Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 324
    • 325
    • 326
    • 327
    • 328
    • 1026
    • 1027
    • 326 / 1027
    Περί αυτοκίνησης
    171
    20533
    660898
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin last edited by

      Ωχ.. γκαντεμια... τρέχα γυρευε.. πολλά προβλήματα η ηλεκτροκίνηση ακόμη..

      storm 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • piliourits
        piliourits @lap last edited by

        @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Όχι έχουμε σκεφτεί ότι τα ίδια έλεγαν πριν από κάθε τεχνολογική αλλαγή όσοι είτε δεν την καταλάβαιναν, είτε δεν τους συνέφερε για κάποιον λόγο, είτε έχουν αντιδραστικό χαρακτήρα λόγω ανατροφής.

        https://www.ranker.com/list/historical-freak-outs-about-new-technology/taeyura

        Το ένα δεν αποκλείει το άλλο και στον Νεοφιλελεύθερο Καπιταλισμό (όπου υπέρτατος σκοπός και αξία είναι καθομολογημένα ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΚΕΡΔΟΣ) το ένα επιβάλλει το άλλο. Λόμπι βαθύ και τοις μετρητοίς για να καμφθεί όποιαδήποτε αντίρρηση ή αντίσταση σε βάθος χρόνου, σε βαθμό που να μην έχει διαφορά π.χ. η πραγματική περιβαλλοντική ζημιά ή ωφέλεια, με την φοβία της αλλαγής ή την υπερβολική λατρεία της.

        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

        L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • storm
          storm @dublin last edited by

          @dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Ωχ.. γκαντεμια... τρέχα γυρευε.. πολλά προβλήματα η ηλεκτροκίνηση ακόμη..

          Αναμενόμενο.
          Όπως σε πολλούς τομείς προϊόντων, έτσι και στα ηλεκτρικά οχήματα η προσοχή εστιάζεται στην πώληση. Για τις αντιπροσωπείες ας πούμε ότι είναι αναμενόμενο. Κέρδη θέλουν με ελάχιστα κόστη επενδύσεων.

          Για τους αγοραστές όμως;
          Γίνονται φανατικοί οπαδοί και μετά όταν σκάσει το πρόβλημα ... "μπλέξαμε"...

          Πωλήσεις θα υπάρξουν. ok.
          Μετά την πώληση όμως τι γίνεται;;;;
          Αυτό κανείς δεν το απαντά.

          monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • monman2
            monman2 @storm last edited by

            @storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Ωχ.. γκαντεμια... τρέχα γυρευε.. πολλά προβλήματα η ηλεκτροκίνηση ακόμη..

            Αναμενόμενο.
            Όπως σε πολλούς τομείς προϊόντων, έτσι και στα ηλεκτρικά οχήματα η προσοχή εστιάζεται στην πώληση. Για τις αντιπροσωπείες ας πούμε ότι είναι αναμενόμενο. Κέρδη θέλουν με ελάχιστα κόστη επενδύσεων.

            Για τους αγοραστές όμως;
            Γίνονται φανατικοί οπαδοί και μετά όταν σκάσει το πρόβλημα ... "μπλέξαμε"...

            Πωλήσεις θα υπάρξουν. ok.
            Μετά την πώληση όμως τι γίνεται;;;;
            Αυτό κανείς δεν το απαντά.

            Όλα αυτά που λέει για το ID3 δεν ισχύουν για τα υβριδικά της Toyota πχ ; Δεν θα πρέπει δηλ να αποσυνδέσει κάποιος την "μεγάλη " μπαταρία πριν κάνει φανοποιεία με ηλεκτροκόλληση κλπ . Τόσα χρόνια πόσες εκατοντάδες υβριδικά θα χρειάστηκαν τέτοιες δουλειές ; Τα πήγαιναν Πάτρα Αθήνα για να αποσυνδέσουν την μπαταρία ;

            Αυτή η VW G@M@S@ την προοπτική των ντίζελ φιρί φιρί το παει και για τα ηλεκτρικά😠

            Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
            Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

            storm A 2 Replies Last reply Reply Quote 1
            • L
              lap @piliourits last edited by lap

