Δεν έχω οδηγήσει, αλλά εχω μπει μέσα για μια μικρή σχετικά διαδρομή.
Καλό αυτοκινητάκι φαίνεται, αλλά είναι πολύ φτηνοφτιαγμένο.
Δεν μου άρεσε καθόλου.
Για πες μας όμως:
Πόσο στοιχίζει?
Σε αυτά τα λεφτά τι άλλες επιλογές υπάρχουν?
Δες και αυτά, υπάρχουν μερικά σχόλια:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=12048
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=3624
Best posts made by meco
-
RE: citroen c3 αξιζει
-
RE: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση
Όλο σχεδόν το RAV4 μου είναι επενδυμένο με dynamat extreme. Δεν έχουν μόνο οι 3 πίσω πόρτες και ο ουρανός. Στα υπόψη βέβαια ότι το συγκεκριμένο υλικό προορίζεται κυρίως για μείωση κραδασμών, τριγμών και συντονισμών. Παρόλα αυτά προσφέρει παραπάνω από ικανοποιητική ηχομόνωση χωρίς ξαναλέω να είναι αυτός ο σκοπός του. Εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος και το αυτοκίνητο είναι επενδυμένο έτσι εδώ και 12 χρόνια. Πέρα από την ησυχία όντως κάποιοι τριγμοί/συντονισμοί από το αμάξωμα εξαφανίστηκαν.
-
RE: ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ
Μου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι οι περισσότεροι πιστεύετε πως οι μεμβράνες είναι παράνομες επειδή εμποδίζουν τη δική σας ορατότητα προς τα έξω. Ισχύει και αυτό εν μέρη αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι δεν επιτρέπουν στους άλλους οδηγούς να σας δουν.
Για παράδειγμα φτάνω σε ένα σταυροδρόμι και έχω προτεραιότητα. Δεξιά μου βρίσκεται κάποιο άλλο αυτοκίνητο το οποίο "έχει" STOP και είναι σταματημένος αλλά εγώ μη μπορώντας να διακρίνω τον οδηγώ αγνοώ τις προθέσεις του. Δεν ξέρω αν με έχει δει με συνέπεια να μην γνωρίζω αν ετοιμάζεται να διασχίσει το δρόμο. Μου έχει τύχει πολλές φορές το παραπάνω και είναι ιδιαιτέρως ενοχλητικό και εν δυνάμει επικίνδυνο.
Εδώ στη Κρήτη παίρνουν δίπλωμα και άδεια για τα φιμέ οδηγού και συνοδηγού, με συνοπτικές διαδικασίες και πολύ καλά κάνουν. Τα επιστρέφουν νωρίτερα από την προβλεπόμενη ημερομηνία μόνο αν παρουσιάσεις το αυτοκίνητο και τα έχεις αφαιρέσει. -
RE: AR GTV 2.0 1983 Ή PEUGEOT 309 GTi??
Το 309 είναι σίγουρα πολύ ανώτερο οδηγικά. Η GTV όμως είναι πολύ πιο όμορφη και για μένα τουλάχιστον είναι το αυτοκίνητο που θαύμαζα καθημερινά στο δρόμο προς το δημοτικό σχολείο ενώ το 309 το ασχημόπαπο της διαδρομής.
Την GTV θα επέλεγα. -
RE: Τέλη κυκλοφορίας
Πλάκα μας κάνουν; Εδώ γράφει ξεκάθαρα ότι έχεις δύο μήνες δώρο! Και μπορείς μάλιστα να κάνεις άρση της ακινησίας τον Απρίλιο και να πληρώσεις μόνο για τους μήνες που απομένουν μέχρι το τέλος του έτους ή για όσους μήνες θέλεις...
https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/oikonomia/doro-2-mines-choris-teli-kikloforias-gia-osous-schediazoun-na-thesoun-se-akinisia-to-i-ch/ -
RE: ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ! (πρόβλημα σε Mini Cooper)
Πραγματικά λυπηρό!!!
Ελπίζω να βρεις άκρη.
Στο κάτω κάτω δε δείχνουν μία κατανόηση εκεί στη BMW να σε καλύψουν???
30Κ€ είναι αυτά που φαντάζομαι ότι δεν τα έκλεψες! -
RE: AN ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟ 2005 Ή ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ!!!
Μπαίνω που και που. Όποτε το θυμηθώ. Καλά είμαι. Όντως χαθήκαμε.
Τι να σου πω. Ο καθένας ότι μπορούσε έκανε. Μπορεί να έχτισαν παλιότερα ή εκεί που έχτισαν να μην είναι αρχαιολογική ζώνη.
@megane98hp said in AN ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟ 2005 Ή ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ!!!:επ που χάθηκες εσύ? Νόμιζα ότι είχες "αποχωρίσει". Είσαι καλά? Χαθήκαμε!!!
Το ξέρω ότι εξ ορισμού είναι δύσκολη περίπτωση. Δεν έχω αυταπάτες. Μπορώ να σου πω όμως ότι δίπλα μου ακριβώς έχει χτίσει αρκετά μεγάλο σπίτι ντόπιος μεγαλοεργολάβος, ενώ σπίτι έχει χτίσει, μικρό σχετικά, νυν βουλευτης Ηρακλείου. -
RE: Μεταχ. 4x4 15-20ετίας. Vitara, CRV, Xtrail κλπ
@megane98hp said in Μεταχ. 4x4 15-20ετίας. Vitara, CRV, Xtrail κλπ:
άει εκεί που πήγα κι εγώ. Πείτε ικανότητα αυτοκινήτου, ικανότητα οδηγού? Το σίγουρο είναι ότι φορούσε κάτι τρακτεροτά ελαστικά που τα ζήλεψα κι εγώ.
Το μυστικό είναι στα ελαστικά!!!!!Και στο βάρος Μάνο. Μας είχε πει ο cmarin σε μια (πολύ) παλιά συνάντηση ότι σε ένα acropolis είχαν νοικιάσει ένα Ssangyong με κοντές σχέσεις, μπλοκέ κεντρικό διαφορικό κ.λ.π. και ζορίστηκαν πολύ προκειμένου να ανέβουν μια ανηφόρα. Όταν επιτέλους τα κατάφεραν, στην κορύφη της ήταν μια Alfa Romeo 146.
-
RE: Τέλη κυκλοφορίας
@driver-m said in Τέλη κυκλοφορίας:
Δηλαδη για να καταλαβω, αν παραδωσεις πινακιδες 27/2/23 και τις παρεις πισω πχ 1/6/23, δεν θα πληρωσεις για 6 μηνες αλλα για 12?
Αν ισχυει κατι τετοιο μιλαμε για το δουλεμα του αιωνα απ'τα τσακαλια της κυνερνησης.Αν θέλεις να το κάνεις έτσι προφανώς και θα πρέπει να παραδώσεις πινακίδες 31-12-2022. Δεν βλέπω κάποιο δούλεμα. Απλά σου παρέχουν ένα χρονικό περιθώριο για την εξόφληση των τελών κυκλοφορίας.
-
RE: Μεταχ. 4x4 15-20ετίας. Vitara, CRV, Xtrail κλπ
@gatoz said in Μεταχ. 4x4 15-20ετίας. Vitara, CRV, Xtrail κλπ:
@meco said in Μεταχ. 4x4 15-20ετίας. Vitara, CRV, Xtrail κλπ:
@gatoz said in Μεταχ. 4x4 15-20ετίας. Vitara, CRV, Xtrail κλπ:
@meco said in Μεταχ. 4x4 15-20ετίας. Vitara, CRV, Xtrail κλπ:
Αδιαμφισβήτητα το πιο ικανό είναι το Grand Vitara (2006 και μετά) μιας και έχει κοντές σχέσεις και επιπλέον ενισχυμένο πλαίσιο για τις πιο "άγριες" εκτός δρόμου εξορμήσεις.
Καλύτερο αυτοκίνητο από όλα όμως είναι το RAV4 ΜΚ2. Έχω ένα από τον Οκτώβριο του 2015 και δεν βρίσκω το λόγο να το αλλάξω διότι:- Δεν με έχει αφήσει ΠΟΤΕ ξεκρέμαστο σε βόλτες εκτός δρόμου και χιόνια.
- Στην άσφαλτο είναι απίστευτο δεδομένων των αναλογιών.
- Είναι απόλυτα ρυθμίσιμο και έχει κορυφαία αίσθηση.
Από εκεί και μετά, τα τέλη και η κατανάλωση δεν είναι ευκαταφρόνητα. Μου αρέσει όμως τόσο πολύ που προτιμώ να τα πληρώνω παρά να έχω ένα από τα "άχρηστα" καινούργια για τα οποία θέλεις τουλάχιστον 40+Κ€, ενίοτε 60Κ€ και μετά θα το λυπάσαι να το βγάλεις στο χώμα.
Υ.Γ. Αν συζητάμε για αυτοκίνητο που θα χρησιμοποιείται γενικώς και δεν θα είναι μόνο "της βόλτας", τότε η λύση του μτχ. diesel duster δεν πρέπει να αποκλειστεί.
το ραβ για εκτος δρομου? το ραβ?
επισης τα παλαιοτερα γκραντ και βιταρα εχουν σασι κανονικο, οχι υποπλαισιο,
το ραβ ειναι σουβακι και οχι κατι για εκτος.
ποτε, μα ποτε, δεν εχω δει ραβ σε εκδρομη εκτος δρομου. μα ποτε. παντα ο τοπος ειναι γεματος με τζιμνι, λαικα βιταρα, γκραντ και οχι νεα και παλια, πατζερο και σπορτατζ παλια. ελαχιστα, μα ελαχιστα ντουστερ και σιγουρα περισσοτερα διαφορων λογιων τζιπ που ομως ειναι πανακριβα να τα στησεις και να τα εχεις σε καυσιμο. αντε και καποια λαντ ροβερ, γαματα αλλα αυτα θελουν πολυ μεγαλες τσεπες.
αν βεβαια λετε εκτος δρομου τον μη ασφαλτοστρωμενο που παει στο εξοχικο, οκ, πασο.Δεν καταλαβαίνω για πιο λόγο έπρεπε να γράψεις τα παραπάνω από τη στιγμή που εγώ ξεκίνησα έτσι: "Αδιαμφισβήτητα το πιο ικανό είναι το Grand Vitara (2006 και μετά) μιας και έχει κοντές σχέσεις και επιπλέον ενισχυμένο πλαίσιο για τις πιο "άγριες" εκτός δρόμου εξορμήσεις." αλλά παρόλα αυτά θα απαντήσω.
Ναι γιατί ούτε σε κοίτες ποταμών θέλω να μπω και να ακολουθήσω το ρέμα, ούτε να σκαρφαλώσω σε κατσάβραχα πέρα και από το χωματόδρομο. Δεν είμαι επίσης σε ομάδα διάσωσης για να σέρνω αυτοκίνητα συνανθρώπων μου από χαντάκια και να χρειάζομαι "εργάτες" κ.λ.π. Δεν με ενδιαφέρει επίσης να μπω στη διαδικασία να ψάχνω να βρω εμπόδια και διαδρομές τα οποία θα με αναγκάσουν να χρειαστώ κοντές σχέσεις και τρακτερωτά ελαστικά. Αυτό το τελευταίο ειδικά, (τη διαδικασία εννοώ), μου φαίνεται λίγο περίεργο αλλά το καταλαβαίνω. Ο καθένας όπως τη βρίσκει.
Οι χωματόδρομοι έχουν διαβαθμίσεις. Άλλοι περνιούνται ακόμα και με 2κίνητα χαμηλωμένα. Άλλοι θέλουν απλά μία αξιοπρεπή απόσταση από το έδαφος, άλλοι μία υποτυπώδη 4κινηση για 1-2 σημεία κ.ο.κ... Εγώ όσα χρόνια οδηγώ το αυτοκίνητο (εκδρομές και εργασία), όπου είχε δρόμο (μερικές φορές δεν είχε κιόλας), όπως και να ήταν (λάσπες, νεροφαγώματα, πέτρες, φρεσκοσκαμμένα χωράφια), πέρασα χωρίς κιχ.
Ίσως αν είχα σκάφος να χρειαζόμουν κοντές σχέσεις όταν το μάζευα από τη γλίστρα. Δεν έχω όμως.η απαντηση ηταν στο '"Αδιαμφισβήτητα το πιο ικανό είναι το Grand Vitara (2006 και μετά) '
οτι τα παλαιοτερα ειναι ικανοτερα καθως εχουν σασι και δεν σπανε-χαλανε αντι για το υποπλαισιο του 2005+. και το κεντρικο διαφορικο δεν ειναι παντα οκ, οπως εγραψα το μεγαλο θεμα ειναι τα περισσοτερα απο οσα εχουν κυκλοφορησει ειναι χωρις esp. τα παλαιοτερα επισης φτιαχνονται με ερ λοκερς φθηνα και αξιοπιστα ενω τα 2005+ εχουν μια λυση της τρε που ειναι γτπ και μια του αμοργιαννου που δεν ειναι αξιοπιστη λογω των ηλεκτρονικων.
οταν μιλαω για έκτος δρομου' οπως ανεφερα δεν μιλαω για τον χωματοδρομο που παει σε ενα οικισμο και ειναι πιθανοτατα βατος ή εκει που πανε ολοι, μια χαρα ειναι και ενα ραβ για εκει, αλλα για πραγματικα δυσκολες καταστασεις σε μερη που δεν προσεγγιζει ο οποιοσδηποτε. εκει δεν εχω συναντησει ποτε ραβ. ποτε.ok. Το αδιαμφισβήτητα πήγαινε στο RAV4. Εννοείται πως τα παλιότερα είναι περισσότερο ικανά λόγο του πλαισίου τύπου σκάλας, του άκαμπτου πίσω άξονα καθώς και των διαθέσιμων βελτιώσεων.
Για το "χωματόδρομο" νομίζω πως εξήγησα.
Latest posts made by meco
-
RE: ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ
@mastoras78 said in ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ:
Μπράβο στους Κρητικούς τροχαίους. Μακάρι να έκαναν τη δουλειά τους και στις υπόλοιπες πόλεις γιατί οκ να είσαι κάγκουρας , πρόβλημα σου, αρκεί να μην είσαι και επικίνδυνος ταυτόχρονα.
Το θέμα είναι ότι η τροχαία δεν την κάνει τόσο συχνά όσο πρέπει. Εδώ υπάρχουν βέβαια και άλλα προβλήματα για αυτό και υπάρχει έντονη αστυνόμευση αλλά ειδικά η τροχαία όπως έγραψα και πιο πάνω μου δίνει την εντύπωση ότι είναι μόνο για τα κράνη και τις ζώνες.
-
RE: ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ
@monman2 said in ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ:
Τον οδηγό τον βλέπεις μέσα απο το παρμπρίζ αν είναι σταματημένος κανονικά σε STOP δηλ πίσω απο το STOP.
Αν πρέπει να τον δείς μέσα απο το πλαϊνό τζάμι παει να πει οτι εχει βγεί πολύ μπροστά και τότε τα φιμέ είναι το τελευταίο που ενοχλεί γιατί τότε 100% υπάρχουν παρκαρισμένα πάνω στις γωνίες , πες /στείλε mail στον διοικητή της τροχαίας στην Κρήτη να το δεi και αυτό
Σε κάθε περίπτωση υπάρχουν νόμιμες αποχρώσεις/σκουρότητες που ακόμα και στην Κρήτη δεν θα ασχοληθούν /να σε σταματήσουν καν ...
Για να δεις αν είναι δυνατόν να εισέλθεις με ασφάλεια σε ένα δρόμο, ελέγχεις από το παράθυρο του οδηγού (ή του συνοδηγού). Αυτό σημαίνει ότι θα κοιτάς τα διερχόμενα αυτοκίνητα. Από τη στιγμή που έχεις οπτική επαφή με αυτά, μέσω του πλευρικού παραθύρου, τότε σίγουρα έχουν οπτική επαφή με σένα και οι οδηγοί τους. Τα παρκαρισμένα δεν αλλάζουν κάτι στον παραπάνω συλλογισμό. Εσύ στις διασταυρώσεις κοιτάς από το παρμπρίζ;
Η αστυνομία κάνει αυτό που σας είπα. Βέβαια από τη μία κυρίως ασχολούνται με τα αγροτικά ΙΧ αυτοκίνητα και από την άλλη, η τροχαία ειδικά, τη στήνει σε συγκεκριμένα σημεία στην πόλη και γράφει για κράνη.
Αν σε ένα αυτοκίνητο είναι νόμιμη ή "σκουρότητα" και είναι ορατός ο οδηγός, γιατί να βεβαιώσουν παράβαση;
-
RE: ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ
Μου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι οι περισσότεροι πιστεύετε πως οι μεμβράνες είναι παράνομες επειδή εμποδίζουν τη δική σας ορατότητα προς τα έξω. Ισχύει και αυτό εν μέρη αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι δεν επιτρέπουν στους άλλους οδηγούς να σας δουν.
Για παράδειγμα φτάνω σε ένα σταυροδρόμι και έχω προτεραιότητα. Δεξιά μου βρίσκεται κάποιο άλλο αυτοκίνητο το οποίο "έχει" STOP και είναι σταματημένος αλλά εγώ μη μπορώντας να διακρίνω τον οδηγώ αγνοώ τις προθέσεις του. Δεν ξέρω αν με έχει δει με συνέπεια να μην γνωρίζω αν ετοιμάζεται να διασχίσει το δρόμο. Μου έχει τύχει πολλές φορές το παραπάνω και είναι ιδιαιτέρως ενοχλητικό και εν δυνάμει επικίνδυνο.
Εδώ στη Κρήτη παίρνουν δίπλωμα και άδεια για τα φιμέ οδηγού και συνοδηγού, με συνοπτικές διαδικασίες και πολύ καλά κάνουν. Τα επιστρέφουν νωρίτερα από την προβλεπόμενη ημερομηνία μόνο αν παρουσιάσεις το αυτοκίνητο και τα έχεις αφαιρέσει. -
RE: ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ 4Χ4 Κ.Α.
Στο RAV4 έβαλα τα G015 (225/70/16) τον Ιούλιο του 2019. Έχουν διανύσει 22'000χλμ περίπου. Στο βρεγμένο, μόλις φέτος (4ος χειμώνας) άρχισαν να υστερούν και πάλι όταν τα πιέζω. Πέρυσι σε 5+ πόντους χιόνι (όχι πάγο) δεν καταλάβαιναν τίποτα. Έχουν κάνει αρκετό χώμα και πολύ κακούς χωματόδρομους με κροκάλες νεροφαγώματα κ.λ.π. Έχω οδηγήσει με πολύ γρήγορους ρυθμούς σε πατημένο χώμα αρκετές φορές. Δεν έχουν πάθει την την παραμικρή φθορά. Ούτε κομμάτια έχουν φύγει ούτε τίποτα. Οπτικά είναι σαν καινούργια. Να σημειώσω βέβαια ότι το αυτοκίνητο όταν δεν κινείται είναι σε κλειστό γκαράζ οπότε προφανώς τα ελαστικά ¨διατηρούνται" σε καλύτερη κατάσταση συγκριτικά με το να ήταν εκτεθειμένα στις καιρικές συνθήκες 24/7.
Όταν ήμουν στη διαδικασία αναζήτησης κοιτούσα και τα BF Goodrich KO2. Μου άρεσαν πολύ λόγο εμφάνισης. Στη διάσταση 225/70/16 ήταν όμως βαρύτερα 2 κιλά ανά ελαστικό. Για αυτό και μόνο τα απέρριψα και εν τέλη έκανα καλά. Ουδέποτε χρειάστηκα τις καλύτερες (;) επιδόσεις τους, οι οποίες από όσο κατάλαβα, απευθύνονται σε Αμερικανούς που σκαρφαλώνουν βράχους (χαμηλές πιέσεις / ενισχυμένα πλαϊνά) και δεν έχουν κάτι ουσιαστικό να προσφέρουν σε κάποιο που κυκλοφορεί, έστω και σε πολύ κακούς χωματόδρομους, στη χώρα μας.
Εννοείται πως θα τα επέλεγα ξανά.Για τα latitude cross δεν έχω άποψη. Λανσάρεται σαν περισσότερο ασφάλτινο από το G015 όπως φαίνεται άλλωστε και από τη σχεδίασή του.
-
RE: Τέλη κυκλοφορίας
@driver-m said in Τέλη κυκλοφορίας:
Δηλαδη για να καταλαβω, αν παραδωσεις πινακιδες 27/2/23 και τις παρεις πισω πχ 1/6/23, δεν θα πληρωσεις για 6 μηνες αλλα για 12?
Αν ισχυει κατι τετοιο μιλαμε για το δουλεμα του αιωνα απ'τα τσακαλια της κυνερνησης.Αν θέλεις να το κάνεις έτσι προφανώς και θα πρέπει να παραδώσεις πινακίδες 31-12-2022. Δεν βλέπω κάποιο δούλεμα. Απλά σου παρέχουν ένα χρονικό περιθώριο για την εξόφληση των τελών κυκλοφορίας.
-
RE: BMW F20 116D
@otokomae said in BMW F20 116D:
Έχεις ένα μοτέρ μη αξιόπιστο και θέλεις και πρόγραμμα;
Από πού προκύπτει η έλλειψη αξιοπιστίας; Υπάρχει ένα θέμα με τη καδένα χρονισμού αλλά από τη στιγμή που θα αλλαχτεί, ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι αθάνατος. Χρειάζεται απλά την προσοχή που χρειάζονται ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως οι σύγχρονοι πετρελαιοκινητήρες.
-
RE: Τέλη κυκλοφορίας
@tgd said in Τέλη κυκλοφορίας:
Έχεις πληρώσει τα τέλη Ιανουαρίου - Φεβρουρίου 2023; Ή κυκλοφόρησες δύο μήνες χωρίς να πληρώσεις τέλη;
Άσε τι γράφουν οι τίτλοι για το κλικ μπέιτ. Σίγουρα η υπουργική απόφαση δεν λέει "δυο μήνες δώρο".Μα αυτό ακριβώς ήταν το νόημα της δημοσίευσης.
-
RE: BMW F20 116D
@valantis28 said in BMW F20 116D:
@meco said in BMW F20 116D:
Χαίρετε.
Πόσα χιλιόμετρα έχει το αυτοκίνητο;
Έχεις το 4κύλινδρο μοτέρ (Ν47) ή το 3κύλινδρο;
Αν έχεις Ν47 έχεις αλλάξει καδένα;Έχω το 4κυλινδρο με μοτέρ (Ν47) άλλαξα καδένα πριν 1.200 χιλιόμετρα στον Σφακιανάκη κ έκανα φουλ έξτρα μεγάλο σέρβις στο αυτοκίνητο στις 122.000 κ τώρα έχει σχεδόν 124.000
Πολύ ωραία.
Αν νιώθεις ότι χρειάζεσαι και άλλη δύναμη να το κάνεις. Υπάρχουν πολλές λύσεις στην αγορά με παράλληλο εγκέφαλο ή επανεγγραφή εγκεφάλου. Οι περισσότεροι θεωρούν τη δεύτερη λύση πιο αξιόπιστη. Με σκέτο πρόγραμμα οι περισσότεροι προσφέρουν μέχρι 140 το πολύ 150 άλογα. Μέχρι εκεί καλά είναι. Επέλεξε κάποιον στον οποίο έχεις εμπιστοσύνη, είτε είναι εταιρεία είτε ανεξάρτητος βελτιωτής. Προσωπικά δεν μπήκα σε αυτή τη διαδικασία παρόλο που το έψαξα αρκετά. Αρχικά ήμουν υπέρ του παράλληλου εγκέφαλου διότι είναι μία λύση την οποία καταργείς πανεύκολα ανά πάσα στιγμή, αλλά μετά από αυτά που άκουσα την απέρριψα. Στην άλλη περίπτωση δεν μου άρεσε η ιδέα να πειράξω ένα κινητήρα ο οποίος λειτουργεί σωστά, με μία λύση η οποία μπορεί να σου δώσει κάποια δύναμη επιπλέον, αλλά δεν θα είχα καμία σιγουριά για την αξιοπιστία.
Αν το κάνεις γράψε μας λεπτομέρειες. -
RE: Τέλη κυκλοφορίας
Πλάκα μας κάνουν; Εδώ γράφει ξεκάθαρα ότι έχεις δύο μήνες δώρο! Και μπορείς μάλιστα να κάνεις άρση της ακινησίας τον Απρίλιο και να πληρώσεις μόνο για τους μήνες που απομένουν μέχρι το τέλος του έτους ή για όσους μήνες θέλεις...
https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/oikonomia/doro-2-mines-choris-teli-kikloforias-gia-osous-schediazoun-na-thesoun-se-akinisia-to-i-ch/ -
RE: BMW F20 116D
Χαίρετε.
Πόσα χιλιόμετρα έχει το αυτοκίνητο;
Έχεις το 4κύλινδρο μοτέρ (Ν47) ή το 3κύλινδρο;
Αν έχεις Ν47 έχεις αλλάξει καδένα;