[url=https://postimg.cc/B86Q0LZC]
Ηρθε !!!
Η "έκπληξη" είναι ότι ήρθε με ενεργοποιημένο το full link από το εργαστάσιο !!!
[url=https://postimg.cc/B86Q0LZC]
Ηρθε !!!
Η "έκπληξη" είναι ότι ήρθε με ενεργοποιημένο το full link από το εργαστάσιο !!!
Δύο λόγια, μετά από 2 εβδομάδες (800 Km) συμβίωσης με το Leon, δυστυχώς ως επί το πλείστον εντός πόλης.
Πολύ καλό τιμόνι, κόβει αρκετά και είναι σχετικά "γρήγορο", καλή ποιότητα κύλισης και αρκετά ζωντανός κινητήρας, ιδίως μεταξύ 2000 και 4500 στροφών.
Με έχει εντυπωσάσει η κατανάλωση (παίζει μεταξύ 6,6 - 7,3 L/100Km), ιδιαίτερα για κίνηση εντός πόλης.
Μεγάλη και άνετη καμπίνα, συμπαθητικό ηχοσύστημα και ιδιαίτερα χρήσιμο το full link.
Από την άλλη "κοπανάει" στους κακούς αστικούς δρόμους, ο συνδυασμός 18αρας και ημιάκαμπτου πίσω δεν βοηθάει σε αυτό.
Ανυπομονώ να μου δοθεί η ευκαιρία να κινηθώ εκτός πόλης για να ανακαλύψω τις χάρες του οχήματος.
Υ.Γ. Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι ως κοινωνία πρέπει να έχουμε πολλά απωθημένα με το φαίνεσθαι.
Πολλοί συνάδελφοι και φίλοι αναρωτιούνται πως από τη Volvo κατέληξα στη Seat και μάλιστα το ρωτούν με "συμπάθεια", τύπου "τι δεν πήγε καλά, τι έπαθες;"
Η αλήθεια είναι ότι το διασκεδάζω λίγο αυτό.
Καλησπέρα και από εμένα.
Παρέδωσα σήμερα το αγαπημένο μου Volvo V40-T3 στην Βελμαρ, ως προκαταβολή για ένα Leon fr, το οποίο υπάρχει ως ετοιμοπαράδοτο από ακύρωση παραγγελίας.
Προβλέπεται να το έχω στα χέρια μου σε 10-15 ημέρες.
Αρχικά είχα κάνει παραγγελία για ένα fr με συγκεκριμένα specs (beats audio - 10αρα οθόνη), συνειδητοποίησα όμως ότι θα καθυστερούσε πολύ το αυτοκίνητο και έτσι μόλις με ειδοποίησαν ότι υπάρχει ετοιμοπαράδοτο, αποφάσισα να το κλείσω.
Μετά από πολλά χρόνια λοιπόν, πίσω στο group vag.
Οψόμεθα ...
Μετά από 2.600 χιλιόμετρα, έχω αρχίσει να το ερωτεύομαι.
Πολύ καλό τιμόνι, "στριφτερό" πλαίσιο και καλά φρένα, μόλις συνηθίσεις την αίσθηση του πενταλ.
Ο 1.5 tsi φαίνεται πολύ καλός κινητήρας, αρκετά γεμάτος μεταξύ 2.500 και 4000 στροφών. Η αίσθηση που μου δίνει στο τράβηγμα είναι αντίστοιχη με τον ecoboost που είχα στο Volvo, ο οποίος με πρόγραμμα απέδιδε περίπου 180 ίππους.
Ιδιαίτερα στο sport mode έχει πολύ καλή αμεσότητα στο πάτημα του γκαζιού.
Το μόνο μου άγχος είναι τα πολλά ηλεκτρονικά (infotaintment, χειρόφρενο κ.λ.π.) και η αντοχή τους στο χρόνο, δεδομένου ότι το αυτοκίνητο θα το πληρώνω για αρκετά χρόνια.
Νομίζω, εν τέλει, πως σε αυτά τα χρήματα μόνο το Leon και το Huyndai i30 υπάρχουν ως επιλογές για κάποιον που θέλει ένα hatchback με, ας πούμε, sportif χαρακτηριστικά.
Σας ευχαριστώ πολύ, παιδιά.
Μόλις παραλάβω, θα "ανέβουν" και οι κατάλληλες φωτογραφίες.
