Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Seat Leon Mk4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Seat Leon Mk4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 75
    • 76
    • 77
    • 78
    • 79
    • 83
    • 84
    • 77 / 84
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    70
    1673
    77819
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • antonakis
      antonakis last edited by

      Ωραίο αμάξι... είχα το mk3 εταιρικό.
      Δυστυχώς όταν ψώνιζα αρχές του χρόνου, πρακτικά με έδιωξε ο αντιπρόσωπος με τη συμπεριφορά του...
      "Ναι κοιτάξτε έχουμε αναμονή ελάχιστον εξάμηνο, θέλετε να το δείτε σίγουρα?"...

      "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

      N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        netgeo @antonakis last edited by

        @antonakis said in Seat Leon Mk4 (2020):

        Ωραίο αμάξι... είχα το mk3 εταιρικό.
        Δυστυχώς όταν ψώνιζα αρχές του χρόνου, πρακτικά με έδιωξε ο αντιπρόσωπος με τη συμπεριφορά του...
        "Ναι κοιτάξτε έχουμε αναμονή ελάχιστον εξάμηνο, θέλετε να το δείτε σίγουρα?"...

        Χαχα κλασσικό...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          ad276 last edited by

          Η Σεατ εφερε και το 1.5 με τους 130 ιππους σε FR και FR plus αλλα με ημιακαμπτο πισω.

          polioan 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • polioan
            polioan @ad276 last edited by

            @ad276 said in Seat Leon Mk4 (2020):

            Η Σεατ εφερε και το 1.5 με τους 130 ιππους σε FR και FR plus αλλα με ημιακαμπτο πισω.

            Ε και με τα 150 άλογα πάλι ημιακαμπτο έχει

            CUPRA LEON 2025
            1.5cc 150Hp MHV

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              Thanos_Lcf last edited by Thanos_Lcf

              Ανεξάρτητη πολλαπλών συνδέσμων έχει από PHEV και πάνω στο Leon και να πω την αλήθεια μου έχοντας οδηγήσει το FR DSG Mild Hybrid και το PHEV Που τελικά αγόρασα, έχει διαφορά και στην άνεση και στο κράτημα εν τέλει... πολύ καλύτερα φυσικά με την ανεξάρτητη παρότι έχω 300 κιλά παραπάνω λόγω drive train και μπαταρίας.

              Μια ερώτηση αν γνωρίζει κανείς, έκανα updates στην αντιπροσωπεία γιατί είχα κάποια θεματάκια εξαιτίας μη αναβάθμισης και το ambient lightning στις πόρτες από λευκό τώρα είναι κόκκινο, στο infotainment ομως δεν υπάρχει πουθενα επιλογή για αλλαγή χρώματος, ούτε και με αλλαγή του Drive Profile.
              Γνωρίζει μήπως κανείς τι παίζει; θα ήταν ωραίο να έχω την επιλογή να εναλλάσω από λευκό σε κόκκινο και τουμπαλιν!
              Δεν εχω wrap-around, απλά το κλασσικό ambient Που ειναι στα χερούλια στις πόρτες, στα πόδια και στο κέντρο στην κονσόλα.
              Αυτό πριν λοιπόν (κλικ το λινκ για την εικόνα) ήταν μόνο λευκό, τώρα είναι κόκκινο... τι στο καλό παίζει δεν καταλαβαίνω!!
              315928510_856800742170077_907538575361481375_n.jpg

              Update για το κλειδωμενο Full Link για όσους τους ενδιαφέρει:
              Έπειτα από συζήτηση που είχα με τον κ. Μακρή μου ανέφερε ότι υπάρχει περιπτωση να τα έχουν κάνει σκατά με τα τσιπ για τις οθόνες καθώς για το full link πρέπει να το στηρίζει ο εγκέφαλος και το ότι το έχει μια οθόνη που χρησιμοποιούν σε όλα την ίδια, δε σημαίνει ότι μπορεί να δεχτεί το update.
              Δε βρίσκει άλλο λόγο για την καθυστέρηση ή και μη έκδοση καθώς χρήματα θα πάρουν για τις άδειες.
              Κοινώς σε περίπτωση που όντως βγει η αναβάθμιση, μόνο τότε θα γνωρίζουν ποιά θα μπορούν να την πάρουν και ποια όχι.