              @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Όχι έχουμε σκεφτεί ότι τα ίδια έλεγαν πριν από κάθε τεχνολογική αλλαγή όσοι είτε δεν την καταλάβαιναν, είτε δεν τους συνέφερε για κάποιον λόγο, είτε έχουν αντιδραστικό χαρακτήρα λόγω ανατροφής.

              https://www.ranker.com/list/historical-freak-outs-about-new-technology/taeyura

              Το ένα δεν αποκλείει το άλλο και στον Νεοφιλελεύθερο Καπιταλισμό (όπου υπέρτατος σκοπός και αξία είναι καθομολογημένα ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΚΕΡΔΟΣ) το ένα επιβάλλει το άλλο. Λόμπι βαθύ και τοις μετρητοίς για να καμφθεί όποιαδήποτε αντίρρηση ή αντίσταση σε βάθος χρόνου, σε βαθμό που να μην έχει διαφορά π.χ. η πραγματική περιβαλλοντική ζημιά ή ωφέλεια, με την φοβία της αλλαγής ή την υπερβολική λατρεία της.

              Πρώτον οι χώρες που πρωτοπορούν στην οικολογική μετάβαση δεν είναι νεοφιλελεύθερες στο οικονομικό τους σύστημα. Έχουν τις λεγόμενες μικτές οικονομίες. Μάλιστα οι κυβερνήσεις τους επιβάλουν αυστηρότατα όρια ρύπων που είναι αδύνατον να επιτευχθούν αν οι πάροχοι ενέργειες, οι κατασκευαστές οχημάτων, και γενικοτερα οι μέτοχοι τους δεν βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη στην ερευνα και ανάπτυξη, επηρεάζοντας την κερδοφορία τους.

              Το να μην γίνει τίποτα προς ένα καθαρότερο περιβάλλον είναι βούτυρο στο ψωμί όσων κερδίζουν από την ενέργεια και τα θερμικά αυτοκίνητα διότι έχουν αποσβέσει εδώ και δεκαετίες το κόστος εξέλιξης τους και πλέον μονάχα εισπράττουν σε βάρος του περιβάλλοντός, των επόμενων γενιων, της δημόσιας υγείας κτλ.

              Αλλά ας μη πάμε σε αναλύσεις του πεζοδρομίου και του ρεμπέταδικου. Ας κρατηθεί ένα επίπεδο, σε τεχνολογικη ενημέρωση και όχι αφορμή για προπαγάνδα

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • storm
                storm @monman2 last edited by

                @monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Ωχ.. γκαντεμια... τρέχα γυρευε.. πολλά προβλήματα η ηλεκτροκίνηση ακόμη..

                Αναμενόμενο.
                Όπως σε πολλούς τομείς προϊόντων, έτσι και στα ηλεκτρικά οχήματα η προσοχή εστιάζεται στην πώληση. Για τις αντιπροσωπείες ας πούμε ότι είναι αναμενόμενο. Κέρδη θέλουν με ελάχιστα κόστη επενδύσεων.

                Για τους αγοραστές όμως;
                Γίνονται φανατικοί οπαδοί και μετά όταν σκάσει το πρόβλημα ... "μπλέξαμε"...

                Πωλήσεις θα υπάρξουν. ok.
                Μετά την πώληση όμως τι γίνεται;;;;
                Αυτό κανείς δεν το απαντά.

                Όλα αυτά που λέει για το ID3 δεν ισχύουν για τα υβριδικά της Toyota πχ ; Δεν θα πρέπει δηλ να αποσυνδέσει κάποιος την "μεγάλη " μπαταρία πριν κάνει φανοποιεία με ηλεκτροκόλληση κλπ . Τόσα χρόνια πόσες εκατοντάδες υβριδικά θα χρειάστηκαν τέτοιες δουλειές ; Τα πήγαιναν Πάτρα Αθήνα για να αποσυνδέσουν την μπαταρία ;

                Αυτή η VW G@M@S@ την προοπτική των ντίζελ φιρί φιρί το παει και για τα ηλεκτρικά😠

                Εγώ το μόνο που κράτησα από το βίντεο είναι η ταλαιπωρία, τα φράγκα και ένα after sales που μάλλον τελικά δεν είχε την τεχνογνωσία ή/και τις κατάλληλες υποδομές και ανθρώπους για την υποστήριξη ενός προϊόντος υψηλής αξίας.

                Αν οι γενικοί αντιπρόσωποι με τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία τους ακολουθήσουν την ίδια τακτική που ακολουθούν και στα θερμικά, τότε προβλέπω πολλά προβλήματα στην ηλεκτροκίνηση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • A
                  andya3 @monman2 last edited by

                  @monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Ωχ.. γκαντεμια... τρέχα γυρευε.. πολλά προβλήματα η ηλεκτροκίνηση ακόμη..

                  Αναμενόμενο.
                  Όπως σε πολλούς τομείς προϊόντων, έτσι και στα ηλεκτρικά οχήματα η προσοχή εστιάζεται στην πώληση. Για τις αντιπροσωπείες ας πούμε ότι είναι αναμενόμενο. Κέρδη θέλουν με ελάχιστα κόστη επενδύσεων.

                  Για τους αγοραστές όμως;
                  Γίνονται φανατικοί οπαδοί και μετά όταν σκάσει το πρόβλημα ... "μπλέξαμε"...

                  Πωλήσεις θα υπάρξουν. ok.
                  Μετά την πώληση όμως τι γίνεται;;;;
                  Αυτό κανείς δεν το απαντά.

                  Όλα αυτά που λέει για το ID3 δεν ισχύουν για τα υβριδικά της Toyota πχ ; Δεν θα πρέπει δηλ να αποσυνδέσει κάποιος την "μεγάλη " μπαταρία πριν κάνει φανοποιεία με ηλεκτροκόλληση κλπ . Τόσα χρόνια πόσες εκατοντάδες υβριδικά θα χρειάστηκαν τέτοιες δουλειές ; Τα πήγαιναν Πάτρα Αθήνα για να αποσυνδέσουν την μπαταρία ;

                  Αυτή η VW G@M@S@ την προοπτική των ντίζελ φιρί φιρί το παει και για τα ηλεκτρικά😠

                  Σχολείο και πρωτοπόρος όπως πάντα η vw. Να μάθουν και οι σχιστομάτηδες τι θα γράφουν στο manual για τις συγκολλήσεις, όταν αξιωθούν να φτιάξουν το δικό τους ηλεκτρικό. 😛

                  Πάντως από γνώσεις στα ηλεκτρικά τα Ελληνικά συνεργεία σκίζουν. Αν το έστελναν στη Γερμανία για επισκευή, νωρίτερα θα γύρναγε τ' αμάξι.
                  Θα κλάψουνε μανούλες μέχρι να μάθουν οι τεχνικοί στην Ελλάδα...

                  Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    panormus772 last edited by

                    To aftersales των εμπόρων στην Eλλάδα έχει την ίδια συμπεριφορά από πώληση ρολογιών χειρός έως αυτοκινήτων.

                    Το βασικό που έχει περάσει σαν νοοτροπία στους πωλητές,αντιπροσωπεία,service κ.τ.λ. είναι πως σε περίπτωση προβληματικού προϊόντος ή κάνουμε πως δεν καταλαβαίνουμε το πρόβλημα ή φταίει ο αγοραστής που βγήκε βλάβη. Λες και υπάρχει -που μάλλον υπάρχει- μια επιβράβευση από τη μαμά-εταιρεία (ξένη και ντόπια), αν φανούν καλά παιδιά οι αντιπρόσωποι και δεν την απασχολούν πολύ με τα προβλήματα των πελατών...

                    Τελικά,δεν ξέρω -στην Ελλάδα τουλάχιστον,αλλά και σε κάποιες άλλες χώρες σε μικρότερο βαθμό-, αν έχει νόημα η πολυετής εγγύηση,αφού έτσι κι αλλιώς θα σε βγάλουν τρελό ή θα σου βγάλουν την πίστη οι αντιπροσωπείες για να παραδεχθούν ελαττωματικά εργοστασιακό προϊόν που χρήζει αντικατάστασης χωρίς κόστος από τον πελάτη...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • piliourits
                      piliourits @lap last edited by

                      @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Όχι έχουμε σκεφτεί ότι τα ίδια έλεγαν πριν από κάθε τεχνολογική αλλαγή όσοι είτε δεν την καταλάβαιναν, είτε δεν τους συνέφερε για κάποιον λόγο, είτε έχουν αντιδραστικό χαρακτήρα λόγω ανατροφής.

                      https://www.ranker.com/list/historical-freak-outs-about-new-technology/taeyura

                      Το ένα δεν αποκλείει το άλλο και στον Νεοφιλελεύθερο Καπιταλισμό (όπου υπέρτατος σκοπός και αξία είναι καθομολογημένα ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΚΕΡΔΟΣ) το ένα επιβάλλει το άλλο. Λόμπι βαθύ και τοις μετρητοίς για να καμφθεί όποιαδήποτε αντίρρηση ή αντίσταση σε βάθος χρόνου, σε βαθμό που να μην έχει διαφορά π.χ. η πραγματική περιβαλλοντική ζημιά ή ωφέλεια, με την φοβία της αλλαγής ή την υπερβολική λατρεία της.

                      Πρώτον οι χώρες που πρωτοπορούν στην οικολογική μετάβαση δεν είναι νεοφιλελεύθερες στο οικονομικό τους σύστημα. Έχουν τις λεγόμενες μικτές οικονομίες. Μάλιστα οι κυβερνήσεις τους επιβάλουν αυστηρότατα όρια ρύπων που είναι αδύνατον να επιτευχθούν αν οι πάροχοι ενέργειες, οι κατασκευαστές οχημάτων, και γενικοτερα οι μέτοχοι τους δεν βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη στην ερευνα και ανάπτυξη, επηρεάζοντας την κερδοφορία τους.

                      Το να μην γίνει τίποτα προς ένα καθαρότερο περιβάλλον είναι βούτυρο στο ψωμί όσων κερδίζουν από την ενέργεια και τα θερμικά αυτοκίνητα διότι έχουν αποσβέσει εδώ και δεκαετίες το κόστος εξέλιξης τους και πλέον μονάχα εισπράττουν σε βάρος του περιβάλλοντός, των επόμενων γενιων, της δημόσιας υγείας κτλ.

                      Αλλά ας μη πάμε σε αναλύσεις του πεζοδρομίου και του ρεμπέταδικου. Ας κρατηθεί ένα επίπεδο, σε τεχνολογικη ενημέρωση και όχι αφορμή για προπαγάνδα

                      Να προσέχεις τις παρέες σου Λαπ.
                      Οποία γνώμη διαφέρει απ τη δική σου, είναι προπαγάνδα....
                      ενώ αυτό που συμβαίνει τα τελευταία χρόνια με τα ΜΠΑΤΑΡΙΟκίνητα είναι άδολη αγάπη για την τεχνολογία, την πρόοδο και το περιβάλλον.

                      Επίσης να προσέχεις τι εύχεσαι.
                      Όπως σωστά λες, μια ώριμη τεχνολογία είναι cash cow για τους παραγωγούς της, αλλά επέτρεπε και σε σένα να χεις ένα άριστο προϊόν με 15 χιλιάρικα.
                      Το οποίο ως ΜΠΑΤΑΡΙΟκίνητο έχει καμιά 35αρια χιλιάρικα και πολλούς περιορισμούς.

                      Είμαι υπέρ της εξέλιξης που θα "σώσει το περιβάλλον" δηλαδή την διαβίωση των επόμενων γενεών ανθρώπων, γιατί ο πλανήτης "δεν παθαίνει τίποτα".
                      Η τρέχουσα ΜΠΑΤΑΡΙΟΚΙΝΗΣΗ όμως δεν έχει σχέση με αυτό, φαίνεται πως πρόκειται για αρπαχτή και κονόμα που λύνει first world problems και γεμίζει τσέπες.
                      Fake it till you make it, που λένε και στο χωριό μου στο μπραντσ ζ'πλατέα τα εντρεπρενέρια του ΟΓΑ...

                      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        andya3 last edited by

                        Προς τα παρόν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σέρνονται σαν τεχνολογία. Αναλώνονται γύρω από τεράστια και πανάκριβα αυτοκίνητα. Αντι να συζητάμε για αυτοκίνητα πλέον συζητάμε για μπαταρίες. Δε με ενδιαφέρει καθόλου να συζητάω για μπαταρίες.

                        Σε αντίθεση με άλλες πρόσφατες τεχνολογικές καινοτομίες, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν φαίνεται σε πρώτη φάση να καλύπτουν κάποια ανθρώπινη ανάγκη. Όπως έκαναν τα κινητά π.χ., που διευκόλυναν και απελευθέρωσαν την επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων, έκαναν κάθε άνθρωπο φωτογράφο κλπ. Δεν καλύπτουν κάποιο κενό, δεν κάνουν κάτι που δεν έκαναν τα θερμικά.

                        Ο μέσος χρήστης αυτοκινήτου, που θέλει απλά να μετακινείται και να ταξιδεύει με ένα αυτοκίνητο, μάλλον εχθρικά θα πρέπει να αντιμετωπίζει την ηλεκτροκίνηση στην παρούσα φάση. Μεγάλο κόστος, μικρή αυτονομία, ταλαιπωρία στη φόρτιση, πολλές αβεβαιότητες σε service, μπαταρίες, διάρκεια ζωής κλπ. Δεν νομίζω ότι βλέπει να του προσφέρει κάποιο χειροπιαστό όφελος.

                        Έχει πολύ δρόμο ακόμα η ηλεκτροκίνηση για να γίνει αποδεκτή από τον πολύ κόσμο. Και επειδή αυτό γίνεται κατανοητό από τα κέντρα λήψης αποφάσεων, προσπαθούν να την επιβάλουν. Θα την επιβάλουν τελικά, αλλά θα μείνει μια πικρία σε αρκετούς.

                        Όπως έχω βέβαια ξαναπεί, αυτά δεν αφορύν τις νεότερες γενιές. Αυτές θα βρουν τα ηλεκτρικά σαν δεδομένο, μ' αυτά θα μάθουν και μ' αυτά θα πορευτούν.

                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                        L 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • L
                          lap last edited by lap

                          Το δικό μου ταπεινό αυτοκίνητο έχει standard συστήματα ADAS που πριν 8-10 έτη από την παρουσίαση του τα διέθετε η τότε s class με κόστος ως έξτρα εξοπλισμό ασφαλείας γύρω στα 5-7Κ

                          Έγινε νόρμα ασφαλείας, και έτσι κατάφερα και εγώ να τα έχω με τα 15Κ ενός λαϊκού αυτοκινήτου.
                          Το ίδιο και το mild hybrid σύστημα όπου το έδινε τότε η audi στο audi A8.

                          Πριν 10 έτη τα ηλεκτρικά κοστιζαν 100Κ και είχαν αυτονομία 150 χλμ σήμερα 35Κ και έχουν 350-400 χλμ.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lap @andya3 last edited by lap

                            @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Σε αντίθεση με άλλες πρόσφατες τεχνολογικές καινοτομίες, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν φαίνεται σε πρώτη φάση να καλύπτουν κάποια ανθρώπινη ανάγκη. Όπως έκαναν τα κινητά π.χ., που διευκόλυναν και απελευθέρωσαν την επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων, έκαναν κάθε άνθρωπο φωτογράφο κλπ. Δεν καλύπτουν κάποιο κενό, δεν κάνουν κάτι που δεν έκαναν τα θερμικά.

                            Δεν καλύπτουν την κίνηση με δεκάδες φορές μικρότερους ρύπους από τα σημερινά και παλιότερα θερμικά ιδιαίτερα στον αστικό ιστό;

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              andya3 @lap last edited by

                              @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Σε αντίθεση με άλλες πρόσφατες τεχνολογικές καινοτομίες, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν φαίνεται σε πρώτη φάση να καλύπτουν κάποια ανθρώπινη ανάγκη. Όπως έκαναν τα κινητά π.χ., που διευκόλυναν και απελευθέρωσαν την επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων, έκαναν κάθε άνθρωπο φωτογράφο κλπ. Δεν καλύπτουν κάποιο κενό, δεν κάνουν κάτι που δεν έκαναν τα θερμικά.

                              Δεν καλύπτουν την κίνηση με δεκάδες φορές μικρότερους ρύπους από τα σημερινά και παλιότερα θερμικά ιδιαίτερα στον αστικό ιστό;

                              Όσο ενδιαφέρει την πλειοψηφία του κόσμου να ανοίξει το πορτοφόλι του οικειοθελώς και να δωρίσει χρήματα στη greenpeace, άλλο τόσο τον ενδιαφέρει κι αυτό που λες.

                              Φυσικά αν φθηνύνουν τα ηλεκτρικά και γίνουν συμφέροντα για αγορά, όλοι θα λένε ότι τα αγόρασαν γιατί είναι πιο οικολογικά...

                              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by lap

                                Άλλο πράγμα η Greenpeace ως μια ΜΚΟ
                                Και άλλο πράγμα ένα ηλεκτρικό όχημα ως προϊόν.

                                Μιλάμε για μήλα και πορτοκάλια

                                Δεν ρώτησα για να μάθω τον λόγο που δίνει ο καθένας χρήματα από το πορτοφόλι του
                                Το ερώτημα παραμένει μιας και δεν πείρα απάντηση. Έκανες μια διαπίστωση πως τα ηλεκτρικά δεν προσφέρουν τίποτα. Ρωτώ λοιπόν:
                                Τα ηλεκτρικά ως οχήματα δεν προσφέρουν μετακινήσεις με δεκάδες φορές λιγότερη ρύπανση στις αστικές περιοχές απο τα θερμικά;
                                Υπάρχει αμφισβήτηση σε αυτό το δεδομένο;

                                Να επεκτείνω το ερώτημα. Υπάρχει αμφισβήτηση ότι τα θερμικά αυτοκίνητα με καταλύτες επιβαρύνουν με λιγότερους ρύπους τον αστικό ιστό από ότι τα θερμικά χωρίς καταλύτες;
                                Τα diesel με τα συστήματα adblue από ότι αυτά χωρίς adblue;

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                bekiaris A 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • bekiaris
                                  bekiaris @lap last edited by

                                  Κύριοι, όλα έχουν ειπωθεί πολλές φορές και έχουν απαντηθεί. Αλήθεια, εδω μέσα πόσοι έχετε ηλεκτρικό και τα κρίνετε όλα? έχωντας ηλεκτρικό χρόνια και το τελευταίο τετράμηνο ένα hyunadi kona 64 kw έχω να σας πω τα εξής: σας παρακαλώ μην αγοράσετε ηλεκτρικό, ειναι χάλια, γιατί

                                  1. θα καταργηθεί η δωρεάν φόρτιση στα 21 σημεία του δήμου Αθηναίων και θα σταματήσω να πηγαινοέρχομαι στην δουλειά μου κτλ κάνοντας χιλιάδες χιλιόμετρα τζάμπα
                                  2. θα κοπεί η κρατική επιδότηση των 8000 ευρώ που πλουσιοπάροχα πρόσφερε η κυβέρνηση του Κούλη
                                  3. θα επανέρθουν οι ενοχλητικοί ήχοι του μοτέρ με τις κοστοβόρες συντηρήσεις με λάδια φίλτρα τακάκια κτλ, ξέρετε τι ενοχλητικό που ειναι να κινήσε να μην αλλάζει ούτε μία ταχύτητα και να ακούγονται μόνο τα λάστιχα?

                                  Χλευάζοντας πολλά από τα παραπάνω, που κάποια έχουν μία βάση, θα ήθελα να σας πω απλά μην κρίνετε κάτι που δεν ξέρετε γιατί δεν έχετε αντίστοιχη εμπειρία και σας είπε ο Θείος από το Αμέρικα και λοιπές γενικότητες.
                                  Η μπαταριοκίνηση όπως πολύ συχνά αναφέρουν φίλοι, έχει μειονετκτήματα, όπως έχει και πλεονεκτήματα- αλλά για κάποιον που κάνει κυρίως χιλιόμετρα εντός πόλης, τα πλεονεκτήματα ειναι περισσότεροα. Επίσης, η παραγωγή των μπαταριών όντως έχει μεγάλη εκπομπή ρύπων, οι οποίοι όμως εξισοροπούνται στην διάρκεια του χρόνου από την μηδενική εκπομπή των ηλεκτρικών. Το ρεύμα σε πολλές χώρες βασίζεται στο αέριο / ανανεώσιμες πηγές ενέργειες που ειναι λιγότερο επιβλαβής για το περιβάλλον.
                                  Κλείνοντας, σε όσους για τους χ ψ λόγους δεν σας κάνει αποδεκτό, ελπίζω πραγματικά να μην αγοράσετε ποτέ, γιατί έχω γλιτώσει τόσα χρόνια αρκετές χιλιάδες ευρώ και θα μου κακοφανεί πλέον αν αρχίσω να πληρώνω τις φορτίσεις και να πληρώνω για τις μετακινήσεις μου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • piliourits
                                    piliourits last edited by piliourits

                                    Όλα αυτά μειώνουν ως ενα σημείο τους ρύπους αλλά κυρίως μεταφέρουν τους ρύπους κάπου αλλού. Κρύβουν κάτω απ το χαλάκι τα σκουπίδια, ακριβώς επειδή συμμορφώνονται με φιρμάνια, δεν λύνουν το πραγματικό πρόβλημα.
                                    Π.χ. τα DPF δεν πετάνε αιθάλη σιγά σιγά σε κάθε γκαζιά όπως τα παλιά, τη μαζεύουν σε ένα ένα φίλτρο και την πετάνε όλη μαζί, έστω μερικώς εξουδετερωμένη όπου βρεθούν, όταν αυτό γεμίσει. Τα ηλεκτρονικά τους όμως, direct injection, turbo και πολύ καλύτερος έλεγχος της καύσης σε σύγκριση με πριν 20 χρόνια, κάνουν διαφορά.
                                    Τα μπαταριοκινητα δεν έχουν εξάτμιση, έχει όμως το εργοστάσιο παραγωγής ρεύματος κάπου αλλού. Κι αν αυξάνονται οι ΑΠΕ κι αυξάνεται δυσανάλογα κι η ζήτηση, μία απ τα ίδια...
                                    Η βελτίωση είναι θεμιτή και φυσικό να συμβαίνει, κάθε 10-20 χρόνια να έχουμε πιο αποτελεσματική τεχνολογία.

                                    Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                    L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • V
                                      vagnar last edited by

                                      alt text

                                      🤔

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        andya3 @lap last edited by

                                        @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Άλλο πράγμα η Greenpeace ως μια ΜΚΟ
                                        Και άλλο πράγμα ένα ηλεκτρικό όχημα ως προϊόν.

                                        Μιλάμε για μήλα και πορτοκάλια

                                        Δεν ρώτησα για να μάθω τον λόγο που δίνει ο καθένας χρήματα από το πορτοφόλι του
                                        Το ερώτημα παραμένει μιας και δεν πείρα απάντηση. Έκανες μια διαπίστωση πως τα ηλεκτρικά δεν προσφέρουν τίποτα. Ρωτώ λοιπόν:
                                        Τα ηλεκτρικά ως οχήματα δεν προσφέρουν μετακινήσεις με δεκάδες φορές λιγότερη ρύπανση στις αστικές περιοχές απο τα θερμικά;
                                        Υπάρχει αμφισβήτηση σε αυτό το δεδομένο;

                                        Να επεκτείνω το ερώτημα. Υπάρχει αμφισβήτηση ότι τα θερμικά αυτοκίνητα με καταλύτες επιβαρύνουν με λιγότερους ρύπους τον αστικό ιστό από ότι τα θερμικά χωρίς καταλύτες;
                                        Τα diesel με τα συστήματα adblue από ότι αυτά χωρίς adblue;

                                        Νομίζω κατάλαβες πολύ καλά τι έχω γράψει. Η οικολογική συνείδηση είναι μειωμένη στους καταναλωτές αν αυτό σημαίνει ότι πρέπει να πληρώσουν κάτι παραπάνω. Και για τα ηλεκτρικά πρέπει να πληρώσουν πολύ παραπάνω.

                                        Δεν αντικαθιστά κάποιος ένα καταλωτικό προιόν που έχει ήδη ή μπορεί να αγοράσει φθηνότερα (θερμικό αυτοκίνητο), με ένα άλλο που είναι ακριβότερο και πιο δύσχρηστο (ηλεκτρικό αυτοκίνητο), μόνο από οικολογική συνείδηση. Γιατί το οικονομικό είναι πάντα προτεραιότητα.

                                        Το ίδιο δεν κάνουν και οι εταιρείες? Ξέρουν ότι ο κόσμος θέλει μικρά φθηνά ηλεκτρικά για την πόλη. Σιγά μην τα δώσουν. Να βγάλουν τα φράγκα τους πρώτα με τα μεγάλα και βλέπουμε. Ε, αντίστοιχα θα λειτουργήσουν και οι καταναλωτές.

                                        Βλέπεις κάπου προτεραιότητα την οικολογία, ή στις αυτοκινητοβιομηχανία ή στους καταναλωτές?
                                        Euro über alles...

                                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Άρα από ότι κατάλαβα στα επιχειρήματα σου κάνεις τις εξής παραδοχές:

                                          1 Ότι δηλαδή οι αγοραστές δεν αγοράζουμε με βάση την οικολογία αλλά με βάση την οικονομική δυνατότητα που έχουμε
                                          2 Ότι τα ηλεκτρικά είναι οικολογικοτερα στη χρήση τους αλλά παρά τις μειώσεις στο κόστος τους παραμένουν ακριβά ενώ παράλληλα η σημερινή τους τεχνολογία απαιτεί προϋποθέσεις για τη μαζική τους χρήση.

                                          Σωστά;

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap @piliourits last edited by lap

                                            @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Τα μπαταριοκινητα δεν έχουν εξάτμιση, έχει όμως το εργοστάσιο παραγωγής ρεύματος κάπου αλλού. Κι αν αυξάνονται οι ΑΠΕ κι αυξάνεται δυσανάλογα κι η ζήτηση, μία απ τα ίδια...

                                            Εδώ έχεις μέγα λάθος. Αυτό είναι που δεν μπορείς να αντιληφθείς και κόλλας σε ένα επιχείρημα. Δεν είναι έτσι. Ψάξε διάφορες σχετικές μελετες και δες.

                                            Και στο δυσμενεστερο σενάριο είναι πιο οικολογικά από τα θερμικά. Ακόμα και χωρίς κάποια ΑΠΕ στην συνάρτηση υπολογισμού. Όπου στην πράξη δεν συμβαίνει αυτό. Το ποσοστό των ΑΠΕ σήμερα είναι στο 40% στην Ευρώπη. Στο μέλλον όχι μόνο πρόκειται να αυξηθεί αλλά και να παρουσιαστούν πολύ πιο αποδοτικες ΑΠΕ καθώς και μέθοδοι αποθήκευσης της πλεονάζουσας ενέργειας. Τα πράγματα είναι άκρως δυναμικά και δεν είναι στατικά με δεδομένες τεχνικές μεταβλητές όπως τις προηγούμενες δεκαετίες.

                                            Όπως έχω αναφέρει σε διάφορα posts, παγκοσμίως γίνεται ένας οργασμός παρουσίασης νέων μεθόδων μετακίνησης, παραγωγής και αποθήκευσης της ενέργεια πάντα στη βάση μιας συνολικής οικολογικής μετάβασης της οικονομίας.
                                            Ναι, υπάρχει πολύ χρήμα σε αυτόν τον πράσινο τομέα. Ναι, οι επενδυτές δεν το κάνουν για την ψυχή τους αλλά για την τσέπη τους. Ναι, τον ρυθμό των εξελίξεων τον δίνουν οι θεσμοί με τα πιεστικά χρονοδιαγράμματα και τους νόμους τους. Όλα αυτά τα επιχειρήματα είναι απλές διαπιστώσεις, μάλιστα είναι πασιφανεστατες και αποτελούν απαντήσεις σε διαφορετικά ερώτημα από αυτά του αν η ίδια η ηλεκτροκίνηση εξελίσεται και αν έχει προοπτική προσφέροντας κάτι ανώτερο από τα θερμικά αυτοκίνητα.
                                            Δηαλδη με αφορμή την ηλεκτροκίνηση η συζήτηση ξεφεύγει σε άλλα θέματα που αφορούν τον πολιτικό τρόπο της μετάβασης και αν αυτός αρέσει και όχι στην ουσία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

                                            Η ιστορία της ηλεκτροκίνησης όπως έχει διαμορφωθεί δείχνει να μην αλλάζει. Το ποτάμι της μετάβασης ξεκίνησε και δεν σταματά. Όσο λοιπόν θα φουσκώνει αυτό το ποτάμι τόσο θα βλέπουμε νέες τεχνολογίες στις μπαταρίες, νέα βιοκαύσιμα, μικρότερο κόστος της κάθε τεχνολογίας και τον εκδημοκρατισμό αυτών καθώς θα γίνεται απόσβεση επενδύσεων όπως και γενικότερα νέα δεδομένα στην αυτοκίνηση.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 324
                                            • 325
                                            • 326
                                            • 327
                                            • 328
                                            • 1026
                                            • 1027
                                            • 326 / 1027
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr