-
@gatoz said in Peugeot 5008 (SUV):
@georgekn said in Peugeot 5008 (SUV):
@criuser said in Peugeot 5008 (SUV):
@georgekn said in Peugeot 5008 (SUV):
Στην εργασία μου έχουμε 12 βαν Jumper Citroen... ε και τα 12 έχουν βγάλει πρόβλημα adblue, όπως επίσης και όλα τα επιβατικά leasing 2008, crossland, insignia από τα 20000χλμ.εως τα 200000χλμ.
Η τοπική αντιπροσωπεία με οδηγίες από τα κεντρικά το παλεύει 5-6 χρόνια τώρα χωρίς αποτέλεσμα.
Υπόψιν ότι τα αυτοκίνητα είναι το πιο παλιό από 5 έτη έως 8 μηνών.
Για τα Takata που αναφέρθηκε πιο πάνω εμένα προσωπικά έγινε ανάκληση από τη MAZDA για αυτοκίνητο 10 ετών για προεντατήρες και άλλα θέματα...
Δεν έγινε αβαβα το θέμα.Για λαδιερες Yaris και Auris δεν ξέρω....δεν έχω πάρει σύνταξη ακόμη...
Μόνο που το τακάτα σκότωσε εκατοντάδες, ενώ το αντμπλού απλά σε στέλνει συνεργείο. Και όχι άμεσα. Εμένα μου έβγαλε το μνμ στην Γραβιά και γύρισα χαλαρά Αθήνα, ήταν και Κυριακή και με είχε πανικοβάλει ο επτάψυχος ότι θα μείνω, αν σβήσει η μηχανή, την έσβησα 10 φορές και ξαναπήρε αμέσως και πήγα σπίτι το άφησα γκαράζ και την άλλη μέρα πήγα συνεργείο, όπου μου είπαν ότι δεν σε αφήνει τόσο εύκολα.
Εδώ ο καθένας γράφει την εμπειρία του...και ανάλογα με τις ανάγκες του πάντα.
Για εσένα δεν είναι πρόβλημα το adblue, για εμένα και την καθημερινότητα μου (και άλλων εμπλεκομένων) στην ζωή και την εργασία μου είναι.
Ο Takata δεν με σκότωσε για να είμαι εδώ και να γράφω....
Η stellantis μου τα έχει κάνει αερόστατο όμως.... καθημερινά απειλώντας την ψυχική υγεία μας με την αδιαφορία της.αν ηταν μονο το adblue πες παει και ερχεται...
τελικα ειναι και πταισμα μπροστα σε οτι αλλο απιθανο βγαινει στη χρηση των φρανσεζ ρημαδιωνεΝαι σωστά... απλά στο θέμα frenchadblue έχω αποκτήσει τεράστια...αρνητική εμπειρία...
Οπότε και για εμένα...συμπεριφορές τέτοιες προς τον πελάτη είναι Χ.
-
E μα ναι, κάνουμε το μαύρο άσπρο για να δικαιολογήσουμε ποιον; Τον κατασκευαστή; Λες και έχουμε μετοχές...
-
Μετά μου λέτε για το άγχος των ev.
-
Στην έρευνα που δημοσίευσα το πρωί, το 3008 πετρέλαιο αναφέρεται ως το πιο αναξιόπιστο μοντέλο της κατηγορίας του.
-
Εδώ ένα άρθρο που βρήκα στο ίντερνετ. Φαίνεται καλογραμμένο.
https://cartalk.gr/vretaniki-erevna-idou-pio-aksiopistes-anaksiopistes-markes-2/
-
@georgekn said in Peugeot 5008 (SUV):
@criuser said in Peugeot 5008 (SUV):
@georgekn said in Peugeot 5008 (SUV):
Στην εργασία μου έχουμε 12 βαν Jumper Citroen... ε και τα 12 έχουν βγάλει πρόβλημα adblue, όπως επίσης και όλα τα επιβατικά leasing 2008, crossland, insignia από τα 20000χλμ.εως τα 200000χλμ.
