-
Με τις τιμές έστω πριν την κρίση στα 150 ευρώ/kwh η μπαταρία του κοστίζει 2500 ευρώ ως υλικό, όχι περαστικά κτλ
Υπάρχουν δημοσιευματα που αναφέρουν πως θα αυξηθεί κατά πολύ η παραγωγή λιθίου και έτσι θα πέσει η τιμή και κάτω από τα 100ευρω/kwh.Είναι η χρυσή τομή αυτά τα phev ηλεκτρικά και πάλι για όσους έχουν χώρο στάθμευσης δικό τους. Αν και αυτό λέει πως φορτίζει σε 25 λεπτά. Θα το ήθελα στα 5 αλλά έχουμε ακόμα δρόμο
-
Εγώ θα πω ότι η Mazda πολύ συχνά ακολουθεί το δικό της δρόμο και είναι αξιέπαινη γι' αυτή την ιδιαιτερότητα της, όντας ταυτόχρονα ένας σχετικά μικρός κατασκευαστής απέναντι στα θηρία.
Από εκεί και πέρα, άλλες φορές της βγαίνει αυτός ο μοναχικός δρόμος και άλλες όχι. Στο θέμα των Skyactiv-X τείνω προς την άποψη ότι δεν της πολυβγήκε το στοίχημα, γιατί μπορεί να σχεδίασαν ένα γενικά καλό κινητήρα, αλλά οι καταναλώσεις που πέτυχαν δεν ήταν εξαιρετικές, αλλά απλώς αντίστοιχες του ανταγωνισμού, ο οποίος όμως, με πιο συμβατικές σχεδιάσεις δίνει και καλύτερες επιδόσεις.
Ως χαρακτηριστικό παράδειγμα, θα φέρω το προηγούμενο Civic 1.5Τ που με αντίστοιχη πραγματική μέση κατανάλωση (και παρόμοια ιπποδύναμη) προσφέρει σαφώς καλύτερες επιδόσεις. Και επιλέγω αυτό ως παράδειγμα αντί του ευρωπαϊκού ανταγωνισμού, ώστε να μην εμπλακούμε σε συζητήσεις "ναι μεν, αλλά" περί αξιοπιστίας κτλ.
https://www.spritmonitor.de/en/overview/27-Mazda/250-3.html?constyear_s=2020&constyear_e=2023&power_s=181&power_e=187&powerunit=2
https://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/168-Civic.html?constyear_s=2018&constyear_e=2022&power_s=179&power_e=183&powerunit=2 -
@lap said in MAZDA FORUM:
Εμένα γιατί μου φιανετια πως είναι η χρυσή τομή.
Φθηνή μικρή μπαταρία, δεν τη φοβάσαι όταν έρθει ο καιρός για αλλαγή της, 70χλμ είναι μέσα στα καθημερινά όρια μετακίνησης ενός μέσο οδηγού καθημερινά και γενικά μπορεί να κάνει και ταξίδια αρκετά άνετα.
Δεν θα είναι υβριδικό νομίζω αλλά στα πρότυπα της i3. Δηλαδή ηλεκτρικό και απλά ο κινητήρας θα είναι γεννήτρια φόρτισης.
Δεν ξέρω αν θα μπορεί έτσι να φορτίζει και σε στάση μόνο του χωρίς μπριζα.
Και μόνο 830cc 74ps...δεν θα έχει ούτε πολλά τέλη ούτε φόρους πολυτελείας.
-
Το κόνσεπτ πίσω από τη γενιά Skyactiv d και g, diesel και gasoline αντίστοιχα, δεν ήταν το γκάζι, αλλά το να ρίξουν όσο μπορούν το μέσο όρο διοξειδίου με παγκόζμιες λύσεις. Ήγουν κινητήρες που να μπορούν με ελάχιστες ή και καθόλου αλλαγές να καλύπτουν ταυτόχρονα και τα αμερικάνικα, και τα ιαπωνικά, και τα ευρωπαϊκά πρότυπα. Το μαγαζί είναι μικρό, δεν θα μπορούσε να έχει ταυτόχρονα στην παραγωγή πχ άτκινσον για την Ιαπωνία, μικρά τουρμπιγιόν για την Ευρώπη των κυβικών, και μεγάλους άτμο για το αμέρικα. Δεν βγαίνουν τα όβολα.
Προφανώς με τα σκαιακτίφ θα έχεις πρόβλημα με όσους πάνε με τα κυβικά, τι μισή Ευρώπη και μέση ανατολή δηλαδή. Είναι μικροί πελάτες αυτοί όμως.
Αυτό ο μέσος Ευρωπαίος, που έχει στο γκάζι του πχ 200 άλογα από 1500 κυβικά και 3 κυλίνδρους, δεν το πολυκαταλαβαίνει. Όμως αν αντιληφθεί κάνεις τι έχει πετύχει το μαγαζί, να έχει σχετικό σουξέ κινούμενο μόνο του και κόντρα στον άνεμο, δεν έχει παρά να το επαινέσει. -
-
@katafractos17 said in MAZDA FORUM:
4troxoi - O Wankel επέστρεψε με το νέο Mazda MX-30 e-Skyactive R-EV
Αφού πέθανε λέμε η Mazda...
-
@dstou said in MAZDA FORUM:
Το κόνσεπτ πίσω από τη γενιά Skyactiv d και g, diesel και gasoline αντίστοιχα, δεν ήταν το γκάζι, αλλά το να ρίξουν όσο μπορούν το μέσο όρο διοξειδίου με παγκόζμιες λύσεις. Ήγουν κινητήρες που να μπορούν με ελάχιστες ή και καθόλου αλλαγές να καλύπτουν ταυτόχρονα και τα αμερικάνικα, και τα ιαπωνικά, και τα ευρωπαϊκά πρότυπα. Το μαγαζί είναι μικρό, δεν θα μπορούσε να έχει ταυτόχρονα στην παραγωγή πχ άτκινσον για την Ιαπωνία, μικρά τουρμπιγιόν για την Ευρώπη των κυβικών, και μεγάλους άτμο για το αμέρικα. Δεν βγαίνουν τα όβολα.
Προφανώς με τα σκαιακτίφ θα έχεις πρόβλημα με όσους πάνε με τα κυβικά, τι μισή Ευρώπη και μέση ανατολή δηλαδή. Είναι μικροί πελάτες αυτοί όμως.
Αυτό ο μέσος Ευρωπαίος, που έχει στο γκάζι του πχ 200 άλογα από 1500 κυβικά και 3 κυλίνδρους, δεν το πολυκαταλαβαίνει. Όμως αν αντιληφθεί κάνεις τι έχει πετύχει το μαγαζί, να έχει σχετικό σουξέ κινούμενο μόνο του και κόντρα στον άνεμο, δεν έχει παρά να το επαινέσει.Όμως και η Honda σχετικά μικρό μαγαζί είναι, αλλά ο δικός της "παγκόσμιος" κινητήρας 1.5 turbo τελικά τα κατάφερνε καλύτερα από τον Skyactiv...
-
Δεν είναι μικρό. Τουναντίον, με 5 εκ. ιχ πωλήσεις το χρόνο είναι 4 φορές μεγαλύτερο. Και με 17-20 εκ. μοτό ετησίως, χώρια τα χορτοκοπτικά,τις γεννήτριες και τις εξωλέμβιες, είναι 'ο μεγαλύτερος κατασκευαστής κινητήρων στον κόσμο' και μάλιστα μακράν. Επίσης δεν είναι κάποιο τυχαίο μαγαζί, έχει δε ανθρώπινους και χρηματικούς πόρους που η μάζντα ούτε στο όνειρό της. Τέλος, το κόνσεπτ 1.5 turbo είναι νεώτερο του κόνσεπτ skyactiv, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Και δεν θα το χαρακτήριζα καλύτερο, απλά διαφορετικό. Όπως διαφορετικό είναι το κόνσεπτ της τουότα, ήγουν 'πάω με φουλ υβρίδια και έτσι ρίχνω τα διοξείδιο' διαφορετικό είναι το κόνσεπτ των γερμανοί και με τα φευ, διαφορετικό των στέλιων που λένε 'πάρτε τουρμποντίζελ, είναι δεδομένη η χαμηλή κατανάλωσή τους', διαφορετικό των βαγκέουλων, 'πάρτε φ.α. και πετρέλαιο, είναι αρκετά', κοκ. Είναι θέμα στρατηγικού σχεδιασμού, ύψους επένδυσης, εξωγενών παραγόντων πχ ντίζελγκέιτ, προτεραιοτήτων κοκ. Και φυσικά αυτά αλλάζουν συν τω χρόνω. -
Η Mazda,οπως και η Subaru,βγαζουν πολυ ποιοτικα,ικανα και ξεχωριστα αυτοκινητα με τεχνολογια που δεν αναλωνεται σε οθονες,κουμπακια αφης κλπ.Απλα τυχεροι ειναι οι Αμερικανοι,οι Αυστραλοι και αλλοι καταστροφεις του πλανητη που τα απολαμβανουν,αφου οι Ευρωπαιοι αποφασισαμε να σωσουμε το περιβαλλον.Εγω ελπιζω να καταφερουν να επιβιωσουν χωρις να γινουν κλωνος της Τoyota(δυσκολο),αν μη τι αλλο για να υπαρχουν επιλογες για τους καταναλωτες.Μην γινουν πχ σαν την Mitsubishi,εταιρεια με προφανως τεραστιους πορους ,που αφησε το τμημα του αυτοκινητου στην τυχη του,με αποτελεσμα στην Ευρωπη να το βλεπουμε σαν Renault με αλλο σημα.
-
@harisma23 said in MAZDA FORUM:
Εγώ θα πω ότι η Mazda πολύ συχνά ακολουθεί το δικό της δρόμο και είναι αξιέπαινη γι' αυτή την ιδιαιτερότητα της, όντας ταυτόχρονα ένας σχετικά μικρός κατασκευαστής απέναντι στα θηρία.
Από εκεί και πέρα, άλλες φορές της βγαίνει αυτός ο μοναχικός δρόμος και άλλες όχι. Στο θέμα των Skyactiv-X τείνω προς την άποψη ότι δεν της πολυβγήκε το στοίχημα, γιατί μπορεί να σχεδίασαν ένα γενικά καλό κινητήρα, αλλά οι καταναλώσεις που πέτυχαν δεν ήταν εξαιρετικές, αλλά απλώς αντίστοιχες του ανταγωνισμού, ο οποίος όμως, με πιο συμβατικές σχεδιάσεις δίνει και καλύτερες επιδόσεις.
Ως χαρακτηριστικό παράδειγμα, θα φέρω το προηγούμενο Civic 1.5Τ που με αντίστοιχη πραγματική μέση κατανάλωση (και παρόμοια ιπποδύναμη) προσφέρει σαφώς καλύτερες επιδόσεις. Και επιλέγω αυτό ως παράδειγμα αντί του ευρωπαϊκού ανταγωνισμού, ώστε να μην εμπλακούμε σε συζητήσεις "ναι μεν, αλλά" περί αξιοπιστίας κτλ.
https://www.spritmonitor.de/en/overview/27-Mazda/250-3.html?constyear_s=2020&constyear_e=2023&power_s=181&power_e=187&powerunit=2
https://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/168-Civic.html?constyear_s=2018&constyear_e=2022&power_s=179&power_e=183&powerunit=2To Ηonda καιει λιιιγο παραπανω. Και η ελαχιστη και μεγιστη καταναλωση του , συμφωνα με το σαιτ καταναλωσεων που παρεθεσες , ειναι μεγαλυτερες στο Honda .
Επισης, κατα WLTP τα CO2 του ειναι 139 g/km , ενω του Mazda3 Skyactiv X ειναι 120 g/km
Αρα πιο οικονομικος ο Skyactiv εστω και λιγο -
O skyactive x λειτουργεί με φτωχό μίγμα όπως λέει η mazda, που φτάνει ως το 36:1 ενώ όπως μας λέει και ο supert τα σύγχρονα αυτοκίνητα λειτουργούν με 14,7:1 κάτι που βοηθά τον τριαδικό καταλύτη.
Το ερώτημα μου είναι τι κάνει η mazda με τον καταλύτη της;
-
This post is deleted! -
Πες μας εσύ. Δεν βρίσκω κάτι για τον καταλύτη.Τι γίνεται στην φάση του φτωχού μίγματος, πως λειτουργεί;
-
Παιδιά, δείτε εδώ.
Αυτό το ηλεκτρικό με γεννήτρια wankel στην Ιταλία ανακοίνωσε τιμές
38.150 ευρώ η prime line
39.100 ευρώ η Exclusive line
41.400 ευρώ η MakotoΚαι έχει κάτι βασικά πακέτα με όλα τα adas και κάμερες και έξτρα ηχοσύστημα 12 ηχείων της bose στα 1400 ευρώ
Και μια ηλιοροφή μέσα για να τα έχεις όλα στα 800 ευρώ
Δηλαδή η μεσαία έκδοση με τα δύο αυτά πακέτα μέσα κοστίζει 41.300 ευρώ για ηλεκτρικό με 170 άλογα και γεννήτρια για ήρεμα ταξίδια.
Μέσα στην πόλη βγάζει 110 χλμ ονομαστικής αυτονομίας, πες 80-90 χλμ πραγματική πριν ξεκινήσει η γεννήτρια να φορτίζει. Και από ότι είδα είναι μαζεμένο σε διαστάσεις αλλά έχει πολύ καλό χώρο αποσκευών και εύκολη πρόσβαση στα πίσω καθίσματα. Βασικά πανευκολη για όσους έχουν παιδικά καθίσματακια
Όποιος έχει μονοκατοικία με φωτοβολταϊκά μάλλον βρήκε το επόμενο αυτοκίνητο του. Σχεδόν μηδενικό κόστος μετακίνησης καθημερινά στην πόλη για 80-90 χιλιόμετρα.
Edit: βλέπω τους πίσω χώρους του. Τελικά είναι μάπα σε αυτόν τον τομέα.
Έλεος ρε Μάζντα τα έκανες όλα καλά, βάλε 5 εκατοστά μεγλσθτερο μεταξόνιο.Από ότι λενε οι δοκιμαστές είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο.
-
Ξανά edit.
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/kzXWRf205sY?start=213" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen></iframe>
Εδώ φαίνεται πως ναι μεν δεν είναι τεράστιο πίσω αλλά ψηλό χωράει αυτός.
Αν είναι έτσι τότε οκ. Μοιάζει με τα chr και CorollaΔεν ξέρω πρέπει να το δω από κοντά.
Πάντως το εσωτερικό του αν έχει και την κλασική υψηλή ποιότητα των mazda, θυμίζει έντονα αυτό των Porsche
Υ.γ πως βάζω το βίντεο σωστά; Το ξέχασα.
-
@alexandros-k said in MAZDA FORUM:
@harisma23 said in MAZDA FORUM:
Εγώ θα πω ότι η Mazda πολύ συχνά ακολουθεί το δικό της δρόμο και είναι αξιέπαινη γι' αυτή την ιδιαιτερότητα της, όντας ταυτόχρονα ένας σχετικά μικρός κατασκευαστής απέναντι στα θηρία.
Από εκεί και πέρα, άλλες φορές της βγαίνει αυτός ο μοναχικός δρόμος και άλλες όχι. Στο θέμα των Skyactiv-X τείνω προς την άποψη ότι δεν της πολυβγήκε το στοίχημα, γιατί μπορεί να σχεδίασαν ένα γενικά καλό κινητήρα, αλλά οι καταναλώσεις που πέτυχαν δεν ήταν εξαιρετικές, αλλά απλώς αντίστοιχες του ανταγωνισμού, ο οποίος όμως, με πιο συμβατικές σχεδιάσεις δίνει και καλύτερες επιδόσεις.
Ως χαρακτηριστικό παράδειγμα, θα φέρω το προηγούμενο Civic 1.5Τ που με αντίστοιχη πραγματική μέση κατανάλωση (και παρόμοια ιπποδύναμη) προσφέρει σαφώς καλύτερες επιδόσεις. Και επιλέγω αυτό ως παράδειγμα αντί του ευρωπαϊκού ανταγωνισμού, ώστε να μην εμπλακούμε σε συζητήσεις "ναι μεν, αλλά" περί αξιοπιστίας κτλ.
https://www.spritmonitor.de/en/overview/27-Mazda/250-3.html?constyear_s=2020&constyear_e=2023&power_s=181&power_e=187&powerunit=2
https://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/168-Civic.html?constyear_s=2018&constyear_e=2022&power_s=179&power_e=183&powerunit=2To Ηonda καιει λιιιγο παραπανω. Και η ελαχιστη και μεγιστη καταναλωση του , συμφωνα με το σαιτ καταναλωσεων που παρεθεσες , ειναι μεγαλυτερες στο Honda .
Επισης, κατα WLTP τα CO2 του ειναι 139 g/km , ενω του Mazda3 Skyactiv X ειναι 120 g/km
Αρα πιο οικονομικος ο Skyactiv εστω και λιγοΑλέξανδρε, πλάκα μου κάνεις;
Η μέγιστη και η ελάχιστη κατανάλωση, αφορούν μόνο έναν οδηγό! Δηλαδή αν ένας κολλημένος καυλόγκαζος σιδεροφάγος βρεθεί με ένα από τα δύο αυτοκίνητα, θα εκτοξεύσει το νούμερο της μέγιστης κατανάλωσης. Μας αφορά; Όχι!
Το μόνο νούμερο που μας ενδιαφέρει για τη σύγκριση είναι η μέση κατανάλωση που βγαίνει από ένα μεγάλο σύνολο οδηγών σε πραγματικές συνθήκες. Και εκεί το Civic έχει μέση κατανάλωση 0,1 lt/100Km παραπάνω, δηλαδή τίποτα! Και επαναλαμβάνω ότι η πρακτικά ίδια κατανάλωση, δεν σημαίνει και ίδιες επιδόσεις, αλλά σημαντική διαφορά!
Καταλαβαίνω ότι παρήγγειλες Mazda 2 και έχεις την ανάγκη να υπερασπιστείς την εταιρία, αλλά παραδέξου το: Αν είχες την υποθετική δυνατότητα να επιλέξεις μεταξύ των δύο κινητήρων στο ίδιο αμάξωμα, θα διάλεγες αυτόν του Honda! Εσύ και το 95% των ερωτώμενων...
-
This post is deleted! -
@super-t said in MAZDA FORUM:
@lap said in MAZDA FORUM:
Πες μας εσύ. Δεν βρίσκω κάτι για τον καταλύτη.Τι γίνεται στην φάση του φτωχού μίγματος, πως λειτουργεί;
Τίποτα δεν γίνεται. Γενικά οι θερμοκρασίες είναι αρκετά χαμηλές ώστε να παράγονται λίγα NOx και να είσαι κάτω από τα όρια χωρίς την χρήση καταλύτη.
Δηλαδή, θα μπορούσαμε να πούμε ότι ο skyactive x παράγει αισθητά λιγότερα nox από τους turbo κινητήρες βενζίνης;
-
Αυτό το ρημάδι το «2» έχει κάποιον σοβαρό κινητήρα;
Τώρα ή στο μέλλον....; -
Αυτό το 2 πρέπει να φοράει ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ άμεσου ψεκασμού 1.5 τετρακύλινδρο.
Με ίσως λίγο πιο βελτιωμένες προδιαγραφές από τον αντίστοιχο 1.4 που είχε πρωτοφορέσει το polo το 2009. Έχουν περάσει και τόσα χρόνια, κάτι θα βελτίωσε η Mazda.Και μετά λένε οι Mazda-ίοι ότι είμαι υπερβολικός και τους αδικώ. Τέλος πάντων...
MAZDA FORUM