Μετά από 6 μήνες και 9.000 χλμ, δεν τρίζει τίποτα στο Leon 1.5 fr manual.
Ποιότητα κύλισης, πολύ καλύτερη από ότι περίμενα.
Εντάξει ο ημιάκαμπτος δεν είναι ότι καλύτερο, αλλά εφόσον το δίλιτρο έχει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, θα είναι σίγουρα οκ.
Καλοτάξιδο, να το χαρείτε, με υγεία.
Πολύ ωραίο χρώμα by the way.
@tsofras said in Seat Leon Mk4 (2020):
@octanios said in Seat Leon Mk4 (2020):
Σας ευχαριστώ πολύ, παιδιά.
Μόλις παραλάβω, θα "ανέβουν" και οι κατάλληλες φωτογραφίες.Με το καλό να παραλάβεις και καλότάξιδο να είναι
Έκδοση - Χρώμα ?
Σε ευχαριστώ πολύ.
Leon fr (όχι plus), magnetic grey.
Βάζω πάντα από εταιρικό πρατήριο ΕΚΟ 98 οκτανίων (κινητήρες 1.6 ecoboost και 1.5 tsi).
@marc-s110l said in Seat Leon Mk4 (2020):
Με το καλό να παραλάβεις
Έφυγε το 40αρι?
Σε ευχαριστώ πολύ.
Το 40αρι δόθηκε ως προκαταβολή (ανταλλαγή) για το Leon.
Με το δικό μου 1.5 tsi 150 hp (μετά από 11.000 χλμ) βλέπω γύρω στο 7,0 - 7,5 μέσα στην πόλη και 5,8 - 6,5 εκτός.
Μετά από 6 μήνες και 9.000 χλμ, δεν τρίζει τίποτα στο Leon 1.5 fr manual.
Ποιότητα κύλισης, πολύ καλύτερη από ότι περίμενα.
Εντάξει ο ημιάκαμπτος δεν είναι ότι καλύτερο, αλλά εφόσον το δίλιτρο έχει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, θα είναι σίγουρα οκ.
Βάζω πάντα από εταιρικό πρατήριο ΕΚΟ 98 οκτανίων (κινητήρες 1.6 ecoboost και 1.5 tsi).
@arsenis said in Seat Leon Mk4 (2020):
Καλησπέρα σε όλους. Σήμερα λοιπόν παρέλαβα και εγώ το δικό μου fr χρώματος λευκού και εχω να πω τα εξής. Ά.Ρ.Ρ.Ω.Σ.Τ.Ο αμάξι. Να ξεκινήσω λέγοντας ότι μετά από 60χλμ μέσα στην Αθήνα μάλλον το χαίρονται περισσότερο οι περαστικοί που το βλέπουν παρά εγώ λες και είναι λαμποργκινι αν και μεταξύ μας είναι ομορφότερο από λαμποργκινι. Να προσθέσω εδώ πως δεν ξέρω μπορώ να είμαι αντικειμενικός διότι στην κατοχή μου οδηγούσα αγροτικά ( Toyota Hilux 2009 και ένα του 90 και ένα fiat stilo 2002) μιας και ζούσα επαρχία και ήρθα Αθήνα τα 2 τελευταία χρόνια οπότε μπροστα τους μοιάζει ονειρικό το αμάξι. Τιμόνι ακριβείας πας εκεί που θες χωρίς να χάνεις χιλιοστό. Φρένα ευτυχώς δεν χρειάστηκε να γίνει κάποιο απότομο φρενάρισμα ούτε θέλω αλλά δείχνουν καλά αλλα ίσως για δικά μου γούστα να χρειάζονται λίγο πάτημα ακόμα. Το ac προσωπικά το συνήθισα μέσα στο infotainment δεν λέω ότι είναι τόσο λειτουργικό αλλά σίγουρα δεν νομίζω να είναι επικίνδυνο. Αυτά σε πρώτη φάση σίγουρα ξεχνάω πολλά να πω από την χαρά μου μιας και είναι το πρώτο μου αμάξι (ετών 29) αλλά θα επιστρέψω με update
Καλοτάξιδο φίλε μου, σου εύχομαι να το χαρείς.
Τα φρένα, να ξέρεις, μόλις στρώσουν, πιάνουν πολύ καλά.
@sabas_thess said in Seat Leon Mk4 (2020):
Αυτή την κατανάλωση την επιτυγχάνεις με "eco" ως επί το πλείστον εντός πόλης. Επίσης μηχανικό ή DSG;
Με μηχανικό κιβώτιο και Normal mode.
Βέβαια οι αστικές διαδρομές που κινούμαι περιλαμβάνουν Αττική οδό και αρκετές περιαστικές αρτηρίες, όπως τον περιφερειακό του Καρέα κ.λ.π.
Δηλαδή δεν παίζει πολύ μποτιλιάρισμα.
Υπό αυτές τις συνθήκες, αν είσαι "μετρημένος" επιτυγχάνεις αυτά τα νούμερα.
@paraskevas013 said in Seat Leon Mk4 (2020):
@octanios said in Seat Leon Mk4 (2020):
Μετά από 2.600 χιλιόμετρα, έχω αρχίσει να το ερωτεύομαι.
Πολύ καλό τιμόνι, "στριφτερό" πλαίσιο και καλά φρένα, μόλις συνηθίσεις την αίσθηση του πενταλ.
Ο 1.5 tsi φαίνεται πολύ καλός κινητήρας, αρκετά γεμάτος μεταξύ 2.500 και 4000 στροφών. Η αίσθηση που μου δίνει στο τράβηγμα είναι αντίστοιχη με τον ecoboost που είχα στο Volvo, ο οποίος με πρόγραμμα απέδιδε περίπου 180 ίππους.
Ιδιαίτερα στο sport mode έχει πολύ καλή αμεσότητα στο πάτημα του γκαζιού.
Το μόνο μου άγχος είναι τα πολλά ηλεκτρονικά (infotaintment, χειρόφρενο κ.λ.π.) και η αντοχή τους στο χρόνο, δεδομένου ότι το αυτοκίνητο θα το πληρώνω για αρκετά χρόνια.
Νομίζω, εν τέλει, πως σε αυτά τα χρήματα μόνο το Leon και το Huyndai i30 υπάρχουν ως επιλογές για κάποιον που θέλει ένα hatchback με, ας πούμε, sportif χαρακτηριστικά.φίλε μου με την κατανάλωση πως πηγαίνει το συγκεκριμένο,,στο διαδίκτυο μία θα λένε οικονομικό μία ότι πίνει άσχημα,,η δικιά σου εμπειρία τι λέει,,εντός εκτός πόλης? είμαι υποψήφιος αγοραστής έχω ανεβάσει το μπάτζετ που διέθετα και μαζί με το puma(ξέρω διαφορετικές κατηγορίες) που με ενδιαφέρει είναι το fr plus!
Μέχρι τώρα έχω 6,8 - 7,5 L/100 Km στην πόλη και 6,0 με 6,5 εκτός.
Το παλεύω βέβαια, δηλαδή εντός πόλης προσπαθώ να κάνω οικονομική οδήγηση, όσο μπορώ.
Για εμένα είναι μια ευχάριστη έκπληξη η κατανάλωση, μέχρι τώρα.
Μετά από 2.600 χιλιόμετρα, έχω αρχίσει να το ερωτεύομαι.
Πολύ καλό τιμόνι, "στριφτερό" πλαίσιο και καλά φρένα, μόλις συνηθίσεις την αίσθηση του πενταλ.
Ο 1.5 tsi φαίνεται πολύ καλός κινητήρας, αρκετά γεμάτος μεταξύ 2.500 και 4000 στροφών. Η αίσθηση που μου δίνει στο τράβηγμα είναι αντίστοιχη με τον ecoboost που είχα στο Volvo, ο οποίος με πρόγραμμα απέδιδε περίπου 180 ίππους.
Ιδιαίτερα στο sport mode έχει πολύ καλή αμεσότητα στο πάτημα του γκαζιού.
Το μόνο μου άγχος είναι τα πολλά ηλεκτρονικά (infotaintment, χειρόφρενο κ.λ.π.) και η αντοχή τους στο χρόνο, δεδομένου ότι το αυτοκίνητο θα το πληρώνω για αρκετά χρόνια.
Νομίζω, εν τέλει, πως σε αυτά τα χρήματα μόνο το Leon και το Huyndai i30 υπάρχουν ως επιλογές για κάποιον που θέλει ένα hatchback με, ας πούμε, sportif χαρακτηριστικά.
Καλοτάξιδο, να το χαρείτε, με υγεία.
Πολύ ωραίο χρώμα by the way.
@tsofras said in Seat Leon Mk4 (2020):
@octanios said in Seat Leon Mk4 (2020):
Δύο λόγια, μετά από 2 εβδομάδες (800 Km) συμβίωσης με το Leon, δυστυχώς ως επί το πλείστον εντός πόλης.
Πολύ καλό τιμόνι, κόβει αρκετά και είναι σχετικά "γρήγορο", καλή ποιότητα κύλισης και αρκετά ζωντανός κινητήρας, ιδίως μεταξύ 2000 και 4500 στροφών.
Με έχει εντυπωσάσει η κατανάλωση (παίζει μεταξύ 6,6 - 7,3 L/100Km), ιδιαίτερα για κίνηση εντός πόλης.
Μεγάλη και άνετη καμπίνα, συμπαθητικό ηχοσύστημα και ιδιαίτερα χρήσιμο το full link.
Από την άλλη "κοπανάει" στους κακούς αστικούς δρόμους, ο συνδυασμός 18αρας και ημιάκαμπτου πίσω δεν βοηθάει σε αυτό.
Ανυπομονώ να μου δοθεί η ευκαιρία να κινηθώ εκτός πόλης για να ανακαλύψω τις χάρες του οχήματος.Υ.Γ. Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι ως κοινωνία πρέπει να έχουμε πολλά αποθημένα με το φαίνεσθαι.
Πολλοί συνάδελφοι και φίλοι αναρωτιούνται πως από τη Volvo κατέληξα στη Seat και μάλιστα το ρωτούν με "συμπάθεια", τύπου "τι δεν πήγε καλά, τι έπαθες;"
Η αλήθεια είναι ότι το διασκεδάζω λίγο αυτό.Τον αέρα στα λάστιχα τον κοίταξες που σου είχα πει? Για δες μην έχεις και εσύ κανα 40αρι και βγάλε λίγο θα είσαι καλύτερα απο άνεση. Άσχετα απο τις 18αρες απο όσο διαβάζω παίζουν μεγάλο ρόλο και τα bridgestone στο κοπάνημα.
Λογικά θα αλλάξω πριν απο εσένα ελαστικά , καλά να είμαστε θα σου πω εντυπώσεις γιατί σίγουρα δεν θα ξαναβάλω τα ίδια.
Στα ταξίδια θα το ευχαριστιέσαι , είναι ότι πρέπειΓια το υστερόγραφο το μόνο που έχω να πω είναι να μην ασχολείσαι με κομπλεξικούς
Τον αέρα τον είδα (θυμόμουν την παρατήρηση σου) και ήταν 36 λίμπρες.
Εντάξει δεν παραπονιέμαι ιδιαίτερα, θα το συνηθίσω.
Δύο λόγια, μετά από 2 εβδομάδες (800 Km) συμβίωσης με το Leon, δυστυχώς ως επί το πλείστον εντός πόλης.
Πολύ καλό τιμόνι, κόβει αρκετά και είναι σχετικά "γρήγορο", καλή ποιότητα κύλισης και αρκετά ζωντανός κινητήρας, ιδίως μεταξύ 2000 και 4500 στροφών.
Με έχει εντυπωσάσει η κατανάλωση (παίζει μεταξύ 6,6 - 7,3 L/100Km), ιδιαίτερα για κίνηση εντός πόλης.
Μεγάλη και άνετη καμπίνα, συμπαθητικό ηχοσύστημα και ιδιαίτερα χρήσιμο το full link.
Από την άλλη "κοπανάει" στους κακούς αστικούς δρόμους, ο συνδυασμός 18αρας και ημιάκαμπτου πίσω δεν βοηθάει σε αυτό.
Ανυπομονώ να μου δοθεί η ευκαιρία να κινηθώ εκτός πόλης για να ανακαλύψω τις χάρες του οχήματος.
Υ.Γ. Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι ως κοινωνία πρέπει να έχουμε πολλά απωθημένα με το φαίνεσθαι.
Πολλοί συνάδελφοι και φίλοι αναρωτιούνται πως από τη Volvo κατέληξα στη Seat και μάλιστα το ρωτούν με "συμπάθεια", τύπου "τι δεν πήγε καλά, τι έπαθες;"
Η αλήθεια είναι ότι το διασκεδάζω λίγο αυτό.