Η τοπική αντιπροσωπεία με οδηγίες από τα κεντρικά το παλεύει 5-6 χρόνια τώρα χωρίς αποτέλεσμα.
Υπόψιν ότι τα αυτοκίνητα είναι το πιο παλιό από 5 έτη έως 8 μηνών.
Για τα Takata που αναφέρθηκε πιο πάνω εμένα προσωπικά έγινε ανάκληση από τη MAZDA για αυτοκίνητο 10 ετών για προεντατήρες και άλλα θέματα...
Δεν έγινε αβαβα το θέμα.Για λαδιερες Yaris και Auris δεν ξέρω....δεν έχω πάρει σύνταξη ακόμη...
Μόνο που το τακάτα σκότωσε εκατοντάδες, ενώ το αντμπλού απλά σε στέλνει συνεργείο. Και όχι άμεσα. Εμένα μου έβγαλε το μνμ στην Γραβιά και γύρισα χαλαρά Αθήνα, ήταν και Κυριακή και με είχε πανικοβάλει ο επτάψυχος ότι θα μείνω, αν σβήσει η μηχανή, την έσβησα 10 φορές και ξαναπήρε αμέσως και πήγα σπίτι το άφησα γκαράζ και την άλλη μέρα πήγα συνεργείο, όπου μου είπαν ότι δεν σε αφήνει τόσο εύκολα.
Εδώ ο καθένας γράφει την εμπειρία του...και ανάλογα με τις ανάγκες του πάντα.
Για εσένα δεν είναι πρόβλημα το adblue, για εμένα και την καθημερινότητα μου (και άλλων εμπλεκομένων) στην ζωή και την εργασία μου είναι.
Ο Takata δεν με σκότωσε για να είμαι εδώ και να γράφω....
Η stellantis μου τα έχει κάνει αερόστατο όμως.... καθημερινά απειλώντας την ψυχική υγεία μας με την αδιαφορία της.Εγραψα εγώ για σένα αν σε σκότωσε ?
Η αυτοί που σκοτώθηκαν είναι ανύπαρκτοι γιατί σου χαλάνε το παραμυθάκι ?
Και πουθενά δεν είπα ότι δεν είναι πρόβλημα το αντ μπλού.
Αλλά να το κάνουμε αερόστατο δεν είναι σωστό.
-
Εν τω μεταξύ στην εγγλέζικη πουτίγκα, λάθος στατιστική η πεζό και η όπελ στον πάτο, αν και η όπελ για παλιά μοντέλα, ενώ η σιτροέν είναι πολύ ψηλότερα.
Στατιστικές του βρετανικού κ...ου
-
@criuser said in Peugeot 5008 (SUV):
Η αυτοί που σκοτώθηκαν είναι ανύπαρκτοι γιατί σου χαλάνε το παραμυθάκι ?
Και πουθενά δεν είπα ότι δεν είναι πρόβλημα το αντ μπλού.
Αλλά να το κάνουμε αερόστατο δεν είναι σωστό.
Τουλάχιστον οι κατασκευαστές που χρησιμοποίησαν takata, έκαναν ανάκληση!!!
Καδένες, αντ μπλου - ανάκληση not!
Όπως επίσης και ο 1fr-ne, πάλι ανάκληση not! Αλλά για τον 1nr-fe αν τον δούλευαν και λίγο πάνω από 4000στρ/λεπτό, κάψιμο λάδι not! -
@criuser said in Peugeot 5008 (SUV):
@georgekn said in Peugeot 5008 (SUV):
@criuser said in Peugeot 5008 (SUV):
@georgekn said in Peugeot 5008 (SUV):
Στην εργασία μου έχουμε 12 βαν Jumper Citroen... ε και τα 12 έχουν βγάλει πρόβλημα adblue, όπως επίσης και όλα τα επιβατικά leasing 2008, crossland, insignia από τα 20000χλμ.εως τα 200000χλμ.
Η τοπική αντιπροσωπεία με οδηγίες από τα κεντρικά το παλεύει 5-6 χρόνια τώρα χωρίς αποτέλεσμα.
Υπόψιν ότι τα αυτοκίνητα είναι το πιο παλιό από 5 έτη έως 8 μηνών.
Για τα Takata που αναφέρθηκε πιο πάνω εμένα προσωπικά έγινε ανάκληση από τη MAZDA για αυτοκίνητο 10 ετών για προεντατήρες και άλλα θέματα...
Δεν έγινε αβαβα το θέμα.Για λαδιερες Yaris και Auris δεν ξέρω....δεν έχω πάρει σύνταξη ακόμη...
Μόνο που το τακάτα σκότωσε εκατοντάδες, ενώ το αντμπλού απλά σε στέλνει συνεργείο. Και όχι άμεσα. Εμένα μου έβγαλε το μνμ στην Γραβιά και γύρισα χαλαρά Αθήνα, ήταν και Κυριακή και με είχε πανικοβάλει ο επτάψυχος ότι θα μείνω, αν σβήσει η μηχανή, την έσβησα 10 φορές και ξαναπήρε αμέσως και πήγα σπίτι το άφησα γκαράζ και την άλλη μέρα πήγα συνεργείο, όπου μου είπαν ότι δεν σε αφήνει τόσο εύκολα.
Εδώ ο καθένας γράφει την εμπειρία του...και ανάλογα με τις ανάγκες του πάντα.
Για εσένα δεν είναι πρόβλημα το adblue, για εμένα και την καθημερινότητα μου (και άλλων εμπλεκομένων) στην ζωή και την εργασία μου είναι.
Ο Takata δεν με σκότωσε για να είμαι εδώ και να γράφω....
Η stellantis μου τα έχει κάνει αερόστατο όμως.... καθημερινά απειλώντας την ψυχική υγεία μας με την αδιαφορία της.Εγραψα εγώ για σένα αν σε σκότωσε ?
Η αυτοί που σκοτώθηκαν είναι ανύπαρκτοι γιατί σου χαλάνε το παραμυθάκι ?
Και πουθενά δεν είπα ότι δεν είναι πρόβλημα το αντ μπλού.
Αλλά να το κάνουμε αερόστατο δεν είναι σωστό.
Αφού είναι αερόστατο ήδη γιατί δεν το παραδέχεσαι?
Όλη η Ευρώπη το έχει τούμπανο... και εμένα δεν μου χαλάει κανένα παραμυθακι... γιατί δεν είμαι εκπρόσωπος καμμίας φίρμας και Citroen έχω αγοράσει και Renault και Fiat και Seat και Volvo και Smart και Mazda και Hyundai και Opel.
αλλά δεν προσπαθώ να πείσω κάποιον εδώ μέσα ότι αυτά που επιλέγω εγώ και μόνο είναι τα καλύτερα...Απλά όπως και άλλοι εδώ δεν πρόκειται να ξαναγορασουμε
προϊόντα της συγκεκριμένης γιατί δεν είναι συμπεριφορά προς τούς πελάτες αυτή.Και όσο και αν δεν το θέλεις το πρόβλημα υπάρχει.
-
@lap said in Peugeot 5008 (SUV):
Μετά μου λέτε για το άγχος των ev.
Καλά εκεί θα δούμε άλλα όργια...
Αλήθεια όμως με τα Jumper στη δουλειά είναι σάν νά έχεις EV χωρίς να έχεις...
Σκέψου ότι κάθε τόσο πρέπει να γυρίσουν στη βάση τούς για (φόρτιση) διάβασμα...στο διαγνωστικό.
-
Έχετε εκπαιδευτεί δηλαδή. Άρα η μετάβαση σε ev θα ειναι παιχνιδάκι.
Όλα σχέδιο είναι, για να επικρατήσουν τα ev
-
@lap said in Peugeot 5008 (SUV):
Έχετε εκπαιδευτεί δηλαδή. Άρα η μετάβαση σε ev θα ειναι παιχνιδάκι.
Όλα σχέδιο είναι, για να επικρατήσουν τα ev
Ναι θα αλλάζουμε τις μπαταρίες σαν τα πουκάμισα...
-
@georgekn said in Peugeot 5008 (SUV):
@lap said in Peugeot 5008 (SUV):
Έχετε εκπαιδευτεί δηλαδή. Άρα η μετάβαση σε ev θα ειναι παιχνιδάκι.
Όλα σχέδιο είναι, για να επικρατήσουν τα ev
Ναι θα αλλάζουμε τις μπαταρίες σαν τα πουκάμισα...
μπααααα....
'πουντο-πουντο το δαχτυλιδι - παρε ενα μυδι' -
@georgekn said in Peugeot 5008 (SUV):
@criuser said in Peugeot 5008 (SUV):
@georgekn said in Peugeot 5008 (SUV):
@criuser said in Peugeot 5008 (SUV):
@georgekn said in Peugeot 5008 (SUV):
Στην εργασία μου έχουμε 12 βαν Jumper Citroen... ε και τα 12 έχουν βγάλει πρόβλημα adblue, όπως επίσης και όλα τα επιβατικά leasing 2008, crossland, insignia από τα 20000χλμ.εως τα 200000χλμ.
Η τοπική αντιπροσωπεία με οδηγίες από τα κεντρικά το παλεύει 5-6 χρόνια τώρα χωρίς αποτέλεσμα.
Υπόψιν ότι τα αυτοκίνητα είναι το πιο παλιό από 5 έτη έως 8 μηνών.
Για τα Takata που αναφέρθηκε πιο πάνω εμένα προσωπικά έγινε ανάκληση από τη MAZDA για αυτοκίνητο 10 ετών για προεντατήρες και άλλα θέματα...
Δεν έγινε αβαβα το θέμα.Για λαδιερες Yaris και Auris δεν ξέρω....δεν έχω πάρει σύνταξη ακόμη...
Μόνο που το τακάτα σκότωσε εκατοντάδες, ενώ το αντμπλού απλά σε στέλνει συνεργείο. Και όχι άμεσα. Εμένα μου έβγαλε το μνμ στην Γραβιά και γύρισα χαλαρά Αθήνα, ήταν και Κυριακή και με είχε πανικοβάλει ο επτάψυχος ότι θα μείνω, αν σβήσει η μηχανή, την έσβησα 10 φορές και ξαναπήρε αμέσως και πήγα σπίτι το άφησα γκαράζ και την άλλη μέρα πήγα συνεργείο, όπου μου είπαν ότι δεν σε αφήνει τόσο εύκολα.
Εδώ ο καθένας γράφει την εμπειρία του...και ανάλογα με τις ανάγκες του πάντα.
Για εσένα δεν είναι πρόβλημα το adblue, για εμένα και την καθημερινότητα μου (και άλλων εμπλεκομένων) στην ζωή και την εργασία μου είναι.
Ο Takata δεν με σκότωσε για να είμαι εδώ και να γράφω....
Η stellantis μου τα έχει κάνει αερόστατο όμως.... καθημερινά απειλώντας την ψυχική υγεία μας με την αδιαφορία της.Εγραψα εγώ για σένα αν σε σκότωσε ?
Η αυτοί που σκοτώθηκαν είναι ανύπαρκτοι γιατί σου χαλάνε το παραμυθάκι ?
Και πουθενά δεν είπα ότι δεν είναι πρόβλημα το αντ μπλού.
Αλλά να το κάνουμε αερόστατο δεν είναι σωστό.
Αφού είναι αερόστατο ήδη γιατί δεν το παραδέχεσαι?
Όλη η Ευρώπη το έχει τούμπανο... και εμένα δεν μου χαλάει κανένα παραμυθακι... γιατί δεν είμαι εκπρόσωπος καμμίας φίρμας και Citroen έχω αγοράσει και Renault και Fiat και Seat και Volvo και Smart και Mazda και Hyundai και Opel.
αλλά δεν προσπαθώ να πείσω κάποιον εδώ μέσα ότι αυτά που επιλέγω εγώ και μόνο είναι τα καλύτερα...Απλά όπως και άλλοι εδώ δεν πρόκειται να ξαναγορασουμε
προϊόντα της συγκεκριμένης γιατί δεν είναι συμπεριφορά προς τούς πελάτες αυτή.Και όσο και αν δεν το θέλεις το πρόβλημα υπάρχει.
Εγραψα ότι δεν υπάρχει πρόβλημα ?
Μόλις μου έβγαλε πρόβλημα αντ μπλού το δημοσιοποίησα εδώ μέσα.Δεν έχω λογικές πρίμιουμ εγώ για να κρύβω αστοχίες.
Επίσης αγοράσετε δεν αγοράσετε δεν με ενδιαφέρει.Η αγορά είναι ο τελικός κριτής όλων.
-
Το Insignia δεν είναι Stellantis, δεν έχει σχέση με το θέμα μας, FCA..
Σίγουρα τα θέματα είναι υπαρκτά και σοβαρά, το να μην έχει γίνει ανάκληση για την κινητήρα ή επιτέλους τελική λύση για τα δοχεία είναι το λιγότερο ντροπιαστικό, και ήδη έχω κάνει 2-3 χαμουληδες στους αντιπροσώπους, από την άλλη τα PSA είναι από τα πιο καλουπουλημενα μοντέλα της Ευρώπης, αν ήταν τόσο μεγάλο το θέμα θα είχε γίνει σχεδόν επανάσταση, πριν 14-15 μήνες είχε βγει το 1.000.000 3008 στην παραγωγή, και όπως γνωρίζετε για πολλά χρόνια πούλαγε κυρίως diesel (ακόμη τα PSA πουλάνε συγκριτικά πάρα πολλά diesel παρότι τον ξαφνικό θάνατο), δεν μιλάνε δηλαδή για 400-500 αυτοκίνητα..
.. πάντως όπως είπα, τα θέματα είναι υπαρκτά, αν η επισκευή με τα 8mm διορθώνει την κατάσταση ή είναι τσιροτο, θα το μάθουμε, δυστυχώς, στα επόμενα χρόνια, για το θέμα του AdBlue..θα σας ενημερώσω όταν συμβεί!
Δυστυχώς για πολύ κόσμο τα μοντέλα που απέκτησαν είναι μονόδρομος, γιατί βρίσκουν κάποια πράγματα που δεν τα βρίσκουν εύκολα σε άλλα μοντέλα, και ειδικά σε αυτήν την αγορά και αυτήν την κατάσταση που επικρατεί, στην τελική ο καθένας διαλέγει το δηλητήριό του.
Όπως βλέπω την κατάσταση τελευταία, σε ΟΛΑ τα αγαθά, το after market είναι το νούμερο 1 που πρέπει να κοιτάς πλέον.
-
@criuser said in Peugeot 5008 (SUV):
Είναι κατασκευαστικό πρόβλημα του δοχείου και δεν έχει βρεθεί λύση.
Εμένα μου το έβγαλε στις 27000 χλμ σε 3 αιρκρος του 2020 και μου το άλλαξαν εντός εγγύησης.Αν δεν είχες κλείσει τα 5 χρόνια, μπορούσες να κάνεις επέκταση στα 100000 χλμ με 400 ευρώ.
Τώρα το ότι θα πληρώσεις, είναι ένα πρόβλημα. Οντως δεν έπρεπε να συμβαίνει, αλλά συμβαίνει όπως και σε άλλες μάρκες.
Δεν εχω κλεισει τα 5 χρονια. Στις 29 Οκτωβριου εκλεισα τα 4 χρονια και περασα ΚΤΕΟ χωρις προβλημα αφου δεν ειχα θεμα τοτε με το adblue. Και το οτι μου καλυπτουν το 67% του κοστους της βλαβης κατι ειναι απο το τιποτε. Απλα περιμενα μεγαλυτερη καλυψη η να πληρων μονο ττα εργατικα.Εδψ αλλοι ιδιοκτητες τα πληρωσαν ολα μονοι τους. Υπαρχει και σε αλλες μαρκες το ιδιο προβλημα η μονο στα αμαξια του ομιλου PSA ?
-
@frenchlover said in Peugeot 5008 (SUV):
@chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):
@axel12p said in Peugeot 5008 (SUV):
Τα M&S λάστιχα που φοράνε τα 3008/5008 θεωρούνται χειμερινά; Υπάρχει περίπτωση να έχεις θέμα σε κάποιες χώρες που σε υποχρεώνουν να φοράς χειμερινά τον χειμώνα;
Γεια σε ολους τους φιλους του 5008,
Επειδη ειμαι κι εγω κατοχος του ιδιου μοντελου για να σας λυθει η απορια τι τυπος ελαστικου ειναι τα continental conti cross που φοραει το συγκεκριμενο μοντελο θεωρουνται ΘΕΡΙΝΑ ελαστικα.Ειναι ελστικο για ελαφρια χρηση εκτος δρομου (off-road) 10 % και 90 % ασφαλτο,οπως συνηθιζεται να βαζουν στα SUV.
Εχω κανει με τα συγκεκριμενα περιπου 60,000 χλμ απο το '18 που πηρα το αμαξι. Εντυπωσεις καλες αλλα οχι οι καλυτερες.
Σε στεγνο δρομο εχουν καλη προσφυση ακομα και σε μεγαλες ταχυτητες, σε βροχη θελει προσοχη γιατι κενει υδρολισθηση πολυ ευκολα στα 80χλμ σε λιμνιαζοντα νερα,χανοντας τον ελεγχο του αυτοκινητου...!!! Εχει C η ετικετα του ελαστικου σε βρεγμενο δρομο....Προσοχη...!!! Σε αναγκαζει να κοψεις ταχυτητα απο μονο του. Στα χιονια και στην λασπη σαν λαστιχο που εχει τα σηματα M + S δεν ειναι κι οτι καλυτερο. Ειδικα σε χιονι απατητο τα παει καπως καλυτερα λογω του grip control αλλα σε πατημενο χιονι κολας επιτοπου.
Εγω σε 50 ποντους στην Ευβοια περισυ κολλησα και με βγαλανε με αγροτικο που λογω βαρους του αμαξιου μονο αυτο τα καταφερε...!!! Οχι 4χ4 με χιονολαστιχα...!!!!
Οσο αφορα την οικονομια καυσιμου κι αυτη ειναι στο C στην ταμπελα και δεν θεωρειται οτι εχει καλη αντισταση κυλησης στην ασφαλτο.
Αυτο συμβαινει γενικα με τα λαστιχα που ειναι και για off road καταστασεις.λογω πελματος
Βρισκομαι τωρα σε θεση αλλαγης τους , εχουν ακομα "γομα" αλλα λογω του χειμωνα που ερχεται θα βαλω τα Continental AllSeasonContact με την πατεντα ContiSeal που δεν επιτρεπει στο λαστιχο σε περιπτωση καρφιου η βιδας μεχρι 5mm παχος να φυγει ο αερας απο το λαστιχο και χωρις να σε αφηνει στον δρομο.Εχει λιγο μεγαλυτερο κοσοτος αγορας αλλα αξιζει τον κοπο.
Ειναι τα μονα ισορροπημενα λαστιχα και σε βροχη, χιονι αλλα και σε στεγνο οδοστρωμα με ετικετα Β οικονομια καυσιμου αλλα και Β σε βροχη.Τα Michelin CrossCClimate εχουν πιο summer ελστικου χχαρακτηρα παρα all seoson με αποτελεσμα να μην ειναι καλα οσο τα αλλα all season στο χιονι και στον παγο.
Αυτα οσο αφορα τα ελαστικα για το 5008 στο νεο facelift μοντελο βαζει πια το GoodyearVector Gen 3 που ειναι εξισου πολυ καλα στο χιονι αφου κι αυτα ειναι all season ελαστικα.
Εγω θα βαλω κατα τι πιο φαρδια 235 απο 225 που εχει για τον λογο οχι μονο για καλυτερο κρατημα αλλα και με υψηλοτερο δεικτη φορτιου.για πιο ασφαλη ταξιδια.Αλλοστε δεν επηρεαζει την ενδειξη του κοντερ πολυ παρα μονο κατα 1-2 χλμ πιο πολυ θα δειχνει. Ετσι κι αλλιως ποτε δεν δειχνουν την πραγματικη ταχητητα, το συγκεκκριμενο ψηφιακο του 5008 δειχνει 2-3 χλμ παραπανω απο την μανα του.αν τελικά έβαλες τα Continental AllSeasonContact με ContiSeal
μπορείς να μας γράψεις εντυπώσεις; με το grip control είχες κάποιο θέμα; λόγω της αλλαγής μεγέθους (ψήλωσες 5,5 χιλ.)Εστω και καθυστερημενα σου απαντω οτι εβαλα τελικα τα Yokohama A/T (all terrain) που ειναι 60% ασφαλτο και 40% χωμα. Εχουν και την νιφαδα του χιονιου τυπωμενη στο ελαστικο δλδ δεν ειναι ενα M+S απλο ελαστικο. Βασικα η διασταση 225/55/18 ειναι για SUV αλλα επιτοπλειστον τα βαζουν αυτοι που εχουν 4χ4 η αγροτικα. Επειδη κυκλοφορω και σε χωματοδρομους το επελεξα. Τα Continental All Seoson δεν τα επελεξα για τον λογο του οτι ειναι πιο ασφαλτινο ελαστικο. Ηθελα κατι πιο off road κατασταση. Το ContiSeal ειναι μια βλακεια τελικα και μου ειπε ο λαστιχας μου να το αποφυγω. Εβαλα τις ιδιες διαστασεις γιατι στο χιονι δεν κανει το φαρδυ ελαστικο. Τα δοκιμασα περισυ στα χιονια και ανεβηκα χιονισμενο δρομο χωρις grip control. Ειναι πολυ καλο λαστιχο και στην ασφαλτο και στην βροχη απο τα μαμα που ειχε.Και οικονομικο οταν τα εβαλα περισυ τα βρηκα 480 ευρω η τετραδα. Δεν εχω δει διαφορα στην καταναλωση παρολο που εχει δεικτη F. Σιγουρα θα εχεις αλλαξει λαστιχα απλα επειδη δεν μπαινω πια συχνα σε forum ειδα την ερωτηση σου και σου απαντησα με ενα χρονο καθυστερηση...!!!
-
@criuser said in Peugeot 5008 (SUV):
Είναι κατασκευαστικό πρόβλημα του δοχείου και δεν έχει βρεθεί λύση.
Εμένα μου το έβγαλε στις 27000 χλμ σε 3 αιρκρος του 2020 και μου το άλλαξαν εντός εγγύησης.Αν δεν είχες κλείσει τα 5 χρόνια, μπορούσες να κάνεις επέκταση στα 100000 χλμ με 400 ευρώ.
Τώρα το ότι θα πληρώσεις, είναι ένα πρόβλημα. Οντως δεν έπρεπε να συμβαίνει, αλλά συμβαίνει όπως και σε άλλες μάρκες.
Δλδ εμενα που το εβγαλε στα 86.000 χλμ παλι καλα να λεω. Ενταξει δεν ειναι και τοσο μεγαλο το ποσο επεισκευης αφου η εταιρεια μου καλυπυει για εκτος εγγυσης το 67%. Απλα ανρωτιεμαι αν το φταιξω θα μου το ξαναβγαλει σε αλλα 80.000χλμ η νωριτερα ? Εχω αμφιβολιες αν πραγματικα το διορθωσανε το προβλημα.
