μικρά τμήματα του Κάτω Χαλανδρίου, υπάρχει πρόβλημα με στενά δρομάκια και αδιέξοδα, σε αντίθεση με την Αγία Παρασκευή που είναι κανόνας αυτό, στο κομμάτι πάνω από την Μεσογείων και σε μικρότερο βαθμό στο Κοντόπευκο.
Επίσης σαφώς αστειεύεσαι όταν συγκρίνεις το πάρκινγκ του Χαλανδρίου και της Αγίας Παρασκευής στο κέντρο τους.
Η Αγία Παρασκευή έχει παντού πρόβλημα γιατί έχει αδιέξοδα, αλλά και ανηφόρες, αφού είναι στους πρόποδες του Υμηττού.
Το Χαλάνδρι δεν έχει στενάκια, αφού το 95 % των δρόμων στο κέντρο είναι τουλάχιστον 10 μ πλάτους, είναι επίπεδο και εύκολο στο περπάτημα και όταν μιλάς για 20 λεπτά περπάτημα από το κέντρο, μιλάς να παρκάρεις 2 χλμ μακριά. Να σου πω ότι το Σύνταγμα είναι 9 χλμ από το κέντρο του Χαλανδρίου.
Επίσης είναι 24ωρο μέρος και έχει πολύ κόσμο.
Χολαργό έχεις μεγάλο πρόβλημα να παρκάρεις στην περιοχή της Φανερωμένης και της Περικλέους, αλλά και σε άλλες περιοχές.
Να θυμίσω ότι η Αγία Παρασκευή έχει ΣΔ 1,00, ο Χολαργός 1,2, ενώ ο Παπάγος είναι περιοχή που χωρίς αυτοκίνητο δεν κινείσαι και έχει και αυτός 1 ή και περισσότερο συντελεστή δόμησης.
Αντίθετα το Χαλάνδρι πέρα από το κέντρο που είναι 10 οικοδομικά τετράγωνα που είχε συντελεστή 1,2 και τώρα πήγε στο 1, οι άλλες περιοχές έχουν 0,8 συντελεστή, μεγάλα οικόπεδα και εύκολο πάρκινγκ.
H Αγια Παρασκευη στην πανω πλατεια της εχει και σχετικα μεγαλους δρομους τριγυρω και βρισκεις να παρκαρεις. Βεβαια δεν μαζευει οσο κοσμο μαζευε παλια που γινοταν το αδιαχωρητο και ισως οφειλεται εκει το πιο ευκολο παρκαριασμα αλλα γενικα επιμενω οτι ειναι μακραν πιο ευκολα απ'τα κεντρικα σημεια του Χαλανδριου που δεν επιτρεπεται καν το παρκαρισμα σε πολλα απ'αυτα.
Στου Παπαγου ναι θες αυτοκινητο για να κινηθεις αλλα που δεν θες? Για να πας στο κεντρο του Χαλανδριου με τι θα πας, με το μετρο που θες μιση ωρα.περπατημα και ισως λεω και λιγο?
Χολαργο πας ανετα με μετρο παλι, ειναι η μονη απ'τις περιοχες που αναφεραμε με ευκολη προσβαση σε μετρο.
Κι επισης στο Χαλανδρι φυτρωνουν συνεχεια νεες πολυκατοικιες αν και στην αγια Παρασκευη συμβαινει αυτο, οποτε θα γινουν ακομα πιο πυκνοκατοικημενα.Γενικα το Χαλανδρι κατα τη γνωμη μου δεν ειναι καλη πετιοχη για.μονιμους κατοικους εδω και πολλα χρονια. Γισ καμια βολτα καλο ηταν, με προβλημα το παρκαρισμα οπως ανεφερα και πριν. Πλεον και για βολτα τα ιδια και τα ιδια μαγαζια ειναι σαν στυλ αλλα και κυριολεκτικα τα περισσοτερα, εδω και καμια δεκαετια, οποτε προσωπικα δεν μου κανει καθολου αισθηση και κοσμο πεσμενο βλεπω σε σχεση με παλια, οσες φορες πηγα.
Στο Χαλάνδρι μπορείς να παρκάρεις σε πολλά σημεία στο κέντρο και να περπατήσεις 5-10 λεπτά το πολύ.
Το μετρό Αγίας Παρασκευής είναι 10-12 λεπτά περπάτημα από την πλατεία και αυτό του Χαλανδρίου 20-25.
Αν είσαι λίγο φιτ και 15-35 θέλεις 7 και 15 λεπτά αντίστοιχα.
Η περιοχή του Χαλανδρίου είναι η κορυφαία επιλογή για την ευρύτερη περιοχή, γιατί έχει τον μικρότερο συντελεστή δόμησης, άρα λιγότερο κόσμο, καλή ρυμοτομία, μεγάλα οικόπεδα, 5 σταθμούς μετρό, είναι επίπεδο και εύκολο στο παρκάρισμα και έχει και την λιγότερη υγρασία αφού απέχει από τους ορεινούς όγκους, άρα και το καλύτερο κλίμα, ενώ έχει και τους βοριάδες του.
Δεν υπάρχει σύγκριση με καμία άλλη περιοχή.
Παλιά πριν το μετρό με τον κόσμο να δουλεύει στο κέντρο, είχε το μειονέκτημα ότι ήταν πιο μακριά από Παπάγου, Χολαργό, Αγία Παρασκευή και Νέο Ψυχικό, ενώ δεν είχε τον ηλεκτρικό, που είχε το Μαρούσι, η Πεύκη και το Νέο Ηράκλειο.
Αυτό άλλαξε και απέκτησε τους 5 σταθμούς και πλέον δεν έχει αντίπαλο.
Προχτές πήγα για πρώτη φορά Δημοτικό Θέατρο Πειραιά με το μετρό.
Εκανα τα συνήθη 3-4 λεπτά μέχρι το μετρό και 41 λεπτά διαδρομή και άλλα 2 λεπτά μέχρι το θέατρο.
Χολαργό που λες για να ανέβεις ψηλά στην Περικλέους που είναι τα καφέ και το εμπορικό κέντρο, πόση ώρα θέλεις από το μετρό και είναι και ανηφόρα ?
-
@pgp737ng said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Σαν τον Παπάγο πάντως δεν είναι.
Προφανώς δεν είναι σαν τον Παπάγο.
Είναι ζωντανή περιοχή, όχι πόλη ΚΑΠΗ αποστράτων....
Τελικά αυτοί οι απόστρατοι με τις ανηφόρες στον Παπάγο πως τα καταφέρνουν...
Επίσης να σου πω ότι ο Παπάγος είναι αυθαίρετος όλος, γιατί φτιάχτηκε μαζί με τον Τσακό και το πάνω μέρος του Χολαργού, πάνω στα κτήματα και τους βοσκότοπους, των 10 παλαιών οικογενειών των Χαλανδραίων, τα οποία καταπάτησε το 1947 ο στρατός εν μέσω εμφυλίου, για να κάνει τις στρατιωτικές κατοικίες και το δικαστήριο στον Αρειο Πάγο έληξε την δεκαετία του 80, γιατί πλέον μετά από 40 χρόνια δικαστήρια, είχε ανέβει τόσο η αξία της περιοχής με το κτίσιμο της, ώστε το κράτος δεν μπορούσε να αποζημιώσει τους ιδιοκτήτες, παρ΄ όλα τα συμβόλαια που είχαμε.
Οπότε σεβασμός...
-
Μας επριξες με το Χαλάνδρι. Πάνε βάλε υποψηφιότητα να βγεις δημοτικός σύμβουλος να γεμίσεις τον δήμο ηλεκτρικούς κάδους.
Ξέρεις εσύ ποιους, αυτούς της citroen
-
Εγώ πάντως στο Χαλάνδρι δεν έχω ιδιαίτερα προβλήματα. Όταν έψαχνα για σπίτι κοιτούσα άλλες περιοχές που μου άρεσαν περισσότερο.
Το Χαλάνδρι προέκυψε χωρίς πολύ σκέψη. Συμβιβασμός γιατί κάπου έπρεπε να κοιμάμαι τα βράδια. Μία μέρα είδα το διαμέρισμα, την επόμενη το έκλεισα. Στο πόδι όλα.Η περιοχή που μένω στο Χαλάνδρι, ούτε κρύο, ούτε ζέστη. Εντελώς αδιάφορη περιοχή με πολυκατοικίες κλουβιά και αν θελήσω να βγω έξω για να πάω με τα πόδια σε σούπερ μάρκετ ή φαγάδικο ή σε φούρνο πρέπει να περπατήσω 15 λεπτά.
Περνώ καθημερινά από την Μεταμορφώσεως και βλέπω ότι στο δρόμο αυτό έχει καταστήματα, φαγάδικα, σούπερ μάρκετ. Τυχεροί όσοι μένουν στα κάθετα στενά. Με τα πόδια πετάγονται και αγοράζουν και κάτι να φάνε.
Είναι άλλα σημεία του Χαλανδρίου, αποκομμένα από τον υπόλοιπο κόσμο και πέφτει πολύ εγκλεισμός.
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μας επριξες με το Χαλάνδρι. Πάνε βάλε υποψηφιότητα να βγεις δημοτικός σύμβουλος να γεμίσεις τον δήμο ηλεκτρικούς κάδους.
Ξέρεις εσύ ποιους, αυτούς της citroen
Εμείς οι προερχόμενοι από τις παλαιές οικογένειες δεν βάζουμε υποψηφιότητες...
Εκλεγόμαστε αριστίνδην...
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Έχεις δει τους οικονομικούς δείκτες της Τέσλα που ανακοινώνει στους ισολογισμούς;
Η εταιρία καλπάζει
Μονο μην καλπαζει πολυ και σπασει κανα ποδι γιατι τον "αυτοδημιουργητο" κρατικοδιαιτο Ελον, τον ερωτα καθε νεοφιλελε που πιστευει ακομα στην αριστεια του συστηματος και στο αμουρικαν ντρημ, μετα και το στραπατσο του τουιτερ, δεν τον βλεπω για πολλα ακομα.
Οσο για τις περιοχες, και κλεινω εδω το οφ τοπικ, το Χαλανδρι το θεωρω ισως την χειροτερη περιοχη των βορειων προαστιων για να μενει κανεις. Κοσμος πολυς απο αλλες περιοχες, παρκαρισμα που ο,τι και να λετε ειναι πραγματικα δυσκολο στα κεντρικα του σημεια, σταθμος μετρο εκτος τοπου και χρονου, κακιστη ασφαλτος κλπ κλπ. Για καμια βολτα σε κανα μαγαζι καλα ειναι, αν κι εκει πεσμενο ειναι αρκετα μιας κι εχει ψιλοκανει τον κυκλο του, αλλα για να μενεις υπαρχουν πολυ προτιμοτερες περιοχες οπως τα Μελισσια, τα Βριλησια, η Πευκη, η Αλσουπολη και του Παπαγου σιγουρα. Για τα δικα μου δεδομενα βεβαια που θελω ησυχια στην περιοχη που μενω κι αν θελω εξοδο να πηγαινω καπου σχετικα κοντα αλλα οχι εντελως διπλα απ'το σπιτι μου. Ομως αυτο ειναι υποκειμενικο ζητημα σε αντιθεση με τις παλινωδιες του Ελον.
-
@driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Έχεις δει τους οικονομικούς δείκτες της Τέσλα που ανακοινώνει στους ισολογισμούς;
Η εταιρία καλπάζει
Μονο μην καλπαζει πολυ και σπασει κανα ποδι γιατι τον "αυτοδημιουργητο" κρατικοδιαιτο Ελον, τον ερωτα καθε νεοφιλελε που πιστευει ακομα στην αριστεια του συστηματος και στο αμουρικαν ντρημ, μετα και το στραπατσο του τουιτερ, δεν τον βλεπω για πολλα ακομα.
ποιο στραπάτσο ; τι είναι το twitter ; σπρώχνει τα ηλεκτρικά ; σπρώχνει τον επόμενο /η POTUS... θέλω απαντήσεις...
-
@driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@criuser said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Σε επίπεδο όμως σύγκρισης έχει πιο εύκολο πάρκινγκ στο ευρύτερο κέντρο, από την Αγία Παρασκευή που δεν έχει και καλό ρυμοτομικό σχέδιο και από το Χολαργό, Νέο Ψυχικό και Παπάγου.
Τα ίδια είναι σε ρυμοτομικό Χαλάνδρι και Αγία Παρασκευή. Σε πάρκιγκ όμως, το κέντρο του Χαλανδρίου σαφώς δυσκολότερο από της Αγίας Παρασκευής.
Eτσι ειναι.
Το Χαλανδρι εχει τραγικα αναρχη ρυμοτομια, πολυ χειροτερη της Αγιας Παρασκευης. Και οι σταθμοι του μετρο ειναι πολυ πιο ακυρα τοποθετημενοι.
Γενικα ο συνδυασμος ελλειψης παρκινγκ και τραγικου οδοστρωματος αλλα και τα πολλα μικρα και στενα δρομακια κανουν το Χαλανδρι τον εφιαλτη του καθενος που θελει να βγει στην περιοχη αυτη και πρεπει να παρκαρει καπου σχετικα κοντα και να μην περπαταει κανα 20λεπτο. Αν κι ετσι κι αλλιως σταδιακα την τυχη της Αγ. Παρασκευης φαινεται ν'ακολουθει απο αποψη κοσμου που το επισκεπτεται και ισως να γινει σιγα σιγα και παλι η ηρεμη περιοχη που ηταν παλια.
Παπαγου και Χολαργο παλι θεωρω οτι εχει μακραν ευκολοτερο παρκινγκ. Ισως στον παραδρομο της Μεσογειων να δυσκολευεσαι λιγο που εχει τα περισσοτερα μαγαζια του Χολαργου μαζεμενα αλλα γενικα βρισκεις. Και παπαγου πολυ ευκολοτερα ακομα, ετσι κι αλλιως ησυχη περιοχη ειναι γενικα με πολυ λιγα μαγαζια.Συμφωνώ Χαλάνδρι δεν πάω ποτέ με αμάξι, μόνο με τη μηχανή, Αγ. Παρασκευή πάω και με αμάξι εκεί συνήθως βρίσκεις με λίγο περπάτημα βέβαια, Παπάγου Χολαργού καμία σχέση.
-
Ρε μεταλλαγμένοι ακόμα για το Χαλάνδρι συζητάτε;
-
-
Οι θαλασσιές οι χαλάνδρες έγινε το νήμα....χαχα
-
@criuser said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@criuser said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Ρε μαζευτείτε οι αγιοπαρασκευιώτες που θέλατε και μετρό.
Επίσης το Χαλάνδρι δεν μπορείτε να το πιάσετε στο στόμα σας, γιατί πριν 100 χρόνια, μόνο Χαλάνδρι - Μαρούσι και Κηφισιά υπήρχαν στα Βόρειο-ανατολικά προάστια και Παπάγου-Χολαργός-Νέο Ψυχικό-Ψυχικό-Φιλοθέη-Αγία Παρασκευή - Βριλήσσια και Πεντέλες ήταν περιοχές του Χαλανδρίου.
Θα το διαβάσετε και στα συμβόλαια των σπιτιών σας.
Πολύ σωστά το Χαλάνδρι έχει σήμερα 5 σταθμούς μετρό και προαστιακού και σε λίγα χρόνια θα έχει άλλους 3.
Τί έγινε Βασίλη; Έπεσε διχόνοια ανάμεσα στα δύο αρβανιτοχώρια;
Ποιό είναι το δεύτερο ?
Το Μαρούσι εννοείς ?
Γιατί αλλιώς τι διαμάχη να υπάρξει ανάμεσα στην πόλη και σε μια συνοικία της ?
Τα δύο αρβανιτοχώρια είναι το Χαλάνδρι και η Αγία Παρασκευή. Εδώ και πολλές δεκαετίες ανεξάρτητοι δήμοι.
Εσείς βέβαια οι νοσταλγοί της βασιλείας ζείτε στο (απώτερο) παρελθόν... -
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@criuser said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@criuser said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Ρε μαζευτείτε οι αγιοπαρασκευιώτες που θέλατε και μετρό.
Επίσης το Χαλάνδρι δεν μπορείτε να το πιάσετε στο στόμα σας, γιατί πριν 100 χρόνια, μόνο Χαλάνδρι - Μαρούσι και Κηφισιά υπήρχαν στα Βόρειο-ανατολικά προάστια και Παπάγου-Χολαργός-Νέο Ψυχικό-Ψυχικό-Φιλοθέη-Αγία Παρασκευή - Βριλήσσια και Πεντέλες ήταν περιοχές του Χαλανδρίου.
Θα το διαβάσετε και στα συμβόλαια των σπιτιών σας.
Πολύ σωστά το Χαλάνδρι έχει σήμερα 5 σταθμούς μετρό και προαστιακού και σε λίγα χρόνια θα έχει άλλους 3.
Τί έγινε Βασίλη; Έπεσε διχόνοια ανάμεσα στα δύο αρβανιτοχώρια;
Ποιό είναι το δεύτερο ?
Το Μαρούσι εννοείς ?
Γιατί αλλιώς τι διαμάχη να υπάρξει ανάμεσα στην πόλη και σε μια συνοικία της ?
Τα δύο αρβανιτοχώρια είναι το Χαλάνδρι και η Αγία Παρασκευή. Εδώ και πολλές δεκαετίες ανεξάρτητοι δήμοι.
Εσείς βέβαια οι νοσταλγοί της βασιλείας ζείτε στο (απώτερο) παρελθόν...Χαχα! Δεν βάζει το φόρουμ εκτός από upvote και κάνα smiley;! Θα βόλευε..
Σε ένα άλλο φόρουμ του εξωτερικού που είμαι έχει κάνα 5αρι.
-
Λοιπόν, θα σας δώσω άλλο ένα λόγο για να σας είναι απεχθής η ηλεκτροκίνηση. Εδώ και 4-5 μήνες έχουμε ένα ολοκαίνουργιο νισσάν ληφ στην εταιρεία, το οποίο κάθε μέρα κάνει μια διαδρομή 60+60 = 120 χλμ. Σε εθνική. Άτομα 1 ή 2, χωρίς αποσκευές, το πάνε με 90-120 χαω. Ξεκινάνε με τη μπαταρία στο 100%. Αν δεν βάλουν ερκοντίσιο, ή θέρμανση, για τα 120 χλμ. του πήγαινε-έλα τρώνε το 45-50% της μπαταρίας. Άμα βάλουν θέρμανση, βγάζουν τσίμα-τσίμα τα 120 χλμ. με τη μπαταρία σχεδόν στο 5-10%! Κάπου στη μέση άμα βάλουν ψύξη από το ερκοντίσιο.
Και είναι ολόφρεσκια η μπαταρία, καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει σε πχ 10 χρόνια. -
Πηρατε το βασικο leaf (40 kwh) , που εχει μπαταρια μικροτερη και απο fiat 500 (42kwh)..
240 χλμ αυτονομιας wltpΧωρις heat pump και με αεροψυκτη μπαταρια , τα οποια συνδυαζομενα με τη χαμηλη θερμοκρασια κανουν χωμα την ηδη χαμηλη αποδοση του leaf , 6-7 χρονων μοντελο και με τεχνολογια 10ετιας , να ειχε καμια σοβαρη εγγυηση να πω οκ αλλα ...Ετσι οπως ειναι δε κανει για τιποτα
Η φαση της nissan παρα το αρχικο προβαδισμα ηταν η σύμπλευση με το αντι ev κλιμα στην Ιαπωνια , μετα που το ξανασκεφτηκε με το Ariya , ειχαν προλαβει ηδη να ανεβουν και αλλοι φερελπιδες στο τραινο της ηλεκτροκινησης
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση