-
Ξερει να μου πει καποιος κατοχος αυτοματου κιβωτιου EAT 8 αν θελουν αλλαγμα τα λαδια του κιβωτιου ? Στο βιβλιο συντηρησεης λεει οτι δεν αλλαζονται καθως και στο σερβις που ρωτησα μου ειπαν οτι δεν χρειαζονται αλλαγμα. Εχω μια επιφυλαξη σε αυτο διοτι απο παλιοτερα αυτοματα τα αλλαζανε καθε συγκεκριμενα χιλιομετρα. Ειπα να ρωτησω καποιο συνεργειο που ασχολειται με αυτοματα κιβωτια ναπαρω μια γνωμη.
-
@chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):
Ξερει να μου πει καποιος κατοχος αυτοματου κιβωτιου EAT 8 αν θελουν αλλαγμα τα λαδια του κιβωτιου ?
Επισήμως δεν θέλουν. Πρακτικά και πραγματικά φυσικά και θέλουν, περί τα 100-120.000χλμ. Οπότε, εαν σκέφτεσαι να κρατήσει το αυτοκίνητο για πολλά χλμ άλλαξέ τα (σε κάποιον που ξέρει τι κάνει και όχι στην αντιπροσωπεία). Εαν από την άλλη το πουλήσεις στα μέχρι 150.000χλμ, μπορείς και να μην τα αλλάξεις.
-
@fanis75 said in Peugeot 5008 (SUV):
@chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):
Ξερει να μου πει καποιος κατοχος αυτοματου κιβωτιου EAT 8 αν θελουν αλλαγμα τα λαδια του κιβωτιου ?
Επισήμως δεν θέλουν. Πρακτικά και πραγματικά φυσικά και θέλουν, περί τα 100-120.000χλμ. Οπότε, εαν σκέφτεσαι να κρατήσει το αυτοκίνητο για πολλά χλμ άλλαξέ τα (σε κάποιον που ξέρει τι κάνει και όχι στην αντιπροσωπεία). Εαν από την άλλη το πουλήσεις στα μέχρι 150.000χλμ, μπορείς και να μην τα αλλάξεις.
στα vit με το ιδιο aisin αναφερεται ξεκαθαρα οτι δεν θελει κανενος ειδους συντηρηση το κιβωτιο για ολη τη ζωη του αυτοκινητου. οποτε ειναι μια χαρα χωρις καμμια αλλαγη
-
@gatoz said in Peugeot 5008 (SUV):
στα vit με το ιδιο aisin αναφερεται ξεκαθαρα οτι δεν θελει κανενος ειδους συντηρηση το κιβωτιο για ολη τη ζωη του αυτοκινητου. οποτε ειναι μια χαρα χωρις καμμια αλλαγη
Δεν είναι. Το ιδιο λένε ΟΛΟΙ οι κατασκευαστές (αλλά οι κατασκευαστές κιβωτίων όχι)...το ίδιο έλεγε και στο Μίνι που είχε το ίδιο κιβώτιο. Εαν θες να το κρατήσεις αρκετά, οι αλλαγές είναι επιβεβλημένες.
-
Για να μην στεναχωριόμαστε χωρίς λόγο. Δεν ξέχασε ξαφνικά η PSA να φιάχνει ποιοτικά αυτοκίνητα. Σφάλματα συμβαίνουν και θα συμβαίνουν παντού. Το γιατί αυξάνεται ίσως η συχνότητα είναι αποτελέσμα δυο παραγόντων
α)Στις ελλείψεις στην εφοδιαστική αλύσιδα
β)Στην μεταβατική περίοδο όπου ειδικα οι μεγάλοι όμιλοι θα πρέπει να κάνουν την στροφή στα ηλεκτρικά.Έχουν φύγει (ανθρώπινοι & υλικοί) πόροι απο τα θερμικά και πάνε στα ηλεκτρικά. Διαβάστε την συνέντευξη της κυριούλας που τρέχει την Πεζο και θα καταλάβετε πολλά , είναι στους 4τροχους του Ιανουαρίου.
Τα diesel οσο θα υπάρχουν , θα απασχολούν όλο και λιγότερους πόρους στην Πεζω και τα προβλήματα θα είναι βεβαιότητα.
Τα plugin είναι μεταβατικά και στην ουσία γέφυρα για τους καταναλωτές που έχουν δυσκολία να πάνε στα ηλεκτρικά ή για χώρες χωρίς υποδομές. Και πάλι όμως θα ειναι επίφοβα από απόψη πόρων καθώς θα υπάρχουν για περιορισμένο χρονικό διάστημα.Είναι μια περίοδος που θέλει αναμονή αλλά καλό είναι να έχουμε όλη την εικόνα.
-
@george1977 said in Peugeot 5008 (SUV):
Για να μην στεναχωριόμαστε χωρίς λόγο. Δεν ξέχασε ξαφνικά η PSA να φιάχνει ποιοτικά αυτοκίνητα. Σφάλματα συμβαίνουν και θα συμβαίνουν παντού. Το γιατί αυξάνεται ίσως η συχνότητα είναι αποτελέσμα δυο παραγόντων
α)Στις ελλείψεις στην εφοδιαστική αλύσιδα
β)Στην μεταβατική περίοδο όπου ειδικα οι μεγάλοι όμιλοι θα πρέπει να κάνουν την στροφή στα ηλεκτρικά.Έχουν φύγει (ανθρώπινοι & υλικοί) πόροι απο τα θερμικά και πάνε στα ηλεκτρικά. Διαβάστε την συνέντευξη της κυριούλας που τρέχει την Πεζο και θα καταλάβετε πολλά , είναι στους 4τροχους του Ιανουαρίου.
Τα diesel οσο θα υπάρχουν , θα απασχολούν όλο και λιγότερους πόρους στην Πεζω και τα προβλήματα θα είναι βεβαιότητα.
Τα plugin είναι μεταβατικά και στην ουσία γέφυρα για τους καταναλωτές που έχουν δυσκολία να πάνε στα ηλεκτρικά ή για χώρες χωρίς υποδομές. Και πάλι όμως θα ειναι επίφοβα από απόψη πόρων καθώς θα υπάρχουν για περιορισμένο χρονικό διάστημα.Είναι μια περίοδος που θέλει αναμονή αλλά καλό είναι να έχουμε όλη την εικόνα.
γιατι ποτε εφτιαχνε δηλαδη?
και το μη μεταβατικο - μη ντηζελ 508 μου, το ιδιο χρεπι ηταν με τα σημερινα. -
@gatoz said in Peugeot 5008 (SUV):
γιατι ποτε εφτιαχνε δηλαδη?
Εαν θέλουμε να πούμε αλήθειες, στην πραγματικότητα ποτέ!! Ήξερε να φτιάχνει πολλά πράγματα (αναρτήσεις, φρένα, τιμόνια κλπ.) αλλά ποιοτικά αμάξια ποτέ.
-
@fanis75 said in Peugeot 5008 (SUV):
@gatoz said in Peugeot 5008 (SUV):
γιατι ποτε εφτιαχνε δηλαδη?
Εαν θέλουμε να πούμε αλήθειες, στην πραγματικότητα ποτέ!! Ήξερε να φτιάχνει πολλά πράγματα (αναρτήσεις, φρένα, τιμόνια κλπ.) αλλά ποιοτικά αμάξια ποτέ.
Δεν ήταν γιαπωνέζοι αλλά δεν είχαν και το σημερινό χάλι να τους βρίζει όλος ο κόσμος.
-
@george1977 said in Peugeot 5008 (SUV):
@fanis75 said in Peugeot 5008 (SUV):
@gatoz said in Peugeot 5008 (SUV):
γιατι ποτε εφτιαχνε δηλαδη?
Εαν θέλουμε να πούμε αλήθειες, στην πραγματικότητα ποτέ!! Ήξερε να φτιάχνει πολλά πράγματα (αναρτήσεις, φρένα, τιμόνια κλπ.) αλλά ποιοτικά αμάξια ποτέ.
Δεν ήταν γιαπωνέζοι αλλά δεν είχαν και το σημερινό χάλι να τους βρίζει όλος ο κόσμος.
Με την εξέλιξη της τεχνολογίας και δικτύων ενημέρωσης, όλα μαθαίνονται γρηγορότερα ευκολότερα.
Τα καθόλου προβλήματα των Γιαπωνέζων έχουν γίνει λίγα.
Τα λίγα των άλλων πολλά -
@george1977 said in Peugeot 5008 (SUV):
@fanis75 said in Peugeot 5008 (SUV):
@gatoz said in Peugeot 5008 (SUV):
γιατι ποτε εφτιαχνε δηλαδη?
Εαν θέλουμε να πούμε αλήθειες, στην πραγματικότητα ποτέ!! Ήξερε να φτιάχνει πολλά πράγματα (αναρτήσεις, φρένα, τιμόνια κλπ.) αλλά ποιοτικά αμάξια ποτέ.
Δεν ήταν γιαπωνέζοι αλλά δεν είχαν και το σημερινό χάλι να τους βρίζει όλος ο κόσμος.
μια λεξη μονο, μια
ΠΡΙΝΣ -
@gtsartsal said in Peugeot 5008 (SUV):
@george1977 said in Peugeot 5008 (SUV):
@fanis75 said in Peugeot 5008 (SUV):
@gatoz said in Peugeot 5008 (SUV):
γιατι ποτε εφτιαχνε δηλαδη?
Εαν θέλουμε να πούμε αλήθειες, στην πραγματικότητα ποτέ!! Ήξερε να φτιάχνει πολλά πράγματα (αναρτήσεις, φρένα, τιμόνια κλπ.) αλλά ποιοτικά αμάξια ποτέ.
Δεν ήταν γιαπωνέζοι αλλά δεν είχαν και το σημερινό χάλι να τους βρίζει όλος ο κόσμος.
Με την εξέλιξη της τεχνολογίας και δικτύων ενημέρωσης, όλα μαθαίνονται γρηγορότερα ευκολότερα.
Τα καθόλου προβλήματα των Γιαπωνέζων έχουν γίνει λίγα.
Τα λίγα των άλλων πολλάΚαι οι Γιαπωνέζοι είχαν προβλήματα αλλά είχαν φιλοσοφία αυτοβελτίωσης στα αυτοκίνητα. Τα αρχικά προβλήματα λυνόντουσαν στις επόμενες εκδόσεις. Οι ευρωπαίοι απλα το βάζανε στα features του αυτοκινήτου.
-
@gatoz said in Peugeot 5008 (SUV):
μια λεξη μονο, μια
ΠΡΙΝΣΚαι πιο πριν με τα multican και τις πλεξούδες των ηελκτρικών/ηλεκτονικών....το πανηγύρι γινόταν σε βλάβες που δεν ξέρανε τι, πως και γιατί.
ΥΓ: Μην λες για πρινς, να σου πει ο μέτοχος οτι και για αυτό οι Γερμανοί φταίνε...όπως για όλα γα χάλια της pSA...χαχα!!
-
Και εγω αυτη την εντύπωση εχω.Ειδικά τα Renault είχαν τεράστια προβληματα με τα ηλεκτρικά.
-
Που κολλάει η Ρένα με την πσα;
Υγ. Από δικό μου άνθρωπο, πολύ υψηλά ιπτάμενο μέχρι πριν 10 χρόνια στην παλιά αντιπροσωπεία, στην ερώτησή μου ποιά είναι τα πλέον προβληματικά, ήταν κάθετος: 'η σειρά 05 στα έιτις και νάιντις'. 205/305/405 και τα τοιαύτα δηλαδήΣ. Δεν πρόλαβε το τωρινό πάρτυ με dpf και phev βέβαια.
-
Γιατί η σειρά 05;
Φορούσε τον γνωστό tu , έναν καλό για την εποχή του κινητήρα, που δεν ήξερε τι σημαίνει κατανάλωση λαδιού. Σύμφωνοι , άρπαζε η φλάντζα του , αλλά τον έμαθαν σχετικά νωρίς τα συνεργεία και αν έκανες κάποια βασικά πραγματάκια ( αποφυγή κρύου σκισίματος και συχνή αλλαγή νερών ) , ζούσε με την αρχική του φλάντζα για χρόνια. Ηλεκτρονικά τότε σχεδόν ανύπαρκτα.
Για την ιστορία ( οχι ότι είμαι δείγμα, μπορεί απλά να υπήρξα τυχερός) , το 405 μας μέχρι τη μέρα που αποσύρθηκε , δούλευε υποδειγματικά ( μία φορά αλλαγή φλάντζας ) με 315.000 χλμ, και τα ηλεκτρονικά του παράθυρα ανεβοκατέβαιναν με τον ίδιο σπαστικά αργό ρυθμό , όπως της πρώτης μέρας. Απόλυτα αξιόπιστο όχημα , ο.κ. είχε ραγίσει το ταμπλό του αλλά μας ήταν αδιάφορο.
-
Μεταφέρω ότι ακριβώς μου έχει πει. Και τον πιστεύω γιατί τονε ξέρω 40 χρόνια, αφεδύο ήταν σε καίρια θέση και γνώριζε πολλά.
-
@dstou said in Peugeot 5008 (SUV):
Μεταφέρω ότι ακριβώς μου έχει πει. Και τον πιστεύω γιατί τονε ξέρω 40 χρόνια, αφεδύο ήταν σε καίρια θέση και γνώριζε πολλά.
Δεν αμφέβαλλα , είπα μήπως σου είπε ότι "πονούσαν" και πουθενά αλλού και δεν έτυχε στο δικό μας.
Πάντως ειλικρινά τα τότε psa ( αρχές 90 ), , που είχαμε στην ευρύτερη οικογένεια (δικό μας 405, 106 , πολύ "στενό" 309 και μία zx που ήξερα) , αποδείχθηκαν αξιόπιστα. Επιμένω όμως μπορεί απλά να υπήρξαμε τυχεροί , συμπεράσματα γενικά αποφεύγω να βγάζω απλά από την προσωπική μου χρήση και εμπειρία. -
Ηλεκτρικά, ηλεκτρονικά, μπιλιοφόρους, φούσκες είναι μερικά που θυμάμαι. Έχουν περάσει και 10-15 χρόνια. Επίσης θυμάμαι ένα δικαστικό σήριαλ με ταξί 406 ενός συλλόγου ραδιοταξί στη θεσνίκη, όπου τους τα αντικατέστησε αχρεωστήτως στο τέλος. Με τη μόνη εξαίρεση κάποιων που είχαν παραγγείλει αυτόματο, οι οποίοι δεν δέχτηκαν το χειροκίνητο που τους έδιναν, και συνέχισαν με δικηγόρους. Τα εν λόγω μια μέρα έκαναν κούρσες, 3 μπαίνανε στα συνεργεία, και οι ενάγοντες διεκδικούσαν απώλεια εισοδήματος.
Σκηνές ροκ με αγανακτισμένους πελάτες βίωνε στα κεντρικά της Φίατ πριν από 25 περίπου χρόνια η ξαδέρφη μου, με κύριες αιτίες το 156 και εξόχως το Λύμπρα και σημείο προστριβής τις εγγυήσεις, τις συνεχείς ακινητοποιήσεις κα. -
@civil357 said in Peugeot 5008 (SUV):
@dstou said in Peugeot 5008 (SUV):
Μεταφέρω ότι ακριβώς μου έχει πει. Και τον πιστεύω γιατί τονε ξέρω 40 χρόνια, αφεδύο ήταν σε καίρια θέση και γνώριζε πολλά.
Δεν αμφέβαλλα , είπα μήπως σου είπε ότι "πονούσαν" και πουθενά αλλού και δεν έτυχε στο δικό μας.
Πάντως ειλικρινά τα τότε psa ( αρχές 90 ), , που είχαμε στην ευρύτερη οικογένεια (δικό μας 405, 106 , πολύ "στενό" 309 και μία zx που ήξερα) , αποδείχθηκαν αξιόπιστα. Επιμένω όμως μπορεί απλά να υπήρξαμε τυχεροί , συμπεράσματα γενικά αποφεύγω να βγάζω απλά από την προσωπική μου χρήση και εμπειρία.Και εμείς από τους τυχερούς...με 4 PSA (τα οποία τα έχουμε ακόμη) το πρώτο από το 1998... μάλλον πέσαμε στους πολύ τυχερούς..
-
Μια ζωή με απροβλημάτιστα ιταλικά οικογενειακώς, το πρώτο και μοναδικό PSA μου, ένα 106, ότι ηλεκτρικό είχε στη μηχανή θεωρούνταν αναλώσιμο. Πολλαπλασιαστές κάθε 20000 χλμ, αισθητήτηρες κ.λπ κλπ. Ησύχασε όταν στο 3ο συνεργείο που πήγα άλλαξαν την πλεξούδα.
Peugeot 5008 (SUV)