-
@chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):
@criuser said in Peugeot 5008 (SUV):
Είναι κατασκευαστικό πρόβλημα του δοχείου και δεν έχει βρεθεί λύση.
Εμένα μου το έβγαλε στις 27000 χλμ σε 3 αιρκρος του 2020 και μου το άλλαξαν εντός εγγύησης.Αν δεν είχες κλείσει τα 5 χρόνια, μπορούσες να κάνεις επέκταση στα 100000 χλμ με 400 ευρώ.
Τώρα το ότι θα πληρώσεις, είναι ένα πρόβλημα. Οντως δεν έπρεπε να συμβαίνει, αλλά συμβαίνει όπως και σε άλλες μάρκες.
Δλδ εμενα που το εβγαλε στα 86.000 χλμ παλι καλα να λεω. Ενταξει δεν ειναι και τοσο μεγαλο το ποσο επεισκευης αφου η εταιρεια μου καλυπυει για εκτος εγγυσης το 67%. Απλα ανρωτιεμαι αν το φταιξω θα μου το ξαναβγαλει σε αλλα 80.000χλμ η νωριτερα ? Εχω αμφιβολιες αν πραγματικα το διορθωσανε το προβλημα.
Παντως δεν μπορω να πω οτι μεχρι τωρα μου εβγαλε κανενα προβλημα μεχρι τα 70.000 χλμ Κι ακομα και τωρα η μηχανη ειναι σκυλι παρολο που το παταω αρκετα στην εθνικη, Ουτε με μπουκωματα DPF δεν ειχα θεμα ουτε με ανγεννησεις αφου κινουμε επαρχια και γενικα εχω κανει αρκετα χλμ για 4 χρονια. Θα δουμε απο δω και στο εξης οταν θα φτιαξω και την αντλια adblue. Ελπιζω να παραμεινουμε μονο στα αναγκαια service. -
@chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):
@chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):
@criuser said in Peugeot 5008 (SUV):
Είναι κατασκευαστικό πρόβλημα του δοχείου και δεν έχει βρεθεί λύση.
Εμένα μου το έβγαλε στις 27000 χλμ σε 3 αιρκρος του 2020 και μου το άλλαξαν εντός εγγύησης.Αν δεν είχες κλείσει τα 5 χρόνια, μπορούσες να κάνεις επέκταση στα 100000 χλμ με 400 ευρώ.
Τώρα το ότι θα πληρώσεις, είναι ένα πρόβλημα. Οντως δεν έπρεπε να συμβαίνει, αλλά συμβαίνει όπως και σε άλλες μάρκες.
Δλδ εμενα που το εβγαλε στα 86.000 χλμ παλι καλα να λεω. Ενταξει δεν ειναι και τοσο μεγαλο το ποσο επεισκευης αφου η εταιρεια μου καλυπυει για εκτος εγγυσης το 67%. Απλα ανρωτιεμαι αν το φταιξω θα μου το ξαναβγαλει σε αλλα 80.000χλμ η νωριτερα ? Εχω αμφιβολιες αν πραγματικα το διορθωσανε το προβλημα.
Παντως δεν μπορω να πω οτι μεχρι τωρα μου εβγαλε κανενα προβλημα μεχρι τα 70.000 χλμ Κι ακομα και τωρα η μηχανη ειναι σκυλι παρολο που το παταω αρκετα στην εθνικη, Ουτε με μπουκωματα DPF δεν ειχα θεμα ουτε με ανγεννησεις αφου κινουμε επαρχια και γενικα εχω κανει αρκετα χλμ για 4 χρονια. Θα δουμε απο δω και στο εξης οταν θα φτιαξω και την αντλια adblue. Ελπιζω να παραμεινουμε μονο στα αναγκαια service.
Peugeot 5008 (SUV)