-
Πολύ χρήσιμο ποστ.
Αλλά πώς κατάφερες να γράψεις, στο προτελευταίο σου σχόλιο, τόσο μικρά γράμματα?
Κόλλησε η μύτη στην οθόνη για να σε διαβάσω -
Αγαπητοί φίλοι του 5008, η λαϊκή σοφία λέει ότι χαρά που μοιράζεται είναι διπλή και λύπη που μοιράζεται είναι μισή. Το 5008 1.6 GT PLUS GRIP που παραγγείλαμε στις 22/12/2020 ήταν να παραδοθεί 22/10/2021 (10 μήνες !!!!) αλλά η γκαντεμοβλογιά ξαναχτύπησε, οι κόκκινες πινακίδες (τρίτεκνος) που είχαν εξαντληθεί στη Αττική από Γενάρη, τώρα εξαντλήθηκαν και στην επαρχία που κάλυπτε τις ανάγκες μέχρι τώρα. Περιμένουμε ΚΥΑ για να τοποθετηθούν κανονικές (μαύρες) σε δικαιούχους απαλλαγής του τέλους ταξινόμησης.
-
@frenchlover said in Peugeot 5008 (SUV):
Αγαπητοί φίλοι του 5008, η λαϊκή σοφία λέει ότι χαρά που μοιράζεται είναι διπλή και λύπη που μοιράζεται είναι μισή. Το 5008 1.6 GT PLUS GRIP που παραγγείλαμε στις 22/12/2020 ήταν να παραδοθεί 22/10/2021 (10 μήνες !!!!) αλλά η γκαντεμοβλογιά ξαναχτύπησε, οι κόκκινες πινακίδες (τρίτεκνος) που είχαν εξαντληθεί στη Αττική από Γενάρη, τώρα εξαντλήθηκαν και στην επαρχία που κάλυπτε τις ανάγκες μέχρι τώρα. Περιμένουμε ΚΥΑ για να τοποθετηθούν κανονικές (μαύρες) σε δικαιούχους απαλλαγής του τέλους ταξινόμησης.
Το παραλάβαμε Σάββατο 6/11/21 . Δέκα μήνες αναμονή η PEUGEOT και δύο εβδομάδες το δημόσιο για τις πινακίδες (θέμα που υπάρχει από το Γενάρη και δεν λύθηκε ) τελικά πήραμε κανονικές όχι κόκκινες. Είμαστε σε φάση ενεργειακής αναβάθμισης στο σπίτι οπότε θα επανέλθω άλλη φορά με λεπτομέρειες για το αυτοκίνητο . Αισθητικά και λειτουργικά είναι εξαιρετικό αλλά μας ενόχλησε η έλλειψη έντυπου εγχειριδίου. Αποκτήθηκε για να καλύψει τις αυξημένες μεταφορικές ανάγκες 5μελούς οικογένειας, σε ειδικές συνθήκες να μεταφέρει και τον παππού ή τη γιαγιά αλλά να κινείτε με σχετική άνεση και στα στενά της Κυψέλης, η αρχική εντύπωση είναι ότι τα καταφέρνει. Νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω δημόσια τους κυρίους Θεόδωρο Βλαχογιάννη της AIGLON και Γιώργο Γκάλλο της PEUGEOT ΓΚΑΛΛΟ ΑΕ γιατί με τις ενέργειες τους ελαχιστοποιήθηκαν οι επιπτώσεις της καθυστερημένης άφιξης στις μετακινήσεις της οικογένειας .
-
Καλοτάξιδο! Να το χαρείτε!
-
Μπράβο, αμαξάρα! Και νέο όχημα και αναβαθμισμένο σπίτι, να είστε γεροί να τα χαρείτε.
-
#kalotaxidon
-
@chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):
@axel12p said in Peugeot 5008 (SUV):
Τα M&S λάστιχα που φοράνε τα 3008/5008 θεωρούνται χειμερινά; Υπάρχει περίπτωση να έχεις θέμα σε κάποιες χώρες που σε υποχρεώνουν να φοράς χειμερινά τον χειμώνα;
Γεια σε ολους τους φιλους του 5008,
Επειδη ειμαι κι εγω κατοχος του ιδιου μοντελου για να σας λυθει η απορια τι τυπος ελαστικου ειναι τα continental conti cross που φοραει το συγκεκριμενο μοντελο θεωρουνται ΘΕΡΙΝΑ ελαστικα.Ειναι ελστικο για ελαφρια χρηση εκτος δρομου (off-road) 10 % και 90 % ασφαλτο,οπως συνηθιζεται να βαζουν στα SUV.
Εχω κανει με τα συγκεκριμενα περιπου 60,000 χλμ απο το '18 που πηρα το αμαξι. Εντυπωσεις καλες αλλα οχι οι καλυτερες.
Σε στεγνο δρομο εχουν καλη προσφυση ακομα και σε μεγαλες ταχυτητες, σε βροχη θελει προσοχη γιατι κενει υδρολισθηση πολυ ευκολα στα 80χλμ σε λιμνιαζοντα νερα,χανοντας τον ελεγχο του αυτοκινητου...!!! Εχει C η ετικετα του ελαστικου σε βρεγμενο δρομο....Προσοχη...!!! Σε αναγκαζει να κοψεις ταχυτητα απο μονο του. Στα χιονια και στην λασπη σαν λαστιχο που εχει τα σηματα M + S δεν ειναι κι οτι καλυτερο. Ειδικα σε χιονι απατητο τα παει καπως καλυτερα λογω του grip control αλλα σε πατημενο χιονι κολας επιτοπου.
Εγω σε 50 ποντους στην Ευβοια περισυ κολλησα και με βγαλανε με αγροτικο που λογω βαρους του αμαξιου μονο αυτο τα καταφερε...!!! Οχι 4χ4 με χιονολαστιχα...!!!!
Οσο αφορα την οικονομια καυσιμου κι αυτη ειναι στο C στην ταμπελα και δεν θεωρειται οτι εχει καλη αντισταση κυλησης στην ασφαλτο.
Αυτο συμβαινει γενικα με τα λαστιχα που ειναι και για off road καταστασεις.λογω πελματος
Βρισκομαι τωρα σε θεση αλλαγης τους , εχουν ακομα "γομα" αλλα λογω του χειμωνα που ερχεται θα βαλω τα Continental AllSeasonContact με την πατεντα ContiSeal που δεν επιτρεπει στο λαστιχο σε περιπτωση καρφιου η βιδας μεχρι 5mm παχος να φυγει ο αερας απο το λαστιχο και χωρις να σε αφηνει στον δρομο.Εχει λιγο μεγαλυτερο κοσοτος αγορας αλλα αξιζει τον κοπο.
Ειναι τα μονα ισορροπημενα λαστιχα και σε βροχη, χιονι αλλα και σε στεγνο οδοστρωμα με ετικετα Β οικονομια καυσιμου αλλα και Β σε βροχη.Τα Michelin CrossCClimate εχουν πιο summer ελστικου χχαρακτηρα παρα all seoson με αποτελεσμα να μην ειναι καλα οσο τα αλλα all season στο χιονι και στον παγο.
Αυτα οσο αφορα τα ελαστικα για το 5008 στο νεο facelift μοντελο βαζει πια το GoodyearVector Gen 3 που ειναι εξισου πολυ καλα στο χιονι αφου κι αυτα ειναι all season ελαστικα.
Εγω θα βαλω κατα τι πιο φαρδια 235 απο 225 που εχει για τον λογο οχι μονο για καλυτερο κρατημα αλλα και με υψηλοτερο δεικτη φορτιου.για πιο ασφαλη ταξιδια.Αλλοστε δεν επηρεαζει την ενδειξη του κοντερ πολυ παρα μονο κατα 1-2 χλμ πιο πολυ θα δειχνει. Ετσι κι αλλιως ποτε δεν δειχνουν την πραγματικη ταχητητα, το συγκεκκριμενο ψηφιακο του 5008 δειχνει 2-3 χλμ παραπανω απο την μανα του.αν τελικά έβαλες τα Continental AllSeasonContact με ContiSeal
μπορείς να μας γράψεις εντυπώσεις; με το grip control είχες κάποιο θέμα; λόγω της αλλαγής μεγέθους (ψήλωσες 5,5 χιλ.) -
@frenchlover said in Peugeot 5008 (SUV):
@frenchlover said in Peugeot 5008 (SUV):
Αγαπητοί φίλοι του 5008, η λαϊκή σοφία λέει ότι χαρά που μοιράζεται είναι διπλή και λύπη που μοιράζεται είναι μισή. Το 5008 1.6 GT PLUS GRIP που παραγγείλαμε στις 22/12/2020 ήταν να παραδοθεί 22/10/2021 (10 μήνες !!!!) αλλά η γκαντεμοβλογιά ξαναχτύπησε, οι κόκκινες πινακίδες (τρίτεκνος) που είχαν εξαντληθεί στη Αττική από Γενάρη, τώρα εξαντλήθηκαν και στην επαρχία που κάλυπτε τις ανάγκες μέχρι τώρα. Περιμένουμε ΚΥΑ για να τοποθετηθούν κανονικές (μαύρες) σε δικαιούχους απαλλαγής του τέλους ταξινόμησης.
Το παραλάβαμε Σάββατο 6/11/21 . Δέκα μήνες αναμονή η PEUGEOT και δύο εβδομάδες το δημόσιο για τις πινακίδες (θέμα που υπάρχει από το Γενάρη και δεν λύθηκε ) τελικά πήραμε κανονικές όχι κόκκινες. Είμαστε σε φάση ενεργειακής αναβάθμισης στο σπίτι οπότε θα επανέλθω άλλη φορά με λεπτομέρειες για το αυτοκίνητο . Αισθητικά και λειτουργικά είναι εξαιρετικό αλλά μας ενόχλησε η έλλειψη έντυπου εγχειριδίου. Αποκτήθηκε για να καλύψει τις αυξημένες μεταφορικές ανάγκες 5μελούς οικογένειας, σε ειδικές συνθήκες να μεταφέρει και τον παππού ή τη γιαγιά αλλά να κινείτε με σχετική άνεση και στα στενά της Κυψέλης, η αρχική εντύπωση είναι ότι τα καταφέρνει. Νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω δημόσια τους κυρίους Θεόδωρο Βλαχογιάννη της AIGLON και Γιώργο Γκάλλο της PEUGEOT ΓΚΑΛΛΟ ΑΕ γιατί με τις ενέργειες τους ελαχιστοποιήθηκαν οι επιπτώσεις της καθυστερημένης άφιξης στις μετακινήσεις της οικογένειας .
Καλοταξιδο και να το χαρειτε. Παντω ςεγω που το εχω απο το 2018 ειχε ο Χανιαδακης ενα 5008 Allure με τον 1.5 diesel με 8 ταχυτο αυτοματο και 130 αλογα οτι ειχε πρωτοκυκλοφορησει τοτε με αυτη την μηχανη σε ενα μπλε-πρασιννο χρωμα. Δεν ειμαι πολυτεκνος αλλα το πηρα γιατι μετακομιζα απο Αθηνα στην Ευβοια λογω συνταξιοδοτησης. Με εχει βολεψει παραπολυ και σε μεγαλου ογκου πραγματα οπως πλυντηριο, επιπλα κ.α. οσο αφορα επειδη κι εγω εμενα Κυψελη δεν το θεωρω αυτοκινητο λογω μεγεθους οτι κινεισαι στους στενους δρομους ανετα οταν κατεβαινω μια φορα το μηνα λογω οτι εχει μεινει πισω η συντροφος γιατι δουλευει. Εδω στην επαρχια ειναι οτι καλυτερο καθως οι δρομοι ειναι ανοιχτοι και κανει και καλο στο ντιζελ με το DPF να μην μπουκωνει ποτε.Τοτε που το πηρα δεν ειχε πολλες εκδοσεις 4 ηταν ολες κι ολες. Η βασικη, η Allure, η Gt line και το GT με κινητηρα 2000 κυβικων που αν ειχε ετοιμοπαραδοτο τοτε θα το επαιρνα αφου ειχα τα χρηματα και δεν με επιανε τεκμηριο, λογω οτι κινουμαι εθνικη και γενικα σε ανοικτους δρομους. Οχι πως εχω θεμα και με τους130 ιππους. Το καλο ειναι οτι το 8ταχυτο αυτοματο ειναι πολυ οικονομικο και αποδιδει πολυ καλα στις ροπες.αλλα και στην τελικη.Το εχω φτασει και τα 200χλμ με ευνοικες συνθηκες στην εθνικη.Για μενα που κανω μεγαλες αποστασεις ουτε που τις καταλαβαινω.με το αμαξι αυτο.Εχω και τα σκυλια μου που ταξιδευουν κι αυτα ανετα.
-
@chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):
@frenchlover said in Peugeot 5008 (SUV):
@frenchlover said in Peugeot 5008 (SUV):
Αγαπητοί φίλοι του 5008, η λαϊκή σοφία λέει ότι χαρά που μοιράζεται είναι διπλή και λύπη που μοιράζεται είναι μισή. Το 5008 1.6 GT PLUS GRIP που παραγγείλαμε στις 22/12/2020 ήταν να παραδοθεί 22/10/2021 (10 μήνες !!!!) αλλά η γκαντεμοβλογιά ξαναχτύπησε, οι κόκκινες πινακίδες (τρίτεκνος) που είχαν εξαντληθεί στη Αττική από Γενάρη, τώρα εξαντλήθηκαν και στην επαρχία που κάλυπτε τις ανάγκες μέχρι τώρα. Περιμένουμε ΚΥΑ για να τοποθετηθούν κανονικές (μαύρες) σε δικαιούχους απαλλαγής του τέλους ταξινόμησης.
Το παραλάβαμε Σάββατο 6/11/21 . Δέκα μήνες αναμονή η PEUGEOT και δύο εβδομάδες το δημόσιο για τις πινακίδες (θέμα που υπάρχει από το Γενάρη και δεν λύθηκε ) τελικά πήραμε κανονικές όχι κόκκινες. Είμαστε σε φάση ενεργειακής αναβάθμισης στο σπίτι οπότε θα επανέλθω άλλη φορά με λεπτομέρειες για το αυτοκίνητο . Αισθητικά και λειτουργικά είναι εξαιρετικό αλλά μας ενόχλησε η έλλειψη έντυπου εγχειριδίου. Αποκτήθηκε για να καλύψει τις αυξημένες μεταφορικές ανάγκες 5μελούς οικογένειας, σε ειδικές συνθήκες να μεταφέρει και τον παππού ή τη γιαγιά αλλά να κινείτε με σχετική άνεση και στα στενά της Κυψέλης, η αρχική εντύπωση είναι ότι τα καταφέρνει. Νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω δημόσια τους κυρίους Θεόδωρο Βλαχογιάννη της AIGLON και Γιώργο Γκάλλο της PEUGEOT ΓΚΑΛΛΟ ΑΕ γιατί με τις ενέργειες τους ελαχιστοποιήθηκαν οι επιπτώσεις της καθυστερημένης άφιξης στις μετακινήσεις της οικογένειας .
Καλοταξιδο και να το χαρειτε. Παντω ςεγω που το εχω απο το 2018 ειχε ο Χανιαδακης ενα 5008 Allure με τον 1.5 diesel με 8 ταχυτο αυτοματο και 130 αλογα οτι ειχε πρωτοκυκλοφορησει τοτε με αυτη την μηχανη σε ενα μπλε-πρασιννο χρωμα. Δεν ειμαι πολυτεκνος αλλα το πηρα γιατι μετακομιζα απο Αθηνα στην Ευβοια λογω συνταξιοδοτησης. Με εχει βολεψει παραπολυ και σε μεγαλου ογκου πραγματα οπως πλυντηριο, επιπλα κ.α. οσο αφορα επειδη κι εγω εμενα Κυψελη δεν το θεωρω αυτοκινητο λογω μεγεθους οτι κινεισαι στους στενους δρομους ανετα οταν κατεβαινω μια φορα το μηνα λογω οτι εχει μεινει πισω η συντροφος γιατι δουλευει. Εδω στην επαρχια ειναι οτι καλυτερο καθως οι δρομοι ειναι ανοιχτοι και κανει και καλο στο ντιζελ με το DPF να μην μπουκωνει ποτε.Τοτε που το πηρα δεν ειχε πολλες εκδοσεις 4 ηταν ολες κι ολες. Η βασικη, η Allure, η Gt line και το GT με κινητηρα 2000 κυβικων που αν ειχε ετοιμοπαραδοτο τοτε θα το επαιρνα αφου ειχα τα χρηματα και δεν με επιανε τεκμηριο, λογω οτι κινουμαι εθνικη και γενικα σε ανοικτους δρομους. Οχι πως εχω θεμα και με τους130 ιππους. Το καλο ειναι οτι το 8ταχυτο αυτοματο ειναι πολυ οικονομικο και αποδιδει πολυ καλα στις ροπες.αλλα και στην τελικη.Το εχω φτασει και τα 200χλμ με ευνοικες συνθηκες στην εθνικη.Για μενα που κανω μεγαλες αποστασεις ουτε που τις καταλαβαινω.με το αμαξι αυτο.Εχω και τα σκυλια μου που ταξιδευουν κι αυτα ανετα.
-
Ειμαι κατοχος ενος 5008 του 18 1.5 diesel EAT 8 allure. Εχω κανει 85.000χλμ.μεχρι τωρακαι δεν ειχα κανενα προβλημα ως τωρα. Μεχρι που εχτες που κατεβηκα Αθηνα λογω του οτι μενω Ευβοια πια μου αναψε η ενδειξη του check-in και καπακι η ενδειξη του Adblue και μου εβγαλε μηνυμα οτι εχω ακομα για 1100 χλμ αυτονομια πραγμα που δεν ισχυε αφου πριν μερες ειχα γεμισει του Adblue το ρεζερβουαρ. Καθως ημουν Κηφησο ειπα να το παω στον Χανιαδακη απο οπυ το αγορασα και συνεχιζω να κανω τα σερβις του εκει αφου ειμαι ευχαριστημενος απο την εξυπηρετηση καθως και καποια στιγμη που ειχε προβλημα η αντλια του νερου καθως ειχε μια μικρη διαρροη που δεν επηρεαζε ομως την λειτουργεια της ψυξης του κινητηρα. Το μονο οτι εχανε το δοχειο πληρωσης καποια ποσοτητα και επρεπε να το αναπληρωνω. Αυτο το θεμα το παρουσιασε περιπου στα 69,000χλμ που ειχα βγει εκτος εγγυησης αφου η εγγυηση ισχυε μεχρι τα 60.000χλμ η 5 ετη. κανω αρκετα χλμ σε επαρχιακους δρομους καιως και στην εθνικη οδο και δεν ειχα ποτε προβλημα με το DPF και τις αναγεννησεις. Ποτε δεν μου αναψε η λυχνια. Γενικα ειμαι οδηγος που ανοιγω το αμαξι στην εθνικη αλλα κι εδω που μενω δεν εχει κινηση και φαναρια για να μπουκωσει ο καταλυτης. μεχρι προχτες που εγινε αυτοπου περιεγραψα πιο πανω. Το ειδανε τελικα στον Χανιαδακη και μου ειπανε οτι εχει προβλημα η αντλια της δεξαμενης του adblue πραγμα που εχει συμβει και σε παλιοτερους ιδιοκτητες που εχουν αμαξια του ομιλου PSA.
Σε φορουμ σχετικα με Peugeot/Citroen ειχαν αντιμετωπισει παρομοια κατασταση λογω του οτι η εταιρεια που εφτιαχνε τις δεξαμενες adblue για λογαριασμο του ομιλου PSA ηταν προβληματικες σε αυτο το κομματι τους. Τυχεροι ηταν οσοι τους το εβγαλε μεσα στον χρονο της εγγυησης το προβλημα αυτο αλλα ατυχοι αυτοι που τους το εβγαλε μετα εγγυησης καθως δεν ειναι συγκεκριμενος ο χρονος που θα το βγαλει ουτε τα χλμ.!!! Σε αλλους το εβγαλε στα 160.000χλμ,,κι αλλους στα 20,000...!!! Σε μενα τοεβγαλε τωρα παρολο που δεν επιτρεπετε ενα αμαξι premium κατηγοριας οπως το θεωρει η Peugeot να εχει βαλει "ελλατωματικα" εξαρτηματα επανω. Θα περιμενα μεγαλυτερη προσοχη σε αυτο το θεμα.Αλλοστε και τα χρηματα που δινεις για να παρεις ενα τετοιο αμαξι με κανονικη τιμη κι οχι πολυτεκνου ειναι αρκετα υψηλη...!!! Τελοςπαντως το θεμα ειναι οτι για να φτιαχτει το κοστος μοιραζεται στα 67% απο την εταιρεια και 33% απο τον ιδιοκτητη λογω του οτι ειναι εκτος εγγυησης το αμαξι. Αυτο ομως δεν σημαινει για μενα οτι κατι που ειναι προβληματικο απο το εργοστασιο να το χρεωνεται εστω κι αυτο το μικρο ποσοστο ο ιδιοκτητης το οποιο ομως ειναι το σεβαστο ποσο των 300 ευρω...!!!...αφου το κοστος συνολικα αγγιζει τα 1000 ευρω...!!! Δεν ξερω αν και κατα ποσο μετα απο το 18 το εφτιαξε το συγκεκριμενο προβλημα στα νεοτερα μοντελα.Παντως απο το 2014 που ειχαν καποιοι το ιδιο θεμα δεν ειδα να το εχει διορθωσει η εταιρεια μεχρι και το 2018 που ειναι το δικο μου μοντελο.Κι οσοι το φτιαξανε τους ξαναπαρουσιασε το ιδιο προβλημα με αποτελεσμα αγανακτησμενοι πια να καταργησουν και το adblue αλλα και το DPF μαζι.Γενικα ολα τα πετρελαιοκινητα αμαξια που χρησιμοποιουσαν adblue ειχαν θεματακια...!!! Υπαρχει καποιος απο δω μεσα που του ετυχε το ιδιο προβλημα τι εκανε.? Ελπιζω να ειναι πιο τυχεροι οι υπολοιποι ιδιοκτητες που επελεξαν αμαξι του ομιλου αυτου.Συνηθως το προβλημα αυτο απο τα μοντελα της Peugeot το ειχανε τα 3008 & 5008...!!! -
Μην το λες, το έχω αλλάξει και εγώ στο 208 εκτός εγγύησης και η αντιπροσωπεία εδώ έκανε τον Κινέζο. Δεν δέχονταν να στείλει καν αίτημα στα κεντρικά.
-
@kkostask said in Peugeot 5008 (SUV):
Μην το λες, το έχω αλλάξει και εγώ στο 208 εκτός εγγύησης και η αντιπροσωπεία εδώ έκανε τον Κινέζο. Δεν δέχονταν να στείλει καν αίτημα στα κεντρικά.
Στα ποσα χλμ στο εβγαλε ? Ποσο κοστισε σε σενα ολο αυτο ?
-
Σίγουρα η οποιαδήποτε βλάβη σε ένα καινούργιο
αυτοκίνητο δεν είναι ευχάριστη αλλά το γεγονός ότι η αντιπροσωπεία καλύπτει τόσο μεγάλο μέρος του κόστους είναι προς τιμήν της.
Βέβαια μεγάλο ρόλο θα παίξει και πότε θα ξανα εμφανιστεί το πρόβλημα και τι θα συμβεί τότε. -
@gtsartsal said in Peugeot 5008 (SUV):
Σίγουρα η οποιαδήποτε βλάβη σε ένα καινούργιο
αυτοκίνητο δεν είναι ευχάριστη αλλά το γεγονός ότι η αντιπροσωπεία καλύπτει τόσο μεγάλο μέρος του κόστους είναι προς τιμήν της.
Βέβαια μεγάλο ρόλο θα παίξει και πότε θα ξανα εμφανιστεί το πρόβλημα και τι θα συμβεί τότε.Το θεμα ειναι οτι δεν ειναι απο δικη μου υπαιτιοτητα το συγκεκριμενο. Ειναι καθαρα θεμα του ομιλου και μονο. Οχι να πληρωνουμε 40.000 ευρω για ελλατωματικα αμαξια...!!! Οι εταιρειες για χαμηλωμα των ρυπων μας βαλανε σε μεγαλους μπελαδες νομιζω φιλε μου...!!! Τωρα βγαλανε τα υβριδικα που κι αυτα εχουν τα θεματα τους. Μονο τα ηλεκτρικα ειναι πιο αξιοπιστα αλλα και παλι ειναι μια λυση που κανεις υποχωρηση στην αυτονομια.
-
Είναι κατασκευαστικό πρόβλημα του δοχείου και δεν έχει βρεθεί λύση.
Εμένα μου το έβγαλε στις 27000 χλμ σε 3 αιρκρος του 2020 και μου το άλλαξαν εντός εγγύησης.Αν δεν είχες κλείσει τα 5 χρόνια, μπορούσες να κάνεις επέκταση στα 100000 χλμ με 400 ευρώ.
Τώρα το ότι θα πληρώσεις, είναι ένα πρόβλημα. Οντως δεν έπρεπε να συμβαίνει, αλλά συμβαίνει όπως και σε άλλες μάρκες.
-
Δυστυχώς έχει βουήξει ο τόπος με τα adblue.. όπως λέει και τετράποδος φίλος μας, δεν είναι θέμα αν θα σου βγάλει πρόβλημα αλλά το πότε θα στο βγάλει. Το χειρότερο είναι ότι υπάρχει η περίπτωση παρά την αλλαγή το πρόβλημα να επανεμφανιστεί και φτού και από την αρχή και πάλι έξοδα.
Πάντως τα 300 που σου ζητάνε είναι πολύ λίγα για τη συγκεκριμένη βλάβη, να τα λέμε και αυτά.
-
Ρε σεις... Το λένε οι άνθρωποι με έναν έμμεσο γαλλικο ποιητικό τροπο. Αλλά που να ξέρετε εσείς από υψηλή διανόηση και κουλτούρα;
Βαψτε το μπλε και ρίξτε το στη θάλασσα σε λαϊκή μετάφραση
Ad blue και ad bloom.
Οκ πέρα από την πλάκα είναι γενικό το θέμα και σε άλλους κατασκευαστές. Ως αυτοκίνητα είναι πολύ καλά
-
@chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):
@kkostask said in Peugeot 5008 (SUV):
Μην το λες, το έχω αλλάξει και εγώ στο 208 εκτός εγγύησης και η αντιπροσωπεία εδώ έκανε τον Κινέζο. Δεν δέχονταν να στείλει καν αίτημα στα κεντρικά.
Στα ποσα χλμ στο εβγαλε ? Ποσο κοστισε σε σενα ολο αυτο ?
Στα 95κ αν θυμάμαι καλά….το άλλαξα σε αντιπροσωπεία της Σιτροέν με 850 σύνολο.
-
Απ ότι καταλαβαίνω το θέμα το έχουν όλα τα αυτοκίνητα με ad blue, όχι μόνο τα γαλλικά, σωστά;
Τι την βάλανε όλοι τη μλκία, αφού δεν το έψαξαν λίγο πρώτα; -
@mastoras78 said in Peugeot 5008 (SUV):
Δυστυχώς έχει βουήξει ο τόπος με τα adblue.. όπως λέει και τετράποδος φίλος μας, δεν είναι θέμα αν θα σου βγάλει πρόβλημα αλλά το πότε θα στο βγάλει. Το χειρότερο είναι ότι υπάρχει η περίπτωση παρά την αλλαγή το πρόβλημα να επανεμφανιστεί και φτού και από την αρχή και πάλι έξοδα.
Πάντως τα 300 που σου ζητάνε είναι πολύ λίγα για τη συγκεκριμένη βλάβη, να τα λέμε και αυτά.
Ναι καλά είναι τα 300... αλλά το θέμα είναι το πόσες φορές θα ξαναπληρώσουν οι ιδιοκτήτες γιατί ξανά και ξανά καί ξανά παρουσιάζεται το πρόβλημα... όπως και εσύ αναφέρεις πιο πάνω.
Οπότε για κάποιον που χρησιμοποιεί το diesel αυτοκίνητο του όπως πρέπει... σχεδόν χάνεται το όφελος οικονομίας καυσίμου, συν τις χαμένες ημέρες αναμονής ανταλλακτικών και επισκευής του οχήματος.
Σκεφτείτε και τα επαγγελματικά της stellantis τι πρόβλημα δημιουργείται σε εταιρείες που τά έχουν επιλέξει.Όπως και να έχει δεν είναι συμπεριφορά αυτή σε πελάτες που έχουν δώσει από 25000 έως 40000 € για τα προβληματικά οχήματα τής εταιρείας, το να σηκώνει τα χέρια ψηλά στην επίλυση του προβλήματος και να σου παίρνει και 300 ευρώ για να ξανά έχεις το ίδιο θέμα ξανά μετά από μερικά χλμ.
Peugeot 5008 (SUV)