-
Παιδιά καλησπέρα! Είμαι καινούργιος εδώ κ θα ήθελα λίγο την βοήθεια σας! Έχω ένα BMW f20 116d του 2014 κ βγαίνει με 116 ίππους .. θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει βάλει πρόγραμμα για βελτίωση ιπποδύναμης κ να μου πει συμπεριφορές-αλλαγες του αυτοκινήτου ! Σας ευχαριστώ πολύ
-
Τελικά που βρήκες δουλειά τώρα;
Για τις αλλαγές στο αυτοκίνητο, προσοχή στις ρεπριζ του. Πλησιάζουν αυτές του tesla plaid και θα πρέπει να το περιμένεις για να μη τρομάξεις
-
Χαίρετε.
Πόσα χιλιόμετρα έχει το αυτοκίνητο;
Έχεις το 4κύλινδρο μοτέρ (Ν47) ή το 3κύλινδρο;
Αν έχεις Ν47 έχεις αλλάξει καδένα; -
Λέει 2014 οπότε το pre fl λογικά 4κυλ.
-
@meco said in BMW F20 116D:
Χαίρετε.
Πόσα χιλιόμετρα έχει το αυτοκίνητο;
Έχεις το 4κύλινδρο μοτέρ (Ν47) ή το 3κύλινδρο;
Αν έχεις Ν47 έχεις αλλάξει καδένα;Έχω το 4κυλινδρο με μοτέρ (Ν47) άλλαξα καδένα πριν 1.200 χιλιόμετρα στον Σφακιανάκη κ έκανα φουλ έξτρα μεγάλο σέρβις στο αυτοκίνητο στις 122.000 κ τώρα έχει σχεδόν 124.000
-
Τι κατανάλωση έχεις;
-
-
Ατμόσφαιρικο δεν αξίζει να το κάνεις τίποτα.
-
@w202-amg said in BMW F20 116D:
Ατμόσφαιρικο δεν αξίζει να το κάνεις τίποτα.
Toυρμπο ντιζελ ειναι ρε φαρμακοτριφτη
-
τουρμπο-ντιζελ ατμοσφαιρικο
σαν να λεμε ουισκι ονδεροκς με παγο
-
@alexandros-k said in BMW F20 116D:
@w202-amg said in BMW F20 116D:
Ατμόσφαιρικο δεν αξίζει να το κάνεις τίποτα.
Toυρμπο ντιζελ ειναι ρε φαρμακοτριφτη
Μου διέφυγε το d . Τότε ρίξε πετρελαίο στο μοτερρ
-
@valantis28 said in BMW F20 116D:
@meco said in BMW F20 116D:
Χαίρετε.
Πόσα χιλιόμετρα έχει το αυτοκίνητο;
Έχεις το 4κύλινδρο μοτέρ (Ν47) ή το 3κύλινδρο;
Αν έχεις Ν47 έχεις αλλάξει καδένα;Έχω το 4κυλινδρο με μοτέρ (Ν47) άλλαξα καδένα πριν 1.200 χιλιόμετρα στον Σφακιανάκη κ έκανα φουλ έξτρα μεγάλο σέρβις στο αυτοκίνητο στις 122.000 κ τώρα έχει σχεδόν 124.000
Πολύ ωραία.
Αν νιώθεις ότι χρειάζεσαι και άλλη δύναμη να το κάνεις. Υπάρχουν πολλές λύσεις στην αγορά με παράλληλο εγκέφαλο ή επανεγγραφή εγκεφάλου. Οι περισσότεροι θεωρούν τη δεύτερη λύση πιο αξιόπιστη. Με σκέτο πρόγραμμα οι περισσότεροι προσφέρουν μέχρι 140 το πολύ 150 άλογα. Μέχρι εκεί καλά είναι. Επέλεξε κάποιον στον οποίο έχεις εμπιστοσύνη, είτε είναι εταιρεία είτε ανεξάρτητος βελτιωτής. Προσωπικά δεν μπήκα σε αυτή τη διαδικασία παρόλο που το έψαξα αρκετά. Αρχικά ήμουν υπέρ του παράλληλου εγκέφαλου διότι είναι μία λύση την οποία καταργείς πανεύκολα ανά πάσα στιγμή, αλλά μετά από αυτά που άκουσα την απέρριψα. Στην άλλη περίπτωση δεν μου άρεσε η ιδέα να πειράξω ένα κινητήρα ο οποίος λειτουργεί σωστά, με μία λύση η οποία μπορεί να σου δώσει κάποια δύναμη επιπλέον, αλλά δεν θα είχα καμία σιγουριά για την αξιοπιστία.
Αν το κάνεις γράψε μας λεπτομέρειες. -
Έχεις ένα μοτέρ μη αξιόπιστο και θέλεις και πρόγραμμα;
-
@otokomae said in BMW F20 116D:
Έχεις ένα μοτέρ μη αξιόπιστο και θέλεις και πρόγραμμα;
Από πού προκύπτει η έλλειψη αξιοπιστίας; Υπάρχει ένα θέμα με τη καδένα χρονισμού αλλά από τη στιγμή που θα αλλαχτεί, ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι αθάνατος. Χρειάζεται απλά την προσοχή που χρειάζονται ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως οι σύγχρονοι πετρελαιοκινητήρες.
-
Καλησπέρα, θα ήθελα να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο BMW 1 series F20 πετρέλαιο. Το βασικό κριτήριο μου είναι, να είναι, όσο το δυνατόν αξιόπιστο. Από όσα έχω διαβάσει τον τελευταίο καιρό τα πρώτα πριν το facelift με τον τετρακύλινδρο 1.6, παρουσιάζουν ένα πρόβλημα στην καδένα ή ιμάντας χρονισμού, δεν γνωρίζω την ακριβή ορολογία, ο οποίος πρέπει να αλλαχτεί πάνω από τις 100 χιλ. χμ. για να μην σπάσει ενώ κινείται το αυτοκίνητο και γίνουν τα πράγματα πολύ χειρότερα. Το κόστος είναι αρκετό και χρονοβόρα διαδικασία. Το F20 facelift με τον τρικύλινδρο 1.5 μου αρέσει περισσότερο, αλλά διαβάζω για σπασμένα τούρμπο εν κινήσει και άλλα διάφορα προβλήματα. Το F20 με τον 114d (2017) είναι αξιόπιστο? Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θέλω να αρχίσω τις επισκέψεις στα συνεργία, οι οποίες θα μου κοστίσουν αρκετά χρήματα. Επομένως 114d ή 116d και με ποιόν κινητήρα.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας. -
@angelob7 said in BMW F20 116D:
Καλησπέρα, θα ήθελα να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο BMW 1 series F20 πετρέλαιο. Το βασικό κριτήριο μου είναι, να είναι, όσο το δυνατόν αξιόπιστο.
Εαν αυτό ειναι το βασικό σου κριτήριο, κοιτάς λάθος αυτοκίνητο (και λάθος εταιρεία). Οι BMW ειναι εξαιρετικά αυτοκίνητα και έχουν πάρα πολλά θετικά και πελονεκτήματα, αλλά η αξιοπιστία δεν είναι ένα από αυτά (και το λέω έχοντας αλλάξει 5 bmw και 2 Μινι).
-
Γνωρίζω ότι είναι ζημιαρικά, αλλά πιο από τα δύο? το 4κύλινδρο και του αλλάζω με το που το πάρω την καδένα ή το 3κύλινδρο που είναι πιο καινούργιος ο κινητήρας.
-
Όποιο βρεις σε καλύτερη κατάσταση, αλλά προσωπικά θα προτιμούσα το 4κύλινδρο.
-
Το 4κύλινδρο 116d (2013) με 145χιλ. χμ. 13.500€, το 3κύλινδρο (2017) 114d 120χιλ. χμ. μάλλον 14.500€
-
Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, με ντίζελ κινητήρες, ο τρικύλινδρος είναι πολύ καλύτερος από τον τετρακύλινδρο. Και σε λειτουργία και σε αξιοπιστία.
Φίλος μου με Countryman του 2014 με τον 1.6D μέσα στα πρώτα 97.000 Km έχει πάθει τόσες πολλές και δαπανηρές βλάβες, όσες δεν είχε πάθει με όλα τα αυτοκίνητα του, τα προηγούμενα 30 χρόνια (τα περισσότερα με Toyota).
Ούτε γαλλόχρεπο να είχε πάρει!
BMW F20 116D