              T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tsofras @Thanos_Lcf last edited by

                @thanos_lcf said in Seat Leon Mk4 (2020):

                Ανεξάρτητη πολλαπλών συνδέσμων έχει από PHEV και πάνω στο Leon και να πω την αλήθεια μου έχοντας οδηγήσει το FR DSG Mild Hybrid και το PHEV Που τελικά αγόρασα, έχει διαφορά και στην άνεση και στο κράτημα εν τέλει... πολύ καλύτερα φυσικά με την ανεξάρτητη παρότι έχω 300 κιλά παραπάνω λόγω drive train και μπαταρίας.

                Μια ερώτηση αν γνωρίζει κανείς, έκανα updates στην αντιπροσωπεία γιατί είχα κάποια θεματάκια εξαιτίας μη αναβάθμισης και το ambient lightning στις πόρτες από λευκό τώρα είναι κόκκινο, στο infotainment ομως δεν υπάρχει πουθενα επιλογή για αλλαγή χρώματος, ούτε και με αλλαγή του Drive Profile.
                Γνωρίζει μήπως κανείς τι παίζει; θα ήταν ωραίο να έχω την επιλογή να εναλλάσω από λευκό σε κόκκινο και τουμπαλιν!
                Δεν εχω wrap-around, απλά το κλασσικό ambient Που ειναι στα χερούλια στις πόρτες, στα πόδια και στο κέντρο στην κονσόλα.
                Αυτό πριν λοιπόν (κλικ το λινκ για την εικόνα) ήταν μόνο λευκό, τώρα είναι κόκκινο... τι στο καλό παίζει δεν καταλαβαίνω!!
                315928510_856800742170077_907538575361481375_n.jpg

                Update για το κλειδωμενο Full Link για όσους τους ενδιαφέρει:
                Έπειτα από συζήτηση που είχα με τον κ. Μακρή μου ανέφερε ότι υπάρχει περιπτωση να τα έχουν κάνει σκατά με τα τσιπ για τις οθόνες καθώς για το full link πρέπει να το στηρίζει ο εγκέφαλος και το ότι το έχει μια οθόνη που χρησιμοποιούν σε όλα την ίδια, δε σημαίνει ότι μπορεί να δεχτεί το update.
                Δε βρίσκει άλλο λόγο για την καθυστέρηση ή και μη έκδοση καθώς χρήματα θα πάρουν για τις άδειες.
                Κοινώς σε περίπτωση που όντως βγει η αναβάθμιση, μόνο τότε θα γνωρίζουν ποιά θα μπορούν να την πάρουν και ποια όχι.

                Έχει και το δίλιτρο ανεξάρτητη ανάρτηση.
                Στο θέμα που αναφέρεις με τον φωτισμό ούτε η ίδια η Seat δεν ξέρει, είχα ακριβώς το ίδιο θέμα με το Ibiza και ευτυχώς που το είχα πάρει φωτογραφία αλλιώς δεν θα με πίστευαν. Δεν κατάφερα να το ξανά αλλάξω ποτέ.
                Με το OBD11 ξεκλειδώνουν όλα τα χρώματα στη πόρτα πάντως, μπες μία στο FB club για το Seat Leon MK4

                Τώρα για το full link, ας έρθουν να μας το πουν αυτό γιατί κατά την αγορά το αμάξι στον εξοπλισμό γράφει ότι διαθέτει full link
                Όχι πως θα βγάλουμε άκρη αλλά έτσι κουβέντα να γίνεται

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • L
                  lapin last edited by lapin

                  Το CUPRA Leon τώρα και με 1.5 TSI 150ps. Με καλύτερο εξοπλισμό και μάλλον ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση.

                  https://www.gocar.gr/news/new-models/40652,CUPRA_Leon_me_15_TSI.html

                  https://www.seatcupra.net/2022/10/13/cupra-leon-1-5-tsi-150ps-uk-order-books-open-starts-at-29515/

                  Σύμφωνα με πληροφορίες από την Ισπανία η έκδοση των 150ps καταργείται από την γκάμα του "Seat" Leon και το ίδιο θα συμβεί και με την έκδοση 2.0tsi 190 ps. Οι δύο αυτοί κινητήρες θα προσφέρονται μόνο στο Cupra Leon.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    groover1972 @octanios last edited by

                    @octanios said in Seat Leon Mk4 (2020):

                    [url=https://postimg.cc/B86Q0LZC]

                    alt text

                    Ηρθε !!!
                    Η "έκπληξη" είναι ότι ήρθε με ενεργοποιημένο το full link από το εργαστάσιο !!!

                    Με γειά σου και καλοταξιδο!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • L
                      lapin last edited by lapin

                      Από το επίσημο φυλλάδιο:

                      CUPRA LEON

                      1.5 TSI 150HP
                      (110kW) MQ-6 Start/Stop¹

                      1.5 TSI 150HP
                      (110kW) DSG-7 Start/Stop¹

                      Front suspension Independent type McPherson

                      • coil springs - hydraulic shock absorber

                      Rear suspension Multilink axle, coil springs and hydraulic shock absorber

                      Steering System R-EPS Progressive steering
                      Turning diameter (m) 10.5 / 11.2 10.5 / 11.2
                      Brake system Dual hydraulic circuit and brake system
                      diagonal split with electric brake booster
                      Front and rear brake type Front ventilated disc brakes and rear solid disc brakes
                      Front brakes (mm) Front brakes: 306×26 Front brakes: 306×26
                      Rear brakes (mm) 272×10 272×10
                      Rims 7,5J×18 ET46 7,5J×18 ET46
                      Tyres 225/40 R18 92Y 225/40 R18 92Y

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        sabas_thess last edited by

                        Το standard DSG στον λαιμό μου κάθεται γιατί είναι προφανώς ξηρού τύπου. Κατά τα άλλα ένα Leon με πολλαπλούς έστω και με τον 1.5 Tsi πρέπει να είναι εξαιρετικό οδηγικά. Μπράβο τους που έκαναν αυτό το βήμα μπροστά εκεί που πρόδωσε το DNA της η Ford στο Focus.

                        "I am what you made me", D.V.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lapin last edited by lapin

                          Έβγαλαν ανακοίνωση που λέει ότι το Cupra Leon 1,5 150 θα βγει πολύ σύντομα και με χειροκίνητο κιβώτιο. Σε κάποιες χώρες είναι ήδη διαθέσιμο. Το 2.0 190 παραμένει μόνο ως DSG. Επίσης ανακοίνωσαν και 2 diesel εκδόσεις μέσα στο 2023.
                          Να σου πω την αλήθεια εγώ θα το προτιμούσα ως DSG το 1,5 λόγω και του mild hybrid συστήματος που το βοηθάει στις χαμηλές στροφές.

                          T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • T
                            tsofras @lapin last edited by

                            @lapin said in Seat Leon Mk4 (2020):

                            Έβγαλαν ανακοίνωση που λέει ότι το Cupra Leon 1,5 150 θα βγει πολύ σύντομα και με χειροκίνητο κιβώτιο. Σε κάποιες χώρες είναι ήδη διαθέσιμο. Το 2.0 190 παραμένει μόνο ως DSG. Επίσης ανακοίνωσαν και 2 diesel εκδόσεις μέσα στο 2023.
                            Να σου πω την αλήθεια εγώ θα το προτιμούσα ως DSG το 1,5 λόγω και του mild hybrid συστήματος που το βοηθάει στις χαμηλές στροφές.

                            Αν έβαζαν του υγρού τύπου θα το σκεφτόμουν σοβαρά να κάνω τράμπα το δικό μου

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • O
                              octanios last edited by octanios

                              Δύο λόγια, μετά από 2 εβδομάδες (800 Km) συμβίωσης με το Leon, δυστυχώς ως επί το πλείστον εντός πόλης.
                              Πολύ καλό τιμόνι, κόβει αρκετά και είναι σχετικά "γρήγορο", καλή ποιότητα κύλισης και αρκετά ζωντανός κινητήρας, ιδίως μεταξύ 2000 και 4500 στροφών.
                              Με έχει εντυπωσάσει η κατανάλωση (παίζει μεταξύ 6,6 - 7,3 L/100Km), ιδιαίτερα για κίνηση εντός πόλης.
                              Μεγάλη και άνετη καμπίνα, συμπαθητικό ηχοσύστημα και ιδιαίτερα χρήσιμο το full link.
                              Από την άλλη "κοπανάει" στους κακούς αστικούς δρόμους, ο συνδυασμός 18αρας και ημιάκαμπτου πίσω δεν βοηθάει σε αυτό.
                              Ανυπομονώ να μου δοθεί η ευκαιρία να κινηθώ εκτός πόλης για να ανακαλύψω τις χάρες του οχήματος.

                              Υ.Γ. Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι ως κοινωνία πρέπει να έχουμε πολλά απωθημένα με το φαίνεσθαι.
                              Πολλοί συνάδελφοι και φίλοι αναρωτιούνται πως από τη Volvo κατέληξα στη Seat και μάλιστα το ρωτούν με "συμπάθεια", τύπου "τι δεν πήγε καλά, τι έπαθες;"
                              Η αλήθεια είναι ότι το διασκεδάζω λίγο αυτό.

                              T georgemit L 3 Replies Last reply Reply Quote 15
                              • T
                                tsofras @octanios last edited by

                                @octanios said in Seat Leon Mk4 (2020):

                                Δύο λόγια, μετά από 2 εβδομάδες (800 Km) συμβίωσης με το Leon, δυστυχώς ως επί το πλείστον εντός πόλης.
                                Πολύ καλό τιμόνι, κόβει αρκετά και είναι σχετικά "γρήγορο", καλή ποιότητα κύλισης και αρκετά ζωντανός κινητήρας, ιδίως μεταξύ 2000 και 4500 στροφών.
                                Με έχει εντυπωσάσει η κατανάλωση (παίζει μεταξύ 6,6 - 7,3 L/100Km), ιδιαίτερα για κίνηση εντός πόλης.
                                Μεγάλη και άνετη καμπίνα, συμπαθητικό ηχοσύστημα και ιδιαίτερα χρήσιμο το full link.
                                Από την άλλη "κοπανάει" στους κακούς αστικούς δρόμους, ο συνδυασμός 18αρας και ημιάκαμπτου πίσω δεν βοηθάει σε αυτό.
                                Ανυπομονώ να μου δοθεί η ευκαιρία να κινηθώ εκτός πόλης για να ανακαλύψω τις χάρες του οχήματος.

                                Υ.Γ. Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι ως κοινωνία πρέπει να έχουμε πολλά αποθημένα με το φαίνεσθαι.
                                Πολλοί συνάδελφοι και φίλοι αναρωτιούνται πως από τη Volvo κατέληξα στη Seat και μάλιστα το ρωτούν με "συμπάθεια", τύπου "τι δεν πήγε καλά, τι έπαθες;"
                                Η αλήθεια είναι ότι το διασκεδάζω λίγο αυτό.

                                Τον αέρα στα λάστιχα τον κοίταξες που σου είχα πει? Για δες μην έχεις και εσύ κανα 40αρι και βγάλε λίγο θα είσαι καλύτερα απο άνεση. Άσχετα απο τις 18αρες απο όσο διαβάζω παίζουν μεγάλο ρόλο και τα bridgestone στο κοπάνημα.
                                Λογικά θα αλλάξω πριν απο εσένα ελαστικά , καλά να είμαστε θα σου πω εντυπώσεις γιατί σίγουρα δεν θα ξαναβάλω τα ίδια.
                                Στα ταξίδια θα το ευχαριστιέσαι , είναι ότι πρέπει

                                Για το υστερόγραφο το μόνο που έχω να πω είναι να μην ασχολείσαι με κομπλεξικούς

                                O 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • georgemit
                                  georgemit @octanios last edited by

                                  @octanios said in Seat Leon Mk4 (2020):

                                  Δύο λόγια, μετά από 2 εβδομάδες (800 Km) συμβίωσης με το Leon, δυστυχώς ως επί το πλείστον εντός πόλης.
                                  Πολύ καλό τιμόνι, κόβει αρκετά και είναι σχετικά "γρήγορο", καλή ποιότητα κύλισης και αρκετά ζωντανός κινητήρας, ιδίως μεταξύ 2000 και 4500 στροφών.
                                  Με έχει εντυπωσάσει η κατανάλωση (παίζει μεταξύ 6,6 - 7,3 L/100Km), ιδιαίτερα για κίνηση εντός πόλης.
                                  Μεγάλη και άνετη καμπίνα, συμπαθητικό ηχοσύστημα και ιδιαίτερα χρήσιμο το full link.
                                  Από την άλλη "κοπανάει" στους κακούς αστικούς δρόμους, ο συνδυασμός 18αρας και ημιάκαμπτου πίσω δεν βοηθάει σε αυτό.
                                  Ανυπομονώ να μου δοθεί η ευκαιρία να κινηθώ εκτός πόλης για να ανακαλύψω τις χάρες του οχήματος.

                                  Υ.Γ. Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι ως κοινωνία πρέπει να έχουμε πολλά αποθημένα με το φαίνεσθαι.
                                  Πολλοί συνάδελφοι και φίλοι αναρωτιούνται πως από τη Volvo κατέληξα στη Seat και μάλιστα το ρωτούν με "συμπάθεια", τύπου "τι δεν πήγε καλά, τι έπαθες;"
                                  Η αλήθεια είναι ότι το διασκεδάζω λίγο αυτό.

                                  Ασε κι εμενα συνάδελφος μου ειπε εδωσες 25k για hyundai;
                                  Υποψιν οδηγει vw up φ.α. στο Κιατο και για να γεμίσει πηγαινει Μεγαρα.

                                  i30 1.5 160 N line!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • L
                                    lapin @octanios last edited by lapin

                                    @octanios said in Seat Leon Mk4 (2020):

                                    Υ.Γ. Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι ως κοινωνία πρέπει να έχουμε πολλά αποθημένα με το φαίνεσθαι.
                                    Πολλοί συνάδελφοι και φίλοι αναρωτιούνται πως από τη Volvo κατέληξα στη Seat και μάλιστα το ρωτούν με "συμπάθεια", τύπου "τι δεν πήγε καλά, τι έπαθες;"
                                    Η αλήθεια είναι ότι το διασκεδάζω λίγο αυτό.

                                    Συμβαίνει και σε άλλες χώρες αυτό και μάλιστα εντονότερα. Στην Αλβανία και στη Βουλγαρία, για παράδειγμα, οι δρόμοι είναι γεμάτοι με αυτοκίνητα υπερπολυτελείας και λίγοι ασχολούνται με μάρκες κατώτερες της Mercedes. Το ότι είναι κλεμμένα, αγορασμένα με εμπόριο ναρκωτικών/πορνεία και το επίπεδο διαβίωσης είναι στον πάτο τους είναι αδιάφορο... Αρκεί να δείχνουν ότι "τα κατάφεραν". To american dream σε βαλκανική, διεφθαρμένη, έκδοση...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • O
                                      octanios @tsofras last edited by

                                      @tsofras said in Seat Leon Mk4 (2020):

                                      @octanios said in Seat Leon Mk4 (2020):

                                      Δύο λόγια, μετά από 2 εβδομάδες (800 Km) συμβίωσης με το Leon, δυστυχώς ως επί το πλείστον εντός πόλης.
                                      Πολύ καλό τιμόνι, κόβει αρκετά και είναι σχετικά "γρήγορο", καλή ποιότητα κύλισης και αρκετά ζωντανός κινητήρας, ιδίως μεταξύ 2000 και 4500 στροφών.
                                      Με έχει εντυπωσάσει η κατανάλωση (παίζει μεταξύ 6,6 - 7,3 L/100Km), ιδιαίτερα για κίνηση εντός πόλης.
                                      Μεγάλη και άνετη καμπίνα, συμπαθητικό ηχοσύστημα και ιδιαίτερα χρήσιμο το full link.
                                      Από την άλλη "κοπανάει" στους κακούς αστικούς δρόμους, ο συνδυασμός 18αρας και ημιάκαμπτου πίσω δεν βοηθάει σε αυτό.
                                      Ανυπομονώ να μου δοθεί η ευκαιρία να κινηθώ εκτός πόλης για να ανακαλύψω τις χάρες του οχήματος.

                                      Υ.Γ. Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι ως κοινωνία πρέπει να έχουμε πολλά αποθημένα με το φαίνεσθαι.
                                      Πολλοί συνάδελφοι και φίλοι αναρωτιούνται πως από τη Volvo κατέληξα στη Seat και μάλιστα το ρωτούν με "συμπάθεια", τύπου "τι δεν πήγε καλά, τι έπαθες;"
                                      Η αλήθεια είναι ότι το διασκεδάζω λίγο αυτό.

                                      Τον αέρα στα λάστιχα τον κοίταξες που σου είχα πει? Για δες μην έχεις και εσύ κανα 40αρι και βγάλε λίγο θα είσαι καλύτερα απο άνεση. Άσχετα απο τις 18αρες απο όσο διαβάζω παίζουν μεγάλο ρόλο και τα bridgestone στο κοπάνημα.
                                      Λογικά θα αλλάξω πριν απο εσένα ελαστικά , καλά να είμαστε θα σου πω εντυπώσεις γιατί σίγουρα δεν θα ξαναβάλω τα ίδια.
                                      Στα ταξίδια θα το ευχαριστιέσαι , είναι ότι πρέπει

                                      Για το υστερόγραφο το μόνο που έχω να πω είναι να μην ασχολείσαι με κομπλεξικούς

                                      Τον αέρα τον είδα (θυμόμουν την παρατήρηση σου) και ήταν 36 λίμπρες.
                                      Εντάξει δεν παραπονιέμαι ιδιαίτερα, θα το συνηθίσω.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        arsenis last edited by arsenis

                                        Καλησπέρα σε όλους. Από μέρα σε μέρα περιμένω τις πινακίδες στο δικό μου Leon fr plus. Και τα ήθελα να σας ρωτήσω τον εξοπλισμό του μοντέλου αυτού γιατί στα δικά μου μάτια είναι πολύ σκέτο για τα 27.800 που έδωσα. Έχει μόνο ηλιοροφή. Με ενδιαφέρουν πολύ τα dynamic και θα ήθελα να ρωτήσω αν είναι στάνταρ στον εξοπλισμό του fr Plus. Στην δική μου περίπτωση δεν τα έχω. Όπως έχω και την οθόνη τον 8.5 αν και ξέρω πως η 10αρα είναι έξτρα. ούτε τα blind spot έχω

                                        T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • antonakis
                                          antonakis last edited by

                                          Με το παρδόν, αλλά παρρήγγειλες αυτοκίνητο χωρίς να έχεις αναλυτική λίστα εξοπλισμού?

                                          Dynamic light στα πίσω φώτα έχει η fr plus.
                                          https://www.seat.gr/content/dam/countries/gr/seat-website/car-shopping-tools/brochure-download/brochures/leon/Exoplismos-new-Leon-cars-models-info-KL1-NA-july-2021.pdf

                                          "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                                          A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A
                                            arsenis @antonakis last edited by

                                            @antonakis said in Seat Leon Mk4 (2020):

                                            Με το παρδόν, αλλά παρρήγγειλες αυτοκίνητο χωρίς να έχεις αναλυτική λίστα εξοπλισμού?

                                            Dynamic light στα πίσω φώτα έχει η fr plus.
                                            https://www.seat.gr/content/dam/countries/gr/seat-website/car-shopping-tools/brochure-download/brochures/leon/Exoplismos-new-Leon-cars-models-info-KL1-NA-july-2021.pdf

                                            είμαι χαζός φίλε το ξέρω. Δεν με ένοιαζε τίποτα. Ήταν ετοιμοπαραδοτο μπήκα το είδα μου άρεσε και το έκλεισα. Μετά έφυγα για δουλειά σε άλλη περιοχή και δεν είχα εικόνα τι έχει και τι δεν έχει. Εχθές που πήγα να το δω ενημερώθηκα σχετικά. Όχι ότι δεν θα το πάρω μπορώ να ζήσω και χωρίς αυτά. Σε ευχαριστώ για το λινκ σου νασαι καλά

                                            J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 77 / 84
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr