-
@gatoz said in Dacia Jogger 2022:
@spi_duster said in Dacia Jogger 2022:
@dimsabas said in Dacia Jogger 2022:
Και το πενταθέσιο έχει νόημα, με τον σπηλαιώδη χώρο αποσκευών. Αυτοκίνητα που είναι πραγματικά προσιτά και έχουν τέτοιους χώρους έχουν νόημα στην Ελλάδα του 2022. Αν μάλιστα έχουν τόσο χαμηλό κόστος, ακόμα περισσότερο.
Και όχι μόνο στην Ελλάδα να προσθέσω. Σε δυο χώρες αυτοκινητομάνες που βρέθηκα τελευταία (Ισπανία, Ιταλία) τα Dacia είχαν την τιμητική τους. Νταστερ Σαντέρο γεμάτοι οι δρόμοι.
Χρειάστηκε να περάσει μια δεκαετια σχεδόν ώστε να γίνει αντιληπτό ότι η Dacia κατασκευάζει οικονομικά αξιόπιστα ευρύχωρα αυτοκίνητα.και?
ουτε τα αστικα χαλανε, ουτε τα κτελ....Φυσικά και χαλάνε μα δεν είναι Ντατσια
-
Μια νέα εποχή για τη dacia.
Πλήρως Υβριδικό, αυτόματο, 140 άλογα, crossover, 7θεσιο, τεράστιο πορτπαγκαζ και 23.000 ευρώ. Μάλιστα το κιβώτιο είναι το ίδιο με των renault, που δεν έχει χαρακτηριστικά cvt αλλά κανονικού αυτόματου.
Το νέο πράσινο παστέλ χρωματακι, πολύ μοντέρνο
Δηλαδή, αν το ίδιο πακέτο κοστίζει 20-21.000 € στο sandero stepway και 18-19.000 στο streetway, τότε αλλάζει πολύ την κατηγορία..
Λογικά στο fl του σε κάνα έτος, το πολύ δύο που θα έχει υποχρεωτικά όλα τα νέα adas και πιθανότατα μεσαίο αερόσακο κλείνει τελείως την απόσταση από τον ανταγωνισμό του.
-
Υπέροχο, αν έρθει και εδώ με αυτή την τιμή, θα αρχίσουν οι ανταγωνιστές να ξηλώνουν adas.
(άμα του έχωνε και καμιά τετρακίνηση...) -
Ωραία στέκεται το Jogger δίπλα στον βασιλιά της κατηγορίας πάντως.
-
@vagkirk said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Ωραία στέκεται το Jogger δίπλα στον βασιλιά της κατηγορίας πάντως.
Απο έξω σίγουρα...εσωτερικά χάνει κατά κράτος εκτός απο τους χώρους.
Στο Ναύπλιο επίσης είδα σε ίδιο χρώμα το test drive της τοπικής αντιπροσωπείας με μπαγκαζιέρα οροφής...έδειχνε αρκετά macho όχημα...
-
Παιδιά στις φωτό δεν φαίνεται, αλλά από κοντά ειναι δέκα φορές καλύτερο σε σχεδίαση το εσωτερικό του dacia...
Το θέμα είναι πως φέτος, έρχεται το full hybrid jogger. Με 8 αρι αυτόματο κιβώτιο και όχι ecvt, και από τις μεγαλύτερες μπαταρίες. Και φυσικά 140 άλογα.
Το μόνο που θα του λείπει είναι τα adas για αναγνώριση πεζών και lane assist και ο μεσαίος αερόσακος.
-
@lap said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Παιδιά στις φωτό δεν φαίνεται, αλλά από κοντά δέκα φορές καλύτερο σε σχεδίαση το εσωτερικό του dacia...
Σε ποιότητα χάνει σαν σχέδιαση και εμένα δε με χαλάει...προτιμώ την κλασσική-απλη σχεδίαση του από τη hitech-ιδιότροπη του 2008.
Στο Dacia πάντως χάλασαν όλο το εσωτερίκο με τα γράμματα D A C I A που έβαλαν στο τιμόνι στη μάσκα στο πορτμπαγκαζ κλπ.... στο facelift.
Το υβριδικό σύνολο όντως το αναβαθμίζει...γιατί με το 1.0 tce και φορτωμένο δεν...
-
Συμφωνώ, καλύτερο ήταν πριν το σήμα.
Το μπερδευες και με Ρενώ από απόσταση. Τώρα δεν μένει σε κανέναν αμφιβολία ακόμα και με μυωπία πολλών βαθμών, πως δεν είναι Ρενώ.
Σε απτή ποιότητα πλαστικών δεν διαφέρουν πολύ. Το μοναδικό σημείο διαφοράς είναι το σαν μαλακό, δεν είναι μαλακό, στο φιλέτο του 2008, εκεί που το dacia έχει ύφασμα. Σε ολα τα αλλα πλαστικά είναι ολόιδια. Και στο λέω διότι πήγα και τα είδα την ίδια μέρα.
Και στις πόρτες ολόιδια πλαστικά που να τα πιέσεις στο ίδιο σημείο υποχωρεί ελάχιστα και στα δύο, και η οροφή είναι το ίδιο αφρολεξ, ολόιδιο όμως, και το ταμπλό είναι ολόιδιο εκτός του σημείου που ανέφερα.
Μιλώ για το peugeot 2008 acrive plus -
Το 70% στο adult occupant του NCAP για το jogger έναντι π.χ. του 88% άλλων αυτοκινητων δεν προβληματίζει όμως; Αν η τιμή συνεπάγεται εκπτώσεις στην ασφάλεια τότε πραγματικά παίρνεις ότι πληρώνεις.
-
Είναι αυτό που έχω αναφέρει και στο παρελθόν. Είναι αδικία για διάφορα μοντέλα να αξιολογούνται με διαφορετικά πρότυπα όταν πωλούνται ταυτοχρόνως ως καινούργια, και να μοστραρουν τα 5 αστέρια απέναντι σε άλλα ενώ δεν τα αξίζουν.
Εδώ το Μοκκα με την ίδια πλατφόρμα με το 2008 και τα ίδια σύστημα ασφάλειας, όταν αξιολογείται με τα πρότυπα που αξιολογήθηκε το dacia έγραψε 73%. Χάνουν λόγω έλλειψης μεσαίου αερόσακου
https://www.euroncap.com/en/results/opel/vauxhall/mokka/43183
Ενώ το 2008 που αξιολογήθηκε το 2019, χωρίς αξιολογήσεις μεσαίου αερόσακου αλλά και με ευκολότερα κριτήρια στις πιέσεις πάνω στα ανδρείκελα, πήρε 91%.
Είναι κοροϊδία.
-
@georgekn said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Το υβριδικό σύνολο όντως το αναβαθμίζει...γιατί με το 1.0 tce και φορτωμένο δεν...
Και το 8 αρι αυτόματο. Ακόμα και με 100 άλογα αν είχε 8 αρι κιβώτιο με κοντές τις πρώτες 5 σχέσεις τότε μια χαρά επιταγχυνει και φορτωμένο. Φυσικά αν έχει και 140 άλογα τότε είναι ακόμα καλύτερο
-
Στο πίσω μέρος πάντως το ρουμάνικο Volvo είναι χειρότερο από το ορίτζιναλ κινέζικο..
-
Πριν 2 μέρες πρότεινα το συγκεκριμένο σε φιλικό μου ζευγάρι με παιδιά που δεν θέλουν να δώσουν πολλά άλλα θέλουν άπλετους χώρους και ζουν επαρχία (οπότε έχουν και σχετική απλα).
Είναι αρκετά καλό γι' αυτό που είναι, τώρα δεν πολυκοιτας την ομορφιά σε ένα utalitarian όχημα, περισσότερο την πρακτικότητα και την φθηνή τιμή, και το φθηνό καύσιμο.
-
Σε κάτι εκδόσεις με μαύρες ζάντες είναι καλουτσικο σχεδιαστικά
Εδώ δείτε στην αρχή όταν ανοίγεις το πορτπαγκαζ.
Δεν είναι μόνο μεγάλο αλλά έχει τετράγωνο άνοιγμα και χαμηλό ύψος φόρτωσης
Τρομάζεις από τον χώρο. Ολόκληρο παιδικό καρότσι, ανοιχτό, χωράει να βάλεις.
Τελικά 140 άλογα θα έχει το υβριδικό και με 8 αρι αυτόματο κιβώτιο χωρίς τον ήχο του ecvt!
Έχει και 21 εκ αν θυμάμαι καλά αποσταση από το έδαφος.
Δηλαδή εστιάζει σε σημαντικά πράγματα και όχι σε μαλακά πλασιτκα των ακριβότερων.
-
Τελικά είναι πολύ αδύναμο με τον 1.0 αν το φορτώσεις. Ο 1.0 επαρκεί για πενταθεσια διάταξη
Λογικά, με το υβριδικό σύστημα που θα φορέσει, χωρίς συμπλέκτη, με τα 145 άλογα και με την άμεση ηλεκτρική ροπή από 1 σαλ θα μπορεί να ανέβει πολύ άνετα από στάση και πλήρως φορτωμένο ανηφόρα με κλίση 25%.
Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε άλλα αυτοκίνητα και δη diesel να ανεβαίνουν αυτήν την ανηφόρα πλήρως φορτωμένα.
Σε ότι αφορά τα φρένα το dacia είναι απλά εξαιρετικό.
-
Πολύ ενδιαφέρον πως το jogger σε ταχύτητες ταξιδιού με 130 χλμ/ώρα είναι μόνο κατά 2 db πιο θορυβώδες από το Vw tiguan. Δηλαδή 72 vs 70 db
Ενδιαφέρον το γεγονός πως είναι πιο ήσυχο και από το απλό sandero.
Δηλαδή με ένα τετρακύλινδρο μοτέρ και με 8η σχέση στο κιβώτιο οπως με το υβριδικό, τι db θα γράφει ως ένα ταπεινό αυτοκίνητο;Για την ιστορία στην ίδια πίστα, με τα ίδια μηχανήματα μέτρησης τo opel astra hybrid γράφει στα 130 χλμ/ώρα 71,5db και το 308 hybrid 71 db.
Επίσης, οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι ίσοι με το VW tiguan, μετρημένοι με μεζούρα.
Υ.γ Ποιος είχε πάει να γελάσει με το Dacia ;
Υ.γ Η ανωτερότητα στην ποιότητα nvh που προσφέρει η ιαπωνική Μάζντα ( τα σνομπαρουν κάποιοι τα ιαπωνικά) είναι τόσο έκδηλη που σοκάρει καθώς γράφει στο mazda 3 με τον skyactive x στα 130 χλμ/ώρα 64,5 db!!!!. Ξεκάθαρα ηχομωνση μιας λιμουζίνας
-
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/apokalypsi-gia-to-dacia-jogger-hybrid-140/
Η μπαταρία του είναι 1,2kwh των 230v. Νομίζω είναι μεγαλύτερη από των Toyota.
Από την άλλη η μπαταρία θα έχει εγγύηση 8 έτη ή 160.000 χλμ
-
Ξέρουμε τιμή;
-
Είδα έναν βιντεάκι που έλεγε για 24500 τιμές Γαλλίας. Μάλιστα λένε θα είναι το φθηνότερο 7θεσιο hybrid.
Τι τιμες έχουν εκεί τα toyota hybrid;
Το θέμα είναι ότι λογικά το υβριδικό σύστημα θα βγει και σε sandero stepway. Δηλαδή απέναντι από το yaris cross hybrid
-
@lap said in Dacia Jogger 2022:
Πολύ ενδιαφέρον πως το jogger σε ταχύτητες ταξιδιού με 130 χλμ/ώρα είναι μόνο κατά 2 db πιο θορυβώδες από το Vw tiguan. Δηλαδή 72 vs 70 db
Η κλίμακα dB είναι λογαριθμική, όχι γραμμική. Πράγμα που σημαίνει ότι 2dB είναι μεγάλη διαφορά που αντιστοιχεί σε αύξηση του θορύβου κατά 58%.
Όπως η κλίμακα Ρίχτερ όπου ο σεισμός 5R είναι 10 φορές ισχυρότερος από τον 4R.
Dacia Jogger 2022